אירועי דיומא – 22.01.2017 / דוד "פאקו" סעדה

כדורגל:

אליפות אפריקה – בית A – מחזור 3

1 קמרון 2 1 1 0 2-3 1 4
2 בורקינה פאסו 2 0 2 0 2-2 0 2
3 גאבון 2 0 2 0 2-2 0 2
4 גינאה ביסאו 2 0 1 1 3-2 -1 1

21:00-קמרון-גאבון (ספורט 5 לייב). גאבון המארחת היא אחת האכזבות של הטורניר. מאובמיאנג וחבריו ציפו ליותר מאשר שתי תוצאות תיקו מול בורקינה פאסו וגינאה ביסאו החלשות יחסית. עדיין הנבחרת תלויה בעצמה כדי לעלות לשלב הבא, כאשר ניצחון יעלה אותה, בעוד תיקו עלול שלא להספיק לה. קמרון זכתה במחזור הקודם לניצחון היחיד בבית עד כה מול גינאה ביסאו, זאת לאחר שהיתה בפיגור. לנבחרת מספיק גם תיקו כדי לעלות, והיא יכולה לעלות גם במקרה של הפסד ותיקו במשחק המקביל.

21:00-בורקינה פאסו-גינאה ביסאו (ספורט +5). מפגש בין שתי הנבחרות הצנועות של הבית. בורקינה פאסו יכולה להיות מרוצה משתי תוצאות התיקו מול שתי הגדולות, וניצחון יבטיח לה עלייה (או תיקו במקרה ניצחון של קמרון). מאידך, גינאה ביסאו ראתה כבר את עצמה זוכה לניצחון היסטורי על קמרון, רק כדי להפסיד בסיום המשחק. רק ניצחון בהפרש של שני שערים יבטיח לה עלייה.

פרמיירליג – מחזור 22

14:00-סאות'האמפטון-לסטר סיטי (ספורט 2). מפגש חשוב לשתי קבוצות תחתית. לסטר ממשיכה לגמגם כפי שעשתה מתחילת השנה, ובשבוע שעבר הובסה ע"י צ'לסי. באמת שלא ברור מה קורה לאלופה, ואם זה לא מספיק, היא תצטרך להסתדר ללא מחראז וסלימאני שבאליפות אפריקה. סאות'המפטון נמצאת בכושר עוד יותר גרוע עם ארבעה הפסדים רצופים. איבוד נקודות לכל אחת מהקבוצות יסבך אותה עוד יותר בתחתית.

16:15-ארסנל-ברנלי (ספורט 2). ארסנל סה"כ בתקופה טובה מלבד אותו תיקו משוגע עם בורנמות', והיא כעת במקום הרביעי. קבוצת מרכז הטבלה שמולה עשתה צרות לכמה מהקבוצות הגדולות, אך כולן היו בבית, ובחוץ המאזן שלה עלוב למדי.

18:30-צ'לסי-האל סיטי (ספורט 2). עיקר החדשות מצד צ'לסי בתקופה האחרונה הגיע מכיוון החלוץ דייגו קוסטה. יחסיו הרעועים עם המאמן הביאו לכך שאיים לעבור לסין, לאור הצעה שקיבל משם. בינתיים הרוחות נרגעו, והספרדי צפוי לפתוח היום. איתו או בלעדיו, צ'לסי צפוייה לנצח את האל הנמצאת מתחת לקו האדום, ולנצל את איבודי הנקודות של היריבות לצמרת על מנת להגדיל את הפער בטבלה.

ליגת העל – מחזור 19

18:45-בני יהודה-מ.ס. עירוני אשדוד (ספורט 5 לייב). משחק תחתית החשוב לשתי הקבוצות. בני יהודה "זכתה" להפסד ראשון מול ב"ש, לאחר שורת תוצאות תיקו תחת צוות האימון החדש. הקבוצה עדיין במצב קשה מתחת לקו האדום. היריבה הצליחה להשיג שני נצחונות ותיקו, כולם מול יריבות לתחתית, מה שדי הרחיק אותה מהקו האדום.

20:00-הפועל כפר סבא-בית"ר ירושלים (ספורט 1). שתי הקבוצות נפגשו בגביע לפני כשבועיים, ובית"ר הייתה זו שניצחה. גם הניצחון על הפועל חיפה במחזור הקודם לא הרגיע את האווירה בבית"ר. מספר שחקנים עזבו, כמו שמעון אבוחצירא שעזב לרעננה, ועוד כמה מבקשים לעזוב. הקבוצה, שצירפה כבר את חן עזרא להרכב, מבקשת לצרף שחקנים נוספים, בעיקר כדי לחזק את קו ההתקפה הדליל. כפר סבא ממשיכה להיות אחת החלשות בליגת העל, ותשמח לזכות באי אלו נקודות במשחק מול היריבה הפיבוריטית.

21:00-מכבי ת"א-בני סכנין (ספורט +5). החיים טובים במכבי ת"א ללא מאמן קבוע. מאז שג'ורדי קרויף ממלא את המקום על הקווים, הצהובים רק מנצחים, גם אם לא היה שום דבר מרשים בניצחון ה-1:0 בדרבי. הקבוצה חווה דרמה מסויימת על רקע דיבורי המכירה האפשרית של טל בן חיים החלוץ. היריבה סכנין נמצאת במומנטום טוב, כאשר השיא היה התבוסה שהנחילה לקרית שמונה, וניצחון חוץ במגרש בנתניה ודאי ימשיך את המומנטום.

לה ליגה – מחזור 18

17:15-אתלטיק בילבאו-אתלטיקו מדריד (ONE). משחק צמרת איכותי. אתלטיקו מדריד כבר שכחה מהמשבר עם שלושה נצחונות ליגה רצופים. דייגו סימאונה ירצה שגריזמן ימשיך בכיבושים, כנראה בעונתו האחרונה לפני שיעבור ליונייטד. גם הקבוצה הבאסקית שממול חווה עונה טובה, שמעט נעצרה עם שתי תוצאות התיקו המאופסות במחזורים האחרונים.

21:45-אייבר-ברצלונה (ONE). לאחר החמישיה שהנחילה ללאס פלמאס בליגה, ברצלונה זכתה בניצחון קשה בגביע על סוסיאדד. כרגע מה שמדאיג את האלופה יותר מכל הוא היכולת הלא קיימת של ניימאר, כאשר בינתיים מסי מחפה עליו בגדול. היריבה מתבררת בינתיים כקבוצה לא רעה, כפי שגם הוכח גם בניצחון החוץ על חיחון. עדיין ברצלונה כמובן פייבוריטית במשחק.

ליגה צרפתית – מחזור 21

22:00-ליון-מארסיי (ספורט 5 גולד). משחק חשוב לשתי אלופות העבר האלה, הממוקמות בשולי הצמרת. שתיהן הפסידו במחזור הקודם – מארסי הובסה ע"י מובילת הטבלה מונאקו, בעוד ליון הפסידה לקבוצת התחתית קון.

כדורסל:

ליגת העל – מחזור 15

19:30-הפועל אילת-בני הרצליה (שידור באתר ספורט 5). אילת עם ניצחון בודד בחמשת המשחקים האחרונים (על מכבי ת"א – חכמים על חלשים), מה שדירדר את חניכיו של קטש במורד הטבלה. מנגד הרצליה תתרכז כעת בליגה, לאחר שהודחה סופית מהיורופקאפ לאחר ההפסד לנאנטר. כארם משעור חזר לשורות הקבוצה, ואיתו לפחות היא חזרה לנצח בזירה המקומית, לאחר הפסדים בליגה ובגביע.

טניס / מתן גילור:

אליפות אוסטרליה הפתוחה – שמינית גמר

החלק העליון של ההגרלה – שידורים בערוץ יורוספורט (51) החל משעה 05:00 (היום).

אנדי מארי-מישה זוורב. המדורג 1 נראה פשוט פנטסטי ואחרי הדחתו של נולה הוא הפיבוריט הבלתי מעורער לזכייה. הזוורב הפחות טוב לא אמור להוות מכשול. בסיבוב השלישי מארי גבר על קווארי ב-3 מערכות. זוורב נזקק ל-4 נגד ג'אזירי.

סטניסלס וואורינקה-אנדראה ספי. זה לא הלך קל לשוויצרי הבכיר כיום, שמדורג 4, מול ויקטור טרוצקי בסיבוב השלישי, ולקח לו 4 מערכות, כולל שו"ש באחרונה, כדי לנצח. ובכל זאת יש לו עדיפות ברורה על ספי, שגם הוא נזקק ל-4 מערכות, כולל שני שו"ש, מול דארסיס.

ג'ו ווילפריד טסונגה-דניאל אוואנס. זה לא הלך קל לצרפתי המדורג 12 מול ג'יק סוק, במשחק של 4 מערכות צמודות, כולל 2 שו"ש. דווקא אוואנס, במיני הפתעה, הדיח את טומיץ' המקומי, כשגם במשחק זה שתי מערכות מתוך השלוש נגררו לשו"ש.

*המלצת צפייה* קאי נשיקורי-רוג'ר פדרר. נשיקורי, שמדורג במקום החמישי, ניצח את לשקו בשלוש מערכות של 4:6. פדרר המדורג 17 פשוט רקד על המגרש וניצח בשלוש מערכות את ברדיך.

 

סנוקר:

טורניר המאסטרס – הגמר:

חצי הגמר הראשון בין רוני אוסליבן למארקו פו היה ללא ספק המשחק המהנה ביותר של האליפות עד כה. שני השחקנים שיחקו בקצב מסחרר, וכשאוסליבן מעורב במשחק מהסוג הזה, ידו תהיה תמיד על העליונה. רוקט רוני הציג סוף סוף יכולת שהזכירה את ימיו בעבר, יכולת שהפכה אותו לשחקן הפופולרי ביותר בדורנו. פו יתנחם במחמאות על הטורניר המצויין, ובכך שהשיג במשחק את הברייק הגבוה בטורניר עד כה (מה שמזכה בפרס של 10,000 ליש"ט). חצי הגמר השני בין בארי הוקינס לג'ו פרי היה היפוכו הגמור של הראשון. במשחק הוביל הוקינס 5:2, והגיע למצב של יתרון מספרי בפריים האחרון בו פרי זקוק לסנוקרים. פרי לא התייאש, הצליח לזכות בפריים, והמשיך וניצח בסדרה של פריימים עצבניים עד שהצליח לזכות בכל המשחק. לא ייאמן. הוקינס המסכן ייאלץ לחכות לטורנירים הבאים כדי לזכות בתואר.

הגמר בין אוסליבן לפרי הוא לכאורה לא מפגש של שווים. אוסליבן זכה בתואר בשנה שעברה ובעוד חמש פעמים נוספות (והיה בגמר הטורניר 12 פעמים), ובכלל הוא השחקן המעוטר מבין השחקנים הפעילים בענף. פרי לעומתו זכה רק בתואר משמעותי אחד בכל הקריירה הארוכה שלו – תואר המאסטרס ב-2008. עדיין, כפי שהאחרון הראה, זה לא גמור עד שזה גמור, ומצפה לנו גמר מרתק. הגמר היום משוחק בפורמט הטוב מ-19, בשני סשנים. ב-15:00 ביורוספורט 2 (ניתן לראות כאן), וב-21:00 ביורוספורט.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 110 תגובות

    1. אם הוא הולך זה תקדים שלא נראה לי קרה הרבה שנים ש 1-2 הולכים כל כך מוקדם. גם אחיו לא היה רחוק אתמול להדיח את נדאל.

  1. ה- vendee globe עדיין לא נגמר.
    ג'רמי בויו, שבמקום השלישי, נמצא כרגע מרחק 241 מייל ימי מלה-סאבל, אחרי שחלפו 76 יום ו-15 שעות מתחילת המירוץ.
    אם הוא יצליח לכסות את המרחק בפחות מ-35 שעות,
    אז גם הוא (בנוסף לפספרטו ולפוג) יסיים את המירוץ בזמן טוב יותר מהזמן שניצח את המירוץ הקודם, ושקבע שיא מירוץ חדש.

    דרך אגב, בכל אחד מ-6 המירוצים האחרונים, מנצח המירוץ קבע שיא חדש.

    1. תודה גיא, מדהים איך הטכנולוגיה קופצת כל כך הרבה קדימה תוך ארבע שנים. נראה לי בגלל זה נשברים השיאים, הים נשאר אותו דבר

      1. האמת שלא .
        יש כיאוס מטורף במזג האויר השנה במיוחד באטלנטי גם הים לא אותו ים .
        עכשיו הטכנולוגיה הפויל לא פיתוח חדש אבל …
        ענין הוא ייצור המוני והזרקור הטכנולוגי וכאן הענין החל מגלישת עפיפונים דוקא .
        הפויל נכנס לשם לייצור המוני ומשם לגלשן רוח וליאכטות המהפכה מתרחשת לנגד עינינו .
        בענין גרמי ביו תודה גיא ראו כמה הוא התקדם נכון יותר לא התקדם מהדיווח שלי אז היה במרחק 341 מייל…
        הרוחות חלשות ברמה כי המערכת לחץ נמוך המזינה אותה ברחה צפונה .

    2. מרשים מאוד.
      אם נניח את הבדלי מזג האויר בין שנה לשנה בצד, מה הם השיפורים הטכנולוגיים בשנים האחרונות שגורמים לשבירת השיא פעם אחר פעם ועד כמה הם משפיעים?
      האם הפויל כזה משמעותי, בכמה הוא מוסיף למהירות, באחוזים נניח?
      מכיוון שהמירוץ לא רץ כבר 100 שנה יכול להיות שעניין הניסיון הנצבר עם השנים עדיין משחק כאן תפקיד חושוב.

      1. מאחר ואתה איש רציני עגל אז בניגוד לתגובות המזלזלות שלי באחרים אלו שלא שווים תגובה האמת ורק ילדותיות מצדי גורמת.לי לנסות להעמיד מולם מראהה אז ברצינות תגובה רצינית לענינינו.
        הטכנולוגיה משחקת תפקיד מרכזי בשני תחומים עיקריים .
        הראשון תורת החיזוי לדעתי יש לתומפסון תותח על בצוות שרואה תחזית.חמישה ימים קדימה חושב שהפירוש של אפלטון לפעולות של תומפסון כאילו הן מתבססות יל.תחושוץ בטן ממעקב אחרי המירוץ לא לחלוטין מדויק תומפסון לא לחלוטין סומך על הצוות שלו אך ברגע שהוא סומך התוצאות בהתאם .
        חלק שני הפויל .
        תראה המירוצים האלו מערבים הרבה כסף ולכן הם שמרניים יחסית אבל כן הטכנולוגיה בכל התחומים מטד מתקדמת.
        תיכנון בעזרת מחשב הוא כלי מקובל היום הרבה טכנולוגיות מאפשרות כלי סימולציה עוד בשלב התיכנון התוצאות כלים טובים יותר .
        הבנת זרימה טובה יותר עומסים גבוהים יותר .
        בהזדמנות אולי אפגוש מתי שהוא את ניתאי דרימר אם השם אומר לך משהו ואשאל אותו .
        אם יש מישהו לענות אז זה הוא .

  2. מסתבר שדיברנו על הזברב הלא נכון!
    מישה זברב האח בן ה-29 עם הפורהאנד שלקוח ישר מעולם הפינג פונג מגיש למשחק מול מאריי העצבני מהרגיל

    1. חחח
      הודאה בטעות …
      משום מה נראה לי שלא מפרגנים לא בענין הקאבס ספרס ולא בענין תגובה שלי להצהרה המוזרה של פאקו שזוורב לא יהווה מכשול .טוב ראינו

        1. מתנצל על הכניסה החזקה אתה דוקא מצטייר כאדם רציני ורחוק משחצן .
          ההצהרה השחצנית הרתיחה אותי ולכן הגבתי כך.
          זו לא טעות בהימור זה פשוט לחלוטין ביטול וזלזול.
          מן הראוי למיטב הבנתי היה להתנסח במידה מעט יותר זהירה .
          בכל זאת.מדובר בספורטאי על ולמיטב הבנתי מגיע. להם הכבוד הראוי .
          בדרך כלל לא מתבטא כלל בטניס הפעם חרגתי מכך באופן חד פעמי .

  3. בטור דאון טנדר, קיילב יואן זוכה בקטע המיאוץ המסיים. השליטה האוסטרלית במירוץ מוחלטת – יואן לוקח ארבעה קטעים + פרולוג, ריצ׳י פורט לוקח שני קטעים ואת המירוץ כולו.

      1. ועוד עונה ביולוגית אנושית.
        ראו זאת במרתון תל אביב הקטלני .
        מרתון שהזהירו בו מפני עומס חום כבד לעונה.
        לא עומס חום כבד אלא כבד לעונה כזה שהרצים לא הספיקו להתרגל אליו.
        משרד הבריאות הזהיר וחולדאי ההזוי התערש לקיים את החצי מרתון .
        איך לא העמידו אותו למשפט אני לא מבין עד עכשיו .
        הכתובת היתה שבועיים לפני על הקיר .

        1. כבר הגבתי על זה פעם – לדעתי לך.
          בתור מישהו שרץ באותו מרוץ, התנאים היו קשים אבל ממש לא בלתי אפשריים.
          בן אדם שמגיע למרוץ חותם שהאחריות על כל מה שיקרה במרוץ היא על אחריותו, והוא צריך לוודא על עצמו שהוא שומר על עצמו.
          בכל מרוץ בכל תנאים נפגעים אנשים ונהרגים אנשים, פשוט מאוד כי יש אנשים שבאים לא מוכנים ולא מקשיבים לגוף שלהם.
          הבן אדם שמת בחצי המרתון הזה הגיע לא מוכן, התאמן בקושי חודש לפני זה ויצא לרוץ חצי מרתון. אתה לא מגיע למצב שאתה מת ממכת חום במירוץ אם אתה שם לב לזה שקשה לך יותר מבדרך כלל, עובר להליכה, מעט, מצנן את עצמך…
          האשמה היחידה כאן היא על הרץ, המרתון עשה כל מה שהיה צריך לעשות על פי ההנחיות של משרד הבריאות (שהנחה לבטל את המרתון המלא ולהסתפק בחצי מרתון) שהוזנק בשעה מאוד מוקדמת והתנאים היו סבירים – נכון, לאותו זמן פחות או יותר יותר חם ממה שחשבו.
          להגיד שצריך להעמיד אותו למשפט זה פופוליסטי – למה לא העמידו את ראש עיריית בוסטון על הפיגוע שהיה במרתון בוסטון? היה כתוב על הקיר שיש קיצונים איסלמיסטיים שרוצים לפגוע ברצים.
          למה לא מעמידים לדין מארגנים של הטור דה פראנס כשרוכב נפגע ונהרג? הרי היה כתוב על הקיר שירד גשם והוא עשוי להחליק ולהידרס על ידי קטנוע של המארגנים.
          תסתכל קצת על סטטיסטיקות של מרתונים ותחרויות ספורט ותראה שבאופן יחסי במרתון תל אביב מספר הנפגעים לאורך השנים היה נמוך מהממוצע עד נורמלי. פלא שרק מישהו אחד נהרג במרוצים האלה בהתחשב שעשרות אלפים משתתפים בהם בכל שנה

          1. הייתי אמור לעשות את המרתון המלא, ברגע שביטלו העבירו את כולם לחצי מרתון.
            רצתי אותו ב-2:10 בערך, בגלל שידעתי שיש בעיה של מזג אוויר וחום ולכן עברתי מדי פעם להליכה שהרגשתי שמתחיל להיות לי קשה יותר.

          2. אכן
            ומאחר ואנחנו חוזרים לענין הזה הבהרתי ואבהיר לך שוב.
            מדובר על עומס חום חריג לעונה .
            כאמור הזהרנו מכך הרבה לפני חריג לעונה מאחר ואתה כר בדרום
            אז לך זה לא היה חריג לעונה כי אתה במיקרו אקלים אחר וכבר. הסתגלת. שנית הדוגמא של חול לא נכונה והדגשתי זאת גם אז.
            זה לא רק המקרה הבודד אלא גם השבעים שהתמוטטו.
            מי שרץ משוכנע שאם יש אישור הכל תקין מבחינת הריצה ולא צפוחה בעיה מיוחדת.
            כאשר מדובר בארוע מאורגן והדגש על מאורגן האחריות על המארגן נקודה .

          3. אני לא גר בדרום, אני גר בצפון השרון וממש לא רגיל לרוץ בחום. רק השנה הצלחתי סוף סוף לרוץ כמו שצריך בקיץ ותמיד היה לי קשה לרוץ בחום.
            70 מתמוטטים זה לא יותר ממה שיש בדרך כלל – תסתכל על הסטטיסטיקה.
            והרעיון של הצהרת הבריאות היא שהאחריות היא על המתחרה ולא על המארגן

          4. כתבת משפטים שלא ברורים לי.
            כתבת כי הבחור שנהרג לא התכונן למירוץ כראוי.
            אין שום קשר בין הכנה למוות ממכת חום .
            הוא לא נהרג מהתיבשות אלא ממכת חום אי אפשר להתכונן לזה חוץ מלהסתגל לשהות במשך תקופה באזור חם .
            אם באזור בו אתה נמצא יהיה יום חם חריג כפי שהיה לא תוכל להסתגל .
            בכל ספורט אתגרי קימת הצהרה על הסרת אחריות .
            לא תופס משפטית בדוק !
            האחריות נשארת על המארגן .

  4. טוב, הדחה מדהימה של מארי.
    משום מקום,הפסיד לסרב אנד וולי של זברב .
    החולמים על רפא-רוג'ר בגמר לדעתי יאלצו להישאר חולמים,
    לא רואה את זה קורה, אבל לרוג'ר סיכויים גדולים יותר אם ימשיך לשחק כמו המשחק האחרון.
    לדעתי מהנותרים ראוניץ' הפייבוריט,אבל באמת שזה הכי פתוח שיכול להיות.

    1. לדעתי פדרר פייבוריט. הוא מגיע לטורניר טרי, נח חצי שנה, הבריא לחלוטין (כנראה) והוא מגיע בלי לחץ.
      נכון שעכשיו יש עליו הרבה יותר לחץ אבל אני חושב שעדיין הוא הפייבוריט.
      לדעתי הוא אמור להסתדר עם נישיקורי – נישיקורי מאוד יציב ומאוד "שלם" אבל ביום טוב של פדרר – ופדרר נראה ממש טוב בטורניר הזה ולפני הטורניר הזה – אין לו סיכוי מולו, כמו שהוא לא מדגדג גם את מארי, דג'וקוביץ' וכו'.
      לנדאל היסטורית קשה יותר עם משטחים קשים, במיוחד מאז שהברכיים שלו נשארו בחדר הניתוחים.
      יש לו את השם שלו וה-tenacity שלו, אבל אני חושב שיהיה לו יותר קשה להתקדם לסוף.

      ועדיין – לשניהם (במיוחד לפדרר) ההגרלה נפתחה לגמרי

    1. תסתכל בסוף הסיקור של הסנוקר, יש לינק ליורוספורט 2, שזה בעצם לכל ערוצי יורוספורט. יש כמה לינקים, לא כולם תמיד עובדים, נסה עד שתמצא.

    1. תודה. שבירה של פדרר בשנייה. פתאום כל הלחץ בתור אוהד חזר אחרי שיש תחושה שאפשר לקחת את התואר. משהו שלא היה בשנתיים האחרונות ולמדתי להנות ממנו בלי לחץ.

  5. קיי צריך לנסות להאריך את הנקודות כדי לעייף את פדרר, ואז מיפלס הטעויות הבלתי מחויובות של פדרר יעלה.
    אבל פדרר זה הג'ורדן של הטניס ונראה אם ימצא אנרגיה

  6. איזה שחקן זה פדרר. גם כשהוא כבר רחוק מגדולתו, הוא נותן כל משחק כמה נקודות שאין אף שחקן בעולם שמסוגל לעשות.

  7. נישיקורי בלחץ. פדרר משחק סביר אבל לא מדהים.
    אני עדיין אופטימי שנראה גמר בין שני האגדות.
    בלי קשר המגרש באוסטרליה הוא הכי כיף לצפות בו. גם לא מהיר מדי כמו בווימבלדון ולא איטי מדי כמו הרולאן גארוס. יחד עם הקהל זו האליפות הכי כיפית שיש.

  8. שימו לב לנתון של המהירות הממוצעת של הסרבים:
    המהירות הממוצעת של הסרבים של נישיקורי 159 קמ"ש, לעומת 178 של פדרר.
    ולפני מערכה או שתיים המספרים של פדרר היו כמעט זהים, אצל נישיקורי היו מהירויות של לפחות 10 קמ"ש יותר מהיר
    זה משהו שיכול להראות עייפות דווקא בצד של נישיקורי.

        1. לא על טעותם …על שחצנותם וטפשותם ..
          אם כבר להיות בוטה אז בעדינות…
          למה השחצנות הזו להמר מראש על סוסים שאתם לא מכירים ?

          1. דוממת ?
            ככה אתה מפרש את המילה הפוך הרגיז את פדרר והכניס אותו לפוקוס ?
            אשריך אם כך ..
            כשאני מגיב על משהו אני מריץ.קצת הסטוריה בראש .
            בין היתר הפתעה רבתי שלמה גליקשטיין מול גימי קונורס ..מתי שהוא בווימבלדון כמעט סנסציה איך היא נגמרה …?
            יש קצת נסיון והבנה בספורט מאחורי התגובות אבל לצורך הזה צריך נסיון .

  9. חייה להתוודות בעצם לא חייב כלום …
    אבל לרגע לא היה לי ספק מי ינצח
    או קיי אז תרשמו שלוש משלוש פעם שניה רצופה
    כמו הפעם שהצטרפתי לסןמסום בהימור על פילי מינסוטה ושהקאבס יפסידו .
    כבר שש פגיעות לא רע….
    תוסיפואת ההימור על כיוון מערב בונדי גלוב ויש לכ אס.
    רוצים עוד הימורכס לא תהיה בגמר השנה .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט