קרב הסגניות, קרב הסגנונות והקרב על האולסטאר. קדימון ליום שלישי החביב/ שגיא נאור

2:00 טורונטו ראפטורס (16-28) – סאן אנטוניו ספרס (35-9)

משהו לא טוב עובר על הקנדים. ב-14 המשחקים האחרונים הם הפסידו 8 פעמים, אותה כמות הפסדים שהיתה להם ב-30 המשחקים הראשונים.

הם מחזיקים ברצף לא מחמיא של 3 הפסדים רצופים, כל אחד מהם מוזר ומדאיג מהשני. הראשון ברצף היה הפסד בפילי כשההתקפה ההיסטורית שלהם מסיימת עם 89 נק' בלבד ורואה את ג'ואל אמביד חוגג על חשבונם.

יומיים לאחר מכן הקבוצה מגיעה לשארלוט וסופגת תבוסה קשה כששוב ההתקפה לא מתפקדת ומסיימת עם 78 נק, הנתון הכי נמוך העונה. זה נגמר ב-35 הפרש להורנטס.

ביום ראשון הקבוצה חזרה הביתה ואירחה את פיניקס, אחת החלשות בליגה, שהגיעה בבק טו בק אחרי נצחון דרמטי על הניקס. כולם ציפו לנצחון קנדי קל אבל הרפטורס פשוט קפאו ברבע האחרון והסאנס סיימו את המשחק בריצת 20-8 והנחילו לראפטורס הפסד נוסף.

המקום השני במזרח כבר לא כל כך מובטח כשהסלטיקס נושפים בעורפיהם והלילה מגיעה לביקור הקבוצה של פופ, אמנם בבק טו בק אבל אחרי טיול קל ונוח בברוקלין.

בלי גאסול ופארקר הספרס ניצחו השבוע במשחק אדיר בקליבלנד כשדיוויד לי והרוקי דיונטה מארי ממלאים את מקום החסרים בצורה נפלאה. למארי זה היה משחק מצוין שני רצוף ונראה שהספרס שוב עשו את זה ופגעו עם בחירת דראפט נמוכה. קאווי נתן הצגה מול האלופה וקבע שיא קריירה עם 40 נק ואם לא היה השחקן הכי נחבא אל הכלים במועדון הכי נחבא אל הכלים כנראה שהיינו מדברים עליו יותר ברצינות בהקשרי mvp.

במשחק הקודם בטקסס הספרס נתנו לקנדים בראש עם 110-82 אבל הם מגיעים חבולים כשאל פארקר וגאסול מצטרף גם מאנו ג'ינובילי שפצוע בגב ובעיקר לאונרד שנמצא בספק. בטורונטו, דרוזן נפצע בקרסול מול פיניקס ויעדר הלילה. פטרסון צפוי לחזור אחרי שבועיים היעדרות.

הימור: בלי דרוזן אני מאמין שהספרס ינצחו, גם ללא קאווי ויאריכו את רצף הנצחונות ל-5.

 

2:00 פילדלפיה 76 (16-27) – לוס אנג'לס (16-(30) קליפרס

הקבוצה הכי מדוברת ביחס למאזן שלה (אולי חוץ מהלייקרס אבל זה מסיבות שליליות) שאני זוכר בשנים האחרונות. אחרי שנים כבדיחה של הליגה הקבוצה של ברט בראון סוף סוף מצליחה להביא קצת שמחה לאוהדים שאכלו כל כל הרבה מרורים בשנים האחרונות. 8 נצחונות ב-11 המשחקים האחרונים כולל נצחונות מרשימים על שארלוט, מילווקי וטורונטו ומאז פתיחת 2017 יש להם את אחד המאזנים הטובים בליגה. שניים משלושת ההפסדים ברצף הגיעו בבק טו בק, ללא אמביד.

הם עושים את זה עם הגנה מעולה – שמינית ברייטינג ההגנתי ולמרות שההתקפה שלהם במקום האחרון בליגה.

כיף לראות חיים חדשים במקום שהיה שמח כמו בית קברות.

היריבה שלהם הלילה מגיעה מהמקום הרביעי במזרח (והמאזן החמישי בטיבו בליגה) והלילה יש סיכוי טוב שנראה את בלייק גריפין שוב על הפארקט.

אתמול באטלנטה הספסל אומנם הוכיח שיש על מי לסמוך והקליפרס הובילו רוב המשחק בהפרשים גדולים עד שההוקס מזערו נזקים בסיום אבל עד כה העונה ללא שני הכוכבים זה נראה רע. החזרה של בלייק צפויה להיות הדרגתית אבל אפשר להניח שהקבוצה תצליח לשמור על מקומה בצמרת המערב גם ללא הרכז שלה, שיחזור רק במרץ.

הימור: ללא בלייק הייתי הולך על הקבוצה הביתית אבל למרות הבק טו בק הלא פשוט אני מאמין שהחזרה של הכוכב תיתן לקליפרס אנרגיות והם יחגגו נצחון נוסף הלילה.

2:00 אורלנדו מג'יק (28-18) – שיקגו בולס (23-22)

שתי קבוצות שעשו המון שינויים בקיץ אבל הם רחוקות מהמקום בו ציפו להיות כשמחצית עונה כבר מאחורינו.

המג'יק הימרו על ההווה, ויתרו על אולדיפו וסבוניס ג'וניור בדראפט והלכו על איבקה, לצד ווצ'ביץ וביומבו. הקבוצה כל כך לא מאוזנת, ווגל לא מצליח להריץ חמישיה קבועה ומשנה קומבינציות מדי שבוע ונראה שהעסק לא הולך לשום מקום. קשה לראות את איבקה נשאר בקיץ בקבוצה כל כך מבולגנת ואם כן זה יהיה בחוזה מקסימום שייתקע את הקבוצה בעתיד כשתרצה לתת חוזים ארוכים לאלפריד פייטון וארון גורדון, יחד עם החוזים הכבדים של ביומבו ופורנייה.

הלילה הם מגיעים פצועים בקו האחורי כשדי ג'יי אוגוסטין בספק ופורנייה ומיקס ייעדרו. פייטון נמצא בתקופה מצויינת לאחרונה אבל יהיה לו קשה להחזיק לבדו.

מנגד מגיעים השוורים. הספקות שהיו בתחילת העונה עם ההחתמות של וויד ורונדו התבררו כמוצדקות, רונדו די נמחק מהרוטציה ווייד לא מצליח לסחוב את העגלה, תרתי משמע.

ג'ימי באטלר נותן עונה גדולה אבל יותר מדי שחקנים לא בכושר טוב והבולס מגמגמים. גם הנצחון האחרון שלהם, בבית מול סקרמנטו, היה בגלל החלטת שיפוט שערורייתית. כנראה השופטים נהנים לשמוע את קאזינס אחרי המשחקים.

 

מאז החלפת הקידומת ל-2017 הבולס הספיקו לנצח את הקאבס, הרפטורס, הגריזליס וההורנטס ומצד שני להפסיד לדאלאס בבית ולניקס.

הם נותנים את ההרגשה שכשיש אתגר מולם הם יכולים לו אבל במשחקים עם פרופיל נמוך הם נופלים.

הימור: הלילה באטלר יגיע חד ויוביל את הקבוצה של הויברג לנצחון חשוב במאבק הצפוף על הפלייאוף.

2:00 וושינגטון ויזארדס (20-24) – בוסטון סלטיקס (17-26)

קרב רכזים שרוצים מקום באולסטאר ומשחק מעניין מאוד בין הסלטיקס, שרצים בצמרת המזרח מפתיחת העונה ובין הוויזרדס שדשדשו עם התחלה רעה ומאזן 12-6 אבל ב-21 המשחקים האחרונים הם יצאו עם ידם על העליונה ב-15 מתוכם. הסגל בריא בהס"כ (למעט מהינמי שיושב מפתיחת העונה על חליפה אחרי חוזה עתק בקיץ), אפילו בראדלי ביל שיחק 40 מתוך 44 המשחקים כשכל החמישיה ביחד החמיצה 7 משחקים.

ג'ון וול עובר מתחת לרדאר עם עונה של 23 נק, 10.2 אס (שלישי בליגה) ו-2.2 חטיפות (ראשון בליגה) – הכי גבוה בקריירה בשלוש הקטגוריות כשגם השיפור באחוזים דרמטי. הוא עדיין צריך לשפר את הקליעה מבחוץ (31.5% משלוש) בשביל להפוך לרכז בשורה הראשונה.

גם אוטו פורטר עושה העונה קפיצת מדרגה עם 14.4 נק, 6.6 ריב, 1.5 חטיפות ופחות מאיבוד למשחק. 45% משלוש לצד אחוזים מצוינים ל-2 נקודות מציבים אותו במקום החמישי בליגה באחוז אפקטיבי כשכל הארבעה שמקדימים אותו הם סנטרים.

אצל הירוקים העניינים די יציבים. איזאה תומאס, בעל הכינוי האדיר king of the fourth,  ממשיך לעשות קסמים במאני טיים אבל הקבוצה מגיעה אחרי שני הפסדים צמודים השבוע. בלי אייברי בראדלי הפצוע הסלטיקס חווים קשיים, בעיקר בהגנה, שם הקבוצה מדורגת רק במקום ה-22.

הסלטיקס לא עברו פציעות משמעותיות אבל כל אחד משחקני החמישיה החסיר לא מעט משחקים (הורפורד 10, בראדלי 7, קראודר 8 ותומאס 4) ואפשר לשער שבראד סטיבנס די מרוצה מהמאזן הנוכחי.

הימור: וושינגטון קבוצה ביתית נהדרת (מאזן 6-18) אבל מגיעה בבק טו בק אחרי משחק לא קל בשארלוט. זה יהיה בעוכריהם, במיוחד עם הספסל החלש בליגה. נצחון לירוקים.

4:00 פיניקס סאנס (29-15) – מינסוטה טימברוולבס (28-16)

קרב בין שתיים מהקבוצות החלשות במערב אבל איכשהו זה גם קרב על המקום האחרון לפלייאוף. 8 הקבוצות במקומות 8-15 במערב יכולות לראות עצמן בפוסט סיזון (אפילו הלייקרס) אם יעשו ריצת נצחונות יפה. קבוצה שתצליח לנצח ב55% הצלחה עד סיום העונה כנראה "תזכה" לפגוש את הלוחמים בסיבוב הראשון.

שתי הקבוצות מגיעות אחרי 2 נצחונות רצופים. הסאנס חוזרים הביתה אחרי נצחונות מרשימים בגארדן ובקנדה וינסו להמשיך את המומנטום החיובי. שני הגארדים שלהם, בלדסו ובוקר מובילים אותם עם מעל 20 נק כל אחד (אבל באחוזים רעים) והם קיבלו השבוע בחזרה את טי ג'יי וורן שהיה פצוע בחודש האחרון וחוזר אחרי פתיחת עונה מצוינת. טייסון צ'נדלר מצליח לשמור על בריאות לאחרונה ומהווה כוח רציני בצבע כשמרקיז כריס הרוקי מראה הרבה פוטנציאל (בניגוד לרוקי השני של הקבוצה, שנמצא בספק למשחק).

אחת מאכזבות העונה תגיע למדבריות אריזונה, אחרי שניצחה בקרב על הפלייאוף את דנבר עם חזרה מפיגור בדקות האחרונות וניצחון בדרך בו היא רגילה דווקא להפסיד.

ההתקפה בסדר גמור (מקום 11) אבל טום תיבודו לא מצליח לגרום לשיפור הגנתי והקבוצה נמצאת במקום ה-23 בתחום הזה. עם 3 ספקי נקודות כמו טאונס, לווין וויגינס ברור שהמפתח הוא בהגנה. אם הזאבים יצליחו לפתח קשיחות ולשחק באינטנסיביות גם בצד הפחות סקסי של המגרש הם יפרצו קדימה ויעשו פלייאוף.

הימור: משחק קשה וצמוד. אני אלך על מינסוטה.

4:00 דנבר נאגטס (25-18) – יוטה ג'אז (17-29)

מבין הקבוצות הבינוניות במערב אני מקווה שיהיו אלה הנאגטס שיסיימו במקום השמיני. יש לא מעט סיבות להיות בהיי במייל היי סיטי (ולא רק מהחומרים החוקיים שעושים שמח) כי דנבר היא אחת הקבוצות האטרקטיביות ביותר בליגה. הם משחקים בקצב מהיר (חמישי בליגה) וההתקפה יעילה ביותר (מקום שמיני). נכון שאין להם כוכב והסגל בנוי לרוחב אבל בעונה הסדירה יש לזה גם לא מעט יתרונות. אף היעדרות לא מהווה פגיעה גדולה מדי כי לכולם יש מחליף ראוי. גארי האריס החמיץ יותר מחצי מהמשחקים אז ויל בארטון מכסה עליו. מודיאיי היה פצוע השבוע אז נלסון וג'מאל מוריי מילאו את מקומו בהצלחה. יחד עם גאלינרי וצ'נדלר בעונות יעילות, האנרגיות של פאריד והאגרסיביות של נורקיץ' יש חבורה מאוד מעניינת בקולורדו.

מעל כולם נמצא היהלום הסרבי, היורש של סבוניס, ניקולה יוקיץ'. איזה שחקן. גם משחק פוסט אפ אפקטיבי, גם קליעה מבחוץ (36.5% משלוש) יציב מהקו (80% מצוינים לסנטר) ויותר מהכל – יכולת מסירה שנדיר לראות. בעשרת המשחקים האחרונים הוא לא ירד מ-18 נק כשמול הספרס הוא רושם שורה סטט של 35 נק, 12 ריב ו-4אס, מול אורלנדו 30,11,5 ומול הלייקרס 29 נק, 15 ריב ו-3 חסימות.

אל תוותרו על הסרטון!!

https://youtu.be/1-3uL4KhOk4

הלילה יהיה לו מאצ' אפ מעניין מול סנטר נהדר, הפוך ממנו ב-180 מעלות. רודי גובר מנהיג את ההגנה הנפלאה של הג'אז כשהשנה הוא גם תורם יותר בצד ההתקפי ועלה מ-9.1 נק אשתקד ל-12.9 נק העונה. לזה הוא מוסיף 12.6 ריב (חמישי בליגה) ו-2.5 חסימות (ראשון בליגה). לגובר יש את הרייטינג ההגנתי הכי טוב בליגה וקייס חזק מאוד לתואר שחקן ההגנה של השנה (קרב קשה עם קאווי, שחקן ההגנה בשנתיים האחרונות ודריימונד גרין).

אלק ברקס חזר מצוין מהפציעה בדיוק בשביל לחפות על החסרון של רודני הוד, הפצוע היחיד אצל קווין סניידר.

הימור: יוטה מגיעים אחרי הפסד צמוד ומאכזב לקבוצה של ווסטברוק והלילה אני מאמין שהנאגטס ירוצו עליהם בלי הפסקה עד שייפלו מהרגליים. נצחון ביתי בקרב הסגנונות.

 

לפוסט הזה יש 81 תגובות

  1. טיבודו אכזבת העונה הסגל כל כך כישרוני שמה שקורה שם עצוב אין לי ספק שזה סגל ששווה 45-50 נצחונות. אני לא מעוניין לדבר על ההתקפה הדי מוגבלת. ההגנה פשוט נוראית וויגנס פעם אחר פעם נתקע בחסימות המיקום ההגנתיים והחילופים ברמה של ילדים וכמאמן שבא על תקן גאון הגנתי זו אשמה ישירה שלו. נשפכו על הקבוצה הזו כבר הררי מילים וחבל שקבוצה כזאת קיבלה מאמן כל כך גרוע.

    1. אולי גם וויגינס לא טוב כמו שחשבו ורק מנפח מספרים בקבוצה חלשה. אולי כדאי לשחק עם KAT כעוגן ראשי שוויגינס כשחקן משלים ולא מטרה.

  2. תודה, שגיא.

    הקבוצה היחידה במזרח שהיא חמה יותר מהסלטיקס?
    וושינגטון
    (ניצחו 8 מ-10 האחרונים).
    מצד אחד הם בצד הלא נעים של באק-טו-באק.
    מצד שני, זה משחק ביתי של הוויזרדס,
    ולהם יש מאזן ביתי שטוב ממנו ישרק לקאבס/גולדן סטייט/ספרס/יוסטון .
    אין לי מושג מי תנצח, אבל אני משוכנע שיהיה אחלה משחק.

  3. אחלה פרוויו
    היוקיץ' הזה תענוג לעיניים. וייט צ'וקלט הגדול ממש. איזה טיימינג… וואו.
    אחלה ויאו. באמת לא כדאי לפספס 🙂

  4. תודה שגיא, מאד מאד אוהב (ורבים אחרים) את סיגנון ודרך
    הראיה המיוחדת מאד שלך, ענק אדר, (אגב אם אינך רוצה שנזכיר
    את שמך אנא תגיד ולא נעשה זאת סליחה),
    גם התגובות שלך עושות סדר, ונשמעות הקול השפוי,
    (הדיון מעייף, אתה בדעת יחיד: אלה קליעות בול למטרה, הציטוטים
    שלך),
    גם אם במקרה לא כתבתי תודה תודתי נתונה לך מראש.
    כתב ענק בהחלט!!!

  5. פריוויו לפרצוף
    תיקון טעות – כל קבוצות המערב יכולות להיות מקום 8 , חוץ מהלייקרז
    מומי נסע לים המלח מרח את עצמו בבוץ
    אפילו במקום הכי נמוך בעולם הלייקרס נראו יותר נמוכים

  6. המאמר של מנחם יכול לעזור לכולנו בחיים בעקיפין או במישרין
    מומלץ מאד באהבה,
    (מנסה להסביר שם קצת על מדיטציה ואיך שוחה בים היום
    בקור ללא חליפה ורק נהנה ולא סובל מקור ולא ממחלות)

  7. איני יכול להחזיר לכם ברמת ידע הכדורסל או רמת הכתיבה,
    איני כותב טוב כמובן,
    אך במאמר המדעי של מנחם ממליץ בתגובות
    המלצות שוות שישדרגו לכם את החיים.
    באמת באהבה מרחוק אבל אמיתית.
    הלוואי ותנסו ותבינו כמה זה טוב ומדהים.

  8. פופ באמת עלה ברבע רביעי בפיגור נקודה מטורונטו עם ברטנס, קייל, דגונטה, פורבס ודני גרין, פאקינג איי' 2 בחירות סיבוב שני אחד לא בדראפט ועוד שניים ממקום 30 ו29.
    אני מניח שקליבלנד עולים עם לברון ל40 דק פלוס קיירי פלוס לאב פלוס פלוס

    1. כל כך הרבה כישרון, יש בקבוצה הזאת.
      רק שרובו מרוכז בקו הקדמי,
      למה הם מחכים?
      אחרי המשחק הלילה, הערך של נואל והולמס לעולם לא יהיה גבוה יותר.

  9. מומתח לאללה, דזונטה הוא הרכז של הספרס לעשור הקרוב, רק שילמד לעשות הגנה רבאק. 50% לשלוש, 46% מהשדה, גובה סבבה עם 6,5 על פחות מדי מאסה – 77 ק"ג.

    1. אם אני הייתי GM, את כל תקציב הסקאוטינג הייתי משקיע בריגול תעשייתי בשביל להשיג את רשימות הדראפט של הספרס…

  10. ברט בראון נזכר מהיכן הגיע…..
    מי שלא עושה הגנה לא משחק…..
    הגנת ברזל בחצי השני + משחק קבוצתי (35 אס)
    פאפא פופוביץ היה גאה….

  11. הרכב הטלאים של הספרס ממשיך לעשות שמות בצמרת המזרח.

    אבל זה כמובן רק משחק 1, כמו כל עשרות המשחקים האחרים, ואי אפשר באמת לשפוט.

    1. ובאותו זמן פילי מהפרוסס מנצחת את הקליפרס, עם גריפין.
      ומילווקי ממחצת את יוסטון האימתנית.
      ומיאמי מהלוטרי, ועוד עם הנחה בלי חצי הרכב, מנצחת את גולדן סטייט בשיא הפורמה.
      המדמגג ידומגג עד עפר!

  12. דנבר צריכה לעשות כל שביכולתה להביא בטרייד את טייסון צ'אנדלר.
    אם הוא יצליח ללמד אפילו קצת מהתנועה שלו בהגנה, מהמיקום ברב', את יוקיץ', אז יוקיץ' הופך משחקן טוב מאוד, לשחקן מפחיד.

  13. נרלנס נואל התחפש היום לאמביד
    19 נק, 8 כ"ח , 5 אס, 3 חסימות ו-2 חטיפות
    הכל ב-28 דקות

    היום נשבר רצף של 9 הפסדים רצופים היו לפילי מול הקליפרס – כמה מהם הפסדים ב=30+
    בשבוע שעבר שברנו רצף של 14 הפסדים רצופים לראפטורס.
    יש סוף סוף קבוצה בפילדלפיה
    לילה טוב

  14. ביום בהיר הספרז רואים את המקום ה-1 במערב.
    ונדמה לי שגם פופ יודע לקרוא טבלאות.

    מסע אלטרנטיבי לעגלה:
    סיבוב ראשון – ממפיס או אוקלהומה
    סיבוב שני – יוסטון
    גמר מערב – סן אנטוניו, בלי יתרון ביתיות

    wee-ha.

  15. פעם ראשונה שאני רואה פאנטום דאנק.
    מרקיז כריס עלה לכזה דאנק, ולא פגע אפילו בטבעת.
    צריך לראות כדי להבין. הטיח את הכדור למטה ב-90 מעלות בערך.
    היסטרי.

  16. למה ואוכל עלה עם גרין איבקה ווצביץ וגורדון בחמישייה? יד לה אוהדי אורלנדו להסביר את השיגעון?

  17. ובמקביל דנבר שתנסה לעשות אותו דבר מול יוטה.
    עוד L, זה כל כך מפתה.
    לא חייבים תמיד לרצות לנצח. קצת גיוון בחיים.

    1. נכון, אבל המצטיין במשחק היה יוקיץ' שנתן את המשחק הכי טוב שלו השנה, ועוד מול הקו הקדמי של יוטה. מרשים.
      (23 נק', 11 רב', 6 אס', 2 חט', 3 חס')

  18. נקודה למיני, פיניקס תלך לנצחון עם 12 שניות לסוף.

    רק דבר אחד – אל תזרקו על הבאזר. עם צ'נדלר מתחת לקרש, חייבים לחשוב על סקנד צ'אנס.

  19. לגיא וסומסום – לקרוא ולהפנים :

    Through Sunday, the West’s top four teams are a combined 50-14 against the East so far this season. The East’s top four teams are just 35-33 against the west.

    זה היה ביום א' . מאז הפער עוד גדל .
    אתם הבנתם את זה ? מספיק לגנוב דעת .

    1. אין לי מושג מה אתה רוצה ממני.
      אני כבר כמה זמן כותב שהשנה המערב חזק מהמזרח.
      אם בשנה שעברה הטיעון הלא פופולרי שלי היה שהקאבס זוכים באליפות,
      השנה הטיעון הלא פופולרי שלי הוא שגולדן סטייט לא מגיעים לפיינס.
      חלקית, בגלל שהמערב כל כך התחזק.

      דוגמה טובה לגנבת דעת, דרך אגב,
      זו הטענה המזלזלת ב-6 פיינלס רצופים (כאשר בבירור דרכה של גולדן סטייט בשנתיים שהיא הגיע לפיינלס הייתה משובצת מזל וקבוצות הגנה מצחיקות.)
      (2 הקבוצות הבריאות והאיכותיות אותן פגשה גולדן סטייט בשנתיים האחרונות –
      קליבלנד, להם הם הפסידו,
      אוקלהומה, אותם הם ניצחו אחרי 7 משחקים. בחסד, לא בזכות)

    2. אני לא מבין, אוהד קבוצה שזכתה באלפיות רק בזכות פציעה של קיירי ופציעה של לאב, מדבר על גניבת דעת?

      אתה – אתה! – מי שאמר, שהפציעות האלה הפכו את קליבלנד לקבוצה טובה יותר!!

      ושוב: "קליבלנד בלי קיירי, ובלי לאב, היתה טובה יותר". הייט-אשברי, אחרי הגמר הראשון.

      "גניבת דעת"? קודם כל, אפילו לך, לא מתאים להעתיק ביטויים נבובים של שלמה שרף וחבריו ליציע הפח. מה השלב הבא? "לא השכיל לנצל את ההזדמנות", ויתר קלישאות שירים ושערים?

      שנית – הקבוצה הטובה במערב הפסידה לקבוצה הטובה במזרח. אלופת הליגה באה מהמזרח. איך הדבר הזה מצביע על חולשת המזרח דווקא? הרי לכך נועדה כל התחרות הזו: האלופה.

      ומכאן שלישית – מה זה משנה בעצם, האם כמה קבוצות במערב חזקות מעט יותר ממקבילותיהן במזרח. הרי בסופו של דבר הכל יגיע למקום אחד:

      הכי טוב שהמזרח יוציא, מול הכי טוב שהמערב יוציא.

      והנצחון הוא של המזרח.

  20. הסוד של הספרס זה לא מי שהם בוחרים. התנאי היחיד שלהם זה פוטנציאל גבוה ורצון ללמוד. את הכדורסל לומדים באקדמיה שלהם. אין לאף קבוצה מה לגנוב להם בחירות דראפט. הרבה דיברו בקיץ על זה שג'ינובלי ופארקר צריכים לפרוש יחד עם טימי. מה שקשה להבין זה שבשיטה כמו של הספרס חשוב לא רק מי שמשחק אלא מי יושב על הספסל ומדבר ומכווין ומי מגיע לאימונים. מה שיש למאנו וטוני ללמד שווה הרבה מאוד.

    אם מינסוטה מתרגשים מהמשחק הזה אין להם עתיד. נכון שפיניקס בכושר טוב אבל קבוצה שצריכה להשתמש ב95% כישרון ומאמץ כל לילה בשביל לנצח קבוצות תחתית עושה הרבה דברים לא טוב. ההבדל בין צעירות ותהליך הוא שתהליך זה מצב בו אתה עושה דברים נכון והתוצאות הן רק עניין של ניסיון וגדילה. צעירות היא שאתה עושה דברים לא נכון ולא רק שאתה עובד בצורה לא יעילה ולא מביא תוצאות אתה גם מפנים הרגלים רעים שתתקשה להשיל בהמשך.

    יוקיץ'הוא פוינט סנטר כמו סבוניס בימי פורטלנד. אם זה המצב מורי יכול להיות פוינט גארד קולע (למרות שג'מיר מעולה כרגע מדבר על העתיד). גארי האריס הוא אחלה חתיכה וצ'נדלר וגלינארי מקשים מאוד להתרכז ביוקיץ'. יש לנרקיץ' ערך רב ואפילו גם למודיה לפני שהופך למייקל קארטר ווילאמס. צריך להפוך את השתיים לעסקה. האם שווה למילווקי לתת את פארקר תמורת השתיים? מילווקי זקוקה לריבאונד וזקוקה לעוד גארד יוצר. פארקר נהדר אבל נותן הרבה דברים דומים ליאניס. בנוסף מידלטון וחוזר וזה יעלה את השאלה האם הם יפריעו אחד לשני. ברגדון, מודיה, מידלטון יאניס ונורקיץ' הם חמישייה מאוד חזקה פיזית שנותנת כל מני אופצות נוספות. דנבר עם מורי האריס פארקר גלינארי ויוקיץ' זה סקור גבוה מאוד אבל עם הגנה סבירה. עדיין זה מעניין…

    הסיקסרס נראו הלילה כמו הספרס. לא מבחינת סגל. מבחינת תנועה ללא כדור. טי ג'יי מקונל שומר מצויין. לא יחסית ל…פשוט מצויין. אולי קליבלנד יכולה לגנוב אותו. ג'ורדון מקריי תמורת מקונל זה הפסד השנה תמורת ניצחון שנה הבאה (כשבן סימונס ורכז חדש יגיעו מקונל יתבזבז על הספסל ויאבד ערך). מקריי שחקן שחקן שרק צריך זמן משחק. אחלה תוספת ב2/3

כתיבת תגובה

סגירת תפריט