מעורב הופס ליום רביעי / מנחם לס

(הסיקסרס מנצחת את הקליפרס)

 1. כל נקודה מהקמבק של 19 של פילי נגד הקליפרס

2. תשע דקות מניצחון הספארס על טורונטו:

 3. לו ויליאמס? נזם זהב באף חזיר!

 

תראו, הלייקרס הם לא חזיר, ולא נעים לי הניבון הזה והייתי מעדיף לא להשתמש בו, אך מה לעשות שהמילים – כמו הדמעות – זורמות מעצמן?

רציתי רק להביע דעתי על מצב מחורבן בו נמצאית הלייקרס, וכרגיל אני מנסה לעשות MY BEST לעזור לקבוצה לצאת מבריכת הצואה בה היא נמצאת. אז ככה: לו ויליאמס מבוזבז בלייקרס. אין טעם להחזיק בו. ניתן להשתמש בו כפתיון לא רע בכלל כי כל מה שהוא יוכל לעשות זה לעזור ללייקרס לא להיות אחרונה במערב, ואולי לסיים שנייה או שלישית מהסוף, ובדראפט הבא עלינו לטובה עדיין אין החלטה קבועה מי באמת יהיה הנבחר הראשון, מי יהיה השני, ומי יהיה השלישי, אז ככה גם לא משנה הרבה אם אתה מסיים אחרון במערב, או 15, או 14.

למחרת 'הקריעה המביישת' הלוס אנג'לס דיילי ניוז יצא עם הכותרת הזאת:

Fresh off their worst loss ever, could the Lakers make a move at the trade deadline after all?

מי שמכיר את הכדורסל של הלייקרס כמוני, יודע שלו ויליאמס היה חשוב מאד ללייקרס, אבל "הכושי עשה את שלו", עם כל הפוליטיקלי קורקטנס. הוא היה הוותיק ששיחק את הכדורסל הנכון והאמיתי, וצעירי הלייקרס היו אמורים ללמוד ממנו. אם הם לא למדו עד עתה, הם לעולם כבר לא ילמדו.

לו ויליאמס לא מסוג הכוכבים שמסוגל להוציא את העגלה מהבוץ. הלייקרס תקועה עמוק מדי. אבל לקבוצה כמו הת'אנדר או אטלנטה (וישנן עוד!) הוא יכול להיות דג טונה לפה של כריש.

 

 

View image on Twitter

 

4. לברון: "!WE NEED A F…PLAYMAKER!…NOW!"

אלה היו מילותיו של לברון אחרי ההפסד לניו אורלינס אמש. הוא אמר:

We're not better than last year. From a personnel standpoint,” James said, according to ESPN.com’s Dave McMenamin  

 We need it NOW. We cannot wait any longer!"

"The f—ing grind of the regular season. We're a top-heavy team. We have a top-heavy team. We top-heavy as s—. It's me, .[Kyrie Irving], [Kevin Love]. It's top-heavy but it is not enough.  We desperately need another point guard"

 הבעייה היא שהוא, קיירי, ולאב קולעים 70.5 נק' מה-109.6 נק' שהקבוצה קולעת למשחק. לברון מוביל את כל הליגה בדקות למשחק (37.5 דק'). מאז שג'יי אר סמית' שבר את הבוהן,  חלה ירידה משמעותית ביכולתה של הקאבס, אבל סמית' הוא לא פוינט גארד שייתן את המנוחה לקיירי. ללא סמית' הקאבס משחקת עם שחקן הפינה בשנתו הרביעית בליגה דיאנדרה ליגינס התורם לקבוצה 3 נק' ב-16 דק' משחק.I
לברון:

"We need a f—ing playmaker," James said. "I'm not saying you can just go find one, like you can go outside and see trees. I didn't say that.

"I'm not singling out anybody. I'm not. Yeah, we won [the championship], but f—, you know what, let's see if we can do something."

לברון המשיך וציין את השחקן שהקאבס היו יכולים להחתים בקיץ האחרון במינימום משכורת – ריימונד פלטון – שחתם עם הקליפרס. "אחרי שאיבדנו את דלבדובה היינו חייבים ללכת עליו אבל לא עשינו זאת".

"I don't know what we got to offer," James said. "I just know me, personally? I don't got no time to waste. I'll be 33 in the winter, and I ain't got time to waste. That's what I'm talking about.

"We got to figure it out," he said. "It's been a s—ty 2017 so far."

הבוקר הוא שלח מסר בטוויטר שהוא לא מאשים את ההנהלה אבל הוא אמר שאם הם רוצים חזרה על האליפות "חייבים לעשות משהו, ומהר".

הוא סיים:

I not mad or upset at management cause Griff and staff have done a great job, I just feel we still need to improve in order to repeat.

5. לאנס סטפנסון ונייט רובינסון מוכנים להיות הפוינט גארדים

מיד כשהטוויטר התפרסם, לאנס סטפנסון – שהפליקנס שיחררו אחרי הפציעה במפסעה – שלח הודעה שהוא "מוכן ויכול לשחק PG". ההודעה השנייה הגיעה מנייט רובינסון (השניים האחרונים שנשארו ברשימה הם מריו צ'אלמרס ונוריס קול).

מעניין היה לשמוע מנייט:

."למה הם לא מצלצלים אלי? הם יודעים את מספר הטלפון שלי.

“ I don't understand why they wouldn't hit me up. ,I don't know why they don't like me, man. I'm the most hated.”

“I’m just going to wait and see if other teams want to give me a chance, and if not, I’ll go overseas,” he said. “Because I know I can help any team. What I bring to the table, I can help a lot of teams in the league.”

 הוא המשיך: הקריירה שלי לא נגמרה.

I’d play on any team: Philly, Cleveland, Thunder, even the Warriors need scoring off the bench. I’ll go anywhere, it doesn’t matter.”

ואם אף אחד לא ירצה בו?

“Either Europe or China. I’ll hopefully sign something in the next couple of weeks and get out of here. I can’t wait,” he said. “I’m excited to play basketball, no matter where I’m playing. And I got six or seven more years I want to play.

אני לא מאמין שקליבלנד תרצה בו, אבל אני רואה אותו מתאים בול לאוקלהומה סיטי ת'אנדר!!!

 

6. דיון ווייטרס הפך ל-MAIN MAN

אחת הבעיות של לחיות שבע שעות אחריכם היא שכשהמשחקים מסתיימים, רובכם כבר שותים כוס מיץ גזר שנייה, ועלי להכניס במהירות הבזק את החדשות האחרונות למעורב מבלי שיש לי זמן לשבת ולעכל את מה שזה עתה ראיתי. אז מדי פעם אני מכניס את המחשבה השנייה אחרי האירוע. כמו עתה. אז ככה:

מהרגע שדיון וויטרס הגיע לליגה הוא היה 'האדם השני', THE SECOND MAN. בשום סיטואציה הוא לא היה האדם הראשי. אולי משחקיו האחרונים במיאמי היט הפכו אותו ל-MAIN MAN. משחק רביעי ברציפות שהוא מצויין, ושלשום ה-33 נק' שלו, כולל השלשה האחרונה  שניצחה את המשחק נגד הגולדן סטייט ווריורס (אחת משש השלשות שלו) אחרי שקווין דוראנט הישווה את התוצאה שעשתה 102-105 הורידו ממנו את  מסיכת 'האדם האחר' ועשו ממנו – אולי לראשונה מאז הגיע לליגה – שחקן שניתן לכנות כאיש הראשי.

רק כמה רגעים לפני הוא קבר שלשה חמישית. היה זה משחק ה-33 נק' השני שלו ברציפות.

לך תדע. מיאמי איבדה את כריס בוש ואת דוויין ווייד והיא לפני האחרונה במזרח. אבל היא ניצחה את 4  האחרונים ברציפות נגד יריבות חזקות, ונראה כאילו היא מצאה איזה מין GROOVE. מבחינה מתמטית ברור שמאומה לא חתום וגמור. אבל עבור מיאמי לעשות את הפלייאוף היא צריכה להמשיך לעשות דבר פשוט אחד: לנצח.

 7. לברון בוחר את "החמישייה שלו"

לברון התבקש ע"י "ציט-שיט" לבחור את החמיישייה הטובה ביותר של השחקנים ששיחקו איתו. בחירתו:

  1. קיירי אירוינג
  2. דוויין ווייד
  3. ריי אלן
  4. לברון
  5. כריס בוש

8. עשרת בחירות האול סטאר הגרועות ביותר

לקראת 'האול סטאר', 'האינסיידר' ערך שאלון בין אנשיו לבחור את 'האול סטארים' הגרועים ביותר משך השנים (שהיו גרועים בשנה שניבחרו):

  1. ג'יימס דונדסון
  2. בראד מילר
  3. ג'מל מגלויר
  4. דייל דייויס
  5. קווין דוקוורת'
  6. טיירון היל
  7. ולאדה דיבאץ'
  8. מהמט אוקור
  9. כריסטיאן לייטנר
  10. סטבן פרנציס

 

9. בן סימונס החל להתאמן

 10. עשרת הפלייז הטובים ביותר של ה-1/23:

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
126 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
חגי
חגי
25/01/2017 6:50:28

תודה מנחם
אתה צודק לחלוטין לגבי וויליאמס, ובהמשך למה שלברון רוצה, אולי הוא פתרון טוב לקאבס
גם לברון צודק במילים שלו, החמישיה השנייה שלהם מורכבת רק משחקני פרימיטר, זה פשוט לא מתאים

דיון ווייטרס פשוט שחקן גדול כשהוא רוצה, קצת טמבל אבל יש לו כישרון וראינו את זה עוד שנה שעברה בגמר המערב שהיה אדיר מהספסל של התאנדר
אני חושב שמיאמי צריכה לשחק עליו ולהעביר את דראגיץ בטרייד כי הוא סחורה חמה, חמישייה בעתיד של ריצ'רדסון/פוינט גארד עם קליעה מהדראפט הקרוב, ווייטרס, ווינסלו, PF כלשהו ווייטסייד יכולה להיות מאוד מעניינת, בטח כשיש על הספסל את הג'ונסונים

בבקשה שלא קשורה למעורב, אשמח לקטע על הסיקסרס, שפשוט ON FIRE, ובטוח קורה שם משהו אחר מעבר לאמביד (שפשוט שחקן ענק), אשמח לדעת מאיפה זה בא כי הם נהיו תופעה

מנחם לס
25/01/2017 7:00:42
הגב ל  חגי

כתבתי כבר על פילי מעט, ואכתוב עוד! (ועש לנו אוהד פילי בין אנשי התוות רפי יצחק שיכתוה בקרוב יומן שלם)

ערן
25/01/2017 6:53:19

מנחם, מכל טוב. מסכים לגבי וויליאמס, לא כל כך בגלל הלייקרס אלא בגלל שהוא שחקן נהדר שמגיע לו פעם להיות בקבוצה שמתחרה על משהו.

וג'מל מגלויר אולסטאר? אכן תמונות קשות.

סומסום
סומסום
25/01/2017 6:57:02

אחלה מעורב, תודה.

ההנהלה של קליבלנד היתה מעולה ויש לה מניות באליפות ההיסטורית.
אבל היא גם טעתה העונה, קשות, מההתחלה. ואלה דברים שאפילו טמבל כמוני (ואחרים) ראו מכאן.

דלבדובה הלך והחור שנפתח היה עצום. האיש היה ההאסלר שנותן שקט לקיירי, ומחזיק את החמישיה השניה דקות ארוכות.

במקום זה מילאו את הסגל בשחקנים מקצה הספסל – מקריי, פלדר, ליגינס. אלה לא שחקנים שראויים להיות בסגל של אלופה.

גם ההסתמכות על וטרנים היא מסוכנת – ג'פרסון, פריי, קורבר – כולם יכולים להיות מעולים, אבל הנפילה בגילם מהירה.

נוסיף לזה את הפציעה של ג'ייאר – בעצמו מבוגר עם פתיחת עונה רעה, ואין לדעת מה יחזור.

ומה קרה? עומס עצום על הסטארטרים, במיוחד על לברון. המשחק האחרון הוא דוגמא שלא תחזור לדעתי יותר בליגה כולה – שחקן שקולע 50 נקודות, השני עם טריפל-דאבל, השלישי עם דאבל-דאבל של משהו כמו 5-15-20 – והקבוצה מפסידה. זה כמו לשחק עם 3 נגד 5.

טעות נוספת – פיצול הטרייד אקספשן על ורז'או. הלך לאיבוד תלוש קניה של 9.6 מיליון. אי אפשר להביא קליבר בגובה משכורת כזה. דרון וויליאמס, למשל.

אם לא יהיה מישהו שרוצה לרדוף טבעת – בכל זאת, לא הרבה מוכנים להשפיל את עצמם כמו זאזא או דיוויד ווסט – הקאבס תקועים עמוק.
בלי pg מחליף שעדיין לא ברור מי הוא.
בלי גיבוי טוב לשוטינג-גארד.
בלי מספר 5 ראוי עם איום התקפי – טריסטן תומפסון חייב הרבה ללברון, אבל הוא הגיע לתקרה שלו, שום איום התקפי, עם יכולת גרועה מהקו. אם הספרז יעלו לגמר – הקאבס לא ערוכים בכלל.
עם ספסל עייף ומבוגר.
ועם עומס עצום על קיירי, לאב ולברון. שנותנים כ"א עונה פנטסטית – אבל הקבוצה חלשה יותר.

קליבלנד פגיעה ועלולה עוד השנה לאבד את אליפות המזרח. לברון יודע את זה ולכן הוא יוצא ככה.

עידו גילרי
עידו גילרי
25/01/2017 7:17:50
הגב ל  סומסום

הבעיה היא הפציעה של JR. הקאבס לא היו עמוקים יותר בעונה שעברה. אחרי שלו קיבל את המושכות דלבדובה ומוזגוב נמחקו מהרוטציה והיו לא רלבנטים בכלל בפלייאוף. ללא ספק מה שגריפין צריך לעשות (וכנראה כרגיל יעשה, כי המלך אמר) זה טרייד שיביא פוינט גארד מחליף. אבל בגדול אם JR חוזר בכושר סביר הקאבס יהיו בסדר בדיוק כמו בעונה שעברה. אני רוצה להזכיר שבתחילת העונה גם כשהוא לא פגע איתו בהרכב הם נראו מצוין.

גיא
גיא
25/01/2017 7:32:07
הגב ל  סומסום

ב-17 לפברואר היה מגיע הפג תוקף של הטרייד אספשין שהגיע אחרי עזיבתו של המתולתל.
באווירה האקלימית הנוכחית, אחרי הקפיצה של תקרת המס, לטרייד אקספשין יש הרבה פחות ערך,
כך שבמקום לאבד אותו (המרוויח במקרה כזה היה רק גילברט – חיסכון של לא מעט כסף שהוא משלשם על מס מותרות),
הקאבס האריכו אותו בשנה (גם אם זה במחיר פיצול).

דדי
דדי
25/01/2017 7:38:34
הגב ל  גיא

טעות קשה של הקאבס שאולי תעלה להם באליפות.

גיא
גיא
25/01/2017 7:41:21
הגב ל  דדי

איזו קבוצה נמצאת כרגע במקום בו היא צריכה את הטרייד אקספשין של קליבלנד?

דדי
דדי
25/01/2017 7:59:32
הגב ל  גיא

אתה מסתכל על זה לא נכון ויכולות להיות המון סיבות לטריידים, הכי פשוטה במקרה הזה זה כנראה לפתוח עוד מקום בתקרת השכר בקיץ הבא.
(למרות שזה גם לא המינוח הנכון – לא מעבירים טרייד אקספשן…).

הנקודה היא הבדל תהומי בגמישות שמאפשרת חריגת טרייד של 9 מיליון לעומת 2 חריגות של חצי מזה.
הבדל פשוט קריטי.
הבדל פוטנציאלי בין אליפות לסגנות.

זה יכול להיות בגלל שחקן ספציפי שהקבוצה לא יכולה לרכוש, וזה יכול להיות בגלל שחקן שהוא רק חלק מטרייד יותר גדול שעכשיו לא יוכל להתבצע.

האפשרויות של הקאבס לטריידים צומצמו דרמטית עכשיו.

גיא
גיא
25/01/2017 7:47:03
הגב ל  דדי

פורטלנד היא השותפה האפשרית היחידה לטרייד פוטנציאלי, והיא סרבה לטרייד שכזה (לפי השמועות).
(פורטלנד, קליפרס, דטרויט – הקבוצות היחידות חוץ מהקאבס שחצו את תקרת המס.)

דדי
דדי
25/01/2017 8:01:29
הגב ל  גיא

ממש לא נכון – מאיפה היציאה הזו על פורטלנד ולמה דווקא הם ?

לא ברור לי למה אתה כל הזמן מדבר על תקרת המס כאילו שזו הסיבה היחידה לטריידים.

גיא
גיא
25/01/2017 8:09:17
הגב ל  גיא

ממש לא הסיבה היחידית, אבל כאשר יש עלייה בתקרת השכר, לטרייד אקספשינס יש פחות משמעות.
וצריך לזכור –
קליבלנד חפשו שותפה לטרייד, לא מצאו. יש תאריך פג תוקף לטרייד אקספשינס.

חצבני
חצבני
25/01/2017 7:50:33
הגב ל  גיא

איזה נכסים יש להם בשביל טרייד?
טרייד אקספשן על ורז'או אמרתם.
אבל היה גם על מייק מילר לא?

סומסום
סומסום
25/01/2017 8:19:27
הגב ל  חצבני

בחירת דראפט סיבוב ראשון 2018
בחירת דראפט סיבוב ראשון 2019 או 2020, הגיוני יותר שהשניה.
הזכויות על צ'די אוסמן.
כמה טרייד אקספשנז בגובה: 4.8 מיליון, 4.4, 2.2, 1.3, 0.95. לא ניתן לצרף טרייד אקספשנז, וגם לא ניתן "לקזז" ממשכורת של שחקן מנגד. מה שנכנס עד למקס' של התלוש – וזה לא הרבה בכלל. אין מצב לשום תותח.

תכלס זה מעט, מה שמחייב טרייד על שחקן בכיר יחסית. שמפרט (9.6) נראה כמו האידאלי, לשני הכיוונים – זה אם הם רוצים להתתחמש בכל כבד. כל היתר, מתחת לטרייד אקספשנז הנ"ל. או "מתנדבים" בשכר מינימום – אם ישנם כאלה בכלל.

חצבני
חצבני
25/01/2017 12:30:46
הגב ל  סומסום

הקלידו את התגובה כאן…

חצבני
חצבני
25/01/2017 12:32:07
הגב ל  סומסום

ומותר להם לקמבן? כלומר לקנות שחקנים דרג ג עם כל אחד מהטרייד אקספשנז ואז להחליף אותם יחד בטרייד נוסף תמורת שחקן דרג ב?

סומסום
סומסום
25/01/2017 13:38:02
הגב ל  סומסום

אם יהיו פרטנרים אז כן, כמו כל שוק.
אלא שנדמה לי שיש פרק זמן מינימלי להטריד שחקן שהגיע בטרייד, 3 חודשים אם אני לא טועה ואני ממש לא מבין בכללים הסבוכים.

חצבני
חצבני
25/01/2017 14:09:22
הגב ל  סומסום

תודה!

מתן גילור
25/01/2017 7:36:40
הגב ל  סומסום

צריך לזכור שדלי עזב בתור הרכז השלישי, כשוויליאמס היה השני. הוא פרש רק אחרי העזיבה של דלי וזה פגע להם בהערכות.

עידו גילרי
עידו גילרי
25/01/2017 7:39:21

וויליאמס היה עוד פחות משמעותי מדלבדובה בטח בפלייאוף.

מתן גילור
25/01/2017 7:48:39

ועדיין בנו עליו בתור הרכז המחליף העונה הנוכחית.

חצבני
חצבני
25/01/2017 7:45:58

דלי היה רכז שני. בפלייאוף נדחק הצידה אבל בעונה הרגילה סביר להניח שהיה שוב רכז שני ולא ווילאמס המזדקן וחסר ההגנה.

הייט אשברי
הייט אשברי
25/01/2017 7:53:47
הגב ל  סומסום

קליבלנד לא תאבד שום אליפות מזרח . גם לברון יודע את זה . הוא פשוט פוחד מסדרת הגמר מול המערבית , כי הוא רואה את ג"ס וס"א .
צריך להעריך וטרנים שמוותרים על הרבה כסף כי הם רוצים טבעת – ולא לבוז להם .
ולברון כרגיל מנהל את ההנהלה שלו . מה חדש ?

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
25/01/2017 7:10:22

תודה על המעורב. אני חושב שכל הטיעונים נכונים על הקאבס אבל להתבטא ככה בתקשורת – זה יכול כל כך להשפיל ולגמור את הביטחון לשחקנים עליהם מדובר (ליגינס אני מדבר אליך) – לא מבין למה הוא רץ לכבס בחוץ את הלכלוך.

גיא
גיא
25/01/2017 7:26:58

להיות נחמד, לשתוק, ולהישאר תקוע עם ה-"ליגינסים" –
את זה לברון כבר עשה בקדנציה הראשונה שלו בקליבלנד.
הרבה לא יצא מזה.

אין לי ספק שהתהום בין גילברט ללברון עדיין עמוקה,
אז לברון עושה בדיוק את מה שהוא צריך לעשות –
שומר את האש דולקת מתחת לתחת של גילברט, ודואג שלקבוצה יהיו את מקסימום הכלים האפשריים,
luxury tax be damned

דדי
דדי
25/01/2017 7:43:32
הגב ל  גיא

לברון ממש לא היה "נחמד" בקדנציה הראשונה שלו, והקאבס עשו הרבה מהלכים לפי דרישה אישית שלו.

והמס הוא לא שיקול עבור גילברט כרגע, רק המחסור בנכסים לטריידים.

גיא
גיא
25/01/2017 7:49:25
הגב ל  דדי

בקדנציה הראשונה לברון רק רצה להיות המאמי של התקשורת. לא היו כל "ההודעות לתקשורת" כמו זו של אתמול.

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
25/01/2017 10:19:29
הגב ל  גיא

גיא יכול מאוד להיות שאתה צודק. אבל לשחק באווירה כזו יכול לעשות המון נזק. לא יודע כמה שחקנים מוכנים לשחק באווירה טרוריסטית כזו

דדי
דדי
25/01/2017 7:28:33

ברור שמסכים לגבי וויליאמס, ואני אומר את זה כבר הרבה יותר זמן משאתה יודע. יכול לעזור דרמטית לכל כך הרבה קבוצות, להביא ללייקרס נכסים בטרייד וגם לעזור לטנקינג, אבל אני חושש שהפרונט אופיס הנוכחי של הלייקרס שמרני מדי בכדי לנצל את ההזדמנות הברורה הזאת ל win/win/win

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
25/01/2017 7:44:54
הגב ל  דדי

100+
גם מסכים בקשר לוויליאמס

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
25/01/2017 7:44:18

תגיד מנחם, האפסון לא אמר פעם שעברה שזאת הפעם האחרונה שהוא אומר שהם צריכים פוינט גארד?
אז למה אני צריך לשמוע את ההתבכיינויות ההיסטריות של הלסבית הזאת שוב ושוב?
כזה כוכב מסריח בחיים שלי לא ראיתי.
יא שמוק עלוב, תפסיק להתבכיין ותתחיל להתרכז בלשפר את מה שיש לך.
תפסיק לרוץ לעיתונאים ולעשות פאסיב אגרסיב ולבקש מהשוגר דדי (אין קשר לדדי שלנו) שלך לפתוח את הארנק.
איזה בנאדם עלוב, בחיי.
שמישהו יתקע לו כבר איזה טמפון וישתיק אותו כשהוא בתקופה הזאת של החודש.

תודה על המעורב הפצצתי (לאחרונה אתה בשיא מבחינת יציאות, ואני לא מתכוון למה שאתה עושה בשירותים)

גיא
גיא
25/01/2017 7:56:37

אשך, יש לך אחלה חוש הומור,
ורחוק מלהפריע לי שאתה יורד על לברון
(זה רק כיף יותר אחר כך כשהוא זוכה באליפות),

ואני לחלוטין מודע הן לעובדה ש99.9999% מקוראי האתר הם גברים,
והן לעובדה שגנטית אני סובל ממנת יתר של PP,

אבל –
שוביניסטי יותר מזה, לא יכל לצאת לך.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
25/01/2017 8:17:54
הגב ל  גיא

לא נכון, יכולתי לכתוב גם שהוא צריך פשוט לסתום את הפה ולהיות יפה

(רק שאין רחוק מהאמת במקרה שלו)

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
25/01/2017 8:29:22
הגב ל  גיא

חוץ מזה, מה בדיוק שוביניסטי במה שכתבתי?

שיש זן של לסביות זועמות, ממורמרות, שנוקטות בגישת הפאסיב-אגרסיב? (יש)

שיש נשים שחיות על שוגר דדי ומנצלות את מראן כדי לקבל ממנו כל מה שהן רוצות? (יש)

שבנות מדממות בתקופה הזו של החודש? (רובן. תשאל את מומי שניקול הוציאה לו כרטיס אדום)

שהן משתמשות בטמפון בכדי לעצור את הדימום? (שוב, רובן. מקווה שרובן!)

הממזר של ג'ון סטוקטון
הממזר של ג'ון סטוקטון
25/01/2017 8:56:55

גרתי פעם בקומונה טבעונית, באחת הפעמים הראשונות שנכנסתי לסוכה (סלון בטבעונית), מצאתי שם כמה אקולוגיות כאלה שלא מגלחות, יושבות בחברותא, סורגות מגרביים מממוחזרות משהו חדש. כששאלתי מהו המשהו החדש, אחת זרקה לי בנונשלנט "תחבושות היגייניות" פרצתי בצחוק… ידיהן חדלו ממלאכת הסריגה ועיניהן כולן הופנו אלי בבת אחת במבט חשדן ורציני של אמזונות למודות קרב. "לא… פשוט… נזכרתי בשיר הגרביים של ברוך… ו… ואההה… נזכרתי בכלל שמדובר במגפיים.. אההה.. יש לי גרביים צבאיות מידה 46 שאני לא צריך… אהה.. צריכות ?"

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
25/01/2017 9:05:29

גדול

ואת זה כבר ראית?
https://www.youtube.com/watch?v=q6RZZf6HMzo

הממזר של ג'ון סטוקטון
הממזר של ג'ון סטוקטון
25/01/2017 9:34:57

ה יוטיוב אצלי חסום לכאלה של "אזהרות תוכן"..

Mbk
Mbk
25/01/2017 17:13:38

תגובת העשור

צביקה
צביקה
25/01/2017 8:10:46

לברון תכלס צודק. זה מה שהכי מרגיז את האשך…

Ljos
Ljos
25/01/2017 8:13:51

מעניין כמה נייט שרף את עצמו (עוד יותר) בגיחה לישראל. הוא לא היה אמור לשחק בכלל פוטבול עכשיו?

אין הרבה מה להוסיף על קליבלנד והשביתה האיטלקית, שמשחקת עם סגל כמו ואולי טוב יותר מזה של שנה שעברה במזרח הלא תחרותי בעליל, ומשלמת הכי הרבה לשחקנים בליגה. אולי אם לא היו מכופפים את היד על טריסטן, היה נשאר גם לפלטון.
רק אוסיף שנראה שלברון היה צריך לבחור את החמישייה הכי טובה ששיחקה איתו, והוא הכניס את עצמו אליה. האם הוא באמת רואה כל אינטרקציה איתו כאילו הוא יושב על כס מלכותי מוזהב מהצד?

מרחם על האנשים ב-2007 שקנו כרטיסים לראות את נאש ואייברסון באולסטאר וחטפו מחמט אוקור על הראש.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
25/01/2017 8:24:10
הגב ל  Ljos

נפלה טעות ברשימת החמישייה של לברון.
אין מצב שזה אכן נכתב כך.

החמישייה האמיתית שהוא כתב:
1. לברון
2. לברון
3. לברון
4. לברון
5. לברון

GM- לברון
מאמן – לברון
עוזר מאמן – בלאט

הייט אשברי
הייט אשברי
25/01/2017 8:39:11

חחח. גדול .

ספלאש
ספלאש
25/01/2017 9:21:23

בדיוק מה שרציתי לכתוב..

עידו גילרי
עידו גילרי
25/01/2017 9:00:14

משהו שנוגע לבחירות לאולסטאר שקצת התפספס. סטיב קר יצא אתמול על השחקנים שביקשו להיות חלק מתהליך הבחירה והפכו אותו לבדיחה. קר אמר ובצדק שהיו המון שחקנים בטופס שלא הייתה שום סיבה שיהיו שם.
רק לשם השוואה בטפסים של העיתונאים היו 32 שמות כשרק 17 מקבלים מעל 5 קולות בעוד שבאילו של השחקנים היו 283 מקבלי קולות כש-93 קיבלו מעל 5 קולות.
למרות שהתוצאות הסופיות בסך הכל אמינות אין ספק שרבים מהשחקנים התייחסן אל זה כבדיחה. אם פאצ'וליה מקבל כמעט אותו מספר קולות של טאונס וגרין או טרבר בוקר מקבל אותו מספר קולות כמו אל הורפורד מה המטרה של כל הסיפור?

אפלטון
אפלטון
25/01/2017 9:08:47

אני שוב חוזר לג'יילן רוז שלדעתי הוא אחד הפרשנים הכי אנדרייטד לגבי 'חשיפת הווילון' ומה קורה בראש של השחקנים.
הוא אמר שזה אפקט השנה הראשונה והשחקנים לא לקחו את זה בצורה מקצועית ונכוו מזה. שנה הבאה זה לא יהיה ככה. גם למאמנים לקח זמן להבין את חשיבות הכוח שיש להם ביד עם הבחירות לאולסטאר. ספולסטרה אמר שרק השנה הוא הבין את זה.
בסופו של דבר זו שיטה יותר מוצלחת מלתת רק לקהל לבחור. חבל שאי אפשר לתת רק אופצית בחירה אחת לאוהדים

עידו גילרי
עידו גילרי
25/01/2017 9:10:03
הגב ל  אפלטון

אני גם חושב שזה יהיה טוב עם המאמנים והשחקנים יבחרו והאוהדים יוכלו לבחור "חביב הקהל" אחד מכל צד.

Ljos
Ljos
25/01/2017 9:33:04
הגב ל  אפלטון

ברור שזה יהיה צעד חיובי לכיוון הפיכת האולסטאר לתחרות לגיטימית בין הרכבי השחקנים הטובים בליגה. תכלס, גם להחליף את הכדור בבאולינג יהפוך אותו ליותר תחרותי.
מנגד, ככה מאבדים את הדבר העיקרי ששבוע האולסטאר נותן עבור הליגה. אלמנט הריאליטי שמנסה להפוך את הצופים הלא מכורים לקהילה על ידי מחשבה של ״אני משפיע! אני חלק!״ ו״תחרות״ שכולה מופע WWE קומי ומרהיב כפיצוי ורגיעה לקהל על עונה של תחרות קשוחה ורצינית.
אם כבר היאבקות, יש שם את תיאוריית המופע המושלם. היא אומרת שאחרי רצף מותח של מאבקים, צריכה לבוא נפילת מתח כדי לשחרר את הקהל ולהכין אותו למיינאבנט.

עידו גילרי
עידו גילרי
25/01/2017 9:40:47
הגב ל  Ljos

אחח הנוער של היום…. הכל חייב להיות ריאליטי.
האולסטאר היה לא פחות גדול גם לפני שנתנו לאוהדים תחושת שליטה מזויפת.

ספלאש
ספלאש
25/01/2017 9:23:45

פאצוליה קיבל הרבה קולות אצל הקהל, לא אצל השחקנים.

עידו גילרי
עידו גילרי
25/01/2017 9:38:22
הגב ל  ספלאש

תלך תבדוק, גם אצל השחקנים הוא קיבל לא מעט קולות.

אפלטון
אפלטון
25/01/2017 9:03:20

תודה מנחם.
בגדול הדבר הכי חשוב שלברון אמר זה שאין לו הרבה זמן להיות בטופ והוא מתכוון שיעשו הכל כדי לעזור לקבוצה לזכות באליפות.
הוא הכוכב הכי אגומניאק שאני זוכר. יותר מקובי אפילו. הוא הכוכב ששולט על הקבוצה שלו יותר מכל אחד שאני זוכר. אפילו מג'ורדן. והוא קובע תקדימים רעים לשליטה של שחקנים על קבוצות פעם אחר פעם (מחבירה של שחקנים חופשיים לקבוצה לבחירתם, דרך חוזים לשנה אחת ועד ההשתלחויות האלו בתקשורת). אבל- הוא צודק. נראה שקליבלנד קפאו על השמרים (גיא!!) במקום ללכת all in כמו המוטו שלהם. ועל זה הוא כועס.
לגבי לו וויליאמס, הוא בטוח יכול לעזור לחיזוק הספסל של קבוצות פלייאוף ואולי עוד נראה טרייד עבורו, אני רק מקווה שהלייקרס ריאליים לגבי מה שהם יכולים להשיג עבורו, מה שאני בספק.

ג'ונסון אנד ג'ונסון
ג'ונסון אנד ג'ונסון
26/01/2017 19:20:06
הגב ל  אפלטון

אפלטון,חשוב לזכור שקליבלנד בלי לברון לא שווה כלום בלעדיו ,הוא הפרנצ'ייז והרבה מעבר לזה ,העובדה בכלל שקליבלנד כיום היא קבוצה
שמתמודדת על האליפות היא אך ורק בגלל לברון,ואני חייב להגיד,לא מת על לברון בכלל,אבל נראה שהוא יודע מה הוא עושה ,אני חושב שלשחקן במעמדו יש את הזכות להגיד להנהלה כי בתכל'ס הוא צודק

ספלאש
ספלאש
25/01/2017 9:26:27

מעניין עד כמה הרצון, של לברון ושל הנהלת קליבלנד,לאליפות גדול השנה. אולי הם מרגישים שהם עשו את שלהם בשנה שעברה, ואין להם ממש מוטיבציה השנה. אם ילך ילך, לא לא

Smiley
Smiley
25/01/2017 9:50:07

קליבלנד מחכה לראות מה מצב האכילס של צ'אלמרס

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
25/01/2017 10:24:34
הגב ל  Smiley

גם אם יביאו לו את מג'יק חיים של מומי הוא לא ייקח עוד אליפות

ישראל קרמר
ישראל קרמר
25/01/2017 10:51:19

עם מג'יק בשיאו כן. עם מג'יק כפי שהוא היום לא.

יניב
יניב
25/01/2017 14:50:36

אשך מה זה חילול השם.מג'יק ולברון באותו משפט?????
נעלבתי

סומסום
סומסום
25/01/2017 13:43:12

הפתרון של לברון היה על הקיר: לוותר על השכר שלו.
האיש הרי חתם על חוזה אימוץ של מיליארד דולר עם נייקי, ויש לו עוד מקורות הכנסה אסטרונומיים. הוא לא צריך עוד ניקל אחד.

לחתום, עבור קליבלנד שלו, על שכר של 1 דולר אמריקאי.
ובמה שנשאר – 20 מיליון? 30? להביא את כל טוב הארץ לקבוצה שלו, די-וייד, קאזינס, כריס פול, מלו – יו ניים איט.

אם שחקנים מתנדבים לעזור לגולדן סטייט בשכר מינימום וזה נתפס "אצילי", לברון יכול להיות מגה-אצילי. ולהרוס לגמרי את התחרות בליגה.

הבעיה, שהוא קודם כל מעוניין להוציא כל שקל אפשרי מהידיים של גריפין. ולו ולכנופיה שלו – ג'ייאר, טריסטן, ג'יימס ג'ונס.

סומסום
סומסום
25/01/2017 13:44:39
הגב ל  סומסום

(לא גריפין, גילברט. יהודי בכל מקרה)

Ish
Ish
25/01/2017 13:45:49
הגב ל  סומסום

לא יכול, יש מינימום ותיקים

סומסום
סומסום
25/01/2017 13:49:47
הגב ל  Ish

אוקיי, 1.5 מיליון.
מפנה לך כסף למגה-סטאר, או לשני שחקנים מעולים נוספים.

עידו גילרי
עידו גילרי
25/01/2017 13:50:53
הגב ל  סומסום

נו, אתה יודע טוב מאד איזה אש גיהנום הוא היה חוטף על זה.

סומסום
סומסום
25/01/2017 13:55:36

אם גולדן סטייט הצליחה יש-מאין למשוך את השמיכה הקצרה, אחרי האול-אין על דוראנט, בזכות המתנדבים בעם, זאזא, ודיוויד גולום ווסט – היה יכול להציג את זה כמהלך תגובה.

חוץ מזה, "קליבלנד! איטס פור יו!".

לטעמי – עד כמה שזה יישמע מוזר – צריך לסגור את הפרצות האלה. אחרת זו דרך להרוס את תקרת השכר, מלמטה.

עידו גילרי
עידו גילרי
25/01/2017 14:17:12

אתה לגמרי מגזים אם הקטע הזה. כוכבים מזדקנים כמו ווסט, ג'פרסון או מו וויליאמס לא היו עושים הרבה יותר בקבוצה אחרת. זה לגמרי לגיטימי במצבם לוותר על קצת כסף כדי לנסות להגיע להצלחה קבוצתית. אתה גם מפריז בחשיבות שלהם. הם יותר כמו שלברון הגדיר את זה – גופות שאפשר לזרוק פנימה בלי חשש כי יש להם כל כך הרבה ניסיון. פאצ'וליה הוא מקרה קצת שונה אבל לא בהרבה. גם הוא כבר אחרי השיא שלו ואני לא יודע איזה הצעות אחרות הוא קיבל אבל בודאי הוא לא היה זוכה לחוזה דומה למה שקיבל לפני גיל 30. אז יכול להיות שהוא וויתר כאן על יותר כסף אבל הפכת אותו למינימום אולסטאר (טוב לא רק אתה).
בקיצור אין כאן שום דבר בעייתי בעיני.

סומסום
סומסום
25/01/2017 14:35:50

איך בין איין גרוזינר!
לא באמת.
אבל מה ימנע סופר-טימז של סופר-סטארז בסופר-הקריירה שלהם?
עם המשכורות הנוכחיות, כולם הרי יעשו מהר מהר את הגזיליון דולר שלהם. מה ימנע מהם לחבור יחד ולעשות מכל זה קרקס מדראנו?
הכללים הנוכחיים, למיטב הבנתי, לא מכסים אפשרות כזו.

אפלטון
אפלטון
25/01/2017 14:41:18

תאוות בצע ידידי. תאוות בצע. על זה מושתתת כל הכלכלה האמריקנית. ה'מה אם' הזה שלך לא מחזיק במבחן המציאות.
לברון היה חייב אליפות ולכן הסכים להתכופף לזמן מועט. גולדן סטייט זכו מצירוף מקרים מושלם של תזמון, פציעות וכוכב אחד פחדן במיוחד.
ובוסטון בסוף זכו באליפות אחת, לא דבר של מה בכך אבל לא מה שימוטט את המציאות של הליגה.
הכל בסדר, בלי פניקה. הליגה נדרשה לזה בחוזה ה-cba החדש כשגרמה לכוכבים לחשוב אלף פעם אם לעזוב את קבוצת האם שלהם, וקצת סידורים בתקרה הקשיחה (ובשיטת הדראפט) שאני מקווה שיגיעו בשנים הקרובות יסדרו את זה עוד קצת.

עידו גילרי
עידו גילרי
25/01/2017 14:41:38

אתה יודע כמה פעמים בעבר הושמעו הטענות האלו? ובכל זאת זה לא קורה וגם כשזה קורה זה לא תמיד מוביל לתוצאות הרצויות (ראה לייקרס: שאקובי,מלון,פייטון) . בסופו של דבר לוותר על כסף זו פגיעה באגו של השחקנים ולכן הם לא נוטים לעשות זאת בקלות. עושים את זה בדרך כלל רק כוכבים מזדקנים שכבר נמצאים בדרך למטה. אם אתה חושב שתצליח לבנות קבוצה לאליפות על כוכבים מזדקנים שמתאגדים ביחד אני אהיה חייב להגיד שראית יותר מדי סרטים הוליוודים. אבל אתה יודע מה הנה קח את המפתחות לסאנס ובוא תראה לי את זה קורה. יותר גרוע ממה שמקדונו עושה שם אי אפשר.

Ljos
Ljos
25/01/2017 14:50:24

"קבוצה לאליפות על כוכבים מזדקנים שמתאגדים ביחד" – נשמע כמו החלום של פורוחוב.

עידו גילרי
עידו גילרי
25/01/2017 14:51:33

התכוונת הסיוט.

Ljos
Ljos
25/01/2017 15:01:43

החלום ברחוב אלם.

עידו גילרי
עידו גילרי
25/01/2017 15:05:49

פרדי עדיין מתעורר בבהלה באמצע הלילה מהחשש ממפגש בלתי צפוי עם קווין גארנט.

Ish
Ish
25/01/2017 15:48:54

The Expendables גרסת הnba

עידו גילרי
עידו גילרי
25/01/2017 15:52:00

בדיוק מה שעבר לי בראש רק שכאן זה בלי הסטנטמן.

Ish
Ish
25/01/2017 15:58:38

תכלס זה לא כזה שונה מאולפן inside the nba

אפלטון
אפלטון
25/01/2017 13:45:56
הגב ל  סומסום

זה לא נכון. במיאמי הוא וויתר על הרבה כסף.
בקליבלנד הוא אמר, ובצדק שהוא לא מוכן להתכופף ושהבעלים יפתח את הארנק.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
25/01/2017 13:48:31
הגב ל  אפלטון

אחרי מיאמי וכריס בוש הוא כבר לא היה מוכן להתכופף יותר אתה אומר

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
25/01/2017 17:27:08

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
25/01/2017 13:47:33
הגב ל  סומסום

הרוע פועל נגד עצמו. אני כולי שמחה על כל החרא שהוא מאכיל ויאכיל את גריפין וגילברט. הם בחרו להתרפס בפניו כל השנים והם צריכים לאכול את החרא שבישלו.

סומסום
סומסום
25/01/2017 13:50:50

והם יתכופפו, 180 מעלות. "360 מעלות!".
כי הם יודעים כמוהו שהחלון שלו הולך ונסגר.
יהיה פה אול-אין אחושלוק. לא בטוח שזה יספיק.

גיא
גיא
25/01/2017 13:51:25

אני בטוח שהזכייה באליפות גרמה להם להרגיש רע עם הדייסה שבישלו לעצמם…

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
25/01/2017 13:54:24
הגב ל  גיא

היא הייתה טעימה בעונה שעברה, כשאכלו אותה, תהיה פחות טעימה השנה כשיקיאו אותה חזרה… (תעשה להם בלאגן בבטן)

john
john
25/01/2017 14:15:44
הגב ל  גיא

בתכלס אתה צודק. ההיסטוריה נכתבת על ידי המנצחים והחזקים. כל השאר זניח. אם כל הכבוד איש עשיר כמו גילברט לא יסכן את הונו האישי בשביל אף אחד. לברון לא מזיז לו את האשך. גילברט מרוויח מסיפור הקאבס הרבה יותר ממה שמשקיע. ערך הקבוצה שלו בשמים. עסקאות נדלן שלמות נפתחות בפניו. לברון אחלה פוליסת ביטוח.

גיא
גיא
25/01/2017 14:33:39
הגב ל  john

הרבה יותר מ-"אחלה פוליסת ביטוח".
בזכותו גילברט קיבל את הקזינו שלו.

Ljos
Ljos
25/01/2017 14:01:19

"אתה רואה, הרשע תמיד מכיל בקרבו את זרעי חורבנו שלו", אמר המלאך. "הוא שלילי לחלוטין, ולכן מכיל בקרבו את אובדנו שלו אפילו ברגעי הניצחון לכאורה. לא חשוב כמה הוא גדול, מתוכנן, חסר פגמים, מבצע מרושע תמיד ייכשל. הכורה בור בו ייפול. מזימות הרשע יתמוטטו, ישקעו בתהום הנשייה".
קרולי שקל את הרעיון. "לאאא," אמר לבסוף. "לדעתי, זו הייתה סתם רשלנות".

גיא
גיא
25/01/2017 14:15:20
הגב ל  Ljos

רק שאני בטוח של ידעת שגיימן הוא אוהד הקאבס!!!

Ljos
Ljos
25/01/2017 14:21:34
הגב ל  גיא

מצד שני, הוא גם סיינטולוג. אז הוא ידוע בבחירות גרועות בנושאים חשובים באמת.

גיא
גיא
25/01/2017 14:17:26
הגב ל  Ljos

ושלברון מפיק את "בשורות טובות" כמיני סדרה.

גיא
גיא
25/01/2017 14:35:49
הגב ל  גיא

סתם…
תהיה מיני סדרה של "בשורות טובות", אבל כמובן שלא לברון יפיק אותה.
(אולפני אמזון)

Ljos
Ljos
25/01/2017 14:43:50
הגב ל  גיא

הגיע הזמן. רק ששוב לא יבטלו ברגע האחרון.

Ljos
Ljos
25/01/2017 14:45:05
הגב ל  גיא

ידוע מתי תצא, או "שבת הבאה, בדיוק לפני ארוחת הערב"?

גיא
גיא
25/01/2017 15:09:00
הגב ל  גיא

2018, ניל גיימן כותב את התסריט, BBC הם המפיקים, ולצד גיימן שמשמש גם כמפיק בפועל, יפיקו בפועל גם היוצרים של ד"ר הו.

Ljos
Ljos
25/01/2017 15:20:15
הגב ל  גיא

מעולה.

יניב
יניב
25/01/2017 15:10:11
הגב ל  סומסום

אני כמעט בטוח שאם גולדן סטייט זוכה באליפות.לברון יקים קבוצה נגדית שמורכבת מאולסטארים,הוא יאגד יחד איתו את פול וכנראה כרמלו יחד איתו וקייריץ

עידו גילרי
עידו גילרי
25/01/2017 15:17:11
הגב ל  יניב

אני מקווה שאתה מבין שגם עם כל הכוח שמיחסים לו אין לו שום יכולת לעשות זאת בקיץ הקרוב. אין שום משחק עם החוזים שלו, של קיירי, לאב תומפסון ו-JR. זה לא משאיר מקום להרבה מהלכים. עכשיו בטריידים צריך גם צד שני שיסכים. שיהיה בהצלחה.

יניב
יניב
25/01/2017 15:38:45

עד כמה שאני מבין פול מסיים חוזה השנה.לברון באמת קצת בעייתי כי נדמה לי שהוא חתם לשנתיים.וכרמלו יעשו טרייד של כרמלו מול לאב.כמובן שכל אחד מלברון,פול וכרמלו יוותרו על חלק מהשכר.בכל מקרה אם לא שנה הבאה אז עוד שנתיים.
ברצינות כפי שלברון אמר אין לו יותר מדי זמן ואם הוא רואה שהפרויקט בגולדן מצליח כבר על השנה הראשונה הוא יהפוך את הליגה בשביל להישאר תחרותי,חוץ מזה שאני מחזיק ממנו(באמת בלי ציניות) אחד הGM היותר טובים בליגה והוא יצליח כבר לרבע את המעגל

Ish
Ish
25/01/2017 15:44:02
הגב ל  יניב

טוב נו, לא חכמה, כל gm שיצליח לגרום לשופטים להביא לקבוצה שלו אליפות יראה די טוב

עידו גילרי
עידו גילרי
25/01/2017 15:50:39
הגב ל  יניב

אף אחד כאן חוץ מפול לא יכול לוותר על חלק מהשכר שלו – חוזה זה חוזה. במקרה הזה פול יצטרך לותר פחות או יותר על הכל ולחתום במינימום ואין מצב שזה יקרה כשמצפה לו חוזה אסטרונומי בקליפרס. לגבי טרייד של כרמלו מול לאב – למה שהניקס יסכימו? בקיצור לברון יכול לרצות הרבה דברים אבל המציאות היא לפעמין חזקה יותר. צריך שיווצרו תנאים מתאימים – כמו שהיה במקרה עם ווייד ובוש.

יניב
יניב
25/01/2017 15:55:05
הגב ל  יניב

פול בלי שום קשר לקליבלנד לא ימשיך בקליפרס אם הוא יראה שאין סיכוי לאליפות לכן יש מצב שהוא יחתום על מינימום בקליבלנד לשנה ושנה אחרי זה יפוצה.טרייד של כרמלו- לאב באמת אתה חושב שהניקס הם אלה שלא יסכימו???נראה לי תציע להם כל אחד תמורת כרמלו והם חוטפים.
ב

עידו גילרי
עידו גילרי
25/01/2017 15:59:10
הגב ל  יניב

אני אחזור על זה שוב. אין שום מצב בעולם שפול חותם על חוזה מינימום אפילו לשנה אחת בקאבס. לניקס יש את פורזינגוד שאתה רוצה להכניס את לאב למשבצת שלו ובהנחה שכרמלו לא ממש את האופציה החוזה של לאב כובל אותם לשנתיים יותר. זו לא עסקה כל כך אטרקטיבית כמו שאתה מצייר אותה.

עידו גילרי
עידו גילרי
26/01/2017 0:16:23
הגב ל  יניב

טוב, הדיווחים הם שהניקס ניסו להציע את ההחלפה של כרמלו בלאב אז כנראה שהחלק הזה עוד היה אפשרי. אבל הקאבס מצידם סירבו . כמו שאמרתי לדעתי זו לא עיסקה אידיאלית עבור הניקס אבל כנראה שהם מוכנים לכל דבר שיוציא את מלו מניו יורק.

john
john
25/01/2017 14:07:42

האולסטאר כל כך מיותר… כולם רוצים את זה בשביל החוזים הטייטל ובשביל השיקלול כדי להיכנס להול אוף פיים. המשחק עצמו הוא שיעממון ענק של אימון אקרובטיקה חסר חן. החלטתי לראות 2 דקות של היילייטס מכל אירוע השנה. וגם זה יותר מדי.

אוהד ס"א
אוהד ס"א
25/01/2017 14:45:29
הגב ל  john

סיכום נכון ומדוייק

אוהד ס"א
אוהד ס"א
25/01/2017 14:52:03

כל כך כיף לראות את פילי. אני ממש נהניתי לראות אותם, כי באמת אין להם אתלטיות או סופרסטארים, אלא פשוט משחקים כדורסל נכון.

אני רוצה לומר משהו על זוויות הצילום ואיכות ה- 4K שנותנים תחושה שאתה אשכרה על המגרש, חי אותו מחכה למסירה

דדי
דדי
25/01/2017 16:33:14

קבל מנחם…

הרגע שמעתי שהלייקרס התחילו לחפש טרייד עבור לו וויליאמס.

טוב לדעת שהקבוצה לא מנוהלת על ידי אדיוטים גמורים.
אי אפשר בכלל למצוא סיבה לא לעשות את זה אבל בכל זאת לא הייתי בטוח בגלל ששמעתי דברים אחרים – עד חרגע הזה…

Ljos
Ljos
25/01/2017 16:35:25
הגב ל  דדי

היה פעם שחקן שזכה בפרס השחקן השישי למרות שעבר קבוצה ממש באמצע העונה?

Ish
Ish
25/01/2017 16:48:51
הגב ל  Ljos

לא

Ish
Ish
25/01/2017 16:49:36
הגב ל  Ish

גם לא בשלב כלשהו אחר במהלך העונה

Ljos
Ljos
25/01/2017 16:55:57
הגב ל  Ish

תודה.
אז סגרנו את אריק גורדון להעונה?

Ish
Ish
25/01/2017 17:03:28
הגב ל  Ljos

עדיין צריך להשאר בריא מספיק זמן

אפלטון
אפלטון
25/01/2017 17:30:51
הגב ל  Ljos

חכה וויליאמס עוד לא עבר. הנהלת הלייקרס ידועה בזה שהם חיים בסרט לגבי שווי השחקנים שלהם.
אם הם מקבלים בחירת סיבוב ראשון על וויליאמס ושחקן רוטציה צעיר הם צריכים לקפוץ על המציאה כאילו זכו בלוטו.

Ish
Ish
25/01/2017 17:51:58
הגב ל  Ljos

לגמרי

דורון האסטבן
דורון האסטבן
25/01/2017 16:39:55

לא מצאתי שביב שובינסטיות באשך,
למקורי יש רישיון להתפרע, כי ההומור הקיצוני שלו נהדר.
מה גם כשהאשך דיבר עם פלו גו
לא ראיתי ג'נטלמן יותר ממנו.
נהנתי מאד מהשיחות בין הצמד.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
25/01/2017 16:48:12

ללל כבשו את אוסטרליה לאחר זריקת הדלי כמו סמרטוט,
לברון השתלט, וממש רחמים עליו, אחרי שקיבל את לאב
שנרדף עי חצי ליגה.ומה שהוא רצה בערך גם במיאמי,
לברון הוא הדון שימון, ובעצם הרבה יותר,
גם אם הוא צודק, הוא כל כך נואש לכבס בתקשורת.
אחלה מעורב כיפי ביותר מנחם.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
25/01/2017 16:50:56

מנחם האנגלית היתה כיפית לקריאה,
השילוב שלך הוא מתכון מנצח לכמות האנגלית והעברית
למרות שאני בעד העברית, הפעם לא התעצלתי לקרוא,
תודה מנחם, מעורב פגז.

רועי ויינברג
25/01/2017 17:13:26

מהמט אוקור אול-סטאר? מה?

תודה על המעורב.

הקרייתי
הקרייתי
25/01/2017 17:41:34

אפשר להוסיף לאולסטרים הכושלים את קייל קורבר וג'ו ג'ונסון משנים עברו, שניהם קלעו בין 14-16 נק ונבחרו כי לא היה את מי לבחור במזרח החלש

מנחם לס
25/01/2017 17:45:42

קראתי את התגובות כולן. הן מענייות יותר מהמעורב עצמו…
תודה לכולם!

דדי
דדי
25/01/2017 17:49:12

הקבוצות שיש להם הרבה מה להרוויח מטרייד עבור וויליאמס וגם יש להם את הנכסים המתאימים לזה –

1. שיקגו
2. וושינגטון
3. פילדלפיה
4. יוסטון
5. סקרמנטו
6. מינסוטה
7. ניו אורלינס
8. ממפיס
9. פורטלנד

יניב
יניב
25/01/2017 22:14:39
הגב ל  דדי

הכי יפה היה אם פילי היו עושים איתנו טרייד ומחזירים לנו את הבחירה שלנו

דדי
דדי
25/01/2017 22:17:00
הגב ל  יניב

הכי יפה למי ?… 😉

שמייקל
שמייקל
25/01/2017 18:42:10

מה עם סימונס??? ישחק העונה?

שמייקל
שמייקל
25/01/2017 18:54:47

אני זוכר שראיתי בתור ילד את אולסטאר 89, היה כל כך מעניין לא כמו מה שקורה היום. היו עוד אולסטארים מדהימים כמו זה בשנה אחרי ההודעה של מג'יק וזה הראשון של שאק וההוא שאייברסון לקח בו MVP. משהו בגישה של השחקנים שמובלים על ידי לברון מזלזל במעמד והופך אותו לשכונה.

אהרון שדה
אהרון שדה
25/01/2017 23:53:55

מנחם יש דיווחים על טרייד אנתוני / לאב.
כרמלו לקאבס ולאב לניקס.
מדווח שניקס הציע זאת .
זה נראה לך ולכם הגיוני ?
הקאבס יקחו זאת ?

מנחם לס
26/01/2017 0:12:51

אני לא הייתי מחליף את לאב עבור כרמלו, אבל הקאבס יסכימו. הנקודה היא שהכל תלוי באנטוני עצמו. הוא יכול למנוע כל טרייד.

עידו גילרי
עידו גילרי
26/01/2017 0:17:14
הגב ל  מנחם לס

הדיווחים הם שהקאבס לא הסכימו להצעה של הניקס בנידון.

עידו גילרי
עידו גילרי
26/01/2017 0:20:43
הגב ל  מנחם לס

כרמלו כבר הבהיר שהוא יסכים לטרייד רק לקליפרס או לקאבס.