1.טבח באורקל ארינה
במשך המשחק כתבתי שישנן שתי אפשרויות: שהווריורס מנצחים על 20, סתם לתת 'הצהרת כוונות', ולא להשפיל יותר מדי את הקאבס. אפשרות שנייה – שהיתה אפשרית ביותר – היה לנצח על 50 הפרש, וכתבתי שזאת תהיה שגיאה חמורה כי הקאבס יושפלו עד עפר, ויחזרו לפלייאוף כדובים שכולים, ועם דוב שכול לא כדאי לאף חייה להילחם.
זה נגמר על 35 הפרש, בדיוק באמצע בין "הצהרת כוונות" וקביעת עובדות בשטח, לבין השפלה.
אז עכשיו קשה לדעת מה ההפרש הזה של 35 נקודות יעשה ל-PSYCHIC של שחקני הקאבס.
ישנה אולי אפשרות שלישית?
האפשרות השלישית היא שהקאבס לקחו יום חופש בעצמם, כמו רוב המדינה (בתי ספר; משרדי ממשלה; דואר; שוק המניות) לכבוד "יום MLK", והחליטו שהם לא הורגים את עצמם במשחק ששי של מסע מערבי?
האפשרות השלישית קיימת, אבל הם לא הגיעו איתה למשחק: הם הגיעו במלוא הרצינות והמוכנות לתת לווריורס פייט רציני. אבל לא לקח יותר מעשר דקות לשחקני הקאבס להבין ש- עייפות או לא עייפות – העובדה היא שהם משחקים היום נגד קבוצה עליונה עליהם בכל דבר.
אמנם לא היה 50 הפרש, אבל היה 35 הפרש. על שוק כזה לא מתגברים כל כך מהר, ובקלות כזאת. למעשה, הקאבס עלולים לא לצאת מהשוק הזה עד שלברון כבר יהיה בגימלאות, וכל השחקנים של הקאבס יהיו אלה שהיום הם בני 12.
כל מי שהגיב ל'מעורב' שלי של אמש בו כתבתי שלקאבס המשחק הזה חשוב ביותר ב-"עד יוני הכל ישתנה" טועים טעות מרה. משחיטה כזאת לעולם לא מבריאים. היא משאירה חותם על ה-PSYCHIC שלך לעולם ועד. עד היום יש לי חלומות זוועה ומשברים נפשיים (קטנים כאלה; לא ממש) על הפסד 6-0 שפעם הפסדתי כמאמן אוניברסיטת 'אדלפי'. הפסדנו לאוניברסיטת 'הארטוויק' הקטנה (שהיתה מבצר כדורגל וזכתה באליפות ה-NCAA שלוש שנים לפני 'אדלפי') ואפילו 8, 9 שנים אח"כ כל משחק נגד הארטוויק היה עבורי רבנג'.
הפאול הזה של דריימונד גרין הראה לי דבר חשוב מאד:
הווריורס – למרות ההפסד בגמר – י-ו-ד-ע-י-ם שהם קבוצה הרבה יותר טובה מהקאבס, ואין להם כל פחד או יראת כבוד משום אחד, כולל לברון.
*
מי שנראה לי בתחילת הירידה במדרון הוא לברון ג'יימס. אני מאמין בטביעת העין שלי, והערב ראיתי לברון מותש נפשית, וסחוט גופנית. אני בדיעה שמעתה ועד סוף העונה תראו ירידה משמעותית ביכולתו, וביכולת הקאבס כולה. קווין לאב שוב נפצע בגבו, ויותר לא ניתן לסמוך עליו. אני מרגיש בעצמותי שמתחילת העונה התחלנו לראות ירידה ביכולת של הקאבס, והמשחק הזה היה הקש ששבר את גב הגמל.
הקאבס לא יוצאת מזה. אפילו את אליפות המזרח היא לא תיקח.
זיכרו מה אני כותב.
2."אם ישנה לבנאדם בעייה עם 44 מיליון ל-4 שנים, אז יש לו בעיות אחרות, הרבה יותר רציניות"!
טים קוואקאמי מ'סן חוזה מרקיורי ניוז': (שואל את סטפן קרי) "האם ישנה לך בעייה בלהישאר בווריורס? האם משלמים לך מספיק?"
סטפן קרי:
"אם ישנה לבנאדם בעייה עם 44 מיליון ל-4 שנים, אז יש לו בעיות אחרות, הרבה יותר רציניות"!
קוואקאמי: האם אתה יכול לחשוב על סיבה אחת למה לא תישאר בגולדן סטייט אחרי שתהפוך לשחקן חופשי?
סטפן קרי:
“I can’t. Like I’ve said from Day 1 when I was first asked about free agency, this is a perfect place to play. Bay Area fans are amazing, our organization’s amazing, we’ve put together an amazing team that’s competing for championships every year. There’s really no reason that I can see right now that would draw me elsewhere.
עבורי התשובות שלו הן "END OF STORY", ואסור לשכוח כמובן שלארבע השנים הבאות 44 מיליון יהיו בערך שליש ממשכורתו!
3. ראיתי 'פלופים' בחיי, אבל 3 ב'מכה אחת'???
ג'יימס הארדן, ושני שחקני נטס כולם מביימים נפילה י-ח-ד, ובאותו רגע:
*
4. מייק ד'אנטוני: ג'רמי לין? אחד השחקנים שהערכתי ביותר!
מייק ד'אנטוני לפני משחק יוסטון רוקטס בנטס לעתונאים:
ג'רמי לין? אני לא בטוח שאני בעד התספורת החדשה שלו, אבל בתור שחקן? בניקס הוא היה אחד הטובים והחשובים ביותר. תענוג לאמן שחקנים ובני אדם כמוהו!".
“It wasn’t kind of fun. It was really fun. As a coach, it was fun doing it. Was really proud of him and what he’s done; and it couldn’t happen to a better person. It goes deep. That’s why you coach, for moments like that and people like him,’’ said D’Antoni, adding that Lin’s injury has hamstrung the Nets.
"הוא המוח שלך על הפארקט, והגדולה שלו היא שהוא גם המוח, וגם המנוע, של הקבוצה בה הוא משחק. בלעדיו הנטס הם לא אותה קבוצה שהם איתו!"
5. הסניקרס שגרין ואיגודלה נעלו למשחק לכבוד MLK
*
6. שניים מתפקידיו של קווין גארנט כעוזר בקליפרס הם…
היום נודע שבנוסף ללמד את ד'אנדרה ג'ורדן MOVES תחת הסל, שניים מתפקידיו של קווין גארנט כעוזר בקליפרס הוא "ללמד את ד'אנדרה ג'ורדן רוע" ו-"ללמד אותו טראש טוק".
*
*
7. תנו מבט ב-DRIBBLING MOVES של כריס דאן!!!
*
*
8. סטיב אדאמס מצא דרך למנוע טראש טוק!
*
סומסום
17 ינו 2017 06:21:23שמח שהדוקטור בכבודו במחנה המפוכח.
לברון וקליבלנד בירידה, דוראנט בשיאו מצטרף לקבוצה היסטורית.
כך שהתחרות האמיתית שנותרה היא על כניסה לפלייאוף במזרח, ומי יזכה במזרח. כל היתר – אל תצחיקו.
לא הפלאח ולא הארדן ולא ווסטברוק. שיאים סטטיסטיים, זה כל מה שמעניין במערב. ובניית הלייקרס או פילי, לעוד 5-6 שנים.
צירוף מקרים של תקרת שכר גמישה, חוזה נמוך קארי, חוזים סבירים לגרין וקליי, והאופי הפחדני של דוראנט, הובילו ליצירת סופר-טים שתהרוג את הליגה. היא כבר הורגת. גולדן סטייט מעל הליגה, בקילומטרים. ולשנים הבאות.
Fo, Fo, Fo & Fo
Mbk
17 ינו 2017 06:31:16סומסום בדיוק ככה דיברתי בינואר 16׳
זה נראה כאילו גולדן סטייט הולכת לטחון את הליגה
יוני 16׳ – 9 הפסדים בפלייאוף , 9 הפסדים בעונה רגילה
אני מזכיר שגולדן סטייט ניצחה 48 הפרש את 2 המשחקים הראשונים בגמר וזה נראה שהיא בדרך לאליפות קלילה
סומסום
17 ינו 2017 06:50:52אין דמיון לעונה הקודמת. להיפך.
לברון ג'יימס נתן את סדרת חייו, והוא בירידה. הספסל של קליבלנד זקן ממש, עם כמה תת-שחקנים לליגה הזו. פלדר? ליגינס? מקריי?
קליבלנד פגיעה ביותר – נותן לה 65-70 אחוז גג לעבור את המזרח.
את המזרח! טורונטו, בוסטון, ואולי ווילדאקרד אחר יכולות להפיל אותה.
במערב –
קווין דוראנט הצטרף לקבוצה עם המאזן הטוב בהיסטוריה. זה הכל. למה לא להבין מה שכל ילד רואה?
והיא קבוצה צעירה שנמצאת בפריים של הקריירה: גרין, תומפסון, סטף.
קווין דוראנט הצטרף לקבוצה שגם ככה היתה בפור גדול על היתר.
ועכשיו זה כמו השחיטה של הדרים-טים, נבחרות כמו ניגריה (ממפיס) צרפת (סן אנטוניו) או סרביה (יוסטון). זה הפער. קליבלנד לצורך העניין היא ספרד, וגם זה במאמץ. אלא כאן זה אפילו לא טורניר נוק-אאוט – כאן יש סדרות פלייאוף.
ומי שרוצה להגיד אחרת, ובכן,
!dream on. and then you woke up
Mbk
17 ינו 2017 07:00:28ועדיין מרחפת מעל דוראנט עננה
הפציעה של קארי בסדרה מול יוסטון כבר בסיבוב הראשון לדוגמא הוא סוג של ארוע שיכול להיות גיים צ׳יינגר
אני רק מזכיר שלפני פחות מחודש קליבלנד ניצחה במפגן לוזריות נדיר של גולדן סטייט
גולדן סטייט מגב קבוצה ואת זה ידעתי כבר ב 4 ליולי ביום ההצהרה
להסיק ממשחק עונה רגילה שהם יעשו 0-16 בפלייאוף זה קצת מרחיק לכת
סומסום
17 ינו 2017 07:08:43אני מאמין שהם יפסידו משחק אחד במערב, ומשחק אחד בסדרת הגמר.
וזהו.
ולא נעים להגיד –
אבל רק פציעה משמעותית, של לפחות אחד מכוכבי גולדן סטייט, תחזיר את העניין ואת התחרות לליגה.
מתן גילור
17 ינו 2017 06:24:03תודה מנחם. אני חושב שהלוחמים טובים בהרבה מהפרשים או כל קבוצה אחרת, אבל למשחק הזה לא תהיה משמעות לדעתי. עזוב שיש למעלה מ-4 חודשים עד סדרת הגמר – ראינו כבר שגם במהלך סדרות פלייאוף – כולל סדרות גמר – קבוצות מובסות וחוזרות.
מסכים איתך לגמרי שלברון בירידה, אבל זה לא מהיום. זה כבר עונה שלישית ברציפות ככה, ואפשר להבין זאת לנוכח הפז"ם שלו בליגה והקילומטרז' שהגוף שלו עבר. האם אפשר ללמוד מזה לגבי היכולת שלו בסדרת פלייאוף אד הוק? לקראת סוף האביב כנראה שנוכל לתת את הדעת על כך.
מנחם לס
17 ינו 2017 06:35:10לך תדע. הוא טיפוס מיוחד במינו. יכול להיות שלקראת הגמר הוא יגיע למין SECOND WIND אבל אני לא מאמין.
Mbk
17 ינו 2017 06:34:56משחקי עונה רגילה שווים כקליפת השום
בשנה שעברה גולדן סטייט ניצחה את קליבלנד 30 הפרש בקליבלנד
משחק שכנראה עלה לבלאט בתפקידו
לדעתי אין ולא הייתה השפעה לעונה רגילה על יוני
גם אם המשחק היה נגמר ב 60 הפרש
מנחם לס
17 ינו 2017 06:35:36נחכה ונראה.
מנחם לס
17 ינו 2017 06:39:53זה לא כל כך ההפרש כמו הקלות בה הכל נעשה. פשוט שחטו את הקאבס ללא כל בעייה קטנה שבקטנטת.
Dror2
17 ינו 2017 06:59:30+1
Dror2
17 ינו 2017 07:01:54ה-+1 זה למידן… רק בשנה שעברה ראינו כמה שאין קשר בין משחקי עונה רגילה לגמר הפלייאוף, ואפילו בתוך הגמר בין משחק אחד לשני. מסכים שג"ס היא קבוצה מדהימה ברמה הסטורית מבחינת הכישרון שבה אבל לא הייתי סוגר את הליגה בגלל זה
מוטה זוכמיר
17 ינו 2017 07:01:57מילות המפתח של סטף קרי : 'right now'
מאמין שבכל מקרה הוא ישאר, בגלל האופי של האיש
עגל
17 ינו 2017 07:08:55השפלה אדירה לקליבלנד. הבדלי הרמות מאוד גדולים. קליבלנד חייבת לחזק את הספסל ולתת לחמישיה יותר מנוחה.
סומסום צדק
מתן גילור
17 ינו 2017 07:18:54סומסום הוא הצדק 🙂
רועי ויינברג
17 ינו 2017 07:27:21למרות הבלואו-אאוט (שלא ראיתי) אני חושב שזה לא משפיע יותר מדי על הסדרה. אוקלהומה הפסידה לספרס ב-32 הפרש בפלייאוף 2016 ועברה אותם בשישה משחקים באותה סדרה.
קליבלנד הפסידה ב-33 במשחק השני של גמר 2016 וניצחה. דאמיט, הם חזרו מפיגור 3-1 בגמר בלי ביתיות. הם לא נשברים בקלות.
ספלאש
17 ינו 2017 19:11:48לא ראית תמשחק? נכנעת למורה לספרות בסוף? 😉
הייט אשברי
17 ינו 2017 07:28:52אני רק יכול לחזור ולומר :
1. אף קבוצה במזרח לא תעמוד בדרכה של קליבלנד לסדרת גמר נוספת . היא בטוחה שם הרבה יותר מג"ס .
2. קליבלנד באה לנצח היום , ובשלב מסויים ( בערך במחצית – אולי טיפה אחרי ) ויתרה . אם המשחק היה הראשון בסדרת הפלייאוף הוא היה צמוד הרבה יותר .
3. ולאור סעיף 2 , לא כדאי להסיק מסקנות נחפזות לגבי סדרת הגמר . אם היא אכן תתקיים ,ג"ס עם סיכויים טובים יותר לטבעות , אבל זה היה נכון גם בשנה שעברה.
4. סטף אגדה . אני לא יודע אם יש עוד שחקן בטופ כמוהו שהיה מתבטא כך לגבי היותו סביב המקום החמישים ברשימת המרוויחים בליגה , ורק הרביעיי או החמישי בשורות הלוחמים . מספיק לראות איך ג'ון וול למשל שיחק ברוגז על זה שביל מקבל יותר ממנו . או איך ג'יי אר סמית או האריסון בארנס , שלשניהם יש עוד דרך ארוכה להגיע לטופ וספק אם אי פעם יגיעו , נלחמו על כל אגורה מעבר לחוזים הנדיבים שהוצעו להם .
Mbk
17 ינו 2017 07:31:55סטף הגיע מבית שלא חסר בו כלום
אל תשווה לשחקנים שבאו מהגטו ועל דולר חשוב להם
ואף מילה על אנדר ארמור
Ljos
17 ינו 2017 11:35:36צודק בהחלט.
צריך להשוות לקובי בריאנט.
הייט אשברי
17 ינו 2017 07:41:52לגבי הבית שלו – נכון במידה מסויימת . ועדיין אף אחד כמעט לא מוותר על כסף . זה לא רק הכסף הגדול – אצל שחקני ה- NBA זה יוקרה ודרך למדוד עצמם כמה הם שווים . לברון מתעקש להיות השחקן היקר בליגה לא בגלל שהוא צריך עוד 10 מיליון לשנה – זאת הצהרה מבחינתו .
לגבי אנדר ארמור – לא רלוונטי . כל הכוכבים ברמתו של סטף נהנים מהכנסות שמנות מחוזי פרסום .
מתן גילור
17 ינו 2017 08:21:14לא יודע אם אתה זוכר ואם גלשת אז באתר, אבל פתחתי פה פעם דיון על שחקנים בטופ שלא לוקחים את מה שהם שווים (נניח אם קרי יחתום בקיץ על חוזה נמוך ממקסימום) – האם זה מהלך אצילי או פחדני. הרוב סברו שכשמדובר על שיא הקריירה מדובר על מהלך פחדני אם לוקחים משמעותית פחות ממה שהקבוצה מוכנה לשלם.
רצ"ב קישור:
http://www.hoops.co.il/?p=69854
רוצה לומר שאחד יראה בכך אגדה והשני נמושה. מאד תלוי בדן ובנדון.
הייט אשברי
17 ינו 2017 08:43:45שחקנים בגילאי 35 פלוס מינוס שהם בסוף הקריירה ומחפשים טבעת – זו כמובן קטגוריה אחרת .
קרי יקבל כמובן שידרוג ענק בקיץ הקרוב . ועדיין – אם הוא יוותר על 3 מיליון לעונה כדי לאפשר לדוראנט למשל להישאר ( או לשחקן רוטציה כלשהו ) כדי לעזור לפרנצ'ייז להישאר בשיא – זה מהלך מובן .
אגב – זו בדיוק אחת הסיבות לשושלת של ס"א – ששחקנים מסתפקים בקצת פחות כדי להיות חלק מתלכיד קבוצתי ומנצח .
מתן גילור
17 ינו 2017 08:45:25בסדר, אבל האם אתה מסכים שיש הבדל בין לוותר על 3M לבין להישאר מחוץ ל-50? (ואני לא מביע את דעתי מה טוב או מה נכון כרגע.)
הייט אשברי
17 ינו 2017 09:05:43אני מסכים איתך מתן . אבל צריך לזכור את הנסיבות בהן חתם סטף על 44 מיליון ל-4 עונות . הוא נפצע תכופות , עדיין לא שיחק ברמת MVP ( למרות שהראה כישרון רב ) , וג"ס בכלל לא היו בטוחים שהם יכולים לבנות סביבו את הפרנצ'ייז . הם לקחו סיכון לא קטן בחוזה שלו , והוא עצמו אומר את זה .
הייחוד הוא לא בכך שהצדדים הסכימו לחוזה הזה שבנסיבות בו נחתם היה הוגן ל-2 הצדדים , אלא בעובדה שסטף הוגן מאוד בשנתיים האחרונות ולא מביע תיסכול מכך שהוא כבול בו ( עד סוף השנה הנוכחית ).
מתן גילור
17 ינו 2017 09:09:22ברור. התכוונתי לקיץ הבא.
MBK
17 ינו 2017 10:11:10זה לא נכון
בודדים הם השחקנים שנושאים ליין שלם וחברה שלמה על הגב שלהם
ואני לא בטוח שלברון השחקן היקר בליגה ואם אני לא טועה הוא מעולם לא הוביל את רשימת המרוויחים בעונה בודדת
שייקה
17 ינו 2017 10:40:22די זוכר שכרגע, עם 100 מיליון ל-3 שנים הוא הכי גבוה. כמובן שאחרי הקיץ הקרוב זה לא יהיה רלוונטי עם כל ה-200 מיליון שהולכים להישפך…
עידו גילרי
17 ינו 2017 10:43:48השנה הוא מרוויח הכי הרבה בליגה (31 מיליון)
,אפלטון
17 ינו 2017 10:47:21לא קונלי?
,אפלטון
17 ינו 2017 10:49:53אוקיי, אחרי בדיקה לברון בראש. פעם ראשונה בקריירה שלו שהוא מוביל את טבלת המשתכרים. די מדהים שחושבים על זה.
עידו גילרי
17 ינו 2017 10:50:27לקונלי החוזה הגדול ביותר אבל הוא לחמש שנים. העונה הוא שני ללברון עם 26.5 מיליון.
עידו גילרי
17 ינו 2017 10:51:48שזה דרך אגב אותו שכר של הארדן, דוראנט, דהרוזאן, ווסטברוק, והורפורד.
Mbk
17 ינו 2017 11:14:11פעם ראשונה שהוא בראש המרווחים
אבל יאמר לזכותו שהוא דואג לחברים שלו בקבוצה ( לפחות לאלו שהוא אוהב )
עידו גילרי
17 ינו 2017 11:16:30אתה מתכוון להגיד ל-posse שלו? 🙂
MBK
17 ינו 2017 11:31:12🙂
לגמריי
ינון יבור
17 ינו 2017 15:25:25אני זוכר שקראתי איפשהו שעד החזרה לקליבלנד הוא מעולם לא קיבל את השכר הכי גבוה בקבוצתו (!!). אם הזיכרון שלי נכון אז אין בעיה מוסרית לדעתי שייקח כל שנה עד הפרישה 50% מסך המשכורות בקבוצתו.
עידו גילרי
17 ינו 2017 15:26:31בעיה מוסרית אין אבל בעיה חוקית יש.
מנחם לס
17 ינו 2017 17:07:24לברון הוא בעל המשכורת הגבוהה בליגה
שעייה
17 ינו 2017 07:36:22חבורה של כלום. לא היינו באותו מצב בדיוק שנה שעברה? עם אותם טורים מתסיסים של מנחם?
מנחם עוד שבועיים בטור- לברון חוזר מן המתים חחחח זה כבר נהיה צפוי כמו העיזות הלא קיימות שלו
צביקה
17 ינו 2017 08:07:09זאת הולכת להיות סדרת גמר מטורפת והקאבס אם לא תהיה להם פציעה משמעותית הם לפחות בעלי סיכוי שווה, אם לא עדיפות, כדי לזכות. וזה למרות דוראנט שאני מת עליו. המשחק הזה לא אומר הרבה אם בכלל הוא אומר משהו. הוא היה חשוב רק ללוחמים וטוב בשבילם שניצחו אבל זה לא יקרה ככה בסדרת הגמר.
מבין קטן
17 ינו 2017 08:38:36נראה לי שמה שהערכתי שיקרה במשחק הקודם קורה עכשיו – הליגה עוברת להיות הליגה של דוראנט ולברון מעביר את השרביט.
היום הוא נתן התקפה יעילה כרגיל והגנה מצוינת בכלל, ועל לברון בפרט.
מסכים עם סומסום בקשר לכך שהלוחמים הם מפלצות ויקחו הרבה תארים, אבל לא חושב שהמהלך של דוראנט היה פחדני (גם לא אמיץ. השם תואר הנכון למהלך הוא פשוט "נבון").
לחם מטוגן
17 ינו 2017 08:43:12לא מבין איך אפשר להתחבר לשחקן כמו לפלופ. בירד היה פלופר במגרש? מייקל?
מג'יק? טימי?
איזה תכונות הרואיות יש לפלופ חוץ
מלהיות במקום הנכון בזמן הנכון? ( מיאמי, קליבלנד)
גיא
17 ינו 2017 08:51:25אתה רציני?
https://www.youtube.com/watch?v=G6_VPFiHOf4
מתן גילור
17 ינו 2017 08:53:29בדיוק ההבדל בין עידן ההייליטס ומשחקי פעם ב… לעידן בו רואים עשרות משחקים מלאים של שחקן בעונה וכל פלופ מקבל הדים.
כמו כן, כשרואים היילייטס אז שחקנים רק קולעים בקלאץ' ולעולם לא מחטיאים או מאבדים.
גיא
17 ינו 2017 08:55:252 צעדים אחורנית והחלקה על התחת בשביל למשוך שריקה על עבירת תוקף,
, ג'ורדן הוציא על זה טרייד-מארק…
גיא
17 ינו 2017 08:58:08https://www.youtube.com/watch?v=BtVJ48UBcCE
עגל
17 ינו 2017 11:36:39באמת שאתה צעיר, גיא צודק (תמיד)
ישראל קרמר
17 ינו 2017 11:57:44מי שזוכה ארבעה פעמים בתואר ה-MVP של העונה הסדירה ושלוש פכמים בתואר ה-MVP של הגמר ובגמר האחרון הוביל את כל השחקנים בכל חמשת הנתונים העיקריים, אינו פלופ.
ממוצעי הקריירה שלו הם של כוכב על לא של פלופ.
באותה מידה אתה יכול לטעון שבירד היה במקום הנכון ובזמן הנכון בסלטיקס עם מקהייל ופאריש ודניס ואיינג' ועוד איכותיים, ומג'יק היה במקום ובזמן הנכונים עם כארים וביג גיימס וקופר ועוד מצוינים וגם לג'ורדן היה מזל שהיה לו את פיפן וגראנט ורודמן וקוקוץ'.
כל כוכב על צריך לפחות כוכב רציני אחד נוסף לצדו ועוד שחקנים נהדרים ואיכותיים.
Ljos
17 ינו 2017 13:48:52פלופרים היו וכנראה שתמיד יהיו.
גם ברד, מג'יק, קארים וראסל דאגו תמיד לנצל את הכוח שלהם וההשפעה שלהם כדי להשיג דברים. אבל אף אחד מהם לא עשה את זה היום.
פעם משה דיין יכול היה (ועשה) לתקוף נשים פקודות בכל רגע נתון, ולאיש לא היה אכפת, בטח כשמדובר בגיבור. היום הנחת הגיבור מזכה את בוכריס רק בעונש מופחת.
כל חטאו של לברון זה שהוא חי היום בתקופה שבה שמים לב לאדם חזק שמתאמץ לקחת את הפריבילגיה שלו לידיים ולנצל אותה עד תום. עכשיו, כשהוא מכופף מאמנים, בעלים, שחקנים ושופטים, אנחנו רואים ושופטים בעיניים אחרות מששפטנו בשנים קודמות.
אולי עכשיו עם טראמפ (פוטין?) כנשיא המעצמה הגדולה בעולם המטוטלת תחזור לכיוון שבו נסתכל על הצעדים האלו בצורה חיובית. אבל זו לא התקופה שבה לברון שיחק את מרבית הקריירה שלו.
הייט אשברי
17 ינו 2017 08:46:34אגב – למרות שאני אוהד הדאבס , דריימונד עשה בפירוש עבירת פלאגרנט . לברון בכשרונו התיאטרלי , העצים אותה.
אחד העם
17 ינו 2017 09:14:35בדיוק.
צביקה
17 ינו 2017 09:53:02+1
דינגו
17 ינו 2017 09:11:25כבוד על התגובה הישרה.
ממה שראיתי גרין ניסה לחטוף באגרסיביות, אם הכתף לא היתה נכנסת בלסת של לברון זה לא היה פלגרנט לדעתי.
השרת
17 ינו 2017 09:31:47בדיוק.
Isiah 213
17 ינו 2017 09:16:46וכמו ביום mlk שנה שעברה, וכמו בשלב שהווריורס הובילו 2:0 ו3:1 בגמר: אל יתהלל חוגר כמפתח. את כל הדיבורים על היעלמותו של לברון לצד גדולתה ההיסטורית של ג"ס שמענו לאורך כל התחנות האלה אבל את הכסף סופרים בפגישה עם הנשיא
המשגיח
17 ינו 2017 09:41:20מעניין אם גארנט מתחרט שפרש ולא הגיע על תקן "שחקן" לקליפרס כמו פול פירס
יניב
17 ינו 2017 09:42:56לגבי קרי והכסף אז אני חושב שמה שעוד יותר יפה היה המשפט שלו לפני שאבא שלו לימד אותו לא להסתכל על כסף של אחרים.אני בעיקר מסכים עם האשברי,קרי הוא הסופרסטאר היחידי שהדברים הללו של יוקרה וכסף לא מעניינים אותו,כנראה שזה באמת בא מהבית שלו שלא היה חסר כלום אבל זה יפה לראות שחקן ברמתו אומר את האמת שמי שחושב ש44 מיליון ל4 שנים יש לו בעיות.כמו לטרל ספריוול כמדומני שאמר שיש לו ילדים להאכיל.
ינון יבור
17 ינו 2017 15:33:08אתה צודק בעיקרון, למרות שלטרל התלונן על 7 מיל' לשנה (21 ל-3 שנים), בעוד לקרי יש 11 לשנה כדי להאכיל את הבת שלו, שזה יותר מ-50% יותר.
(-:
כל מי שקורא את התגובה הזו וחושב להגיב ברצינות תהומית, יש לו בעיות הרבה יותר רציניות…
צביקה
17 ינו 2017 09:57:33לגבי המשכורת מעבר לזה שקארי דיבר בצורה נאותה, הוא יקבל עכשיו חוזה מעולה, והוא יחד עם שאר החברים לסגל יעשו מה שאפשר כדי להחזיק את החבילה ביחד (בהנחה שיזכו בתואר או כמעט – נניח יפסידו להופעה הירואית של לברון). בכל מקרה הוא יעשה עוד כ"כ הרבה כסף מעבר לחוזי המשחק, שזה באמת לא העיקר.
ZIVKE
17 ינו 2017 10:24:44ברור שהלוחמים יותר טובים, לא מבין איך אפשר להתווכח עם זה. דווקא בגלל זה הסיכוי היחיד של קליבלנד זה לבוא בתור אנדרדוג שחייב להילחם בציפורנים וש-GS יהיו זחוחים, כמו שהיה בגמר שעבר.
ZIVKE
17 ינו 2017 10:27:06לגבי קארי, נו באמת. הוא הרי יודע שהוא הולך לקבל מקס'.
לא צריך לבלוע כל שטות יח"צנית
שי אבן צור
17 ינו 2017 10:38:52סומסום נותן טיעונים הגיוניים אבל אני עדיין חי בצל הטראומה של הפיינלס האחרונים.
ג"ס היו הקבוצה הכי טובה בעונה הסדירה, הובילו 1-3 בסדרה ועדיין הפסידו.
אפילו אתמול הקאבס עשו ריצת 0-13. דמיינו לכם שג"ס מובילה ב-20 והקאבס רצים ככה. מישהו מוכן להמר איך – בתרחיש כזה – המשחק ייגמר?
אני לא.
כלום, אבל כלום, לא סגור למרות שכרגע יכול להיווצר הרושם שכן.
את הלקח שלי למדתי. אני לא מהמר "בלנקו" נגד המלך ונגד הנסיך(קיירי) למרות שאני מת שהלוחמים ישחטו אותם בגמר. וגם זה במידה ויעברו את ס"א.
,אפלטון
17 ינו 2017 10:45:59כל עוד יש סיכוי שגרין לא ישחק בגמר שום דבר לא סגור.
תוריד כל שחקן מגולדן סטייט והם יכולים להסתדר בלעדיו גם מול קליבלנד. תוריד את גרין וזה פתאום נראה אפשרי ביותר.
ללברון יש את היכולת להוציא מגרין את הגרוע ביותר, אם הוא לא ישלוט בעצמו ושוב ימצא עצמו מורחק על שטויות לא הייתי חותם כלום.
יותר מזה, בכלל לא בטוח שג'ס עוברים את הספרס בלי גרין.
תמיד בפלייאוף פציעה אחת יכולה לשנות הכל, גם בקבוצה מלאת סופרסטארים כמו ג"ס
עידן
17 ינו 2017 12:41:05+100.חושב בדיוק כמוך על דריימונד
הייט אשברי
17 ינו 2017 13:39:39מסכים . לגרין אין תחליף . בלעדיו ג"ס היא אוסף שחקנים מצויינים , אבל חנונים . הוא חייב לשמור על עצמו .
גיא
17 ינו 2017 11:00:23טור גדול של מנחם
סומסום בטירוף, להגיד לכולם אמרתי לכם
שמייקל
17 ינו 2017 11:16:44מי בדיוק תדיח את הקאבס במזרח? טורונטו?
יניב
17 ינו 2017 11:31:49שמייקל אני מבין שלא הסתכלת בתגובות של אתמול במעורב.שמה נתנו הוכחות שהדרך של לברון מאוד מאוד קשה ואכזרית שבכל שנה הוא מתמודד לפחות פעם אחת מול קבוצה איכותית שהסיכויים שלה לזכות באליפות גבוהים מאוד ולברון בדרך פלא מצליח לגבור על הקבוצה הזאת.ולכן אל תסגור את המזרח הוא פתוח לחלוטין שלברון עלול אפילו לעוף בסיבוב הראשון 🙂
שמייקל
17 ינו 2017 12:04:05הלוואי וזה נכון ושיהיה קצת מעניין…כי הוא כבר 7 שנים אלוף המזרח רצוף.
עגל
17 ינו 2017 11:39:50ה"א צודק שסטף שחקן ענק עם קלאסה שיש למעטים. נכון שהוא בא מבית שלא חסר בו כלום וגדל במגרשי הכדואסל לצידם של הגדולים, אבל עדיין הוא מצטייר כאיש מאוד מאוזן עם סדר עדיפות נכון בחיים. פשוט מלך. הפרחים להורים שלו.
והעבירה של גרין על לברון היתה חזקה ומכוונת. לא יודע אם מצדיקה פלייגרנט או לא אבל בטוח שגרין הוא שחקן חזק ומלוכלך.
דובי
17 ינו 2017 11:54:42כשאתה מגיע מבית שאין בו כלום הסריטה נשארת והחשש מפני מחסור נשאר תלוי ומאיים.
עגל
17 ינו 2017 11:59:07ברור לגמרי ובגלל זה אני מסמפט את לברון.
אבל תשווה למייקל ג'ורדן שבא מבית מבוסס מאוד ועדיין היה חשוב לו להיות האיש שמקבל את הכי הרבה כסף בליגה. זוכר את זה? פסיכופאט כבר אמרנו?
🙂
דובי
17 ינו 2017 12:56:44פסיכופט זו הגדרה מרחיקת לכת שאפילו פסיכיאטרים ותיקים שאני מכיר מהססים לתת.
מתוך מאות רבות של מטופלים פגשתי אחד שהיו לו קווים פסיכופטיים כבר כשהיה בן 15. אתה לא רוצה לשמוע סיפורים שלו.
שייקה
17 ינו 2017 13:17:11תן סיפור, שניים, בחייאת דובי
דובי
17 ינו 2017 13:19:45כשאני אומר שעגל ידידי לא רוצה לשמוע, הכוונה היא שאין לי חשק לספר. הייתי בטוח שמרבית המאזינים בגיל וברמה שיבינו זאת.
דובי
17 ינו 2017 11:53:42קווין גארנט… איזה מלך. הבנאדם פרש אחרי עשרים שנה ועדיין רעב למגרש ולכדור.
מעריץ את היכולת להשקיע את הזמן והסבלנות בלימוד.
עגל
17 ינו 2017 11:59:26ועוד עם בוק כמו דיאנדרה
דובי
17 ינו 2017 12:59:26הבעיה במקרים של "בוק כמו דיאנדרה" היא זו שבה נתקל גם הביגר בוק, דוויט הווארד, שהמורה שלו היה אולאג'ואן הגדול – הכל טוב ויפה על הנייר, ועל פרקט האימונים. אבל כשהמשחק מתחיל והלחץ עולה, בדרך כלל נסוגים חזרה לדפוסים המוכרים ולתנועות המקוריות.
שחר
17 ינו 2017 14:50:07התגובה שלך מחזקת למה מה שאמביד עושה מדהים. לא לשחק באופן תחרותי שנתיים, ותוך כדי להוסיף אלמנטים שאפילו לא היו קיימים בארסנל, ע"י אימונים נגד מאמנים בני 40 פלוס שמגיעים לו למותן ומחזיקים משוטים כדי להאריך את הידיים, ואז לבצע זאת במשחקים. נראה לי שמאז ימי אייברסון לא עקבתי אחרי פילי.
דובי
17 ינו 2017 15:18:30צודק לגמרי
צביקה
17 ינו 2017 16:02:04צודק לגמרי. בין השאר בזכות המספרים שלו ובזכות ההפניה של מנחם אליו ולשמחת המשחק והנצחון שלו אז אתמול הקפדתי להסתכל על המשחק של פילי ועליו. הוא משהו טוב מאוד. הוא כבר כוכב ואם ידעו לשמור עליו מפציעות, זה סופרסטאר להרבה שנים.
עגל
17 ינו 2017 16:15:36בדיוק -הדוגמא של אולג'וואן והווארד ממחישה שאי אפשר ללמד בכמה פגישות את כל התורה. בגיל 25 בואכה 30 הבוקים האלה כבר אבודים (מזמן)
דובי
17 ינו 2017 17:06:13ללמד זה קל, ככה יודע כל מורה ומרצה.
מלמדים בכיתה שקטה וסטרילית, לאור הפלוריסנטים.
באותה אווירה גם מתאמנים.
השטח הוא מרעיש, לוחץ, מרעיש, מלא בזיעה וטרדנים שמתעקשים לשמור חזק ולפעמים אפילו לדחוף!
ועוד לא דיברנו את המתח, את הלחץ, את תחושת האחריות, את החברים לקבוצה שמתעקשים למסור לא כמו באימון..
נורא.
איך אפשר ליישם מה שלמדנו עם כל הבלאגן הזה??
עגל
17 ינו 2017 17:22:23נכון, בגלל זה לאימונים ישנה חשיבות מוגבלת, וגם משחקי טרים העונה לא נחשבים. אותו כנ"ל לגבי סדרת הגמר של הנבא – אי אפשר ממש להתכונן, רק אחרי הדבר האמיתי אתה באמת לומד (ע"ע לברון)
tripledouble
17 ינו 2017 12:38:15אני חושב שגולדן סטייט חזקה הרבה יותר מקליבלנד וגם מאומנת הרבה יותר טוב. גם במשחק בכריסמס הם היו בשליטה 95% מהזמן וכבר הובילו ב14 9 דקות לסיום. הבעיה היחידה שלהם היא שיש להם איזשהו מעצור מנטלי שלא ברור ממה הוא נובע, אותו מעצור גרם לדוראנט לאבד את הראש שנה שעברה בגמר המערב כשהוביל 3-1 וללוחמים עצמם לאבד אותו יתרון נגד קליבלנד. לכן קשה לי להחליט איך תיגמר סדרה ביניהם- אם גולדן סטייט ישחקו אפילו 80% מהמשחק הרגיל שלהם אני לא רואה את קליבלנד מנצחים יותר ממשחק 1 (בהנחה ששניהם בגמר), אבל אם שוב יהיה איבוד עשתונות אין לדעת איך זה יתפתח.
יניב
17 ינו 2017 13:35:27גרין דפק ללברון קלוזליין שלא היה מבייש את האלק הוגן בימיו הטובים.
האמת, הייתי רוצה לראות את לברון "מחזיר" לו על זה, אבל זאת תהיה שטות גמורה כי הפעם הבאה שהם (כנראה) יפגשו תהיה בפיינלס.
היה צריך להגיב אתמול, פיספוס
שישקבב
17 ינו 2017 13:36:51מישהו יכול למצוא לינק של גרין מחקה את ההצגה של לפלופ אחרי העבירה??
הייט אשברי
17 ינו 2017 13:49:20http://www.cbssports.com/nba/news/cavs-warriors-highlights-draymond-green-mocks-lebron-james-after-incredible-flop/
פינקי
17 ינו 2017 14:43:05מצטער, אבל אני לא קונה את מה שקרי אומר.
אין שום סיכוי בעולם שלא מפריע לו שלמרות שהוא הפנים של המועדון, והMVP הוא רק רביעי ברשימת המרוויחים.
הוא אומר מה שיועיל לו מבחינת יחצנות ובידיעה שהוא יקבל מהווריורס כל מה שירצה בקיץ.
לגבי הקאבס, הדבר היחיד שימנע מהם להגיע לגמר זה פציעה של לברון, וגם אז אני לא יודע אם יש קבוצה מזרחית שתנצח אותם בסדרת פלייאוף.
מנחם לס
17 ינו 2017 17:13:50הוא יודע שבחוזה הבא הוא יקבל 30 מיליון לעונה
תרומה קטנה
17 ינו 2017 14:52:28למי ששכח, את האליפות לקחה קליבלנד לא מכיוון שהם היו טובים יותר אלא מכיוון שגרין הורחק.
זאת כאמור למי ששכח, בזכות מעשה כוחני, מתגרה, של לברון שפשוט דרך עליו ומעליו. מעשה של מי שהרגיש ששפת הכדורסל בגדה בו, ובידו נותרה רק מעשה ההשפלה של האחר.
חברים יקרים, בלי לזלזז בקלילבלנד זו קבוצה חזקה בהרבה מובנים אך רק במקרה אלופה, ומקרה זה לא יחזור על עצמו.
עידו גילרי
17 ינו 2017 14:55:04להגיד שקליבלנד אלופה רק במקרה זה הכי מזלזל שיש.
תרומה קטנה
17 ינו 2017 15:03:59צודק, אולי קצת,
אבל זה לא משנה את מה שכתבתי, את האליפות הם לקחו בגלל מעשה הבריונות של לברון ולא בזכות הכדור סל.
אליפות הם לא יראו שוב
עידו גילרי
17 ינו 2017 15:24:37מוסכם עלי שהווריורס פייבוריטים אבל את המשחקים צריך לשחק ובדיוק כמו שהיו פייבוריטים בשנה שעברה הרבה מאד דברים יכולים לקרות בסדרה.
רועי ויינברג
17 ינו 2017 15:32:26בדיוק. זה כמו להגיד שבגלל הלוח שאירווינג התנגש בו במשחק הראשון של 2015 הווריורס אלופה בגלל רמאות, או שאם המזגן לא היה הולך במשחק הראשון של גמר 2014 הארור (או להגיד שפופ כיבה אותו) הספרס לא היו אלופים.
תירוצים.
Ljos
17 ינו 2017 15:37:17עדיין טיפה מזלזל. זה גם וגם.
כמו שארגנטינה הגיעה לגמר מונדיאל 90 בצדק בזכות היכולת, היא עדיין סיממה (לכאורה? מספיק שחקני ארגנטינה והמאמן רמזו בגלוי שיש אמת בדבר) בדרך את ברזיל במעשה רמאות מזעזע.
אני כן מסכים עקרונית עם טענה אחת שעולה מדבריך: מדברים הרבה על המעשים של דריימונד גרין (ובצדק), אבל לא מספיק על אלו של לברון. בעוד שמדריימונד התנתקתי אישית, ונשארנו חברים ברמה המקצועית, עדיין אין מספיק יחס לכך שלברון הלך וחיפש לריב עם שני שחקני גולדן כי הוא הבין שעל המגרש הוא מפסיד.
אשך טמיר המקורי
17 ינו 2017 15:49:451000+
תרומה ענקית!
אשך טמיר המקורי
17 ינו 2017 15:51:11מנחם הפלופ המשולש ענק!
זאת ההשפעה של הארדן – שחקנים מתחילים להחזיר לו. צריך שכל שחקן ששומר עליו יעשה את בכל כניסה.
אשך טמיר המקורי
17 ינו 2017 15:53:41התבוסה הייתה חשובה לג"ס כדי להסיר את המעצור הנפשי שהיה להם מולם.
מסכים איתך שהקאבס כבר לא יחזרו להיות מה שהיו.
אבל חלק ניכר מכך נובע מחסרונו של ג'יי-אר.
הבן-זונה היה קריטי למשחק השלשות שלהם, היה דופק אותם מהתחת או נכנס לרצפים פסיכיים ושובר מנטלית את היריבות, כששחקני קבוצתו שואבים ממנו ביטחון וזורמים בעקבותיו.
בלעדיו – זה פשוט לא זה!
תרומה קטנה
17 ינו 2017 15:56:58בדיוק, זו הנקודה,
מגיק, בירד, גורדן, קושחים כן, מכורים לנצחון כן, אבל לא ביריונים.
המלך גימס, שחקן ענק אבל ברגע האמת לא יצא ממנו גורדון ולא לברון אלא ל-ביריון.
זה היה הרגע ששינה את הסידרה, כפי שכבר צייניתי
אליפות הם לא יראו שוב.
גיא
17 ינו 2017 16:02:23אם בריונים לא היו זוכים באליפויות, אז לסאנס שלי כבר הייתה טבעת…
גם הערב, כרגיל, דריימונד מאבד את קור רוחו.
גם הערב, כרגיל, כולם אשמים חוץ ממנו.
לי, זה נשמע כמו תירוצים.
צביקה
17 ינו 2017 16:07:47בדיוק. ראה תגובתי הבאה.
Ljos
17 ינו 2017 16:08:43איפה ראית שחקן שמאבד קור רוח?
אני ראיתי שני נוכלים שעושים את מה שהם טובים בו בצורה הכי קרה שהם יכולים. אחד עושה פאול חזק מדי והשני נופל כאילו שחטו אותו מהגרון.
(לא סטוקר. נשבע. החולצה הזו מתאימה לך)
גיא
17 ינו 2017 16:26:23אם נגיד, תומפסון, היה עוצר ככה את קרי, עם הכתף, כמו בפוטבול, אז איזו זעקה רמה היינו שומעים.
זה היה ב-100% פלגרנט, וכאשר שחקן שמוביל בהפרש כזה, עושה פאול כזה –
זה לאבד את קור הרוח.
Ljos
17 ינו 2017 16:37:35אז זה עדיין היה פאול חזק מדי של תומפסון על קרי. פאול שראוי לגינוי. עדיין לא איבוד קור רוח. יותר כמו מחסל עם מטרה. קיירי עושה את זה על קרי מתי שהוא יכול, רק קצת פחות בוטה. אבל יש לך ספק שקרי לא היה מזנק כאילו הוא גם במבי וגם אמא שלו?
Ljos
17 ינו 2017 16:41:17ונראה שלהפך. אם תומפסון היה עושה פאול כזה על קרי כמראה שהיינו שומעים קודם כל כמה בכיינים אוהדי הלוחמים, איך קרי לא מתמודד עם קצת פיזיות ואיך אם לברון היה עושה את הפאול היו שוחטים אותו.
Ish
17 ינו 2017 18:26:24אור
אתה לא תצליח לגרום לגיא לראות את ההטייה שלו. זה פשוט לא אפשרי.
מתן גילור
17 ינו 2017 18:37:54רגע, ליונס הוא חלק מהחבורה של עידו ואיש?
עידו גילרי
17 ינו 2017 18:42:31אני מקבל אותו בכיף למשפחה, אבל לא ידוע לי על אח עובד (לא אין צורך לתקן את הטעות).
Ish
17 ינו 2017 20:50:16גוגל טרנסלייט מתן
מתן גילור
17 ינו 2017 20:58:29גוגל טרנסלייט פועל נגדי באופן מגמתי 😜
יפה ללמוד איסלנדית לעת זקנה 🙂
Ish
17 ינו 2017 21:01:32One down, and I have no idea how many thousands to go
Ljos
17 ינו 2017 21:31:59תודה על ההצעה, אבל יש לי כבר משפחה אחת שהייתה בטוחה שהיא רצתה אותי ועכשיו הם נשארים בסביבה בעיקר כי הם מרגישים שאין להם ברירה.
ובקשר לגוגל טרנסלייט: https://www.youtube.com/watch?v=rwOH3YsraNs
צביקה
17 ינו 2017 16:07:05לא מבין. לברון זיהה את נקודת העוצמה והתורפה של ג"ס, והיא אופיו של גרין. גרין שם את עצמו בעמדה מאוד פגיעה, בגלל הפאולים הגסים שעשה עם בעיטות לאשכים של שחקנים בשתי הסדרות, גם גמר המערב וגם הפיינלס. אז לא להתגרות בו כדי לנסות לגרום לו לעשות טעות ולחטוף הרחקה, זה טמטום. ובכן, לברון לא מטומטם. גרין קצת כן…
עגל
17 ינו 2017 16:18:03הכל נכון אבל אמש לברון באמת חטף בלסת מהכתף של גרין (הילוך איטי מראה זאת)
צביקה
17 ינו 2017 16:46:00לא דיברתי על אמש בכלל. רק על הפיינלס.
יניב
17 ינו 2017 16:44:16צביקה הפכת את לברון למשהו שהוא לא.מה שכן לברון זיהה שהוא הולך להפסיד והחליט להפעיל את נשק יום הדין מה שנקרא קודם כל הוא ניסה להוציא מהכלים את קרי ושזה לא הצליח הוא הלך על גרין.שלא יהיה אי הבנות זה היה לגיטימי מבחינתו ובשורה תחתונה הוא הצליח בזה אבל זה לא שהוא ידע את נקודת התורפה הוא פשוט ניסה עם 2 הכוכבים של גולדן
צביקה
17 ינו 2017 16:46:55לברון עשה מה שהיה צריך כדי לזכות באליפות. ובהרבה יותר קור רוח מאשר גרין, זה בטוח.
Ljos
17 ינו 2017 16:52:28קור רוח של רוברט הורי.
אם מה שאתה צריך כדי לזכות באליפות זה לחפש ללכת מכות, אתה לא באמת אלוף כדורסל. שמעתי שאוקונור מחפש מתמודדים ב-UFC.
למען הסר ספק: לברון כן הוכיח שהוא יכול לשחק כדורסל.
Ish
17 ינו 2017 18:30:24זה קולע בול לאליפות של שנה שעברה. קליבלנד לא יכלו לנצח בכדורסל, אז הם בעזרת ואדיבות השופטים והליגה הפכו את זה לקוואזי כדורסל שכבר אינו באמת כדורסל יותר ולקחו אליפות בו.
john
17 ינו 2017 16:25:50לגבי סטף. דל קרי בברוטו עשה 19 מיליון בלבד כל הקריירה. נשמע המון לא? אחרי מיסים של כ-40% (יותר כששיחק בטורונטו) נשאר עם כ-10 מיליון. אחרי קומישן לסוכנים וביטוחים מקצועיים הוא הרוויח משהו בסביבות ה-8 מיליון דולר. זאת אומרת שסטף גדל בבית שהכניס בסביבות 750-900 אלף דולר בשנה. זה בהחלט חיי נוחות אבל לא מעבר לזה. נניח שהרוויח גם מעט מפירסום. דל כיום אחרי כשני עשורים של עבודה כפרשן והשקעות מוצלחות יושב על שווי נכסים של 16.6 מיליון דולר. ישנם אחוז מטורף של שחקני עבר שהרוויחו כמוהו או הרבה יותר שנשארו ללא דבר להוריש לילדיהם.
דל קארי איש מאוד דתי. הוא התחתן צעיר והביא ילדים וחינך אותם על צדקה, אמונה, כנסיה וצניעות. הבן שלו חיי חיים דומים. הוא נאבק לאורך על הקריירה שלו בכדי שהוא יוכל להיות על המגרש עם שחקנים מקצועיים. הוא היה בנחיתות פיזית מהתיכון ועד היום כשהוא מתמודד עם אתלטים בעלי פיזיות טבעית חזקה בהרבה משלו. לכן למרות שיש לו לא מעט חולשות במשחקו לעולם לא אראה בו ילד תפנוקים שקיבל את הכל עם כפית של זהב בפה.
סומסום
17 ינו 2017 16:47:56אתה לא, אבל קווין דוראנט ראה בו בכלל "לבן. או צהוב. במקום שאני בא ממנו, אין כאלה":
https://www.youtube.com/watch?v=iRFfoUP_YMo
סטף וקליי הם הספלאש בראדרז, אבל עבור החבר'ה הם לא באמת בראדרז.
צביקה
17 ינו 2017 16:49:061. הוא באמת עם רגליים על הקרקע.
2. הוא בכל מקרה הולך לקבל חוזה של 200 מיליון. אין לו שום בעיה להיות כרגע הצנוע הידוע.
john
17 ינו 2017 17:06:28הוא היה כזה גם כשהיה MVP עם 2-3 שנים נותרים בחוזה כשהוא יודע שהוא עוד פציעה רצינית אחת מלרדת לפח הזבל של ההיסטוריה. אני מודה שהרבה זמן לא האמתי לו וחשבתי שזו הצגה לתקשורת. היום מעט פחות.
מנחם לס
17 ינו 2017 17:17:02סט קרי הוא עם שתי רגליים על הקרקע יותר אולי מכל שחקן אחר בין כל האול סטארים
Ljos
17 ינו 2017 17:05:21היו לו צרות. אבל צרות של עשירים (יחסיים. גם אם לא הכרתי מעולם אדם שהרוויח סכומים כאלו).
ברור שהוא נלחם והיה לו קשה. אבל נראה לך שילד כמוהו שגדל בתנאים של באטלר היה מצליח באותה צורה עם הקשיים האלו. כמו שטיריון אמר ״אם כבר להיות נכה. עדיף להיות עשיר״.
גם אנשי משפחת בנאי עובדים קשה עבור האומנות שלהם, אבל מה הבעיה להגיד שהם אומנם זכו בלוטו המשפחתי, אבל לפחות הם גדלו היטב?
john
17 ינו 2017 17:16:07אני מכיר לא מעט אנשים עם כסף והרבה. אם אתה חושב שכולם חיים חיי נוחות וילדיהם לא מתמודדים עם בעיות אז אתה טועה. נכון שכסף שמספיק בשביל צרכים בסיסיים זה חשוב כדי להעניק לילד את הבסיס החומרי שלו. העניין הוא שבסיס ערכי מוסרי ונפשי חשובים פי כמה. אני רוב חיי חייתי בין המעמד הבינוני לבינוני-גבוה. לא התפנקנו או חיינו ללא מגבלות אך לא היה חסר אוכל בגדים או חוגים. קרוב שלי חי בארמון בשכונת יוקרה בארהב כשכל בקשה חומרית שאי פעם ביקש נחתה בידיו. אני אומר באחריות שלא הייתי מחליף איתו לחצי שניה את חיו האומללים.
עגל
17 ינו 2017 17:28:06עזוב אותך ג'וני, סטף הוא על הכיף כיפאק ודוגמא מצוינת לחינוך טוב גם במשפחה עשירה (הכל לפי מה שמצטייר בתקשורת כן?)
Ljos
17 ינו 2017 17:31:14בדיוק ההיפך ממה שאני מנסה להגיד. קשה לשלב בין העברת טענה ברורה להקשבה מלאה בשיעור.
הוא גדל היטב וזה מה שחשוב. הערכים שלו הם נפלאים ונהדרים. הוא הבן שהייתי רוצה לאמץ אם הייתי רוצה ילדים (והוא לא היה מבוגר ממני בכשנתיים). קל לראות איך הוא היה יכול לגדול בצורה שונה לחלוטין. קובי בריאנט מראה לאיזה רמות של טירוף אפשר להגיע גם כבנים לשחקן כדורסל מבוסס כלכלית.
אני גם לא אומר שלעשירים אין בעיות ואין צרות. חלילה. אני טוען שהן מוכפלות כאשר אין כסף וחיים חיי הישרדות. אני טוען שבכל מקרה קשה להיות נכה, אבל עדיף להיות נכה עשיר.
john
17 ינו 2017 21:08:00הבנתי אותך היטב. תקרא את הפיסקה האחרונה שכתבת. איתה אני לא מסכים. עוני הוא לא מכפלת צרות אוטומאטיות. יש אנשים שהעוני היה הכרחי למי שהם והם לא היו מגיעים לכך אחרת. ויש כאלה שהפוך. יש אנשים שכסף גורם להם צרות צרורות. אני פשוט לא מביט בדברים באופן לינארי. אולי לג'ימי באטלר היה קל יותר אילו היה בן של כדורסלן עשיר או שאולי היה הופך לטים הרדוואי ג'וניור. אולי דווקא העוני אפשר לו לפתח את האמביציה והחוסן המנטאלי שהביא אותו למה שהוא.
Ljos
17 ינו 2017 21:30:25עם מה שכתבת כאן אני יכול להסכים. אני לא רואה איך בהכרח מה שכתבת מנוגד למה שכתבתי.
עידן עופר
17 ינו 2017 17:45:53מעורב מעולה, תודה.
Ghost Rider
17 ינו 2017 20:47:26השקרים של שונאי לברון כאן (איש והייטרים דומים) מגעילים ת'נשמה.
Ish
17 ינו 2017 20:59:00אני לא שונא את לברון. למעשה אני בטוח שגם אם תתאמץ מאוד לא תמצא דברים רעים שאמרתי עליו. הדבר היחיד שמפריע לי בלברון הוא ההצגות שלו,(כאילו ברצינות הבן אדם בנוי כמו רכבת משא עמוסת טנקים עם מנוע של חללית, ואם נציב את כל צוות הופס על המגרש ויותר להם להרביץ ללברון תוך כדי שהוא עושה את דרכו לסל זה לא יעצור אותו ויהיה לך דאנק מהדהד בטוח, אבל איכשהו חלקי גוף שלו מצליחים לעוף בכל מיני צורות שלא תואמות את המגע שהיה) אבל הוא רחוק מאוד מלהיות יוצא דופן בליגה מבחינה זאת.
אתה טוען ששיקרתי כאן?
תביא דוגמה אחת
מהזיכרון שלי ההייטר היחיד מבין שנינו הוא אתה( ויש שורה ארוכה של תגובות שמעידים על כך בפליאוף האחרון).
ספלאש
17 ינו 2017 21:45:15לכל מי שטען שהשנה גולדן סטייט "שייכת" לדוראנט, במשחק הזה היה ברור שסטף הוא הבעל בית. הוא מוביל את ההתקפות, מניע את ההתקפה ומייצר לאחרים, ולוקח על עצמו כשצריך.
דוראנט היה בתפקיד קלעי במשחק, מין קליי משודרג.
ותגידו, מה זה הזקן הזה של סטף? הוא מנסה להראות כמו ג'בל מגי האגדי??