10 משחקים בשישי גשום / רועי ויינברג

יום שישי הגיע וכרגיל הביא איתו 10 משחקים. יש כמה מעניינים, בעיקר יוסטון נגד פילדלפיה ואטלנטה נגד וושינגטון (קרב מאוד חשוב במצב של שיוויון עתידי, שיכריע ראשות בית ואולי, בישירות או בעקיפין, יתרון ביתיות בפלייאוף). הראפטורס והבאקס גם נפגשות וינסו לצאת כל אחת מהכושר הרע, והמשחק הסוגר של הערב מפגיש בין ממפיס ופורטלנד, עם שני רכזים שאולי נפגעו מכך שלא נכנסו לאול-סטאר.

*

02:00-אינדיאנה פייסרס (22-23)-סקרמנטו קינגס (27-18)

הפייסרס לא בכושר טוב במיוחד. אחרי ריצה טובה בתחילת 2017, הם ניצחו משחק אחד אחרי 3 הפסדים רצופים כשההגנה שלהם עדיין חלשה. ג'ף טיג הביא איתו מאטלנטה את המסורת של ינואר טוב באופן מפתיע (16.2 נקודות ו-9.5 אסיסטים במשחק), פול ג'ורג' נראה כמו אול-סטאר אבל אין מספיק תרומה משחקני המשנה.

אחת הקבוצות שהם ניצחו מאז הרצף ההוא בתחילת החודש היא סקרמנטו, 100-106. באותו משחק רודי גיי שיחק, בניגוד למה שיקרה הערב (הוא הרי סיים את העונה) ובלעדיו הקינגס הפסידו קצת אבל חזרו לנצח עם ניצחונות מרשימים על דטרויט וקליבלנד, כשדארן קוליסון מציג יכולת טובה וקאזינס עם 7.5 אסיסטים במשחק לצד 3 חטיפות. הוא הסנטר הפותח שלהם.

סקרמנטו נכנסת עכשיו לרצף של 6 משחקים ב-9 ימים (כולל 4 ב-5) במזרח, שיכול להשפיע עליהם בטווח הארוך. זה רק המשחק הראשון, ולכן אני חושב שהם עדיפים על הפייסרס שבבק-טו-בק. השילוב של ארבעה קלעים סביב קאזינס מאוד יעיל ועוד יכול להוביל את ההתקפה של המלכים לפלייאוף. כשהם מול אינדיאנה נטולת ההגנה, אני הולך הערב איתם. סקרמנטו בהפרש דו ספרתי.

*

02:30-קליבלנד קאבלירס (14-30)-ברוקלין נטס (36-9)

קליבלנד לא בכושר טוב. 3 הפסדים רצופים ו-4 מ-5 האחרונים, כשלברון (41.6 דקות בערב) ואירווינג (37.3) נשחקים עד דק בתקופה הזאת ואין מספיק תרומה מהספסל. למרות זאת, הערב הם צריכים לנצח בקלות את הנטס, גם בלי ג'יימס ואירווינג. ברוקלין, למרות הבלואו-אאוט ההוא מול ניו אורלינס, עם 14 הפסדים מ-15 המשחקים האחרונים.

קליבלנד יכולה לנצל את המשחק הזה כדי להוציא אגרסיות, לתת לביג 3 מנוחה יחסית (במידה והמשחק לא יהיה צמוד מדי הם לא צריכים לעבור את החצי שעה כ"א) ואפשרות לשחקני המשנה, בעיקר צ'אנינג פריי וקאי פלדר, למצוא את הגרוב ההתקפי שלהם בחזרה. כפי שאפשר להבין ממה שכתבתי אני פה עם קליבלנד בגדול.

*

02:30-בוסטון סלטיקס (18-27)-אורלנדו מג'יק (29-18)

בוסטון הרשימו מול יוסטון כשהם באו אחרי 3 הפסדים רצופים ועדיין ניצחו. אל הורפורד, ג'ונאס ג'רבקו, טיילר זלר, אייברי בראדלי וג'רלד גרין לא 100% בריאים, כשלמרות שהשלושה הראשונים יכולים לשחק לא בטוח שיסכנו אותם לפני המשחק מול מילווקי יום לאחר מכן. כשאיזייאה תומאס משחק כמו אלן אייברסון ועם 33 נקודות למשחק ב-10 המשחקים האחרונים (48.5% מהשדה), הם גם יכולים לנצח בזכותו ובזכות הספסל העמוק.

גם המג'יק באים למשחק פצועים. די ג'יי אוגוסטין ואוון פורנייה בחוץ, כנראה גם ג'ודי מיקס וסי ג'יי וילקוקס, מה שמשאיר בקו האחורי של אורלנדו את אלפריד פייטון והגופייה של פני הארדוואי. הם הפסידו חמישה מששת המשחקים האחרונים בזמן שהקבוצה סופגת כמעט 112 נקודות בערב. אין להם אף אחד אחר, וכרגע גם בהרכב מלא הם אולי הקבוצה השנייה הכי חלשה במזרח אחרי ברוקלין. לכן אני הולך עם בוסטון במשחק 35 נקודות של תומאס.

*

02:30-טורונטו ראפטורס (18-27)-מילווקי באקס (24-21)

משחק בין 2 קבוצות שבכושר נוראי. טורונטו עם חמישה הפסדים רצופים ובלי התקפה (95 נקודות במשחק, העונה בממוצע עם 109.7), כשלאורי מוביל את הקבוצה עם 24.4 נקודות אבל אין אף אחד אחר שתורם, במיוחד כשדרוזן בחוץ גם הערב. שחקני המשנה לא מצליחים יותר מדי להתבלט כשואלניוצ'אס בקושי נוגע בכדור ושאר הקבוצה לא תורמת יותר מדי בהתקפה. הם צריכים להחזיר את המשחק היעיל שלהם מתחילת העונה, אותו משחק מלא תנועה בלי כדור, חדירות אפקטיביות וסחיטת עבירות. השאלה היא כמה זה אפשרי כשדרוזן בחוץ.

מילווקי גם לא בתקופה משהו ועם ניצחון בודד בשבעת משחקיהם האחרונים. הם הפסיקו לשחק הגנה וזה מוביל לעוד ועוד הפסדים. שילוב אפשרי של ברוגדון ודוולדובה אחד ליד השני יכול לפתור את זה ולהחזיר את ההגנה מלאת הווינגספאן (מוטת הידיים) שיכולה להוביל לפלייאוף, כי כרגע הם יהיו בחוץ.

המפתח של המשחק הוא האם ההתקפה השבורה של הקנדים תוכל לתפקד סוף סוף, וזה יכריע את המשחק. אם הם יצליחו לקלוע את ה-100, 110 נקודות על ההגנה החלשה של הבאקס הם ינצחו. יש לי תחושה שזה לא יקרה. מילווקי תעצור את הראפטורס על 90 נקודות ותחזור לנצח.

*

02:30-ניו יורק ניקס (27-20)-שרלוט הורנטס (23-23)

שרלוט ממשיכה להראות מגמות מעורבות העונה עם רצפי ניצחונות והפסדים זה אחר זה והמון חוסר יציבות, שנפוץ בקרב על הפלייאוף במזרח. הניקס לעומתם עם 5 הפסדים ב-7 המשחקים האחרונים והגנה בעייתית, למרות שיש שם כמה נקודות אור (ווילי הרננגומז!). הפוקוס יהיה בזמן הקרוב מחוץ למגרש עם כל שמועות הטרייד על כרמלו אנטוני, אולי השם החם בבורסת ההעברות עד הדד-ליין.

מאז השביעי בדצמבר, שרלוט ניצחה רק פעם אחת כשהיא קלעה כמות דו ספרתית של נקודות. ההתקפה שלהם היא המפתח הערב, ויכול להיות שקמבה ווקר ובאטום יהיו יותר מדי לדריק רוז וקורטני לי. כשלניקס אין עוד אופציות הגנתיות מחכות על הספסל, המשבר שלהם עלול להמשך. סביר שזה מה שיקרה. שרלוט עם 110 נקודות וניצחון ב-8 נקודות.

*

03:00-פילדלפיה 76' (27-17)-יוסטון רוקטס (15-34)

הגיע הזמן לדבר על טי ג'יי מקונל. כולם שמו לב לזה שפילי עם 3-10 ב-13 המשחקים האחרונים, אבל הוא אחת הסיבות המרכזיות לשינוי ולא מדברים על זה כמעט. הוא יוצר 21.6 נקודות למשחק (מהאסיסטים; לא כולל הנקודות שהוא קולע) ב-13 המשחקים האחרונים, הכמות השישית הכי גבוהה בליגה, כשהוא לפני שמות כלברון ג'יימס וראסל ווסטברוק. ניהול המשחק שלו, ובמידה פחותה של סרחיו רודריגז מהספסל, מצליח להוציא את המקסימום מאליאסובה, סאריץ', קובינגטון ושות' כשחקנים שנהנים מפליימייקר איכותי.

ליוסטון יש פליימייקר איכותי משלה, שיוצר 26.1 נקודות מהאסיסטים שלו, הנתון הכי גבוה בליגה, ב-13 המשחקים האחרונים. קוראים לו ג'יימס הארדן, אבל הקבוצה שלו לא בכושר מדהים ועם 4 הפסדים מ-6 האחרונים. יש שיגידו שיוסטון אחרי השיא וחוזרת לגודלה הטבעי, יש שיגידו שזאת סתם תקופה רעה, אבל רק הזמן יגיד. מה שבטוח, הם צריכים שהקליעה הטובה של אריק גורדון, ראיין אנדרסון וטרבור אריזה תחזור לעצמה.

המשחק הזה יכול ללכת לכל כיוון, והוא אולי המשחק הטוב היחיד בלילה הזה. קשה להמר, אבל התחושה שלי דווקא עם ניצחון חוץ של הרוקטס, למרות שפילי עם 2 ניצחונות רצופים ללא אוקפור ואמביד. הכוונות יתאפסו ויוסטון תתפוצץ כאן עם ניצחון ומעל 20 שלשות.

*

03:00-שיקגו בולס (24-23)-מיאמי היט (30-16)

שמח בשיקגו. כל השיחות בחדר ההלבשה יצאו החוצה כשוויד ובאטלר ביקרו את הצוות המסייע שלהם, הצוות המסייע (רונדו) ביקר את וויד ובאטלר ואף אחד לא נראה כאילו הוא נהנה יותר מדי מהסיטואציה. כשהם עם 3 הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים אפשר להבין אותם, בזמן שוויד ובאטלר נותנים תצוגות קליעה מרשימות ואף אחד אחר לא מצטרף. אין שיטה התקפית כלשהי (הקבוצה עם 21 אסיסטים במשחק) והם עלולים לסיים מחוץ לפלייאוף.

קבוצה שתסיים מחוץ לפלייאוף היא מיאמי, אבל ההיט בכושר טוב ועם 5 ניצחונות רצופים. כתבתי עליהם בהרחבה ביומן מיאמי שיצא היום. המפתח מבחינתם הוא ההגנה באחד-על-אחד על וויד ובאטלר, כשלא בטוח שיש למיאמי שומרים מספיק טובים גם בשביל וויד וגם בשביל באטלר לאורך זמן. אולי דיון וויטרס וג'יימס ג'ונסון, אבל הנטייה לעבירות של האחרון עלולה לעלות להיט במשחק.

התחזית שלי היא שכל הבלאגן בחוץ יפקס את שיקגו לפני המשחק הזה. וויד ובאטלר יקלעו 60 נקודות משותפות והרצף של מיאמי, לצערי, יגמר. שיקגו תנצח בבית.

*

03:00-ניו אורלינס פליקנס (28-18)-סן אנטוניו ספרס (9-36)

אחרי שבשבועות האחרונים ראינו (שוב) כמה קוואי לנארד אדיר, השבוע הגיע הרבה פוקוס לשחקני המשנה של סן אנטוניו. בשלושת המשחקים האחרונים, שניים מתוכם ללא קוואי, פטי מילס עם 17 נקודות במשחק, לי עם 13.3 ו-7 ריבאונדים, דיוויס ברטנס עם 11.5 ודיונטה מארי עם 10. ספסל כל כך עמוק זה משהו חשוב שאפשר להם לנצח את כל משחקיהם השבוע ו-9 מ-11 האחרונים.

כשהם בלי פארקר, גאסול ולנארד גם הערב ככל הנראה, הספסל יצטרך להתעלות שוב מול הפליקנס. ניו אורלינס מאוד לא יציבה ונעה בין נקודות שיא (ניצחון על קליבלנד, 20 הפרש על המג'יק) לשפל (ספיגת 143 נקודות מברוקלין) במהירות. כשדיוויס לא 100% בריא הערב אני לא רואה אותם מנצחים, אבל הם כבר הפתיעו את הספרס בלעדיו. מה הסיכוי שזה יקרה פעמיים, ועוד מול קבוצה עמוקה בהרבה מזאת שלקחה אליפות שנה שעברה?

לדעתי הסיכוי קלוש. סן אנטוניו תמשיך לנצח, ותראה שוב לליגה למה צריך לפחד מהספסל שלה. מארי, ברטנס, לי, ג'ינובילי, דדמון – you name it. כולם ימשיכו לקבל הרבה דקות הערב.

*

03:00-אטלנטה הוקס (19-27)-וושינגטון וויזארדס (20-25)

מסורת הינואר המצויין של אטלנטה (מאז 2015) ממשיכה גם השנה. הם עם 10 ניצחונות מ-13 משחקים ב-2017 ו-12 מ-15 המשחקים האחרונים, כשאין משהו יותר מדי מיוחד בקבוצה. כל אחד עושה מה שהוא אמור לעשות בצורה הטובה ביותר. שרודר מנהל את המשחק נהדר, הווארד שולט בצבע, מילסאפ נותן משחק אול-אוראונד ברמה גבוהה מאוד ושחקני המשנה מפציצים מרחוק ונותנים אחלה הגנה. פשוט, קבוצתי ועובד. מה עוד צריך בחיים?

וושינגטון תנסה לעצור את ההתקפה החזקה של ההוקס הערב. הם באים למשחק בכושר נפלא עם 9 ניצחונות מאחד עשר המשחקים האחרונים, וניצחון יוכל לסייע להם מאוד בקרב על ראשות הבית הדרום מזרחי והמקום הרביעי במזרח. מרקיף מוריס בכושר הטוב ביותר שהיה בו העונה ויחד עם שחקנים משלימים טובים כפורטר וגורטאט הקו האחורי החזק של וול וביל יכול לפרוח. הבעיה היא שאין להם ספסל, וזה משהו משמעותי לקראת סיום העונה, במיוחד עם לוח המשחקים היחסית צפוף שנשאר למכשפים.

המצ'-אפ של המשחק הוא בין וול ושרודר. שניהם מפעילים טוב את חבריהם לקבוצה ומסוגלים לקלוע בעצמם, ויש תלות מסויימת של הקבוצה בהם. מי שיצליח לעצור את השני ינצח, כשאטלנטה בלי שרודר טובה יותר בהרבה מוושינגטון בלי וול. במקרה ואתם רואים, זה משהו שמומלץ לשים אליו לב.

תחזית: משחק מעניין לצפייה עם הרבה נקודות שיגמר בניצחון קטן, בפחות מ-5 נקודות או בהארכה, של אטלנטה.

*

05:00-פורטלנד טרייל בלייזרס (27-20)-ממפיס גריזליס (20-27)

ממפיס לא בכושר מדהים עם כל הפציעות ובמקום השביעי במערב, למרות שמארק גאסול אדיר בתקופה האחרונה (34 נקודות למשחק בשלושת המשחקים האחרונים). הם עדיין רחוקים מהמקום השמיני ויכולים לחלום על יתרון ביתיות בסיבוב הראשון של הפלייאוף, והערב אמורים לקבל בחזרה את ג'מייקל גרין, צ'נדלר פרסונס ואולי גם את טרוי דניאלס.

החזרה שלהם לא תהיה משמעותית במיוחד מבחינה הגנתית, כי אין בפורטלנד יותר מדי כוח אש מלבד לילארד ומקולום. לכן הנוכחות של טוני אלן ומייק קונלי תהיה חשובה במיוחד מולם. הם ניצחו את שני המשחקים האחרונים ולא אמרו נואש במאבק על המקום השמיני, כשהם ודנבר כנראה בעלות הסיכוי הגבוה ביותר להכנס לפלייאוף. כבר ראינו למה דמיאן לילארד מסוגל כשהוא כועס על זה שלא הגיע לאול-סטאר, וזה בא לידי ביטוי בתצוגה מול הווריורס של שנה שעברה (51 נקודות וניצחון על הקבוצה שסיימה ב-9-73), אבל אני לא חושב שזה יקרה הערב. אולי אחרי המשחק.

תחזית: אלן וקונלי יקשו על לילארד ומקולום לקלוע בחופשיות כמו שהם אוהבים. כשמוסיפים לזה את היתרון העצום של הגריזליס בקו הקדמי, אי אפשר אלא ללכת איתם. ממפיס מנצחת.

*
https://www.youtube.com/watch?v=tL-PEwGycxg

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 117 תגובות

  1. הליגה קנתה את השקר הזה הארדן בתור רכז.
    הוארכז כמו שקיירי רכז…
    יותר מזה הליגה קנתה את דאנטוני בתור מאמן עם פילוסופיה של מסירה אחת לסל כפי שקנתה בזמנו את הראן אנד גאן של דנבר הקבוצה בלי ההגנה.
    אז ברגע שנכנסים לעומס משחקים או משחקים נגד הקבוצות הגדולות או הקבוצתיות כמו בוסטון בחוץ השקרים מתגלים .

    1. הארדן מוביל כדור, מנהל משחק, או במילים אחרות – רכז.
      משחקים נגד הקבוצות הגדולות?
      יש להם מאזן חיובי נגד קבוצות 50%+ ,
      יש להם ניצחונות גם בממפיס, גם בסן אנטוניו, גם גולדן סטייט (אלו הניצחונות נגד הקבוצות הגדולות שאני זוכר).

      לגבי עומס המשחקים, לדעתי, בנקודה זו אתה צודק.
      הם צריכים ללמוד איך לשמר את הארדן, איך לסדר רוטציה ברורה שמונעת עומס.
      אבל זו שנה ראשונה של ד'אנטוני בקבוצה, הם עוד ישתפרו.

    2. מה ההגדרה של רכז? מבחינתי זה שחקן שמייצר נקודות לחבריו לקבוצה. בזה אין אף אחד שעליון על הארדן בליגה. הוא הפליימייקר הכי טוב ב-NBA היום, גם כי הקבוצה מותאמת לשיטת המשחק שלו.

  2. תודה, רועי, אחלה פריוויו.

    יופי של קרבות, יש הלילה במזרח,
    אטלנטה – וושינגטון , משחק עם פוטנציאל להיות משחק אדיר.
    לתחושתי, מיאמי יפתיעו את שיקגו הלילה.

  3. אטלנטה- וושינגטון באמת אחלה משחק לצפות בו.
    די מדהים לראות את ההתעקשות של לו לשחוק את כוכביו בדק' כה ארוכות בעונה הרגילה, גם ככה הקאבס לא משנה מה תנסה לעשות תסיים ראשונה במזרח והסיכוי להדביק את הלוחמים ולהיות 1 בליגה די קטן אז למה להסתכן ככה בפציעה אפשרית של אחד הכוכבים שלך בדגש על
    קיירי ארווינג וההיסטוריה הבריאותית שלו (לפני שנתיים זה עלה פחות או יותר לקאבס באליפות אולי…)

  4. פריוויו מעולה להמון משחקים עם כמה מרתקים.
    אטלנטה וושינגטון רשום אצלי כסדרת סיבוב ראשון (המנצחת זוכה לפגוש את הקאבס). הזדמנות נהדרת למכשפים לצמצם מאוד את הפער בינם לבין הביתיות במפגש הזה אם יתרחש ואני בעדם הערב.
    עוד דבר ששווה לשים לב אליו זה ההתרסקות של טורונטו שאם היא מפסידה גם הערב המאזן שלה כבר פחות טוב משל בוסטון ועם הרצף הרע הזה היא איבדה את כל המרחק בטחון שהיה שזה מדהים

  5. מי היה מאמין שיגיע היום ויוסטון-פילדלפיה יהיה משחק מעניין.
    אבל האמת? עם הכושר הנוכחי של שתי הקבוצות פילי פייבוריטים. יוסטון ממש נראים רע בחודש ינואר. גם בגלל פציעות (קפלה, אנדרסון, גורדון, כל אחד בתורו) אבל אין מי שיקח את הסלאק במקומם. כשאחד מהם לא משחק הרוטציה מתקצרת ל-8 שחקנים והארדן לוקח על עצמו בהתקפה יותר מדי, מה שמוביל לעייפות ברבע הרביעי וחזרה להגנה לא מספיקה. יוסטון אחת מהקבוצות שהכי מחכות לפגרה המבורכת וחייבים להתחזק איכשהו

  6. ניל יאנג הוא אחד הפיספוסים שלי, כל פעם שאני שומע אותו
    מיילל מייבב, שר מדהים, אומר לעצמי שאתחיל לחקור ולשמוע,
    ועכשיו אם הוא הפייבוריט של גיא…
    דור רועי ואחרים שהביאו (מכיר רק כמה שירים)
    קטעים נהדרים, מקווה שנפתח לי תאבון השמיעה ואתחיל לשמוע.

  7. לברון בשביתה איטלקית כי לא קיבל צעצוע/רכז חדש,
    פה חשדתי, אולי משחק כדי להפסיד,
    בכל מקרה בושה גדולה לקאבס.

  8. מעולה רועי, תודה. אני אהיה בניקס נגד שארלוט אז אני מקווה שיהיה קצת יותר צמוד מהתחית לך ואולי הניקס יתעלו על עצמם.

  9. מזל טוב זיו, מלך המלכים, ה40 שנים הבאות יהיו טובות עוד יותר,
    תומך בעמדתי לגבי שיחתנו בענייני נ… במפגש ההופס,
    זיו מופלא בכתיבתו על סקרמנטו.

  10. קדימון מעולהץ פילי – יוסטון יכול היה להיות פיצוץ עם אמביד ואוקפור היו משחקים. גם אטלנטה – וושינגטון יכול להיות אדיר. למעשה, כפי שכתבתי במעורב, מלבד אולי הנטס, כל קבוצה יכולה לנצח היום כל קבוצה.

  11. רועי דור אפלטון ועוד כותבים, רב תודות על המאמץ,
    כולל מיאכטה מאיטליה שלא בטוח שקל לכתוב,
    גם גיא א, וכל המדווחים.
    כולכם נהדרים.

  12. סומסום באבו אבואה תמשיך תגיב,
    תגובתיך מתובלות בסחוג ואריסה נהדרים,
    (כן אני לבן אבל שזוף שבתאילנד היו כמעט מוחאים לי כפיים באכילת
    חריף, (פעם, היום רק בהתערבויות אהיה מוכן וטיפה במקרר)
    לא בדיוק, התאילנדים עם בישן ואפילו מבטי ההתפעלות שלהם צנועים,
    השאלה אם לברון חריף בתגובתו במשחק,
    אשברי בטוח לא בתגובתו, לא היה ביום טוב, או שצחק.

  13. רועי, לא הגיוני שהוא משחק להפסיד, אך הוא יסווה זאת טוב
    נוכל כשהוא עובד על אנשים ישחק משחק שגילברט וגריפין האינטליגנטים
    ומליוני אוהדים לא ירגישו, יקלע טוב יאבד וימסור למישהו
    לא טוב במטרה שיתפלק לשני מהידיים
    ובסוף עוד יכעס כביכול, שהוא בתוכו רוצה להפסיד,
    המטרה מקדשת את האמצעים.

  14. המניפולציות שלברון עושה?
    טוב אני טוען שכולנו כמעט, רק כמה מילארדים בעולם,
    כל ילד עושה מניפולציות להוריו,
    אין סיבה שמבוגר לא יעשה זאת.

  15. המח שלנו מרמה את עצמנו
    כן לא תואהבו לשמוע את זה
    ממש לא נח
    יום אחד תגלו זאת לא באויב אלא בכם.
    ידיעת הבעיה כמחצית פתרונה.

  16. פריוויו שופרא דשופרא!

    אכזבת העונה – המזרח. אפילו טורונטו שפתחו מצוין חוזרים לגודל הטבעי וקצב של 50 נצחונות.
    דטרויט ואינדיאנה, שציפיתי שירוצו חזק, מאכזבות בגדול.
    בוסטון – עם תוספת של אל הורפורד היו צריכים להיות במאזן טוב יותר, במיוחד שתומאס נותן עונה הרבה מעל המצופה.
    אורלנדו והניקס – כל מילה מיותרת.

    אפשר להגיד שרק פילי מפתיעים לטובה, ואולי קצת וושינגטון ואטלנטה.

  17. לא מופתעים שבדיוק שלברון צריך רכז הם מפסידים לקבוצות
    תחתית, הרי אם ימשיך
    גילברט יהיה חייב להוציא את הארנק,
    סקרמנטו להפסיד בבית בהארכה,
    רוצה למתוח את ג ג (גילברט גריפין) יותר,

          1. וזו התגובה האמיתית שלו:
            "Everyone gets opportunities to express themselves," Wade added. "That's how [Rondo] chose to express himself. … I have no hard feelings."

    1. "My vets didn't only show up for contact year"

      הבן אדם הפסיד כסף כי החליט לעבור לקבוצה בשביל להיות המשתכר הכי גבוה.

      מצטער, אבל איבדתי הרבה הערכה שהייתה לי אליו בשנה האחרונה. והוא כן טיפה דיווה שאחרי השיא, למרות שהוא השחקן הכי גדול בתולדות המועדון שלי.

      1. ווייד דווקא נותן עונה מרשימה ביותר לשחקן בן 35. הרבה יותר ממה שציפיתי ממנו. והקטע שאני בטוח שבפלייאוף הוא יהיה טוב יותר (יגיעו לפלייאוף, אל דאגה).
        ולהגיד עליו שהוא דיוה? לא חושב שהיה סופרסטאר שידע לשים את האגו שלו בצד לטובת הצלחת הקבוצה יותר ממנו. קודם עם לברון ועכשיו עם באטלר. הוא מופת לווטרן.

        1. נכון שהוא שם את האגו בצד די טוב עם שניהם, אבל איזה וטרן יורד על החברים שלו לקבוצה ברשתות החברתיות? דאנקן לא עשה את זה. דירק לא עשה את זה. אפילו קובי לא עשה את זה.

          1. רונדו חבר לקבוצה? רונדו שרף גשרים בכל מקום בו שיחק.
            טוב מאוד שווייד חושף אותו ועל הדרך מגן על באטלר ועל הקבוצה שלו.

  18. הגנתי על לברון במקרה של הילדה שבאה מרחוק לסירטון יום הולדת
    כי אם יענה לה, יחוייב לענות לעוד מאות ילדים,
    וגם שהוא תורם הרבה כסף
    ואוהב את מסירותיו
    אז לא מתוך ללל, אני מחוייב להוגנות,
    הוא עובד על כולכם,
    אם תפגשו נוכל תרגישו במאורת דבש,
    לברון ממזר גדול,
    מבחינתו הוא צודק בהחלט, לא מבחינת המוסר הכללי

  19. תודה רועי לפריוויו. יוסטון חייבים את הנצחון היום כדי לקבל עוד אוויר לנשימה לקראת הפגרה שתבוא אינשאללה.
    ממפיס פורטלד משחק מעניין.
    אני לא מאמין שלברון עושה סבוטאג' (המספרים שלו טובים מדי). האמירות האלה נובעות מפחד והאלהה מוגזמת שלו כאילו הוא כל יכול. אז הוא לא והקבוצה שלו לא משהו (לפחות כרגע)

  20. רונדו שיחק מוקדם מדי בקריירה, בקבוצה ועם שחקנים שקל מדי לשחק איתם. הוא לא מצליח להגיע לאותה הסיטואציה, הנדירה, מאז.

    בהתאם (אלא אם מישהו יודע על מניעה טכנית אמיתית לדבר כזה) – רונדו יגיע לחזק את קליבלנד. ו..מי יודע, אולי ירגיש נוח כמו בבוסטון של אז. במקרה כזה הוא רווח ענק.

  21. ד"א – רדיק הוא המפתח לעיסקה של הניקס עם קליפרס. קרופורד קשיש ואוסטין ריברס זה דרעק מסוג אחר (ועלוב) ליד רוז וג'נינגס.
    הניקס צריכים דיל של כרמלו מול רדיק ואם רוצים לזרוק איזה ריברס או קרופורד (שהם לא יעשו כי ישארו בלי שוטינג גארד) או מישהו – יאללה תביאו. אפילו ראש בראש הייתי עושה דיל במקום הניקס.
    במידה ורדיק לא בעסקה, כבר עדיף לניקס לייצר עסקה סיבובית עם קליפרס ומינסוטה כדי לנסות הביא את זאק לוין.

  22. כשחושבים על זה, שיקגו מתאימה להיות הקבוצה השלישית בטרייד על כרמלו.
    רונדו בקליפרס לא נשמע רעיון רע כל עוד פירס שיקגו יכולה להעביר את וויד לניקס כי השילוב שלו עם באטלר לא יביא להם כלום.
    מה היא תקבל בתמורה? את ריברס מהקליפרס וקורטני לי מהניקס, שתי שחקנים עם קליעה ששיקגו יכולה להיעזר בהם לעתיד. הניקס מקבלים את ג'מאל ו-וויד.

  23. לגבי סקרמנטו, הם קיבלו חיזוק משמעותי ולא צפוי — הפציעה של רודי גיי. ההיסטוריה שלו מראה שהדבר שהוא עושה הכי טוב הוא לשפר מאד את הקבוצה שלו כשהוא הולך. יכול להיות שעכשיו יש להם סיכוי אמיתי לעשות את הפליי אוף?

  24. עצירות המשחק, טיים אאוטים וריביו – נעשה בלתי נסבל.
    משחקים כבר שעה אוברטיים באינדיאנה.
    הפסד של סקרמנטו – וככה זה נראה – יהיה על מאט בארנס. פשוט ככה.
    במצב של 5 לקינגס וריבאונד, האיש הלך ועשה פלגרנט מטומטם, במזל רק פלגרנט 1, שהחזיר את אינדי יש מאין למשחק.

    חוץ מזה משחק אש בגארדן, כרגיל. הניקס עדיין בתמונת הפלייאוף. רוז שוב נפצע.

    1. מעט מדי, מאוחר מדי. קאבס צריכים להתפלל לקבל אותם בסיבוב הראשון. יותר קל מזה לא יהיה להם. סגור את הכניסות של באטלר ווויד וגמרת על הקבוצה.
      ד"א, באטלר 1/13 – WTF?

      1. מה שבאתי לשאול.
        מי ראה את הבולס ויכול לתקצר?
        מה זה ההרכב הפותח בלי ווייד, באטלר, רונדו?
        מה קרה לבאטלר? הוא מחפש לברוח?

  25. טוב, אני ממש סולד מתיאוריות קונספירציה למיניהן, אבל קשה שלא לחשוב שמה שהיה בשיקגו זה סבוטאז'.
    מפסידים להיט בלי וויטסייד. באטלר וווייד עולים מהמספסל וקלעים 7/30 ביחד. משהו שם לא מריח טוב.

  26. אני מאוד נהנה מהעונה הנוכחית.
    רוב קבוצות התחתית החליטו שהם מנסות להיות תחרותיות,
    ופתאום יש הרבה יותר משחקים מעניינים.
    (חוץ מהלייקרס. הם התחפשו לטנק שרמן, והם דורסים את כל מי שעומד בדרכם כל הדרך לבחירה טופ 3)

    1. דווקא שרמן פחות טוב בקטע של לדרוס לדעתי. ל-T34 היו זחלים עבים יותר שגם אפשרו עבירות גבוהה וגם הגדילו את שטח הפנים בו אפשר להימצא כדי להפוך לפיתה.

  27. וושינגטון בכושר נהדר. נובילים 30 הפרש באטלאנטה.

    חמישייה כל כך מוכשרת של

    וול
    ביל
    my man אוטו פורטר
    מרקיף מוריס
    גורטאט

    צריך רק חיזוק לספסל

  28. ספייס ג'אם 3 – ג'ואל אמביד:
    המשחק על עתיד כדור הארץ בעיצומו, התקפה אחרונה, 1 הפרש לחיזרים.
    אמביד במגבלת דקות נשאר על הספסל – עתידו של כדור הארץ נחרץ.

  29. משלים את הקאבס.
    לברון מצוין, חוזר לעשות מה שהוא הכי טוב בו – כניסות לסל וקליעות בטוחות. 13 מ-18. ובמקביל ממשיך לשפר את המונטין כאחד מקלעי העונשין הגרועים בליגה. 4 מ-7.
    מתי יתחילו עם האק-א-ברון? לפחות מבחינה מורלית, נשק (בזוי) ששווה להשתמש בו. כאילו, אתה גרוע כמו דיאנדרה.

    חוץ מזה טבלת הפלוס-מינוס של הקאבס היא שוב כל הסיפור.
    חמישיה פותחת בפלוס ענק: + 22, 17, 16, 13, 12.
    כל הספסל במינוס: -10, 9, 8, 8, 4, 1. וגם חטפו 43 נקודות רבע אחרון.

    "לקאבס אין ספסל", פרק 173.

    1. אם אתה שולח את לברון לקו, החמישיה ה 1 לא מתעייפת, אם החמישיה הראשונה לא מתעייפת, כולנו נחמיץ את פרק 174 בסדרת הטלוויזיה האגדית "לקאבס אין ספסל". לא חבל ?

  30. החלטה שערורייתית תסגור את זה לפורטלנד.
    עבירה ברורה על קונלי, שלא נשרקה. הלכו לוידאו ריביו – כדור לפורטלנד.
    למה? כי אי אפשר לשרוק על עבירה בריביו. רק פוזשן.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט