1. הלייקרס לא יודעים מה לעשות עם אינגראם
2. כרמלו לקליפרס?
עכשיו שהטרייד עם הקאבס (כרמלו עבור קווין לאב) ירד מהפרק, הטרייד החם הבא שמדובר בו עתה ללא הפסק הוא כרמלו לקליפרס.
למה הטרוף הזה? כי הניקס לא יכולה לחכות לרגע שכרמלו אנטוני לא יהיה שחקן שלה. היא יכולה לעשות טרייד עליו רק לקבוצה שממש – אבל ממש רוצה אותו כי היא חושבת שבלעדיו אין לה סכוי לאליפות.
הקבוצה הזאת היא הקליפרס. המחשבה היא שעם כריס פול, דיאנדרה ג'ורדן, בלייק גריפין, וכרמלו אנטוני, היא יכולה להיות סופר-קבוצה. למה לא הזכרתי את ג'יי-ג'יי רדיק? כי בלי להעבירו לניקס הקליפרס לא יכולים לבצע את הטרייד.
שתי הקבוצות הן מעבר ה-SALARY CUP. עבור הקליפרס להביא את כרמלו, עליה להיפטר מנכסים בשווי 24.5 מיליון (שהיא משכורתו של כרמלו ל-2016-17). הנכסים הם השחקנים. בהנחה שדוק ריברס לא יסכים לגעת בכוכביו הגדולים, היחידים עם משכורות די גבוהות שמסוגלים לעשות את ה-24 מיליון הם אוסטין ריברס וג'יי-ג'יי רדיק. ג'מל קרופורד הוא בן 37 ואני לא מאמין שהוא יכול להיות חלק מהמשוואה.
אז העסק הוא DOABLE. מה שאני לא יודע הם היחסים והמחשבות בין האבא והבן. האם הם רוצים להישאר יחד? האם הם מאמינים שהמצב קצת לא נורמלי, וייטב לבן לשחק בקבוצה שמאמנה הוא לא אביו? כמובן שישנו מריס ספייטס שעם משכורת של 1.4 מיליון הוא השחקן ה-UNDERPAID ביותר בליגה. הקליפרס יהיו משוגעים לתת אותו בנוסף לריברס ולרדיק, אם הניקס יתעקשו.
לדעתי האפשרות היחידה שהקליפרס תסכים לה זה "רדיק פלוס ריברס", בהנחה שהדוק רוצה שבנו יעזוב.
אבל עכשיו עולה במחשבתי מחשבה אחרת: מה יכול כרמלו לתרום לקליפרס יותר מרדיק? עם ג'ורדן וגריפין, הקליפרס מסודרת בריבאונד, וכמובן שיש ספייטס. כרמלו לא יכול לתרום יותר מרדיק; למעשה הוא לא יכול לתרום כרדיק כי רדיק קלעי שלשות הרבה יותר טוב מכרמלו.
אולי הקליפרס רוצה את כרמלו פסיכולוגית בהרגשה שהוא סופר-סטאר שהיא חייבת כדי לנצח את הווריורס.
אולי הם צודקים ואולי לא.
אני נוטה לחשוב שהטרייד לא כדאי לקליפרס.
3. דאנק מהסרטים של ת'אג יאנג על הקינגס
*
*
4. תראו את הקרוסאובר של קמבה וולקר (ממש עכשיו; אצלכם 'אמש') שמשאיר את דריק רוז בעולם החלומות
*
*
5. ג'ואל אמביד חודר נגד יוסטון כמו פוינט גארד בגובה 2.14 מ'!
*
*
6. שקין א-פול משלשום (ה-26/1)
*
*
7. קלרקסון ויאנג מהלייקרס RAPPING עם ה-'מיגוס'
*
-
*
8. הטופ פלייז מאמש
10. התיכון הטוב ביותר בארה"ב – אוק היל (סרל שסמית' קובר 50!)
*
*
11. הדאנקים הטובים ביותר של מייקל מ-1984 – דאנק אחד לשנה!
*
*
המשגיח
28 ינו 2017 07:20:58כבודו של זובאק במקומו מונח, אבל לא הוא, ולא לארי נאנס הם העתיד של הלייקרס. ואם כן, אז רחמיי על הקבוצה.
בכל מקרה, זה נראה לי שוולטון בונה את אינגראם לאט לאט, וכעת, כשהלייקרס די מחוץ לתמונת הפלייאוף, אנחנו נראה אותו משחק יותר בחמישייה ויותר דק'.
חוץ מזה, כרגע הוא השחקן הכי טוב שיצא מהדראפט שלו (ברוגדון גם אחלה, וסימונס עדיין לא שיחק).
דדי
28 ינו 2017 07:28:24זובאק נראה כמו גניבה אדירה של הלייקרס, אבל זה כבר לא הפתעה מאז ליגת הקיץ.
גיא
28 ינו 2017 07:32:49נתונים עבור 36 דקות, עונת רוקי:
שחקן א':
10.3 נק', 5.2 רב', 2.6 אס', 0.6 חט', 40.1% אפקטיבי.
שחקן ב':
11.8 נק', 8.4 רב', 0.9 אס', 1.1 חט', 38.4% אפקטיבי.
לדעתי, לאף אחת מ-2 השורות הסטטיסטיות אפשר להצמיד את המילה "טוב", שלא לדבר על הצרוף – "הכי טוב".
השורה של שחקן א', דרך אגב, היא של אינגרם.
שורה ב'?
אנטוני בנט.
Berch
28 ינו 2017 08:22:35אוי ואבוי….
הרגת אותי עם זה 🙂
ערן
28 ינו 2017 08:43:53יפה גיא!
רועי ויינברג
28 ינו 2017 09:25:51גדול
גיא
28 ינו 2017 07:37:20עוד נתון מעניין:
(כנראה שרק אותי…)
אינגרם מדורג במקום ה-23 ב-PER בין הרוקיס.
(לא שיש לי סיבה לשמוח. בנדר במקום ה-30…)
גיא
28 ינו 2017 07:40:14אני יודע שדדי אלרגי ל-PER, אז:
ב-Value Added אינגרם מדורג 30 בין הרוקיס,
ב-Estimated Wins Added הוא מדורג במקום ה-30 בין הרוקיס.
דדי
28 ינו 2017 07:45:46מה שאני אלרגי אליו זה להסתמכות על סטטיסטיקה ככלי עיקרי בלי לעקוב בשטח אחרי מה שקורה כדי לקבל הקשר אמיתי כי זה גורם לכתיבת שטויות כמו אלה שעכשיו כתבת.
אבל אני סיימתי לנסות לתקן את רפי ההבנה.
הבמה שלך, ולפחות אני בטוח שאתה "מרוויח" פעם אחר פעם שחקנים שפורצים ואתה לא מבין איך זה בכלל קרה.
פשוט דרך עקומה לגמרי להסתכל על המשחק ועל הליגה.
דדי
28 ינו 2017 07:48:17(וזה לא שהסטטיסטיקה שכתבת היא בכלל הסטטיסטיקה הרלוונטית, אבל כמו שאמרתי, אני עוזב את זה, ומה שכתבת על בנדר רק מוכיח לי שזה הדבר הנכון לעשות…).
גיא
28 ינו 2017 07:58:35לפי התגובה שלך, יש לי את התחושה שלא ראית דקה ממשחקה של הסאנס השנה.
אבל אני מנחש שבן אדם עם רמות הבנה עילאיות כמו שלך, לא זקוק לצפות במשחקים בשביל לדעת הכל.
מתן גילור
28 ינו 2017 08:13:58"יש לי את התחושה שלא ראית דקה ממשחקה של הסאנס השנה." הלוואי עלי 🙂
גיא
28 ינו 2017 08:28:41(חיוך מריר של הסכמה)
Mbk
28 ינו 2017 10:19:24דדי אני כל כך מסכים איתך
את הניסיונות שלי להוכיח לגיא שהוא טועה ומטעה סיימתי
דדי
29 ינו 2017 07:24:05קבל מידן – בתזמון מושלם עבורנו, וקריאצ חובה עבור גיא…
http://lakerfilmroom.com/lies-damned-lies-brandon-ingrams-advanced-statistics/
דדי
28 ינו 2017 07:26:471. שטויות במיץ ונכתב כמו מי שלא ראה נבא מימיו.
2. חבל שאתה לא קורא את האתר שלך.
אחרת היית יודע כבר מזמן שהדיבור המשמעותי היחידי לגבי כרמלו הוא עם הקליפרס, ושאף שחקן חמישייה – כולל רדיק – לא מעורב בדיל כמו שכתבתי לאפלטון כבר לפני כמה ימים.
זה שכתבת שאי אפשר לעשות טרייד בלי רדיק מבחינת ה SALARY CAP זה כמובן מגוחך ולא נכון – אפשר לעשות בקלות – והיית יכול להימנע מהמבוכה הזאת אם רק היית מקשיב לתגובות מסויימות שנכתבו לפוסטים שלך כבר כמה וכמה פעמים, כולל בלילה הזה…
3. בוקר טוב ושבת שלום.
סומסום
28 ינו 2017 07:42:00מה הדיל המסתמן?
למה צריכה להיות מעורבת קבוצה שלישית? הניקס חמים על אוסטין ריברס, זה ברור. לא ייקחו גם את קרופורד? זה סוגר טרייד פשוט.
גיא
28 ינו 2017 07:43:18קבוצה שלישית עבור קרופורד.
Berch
28 ינו 2017 08:27:17אם תקראו את התגובות שלי למאמר שהופיע יומיים אחרי ראש השנה תראו שאני חשבתי על זה ראשון.
בלילה לפני הופיע לפני מלאך ותאר לי בפרוטרוט את הטרייד שיעביר את כרמלו לקליפרז.
ההיה זה חלום?
ההיתה זו אגדה?
אולי נבואה?
לעולם לא נדע…..
העיקר שתזכרו שאני הייתי ראשון (לא לציון) !!!
🙂
סומסום
28 ינו 2017 08:30:53יכול לאשר.
וזה לא היה מלאך, אלא אני.
דרך אגב אתה נוחר משהו לא נורמלי.
עידו גילרי
28 ינו 2017 08:38:09מי הקבוצות הפוטנציאליות לשותף שלישי?
דדי
28 ינו 2017 07:52:42כן אני בטוח שזה ממש "ברור" לך שהניקס חמים על ריברס אחרי שכתבתי את זה לפני כמה ימים.
סומסום
28 ינו 2017 08:06:00תשמע, אני ספקלצתי את כל הטרייד הזה, ראשון בפוסט הטריידים הגדול שלנו:
אנתוני לקליפרס, תמורת ריברס וקרופורד (הוספתי גם את מבאה-א-מוטה).
למה?
א. כי עמדה 3 בקליפרס זועקת, וזה הסיבוב האחרון של כל הכנופיה.
ב. כי אנתוני כבר דיבר על 2 קבוצות אליהן ישקול טרייד – הקאבס והקליפרס.
ג. כי הסכומים מסתדרים יופי – בלי לפגוע בפול-רדיק-גריפין-ג'ורדן.
ד. כי אני מעלעל קצת בפוסטינג אנד טוסטינג וקולט את הוייב של אוהדי הניקס. הם גם מבדרים מאוד אבל זה לא קשור.
ה. כי מי לא אוהב לספקלצ, בטח על מגה-טרייד?
להגיד שיש לי קשרים כמו שלך ומידעים איכותיים? לא התיימרתי. יכול להיות שהזכרת שהניקס חמים על ריברס, בכיף –
*** ולכן גם הפניתי את השאלה אליך ***.
אז על מה אתה כועס לא הבנתי, ברצינות.
מנחם לס
28 ינו 2017 21:58:30דדי, כל דבר שאתה כותב "ראשון" (אם אתה באמת מאמין שאתה ראשון) יבורך. כל סקופ שלך מעלה את יקרת האתר ועל כך תבורך!
מנחם לס
28 ינו 2017 21:59:23"ראשון" מיי אס!
אשך טמיר המקורי
28 ינו 2017 07:50:17המשאית של הזבל יוצאת ב-08:00 מניו-יורק לכיוון LA
אפשר עדיין להעמיס את כרמלו
ברוך רובין
28 ינו 2017 08:40:211. עוד בקיץ ידעו שאינגרם עדיין לא מוכן לליגה שייקח לו כמה שנים להתבשל שיש לו המון חורים במשחק ציינתי את זה כמה וכמה פעמים.
זובק נראה נפלא עוד מליגת הקיץ. על לארי נאנס גוניור אתה צוחק נכון?
מנחם לס
28 ינו 2017 22:00:47אני רק מצטט מאתר האוהדים של הלייקרס (שעליהם אני סומך הרבה יותר משעליך, עם כל הכבוד)
מנחם לס
28 ינו 2017 17:14:46רדיק הוא האדם המדובר ביותר בטרייד על כרמלו, ואליו הויכוח מי מצטרף, ריברס או קומבינציה אחרת. אבל כמובן שדדי יודע טוב יותר מכל ה'אינסיידרס' של הקליפרס. אז עתה יש לו "INSIDE INFO" לא רק אל קופצ'אק והלייקרס, עכשיו הוא גם מקבל מייל פרטי מהדוק.
אין לי בעיהה עם דדי. הבעייה שלי איתו הוא ,הסגנון היודע הכל שלו" כשהאמת העצובה היא שהוא די מבין בענייני SALARY וחוזים. (אע"פ שהוא יודע הרבה פחות משהוא חושב)
דדי
29 ינו 2017 07:22:17רדיק לא מדובר, וכן, אני יודע יותר טוב ויותר מוקדם – כמו שהיי כבר אמור לשים לב…
דדי
29 ינו 2017 07:21:26מידן – בתזמון מושלם עבורינו וקריאת חובה עבור גיא…
http://lakerfilmroom.com/lies-damned-lies-brandon-ingrams-advanced-statistics/
אשך טמיר המקורי
28 ינו 2017 07:46:11תודה מנחם, מעורב מעולה
הסרטון של מייקל אלמותי
TheProcess
28 ינו 2017 08:29:06לא רע האמביד הזה , אם הוא ימשיך להשתפר אולי הוא יגיע לרמה של פול מילספ
גיא
28 ינו 2017 08:31:54רק שיזהר לא להפוך לסנטר מאטלנטה…
רנדי אורטון
28 ינו 2017 08:33:20לא מובן לי מאיפה השינאה לכרמלו אנתוני..
רק קנאים שאוהבים שחקנים בינוניים כמו קיווי לנארד יכולים לישנוא כישרון כזה.
דובי
28 ינו 2017 10:00:30כרמלו הוא סקורר על, אבל לא הצליח להפוך למנהיג של קבוצה ראויה
אשך טמיר המקורי
28 ינו 2017 10:24:07יש לך איזושהי אפליקציה מותקנת שלוקחת כל משפט הגיוני ומוציאה אותו הפוך?
רנדי אורטון
28 ינו 2017 10:46:06אני לא מצפה לכלום מבחור ששם נגר לבן בתמונה שלו.
הממזר של סטוקטון
28 ינו 2017 12:33:48נגר ?
הסטרץ' 5 הראשון, עוד לפני שהיו סטרץ' 4. הוא כן לבן.
גיא לנצח!
28 ינו 2017 08:50:11דדי אתה בנאדם מסכן שצריך עזרה פסיכולוגית מקצועית
עידן עופר
28 ינו 2017 09:55:13מעורב מעולה, תודה מנחם.
התותח הקטמוני
28 ינו 2017 10:02:52תודה על המעורב מנחם. מקווה שהלייקרס יצליחו להתרומם יש שם חומר שחקנים לא רע בכלל ונראה לי ששקט יכול לא להזיק להם – מקווה שלא יהיו לחוצים כמו הצהובים התל אביביים זהו מתכון לחוסר נחת מתמשך ומורט עצבים.
אפלטון
28 ינו 2017 10:32:51תודה מנחם.
אני עדיין בדיעה שהשחקן היחידי בלייקרס עם פוטנציאל להפוך לאולסטאר הוא אינגראם.
אמרו שיקח לו שנתיים כדי להפוך לשחקן nba לגיטימי אבל בתחילת העונה ראיתי די הרבה משחקים של הלייקרס ובהחלט יש שם עם מה לעבוד.
לגבי הקליפרס- דוק ריברס אמר את זה הכי טוב כששאלו אותו אם הם מדברים עם הניקס על טרייד. הוא אמר-:
'מדברים איתנו, אנחנו לא מדברים'. הקליפרס לא יפרדו מאף אחד משחקני החמישייה שלהם. הניקס באמת צריכים למכור את התחתונים בשביל טרייד ואני מקווה בשביל דובי שג'קסון לא כזה מטומטם.
סומסום
28 ינו 2017 10:48:13מהרביעיה בלבד.
מבאה-א-מוטה לא רלבנטי כמובן במקרה של הטרייד האמור.
וגם הבן יקיר לי אוסטין – פאפא לא אישר במפורש, אבל המשפט ברור, "אני אעשה הכל כדי לחזק את הקבוצה", בתשובה לשאלה מפורשת.
מנחם לס
28 ינו 2017 17:17:20כולם מדברים בצורה אחת וחושבים בצורה אחרת. אתה מקבל רק את ה"מדברים".
דדי
29 ינו 2017 07:40:07ציפיתי ממך ליותר אפלטון.
אתה מקבל אישור אחרי אישור בתקשורת לדברים שסיפרתי לך (ובעצם לכולם) יומיים קודם, כולל פירוט או לפחות רמיזה ברורה על הפרטים של השחקנים שבהם מדובר' וקרדיט ?
לא קיים.
הכל "ברור ומובן מאליו" לכולם…
גיא
28 ינו 2017 11:16:17מידן, איזה מזל שהארת את דרכי, ולמדתי את טעותי!
אינגרם נהדר, והלייקרס בדרכם לאליפות כבר בשנה הבאה.
זה רק אני שמסונוור על ידי אלוהי הסטטיסטיקה,
זה שלא מבין שלמעשה אינגרם הוא הפיפן הבא,
וברגע שד'אנג'לו (הג'ורדן הבא) חוזר,
כלום לא יעצור את הלייקרס!
(באמת הגיע הזמן להעיף מהאתר את הסמולנים הממרידים, עוכרי ישראל, שסוגדים למלך הלא נכון!)
וקצת יותר ברצינות –
כמה דקות של בנדר אתה ראית השנה?
אם דדי צודק, תראה בבקשה לקטן הבנה שכמותי (זה שהעז לכתוב מילה לא במקום על הלייקרס), איך בנדר בחירה כל כך מוצלחת,
ואיך אני "טועה ומטעה", ואינגרם, הוא למעשה אכן אחת הבחירה המוצלחת ביותר השנה בדראפט.
(אבל בבקשה, בלי סטטיסטיקה. אחרי שגליתי את האור, אני כבר לא יכול לשאת את משקלן המעיק של עובדות!)
Mbk
28 ינו 2017 11:30:34התגובה שלי הייתה במקום לא נכון בשרשור
צורם כשאתה מציג סטיסטקות כמו השוואה ל 36 דקות ונשען על נתונים סטיסטיים מבלי לשייך או להוסיף לדיון
השענות על סטיסטיקה יבשה ( בעיקר השוואות בין עידנים שונים של המשחק ) לא מספרת ולא תספר את הסיפור
אם אתה חושב שאינגרם ובנט באותה סירה דבר איתי בעוד 5 שנים אחרי שבנט יערוך ראיון אקסולסיבי על סירה בטבריה אחרי שיחתום בגלבוע גליל
באשר לבנדר פשוט עדיף שלא לצפות לא יצא ממנו כלום
האווי לאסוף
28 ינו 2017 11:34:46אני שונא את זה שאבא ואמא רבים, ועוד מול כולם. אבא כל הזמן מרביץ סטטיסטיקות, ואמא אומרת שהוא לא שווה כלום, והולכת עם הנהג מונית החביב עליה.
אם הם יתגרשו, אני עובר לסבא בגרינוויל
Mbk
28 ינו 2017 11:36:10למי קראת אמא ?!?!??
😂😂
האווי לאסוף
28 ינו 2017 12:15:42מה היה עדיף שאכתוב שאבא הולך עם נהג המונית החביב עליו?😁
(Not that there is something worng with it)
גיא
28 ינו 2017 11:47:32+++!
גיא
28 ינו 2017 11:46:19לא טענתי שאינגרם יסיים דרכו כמו בנט,
התגובה הייתה למשפט – "הוא השחקן הכי טוב שיצא מהדראפט שלו" בתגובה מעליי.
השורה הסטטיסטית של בנט הייתה בהחלט מתאימה לצרוך הדגמה עד כמה אינגרם בינתיים בינוני.
לא ברור לי – אתה טוען שלהשוות בין 2 רוקים שדווקא כן משחקים בתקופה דומה, תוך שימוש בנרמול ל-36 דקות זה לא בסדר?
אתה מכיר דרך אחרת להשוואה רציונלית בין רוקים?
(לא צריך לענות. זו שאלה רטורית. למיטב זיכרוני אתה השתמשת בנירמול שכזה לא פעם.)
שלא במפתיע, לא אתה, ולא דדי, טרחתם להוסיף לטיעון המנצח שלכם ולו שמץ של עובדה, נתון, משהו.
טוב, אני אקח דוגמה, אלמד, ואפיק לקחים –
את הניסיונות שלי להתווכח עם טיעונים דמגוגים, סיימתי.
גיא
28 ינו 2017 11:52:53על מי אני מנסה לעבוד,
עם OCD כמו שלי אני בחיים לא אצליח להימנע מלהתווכח עם תגובה כלשהי. על אחת כמה וכמה אם היא דמגוגית…
הממזר של סטוקטון
28 ינו 2017 12:45:36הדוגמא של בנט לא ממש טובה, הם נכנסו בגילאים שונים לליגה, שכל שנה יכולה להיות קריטית להתפתחות, ונסיון התבגרות. למשל ההבדלים בין השנה הראשונה לשניה אצל אנטוני דיוויס.
אני מהמר שיצא ממנו משהו באמצע.
דדי
29 ינו 2017 07:30:18אז קח ותלמד ממישהו שמבין יותר מקריאת סטטיסטיקות יבשות
http://lakerfilmroom.com/lies-damned-lies-brandon-ingrams-advanced-statistics/
רוקיז לא מודדים עם הסטטיסטיקות האלה, בטח לא כאלה בני 19, בטח לא בלי לתת הקשר של מה קרה לקבוצה בכל פרק זמן מהעונה, מה קרה לתפקוד של השחקן, ועוד המון גורמים.
לפי הנתונים שלך, בנט נתן 16 נק' למשחק פר 36 דקות בברוקלין.
אתה בטח עדיין לא מאמין שהוא מחוץ לליגה ולא חתום על 10 מיליון לעונה…
גיא
29 ינו 2017 08:05:14דדי, בדרך כלל התגובות שלך סבבה.
אבל כשזה מגיע ללייקרס, אתה פשוט מוכה סגלגלים…
אם רק לרגע, תבחר להסיר את המשקפיים בעלות העדשות הזהובות,
ותקרא מחדש את מה שכתבתי (לכתוב לפי הנתונים של היום שאינגרם הוא השחקן הטוב ביותר בשנתון שלו זו הגזמה),
תבין שבדיוק לזה התכוונתי.
לא טענתי שהוא בנט, הבאתי את נתוניו של בנט בשביל לסמן קנה מידה.
אבל אתם אוהדי הלייקרס (אתה ומידן), כשכותבים משהו על קבוצתכם – אם קופצים כמו שור (או אוהד מכבי…) שרואה אדום.
אז קראתי את המאמר. הוא לא טוען משהו שאני לא אומר –
יש פוטנציאל, אבל הוא עדיין רחוק ממיצוי.
וכמו כן כתוב שההשוואות מלפני העונה שהוא שחקן בקליבר של דוראנט, מופרכות.
כאמור, כל הסימנים מצביעים לכך שהוא לא יזכר כשחקן הטוב בשנתון שלו.
מנחם לס
28 ינו 2017 17:19:15גיא, הסטטיסטיקות שלך חשובות ביותר. אני מאמין גדול בהן. אבל הן לא מספרות את כל הסיפור.
דדי
29 ינו 2017 08:17:03דבר אחד שאני כן צריך להודות בו גיא – זה שחשבתי שהתגובה שלך היתה אלי.
לפי המספור של התגובות, לא ברור לי איך הייתי אמור לחשוב אחרת.
הקרייתי
28 ינו 2017 11:31:15הוא םאקינג בן 19. 19.
גיא
28 ינו 2017 11:55:03אתה צודק.
למען הסר ספק –
אני לא טוען שדרכו תהיה לסיים את הקריירה כמו בנט (באסט).
אני טוען שנכון לחצי העונה הראשונה שלו ב-NBA, לטעון שהוא השחקן הכי טוב בשנתון זו הגזמה.
אפלטון
28 ינו 2017 12:01:32להגיד שהוא השחקן הכי טוב בדראפט הזה, זה באמת לא רציני. בטח שסימונס עוד לא שיחק דקה. גם באדי הילד לדעתי ישתפר משמעותית בשנה שנתיים הקרובות.
אבל את הפוטנציאל שלו אפשר לראות בענק כשהוא משחק, וזה באמת לא מתבטא בסטטיסטיקה. אין מה לעשות, לסטטיסטיקה קשה להתמודד עם 'פוטנציאל', וצריך לממש אותו כדי שהעיניים יתיישבו עם הנתונים. בזה אינגראם עוד לא שם.
מה שבטוח זה שאם שנה הבאה הוא לא נותן קפיצה משמעותית אז אפשר להגיד בוודאות שסופרסטאר ברמה של דוראנט הוא לא יהיה.
מנחם לס
28 ינו 2017 17:21:56אפלטון, אני לא המצאתי דבר, האמן לי. מציע שתיכנס לאתר האוהדים שלהם שרואים את כל המשחקים ומאות אם לא אלפים מהם נולכים גם לכל משחק, וקרא מה הם כותבים.
אלא אם כן אתה מאמין שטביעת העין שלך מקצועית יותר משלהם.
אפלטון
28 ינו 2017 18:50:51ממש. הדבר הראשון שאני אעשה זה להיכנס לאתר האוהדים של הלייקרס. שנייה אחרי שאני אקפוץ לבריכת חרא.
דדי
29 ינו 2017 07:33:34כן כי אוהדים של קבוצה באתר אינטרנט טיבם להיות סבלנים לתרומה המיידית של בן 19 שנבחר שני בדראפט, ולשים לב לניואנסים והסימנים הברורים של מה שהוא יהיה בעוד כמה שנים…
שמייקל
28 ינו 2017 13:26:47היעד היותר נכון עבור מלו זה הקאבס. קודם כל מלו יקבל את המרות ל לברון ויתפקד כחייל וזה אומר נטו קלעי, מה שיהפוך אותו ליעיל כמו בנבחרת ארה"ב והנזק שהפוזה של הכוכב שלו גורמת יעלם.מעבר לזה לקאבס הניקס יכולים וצריכים לבקש לא את קווין לאב אלא את טריסטן תומפסון ולקבל חזרה את שומפארט. זה גם ממש בול מבחינת חוזים. מה שכן הקאבס יצטרכו להיפטר מג'יי אר סמית ולהחתים מישהו שיכול לעשות הגנה בעמדה 4.
מנחם לס
28 ינו 2017 17:24:01הקאבס לא מעוניינים בו. כתבתי זאת אתמול. אלא אם כן הם אומרים דבר אחד ובטלפון אחד לשני אומרים אחרת
Smiley
28 ינו 2017 19:38:44למה שקליבלנד יוותרועל עמדות 4-5 בשביל שחקן שבעמדה שלו לקליבלנד יש את הכי טוב שיש?
שמייקל
28 ינו 2017 13:30:03או מה דעתכם על הטרייד הבא, מלו לקליפרס ששולחת את קרופורד או רדין ואוסטין ריבר לפילי שמעבירה את נרלס נואל לניקס?
שמייקל
28 ינו 2017 13:30:21רדיק
מנחם לס
28 ינו 2017 17:25:48טרייד לא רע לכולם אבל פילי תצטרך לתת משהו נוסף לנואל.
Ish
28 ינו 2017 14:01:56http://www.basketball-reference.com/play-index/psl_finder.cgi?request=1&match=single&type=per_minute&per_minute_base=36&per_poss_base=100&season_start=1&season_end=1&draft_year=2016&lg_id=NBA&age_min=0&age_max=99&is_playoffs=N&height_min=0&height_max=99&birth_country_is=Y&as_comp=gt&pos_is_g=Y&pos_is_gf=Y&pos_is_f=Y&pos_is_fg=Y&pos_is_fc=Y&pos_is_c=Y&pos_is_cf=Y&force%3Apos_is=1&c6mult=1.0&order_by=per
Rאפלטון
28 ינו 2017 14:09:09הקלידו את התגובה כאן…
אפלטון
28 ינו 2017 14:10:04או, עכשיו הכל ברור.
צ'ינאו אונואקו בדרך להפוך ל-GOAT
Ish
28 ינו 2017 14:14:08בדיוק. או במילים אחרות, לרשימה הזו אין שום משמעות.
לבוא ולומר x מדורג מספר y מבין הרוקים בper זה קשקוש.
גיא
28 ינו 2017 14:34:17http://www.basketball-reference.com/play-index/psl_finder.cgi?request=1&match=single&type=per_game&per_minute_base=36&per_poss_base=100&season_start=1&season_end=1&lg_id=NBA&age_min=0&age_max=99&is_playoffs=N&height_min=0&height_max=99&year_min=2017&year_max=2017&birth_country_is=Y&as_comp=gt&pos_is_g=Y&pos_is_gf=Y&pos_is_f=Y&pos_is_fg=Y&pos_is_fc=Y&pos_is_c=Y&pos_is_cf=Y&force%3Apos_is=1&c1stat=mp_per_g&c1comp=gt&c1val=10&c2stat=g&c2comp=gt&c2val=20&c6mult=1.0&order_by=per
זאת נראית כמו רשימה נכונה יותר.
ערן
28 ינו 2017 14:34:41רק שהאמת היא איפה שהוא באמצע. קודם כל, לגבי הרשימה, כל סטטיסטיקאי יודע שכדאי להתעלם ממספרים קטנים מדי כי אין התנודות גבוהות מדי. אז לצורך העניין, מהרשימה הזו רצוי להוציא את אלו שלא שיחקו מספיק דקות (נניח פחות מ-300 דקות, למרות שזה שרירותי ואפשר לשים את הרף גם גבוה יותר). כשעושים את זה, נשארים עם רשימה של רוקים שיש להם משמעות מסויימת בקבוצות העונה.
האם יש גם מתאם מסויים בין הדירוג הזה לבין היכולת שהם מראים? לדעתי כן (ברוגדון למשל ראשון), למרות שברור שזה לא אחד לאחד. בקיצור, אסור כמובן להסתמך רק על הסטטיסטיקה (זאת או אחרת), אבל גם להתעלם ממנה ולהגיד שאין לה שום משמעות זו שגיאה לדעתי.
גיא
28 ינו 2017 14:38:40ועכשיו אני מזמין אותך למצוא את השנתון בו יש שחקן ברשימה דומה (שיחק לפחות 50% מהמשחקים בעונה, שיחק לפחות 10 דקות למשחק, דרוג לפי PER) שהתברר כשחקן הטוב ביותר באותו שנתון, כאשר הוא סיים את העונה מחוץ לטופ 20 ברשימה.
וזה כל מה שכתבתי. לדעתי, אינגרם לא השחקן הטוב ביותר בשנתון שלו, והנתונים מצביעים על כך.
גיא
28 ינו 2017 14:39:38תגובה ל-ISH
Ish
28 ינו 2017 14:44:59למה לא ניקח את זה
http://www.basketball-reference.com/play-index/psl_finder.cgi?request=1&match=single&type=per_game&per_minute_base=36&per_poss_base=100&season_start=1&season_end=1&lg_id=NBA&age_min=0&age_max=99&is_playoffs=N&height_min=0&height_max=99&year_min=2017&year_max=2017&birth_country_is=Y&as_comp=gt&pos_is_g=Y&pos_is_gf=Y&pos_is_f=Y&pos_is_fg=Y&pos_is_fc=Y&pos_is_c=Y&pos_is_cf=Y&force%3Apos_is=1&c1stat=mp_per_g&c1comp=gt&c1val=26&c2stat=g&c2comp=gt&c2val=20&c6mult=1.0&order_by=per
Ish
28 ינו 2017 14:50:43שיחה על השחקן הטוב בשנתון באמצע עונת הרוקי זה שיח ריק. השאלה מי יהיה השחקן הטוב ביותר על פני קריירה שלמה בשלב זה הוא ספקולטיבי לחלוטין ולהתנהג כאילו זה לא כך זה מגוחך. לכן כל העניין של להביא סטטיסטיקות לגבי זה הוא מגוחך.
אבל כיוון שאנחנו כנראה אוהבים להיות מגוחכים, למה שלא ניקח את זה:
http://www.basketball-reference.com/play-index/psl_finder.cgi?request=1&match=single&type=per_game&per_minute_base=36&per_poss_base=100&season_start=1&season_end=1&lg_id=NBA&age_min=0&age_max=99&is_playoffs=N&height_min=0&height_max=99&year_min=2017&year_max=2017&birth_country_is=Y&as_comp=gt&pos_is_g=Y&pos_is_gf=Y&pos_is_f=Y&pos_is_fg=Y&pos_is_fc=Y&pos_is_c=Y&pos_is_cf=Y&force%3Apos_is=1&c1stat=mp_per_g&c1comp=gt&c1val=26&c2stat=g&c2comp=gt&c2val=20&c6mult=1.0&order_by=per
גיא
28 ינו 2017 15:06:45הבחירה להתעסק ב-"קשקוש" היא שלך.
ברור שאף אחד מאתנו הוא לא חוזה עתידות
(דווקא בדקתי את הקריטריון שהצבתי, והדוגמה היחידה שמצאתי היא נאש/אייברסון בעונת 97'),
אבל לדעתי, להשוות בין שחקנים שמשחקים את החלק הארי של משחקי קבוצתם בעונת הרוקי, ושמשחקים כמות מספקת של דקות בשביל להגיע לכמות מספקת של נתונים –
זה לא מופרך.
אני הגבתי לטיעון ה-"הכי טוב בשנתון שלו" (וסליחה עם רון שנגרר לוויכוח לא לו. להבדיל ממני, אחד המגיבים הנעימים ורהוטים באתר),
ובחרתי להציג נתונים שמגבים את טענתי.
להציג נתונים בדרך מגוחכת, את זה אתה (Ish) בחרת לעשות.
Ish
28 ינו 2017 15:16:07אם נדייק, אני בחרתי להצביע על קשקוש ולקרוא לו בשמו, לא להתעסק בו.
גיא
28 ינו 2017 15:24:34אז אנחנו מסכימים.
הטבלה שצרפת היא אכן קשקוש…
Ish
28 ינו 2017 15:30:01כאילו דה, זה בדיוק מה שאמרתי. זו הפואנטה. עכשיו נותר לך רק להכיר בשאר.
Ish
28 ינו 2017 15:45:36ואם אתה רוצה מקרה מבחן מעניין תנסה את הדראפט של 2000
yamani1000
28 ינו 2017 14:06:52בתור אוהד לייקרס, אני בינתיים די מבסוט מאינגראם העונה. הוא נפל חצי מבושל לסיר לחץ הפסיכי הזה של LA, עם טיפוסים מפוקפקים בסגל, הדרמה של ד'אנג'לו בעונה שעברה ומאמן ילד, ועדיין משדר שקט ומנהיגות ומקבל כבוד מהשחקנים על המגרש.
מנחם לס
28 ינו 2017 17:31:08מה עשיתי? הבעתי דעתי?
לא.
פשוט ציטטתי את אתר האוהדים של הלייקרס שרבים מהם מבינים כדורסל לא פחות מכם.
Berch
28 ינו 2017 18:43:25השיחות פה בתגובות כל כך מצחיקות שזה למות 🙂
כל הכבוד מנחם !!!!!
אלון
28 ינו 2017 21:20:25מלו ופורזינגיס תמורת בלייק וריברס!