גולדן סטייט נגד יוסטון ביום ההשבעה / רועי ויינברג

הפוקוס בארצות הברית וברוב העולם יהיה על ההשבעה של דונלד טראמפ, נשיא ארצות הברית ה-45, אבל יש היום כדורסל מצויין. פורטלנד ופילדלפיה נפגשות למשחק מעניין במיוחד, גם שארלוט וטורונטו, אבל המשחק המעניין ביותר הוא בין הקבוצה הראשונה לקבוצה השלישית במערב – גולדן סטייט תארח את יוסטון למשחק מלא נקודות.

*

2:00-פילדלפיה 76' (26-14)-פורטלנד טרייל בלייזרס (26-18)

משחק מעניין בין קבוצה שאף אחד לא ציפה ממנה לכלום וקבוצה שרבים ציפו ממנה לסיים בטופ 4 בקונפרנס, והיום הן מאוד קרובות במאזן. פילדלפיה היא הסוד הפחות שמור של הליגה כשג'ואל אמביד מציג את הכדורסל הכי טוב בעונת הרוקי המעולה שלו, דריו סאריץ' וארסן אליאסובה נותנים תפוקה נהדרת מעמדת הפאוור פורוורד, ויחד עם סטאוסקאס, קובינגטון ומקונל יש פה חמישייה שמציגה הרבה קליעה, האסל וחוכמת משחק. ההגנה שלהם ממש לא מוערכת – הם עצרו את טורונטו על 89 נקודות במשחק ויכולים לשתק יריבות.

פורטלנד היא לא קבוצה שיכולה לשתק יריבות. הקבוצה עם 3 הפסדים רצופים בהם היא סופגת 114 נקודות בערב, כשאחרי 3 ניצחונות מ-4 המשחקים הקודמים שלהם הם מפגינים עוד חוסר יציבות שעלול לעלות להם בכרטיס לפלייאוף. לילארד ומקולום קולעים הרבה, אבל לא שומרים יותר מדי ובמשחק של קצב איטי יהיה להם קשה להתמודד עם היריבה. קשה לדעת איזה קבוצה נראה הערב, כשלהוציא הניצחון ההוא על קליבלנד הם לא ניצחו קבוצות עם שאיפות פלייאוף בזמן האחרון (הניצחונות האחרים מול הלייקרס והטימברוולבס).

תחזית: פורטלנד בזמן האחרון מפסידה לקבוצות יותר טובות ממנה, במיוחד בחוץ (לא ניצחו בחוץ מאז ה-5 בדצמבר). הרצף לא ישתנה, ונראה ניצחון נוסף של פילדלפיה המתחממת. גם זה שאין לפורטלנד מישהו שיכול לעצור את אמביד ישפיע, כמובן.

*

2:00-אורלנדו מג'יק (27-17)-מילווקי באקס (20-21)

המג'יק עם ניצחון בודד ב-8 המשחקים האחרונים. השילוב של גורדון-איבאקה-ווצ'ביץ' לא נראה טוב בכלל, במיוחד כשפורניה ומיקס פצועים ואין שחקנים שמסוגלים לרווח את המגרש בסגל. כשמוסיפים לזה הגנה שסופגת 112 נקודות במשחק בממוצע, הם נראים כקבוצה שיכולה בשקט לעבור למצב טנקינג. השם שלהם כתוב על המקום ה-13 במזרח ועוד מעט הם יהיו שם.

במילווקי המצב שונה. לקבוצה יש שאיפות פלייאוף ברורות, אבל גם ההגנה שלהם לא נראית טוב במשחקים האחרונים כשהם הפסידו את שלושתם לקבוצות בכושר מעולה (יוסטון, פילדלפיה ואטלנטה). הם רוצים לחזור לנצח, והכושר הטוב יחסית של מייקל ביזלי שמתגלה כשחקן שישי אפקטיבי במיוחד יכול לסייע להם לעשות את זה. מה שהכי חשוב, בכל אופן, הוא ההגנה. הבאקס צריכים להראות למה הם מסוגלים בהגנה עם שחקנים בעלי אורייטנציה הגנתית כיאניס, סנל, ברוגדון והנסון בחמישייה, וזה אולי ישפר את מצבם לקראת הפלייאוף.

תחזית: אפילו בלי ההגנה, קשה לראות את אורלנדו מצליחה לבלום את הבאקס. לכן אני אלך על מילווקי במשחק שבו הם קולעים מעל 110 נקודות וחוזרים לנצח.

*

2:00-שרלוט הורנטס (21-21)-טורונטו ראפטורס (14-28)

טורונטו מאוד פצועה. נוגירה, פטרסון וקארול בחוץ או חוזרים מפציעה, הם מאוד דלילים בעמדות הפורוורד ותלויים בעיקר בפסקל סיאקם הרוקי ונורמן פאוול. זה המיס-מאץ' העיקרי שלהם מול שרלוט בעלת העומק הרב בעמדות אלו, כשההורנטס יכולה לנצל את זה ולתת מגרש לקומבינציות של מרווין וויליאמס ופרנק קמינסקי ליד קודי זלר, מה שיקשה מאוד על הפורוורדים הנמוכים שטורונטו תעלה.

הראפטורס יכולה להתעודד מהחולשה של ההורנטס. הם הפסידו 5 משחקים ברציפות לפני שהתפוצצו על פורטלנד, ויכול להיות שמדובר רק ביריבה החלשה והם לא באמת חזרו לכושר הטוב של פתיחת העונה. חוסר היציבות בהגנה שלהם משפיע לרעה אבל הם ככה כל העונה, נעים בין רצפי הפסדים לרצפי ניצחונות בצורה בולטת כשההגנה היא ההבדל. טורונטו כבר הראתה שקל לעצור אותה בלי הפורוורדים כשקלעה 89 נקודות על ה-76', אבל סביר מאוד שזה משחק די חריג. הם עדיין אחת הקבוצות הטובות בליגה.

המצ'-אפ החשוב של המשחק, לדעתי, הוא בין דמאר דרוזן וניקולס באטום. כשלראפטורס חסרים הרבה שחקני מפתח (וג'ראד סולינג'ר חוזר לאט אבל בטוח), סביר שנראה את טורונטו הולכת על הירו-בול בכל הכוח. בשביל זה ההגנה של באטום קריטית, ואם הוא יצליח לעצור את דרוזן על יום של אפילו 20 נקודות (הוא קולע 28.2 נקודות במשחק העונה) אז המשחק יראה אחרת לגמרי.

תחזית: משחק עם הרבה שינויי הובלה שילך להארכה, ושם הביתיות (וקמבה ווקר) יעשו את שלהם. שרלוט בפחות מ-5 נקודות.

*

3:00-ניו אורלינס פליקנס (26-17)-ברוקלין נטס (33-8)

הפריוויו (המעולה) של יאיר זעפרני עולה מחר, אבל המשחק הזה יכול להתאים בשקט לקטגוריית "המשחק שאפשר לוותר עליו בשביל שעת שינה" כמעט בכל יום. ברוקלין עם 11 הפסדים רצופים, הרצף הארוך בליגה, וקשה לראות אותם שוברים אותו מול נ"א, שצריכה כל ניצחון בשביל הפלייאוף. ההגנה החלשה של הנטס, שלא זוכרת מתי ספגה כמות דו ספרתית של נקודות במשחק (14.12.2016. קרה רק 3 פעמים העונה), לא תתמודד מול ההתקפה של הפליקנס.

ניו אורלינס יודעת לקלוע הרבה וקלעה 104 נקודות בניצחון מול הנטס לפני שבוע. השילוב של סלומון היל ודאנטה קנינגהאם ליד הילד, הולידיי ודיוויס מרווח את ההתקפה ומוציא הרבה מהגבה. השילוב הזה עוד יכול להגמר בפלייאוף, כשגם הספסל, ביחוד טרנס ג'ונס וטירייק אוואנס, תורמים דקות משמעותיות. הם לא מרבים בהפסדים שטותיים, ולכן אני לא חושב שיפסידו גם הערב.

תחזית: מעל 100 נקודות וניצחון של ניו אורלינס.

*

3:00-ממפיס גריזליס (19-25)-סקרמנטו קינגס (25-16)

סקרמנטו יוצאת לתקופה חדשה בלי רודי גיי שכנראה סיים את העונה. בלעדיו הם יוצאים למסע קשה של 8 משחקי חוץ ב-11 ימים, תחנה ראשונה בממפיס. קאזינס טוב אבל ההגנה של הקבוצה על הפנים וספגה 120 נקודות בממוצע בשלושת המשחקים האחרונים, את כולם הפסידה (ניצחה משחק אחד משבעת האחרונים). בלי הגנה קשה לנצח, במיוחד במסע שכולל מפגשים מול ממפיס, קליבלנד, אינדיאנה ויוסטון. מעניין לראות איך הסגל הקצר שלהם יתמודד עם זה.

הגריזליס לא בכושר מי יודע מה. 3 הפסדים בארבעת האחרונים והתקפה שמתקשה להתרומם. קשה להגיד מה הסיבה לכושר הרע של ממפיס: אולי עייפות אמצע עונה, אולי יריבות טובות (אוקלהומה, שיקגו, וושינגטון) ואולי סתם מזל נאחס, כששני ההפסדים האחרונים שלהם ב-7 נקודות ביחד. בכל מקרה הם צריכים לנסות לנצל את הירידה הפוטנציאלית של הקליפרס בלי גריפין ופול ואולי להשיג יתרון ביתיות. בשביל זה צריך לנצח, והתחלה טובה תהיה מול סקרמנטו.

שימו עין על צ'נדלר פרסונס שחוזר לעצמו. אם הוא יהיה הפרסונס של 2015/16, החיים של ממפיס בהתקפה יהיו קלים בהרבה. כרגע הוא בדרך לשם וזה הדבר הכי מעניין, אולי, בממפיס של השבוע האחרון. מעניין איך הוא ינצל את העדר הסמול פורוורד של היריבה (עם כל הכבוד למאט בארנס, ששנה שעברה שיחק בממפיס), וגם איך מארק גאסול וג'מייקל גרין יתמודדו עם קאזינס, הגו-טו-גאי הבלתי מעורער של הקינגס. הורסטיליות של שניהם תאמלל את האול-סטאר.

תחזית: כשגאסול שומר בפוסט וגרין יכול לזוז יחד עם קאזינס לכל אורך המגרש, ממפיס תוכל להגביל בקלות את סקרמנטו. הקינגס יקלעו פחות מ-90 נקודות ויפסידו.

*

3:00-יוסטון רוקטס (12-33)-גולדן סטייט ווריורס (6-36)

יוסטון עם שני הפסדים בשלושת המשחקים האחרונים ומתמודדים עם לא מעט פציעות. קלינט קאפלה חזר מפציעה ארוכה, אריק גורדון גם חוזר לעצמו אבל הערב תורו של ראיין אנדרסון להיות, ככל הנראה, בחוץ. ההתקפה שלהם טיפה האטה בהפסדים ונראתה לדקות ארוכות כהארדן נגד חמש, מצב מדאיג. בפעם הקודמת שהם פגשו את הווריורס זה נגמר באחד המשחקים הטובים של העונה וניצחון של הטילים שהזניק אותם לריצת 2-20 מרשימה, משהו שהם יחתמו עליו הערב.

גם גולדן סטייט השתפרה מאז אותו משחק. הם התפוצצו מול קליבלנד ומול אוקלהומה ובדרך לעונה של 70 ניצחונות. דריימונד גרין בכושר הטוב ביותר העונה ועם 9 ריב' ו-9 אס' בממוצע במהלך הרצף, קרי מתחיל להראות כמו השחקן שהיה בתגובה המקבילה בשנה שעברה, דוראנט עושה הכל ב-2 צדדי המגרש והמכונה מתקתקת. אם הם שוב יתפוצצו ויעלו ליתרון גדול בשלב מוקדם לא בטוח שהרוקטס יחזרו, במיוחד כשיש להם משחק חוץ בממפיס למחרת.

לכן ההתחלה חשובה, ובעיקר איך הרוקטס יתמודדו בלי אנדרסון. דקר בחמישייה, כנראה, יחד עם קפלה, יכול להיות מהלך שימושי שיסייע בהגנה בצבע וינצל את הזריזות וחוכמת המשחק היחסית של דקר. אולי השילוב שלו במחצית הראשון יעזור מול החדירות של קרי, דוראנט ושות' וימנע בליץ מהמפרץ שיגמור את המשחק בשלב מוקדם. נחיה ונראה אם ד'אנטוני יעשה זאת או לא.

תחזית: ניצחון שביעי ברציפות של גולדן סטייט, בבלואו-אאוט נוסף. הם בכושר כל כך טוב שקשה לראות אותם מפסידים לכל קבוצה.

*

3:00-אטלנטה הוקס (18-24)-שיקגו בולס (22-21)

קרב מזרחי מצויין הערב. אטלנטה בכושר מעולה ועם 9 ניצחונות ב-11 המשחקים האחרונים והם נראים כמו אטלנטה הנהדרת של 2014/15. חמישה שחקנים קולעים בין 11 ל-19 נקודות למשחק, פול מילסאפ מציג יכולת של אולסטאר עם 19.4 נק', 7.9 ריב' ו-4.8 אס' במשחק והספסל חזק מאוד. הם טיפה נבלמו במשחקים האחרונים ובמיוחד בתבוסה לדטרויט, אבל הם עדיין יכולים לבסס את עצמם במקום הרביעי במזרח ולהשיג שנה שלישית ברציפות יתרון ביתיות.

שיקגו יציבה סביב ה-50% הצלחה בזמן האחרון. ג'ימי באטלר נראה כמו MVP עם 8 אסיסטים, 2.7 חטיפות, 8.3 ריבאונדים ו-22.7 נקודות במשחק ב-3 המשחקים האחרונים בהם שיחק, וגם וויד לא רע בכלל, אבל שאר הקבוצה לא מצליחה להיות מעורבת כמו שצריך במשחק ההתקפה. כשגיבסון בחוץ, באטלר שיחק 40 דקות, לופז 36 ו-וויד 35 לפני יומיים, העייפות תהיה פקטור.

תחזית: במשחקים כאלו לרוב הקבוצה הטובה יותר מנצחת. שמוסיפים לזה את העדר המצ'-אפ הנורמלי למילסאפ (מירוטיץ'? באמת?) ועייפות של הבולס שבאים אחרי הפסד כואב, אני חושב שנראה כמות נקודות תלת ספרתית וניצחון של אטלנטה.

*
3:30-דאלאס מאבריקס (27-14)-יוטה ג'אז (16-27)

לפני ההפסד למיאמי בחמישי, דאלאס ניצחה 3 משחקים רצוף. ההתקפה שלהם נראית הרבה יותר טוב ב-2017 הודות לדקות המוגברות של וויליאמס, קרי, מת'יוס, בארנס ונוביצקי ביחד. זה נותן להם ניצחונות, וכשהם רק מרחק 3.5 משחקים מהפלייאוף שום דבר לא סגור. למרות זאת, ההתקפה שלהם לא יציבה במיוחד ויש להם חולשה משמעותית בהעדר קו קדמי מחליף טוב כשנוביצקי בחוץ.

זה מביא את יוטה כפייבוריטית ברורה למשחק. כשהמאבס הם קבוצה מבוססת התקפה שפוגשת את ההגנה הטובה בליגה בסגל חסר. הג'אז, שמתחילים רצף של 4 משחקים ב-5 ימים, ניצחו 5 מ-6 משחקיהם האחרונים וספגו פחות מ-93 נקודות במשחק במהלך הרצף. ג'ו אינגלס השחקן השישי שלהם בינתיים עם 22 דקות במשחק, והיתרון שהוא מביא מהספסל חשוב מאוד. גם היווארד, היל וגובר נהדרים והקבוצה בכללי יכולה להיות מרוצה מאוד. זה יכול להשתנות בשלישי.

תחזית: אני חושב שלא תהיה גם כאן הפתעה. ניצחון של יוטה שתגביל את דאלאס לפחות מ-95 נקודות, בדרך ל-16-28. כשיוטה מרחק משחק וחצי מהקליפרס ו-3 מהמקום השישי הם יכולים לסיים את העונה עם יתרון ביתיות.

*

5:30-לוס אנג'לס לייקרס (31-15)-אינדיאנה פייסרס (19-22)

אחרי רצף של 3 ניצחונות בארבעה משחקים הלייקרס חזרו לסורם ועם 5 הפסדים רצופים בהם הקבוצה סופגת 116.8 נקודות במשחק. אינגרם ורנדל זוכים להרבה דקות וזה נראה כמטרה המרכזית של הלייקרס עכשיו, לתת לצעירים לפרוח. שניהם מעמידים מספרים נאים בתקופת ההפסדים (אינגרם עם 4 ריב' ו-3 אס' במשחק, רנדל עם 8.2 ריב' ו-4.2 אס' בערב) אבל לא מובילים את הקבוצה לניצחונות. יומם יגיע.

הפייסרס עם רצף של 7 ניצחונות ב-8 המשחקים האחרונים והתקפה שנראית טוב מאוד, בעיקר ג'ף טיג ומיילס טרנר. מול הלייקרס ההתקפה החזקה שלהם לא אמורה להתקשות יותר מדי, ומשחק נוסף של 120 נקודות וניצחון אפשרי בהחלט. אני חושב שזה מה שנראה היום, במשחק לא מעניין במיוחד על הנייר. אינדיאנה תנצח.

*
https://www.youtube.com/watch?v=fpU2IU4Kym4

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 207 תגובות

  1. לא בטוח שאנדרסון לא ישחק הלילה . הוא מוגדר כ- Game time decision .
    ואני לא חושב שיהיה בלואאוט . יהיה צמוד למדי , ויכול ללכת גם ליוסטון .

  2. יוטה אחרי 4 או 5 ימי מנוחה. אם הוד לא פצוע הם צריכים לנצח. במיוחד שהיל נותן להם אופי בדקות הסיום. אחלה פריוויו עם הימורים אמיצים, לא בזהות המנצחות אלא בעיקר בכמות הנקודות ואופי במשחק. ממש מוסיף. שבת שלום

  3. תודה רבה רועי .לילה של משחקים לא רעים בכלל ואפילו ערוץ הספורט לא מאכזב היום

    שארלוט-טורונטו-ערוץ 58
    יוסטון-גולדן סטייט-ערוץ. 55

  4. כל הכבוד לרועי, שעם כל בחינות הבגרות מצליח לנפק פריוויו כזה מושקע ומעודכן. זה ידוע לכולנו שאין אף אתר ישראלי עם פריוויואים כשלנו, וגם מעט בעולם שניכנסים עד כדי כך לפרטי פרטים. בארה"ב אני לא מכיר אף SITE עם פריוויו מקצועי כשלנו.

  5. יוסטון אחת הקבוצות הבודדות שיכולות לעקוץ את גולדן סטייט, לכן זה משחק ששוה לראות.
    רק שהסיכוי הזה קטן מאוד, כמון.

    תזכורת:
    היו צריכים דאבל אוברטיים, וגם זה אחרי ערב קליעה נורא של השלישיה – 10 מ-37 מהשלוש (27 אחוז), ו-25 מתוך 70 כללי (35 אחוז). משהו שקורה באחד מ-20 משחקים בערך. זה לא פרמטר יחיד כמובן אבל להכניס לפרופורציה.

  6. 2 משחקים מצוינים ששווה לקום בשבילם הלילה –

    אטלנטה נגד שיקגו.
    אטלנטה כבר ניצחו פעם אחת העונה את שיקגו, ניצחון הלילה יקדם אותם לקראת שובר שוויון מול הבולס,
    וכאשר מהזרח כל כך צמוד, זה בהחלט יכול להיות משמעותי.

    יוסטון נגד גולדן סטייט.
    לא צריך להכביר במילים.

    תודה רועי, אחלה פריוויו.

  7. תודה רועי.
    אם אנדרסון לא ישחק מה שבדרך כלל יהיה הוא שאריזה יעבור ל-4 וברואר יכנס כ-3.
    יוסטון ינסו לרוץ יותר מהר מג"ס. אם יקלעו מעל 35% מעבר לקשת לדעתי ינצחו

  8. תודה על הפריוויו!

    אם יש משהו שהרוקטס לא עושים העונה, זה התחשבות בבק טו בק. גם המפגש הקודם עם ג״ס היה משחק ראשון בבק טו בק, והמאמץ אחרי 2 הארכות לא מנע מהם להתפוצץ על דנבר יום למחרת.
    לכן גם הלילה, בין אם הווריורס ייתנו או לא ייתנו בליץ במחצית הראשונה, יוסטון לא ירפו ולא יעלו כדיי לנוח. להפך – מאמץ וניצחון במשחק שכזה רק ייתנו להם יותר כוח ומוטיבציה לנצח את ממפיס למחרת.

    יש פה בעצם הימור כפול – אם הרוקטס לוקחים הלילה את הווריורס – הם יקחו מחר את ממפיס.
    אם הם מפסידים הלילה – הם יפסידו גם מחר לממפיס.

    מקווה מאוד שיתנו פייט כמו במשחק הקודם וינצחו. סך הכל זה לא שהם ניצחונאז בזכות התפוצצות התקפית יוצאת דופן, 2 הקבוצות היו בערב קליעה סביר מינוס. הם ניצחו בזכות הגנה לא רעה, ניצול ריבאונד התקפה, וניהול משחק יחסית מסודר. נראה מה יהיה הלילה.

  9. לילארד החליט להתעצבן על זה שהוא לא יהיה באולסטאר עוד לפני שנסגרו המחליפים. 10 דקות על המגרש כבר 16 נקודות

  10. הקהל ביוסטון כנראה טובע בשמנת, אם יש כל כך הרבה קרחות ביציע. כולה גולדן סטייט, כולה מגיעים פעמיים בשנה.
    להשוות את זה במקביל לאווירה הפנטסטית-תמיד בשרלוט. וגם משחק מצוין של ההורנטס עד עכשיו, עם טורונטו.

  11. אחרי דקות חרדה, אמביד חוזר מטיפול בחדר ההלבשה והקהל בפילי משתגע.
    ההערצה כלפיו מטורפת.
    לא מזיק גם שפילי חזרו ממינוס 14 בשלישי.

  12. קמבה ווקר בועט ללאורי בתחת היום – 11/16 מהשדה, 6/9 לשלוש 32 נקודות, 8 אס, ואנחנו רק ברבע השלישי. לאורי עם חצי מהכמות על 5/14 מהשדה. לא יספיק לקמבה בשביל אולסטאר

  13. ג'ואל אמביד בדרך להפוך לשאקיל – אולי מבחינת היכולת, אבל גם האופי, הוא מגניב, הוא דומיננטי, אטרקציה בכל רגע על המגרש. זה מדהים לראות את זה צומח. כל פוזשן נמצא בלוול אחר מבחינת הקהל כשהוא על המגרש. רק שישמור על הרגל השמאלית שלו, שוב הוא נוחת לא טוב.

  14. יותר מדי משחקים בו זמנית. לא מבין את הליגה הזו.
    לפחות יש לכם הזדמנות לקפוץ במחצית לסוף בפילי. צמוד והתחילו גם חיכוכים בין פלאמלי והנדרסון, שני ילדים טובים מדיוק.
    אמביד שוב הורד לחדר הלבשה. שומרים על היהלום, גם במחיר עוד נצחון.

    1. שוב ושוב, פגיעה בכף הרגל השמאלית המועדת לפורענות.
      לפחות פעמיים שהורידו אותו לטיפול.
      חזר עכשיו, על הספסל.

  15. דוגמא קלאסית לשיפוט היום. בצד רחד גרין מקבל עברה על ספק נגיעה בדקר. בצד השני קפאלה חובט ביד של קרי אחרי שחרור הכדור. שום שריקה.

  16. פילי בדקה אחרונה של הכרעה, עם אמביד שלא יעלה כנראה שוב, נואל שמשום מה מוחזק בחוץ, ואוקפור שלא ראה דקה ולא ייכנס עכשיו.
    לא מבין את זה. הם לא מסתדרים בלי גבוה, סמול-בול משחק לידי פורטלנד.

  17. התחרות היא בין
    צוות השידור של קליבלנד (הסטריאוטיפ הכושי) או
    " " של גולדן (או כמו שסומסומיקו קורא להם – "תקע ושקע")

    1. אוי, גם הם קצת מנג'סים.
      אבל אין הומי כמו ה"פרשן" של בוסטון. ממש מכה.
      אבל לעשירים המושחתים כמונו יש ליג פאס! ותמיד יש לפחות עוד ערוץ אודיו נוסף.

  18. בלואו אאוט מכל כיוון הליגה, 35 לשטרלוט על טורונטו, 20 הפרש לאורלנדו על מילווקי, אטלנטה ב30 על שיקגו במחצית. רק בפילי יש משחק

  19. ביום בהיר רואים בפילדלפיה את הפלייאוף??
    מאזן 2-8 בעשרה האחרונים.

    נצחון גדול למאמן שלה, מודה, טעיתי.
    לא לקח טיים אאוט ורץ לשלשה המנצחת של המשחק.

    ומנגד – עם 4 שניות לסיום, סטוטס לקח טיים אאוט משלו.
    זה נתן זמן לפילי להחזיר את נואל, שסוגר את פלאמלי בקליעה האחרונה, ורושם עוד W לסיקסרז.

  20. אין תוצאה אחת נורמלית בערב הזה עד עכשיו. הכל משוגע. גם אורלנדו על הדרך טאטאה בקלות את מילווקי.

    אה. חוץ מגולדן סטייט.

    מתחיל להבין אתכם.
    בעולם כזה משוגע, סוער ולא צפוי, כל אחד צריך פיסת שפיות.
    עם התה והלימון והספרים הישנים.

  21. יוסטון תרגיש ממוזלת לנצח עוד פעם את גולדן סטייט העונה, כולל מפגש אפשרי בפלייאוף. נצחון, גג שניים בעונה שלמה. זה ההבדל הטבעי, וזה יפה, יש קבוצות שיכולות רק לחלום על זה.

    תכלס פרויקט האול-סטאר-טים הזה הוא נצחון גדול לאנשי החליפות, בסופו של דבר. מעבר לשחקנים המדהימים.
    נצחון למי שהצליחו בתבונה רבה לנצל את חוקי הליגה הגמישים, ולמצוא את הפירצה במרחב הזמן-חלל או איך שלא קוראים לזה. וליצור את המוטציה המפלצתית שתשמיד את הליגה.

    הנוסחה:

    KD + (9-73) = ∞

    1. כל זה טוב ויפה לעונה הסדירה, כל הלחץ לנצח יהיה עליהם בפלייאוף, ובינתיים הכוכבים שלהם לא הוכיחו חוסן מנטלי בשלבים המאוחרים.

      1. לכן הותרתי מקום לסטיית תקן, של נצחון אחד נוסף ליוסטון, או לקבוצה אחרת, בסדרת פלייאוף. יכול להיות שהלחץ יגרום לגולדן סטייט לאבד אחד על הדרך, קורה גם לטובים ביותר.

        אל תעשו צחוק, בחייאת. מה יש לא לראות כאן. אוהדי הקליפרס כבר הבינו. אוהדי הקאבס כבר הבינו. אוהדי יוסטון יבינו הערב. הספרז בדרך. וכו'. אם נשאר בכלל מי.

        1. תראה אני גם בדעה שככל הנראה ללא פציעות ובהרכב מלא האליפות שלהם אבל אי אפשר לשלול את אלמנט הלחץ והתפקוד במאני טיים, עובדה ששנה שעברה אותו לחץ גרם לדוראנט לאבד 3 משחקים ברציפות ולגולדן סטייט 3 ברציפות

  22. למען האמת, פשוט לא כיף לראות משחקים של ג"ס הם סוג של מוטציה מפלצתית שמרכזת שלושה קלעים מהגדולים בהיסטוריה, זה כמו לשים קבוצת NBA בליגה הישראלית. זה נחמד לצרכי קרקס

    1. זה מדהים לצפיה. לא זוכר מתי ראיתי קבוצה כל כך מרהיבה – אולי מאז השואו-טיים לייקרס. קווין דוראנט הוא השחקן הכי אסתטי שיש, וסטף הוא קוסם. וגם היתר לא רעים בכלל.

      אבל זה בדרך להיות בארסה הגדולה, כולל גם האוהדים בכל מקום, וההתלהבות של ערוץ הספורט. עד שיימאס. ולבארסה לפחות יש ריאל ממול, וגם נוק-אאוט עם אפשרות להפתעה בליגת האלופות. מה שאין כאן.

      1. אין ויכוח בכלל, קבוצה ענקית ומדהימה אבל הקלות שבה הם משמידים את היריבים שלהם פשוט מוציאה לי את הכיף לראות אותם. ודוראנט מדהים, מיס מאץ' מהלך ולדעתי, ביי פאר השחקן ההתקפי הכי מוכשר בליגה, אין דברים כאלה. לי הם נראים כמו קבוצה בלי נשמה, מכונת השמדה.

      2. והשואו טיים של הלייקרס היה ממש תחרותי. העשור האהוב עלייך.

        מה הנוסחה שם : מג'יק מינוס איידס + סקייהוק = 5 טבעות

        1. ללייקרס היה את הסלטיקס.. אם התכוונת לעשור החביב עליי אז זה עכשיו, אני לא מהמסתכלים אחורה בערגה. אני חושב שהיום יש יותר כשרון מכל תקופה שבה אני צפיתי בכדורסל (אמצע ה 90 ) . אין לי שום טענות לג"ס מוריד בפניהם את הכובע על ניהול מבריק ועל קבוצת על, יחד עם זאת העליונות שלהם מזכירה לי את העליונות של מכבי ת"א בזמנו בליגה הישראלית. יש להם סגל עם חמישה אולסטרים (4 + איגי) זה פשוט משעמם לראות את זה. זה כמו לצפות בצבא האמריקאי במלחמה נגד מיקרונזיה.

          1. היה מכוון לסומסומיקו.

            לשואו טיים לא הייתה כמעט תחרות במערב. וגם הסלטיקס לא היו עומדים בפניהם לאורך זמן.

            שנות ה80 – 4 אלופות
            שנות ה2010+ -7 אלופות ונותרו עוד 3 שנים

            שנות ה90 – הבולס 6 אליפויות, כשג'ורדן נעדר שנתיים באמצע

            לא קשה לנחש איזה עשור תחרותי יותר.

          2. אז אם לא היתה תחרות (נניח) באותו עשור, אני אמור להיות מבסוט מהאין-תחרות עכשיו ולעלות על העגלה?

            זה בדיוק ה-what aboutism שנפוץ היום בוויכוחים בארץ.

            "ראית את השחיתות של נתניהו?"
            – רגע, ומה היה עם אולמרט? למה אתה לא מדבר עליו? what about אולמרט?

            what about those lakers?
            לא איכפת לי עכשיו. אז מה.

          3. נהיית חושף שחיתויות…

            למה "(נניח)" בסוגריים ? אל תניח.. באופן יחסי להיום לא הייתה בכלל תחרות.

            אני בטוח שבשנות ה80 עם התספורת אלי אוחנה שהייתה לך, הצקת לכולם בבית הקפה המקומי באור יהודה, מעל מדור הספורט והמספרים הנוצצים בקינו, על כך שאין תחרות באייטיז.

            יש לך בעשור האחרון 7 אלופות שונות על 7 שנים WTF אתה רוצה מאיתנו ?

            בכל ספורט מדי פעם נוצרת לה שושלת. זה דבר טבעי (אולי למעט בייסבול)

            ואם אתה לא רואה את ברצלונה בחצי או גמר ליגת האלופות, אז אני צנצנת. זאת ההשוואה הנכונה, לא איזה משחק איזוטרי בליגה הספרדית.

          4. מה פתאום ליגת האלופות. שום דמיון. להיפך – זו החולשה של ה-NBA.

            הליגה הכי פחות תחרותית, פר הגדרה. והמבנה של סדרות פלייאוף, ועד 7 משחקים, מחסל גם את הצ'אנס הכי קטן של אלופה אחרת.

            תשווה את זה למונדיאל. אין מה להשוות. נוקאאוט החל משמינית הגמר.
            תשווה את זה לליגת האלופות. אין מה להשוות. נוקאאוט כנ"ל.
            תשווה את זה ל-NFL. חלילה וחס – עונה קצרה מאוד, ופלייאוף סוף העולם. הברונקוס בכלל לא בפלייאוף!
            תשווה את זה אפילו לבייסבול, עם 162 משחקים בעונה רגילה. 162! הזדמנות לחזקות לפתוח פערים!
            אבל מה קורה שם? אין אף קבוצה עם יותר מ-60 אחוז נצחונות בעונה, וחלשות – לא מתחת ל-40 אחוז נצחונות.
            והפלייאוף? מהומת אלוהים.

            לעונה הבאה, ככה בלאנקו, יהיו לך מועמדות לאליפות:
            יאניקז, מטס, דודג'רס, רויאלס, טייגרז, ג'איינטס, קרדינלס, קאבס, רד סוקס, אולי גם הווייט סוקס, פייראטס, בלו ג'ייז… כולן מועמדות ובטח יש עוד.

            מה אתה משווה? אין מה להשוות, בכלל.

          5. קשה לך להישאר בכדורסל הא ?

            להשוות ל NFL

            בריידי ובלייצ'ק לא על סף החמישית ?

            הפסקת לצפות כשהם לקחו 3 ב 4 שנים + עונה בה הם הפסידו רק את המשחק האחרון בסופרבול ?

            תענה לגופו של ענף.. מתי היה לך כזה עשור תחרותי ב N B A ?

          6. הפסקת לצפות בNBA בניינטיז כשאהוב ליבך, הריבאונדר הכי טוב אי פעם בעידן המודרני וגם שחקן ההגנה הכי טוב, עושה מעשה שפל, מצטרף לשושלת של 3 אליפויות איתה היתה לו יריבות מרה כשהיה בפיסטונז, ומחליט להצטרף לשחקן הכי גדול אי פעם (ככה אומרים), לשחקן הגנה בין הטובים אי פעם, לקלע השלשות עם הממוצע הכי גבוה אי פעם, לשחקן האירופאי בין הטובים אי פעם ?

            האם הפסקת לצפות כשהם לקחו את הטבעת ה 4 ? או 5 או ה 6 ?

          7. אתה חוזר על דברים שאינם אמת.
            קודם כל רודמן לא היה KD בשיאו. אפילו אני לא אגיד את זה.
            והוא לא עבר ישירות לשיקגו. לא בגד בחבריו, תקע סכין בגב בקבוצה שנבנית עבורו.
            והוא בכלל הלך לספרז! רק משם הוא נפלט משם לשיקגו, אשכרה ככה. בגיל מבוגר מאוד, 35. למקום היחיד שהיה יכול להסתדר עם הטיפוס הזה. מה אתה משווה לסופר-טים עם דוראנט??

            ולא – ברור שאני לא מפסיק לראות NBA כי לצערי אני מאוד אוהב את המשחק הזה, וטיפשות לפספס כאלה שחקנים. אבל כן – הבולס של אותה קבוצה היתה כבר מעייפת, וחיסול היריבות היה כבר יותר מדי.

            שים לב לאווטאר שלי. לצבעים שלו. זה הרודמן שאני מתגעגע אליו והאלופה שאני מתגעגע אליה. לא השושלות של ג'ורדן.

          8. אתה מבלבל במוח.

            תן לי את ממוצע הריבאונדים של רודמן בסאן אנטוניו, שם הוא עשה לכולם את המוות (אם כבר מדברים על מקצוענות, ועל איך לא לחרב קבוצות כמו שאתה טוען כלפיי דריימונד האליל על לא עוול בכפו)

            כבר אמרתי לך בעבר, גיל 35 בניינטיז משול ל 28 היום, זה למה העשור הזה כל כך מגוחך, תבדוק בגמרים של 97 ו 98 כמה שחקנים מובילים היו בגיל הזה – ג'ורדן, פיפן, רודמן, מאלון, סטוקטון, הורנסק,

            בחצי הגמר במערב- היתה לך את השלישיה הגריאטרית של דרקסלר, האקים, ובארקלי.

            איזה סופר טים עוד אין להם אליפות 1 ?

            מה העשור הכי תחרותי שצפית בו אי פעם ? אתה מתעקש לא לענות.

          9. קודם כל, חזור בך מאגדת תקיעת הסכין בגב (שהמציא אריך לודנדורף, בדבר מזימת היהודים לעזור לאויבי גרמניה), שאתה מפנה כלפי רודמן.

            הוא לא עזב את הפיסטונז לטובת הבולס. רודמן עבר מדטרויט המתפרקת, ל-2 עונות בסן אנטוניו. רק משם נפלט לבולס. ההשואאה לדוראנט היא עלילה.

            הכנס כאן: "אני, הבן הממזר, חוזר בי", וכו'.

            עכשיו, התקופה שבעיני היתה הכי יפה, מתחילה עם הגמר של טימי דאנקן והכמעט קוורדופל נגד הנטס, והעונה הבאה, כמובן הכי מופלאה, והאליפות נגד הסיכויים של הפיסטונז, עם שייייד והג'מאעה. על הלייקרס. גם השנים הבאות היו נהדרות, בלי שושלת אכזרית מדי. כן, כולל הלייקרס של קובי, וכמובן דירק העצום.

            אבל אני צעיר מדי (משפט מוזר) כדי לא להכיר את הסבנטיז למשל. שים לב לאלופות, בזו אחר זו:
            ניקס, סלטיקס, ווריורז, סלטיקס, פורטלנד, וושינגטון, סיאטל, לייקרס – עם הרוקי מג'יק. נראה לי משהו ששווה לשאוף אליו, לא.

          10. אתה הזוי…

            זה שרודמן הלך לסאן אנטוניו לרחוץ את ידיו המגואלות בדם של ג'ורדן ופיפן, עדיין לא מוציא אותו זכאי. מה זה פה ? תקופת סינון ? ניכוי שליש ?

            סבבה.. דטרויט זרקו אותו – אבל שיקאגו ? באמת ? שושלת של 3 אליפויות… אתגר אדיר..

            חסרות קבוצות בליגה ? מה היה רע בסאן אנטוניו ? "נפלט" ? הבן אדם חירב את הקבוצה.

            ועדיין הוא היה אדיר. אם כל זה הוא היה מלך הריבאונדים וההגנה הבלתי מעורער (רק בנפשו). אז בבקשה לא לעשות ממנו זקן או גופה.

            חחח. העשור עם השושלת של הלייקרס.. אתה באמת מצפה שאני יעשה לך הנחות עם זה. תחרותי ??? את מי הם פגשו בגמר ? את הנטס ! אינדי ! פילי ! קבוצות של שחקן 1. מזל שהם נהיו שבעים.

            האליפות של דירק שייכת לעשור האחרון.

            הסבנטיז לא רלוונטי. התקופה המודרנית מתחילה בדיוק בשנת 80 עם קשת ה3. ובגלל זה אני סופר עשורים עגולים.

        2. דיברתי על היופי במשחק.
          ברור לך מה שאני חופר כאן כל הזמן – אין נשמה בלי תחרות, ואין ליגה עם קבוצה מפלצתית שתרמוס הכל.
          וזוהי רק התחלה, לה-לה. יש לך לפחות עוד 3-4 שנים נוספות כאלה, של כל ה-4 הגדולים בפריים. עוד לפני חיזוק שיצטרף.
          וסמוך על אנשי החליפות – הם יחזקו עוד את הקבוצה הזו. זה תפקידם. להעשיר את העשירים ולעזאזל התחרות.

      1. לי לפחות אין ספק. ע"ע בארסה הגדולה – שהייתי אגב אוהד שלה, עוד מהימים הפחות טובים.
        לכן את הליגה הספרדית הפסקתי לראות, בכלל. כל השמיניות נגד גיחון ושמיכון.

  23. כפי שכתבתי לפני מספר ימים – גם תרנגול טקסאני עיוור מוצא לעיתים גרגיר . האמת שפחות חשובה תוצאת המשחק עכשיו , כמו זה שאולי זו תרומתנו הקטנה לחצי שני של עונה שבו הזקן כבר לא ימצא גרגירים , כי אין עיוות גדול מזה אם מי שמשחק כל כך מכוער ולגופם של המגינים יהיה MVP .

      1. אני מתייחס לגופו של עניין . תתייחס לזה גם אתה – האם זה ראוי וסביר שהוא יהיה MVP לאור סגנון המשחק שלו , גם אם הוא קלעי מצויין ?

        1. הייט אתה אף פעם לא מתייחס לגופו של עניין. בטח ראוי שיקח את ה-mvp אם הוא לוקח את הקבוצה שלו להישגים תוך שהוא משחק את הכדורסל הטוב בליגה. זה שלא נעים לך בעין זו בעיה שלך.
          כמובן שאי אפשר לשפוט על פי משחק אחד אלא לאורך עונה שלמה

        2. סגנון אף פעם לא היה שיקול בבחירת אמויפי. אם לברון פלופר זה פוסל אותו מאמויפי? אם שאק חופר בצבע זה פוסל אותו מאמויפי? אם רונאלדו צולל ומתבכיין לשופטים זה פוסל אותו מלהיות שחקן השנה בעולם.ץ?

      2. כי במה יש לו להתעסק 🙂 הנצחון מובטח, העניין עובר לזוטות.
        מי יזכה באיזה תואר, האם נשבר שיא האסיסטים, או סתם שמחה לאיד שהרסו את אוסישקין.
        כי הנצחון והאליפות סגורים. בפינות, יש עוד כמה דברים לא סגורים.

  24. באמת דוראנט לא הגיוני. בשבוע של מבחן יחסי עבורו ועבור הלוחמים הוא קלע 93 נק' ב-94 דקות, וכל זה במיעוט זריקות ויעילות התקפית שאין כמותה (34 מ-51, 67% מהשדה!). גם בצד ההגנתי לא פראייר, עם 8 חסימות ו-4 חטיפות בשלושת המשחקים. וואו.
    מניח שיש לנו שחקן השבוע במערב…

  25. טוב ליוסטון אין מה לחפש בערב שהיא קולעת ככה, עם או בלי הגנה.
    כדי לחשוב על לנצח את ג'ס היא צריכה לקלוע מעל 35% מהשלוש ולקלוע לפחות 120 נק..
    חבל דווקא הערב שכולם צופים לתת כזה משחק גרוע אבל אין מה לעשות, יאללה מחר ממפיס משחק יותר חשוב

    1. בקיצור – אתם קמים ונופלים על ה-3 .ואם לא נותנים לכם מבטי UNCONTESTED , כמו שקרה היום ויקרה לרוב בפלייאוף , אתם תיפלו מהר.

      1. לא היתה היום שמירה יוצאת דופן של ג"ס והממוצע העונתי הוא מעל 35% כך שזו לא כזו דרישה בשמיים. ברגע שנכנסו השלשות זה גם פותח את כל המשחק לחדירות פנימה, אז כן, זו לגמרי קבוצה שחיה ומתה על השלוש.
        חוץ מזה שלנצח את ג'ס מצריך יכולת יוצאת דופן, זו באמת קבוצה גדולה ברמה היסטורית. רבע אחד מספיק להם לגמור אותך.

  26. סומסום, אתה אחד המגיבים עם התגובות המבריקות ביותר,
    אבל תאמין לי, לפעמים אני לא מבין אותך (למעשה רק את מסע הצלב נגד הקבוצה מהמפרץ).

    "סמוך על אנשי החליפות – הם יחזקו עוד את הקבוצה הזו. זה תפקידם. להעשיר את העשירים ולעזאזל התחרות."

    לצפות מבעלי גולדן סטייט שיחליט "להקל" על הליגה, כי חייבים תחרות –
    זה כמו לצפות מבולט לזנק קצת יותר לאט, כי אחרת זה פשוט לא פייר…

    גולדן סטייט, להבדיל מהקבוצה הצהובה עליה אתה משווה אותם, פועלת בתוך מסגרת ברורה של כללים. אין להם יותר תקציב מליריבותיה, אין להם מונופול על הטלוויזיה, אין להם חלק גדול יותר בשליטה על הליגה.
    היו שושלות לפניהם, יהיו גם אחריהם.

    1. אבל מה לא מדויק במה שאמרתי?
      "סמוך על אנשי החליפות – הם יחזקו עוד את הקבוצה הזו. זה תפקידם. להעשיר את העשירים ולעזאזל התחרות."

      או קודם:
      "נצחון למי שהצליחו בתבונה רבה לנצל את חוקי הליגה הגמישים, ולמצוא את הפירצה במרחב הזמן-חלל או איך שלא קוראים לזה. וליצור את המוטציה המפלצתית שתשמיד את הליגה".

      מה לא נכון בזה? בדיוק מה שאתה אומר:
      פעלו במסגרת הכללים ומוחצים את הליגה.

      מי ביקש שייתנו הקלות?
      רק בסוף העונה, כשיתחיל הגירוד בכל הגוף לקראת עוד עונה כזו (ועוד אחת. ועוד אחת), גם אתה תגיד, "לעזאזל עם הקבוצה הזו".
      just wait and see

      1. "ולעזאזל התחרות" יותר מרמז שאתה מצפה מהנהלת גולדן סטייט לדאוג לתחרותיות.
        לא, זה לא תפקידם. תפקידם לדאוג לקבוצה מנצחת.

        וכאשר אתה כותב "להעשיר את העשירים", אז כל מה שיש לי לומר על זה, זה הלוואי ובשוק בארץ הייתה רגולציה כמו שיש ב-NBA.

        גם עם המסקנה שלך – "ליצור את המוטציה המפלצתית שתשמיד את הליגה", אני לא מסכים.
        ראינו את הבולס, הם היו ה-שושלת, ועדיין הליגה שרדה.
        ראינו את הלייקרס של תחילת המילניום, הם נראו כמי שבדרכם לנפץ את כל מה שעשו הבולס לפניהם,
        ועדיין הליגה שרדה.
        למעשה, לא רק שרדה. פרחה.

        1. נו באמת, גיא. אנקרקטריסטיק אוף יו.

          לעזאזל התחרות = בדיוק מה שאתה אומר, בשמם של אנשי גולדן סטייט = בואו ננצח כמה שיותר, במסגרת הכללים וכו'.
          והשמדת הליגה = השמדת התחרות בעתיד הנראה לעין.

          אני מאוד מעריך את הניסיון שלכם, שהוא הטבעי, להחיות את העניין בליגה.
          אפילו אני עושה את זה! לפחות בקרבות הנקודתיים, כל משחק צמוד, או הכניסה לפלייאוף, ומה יהיה במזרחי, וכו'.

          אבל תכלס, בתמונה הגדולה? תנו לה"א את הגביע. ועוד אחד לבן הממזר. ועוד אחד לכל אחד. ונתראה עוד 5 שנים.

          1. סומסום לא צריך להיות כזה פאטאליסט. קודם כל לגולדן סטייט יש חולשה אחת ברורה וזו התלות העצומה שלה בגרין הגנתית. אני מקווה שגם הם לא מבינים את זה ולא יביאו חיזוק משמעותי, אבל בפלייאוף זה יכול לעלות להם ביוקר.
            חוץ מזה, גם אם יש שתי קבוצות ברמה מעל השאר זה לא 'סוגר את הליגה" ואפשר להינות ולשמור על תחרותיות.
            קצת פחות יללות וקצת יותר להינות (או להנות? גיא!!!)

        2. וברמה העקרונית, הרגולטיבית אם תרצה –

          אכן, אם יש טענה אז היא כלפי השיטה והכללים הגמישים ב-NBA. שמאפשרים את המוטציות האלה. ארבעה אולסטארים בשיאם באותה קבוצה (ועוד אחד בתור השחקן השישי). ובשיטה של סדרות פלייאוף ארוכות. עם אפשרות להאריך את החוזה של כל האולסטארים האלה, במסגרת התקרה הרכה.

          מניח שגם סילבר וחבריו יהרהרו בזה. לא יודע מה יוכלו בכלל לעשות.

          1. סומסום אבל זו אנומליה מה שקרה כאן, גם פחדנות לשמה של דוראנט וגם סיטואציה בדיוק לפני העלאת התקרה שאפשרה את זה. זה לא מצביע על הכלל, וכבר בחוקי ה-cba החדש דאגו שכוכבים שגדלו בקבוצה יחשבו 1000 פעם לפני שהם עובים אותה (או יאבדו 30 מליון דולר בערך)

          2. צירוף מקרים בו הקרסוליים של קארי הפכו מחסרון ליתרון.

            תמשיך לגנוב דעת. יש פה גם ילדים תמימים באתר, והם בולעים את השטויות שלך.

            ילדים, אל תקשיבו לו.

          3. עכשיו גם איגואדלה אולסטאר חמישי?! גם דיוויד לי וגאסול אולסטארים? ופארקר (היה אולסטאר לא?)? ומה עם קורבר שמצטרף ל3 אולסטארס? רגע ריצ'רד ג'פרסון לא היה אולסטאר? אה, גם מו ויליאמס היה אולסטאר.

          4. סליחה? אנדרה איגואדלה הוא לא הפיינאלס MVP? האולסטאר שהביא לגולדן סטייט הזו, את האליפות היחידה שלה בקדנציה הנוכחית? השחקן ה-6 האולטימטיבי?
            ואם הוויכוח מתחיל להיות על איגואדלה, ושוכחים מהפאקינג 4 אולסטארים ביחד, 4 שחקנים מהטופ 12 או 15 בליגה כולה – איי רסט מיי קוסא מחשי.

          5. סומסום שכחת שני שחקנים שהיו MVP בשלוש שנים רצופות בליגה.
            קבוצה היסטורית אין ספק.
            ועדיין הגיעה מתוך סיטואציה מאוד ייחודית של הסתדרות כוכבים בשורה (תרתי משמע) וכוכב אחד פחדן במיוחד

          6. "גנב דעת" = "עוכר ישראל סמולן"?

            עניינית, מה לא נכון באמירה על אנדרה איגואדלה, ו/או על ארבעת האולסטארים יחד, ניצול הכללים הגמישים בליגה וכו'?

            איזו דעת נגנבה כאן? איזו עובדה עוותה, סולפה או הומצאה?
            ועד כמה זה לא עומד במבחן, כבר מול עיניכם הרואות – אחרי עוד טיול בפארק ביוסטון, אחרי השמדת קליבלנד, מחיצת הקליפרס, וכן הלאה.

            אחזיר את הדעת למקום הנכון! איפה הוא?

          7. גם אני אף פעם לא הבנתי את הביטוי הזה. איך אפשר לגנוב דעת? מה היא שייכת למישהו? האם ניתן לשדוד אותה באיומים?
            אפשר להגיד יללן. הנה אמרתי את זה. גם סמולן. הם בדרך כלל הולכים עם יללות.
            ואפשר להיות חתרן ולהפיל את המפלצת מבפנים. יאללה סומסום תוציא את בובות הוודו. מתחילים טקסים על גרין. אם לאנשי לל"ל היה טיפת כבוד עצמי הם היו מצטרפים אבל הם עסוקים מדי בלהסתכל על עצמם בראי ולענג את עצמם תוך שהם לוחשים 'פלופרון בארון'.

          8. דריימונד הכי טיפוס שם, לא יכול.
            גם ההופעה שלו בגיים 7 היתה לפנתיאון – משחק מעולה, והיה הראשון (והיחיד נדמה לי) לברך את לברון, ולהגיד אחרי זה, ההפסד בסדרה עלי. תכלס יצא גדול, הלוזר הזה 🙂
            בניתי על יוסטון שתציק ואולי תפתיע את הגולדנים. אבל זה סביר פחות מהעליה של דטרויט לפלייאוף, והדחה של לברון בסיבוב הראשון. שזו באמת הפנטזיה.

          9. טוב, זה כבר דורש תגובה.
            "4 אולסטארים על המגרש ועוד אחד על הספסל" אליבא דה סומסום, נביא הזעם.

            קודם כל, האולסטאר על הספסל, הכוונה לאיגי, נכון? קשקוש שלא שווה להתייחס אליו. ממש בכיינות

            עכשיו, מתוך "4 האולסטארים" שעל המגרש אין ספק שקרי ודוראנט הם כאלה, אבל דריימונד גרין?! עד לפני שנתיים ידעת בכלל מיהו? אל תעשה מזה לברון+ווייד+בוש. כי זה לא.
            וקליי תומפסון הוא שחקן סופר מוכשר, אבל גם הוא חלק מקבוצה שהסינרגיה שלה מוציאה אותו "אולסטאר", כמו את המילטון ב-2004 בדטרויט.

  27. מאז "נקמת המרובעים" לא נראתה תקומה כל כך בולטת של התחתית.
    ברוקלין, פילדלפיה, סאנס, דאלאס – כולן עם ניצחונות מפפתיעים במיוחד בשבוע האחרון.

    1. לא יודע כמה אופנסיב ריבאונד הוא עשה רק באוברטיים.
      ועד שהוא החטיא פעמיים מהקו, הגיע עוד אחד אליו, בדרדלה. ומשם לשלשה.
      המגנט הצרפתי.

  28. אני הבן אדם האחרון שיכול לענות על שאלה כמו להנות/ליהנות ,
    בגלל שאני סובל מגרפולוגיה, כך שטעויות כתיב הן טבע שני עבורי.
    (בבקשה – תירוץ טוב לכל טעויות הכתיב העתידיות…)
    (דרך אגב, ליהנות, בגלל שאין ניקוד).
    אני מגיב על השפה העברית מנקודת מוצא אטימולוגית, שזה יותר אהבה להיסטוריה מאשר לדקדוק.

    1. בתור אחד שטוען שסובל מורפולוגיה אני חייב להגיד שאני לא זוכר אפילו טעות כתיב אחת בתגובות שלך ואני בדרך כלל רגיש לזה (גם כלפי הטעויות שלי). אולי עבר לך הגרפולוגיה הזאתי?

        1. הקבוצה הכי פצועה בליגה. ולא סתם פצועה – 2 הכוכבים של הקבוצה.
          ועדיין הם במקום ה-4 במערב הצפוף, עם 66% אחוזי הצלחה.

          בו נשאל את זה אחרת –
          מה היה המאזן של גולדן סטייט בלי ה-PF והרכז שלה?

          1. גולדן לא רלוונטית.

            הקליפרס לא היו ולא יהיו בגמר אף פעם (בשנים הקרובות) עם/בלי הפוינט והפאוור.

      1. זה בגלל שאני עסוק בלבדוק את עצמי 3 פעמים לפני שאני מפרסם תגובה.

        אין לי "באוטומט" את שלוש/שלושה, אם/עם וכדומה. אני חייב לבדוק את עצמי בכל פעם מחדש.

        וזה לא רק שזה לא עובר –
        זה תורשתי.
        ל-2 ילדי יש את אותה בעיה.

        1. סחטיין עליך. לי אין סבלנות לבדוק את עצמי כשאני כותב פוסט, בטח שלא בתגובות.
          תכלס יש לי בעיה עם כל האבחונים האלו בתור בן של עובד סוציאלי, אח של מרפאה בעיסוק ואמא של אשתי 'מומחית לבעיות קשב וריכוז', מה שזה לא אומר. האמת שעם הבעיות קשב של אשתי היא בטוח מומחית.

  29. סומסום, הבירה על גולדן סטייט בפיינלס/לא בפיינלס עדיין על הדלפק.

    כל ניצחון גדול כזה בינואר, רק עושה אותי בטוח יותר שהם לא יישנו כלום עד הדד ליין.
    ובפלייאוף, אז מתגלות הבעיות (לא רק לגולדן סטייט. לכל הקבוצות) –
    סדקים קטנים שבעונה הרגילה היו בלתי מורגשים, לפעמים הופכים לשברים.
    פתאום קשה יותר ברב', ואז להתקפת המעבר המהירה כמו סילון יש מחיר.
    פתאום הירידה הקלה באחוזים מהשלוש הופכת לצניחה.

    כמובן שסביר לחלוטין שאני טועה בגדול –
    יכול להיות שהירידה באחוזים הייתה זמנית, ופתאום האחוזים מתיישרים בדיוק במאני טיים.
    יכול להיות שזו העונה שדוראנט תופס סופית את מקומו כ-SF מס' 1 בליגה, גם בפלייאוף.

    כאמור – הבירה על הדלפק…

    1. הדבר הגדול שקרה בעונה שעברה הוא סדרת הגמר. מה שאומר שקבוצות ייכנסו לפלייאוף עם תחושה שגם הפעם הכל אפשרי.
      וזה האטיטיוד הנכון, בספורט בכלל.
      יאללה, שיהיה. הבירה בהחלט בתוקף.
      אבל עד אז, קצת טראש-טוק עם ה"א את הממזר. הם צריכים לשלם פה ושם.

      1. בדיוק סומסום דיר!
        זו הנקודה.
        אף קבוצה לא תבוא לשמש שטיח בפלייאוף ובנוסף, אנחנו רק בינואר.

        עוד חזון למועד.

  30. צריך לתת קרדיט לגולדן סטייט על ההגנה שלהם –
    הם מחזיקים את יריבותיהם על האחוזים הנמוכים בליגה מ-3:
    32.1%
    זה לא מקרי שקבוצות מחטיאות מולם.
    (ESPN)

    1. והתודות לגרין. אמן החילונים האוטומטיים.
      לגולדן סטייט לא מגיע תארים אישיים השנה, חוץ מלגרין. הייתי נותן לו את שחקן ההגנה בלי למצמץ

      1. אתה רואה שג'פרסון עושה שמות בצבע (כבר משחק שני ברציפות עם לפחות 20), ושאף אחד לא יכול לשמור אותו.
        למה לא לפתוח איתו מחצית שנייה במקום יאנג?

          1. לפני תחילת העונה, היו מי שחשבו שמינסוטה תסיים במקום 7 או 8 במערב (מקום 8 עבורם עדיין אפשרי).
            הפייסרס, להבדיל, לא מעט חשבו שהם יסיימו במקום ה-2 או ה-3 במזרח. להם יש סיכוי סביר להחמיץ שוב את הפלייאוף.
            עוד מוקדם מדי לסיכומים,
            אבל אותי, אינדיאנה הכי מאכזבים.

          1. בלי ספק חצי ראשון מאכזב שלנו, גם עם ההנחה על רבע עונה בלי רג'י.

            אגב שתי המאכזבות – חם-חם מהתנור –
            יש דיבור צפוף על טרייד של רג'י תמורת רוביו!

          2. סנטר מצוין שלא פוגע מהעונשין,
            או
            רכז מצוין שלא פוגע מה-3 –
            אליה וקוץ בה.

            ה-2 ביחד באותה קבוצה?
            צריך להמציא פתגם חדש –
            אולי:
            "מרוב קוצים לא רואים את הכבש…"

          3. בעד. רג'י הוא הבעיה שלנו ותקרת הזכוכית.
            אבל רוביו לבדו זה לא הפיתרון.
            בטריידים הדימיוניים הצעתי את רג'י ואודריך תמורת רוביו ודאן. הלוואי… אבל נראה שמינסוטה בונים עליו.

      1. 100+
        ראסל שחקן קיקיוני שירגיש מצוין בלהשיג את הסטטיסטיקות שלו בקבוצה קיקיונית בלי שאיפות.
        אין לו את האופי להנהיג קבוצה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט