פילדלפיה סיקסרס 122 (18 – 29) – סקרמנטו קינגס 119 (19 – 29)
הלילה, שוב אמביד לא שיחק,
הלילה דמרקוס קאזינס סיים משחק עם שורה סטטיסטית מפלצתית של 46 נק', 15 רב', 5 אס' (ו-8 איבודי כדור).
והלילה הסיקסרס ניצחו.
אז מסתבר שלתת את כל הקרדיט על יכולתם המשופרת של הסיקסרס לאחרונה לאמביד המצוין,
זו טעות.
הלילה 8 משחקני הסיקסרס סיימו את המשחק עם דאבל פיגרס (כל החמישייה למעט מקונול שסיים את המשחק עם 9 נק' ו-11 אס'),
בעוד שבחמישייה של הקינגס, קאזינס היה השחקן היחיד עם דאבל פיגרס.
את המשחק אלו היו הקינגס שפתחו בסערה, כאשר הם מסיימים את הרבע הראשון ביתרון של 14 נק',
אבל מהרבע השני העומק של הסיקסרס (תרומה אדירה של סאריץ' מהספסל עם 17 נק', 5 רב', 6 אס') החל לתת אותותיו, ובהדרגה הסיקסרס חזרו למשחק (ירדו למחצית רק בפיגור של 2 נק'), עד שבתחילת הרבע האחרון הם כבר היו ביתרון של 5 נק'.
ברבע האחרון הקינגס נשארו צמודים לאורך כל הרבע, אבל ליתרון שוב לא עלו.
היה כבר שוויון 94, 9 דקות לסיום, ודקה וחצי לסיום הם הצליחו לצמצם פער של 10 נק' לנקודה בודדת (113 – 114), אבל הסיקסרס השכילו לשמור על היתרון, ולנצח את המשחק.
קובינגטון (23 נק', 10 רב', 4 חטיפות) הוביל את קלעי הסיקסרס,
קאלי-סטיין (17 נק'), ובארנס (16 נק'), שניהם מהספסל, היו היחידים בשורות הקינגס מלבד קאזינס, לסיים את המשחק בדאבל פיגרס.
מיאמי היט 104 (19 – 30) – ברוקלין נטס 96 (9 – 39)
ברוקלין עוד הובילו בסיומו של הרבע הראשון, אבל רבע שני חזק של מיאמי הספיק לקבוצה בשביל להחזיר לעצמם את היתרון אותו לא השמיטו עד לסיום המשחק.
זה היה הניצחון ה-8 ברציפות של ההיט, שכרגע מוצאים את עצמם מרחק 4.5 משחקים מהמקום ה-8 במזרח.
דרגיץ' (20 נק', 8 אס'), ודיון ווייטרס (19 נק', 9 אס') הצטיינו בשורות ההיט,
בוגדנוביץ' (16 נק') הוביל את קלעי הנטס, בעוד שלופז התקשה מול ההגנה של ההיט, וסיים את המשחק עם 5 מ-17 מהשדה (14 נק'), ו-3 רב' בלבד.
מינסוטה טימברולבס 111 (19 – 29) – אורלנדו מג'יק 105 (19 – 31)
במשחק מותח, מינסוטה מצאו את הדרך לנצח אחרי הארכה.
אורלנדו, להם זה היה המשחק השני בבאק-טו-באק, שיחקו מצוין הלילה, כאשר הם מצליחים להוריד יתרון של 11 נק' של מינסוטה במהלך הרבע השני, להפרש של נק' בודדת במחצית.
המחצית השנייה המשיכה להיות צמודה, אבל יום קליעה יוצא דופן של ריקי רוביו (22 נק', 6 מ-9 מהשלוש), ושלשה גדולה שלו, נותנים למינסוטה יתרון של 9 נק', 4 דקות לסיום (94 – 85).
אורלנדו לא נכנעו, והם הצליחו לעלות ליתרון 98 – 96 אחרי מהלך 3 נק' של גורדון, 50 שניות לסיום (סל ועבירה).
סל של וויגינס, 10 שניות לסיום קבע שוויון 98 בתום הרבע הרביעי, והמשחק יצא להארכה.
בהארכה זו הייתה רק מינסוטה שתפקדה, כאשר העומס על שחקני אורלנדו ניכר.
מינסוטה עלתה ליתרון מוקדם בהארכה, ואורלנדו החטיאו זריקות מבחוץ, ושוב לא הצליחו לחזור למשחק.
וויגינס (27 נק'), וטאונס (23 נק', 12 רב', 7 אס', 3 חס') הובילו את קלעי מינסוטה.
פייטון (21 נק') היה הקלע המוביל באורלנדו, שבשורותיה כל שחקני החמישייה סיימו את המשחק בדאבל פיגרס.
בוסטון סלטיקס 113 (30 – 18) – דטרויט פיסטונס 109 (21 – 27)
רבע אחרון נהדר של דטרויט לא הספיק בשביל לגנוב ניצחון חוץ בבוסטון.
לאורך 3 רבעים הסלטיקס שלטו במשחק, ולרגע לא ניתן היה לחשוב שדטרויט הולכים לעשות משהו הלילה.
בוסטון, מאחורי עוד הצגה לפנתאון של אייזאה תומאס (41 נק', 8 אס', 2 חט'), שייטו במשך 3 הרבעים הראשונים, ואת הרבע האחרון פתחו ביתרון של 9 נק', כאשר 2 זריקות עונשין של תומאס בפתיחת הרבע מגדילות את יתרון הקבוצה ל-11, 11 דקות לסיום.
ואז הגיעו הפיסטונס.
39 נק' הם קלעו ברבע האחרון.
ריצה בהובלתם של איש סמית', קולדוול פופ, ודרומונד, לא רק צמצמה את ההפרש, היא אפשרה לפיסטונס לעלות ליתרון 91 – 90, 6 דקות לסיום.
מאותו הרגע המשחק המשיך להיות צמוד,
ו-4 דקות לסיום, אייזאה תומאס עם סל + סחיטת עברה לנק' עונשין נוספת, מחזיר את היתרון לסלטיקס (99 – 98), יתרון אותו הסלטיקס לא שמטו עד לסיום,
והסיבה היא כמובן, תומאס. 24 מתוך 41 הנק' שלו נקלעו ברבע האחרון.
בדקה האחרונה היו לפיסטונס 2 הזדמנויות להשוות או לעלות ליתרון, אבל רג'י ג'קסון פספס את שניהן, ואייזאה תומאס הבטיח את הניצחון מהעונשין.
בשורות הסלטיקס, זה היה קראודר (21 נק', 8 רב') שהצטיין לצדו של תומאס,
את הפיסטינס הוביל דרומונד עם דאבל דאבל מרשים (28 נק', 22 נק'), כאשר לצדו בולטים גם האריס (15 נק') ואיש סמית' (12 נק') עם המון אנרגיות מהספסל.
רג'י ג'קסון סיים את המשחק עם 12 נק', 4 מ-12 מהשדה.
דאלאס מבריקס 104 (18 – 30) – קליבלנד קאבלירס 97 (32 – 15)
הלילה דאלאס המשיכו עם הרנסנס שלהם, קליבלנד המשיכו עם ההתדרדרות.
קליבלנד באמת היו במשחק רק ברבע הראשון (הסתיים 29 – 26 לטובתם).
מהרבע השני, זו הייתה דאלאס ששלטה במשחק –
הם עלו ליתרון 5 נק' במחצית, את הרבע האחרון הם פתחו ביתרון של 11 נק', יתרון אותו הגדילו עד ל-17 הפרש, 4 דקות לסיום.
בדקות האחרונות של המשחקף כל מה שקליבלנד יכלו לעשות זה להוריד את ההפרש של משחק גמור.
בשורות קליבלנד, ששיחקה הלילה ללא לאב, הצטיין לברון עם 23 נק', 9 רב', 9 אס'.
לקיירי אירווינג היה לילה לא קל, כאשר הוא מסיים עם 7 מ-21 מהשדה (18 נק'), ויחס אס'/איבודים שלילי (6 איבודים, 5 אס').
בארנס (24 נק', 11 רב') ומתיוס (21 נק') הובילו את קלעי דאלאס.
(זה לא פייר!)
(עוד פעם הפסדנו!)
(הכל בגלל גילברט!)
(נמאס! אם הוא לא מחזק את הקבוצה…)
(אני חוזר בתשובה!)
(ונוסע לשבועיים במיאמי בשביל להתחזק!)
פיניקס סאנס 96 (15 – 33) – ממפיס גריזליס 115 (29 – 21)
לא כוחות.
ביום בו הכוכב של הסאנס, בלדסאו, קולע פחות נק' במשחק, מאשר כמות הנק' שרכז היריבה קולע במחצית (בלדסאו סיים את המשחק עם 14 נק'. קונלי קלע 23 נק' במחצית, וסיים את המשחק עם 38 נק', 12 מ-16 מהשדה, ו-8 אס'),
אין לסאנס הרבה סיכוי.
ברבע הראשון זה עוד היה צמוד (31 – 28 לממפיס בסיום הרבע),
אבל ברבע השני ממפיס השתלטו על המשחק, ופתחו פער של 11 נק' במחצית (59 – 48).
הפער המשיך לצמוח במחצית השנייה, עד לניצחון הצפוי של ממפיס.
לצדו של קונלי הצטיינו גאסול (18 נק', וסגירה נהדרת על צ'אנדלר), וראנדולף (18 נק').
בשורות הסאנס בלט כריס (20 נק' באחוזים טובים),
כאשר בוקר מוביל את הקבוצה בנק' (22 נק') האחוזים רעים (6 מ-20 מהשדה).
מתן גילור
31 ינו 2017 08:11:02תודה גיא.
ההפסדים של קאבס מעוררים בי טיפה אופטימיות שבוסטון אשכרה מסוגלים לסיים במקום הראשון במזרח. נקווה.
היחס של קיירי כמובן נמוך מ-1, אבל לא שלילי 🙂
גיא הרשע
31 ינו 2017 08:14:25אתם הסטטיסטיקאים עם השקרים הגסים שלכם!
(כמובן שאתה צודק, אבל נראה לי שאשאיר את הטעות בהתאם לרוח התקופה. מה שאומרים/כותבים חשוב יותר מהאמת. ובואו ולא נתן לעובדות לבלבל אותנו!)
מתן גילור
31 ינו 2017 08:38:14פוסט פוסטפוטיזם 🙂
יניב
31 ינו 2017 09:01:49אם כבר אז יותר נכון לומר:
אתם הסטטיסטיקאים חברתם לגורמים בתקשורת השמאלנית על מנת להדיח ראש ממשלה מכהן .זהו ציד מכשפות בולשיבקי שמנוהל נגדי ונגד בני משפחתי על מנת לבצע הפיכה שלטונית.אתם הסטטיסטיקאים כל הזמן מראים "נתונים מזויפים" אבל זה לא יעזור לכם.אנחנו ננצח ונגבור על כולם
עגל
31 ינו 2017 10:05:16🙂
מה שאני הכי אוהב הוא הביטוי "להדיח ראש ממשלה מכהן" כאילו שאפשר להדיח ראש ממשלה שלא מכהן
פאקו
31 ינו 2017 11:24:45מזכיר לי את הציטוט הבא מחקירת עד בבית המשפט:
Q: Doctor, how many autopsies have you performed on dead people?
A: All my autopsies are performed on dead people.
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
31 ינו 2017 13:08:17חחח
בדיוק
המשגיח
31 ינו 2017 08:18:57תומאס הזה חיה
צביקה
31 ינו 2017 08:41:41לתומאס יש מקום גם בשיחה על MIP. כרגע הוא העלה את הממוצע שלו מ22 נקודות ל29, תוך שהאחוזים טובים יותר. הPER שלו 27.4, בשנה שעברה היה 21.5. כמעט לאותו מספר דקות (24 השנה32.2 שנה שעברה). ז"א גם עונה שעברה הוא היה נהדר, והוא העלה את הרמה שלו. ושלך הקבוצה שלו. זה שיפור לדעתי יותר קשה מאשר מי שהיה שחקן של 12-15 נקודות ועולה לרמה של 23 נקודות תוך כדי שגם הדקות שלו עולות משמעותית (כתיאור אופייני למועמדים לMIP, לא כיוונתי לשחקן ספציפי).
Avri
31 ינו 2017 09:10:42MIP???
MVP!!!
צביקה
31 ינו 2017 09:43:39גם נכון. אבל שם יש איזה 5 לפניו בדיון: הארדן, ווסטברוק, דוראנט, קאוואי,
אבל תכל'ס הוא גם במשחק. במיוחד עם הקבוצה תגמור מקום ראשון או שני במזרח והמספרים שלו ימשיכו להיות כאלו.
avri
31 ינו 2017 11:10:51לגמרי במשחק, ובדיוק כמו שאמרת – בלי הרבה סיכוי לקחת את הקופה. כנראה לא יהיה האמ וי פי (ובצדק, התואר הזה כרגע שייך להארדן) אבל מוביל קבוצת צמרת עם ממוצע של 29 למשחק אז קדימה, אפשר וצריך לעשות לו כבוד. בהחלט ראוי לדבר עליו כחבר בקבוצת שחקני העלית של הליגה.
סומסום
31 ינו 2017 11:44:33אתה צודק וכתבתי את זה גם בהמשך –
*לבוסטון יש סופרסטאר*.
היא צריכה לצאת מהסטייט אוף מיינד של, "לא נוכל להגיע לשום מקום בלי סופרסטאר". יש!
ברור שלא יזיק עוד אחד, או יותר. אבל זה כבר *לא תנאי הכרחי*. עוד חיזוק פה ושם ואתם על הסוס, לפחות במזרח. עדיין, עבור ג"ס הנוכחית, צריך הרבה-הרבה יותר.
דה שוט
31 ינו 2017 11:56:33איזיאה מדהים, ללא ספק, אבל אתם מכניסים אותו לדיון על ה-MVP כי הוא בקבוצת צמרת ושוכחים שמדובר במזרח. המאזן של בוסטון מול המזרח 22:9 ומול המערב 8:9 (שלילי). איזיאה הוא אולי ה-MVP של המזרח, למרות שאסור לשכוח את לברון.
עידו גילרי
31 ינו 2017 12:00:34זו שטות. מה הקשר? הוא משחק בכושר אדיר וזה לא קשור בכלל איזה קונפרנס הוא נמצא.
דה שוט
31 ינו 2017 12:09:35ואולי זו שטות להגיד שזו שטות ?
חלק מרכזי בדיון על MVP הוא מיקום הקבוצה. תשרשר לאחור איזה יום יומיים שבוע חודשיים…
🙂
עידו גילרי
31 ינו 2017 12:13:29אני מתנצל, תגובה מהמותן.
בסדר המיקום שלהם אבל הוא שני במזרח כרגע. נכון אין קבוצות מאד חזקות בטופ של המזרח אבל יש קבוצות טובות והבטן של המזרח יותר טובה מזו של המערב בו כל מי שמתחת למקום 7 די מזעזע.
בסך הכל אפשר לומר שהוא סוחב עליו את הקבוצה. לכן יש לו מקום בדיון.
דה שוט
31 ינו 2017 12:32:44איזיאה נותן עונה גדולה וחודש ינואר מהסרטים – אבל תמיד מומלץ לבדוק בציציות. בינואר בוסטון שחקו 14 משחקים, מהם 10 בבית. כמו כן 10 מהם היו נגד קבוצות מהמזרח. המאזן מזרח-מערב של בוסטון בולט בחריגותו ואי אפשר להתעלם מכך. סביר להניח שאוק' סיטי היו במיקום גבוה יותר לו שחקו במזרח. אפשר לומר זאת גם על יוסטון. בשתיהן משחקים טוענים לכתר.
אני עדיין משפשף עיניים אחרי כל הצגה נוספת של איזיאה. בלתי ניתן לעצירה. עם זאת, אפשר לצפות ממנו להיות אגרסיבי בהתקפה כל המשחק, ולא לחכות לרבע האחרון.
תוצאות בדיקה קצרה : איזיאה זורק בחצי השני 2 זריקות יותר מאשר בראשון. ראסל זורק בשני 0.8 יותר מאשר בראשון, הארדן רק 0.3 יותר. לאורך 50 משחקים, זה מעיד משהו על אינטנסיביות.
לגבי ינואר – אכן חודש אדיר עבור איזיאה. ממוצע 33 נק' !!! ממוצע זריקות 22 לעומת 20 על פני העונה.
וואו, חפירה סטטיסטית, אני נהיה גיא…
עידו גילרי
31 ינו 2017 12:40:23בסדר אתה מדבר על בוסטון אבל אני מדבר על תומאס. היכולת המצויינת שלו היא לאורך כל העונה. זה שהוא זורק יותר ברבע האחרון לא אומר שהוא לא אגרסיבי בשאר המשחק אלא שהוא לוקח את המשחק על עצמו בסיום (מה שאני לא תמיד אוהב כי נתונים כאלו נוטים להתיישר לרעה). אני לרגע לטא טוען שהוא מועמד מוביל ל-MVP אבל בהחלט שם שראוי להזכיר וזה שבוסטון במזרח לא משהו שצריך לזקוף לחובתו (הפער בין שני הקונפרנסים לא כזה גדול).
דה שוט
31 ינו 2017 12:42:42+ 1
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
31 ינו 2017 13:12:47דה שוט הבקשה שלך שיהיה יותר אגרסיבי קצת מצחיקה. הבחור 1.75 מ' ומשחק סופר אגרסיבי כל הזמן. הוא מתחיל הכי חזק ולא לאט מגביר.
אי אפשר לבקש יותר ממה שהוא נותן.
אם שני החצאים של המשחק שלו היו שווים אז היו אומרים שהוא צריך לתת יותר ברבע האחרון.
עידו גילרי
31 ינו 2017 13:16:43עגל יש לך בטח איזו טעות במייל. איך נזהה אותך עכשיו בלי החלום.
דה שוט
31 ינו 2017 15:21:30עגל ולפרק וכו' (זה שם חוקי ?) איזיאה נהדר ונותן עונה לפנתיאון. אני מת עליו, שלא יהיו אי הבנות. בשביל MVP הוא צריך עוד לעבוד כי התחרות גדולה והחבר'ה מאוק' ושלוחותיה לא נחים לרגע.
אחד העם
31 ינו 2017 15:43:34עגל, הרסת אותי עם השם החדש
אפלטון
31 ינו 2017 08:51:44תודה גיא.
אבל שחקני אורלנדו נפלו מהרגליים? 45 דקות לטאונס, 43 דק' ללאבין, 41 דקות לוויגינס. ת'יבודו חייב למצוא דרך לנהל את הדקות של השחקנים, חשבתי שהוא למד קצת בחל"ת שהוא לקח.
תהיה תחרות ריצה נחמדה אל הפלייאוף בין צעירי מינסוטה ודנבר ושיכון וותיקים דאלאס.
אני עם הזקנים
יניב
31 ינו 2017 08:59:19תודה גיא.
באסה שהתמונות של לברון(כנראה)לא נפתחות אצלי במחשב.נראה לי שזה היה עושה לי בוקר טוב 🙂
amitlahev
31 ינו 2017 09:12:44תודה על סיקור מהיר ואיכותי.
פילי סוף סוף נראית כמו קבוצה. קובינגטון בתקופה מצוינת. הוא תורם נקודות, ריבאונדים, שלשות וחטיפות. מקונל הפך ממיני דלבדובה לדלבדובה משופר. הבן אדם באשכרה מחלק 10 אסיסטים בערב טוב. על סקרמנטו אין יותר מדי מה להרחיב. קאזינס אדיר. כל השאר חושך.
מיאמי הופכת מקבוצת פח משעממת לקבוצה מעניינת שגם מנצחת. ווייטרס הוא אחד הגורמים לכך.
האם ווייטרס נמצא בתקופה הטובה בקריירה? האם הוא סוף סוף מצא בית? ימים יגידו…
זה רק אני או שנכון לעכשיו איזיאה תומאס הוא הרכז מס' 1 במזרח וראוי לפתוח באולסטאר? הוא נותן מספרים מדהימים, ווינר אדיר ברבע הרביעי, מוביל את הקבוצה שלו למקום השני במזרח כאשר לקבוצה במקום הראשון מעבר לאירווינג יש SF העונה לשם לברון ג'יימס.
מה שקורה בקליבלנד כבר לא מצחיק. מה נסגר שם? אפשר ליזום מיני משברים אבל הפעם זה נראה כמו כדור שלג. צפו לשישו ושמחו בדד(י)ליין.
קרדיט ענק לדאלאס שלא מוותרת על העונה הזו לאחר פתיחת עונה שנראתה כמו מכת חושך. דאלאס נראית קצת כמו המקבילה המזרחית שלה – מיאמי. שתיהן היו פיינליסטיות לא מזמן..
אני רואה את ממפיס ומתבאס שהם הנחיתו את פארסונס. חבל שלא הביאו את בארנס. הייתה יכולה להיות יופי של קבוצה.
Berch
31 ינו 2017 09:21:02כספי עם אקסטרא 6 נקודות היה מנצח להם את המשחק.
מתמטיקה
פשוט
🙂
תודה על הסיקור
חמודי
31 ינו 2017 09:41:04סאריץ עם כמה מסירות דבש טהור הלילה. בדיעבד פילי עשתה עיסקה לא רעה עם אורלנדו (טרייד סאריץ-אלפריד פייטון)
חמודי
31 ינו 2017 09:41:10הקלידו את התגובה כאן…
סומסום
31 ינו 2017 09:44:40היה הרבה מה להשלים, וגם כאב לב. אז ככה:
הסיפור הגדול של השנה, שהולך כאן לאיבוד מתחת לרדאר, גם בגלל הרעש של העגלה:
קליבלנד קבוצה הרבה יותר חלשה.
קליבלנד בפירוש מסוגלת לאבד את אליפות המזרח.
לא סבוטאז'ה ולא נעליים. קבוצה – יותר – חלשה – מהשנה – שעברה.
מבקש להתעלם מתגובות העגלה, אם יגיעו לכאן, ואלוהים הם מגיעים לכל מקום. אוהדי ג"ס מתבקשים לא להתייחס.
אני בפירוש רואה את בוסטון, לא רק עוברת למקום 1 במזרח. אלא גם לוקחת את הכל.
ולחלופין – את קליבלנד מפסידה בשלב מוקדם יותר בפלייאוף. הסיכוי לא גדול כמובן – *אבל הוא קיים*. בניגוד למה שניתן להגיד על אלופת המערב המכהנת.
לזמן יש תכונה כזו: הוא מתקדם. לכן, המנטרות הקובועות על "לברון תמיד מנצח", "בפלייאוף קליבלנד יהיו ברמה אחרת" – טיבן להשתנות יום אחד. ספורט הוא לא דת – דברים כן משתנים. אלא אם כן מדובר באוהדים פנאטיים.
יניב
31 ינו 2017 09:51:17עדיין הסיכוי של לברון להיות שוב בגמר גבוה מהסיכוי של גולדן סטייט להגיע לגמר.
אני רוצה לראות מי שם כסף על כך שלברון לא יגיע לגמר.נראה לך באמת שבוסטון עם כל הכבוד יכולה לדגדג אותו בסדרה של הטוב מ-7?(במקרה הכי טוב מבחינת בוסטון זה ייגמר בשישה משחקים(והייתי לארג' איתם).
מצד שני חייב לסייג אחרי שראיתי את פדרר עושה את הבלתי יאמן ומנצח את נדאל בחמש מערכות ועוד אחרי שנדאל שבר אותו בחמישית אז כן יש גם סיכוי שלברון לא יגיע לגמר(בערך 7%)
סומסום
31 ינו 2017 09:59:24אוהד ג"ס?
בכל מקרה לא הייתי רוצה לקחת את זה שוב להשוואה מול סיכויי ג"ס – בעיני בדיחה בכלל להשוות. ג"ס מעל כל הליגה ברמה וחצי לפחות. אף אחת לא תיקח ממנה יותר ממשחק בסדרה. אבל לא ג"ס הם העניין.
בטח שבוסטון יכולה. התחזקה משנה שעברה, קליבלנד נחלשה. עוד חיזוק קטן לבוסטון והם ממש שם, אבל גם ככה, בסדרה, עם הגארדן מאחורה – לא בלתי אפשרי. ועד לבוסטון, לקליבנד יהיו קטטות – אינדיאנה, מילווקי, אולי אפילו דטרויט אם תעשה שינוי פה ושם, וגם סיבוב ראשון בשיקגו לא יהיה פיס אוף קייק.
העיקר: קליבלנד יותר חלשה מהשנה שעברה. וזה לא משהו שרק pg מחליף יפתור. ככה זה. היו בשיא, והם יורדים ממנו. נורא פשוט. על זה יש מחלוקת?
יניב
31 ינו 2017 10:07:23קודם כל לא אוהד ג"ס.דבר ראשון אוהד לייקרס דבר שני רוצה שלברון יפסיד.
לגבי קליבלנד חלשה יותר אז כן נכון לעכשיו,בפליאוף אני עדיין מאמין שזה יראה אחרת.וסורי סומסום אתה מאוד מסנוור מהמזרח אבל אף אחת כולל אף אחת לא מסוגלת לנצח את לברון בטוב מ7.מה שכן אני מוכן להודות שהטיול השנתי יהיה כנראה יותר קשה משהו בסגנון מצוקי דרגות ולברון ייאלץ כנראה יותר פעמיים להיכנס למוד פיינלס אבל עדיין אף קבוצה במזרח לא תיקח אותו סדרה של 7 משחקיםץאם אתה רוצה לפלפל את זה אין לי בעיה להוסיף התערבות.
לגבי גולדן סטייט אז בבקשה קח את גיא שאם הוא לא שינה את דעתו מאמין שהספרס/קליפרס לוקחים אתגולדן בסדרה.וגיא הוא לא היחידי שחושב כך.יותר מזה בוא נעשה סקר באתר כמה חושבים שגולדן לא יגיעו לגמר וכמה חושבים שלברון לא יגיע לגמר.לי אין ספק בכלל שיותר אנשים יגידו שגולדן לא יגיעו לגמר(דרך אגב אני לא בינהם אני מתחילת השנה בטוח שהגמר יהיה גולדן סטייט נגד לברון
אייל
31 ינו 2017 10:32:53לא חובב לברון ולא חושב שבוסטון או כל קבוצת מזרח אחרת מאיימת ממש על קליבלנד. אבל תוהה למה אוהדי לייקרס מתמרמרים כל כך על דומיננטיות של קבוצה X על החטיבה שלה. לא זוכרים את הקריאה שנפוצה במזרח בשנות ה80 לקבוצה הצפויה לעלות לגמר?
BEAT L.A ,BEAT L.A
ובלי לקחת כלום מהלייקרז המופלאים ההם, כחצי מהפעמים זה אכן קרה.
גיא הרשע
31 ינו 2017 10:40:04+ גדול לאייל!
עגל
31 ינו 2017 10:48:09זאת הקנאה, הם היו מתים שלברון ישחק בשבילם
יניב
31 ינו 2017 11:07:07אייל אני לא יכול לענות בשם כל אוהדי לייקרס אבל מבחינתי זה 2 דברים הראשון שלא התמרמרתי על הדומיננטיות של קליבלנד.כל התגובות שלי על זה באות כתגובה לסומסום שבוכה על השליטה של גולדן סטייט ומצד שני כל כך נהנה מהמזרח כאשר המזרח נעול וחתום כבר 7 שנים.הדבר השני זה בויכוח עם מתן בדרך כלל בשאלה האם זה שלברון מגיע 7 שנים רצופות לגמר ולקח רק 3 פעמים מתוכם האם זה נחשב הישג או לא.
מעבר לכך אין לי שום בעיה עם דומיננטיות של קבוצה על האזור שלה.
סומסום
31 ינו 2017 11:41:15פור דה רקורד, ברשימת הדברים שאני רוצה שיקרו, גבוה למעלה, זה הלייקרס חזק בתמונה.
אין דרמה בלי נבל ראשי 🙂 עם כל הכבוד לילדים הנחמדים מגולדן סטייט, או לעתיד של מינסוטה, או לפלאח והאיכרים שלו.
העם רוצה לייקרס! כדי שיהיה במי לחבוט כמו שצריך.
גיא הרשע
31 ינו 2017 10:09:42חד משמעית נחלשו.
רק שיש נסיבות אובייקטיביות מקלות –
זה לא שבשנה שעברה לא היה להם ספסל,
אבל גם את מה שהיה, פירקו.
ואז החוסר במחליפים נהיה מורגש יותר –
שאמפרט לאורך זמן לא יכול להיות PG מחליף, ולתומפסון אין אלטרנטיבה.
ברבע הראשון של העונה העסק עוד תקתק,
אבל אז ג'יי אר נפצע, ופתאום החוסרים הפכו ממורגשים, לקריטיים.
כך שיש סיכוי לחזרה לכושר –
ג'יי אר יחזור לפני סיום העונה, קורבר (אולי) ילמד להשתלב בקבוצה, ואם (וזה "אם" גדול למדי) קליבלנד תצליח דרך נס להתחזק ב-2 שחקני ספסל סבירים,
פתאום תראה קליבלנד שמזכירה את הקבוצה של הפלייאוף האחרון.
כמובן, שזה לא בלתי סביר שקליבלנד לא תצליח לחזק את הספסל, קורבר לא יתאקלם, וג'יי אר יחזור בכושר גרוע.
ואז להפסדי לבוסטון/טורונטו/וושינגטון זה בגדר אפשרות ראלית.
אייל
31 ינו 2017 11:29:04זה לא רק אליך כאוהד לייקרז, אלא כלפי אוהדי המערב שמקטרים באופן כללי.
לייקרז 80
1980 Los Angeles Lakers (1) 4–2 Philadelphia 76ers (3) [58]
1981 Houston Rockets (6) 2–4 Boston Celtics (1)dagger [59]
1982 Los Angeles Lakers (1) 4–2 Philadelphia 76ers (3) [60]
1983 Los Angeles Lakers (1) 0–4 Philadelphia 76ers (1)dagger [61]
1984[d] Los Angeles Lakers (1) 3–4 Boston Celtics (1)dagger [22]
1985 Los Angeles Lakers (1) 4–2 Boston Celtics (1)dagger [62]
1986 Houston Rockets (2) 2–4 Boston Celtics (1)dagger [63]
1987 Los Angeles Lakers (1)dagger 4–2 Boston Celtics (1) [64]
1988 Los Angeles Lakers (1)dagger 4–3 Detroit Pistons (2) [65]
1989 Los Angeles Lakers (1) 0–4 Detroit Pistons (1)dagger [66]
1990 Portland Trail Blazers (3) 1–4 Detroit Pistons (1) [67]
1991 Los Angeles Lakers (3) 1–4 Chicago Bulls (1)
[68]
לברוניאדה
2011 Dallas Mavericks (3) 4–2 Miami Heat (2) [89]
2012[f] Oklahoma City Thunder (2) 1–4 Miami Heat (2) [92]
2013 San Antonio Spurs (2) 3–4 Miami Heat (1)dagger [93]
2014 San Antonio Spurs (1)dagger 4–1 Miami Heat (2) [94]
2015 Golden State Warriors (1)dagger 4–2 Cleveland Cavaliers (2) [95]
2016 Golden State Warriors (1) dagger 3–4 Cleveland Cavaliers (1) [96]
כן. הלייקרז יותר מרשימים. מצד שני, איזו קבוצה של לברון הייתה טובה כמו הלייקרז ההם? והאם הוא היה בארגון כדורסל ראוי לשמו מהתחלה עד הסוף מתישהו? זו לא אשמתו. אם נוסיף את הסדרה העתיקה ההיא מול הספרז (סוויפ, סוויפ סוויפ), מה שמרשים זה שבכלל הגיע לגמר.
ללברון יש שתי בעיות: הראשונה היא הבכיינות והתדמית (קח את הכישרון שלך למיאמי בשקט חבוב, ואל תטייל לי מעל שחקנים), והשניה זה הרגשת חמיצות בעניין הקילר אינסטינקט שלו בהשוואה לGOAT אחרים (OMG מייקל, קובי).
כל השאר… neither here nor there my friend
אייל
31 ינו 2017 11:37:06אה, ואחרון חביב.
מה שיפה במשפטי תנאי בטל (אילו לברון היה במערב…) זה שאין שום דרך לבחון אותם. אז הנה אחד כזה: למעט סדרת הסוויפ מול הספרז, אני די בטוח שלברון היה מנצח את כל סגניות אלופות המערב שהתמודדו נגדו לו היו מגיעות לגמר.
עידו גילרי
31 ינו 2017 11:47:18למה קליבלנד חד משמעית נחלשו?
אם ניקח את הסגל שלקח אליפות כולם שם. דלבדובה ומוזגוב היו הערת שוליים בפלייאוף . ראינו בתחילת השנה כמה טוב ההרכב הזה יכול להיות. אז נכון הם מזייפים עכשיו וזה בעיקר בגלל שJR נפצע והסגל באמת לא מספיק עמוק. אבל לא אומרים את זה מספיק יש כאן אחריות לא קטנה למאמן. לו אמור להיות מסוגל להשתמש בשחקנים ישי ברשותו גם כשיש פציעות. והסיבה לדשדוש היא שהם בכלל לא שומרים.
הם יהיו בסדר גמור ברגע שסמית' יחזור ולו ילמד להשתמש בקורבר כמו שצריך. כלומר יפסיק לנסות להביא אותו בחסימות מסביב ללברון או תומפסון כי הוא כבר זקן מדי לחרא הזו וייתן לו לעמוד בצד ולחכות לכדורים. לגמרי לא יזיק עוד שחקן לרוטציה כדי למשוך עד סוף העונה. אבל הסגל שלקח אליפות בתוספת שם ולא רואים ירידה משמעותית בכושר של אף אחד מהם.
גיא הרשע
31 ינו 2017 11:50:52כתבת בדיוק את מה שאני כתבתי.
JR, עומק, קורבר.
ואני מסכים שזה על לו.
אבל השורה התחתונה – כרגע הם משחקים גרוע יותר מאשר בכל נקודה בזמן בשנה שעברה.
עידו גילרי
31 ינו 2017 11:56:13זה מוסכם וברור, אבל השאלה בתחילת הדיון הייתה על מה יהיה בפלייאוף.
חזיר יבלות צעיר
31 ינו 2017 14:34:11אדון אייל, לברון ג'יימס לא הפסיד סדרה ב7 משחקים מאז בוסטון 2008 כך שגם אם אין לו קילר אינסטינקט הוא מעולם לא הפסיד סדרה צמודה באמת מה שמעלה סימן שאלה גדול על כל המינוח הזה(ולפחות על שיוכו ללברון) אז נכון שחלק מהסלים הקריטיים שמו אלן ואיירוינג ואחרים אבל אם זה מעולם לא הפריע לו לזכות בתארים/ לנצח בסדרות צמודות. לגבי ההיחנקות שלו בגמר 2011 זה כבר לא קשור לקילר אינסטינקט. בקיצור עוד מיתוס פרשני שלא עומד בקטגוריות סטטיסטיות עובדתיות (כמו למשל "שחקן חם" סטטיסטיקות הוכיחו שאחרי ששחקן קולע זריקה סיכויו לקלוע את הבאה נמוכים יותר ולא להיפך)
ברוך רובין
31 ינו 2017 15:25:15יניב, אץה מסתמך על חוכמת ההמונים כדי לנסא הצלחה? מציע לך לראות את התגובות של שנה שעברה במפגש לפני הסדרה של הספרס ואוקלהומה (הייצי אחד היחידים שידע שאוקלהומה ינצחו. העדר לרוב מושפע מדעות של אחרים.) גולדן סטייט של השנה הם קבוצה שלא נראתהה לאף אחד במערב אין סיכוי לדגדג אותה בכלל.
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
31 ינו 2017 15:45:12אין דבר כזה חוכמת ההמונים, אם כבר אז יש טיפשות ההמונים.
להמונים אין חוכמה גדולה, יש להם רק ידע רב.
מתן גילור
31 ינו 2017 10:06:48אני רוצה לראות מי שם כסף על כך שג"ס לא תגיע לגמר. אני נותן למי שרוצה 14 קבוצות מהמערב ולוקח רק את ג"ס. יחס של 1:1 בהתערבות.
מנה שווארמה/פלאפל במפגש הופס הבא.
גיא הרשע
31 ינו 2017 10:10:55הולך.
יש בכלל שווארמות שוות בתל אביב???
מתן גילור
31 ינו 2017 10:24:45מי אמר שהמפגש יהיה בת"א? 🙂
ההתערות תיפרע בחיפה. אין לי שום עניין להכניס את החתולות של ת"א לקיבה שלי.
גיא היה ראשון ולכן גיא הזוכה בזכות להתערב איתי.
עם אפלטון הסליחה 🙂
סומסום
31 ינו 2017 10:26:09לווינסקי נחלת בנימין, אצל הבוכרי. ממש ליד חיים רפאל.
ביום שהוא עושה, כמובן רק כבש – ועד 2 בצהריים לא נשאר.
בקיצור, קשה למצוא.
יפו איז יור בסט בט.
אפלטון
31 ינו 2017 10:11:05לקחתי.
אני מגיע באפריל. נעשה מפגש פעם אחת בצפון. גיא חייב לי בירה, אני חייב לעידו האוסטרלי בירה מלפני שלוש שנים (אני לא שוכח התערבויות), אבל מוכן להעביר אותה לגולש לבחירתו של האוסטרלי. ואני חם על שווארמה מאז הפוסט של מידן.
גיא הרשע
31 ינו 2017 10:13:38בחיפה, להבדיל, יש את השווארמה מס' 1 בארץ –
שווארמה אמיל.
סומסום
31 ינו 2017 10:28:33אמיל נאמבר 1, אבל חיפה היא גן עדן שווארמיות.
כמו ירושלים וחומוס.
תל אביב משופעת בדברים אחרים, אבל די מחפיר שקשה למצוא בה (לא ביפו!) שווארמה, ובוודאי חומוס משובח. טרייד דחוף שמחכה שנים!
יניב
31 ינו 2017 10:14:17דרך אגב ככה בדיוק הפסדתי ארוחה שנה שעברה רק שהתערבתי עם חבר שגולדן לוקחים את האליפות והוא לא היה צריך לבחור קבוצה כנגד
אפלטון
31 ינו 2017 10:07:41אין ספק שזה הזמן של בוסטון להכות על הסדן.
שיקגו בבלאגן כזה שלהשיג את באטלר לבוסטון לא יהיה כזה בשמיים.
אם הם משיגים אותו אני לגמרי מאמין לך.
עד אז קליבלנד עדיין פייבוריטים ברורים במזרח
MBK
31 ינו 2017 10:37:48קליבלנד נראו פנטסטי בפתיחת העונה
2017 לא השנה שלהם עד כה
סומסום
31 ינו 2017 09:46:50הנתון של הערב. בעצם שניים:
דטרויט במשחק מעולה קולעת 39 נקודות ברבע האחרון, בבוסטון.
ובכל זאת הפסדנו במשחק צמוד. גם בגלל תומאס, וגם בגלל –
3 מ-27 לשלוש.
3 מ-27 לשלוש!! בשלב מסוים היה 1 מ-23.
ועדיין הפסידו על נשיפה, על פוזשן בערך.
החמצה גדולה מאוד.
גיא הרשע
31 ינו 2017 10:00:15ורג'י.
כל הסיפורים על טרייד שיבוא או שלא יבוא,
לקחו שחקן שחזר מפציעה, וחזר לא בכושר מדהים,
וגרמו לו להיעלם.
אם לא היה משחיק בכלל, דיינו.
אבל הוא שיחק, וברבע הרביעי יותר הזיק מאשר עזר.
Ljos
31 ינו 2017 11:38:11שחקני דטרויט כבר דיברו על כמה הם מעדיפים לשחק עם איש שמוסר מאשר עם האחד שמחכה לחסימה מדראמונד כדי לזרוק.
אבל האשם העיקרי כרגע במשחק של דטרויט הוא דווקא אחד מתאומי הפול אפ ששלחתם לפיסטונס, שלא ידעו מה נפל עליהם.
בדרך כלל התלונה לגביו היא שהוא מקבל זריקות פנויות משלוש, ומעדיף לוותר עליהן כדי להתקדם עוד צעד או ארבע לפול אפ תחת שמירה. הערב, הוא בחר לפספס גם מכאן וגם מכאן.
עגל
31 ינו 2017 10:11:02איזיאה תומאס מדהים, מדהים. חייבים לחזור על זה גם אם אחרים כבר מזמן אמרו. איך הוא עושה את כל זאת עם הגוף הקטן שלו? טוב, הוא מאוד צפוף, זה כנראה ההסבר.
העליה של דאלאס ממשיכה (כמו שחזינו), כל הכבוד. האם זה יספיק לפייאוף? אני לא בטוח אבל מקווה.
הנפילה של קליבלנד ממשיכה וזה לא סבוטאג' ולא נעליים. ספסל חלש ועומס גדול מדי על הטריו (ובינתיים כבר צנח לו זלזל, קווין לאב אלא מי).
"ונוסע לשבועיים במיאמי בשביל להתחזק" – גדול.
גיא הרשע
31 ינו 2017 10:15:06קליבלנד משחקים כל כך גרוע, שהחלטתי לפצוח בקמפיין האנט-ניחוסון מוקדם מהרגיל…
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
31 ינו 2017 11:00:18אני איתך כרגיל, מאמין בנצחון כנגד כל הסיכויים. למרות מה שסומסום אומר תמיד יש סיכוי. לוק סקייווקר ניצח את אימפרית הרשע אז גם לברון יכול.
(רק בוא נשמור את זה בסוד כמו שעשינו בשנה שעברה, בסדר?)
עידו גילרי
31 ינו 2017 11:48:20אתה רוצה להגיד לי שאתה ועגל נכנסים על בימבה ועוד נשאר מקום לעוד כמה מצטרפים? את זה הייתי רוצה לראות.
גיא הרשע
31 ינו 2017 11:54:48הבימבה המתפרקת אלו הסאנס…
אתה יודע כמה זמן אני מבזבז בלקרוא על טריידים אפשריים של הסאנס, פרוספקטים בקולג'ים, מחפש בנרות סיבה לאופטימיות.
ואז מגיע לילה בו תומאס קולע 40+ נק',
ואני נזכר.
אנחנו הסאנס. גם אם בדרך נס ייפול לידנו גו'רדן בגלגולו החדש,
אנחנו כנראה נשלח אותו בטרייד תמורת רכז ששיחק בעברו בקנטקי…
עידו גילרי
31 ינו 2017 11:58:54זה קצת מפספס את המשמעות של "עגלה"
מקדונו יעוף ומשם דברים יתחילו להסתדר (אני מקווה).
גיא הרשע
31 ינו 2017 12:01:34לכן זו בימבה.
זה לא קל, לרכב על בימבה ישנה,
כאשר עברת את ה-40 ואתה שוקל 120+ (הרבה +) קילו…
עידו גילרי
31 ינו 2017 12:02:33ואתה עדיין בהכחשה.
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
31 ינו 2017 13:20:49בימבה חחח
יש בחקלאות עגלה כזאת גדולה ושטוחה, ללא שוליים, שנקראת "עגלת סבתא" (לא לחפש בגוגל כי הוא מוצא רק עגלת קניות). יש לנו הרבה מקום בעגלה הזו.
תהיה לי דילמה של שבריר שניה כשקליבלנד תפגוש את יוסטון בגמר.
סומסום
31 ינו 2017 10:31:17אייזיאה עושה השנה, בקטנה, מה שסטף עשה בשנה שעברה.
מועמד בכיר גם ל-mip וגם ל-mvp.
זה היה נורא (ויפה) לראות את זה מולנו הערב. לוקח כדור ופשוט עושה סל מכל מקום כשהוא רוצה.
הוא השיפור הגדול של בוסטון, לפני הכל.
יש להם סופר-סטאר סופסוף. בוסטון מצאה.
ורג'י, כן. מה נגיד. כנראה נצטרך להיפרד.
לביא
31 ינו 2017 10:16:52איך קונלי לא באולסטאר. איזה שחקן אנדרייטד.
מצדיק כל דולר מהחוזה בקיץ.
שמייקל
31 ינו 2017 10:53:37אני אצא הכי הזוי בעולם אבל לא אכפת לי, דאלאס עם נוביצקי בריא היא הקבוצה הכי מאוזנת בליגה מבחינת עמדות ולדעתי שווה לפחות חצי גמר מערב. חבל על ההפסדים שהצטברו כשהם חיפשו זהות.
Ish
31 ינו 2017 10:59:05איזה קבוצה במערב הם לוקחים בסיבוב ראשון?
מלבד קליפרס פצועים, ובלי לדמיין שהם היו יכולים להגיע לאחד משני המקומות הראשונים
אפלטון
31 ינו 2017 11:08:43נראה לי שהאופציה היחידה שלהם זה גולדן סטייט.
שיהיה להם בהצלחה 🙂
Ish
31 ינו 2017 11:19:34היפותטית
שמייקל
31 ינו 2017 11:31:19אני לא יודע אם אתה זוכר שפעם מזמן גולדן סטייט עם בארון דייויס שסיימה שמינית הדיחה את המאבריקס שסיימו ראשונים. הזדמנות לנוביצקי לגנוב את המקום השמיני ולנקום. סיכוי אפסי אבל יכול להיות מדהים.
אפלטון
31 ינו 2017 11:34:41לגמרי!
ואין מתאים מנוביצקי בעונת הפרישה שלו.
אם איכשהו התסריט הדמיוני הזה קורה אני בפעם הראשונה בחיי יעודד את דאלאס גם אם יפגשו מול יוסטון בגמר המערב
גיא הרשע
31 ינו 2017 11:42:00אם יש קבוצה שיכולה לעשות פלא שכזה, זו דאלאס.
ב-2014 הם סיימו במקום ה-8 במערב.
כולם זוכרים את הפסרס, ואת האליפות האדירה שלהם,
אבל בסיבוב הראשון דאלאס גררו את הספרס לסדרה של 7 משחקים,
כאשר במשחק הכי חשוב בסדרה (משחק 4 בדאלאס, דאלאס הובילו 2 – 1 בסדרה), 10 שניות לסיום המשחק, הספרס הובילו ב-2 נקודות, ודאלאס החמיצו את ההזדמנות לנצח (אליס לקח זריקה ל-2 נק', זריקה שהוחטאה, במקום לנסות ולנצח עם שלשה).
Ljos
31 ינו 2017 11:48:27אם נוביצקי חוזר לרגעיו הגדולים, ברנס מנצח את דוראנט וסת' מוכיח מי הקלעי הטוב במשפחה, אני עובר לתמוך בדאלאס עד סוף ימי (או סוף ימי קרלייל\נוביצקי. מה שיבוא קודם, ובואו נגיד שאני לא שומר על הבריאות שלי באדיקות של הגרמני).
הייט אשברי
31 ינו 2017 13:48:53איסלנדי – הסיכוי שזה יקרה זה בערך כמו הסיכוי שנהנתניהו יתפטר מראשות הממשלה מרצונו ומיס פיגי שלו תעבור למנזר.
Ljos
31 ינו 2017 13:59:37לא יהיה כלום כי יש ארגון שלם שמגן עליי?
זו בדיוק ההשוואה שסומסום רוצה לעשות.
סומסום
31 ינו 2017 14:09:28אם יתפטר מרצונו, שירגיש בר-מזל.
the man is a gonner.
יורה לכל הכיוונים כמו כל העריצים בימים האחרונים.
ועוד יהיה משוגע לגמרי אבל זהו. איננו עוד.
אחד העם
31 ינו 2017 16:10:38+111111
שמייקל
31 ינו 2017 11:34:00אייזאה תומאס כבר שני בליגה בנקודות אחרי ווסטברוק, עונה לפנתיאון. לא יאומן הננס הזה, בשבילי הוא ה-MVP/
צביקה
31 ינו 2017 11:39:58קליבנד לדעתי לא נחלשה. אבל המזרח התחזק. עדיין אין לי ספק שיגיעו לגמר. אבל בגמר הכל פתוח.
עידו גילרי
31 ינו 2017 11:49:35איזו קבוצה במזרח התחזקה משמעותית?
סומסום
31 ינו 2017 11:55:30בוסטון בגדול. הורפורד הצטרף, ובעיקר זה תומאס בזינוק עצום. ויש לה מלא מה להציע בטרייד.
מילווקי, בגלל הזינוק כנ"ל של יאניס.
אינדיאנה, כשתתאפס.
וושינגטון, כי היא התאפסה. אבל הספסל זועק.
ופילדלפיה… חזון למועד.
עידו גילרי
31 ינו 2017 12:10:31זהו אז עכשיו זה בוסטון? הסלטיקס השתפרו עם הורפורד אבל לא משמעותית. הם בריצה טובה עכשיו אבל את המאזן שלהם עשו על ניצחונות על קבוצות חלשות יחסית. הם במאזן של 12-8 מול קבוצות במאזן חיובי. יש להם הגנה מאד חלשה וזה יתנקם בהם.
מילווקי די בבירור לא התחזקו ואני חייב לציין שאני מאד לא מתלהב מכל הסיפוק של יאניס כפויינט -הוא לא לברון ולא יהיה בקטע הזה.
אינדיאנה הם בדיחה ולא נשאר להם הרבה זמן להתאפס.
וושינגטון לא התחזקה בכלום ואין להם ספסל. מה גם שהם משחקים נורא מחוץ לבית.
פילדפיה -מסכים אבל נצטרך לחכות עוד שנה לראות אותם ככח במזרח.
סומסום
31 ינו 2017 12:13:11בלי קשר למה שכתבת, אתה שוכח עוד צד במשוואה –
קליבלנד נחלשה. זו נקודת המוצא.
עידו גילרי
31 ינו 2017 12:17:24טוב כבר הבעתי את דעתי בנידון. כרגע הם נחלשו אבל הפלייאוף לא נערך כרגע.
Ish
31 ינו 2017 12:22:38חולשה זמנית בברכיים
שייקה
31 ינו 2017 13:48:00אינדיאנה, אם תתאפס.
וושינגטון, התחזקות עדיין טעונת הוכחה. חודש מוצלח לא מעיד על שום כלום (כי אחרת איך נסביר את החודשיים הראשונים של הקאבס העונה?)
בוסטון ופילי מסכים.
ולמרות כל זאת, צריך לסייג את הדברים. למרות מה שמסתמן כהיחלשות של קליבלנד עדיין יש כאן יותר מדי דברים שדומים באופן כמעט מחשיד לשנתיים האחרונות, לא בהכרח בסדר שלהלן הכולל פתרונות חלקיים או מלאים מבוססי מציאות או ספקולציות חזקות יחסית:
– משבר חורף, פינג פונג תקשורתי, צריך עוד שחקנים – כל שנה, בין אם לברון או לא, הדרמה נוצרת. זה מרגיז ומיותר, אבל זה דרמטי. לא סתם אנחנו מתעסקים עם זה כאן לא מעט. יש אנשים שאוהבים לגרום לאחרים לאכול את הכובע. אני בכלל לא טוען שהקאבס עושים את זה במודע, אבל לתת מודע יש כוח חזק מאוד, בטח ובטח אצל לברון.
– יש מספר שחקנים חדשים בסגל או לפחות כאלה שהיו אבל לא קיבלו קרדיט שנה שעברה ועכשיו צריכים להסתגל לקבוצה והיא אליהם – שנה ראשונה היה מוזגוב, שאמפרט וסמית'. שנה שעברה הביאו את ג'פרסון, מו וויליאמס אם אני לא טועה ועוד איזה 1-2 שנשארו או הלכו לדי-ליג. השנה קורבר ובתקווה עוד שחקן או שניים שייצבו את העניינים. לגריפין יש עין טובה מאוד והתזמון שלו הוכח כמוצלח מספר פעמים.
– חוסר תיאום הגנתי אחרי פתיחת עונה טובה יחסית – קורה ללא מעט קבוצות. לחלק זה קורה בתחילת העונהף לחלק באמצע ולחלק בסוף. לא בדקתי נתונים אבל נדמה לי שהקאבס פתחו חזק, נחלשו ואז העבירו הילוך לקראת הפלייאוף. כפי שעידו אמר כבר קודם נכון לעכשיו הם פשוט לא שומרים… זה לא שהם שומרים רע, מי שראה את המשחקים האחרונים יכול להעיד שיש נרפות כלשהי שנדמית יזומה או נשלטת ולא תוצאה של היחלשות אוייבקטיבית
– התיישרות סטטיסטיקה נורמלית לקלעים – לא מדאיג כלל לדעתי. לקבוצה יש המון קלעים וללא מעט מהם ניסיון בפלייאוף. כל הפרמטרים עובדים לטובת הקאבס בהקשר הזה ואני סמוך ובטוח שזה יתיישר שוב לקראת אפריל.
– לברון חרא מהקו – ידוע… נו עכשיו הוא יעבוד על הזריקה שלו עם מומחים וכל הבולשיט הזה תאולי כדי להעביר מסר הנהגתי לצעירים או סתם כי הוא מגלומן אמיתי. אבל בתכלס זה שחזור של השנתיים האחרונות.
– הפסדים לנמושות הליגה – נקודת אופי חוזרת של הקבוצה. עד כה לא השפיע מנטלית וכמובן גם לא פיסית.
– ניצחונות בזכות הכושר הירוד של היריבה ולא כושר עילאי של הקאבס – תוצר של כל הנאמר לעיל
– סדרת הפסדי חוץ מביכים – תוצר של חלק מהנאמר לעיל
רוצים עוד? רק תגידו.
בשורה התחתונה, הפיתרונות לבעיות הללו היו בנמצא בשנתיים האחרונות, או התגלו בהמשך העונה ובפוסט סיזן.
עדיין מוקדם לקבור את הקאבס. לא רק בגלל לברון כפי שכולם אוהבים להגיד, אלא בגלל שבסוף מדובר בקבוצה ולא באסופה של הזויים. לתיאום הקבוצתי והניסיון תהיה חשיבות עצומה בהמשך ואני די משוכנע שלא מעט ממה שאנחנו רואים זה פשוט שאננות נטו.
צביקה
31 ינו 2017 14:50:21עידון השאלה שלך טובה. אבל התשובות די ברורות. בוסטון באמת השתפרה. אל הורפורד זה שיפור עם המון משמעות, ותומאס קפץ מדרגה. זה לא מספיק כדי לעבור את לברון, ממש לא, אבל התחזקה. לגבי האחרים באמת לא ברור לי. לא מספיק התחזקו. אנחנו רואים התקדמות, אבל אלו הרכבים חדשים יחסית, ועוד לא הגיעו לרמה שהם יכולים. אבל כולם ילחמו בפלייאוף ויראו לנו משהו טוב, ויעשו צרות לקאבס. אבל עדיין הפערים גדולים ואני מסכים שאין לי ספק שהקאבס יהיו בגמר.
ori88
31 ינו 2017 11:41:13שמייקל, נוביצקי גמור. בקושי רץ.
אז מה זה "נוביצקי בריא" ? הוא כל כך הרבה שנים מעבר לשיא
שמייקל
31 ינו 2017 19:15:15אולי יתן קרב מאסף, יחסית לגיל הוא משחק לא רע.
גיא הרשע
31 ינו 2017 11:46:07ואם כבר מדברים על תומאס –
עד כמה אנחנו (הסאנס) טמבלים!
כבר היה לנו את "הדבר הגדול (הקטן) הבא" בידיים,
ושלחנו אותו בטרייד.
#mc-dont-know
Ish
31 ינו 2017 12:02:38למה כולם כל כך אוהבים לקפוץ לפני שאפילו קרה משהו. הווריירס החתימו את דוראנט ועברו חצי עונה עם מאזן נצחונות כמצופה, וכבר אנשים קוראים לפרק אותםת הלו, הם עוד לא לקחו אליפות אחת, ואנשים מדברים עליהם כמו שושלת של חמש אליפויות רצופות עם סוויפים על כל הפליאוף.
IT לא כזאת מציאה. ההצלחה שלו בבוסטון מאוד תלויה בנסיבות שעובדות שם לטובתו. כמעט בכל מצב אחר הוא לא היה נראה כל כך טוב (ולטעמי אנשים גם מגזימים בקשר למה שהוא עושה כרגע), ולא מדובר על שחקן שאתה יכול לקחת אותו ולבנות סביבו קבוצה לאליפות.
גיא הרשע
31 ינו 2017 12:11:58וסביב מרכוס תורנטון כן?
(אותו קבלנו בטרייד לצד בחירת דראפט נמוכה מהקאבס)
היה הימור מצד הסאנס –
ברנדון נייט.
המחיר, בשורה התחתונה היה תומאס ובחירת הדראפט של הלייקרס (זו שאם לא תהיה טופ 3, תגיע בקיץ הקרוב לסיקסרס).
אני חושב שזה היה הימור גרוע, כמו לא מעט מההימורים של מקדונו.
Ish
31 ינו 2017 12:15:56אתה מדמיין שהיום תומאס היה משחק אצלנו כמו בסלטיקס אבל הרבה יותר סביר שהוא היה משחק אצלנו כמו תורנטון.
Ish
31 ינו 2017 12:17:14על זה שזה היה טרייד מחורבן אין שאלה. אבל זו בעיה מערכתית אחרת.
גיא הרשע
31 ינו 2017 12:21:47!!!!!mc-dont-know
https://www.youtube.com/watch?v=WWaLxFIVX1s
Ish
31 ינו 2017 12:23:20יש app של כפתור של זה לסלולרי
עידו גילרי
31 ינו 2017 12:22:39אתה יכול להגיד הרבה דברים על הגג הנמוך של תומאס ובצדק אבל אי אפשר לקחת את זה ממנו 29 נקודות באחוזים מצויינים ויכולת נהדרת בקלאץ'. תקרא לזה סיטואציה תקרא לזה איך שאתה רוצה (גם סטף לא היה הופך ל-MVP תחת ג'קסון) הוא שם שראוי להזכיר בדיון על ה-MVP.
Ish
31 ינו 2017 12:27:31להזכיר, sure, אין בעיה. אבל הוא עדיין קולע באחוזי ג'ון וול, ואם היו סביבו שחקנים פחות מוגבלים התקפית הסלטיקס היו טובים בהרבה והוא במקרה הטוב היה קולע 18 נקודות למשחק. ורק להזכיר, הסלטיקס עדיין קבוצה בינונית ביותר.
עידו גילרי
31 ינו 2017 12:31:37אה??? הוא קולע את המיד-ריינג' שלו השנה באחוזים שגורמים לכריס פול להחוויר. איפה הוא ואיפה וול.
מסכים לגבי הסלטיקס למרות שאני מאד אוהב את העבודה שסטיבנס עושה איתם. אבל זה לא אשמתו של תומאס שאלה השחקנים שלידו.
Ish
31 ינו 2017 12:42:53מי מדבר על מיד ריינג'. שניהם על נעים על אזור ה46 אחוז משדה.
זה אכן לא אשמתו, אבל זה יוצר ניפוח של הנקודות שלו שגורם להתלהבות לא פורפורציונלית לשווי האמיתי שלו.
עידו גילרי
31 ינו 2017 12:47:17נו באמת, לא מתאים לך לעשות כזאת טעות רוקי. 40% מהזריקות של תומאס הן שלשות אצל וול זה פחות מ-20%. תומאס קולע אפקטיבית ב-55% בעוד שוול רק ב- 49%. זה הבדל עצום.
Ish
31 ינו 2017 12:53:13אני פשוט מצפה שהאחוזים של תומאס יחזרו לסטנדרטי אצלו, סה"כ זה רק עניין של זמן.
עידו גילרי
31 ינו 2017 12:57:28עכשיו אתה מדבר בהיגיון וסביר לחלוטין שזה יקרה, אבל אותו דבר ניתן לצפות גם אצל וול ואז הפער האיכותי (בקליעה! רק בקליעה) נשמר.
Ish
31 ינו 2017 13:39:21זה לא פער כזה גדול.
עידו גילרי
31 ינו 2017 13:43:395%? ועוד איך גדול.
Ish
31 ינו 2017 14:21:43בטווח הארוך זה לא פלוס 5
עידו גילרי
31 ינו 2017 14:41:40מה זאת אומרת? זה בדיוק הפער לאורך כל הקריירה של שניהם.
avri
31 ינו 2017 13:10:06אח… הסאנס… עוד קבוצה שדני איינג' השאיר בלי מכנסיים עם הטריידים שלו… ולא בפעם הראשונה! גם רונדו היה בחירה של הסאנס שבוסטון קיבלה די בחינם.
מסקנה (והקורא מקדונו, תקשיב טוב, זה בשבילך), אם איינג' רוצה ממכם רכז, אל תסכים!
אחד העם
31 ינו 2017 16:19:24לפעמים אני שואל את עצמי, אם בטוח שפורטלנד הם אלה שלקחו את סם בואי בבחירות השניה ב84… בינינו, מתאים יותר לפניקס או לניקס של ה15 שנה האחרונות…
גיא הרשע
31 ינו 2017 16:25:03רק עשור עבר מאז אותה סאנס נפלאה של נאש ודאנטוני.
דווקא אז ידעו לבחור לא רע בדראפט.
עגל
31 ינו 2017 16:27:19גיא הטוב אתה יכול להסביר לי איך שינית את השם שלך בלי לשנות את התמונה?
גיא הרשע
31 ינו 2017 16:34:33פשוט הוספתי את "הרשע" למקומו הראוי,
והקוסמוס בחר לקבל זאת כאמת.
עגל
31 ינו 2017 16:36:19אם אני רק משנה את השם בלי לשנות את המייל התגובה נעלמת.
הוא מאפשר לי לעשות זאת רק אם אני משנה גם את המייל, אבל אז התמונה נעלמת לי
גיא הרשע
31 ינו 2017 16:40:14אני מנחש שזה אורך השם.
או ש- וורד פרס אוהד את גולדן סטייט…
עגל
31 ינו 2017 16:45:00פשוט לא יאמן, המערכת מאפשרת לי להשתמש אך ורק בעגל, אפילו "עגלון" נפסל.
כל עוד אני משתמש באימיל הרגיל.
תמותו ג"ס
Ish
31 ינו 2017 16:46:30אני יכול להבטיח לך שוורדפרס שונא את כולם
סומסום
31 ינו 2017 11:48:23הדיבורים על דאלאס קצת מתעלמים מאבא-זמן.
מה שמוליד שאלת what if נחמדה:
איך היה נראית הליגה עם אותן קבוצות ואותם שחקנים – אבל כולם בשיאם ההיסטורי? ברור שדאלאס הנ"ל היתה במקום יותר טוב. מי עוד?
Ljos
31 ינו 2017 11:57:47אני חושב שכבר כמה שנים רצוף (בערך מאז האליפות שלהם), דאלאס לוקחים כמעט בקלות את התואר. מלבד השנה שבה ברוקלין לקחה בקלילות, ואנחנו רואים את השאריות שלה היום.
מתחרות נוספות: ספרס (כרגיל, גמר מערבי מרתק יהיה. פרקר, ג'ינובילי, גאסול) ושיקגו (ווייד לבדו הופך את המצב. גם רונדו צעיר יעזור).
סומסום
31 ינו 2017 11:59:15פאו בשיאו מצטרף לספרז הגדולים (בלי דאנקן, כן) – זה בערך נבחרת אירופה של כל הזמנים. חבל שלא זכינו.
יוסל'ה שוחמכר
31 ינו 2017 12:05:20הספרס הנוכחית (קאוואי, מרקוס והחברה) עם טוני ומאנו בשיאם יכולה להיות ממש מפחידה.
דורון האסטבן
31 ינו 2017 12:04:23אתם מצחיקים, רובכם,
השווארמות כולל החתולות שיש יותר מידי במרכז,
איני אוכל בשר, אז מה, נהנתי מריפרוף,
אפלטון מעודד את דאלאס,
עגל בשם ארוך (נפלא ריענון השמות) 🙂
למרות שעוד מעט יוצאת הפגנה בצפון שתשרוף צמיגים
שגיא אינו רשע, יותר עוצמתית מהמחאה נגד טראמפ.
דורון האסטבן
31 ינו 2017 12:05:49אחלה סיקור ופרוויו מצוינים עם תמונה ענקית,
תודה גיא ולכולם,
קשה שלא לחייך בזכותכם.
סומסום
31 ינו 2017 12:10:03אוי!
סליחה על החפירה אבל איך אפשר להחמיץ! ללל, זה עבורכם.
לברון יוצא על צ'ארלס בארקלי, בדיבור פרוע ממש! נמאס לו מהירידות שלו. שימו לב:
"אני לא אתן לו ללכלך את הלגאסי שלי.
לא אני זרקתי מישהו מחלון.
אף פעם לא ירקתי על ילד.
אף פעם לא צברתי חוב לא משולם בלאס וגאס.
אף פעם לא אמרתי, 'אני לא דוגמא לחיקוי'.
אף פעם לא הגעתי לאולסטאר ביום ראשון, בגלל שחגגתי בלאס וגאס כל הוויקאנד.
אני יודע שבארקלי רצה לפרוש מזמן, אבל הוא לא יכול (בגלל חובות). לכן הוא תקוע על הבמה הזו כל שבוע".
!!!!
וחתם את הפואמה במילים:
I'm tired of biting my tongue, There's a new sheriff in town.
יוסל'ה שוחמכר
31 ינו 2017 12:13:07חפיף, הוא בחור טוב, אציל כמוני לא הולך להתרגש מזה, בסה"כ משחרר קיטור כי קליבלנד לא משהו. עדיין מאחל לו הצלחה מול גולדה.
גיא הרשע
31 ינו 2017 12:14:13אולי גם הוא צריך לשנות את שמו –
"לברון הרשע".
גיא הרשע
31 ינו 2017 12:16:26שכחתי –
ויתרה מזאת, יש להרוס את גולדן סטייט.
אפלטון
31 ינו 2017 12:14:35מיאו מיאו!
ולנו רק נשאר להצטער שלא היתה מדיה חברתית ותקשורת חופרת בתחתונים בתקופת הזוהר של בארקלי/ג'ורדן
עידו גילרי
31 ינו 2017 12:15:50לגמרי
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
31 ינו 2017 13:32:40ממש ממש
כמה חבל שלא היו את הלכלוכים האלה גם אז
עידו גילרי
31 ינו 2017 12:15:26אוייש, פרייסלס.
אם לא היה בארקלי אז היו חייבים להמציא אותו או לפחות להכניס את שאקיל לחובות.
מתן גילור
31 ינו 2017 12:33:25בארקלי בתגובה: "אי אפשר לקחת אליפות בלי ג'אמפ-שוט."
עידו גילרי
31 ינו 2017 12:40:49🙂
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
31 ינו 2017 13:33:24כשאתה חושב על זה לברון באמת ילד טוב ירושלים בכל מה שלא על המגרש
שמייקל
31 ינו 2017 19:16:54נראה לך? הוא הבנאדם הכי בנזונה בעולם. סתם תדמית שהוא מוכר
ברוך רובין
31 ינו 2017 23:30:21לברון מחוץ למגרש הוא אדם מדהים, פילנטרופ אדיר הנדיבות שלו והתרומה לקהילה חוצה דמיון , אדם שלא מפחד להביע דעה (אומרים שהתמיכה שלו בהילארי גרמה לו להפסדים של 10 מיליון דולר) לברון גיימס האדם הוא דוגמה אישית לאיך שחקן בNBA צריך להתנהל. איש משפחה למופת (עד כמה שזה אפשרי בNBA) . התגובה שלו על בארקלי בהחלט מוצדקת.
אפלטון
31 ינו 2017 12:34:55שאלה היפותטית לאוהבי התחרותיות-
אם בוסטון מצליחה להשיג את באטלר מבלי לפגוע בסגל שלה משמעותית (נגיד ג'יילן בראון והבחירה של ברוקלין ואולי עוד בחיר מהמיליון שיש לה).
האם אז היא תהיה מועמדת אמיתית לנצח את קליבלנד בסדרה?
Ish
31 ינו 2017 12:46:23nah, הצלחה של באטלר תבוא על חשבון התוצרת של תומאס, והמשך הצלחה של תומאס תבוא על חשבון השילוב והתוצרת של באטלר.
אפלטון
31 ינו 2017 12:59:03למה אתה בטוח בזה כל כך? באטלר יוכל להתמקד בהגנה על לברון, הוא דווקא לא מהאלו שחייבים לקחת הכל עליהם, זה פשוט המצב בשיקגו.
לדעתי זה מצ' אפ מעולה מול קליבלנד. מאתגרים את קליבלנד בכל עמדה משמעותית (פוינט גארד, סמול פורוורד, פאוור פורוורד) וספסל חזק יותר
Ljos
31 ינו 2017 13:18:20באטלר הולך ומסתמן ככרמלו החדש. לפחות במובן שהכדורים שמגיעים אליו, לא יוצאים יותר, ולא משנה כמה מקדרמוט ומירוטיץ׳ מנפנפים פנויים לשלשה. מבחינתו הם כמו מעודדים שמריעים לו מהצד.
Ish
31 ינו 2017 13:36:53בטוח? לא צריך להגזים, אני לא לגמרי בטוח, אבל זה כן נראה לי התסריט הסביר ביותר.
להביא את באטלר על תקן של עוצר לברון, גם לא יעבוד כי הוא לא יכול לעצור אותו, וגם מאבד את כל הפואנטה של להביא דווקא את באטלר. מה הטעם להביא שחקן עם מגוון יכולות נרחב ולהשתמש רק בחלק צר מהם?
אם מדברים על לאתגר את הקאבס אז כבר אופציית בוגי עושה זאת יותר טוב, אם כי אז צריך למצוא מקום לשלוח את תומאס אליו ומישהו לקבל במקומו, כי הם כבר הראו שהם לא אוהבים לשחק ביחד.
אפלטון
31 ינו 2017 14:09:53העליתי את זה רק כי זו האפשרות הכי סבירה לטרייד משמעותי של בוסטון השנה.
לא רואה איך קאזינס הולך לשם, גם מבחינת זה שהוא נראה כמו מי שיעדיף את הכסף הגדול וגם כי סקרמנטו די סגורים שהם יעשו הכל להשאיר אותו. מבחינה מקצועית קאזינס חייב יוסאג' מטורף כדי להיות יעיל ושם תהיה באמת התנגשות עם איזה. חוץ מזה הורפורד נותן לדעתי הרבה יותר גם כסנטר לקבוצה כמו בוסטון.
שיקגו הפכה לאפשרות ריאלית רק בשבוע האחרון, וכבר עלו שמועות שהן מחפשים טרייד תמורתו.
מבחינת אופי אני חושב שזו לא תהיה בעיה. הוא אולי לא מנהיג, ושם מתחילה הבעיה בשיקגו, אבל לא נראה לי שיתנגד לתת לאיזאה את המנהיגות (כמו שעשה עם רוז בתקופה הטובה) ופשוט לשחק כדורסל ולתת מעצמו 100% בכל משחק כמו שהוא אוהב.
מבחינה מקצועית לדעתי לפחות יוכל להשתלב חלק בבוסטון, הוא לא צריך הרבה נגיעות, יודע לרווח את המשחק, וגם יכול לקחת את המשחק על עצמו כשצריך. ממש לא כרמלו. הכי רחוק מזה.
בנוסף בהגנה, גם אם לא יוכל לעצור את לברון כל המשחק, הוא בהחלט נותן לו פייט רציני לדקות מסוימות ודקות אחרות לתת למרביצנים לעבוד כשהוא עובר לעמדת השוטינג גארד.
אם אני איינג' ורואה את האפשרות הזו אני לוקח אותה בשתי ידיים.
אבל אני חושש שאיינג' פחדן מדי לעשות צעד כזה של וויתורים על כמה בחירות דראפט טובות.
גיא הרשע
31 ינו 2017 14:16:53דווקא איינג' הוכיח את עצמו כסוחר ממולח לאורך השנים.
לבחור נכון בדראפט, זה כבר סיפור אחר…
אפלטון
31 ינו 2017 14:20:31עזוב סוחר, הוא הערים על עצמו נכסים ולקח Low risk high reward players.
האם הוא יעשה צעד של all in? שזה אומר לסכן את הקבוצה הטובה שיש לו עם פוטנציאל להפוך טובה יותר בעתיד תמורת האפשרות להיות מצוינת עכשיו?
Ljos
31 ינו 2017 14:32:51יצאתי מההרחבה שלך לגבי באטלר שהוא יותר דומה לכרמלו משחשבתי. לא מנהיג, אבל גם לא כופה עצמו בכוח, לא חייב הרבה נגיעות, יכול להיות הרבה יותר טוב כשחקן משלים לצד שחקן גדול מוערך על ידו אחר. מסכים לכל מה שאמרת ורק מוסיף – לא יודע למסור כשצריך. דמיון מושלם.
אפלטון
31 ינו 2017 14:44:35וואו, אני כל כך לא רואה את הדמיון לכרמלו כאן שזה מדהים.
נתחיל בהגנה- אחד משחקני ההגנה הטובים בליגה. לעומת, אהה, כרמלו.
נמשיך מזה שכרמלו צריך למשש את הכדור בערך 15 שניות בהתקפה, באטלר שחקן קאצ' אנד שוט מצויין. אבל גם למד להחזיק כדור ולנהל התקפה, מה שעדיין לא בא לו טבעי, אבל חשוב בקבוצה כמו בוסטון שבה רק תומאס יכול לעשות את זה כרגע.
לגבי יכולת מסירה, הוא לא לברון זה בטוח, אבל מי כן. הוא יודע להחזיק כדור, הוא יודע לחתוך לטבעת, הוא יודע לקבל כדור ולזרוק וכבר שיחק עם גבוהים שיודעים ואוהבים למסור.
לגבי מנהיגות, לדעתי זה רק יתן לו שקט. הוא ממש לא טיפוס מוחצן כמו כרמלו ובשיקגו המנהיגות נפלה עליו, הוא לא לקח אותה ולא נראה שממש רוצה בה.
בקיצור אני בעד. אם שיקגו תמשיך ליפול, והם הולכים למסע משחקי חוץ לא קל עכשיו, יש מצב שזה ירעיד עוד קצת את הביצים של ההנהלה לגבי שינוי.
Ljos
31 ינו 2017 14:57:56אתה צודק. יש ביניהם הרבה הבדלים, בעיקר בהגנה.
לא אמרתי שהוא לחלוטין כרמלו. טענתי לגבי תכונה אחת, ואז גיליתי שיש עוד כמה תכונות משותפות.
זה לא שלבאטלר אין יכולת מסירה ברמה של רוביו. הכדור פשוט נתקע אצלו והוא לא רואה את מי שסביבו. השנה הוא קצת השתפר, אבל בעונה הקודמת הפער בהנעת הכדור כשבאטלר חלק מההתקפה וכשהוא לא היה מבהיל.
כרמלו הוכיח שהוא קאץ׳ אנד שוט מצוין בנבחרת. לא רק זה, אלא שככה הוא מצטיין כשחקן. רק בניקס הוא מרשה לעצמו.
עידו גילרי
31 ינו 2017 15:05:27אפלטון:
כרמלו מחזיק בכדור 2.8 שניות בממוצע בכל פעם שהוא מקבל אותו.
באטלר מחזיק בו 4.2 שניות בכל נגיעה. לא שאני אוהב את ההשוואה בין השניים אבל הטענה על אחזקת הכדור 15 שניות בכל התקפה מחזיקה מים רק שמגיעים לדקות ההכרעה. אני מניח שאצל באטלר זה דומה.
Ljos
31 ינו 2017 15:11:11וזו הנקודה היחידה בה רציתי להשוות ביניהם.
אפלטון
31 ינו 2017 15:31:48גילרי זה נתוני קריירה? נראה לי מאוד מוזר הנתון הזה.
ואיסלנדי אתה לא יכול להשוות בין שני שחקנים ואז להגיד- התכוונתי רק לנתון השוואתי אחד. זה לא חוקי. כרטיס צהוב.
Ljos
31 ינו 2017 15:41:35כתבתי ״לפחות במובן הזה ש״.
אני אקח את הכרטיס הצהוב הזה ואעשה מה שרוב השחקנים עושים איתו – הרבה פאולים כי השופטים מעדיפים לא להוציא אדום.
או בקיצור, סליחה.
עידו גילרי
31 ינו 2017 15:52:40לא הייתי מסיק מזה מסקנות מרחיקות לכת כי זה מאד תלוי באיך הקבוצה משחקת ומי השחקנים לידו. בכל מקרה מדובר בנתוני השנה בלבד. לגבי שנים עברו (רק 4 האחרונות כי זה מה שיש). אצל כרמלו רואים ירידה מתונה (הכי הרבה היה 3.3 לנגיעה לפני 4 שנים). אצל באטלר רואים עלייה הדרגתית משנה לשנה.
צביקה
31 ינו 2017 15:01:37זה אכן יוצר קבוצה חזקה ביותר, ופייטרית. אני מאוד בעד. וזה גם מאוד מאים לקבוצות – שיקגו צריכה לצאת לבניה כי הפרוייקט של השנה לא הצליח, ובחירות טובות של השנתיים-שלוש הקרובות שזה אחלה דבר בשבילם.
מצד שני, הוא רק בן 27, בהחלט עם נתונים של שחקן לבנות עליו קבוצה, וברגע שעושים דילים על רונדו וויד, זה מאפשר לבנות קבוצה מחדש מסביב לבאטלר. הוא העוגן בשבילם. בלעדיו זה כאילו הם זורקים לפח לפחות שנתיים בהם לא יעמידו קבוצה מספיק טובה להיכנס לפלייאוף, אני חושש.
יניב
31 ינו 2017 13:04:12אם אין בעיה של כימיה (באטלר הולך ומסתמן כטיפוס לא קל בכלל) אז לדעתי ללא ספק היא מועמדת שוות כוחות ללברון
ינון יבור
31 ינו 2017 12:47:52לאנשים בני 35 ומעלה, צירוף המילים הזה של איזיה תומאס הננס שמנצח משחק בין בוסטון לדטרויט עם תצוגת חדירות וקליעות אדירה – חייב להעביר איזו צמרמורת של אירוניה…
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
31 ינו 2017 13:35:08+1
דורון האסטבן
31 ינו 2017 12:59:54🙂 לכולם
דה שוט
31 ינו 2017 13:13:38ממליץ לכולם לנשום עמוק ולהרגיע קצת עם בוסטון ואיזיאה. לא למדתם לקח מהלייקרס של תחילת העונה ? הקליפרס של ההתחלה ויוסטון של דצמבר ? העונה ארוכה ומדובר במרתון. "אתה טוב כמו המשחק האחרון שלך", באיזו פראפרזה שתרצו.
בינואר בוסטון שחקה 10 מתוך 14 המשחקים בבית ורובם נגד קבוצות מהמזרח (כפי שהראיתי למעלה, יש פער עצום אצל בוסטון בין הקונפרנסים). איזיאה פורח ומגיע לו כל הכבוד אבל עכשיו יתחילו לספור אותו ואז הכל ייראה אחרת. מבחינה טכנית גרידא – לעניות דעתי – הקליעה שלו לא מספיק טובה. חכו קצת עם הכתרים.
דורון הרשע הצוחק
31 ינו 2017 13:15:37חושש ש "להרוס את גולדן סטייט"
נכנסה לי כמנטרה, ואני תומך נלהב בקארי והדאבס,
תתביישו, מי שהמציא את זה,
אומר את זה בראש, וצוחק,
פוחד שלא אתחיל למלמל גיא הרשע,
כי זה ממש קורע, כי גיא הוא הכי לב טוב שאפשר.
הוצאתם אותי לתרבות רעה, 🙂
מיומנו של בחור חיובי עד שהגיע להופס
בירדמן
31 ינו 2017 13:35:03נתון יוצא דופן – למרות המספרים של אייזאה תומאס, ה+/- שלו היה מינוס עשר.
לגבי ג'יילן בראון – לא זוכר משחק שהוא היה בפלוס.
ינון יבור
31 ינו 2017 13:49:25מעבר לזה – ציון דרך חשוב לבוסטונאים – שהישוו הלילה את מספר הניצחונות הכולל שלהם בעונה הרגילה לזה של הלייקרס, ואוחזים עתה במשותף במקום הראשון ההיסטורי בקריטריון זה.
ינון יבור
31 ינו 2017 13:52:26מזל טוב גם לדאלאס על הניצחון ה-1500 שלהם בהיסטוריה של העונה הרגילה – ועוד איזה ניצחון!
ינון יבור
31 ינו 2017 13:54:34הקליפרס יגיעו להישג הזה בניצחונם הבא.
דורון הרשע הצוחק
31 ינו 2017 14:08:12בעד היוגי פרל האלמוני מדאלאס,
שקרלייל לא יודע מהיכן הגיע, באמירה מצחיקה,
בדקתי אם סומסום רציני בכעס של לברון.
וגיליתי שצדק באתר משלים
סומסום
31 ינו 2017 14:13:39אני תמיד רציני.
למעט המקרים שלא.
דורון הרשע הצוחק
31 ינו 2017 14:09:49סומסום זו לא חפירה, דברים כאלו בונים לנו את היום, 🙂
פומה
31 ינו 2017 14:25:22מה לדעתכם הסיכויים שלברון יעבור לבוסטון שנה הבאה ובצעד ראשון ידרוש טרייד של איזאיה תמורת לאב ?
עידו גילרי
31 ינו 2017 14:50:13עוד נתון אייזאה תומאס משוגע שראיתי ב-ESPN:
ב-11 משחקי באק-טו-באק תומאס נותן 34 נקודות ב-59% אפקטיבי. המאזן של הסלטיקס? 3-8. מנוחה זה לחלשים.
צביקה
31 ינו 2017 14:55:02וואוו. זה אדיר!
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
31 ינו 2017 15:03:32סופרמן אמיתי.
רק שלא יפצע לנו
עידו גילרי
31 ינו 2017 15:06:15עגל תתקן את האי-מייל כדי שנוכל לזהות את התגובות שלך.
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
31 ינו 2017 15:48:28אני לא יודע איך. מרגע ששיניתי את השם שלי לשם הארוך והחביב הזה, עם המייל הרגיל שלי התגובה פשוט לא מופיעה יותר.
אז שיניתי את המייל ואז התמונה נעלמה.
אולי גיא הטוב יסביר איך שינה את שמו לגיא הרשע.
עידו גילרי
31 ינו 2017 15:49:21תבדוק שוב מן הסתם יש אי התאמה בכתובת המייל.
עידו גילרי
31 ינו 2017 15:54:39בשבועות האחרונים יש לפעמים קטע מרגיז כזה שכשאתה מתחיל להקליד את התגובה זה קורה בכתובת מייל. אני מניח שזה מה שקרה אצלך.
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
31 ינו 2017 15:58:39לא הצלחתי. מחקתי אם כל העוגיות מהדפדפן וללא הועיל.
אני כמובן יכול להיכנס לגרווטאר ולהגדיר עוד מייל שני עם אותה תמונה אבל זה מעצבן
עידו גילרי
31 ינו 2017 15:59:43תן להסתכל
עידו גילרי
31 ינו 2017 16:04:10כן, זה מה שקרה.
נוסף לך בכתובת מייל de אחרי ה-fr
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
31 ינו 2017 16:07:19הוספתי בכוונה את DE בסוף (אם יש כבר FR = צרפת אז למה לא גם גרמניה) אחרת התגובה שלי פשוט לא הופיעה.
עידו גילרי
31 ינו 2017 16:08:58תנסה שוב בלי. אין סיבה שזה לא יעבוד.
עגל
31 ינו 2017 16:14:05הנה ניסיתי שוב.
עם אימייל ושם מקוריים.
אבל אני רוצה לשנות את השם . . .
עידון גילארי
31 ינו 2017 16:16:35הנה תראה אין בעיה.
עגל
31 ינו 2017 16:26:21עידו אבל איך אני משנה את השם בלי לשנות את התמונה?
גינה ציבורית
31 ינו 2017 16:30:04כמו שאתה רואה אין שום בעיה לשנות.
יש לי השערה שנוכל לבדוק ניסיונית. אורך השם החדש שלך הוא הבעיה.
תנסה משהו קצר יותר נניח שינוי או הוספה של אות אחת.
עגל
31 ינו 2017 16:40:55לא יאומן, לא נותן לי לעבוד עם שום שם מלבד "עגל". אפילו לא עגלון.
(כל עוד אני עם המייל המקורי)
עידו גילרי
31 ינו 2017 16:43:57טוב, אז נגמרו לי הרעיונות מעבר למה שגיא אמר – הוורדפרס אוהד ווריורס / שונא רוקטס.
גיא הרשע ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
31 ינו 2017 16:44:47דווקא עובד, גם עם השם הארוך.
אז הבעיה של וורד פרס היא עם קיבוצניקים לשעבר?
עגל
31 ינו 2017 16:46:39אולי רועי ה wiz kid הזה ימצא פתרון.
אחרת איאלץ להיכנס לגרווטאר המעצבן ולהגדיר עוד מייל
אפלטון ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס ולתבוע את וורדפרס על אפליה
31 ינו 2017 16:48:00בתור אוהד רוקטס, שונא גולדן סטייט וקיבוצניק לשעבר אני מוחה על האפליה כלפי העגל שלנו.
עגל
31 ינו 2017 16:52:21תודה לכולם על התמיכה המוראלית
אפילו לקצר את השם הוא לא נותן לי
תישרפו באש הגיהנום ג"ס
🙂
עגל ששונא וורדפרס
31 ינו 2017 17:13:31בדיקה נוספת הפעם מהטלפון
john
31 ינו 2017 15:45:14האם מישהו שם לב שיכל להיות לסקרמנטו חמישייה של: איזייה תומאס, טייריק אוונס, רודי גיי, דמארקוס קאזינס וחסן וויטסייד?
ממש סופר טים!
אפלטון
31 ינו 2017 15:56:48וואו, אם הייתי יכול לבחור חמישייה של שחקנים שהכי לא מתאימים לשחק אחד ליד השני, זו החמישייה שהייתי בוחר. #סקרמנטו
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
31 ינו 2017 15:59:25אבל אחרי שהם ימסרו את רודי גיי פתאום הם יתחילו לנצח
דובי
31 ינו 2017 16:02:04טייריק של היום הוא לא הרוקי הפנומנלי ההוא, וגם רודי כבר לא סופרסטאר
אפלטון וחוץ מזה יש לפרק את ג"ס
31 ינו 2017 16:44:24ניסיון תמיכה בעגל
גיא הרשע
31 ינו 2017 16:46:14אז אני מבין שאתה לא קיבוצניק לשעבר…
אפלטון ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס ולתבוע את וורדפרס על אפליה
31 ינו 2017 16:52:35אני סבור שיש כאן אפליה נקודתית כלפי עגלים. אולי וורדפרס צמחוני
גיא הרשע
31 ינו 2017 16:58:58אם וורדפרס היה צמחוני, כל אזכור שלי היה נמחק לעולמי עד –
משפחת רוזן הגרעינית אחראית להיעלמותם של כמה וכמה עדרים מדי שנה…
עגל ובכל זאת אני סבור שאת ג"ס יש לפרד
31 ינו 2017 17:15:22חברים – מהטלפון זה עובד.
לאלוהי הוורדפרס הסברים.
מנחם לס
31 ינו 2017 17:44:30מה שאייזיה תומאס עשה צריך למסגר במסגרת זהב. הוא מקבל כדור. חמשה ענקי דטרויט יודעים שהוא ינסה לקלוע, והוא קולע וקולע, ושוב פעם קולע. 24 נקודות ברבע. פשוט לא יאומן. ואין לו פרצוף של קילר כמו לווסטברוק או הארדן. הוא נראה יורם כזה קטן.
מנחם לס
31 ינו 2017 17:47:21עגל, מה זה דפדפן באנגלית וכיצד מוחקים "עוגיות" משם?
עגל
31 ינו 2017 20:43:44דפדפן = browser
עוגיות = cookies
דורון כוכבי היום האמיתיים
31 ינו 2017 18:39:07כוכבי היום האמיתיים
גיא ממלכת הרשע שיחזה את עתידכם, דארת' ווידר
אפלטון שירדוף אחריך עד קצה העולם לצ'פר אותך בבירה
עגל הכוכב הענק
שיהרוס כל דבר שנקרה בדרכו (גולדן סטייט קטן עליו),
(עם כל הכבוד לתומאס הטוב בעולם עד גובה 1.75/1.80)
דורון כוכבי היום האמיתיים
31 ינו 2017 18:43:30אחד השירשורים הכפים ביותר הודות ל3 המוסקטרים
ולאחרים
עידו גילרי
31 ינו 2017 18:57:20אז עכשיו צ'אלמרס, הינריך וסטיבנסון מגיעים לאודישן בקאבס.
אני מת שיקחו את סטיבנסון הוא ולברון ביחד זה ריאליטי שמביים את עצמו.
אפלטון
31 ינו 2017 19:08:36עזוב אותך שטויות, בארקלי כבר ענה ללברון?
דורון הרשע הצוחק לאיד מכבי לברון
31 ינו 2017 19:23:48לברון וסטפנסון מעניין מי יעשה יותר רוח,
הקאבס יחסכו במזגנים יותר מהספרס
לגבי ה2.8 שנ' של מלו,
לא להאמין אך גילרי דייקן,
במציאות מלו מחזיק את הכדור יותר
ופה נעשה ממוצע של קטיפת ריבאונד ושיחרור מהיר של הכדור
ועוד מסירות במשחק מהיר, כשתכ'לס הוא דבק לכדור.
עידו גילרי
31 ינו 2017 19:35:48לא יודע מי יעשה יותר רוח אבל שבטוח שזה יכנס ללברון באוזן אחת ויצא בשניה.
עידו גילרי
31 ינו 2017 19:37:44לגבי כרמלו ובאטלר זו נקודה נכונה. אבל דבר ראשון באטלר לוקח יותר ריבאונדים וגם אם תקזז אותם מהמשוואה לא תהיה לכך השפעה משמעותית. איך שלא תהפוך את זה באטלר מחזיק בכדור העונה יותר משתי דקות למשחק יותר מכרמלו.
דורון הרשע הצוחק לאיד מכבי לברון
31 ינו 2017 19:38:36🙂 שירשור נפלא לכולם
דורון אולי אינטואיציה או טלפטיה
31 ינו 2017 20:04:45בחיי שרק עכשיו ראיתי את התגובה של גיא בקטע של
דארת' ווידר, בתגובה 40 כתבתי על כוכבי היום,
שהכנסתי לכתבה של לביא עלתה המילה ריח וכמעט כתבתי
אותה, וראיתי שאחרים כתבו כולל לביא בתגובות באותו זמן.
יודע שיאמינו לי אחרי שנים שמכירים אותי,
זה בטח קרה לרובכם/ קורה במשפחות הכי טובות
המחשבה מהירה ונישאת במהירות האור/ג'ורדן בדרך לסל.
דורון ובכל זאת אני סבור שאת ג"ס יש לפרד מחווה לעגל
31 ינו 2017 20:07:32קרה כי הלכתי שוב ושוב לתגובות המצוינות, (לא תמיד אני קורא
לפי הסדר
דורון ובכל זאת אני סבור שאת ג"ס יש לפרד מחווה לעגל
31 ינו 2017 20:09:47סליחה * נשבע שלא ראיתי את תגובת הזעקה של דארת'
וכתבתי שגיא בסיגנונו, והנה אני רואה התגובה מהצהרים.
דורון חצי הוכחה טלפטיה
31 ינו 2017 20:15:24כתבתי בהצלחה לשני הצדדים בכתבה של לביא
והנה זעפרני שלא בטוח שהספיק לקרוא גם כתב.
שני הצדדים לקריסה התכוונתי,
רץ להמשיך את ההסבר שלו מכבי ווימס
ינון יבור
31 ינו 2017 21:23:04כמעט הערתי פה את הילד שלי בגלל השרשור המצחיק הזה…
דורון הרשע הסופי(זם)
31 ינו 2017 22:24:01🙂 חזור לישון ילד טוב שאביו מבין וכותב יפה תמיד