הזברב הנכון

בפוסט המקדים ל AO רשמתי את זברב בגמר האופן. מסתבר שבחרתי בזברב הלא הנכון!

קודם קצת תמונות ובאיטלקית…

https://www.youtube.com/watch?v=-cDWO2hPJKY

 

ועכשיו לניתוח. כמה מטומטם צריך להיות מאריי?

עולה מולך שחקן חד מימדי. הפוראהאנד בכלל מעולם הפינגפונג (מיועד לסווינג קצר) והבקהאנד הכל בסלייס קצר ומיועד לעליה לרשת ואתה עושה במכנסיים? ככה נראה מקום ראשון בעולם? נובאק בלי שיינה בליילה לקח את דניס IS THE MAN לפחות ל-5 מערכות  . אם ככה נראה המקום ראשון בטניס כדאי שנתחיל לספור נקודות צ'מפיונשיפ במקום.

רבאק. תעביר אותו בלוב, תעביר אותו מימים תעביר אותו משמאל  . אם זה לא עובד פוצץ את הבחור . הטעויות כבר ייפלו לבד.

הנה השורה הסטטיסטית

ווינרים. מאריי מוביל 071:52

טעויות: שוויון

נקודות שנוצחו ברשת…118/65 של זברב. מול … מה זה משנה כמה מאריי עשה, משנה 53 כדורים של מאריי לא עברו את זברב על הרשת ! בסיבוב הבא רוג'ר מול מישה בקרב של סארב וואלי כמו בימים הטובים…

כמה מטומטם צריך להיות מאריי?

בפניה חדה נחזור לזברב הלא נכון, סשה. נאדאל קלט ( במשחק של אתמול, אומנם אחרי 2:1 בסטים) שאין לו מה להתקיף את הבק האנד של סשה והוא עבר למטחנה על הפורהאנד שלו ולקח את המשחק. מישה (מהמשחק של היום) קלט שמאריי מתקיף אותו על הרשת בצמודי קו., וסגר עליו את הדלת. כל הכבוד מישה. סיבוב הבא ייחכה רוג'ר.

ולשחקנים חכמים יותר ….

במשחק מוקדם יותר וונוס האלוהית נצחה את מונה בארטל שהיא שחקנית מהשטאנץ ששולט כרגע ב WTA. סבב ה WTA נראה פעם קרוס פעם צמוד קו. שעמום רצח. תענוג לראות שחקנית כמו וואנוס שמחכה עם הכדור שלה עד שהשחקנית מולה תכנס לתנועה ואז שוברת לה את קו התנועה וסוגרת בעליה לרשת שהיא סוגרת ליריבתה את כל קוו המגרש.

ולשחקנים ממש חכמים….

את 2 משחקוני ההגשה הראשונים של פדרר נישיקורי ענה עמוק ומדוייק. משחקוני ההגשה הבאים היו הגש ותקוף את הרשת או הגש את הכדור הכי רחוק מנישוקורי שאפשר. ממצב של 5:0 ( וסכנה מוחשית ואמיתית לבייגלה, ואני לא רוצה להזכר בפעם האחרונה שבפדרר קיבל בייגלה. אני ממש לא רוצה להזכר!!)  פדרר חזר ל 6:5 .  ולקח שליטה על המשחק.

 הדגמה לשחקנים לא חכמים, מה עושים מול סארב וולי

 

 

 

 

לפוסט הזה יש 7 תגובות

  1. טוב לגביי מארי אין לי הסבר, אחרי הדחת נולה אולי הוא קלט שהוא ה-פייבוריט לקחת סוף סוף את התואר החמקמק אחרי כל השנים שנולה גוזל אותו ממנו בגמר שנה אחר שנה,ועשה במכנסיים, כי מבחינת טניס נטו אין הסבר,זה כנראה אחד מהמשחקים שקורים פעם בכמה שנים.

    לגביי רוג'ר-נישוקרי, בכללי היה יכול להיות פה משחק מאוד מעניין אם שני השחקנים היו משחקים טוב ביחד אבל פרט לכמה רגעים בודדים במערכה הראשונה והרביעית כל אחד בתורו שיחק פשוט רע.
    בסוף פדרר באמת היה יותר יציב לאורך המשחק וניצח בצדק, עכשיו שעבר גם את נישוקרי ואחרי הדחת מארי-נולה מצבו השתפר פלאים ויש באמת סיכוי לא רע שהוא יכול לקחת את זה. בדרכו לתואר כנראה יעמדו סטן וראוניץ', לא קל אבל גם לא בלתי אפשרי ויש לו מאצ' אפ לא רע מול שניהם, האמת היחידי שהוא ממש בחסרון מולו הוא רפא אבל קשה לי לראות אותו מגיע לגמר.

    1. אולי הוא פשוט שכח מכות העברה?

      אגב עוד דבר דןמה בין ההדחה של מספר 1 ו 2 זה משחקים שהתחילו בשעה 2-3 ונמשכו לשעה 6. השעות החמות ביום…

      אבל זה ממש לא תירוץץ מארי אמור לדעת לשחק 7 שעות רצוף ב 43 מעלות חום בלי שכבת אוזון או גגון.

      מספר אחד מאד לא משכנע. הרטע שהוא ביקש מהתא שלו לעמוד בשביל לתת לו אנרגיות בכלל לפמתאון.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט