מעורב הופס ליום שני בערב / מנחם לס

1.נשות יוקון שברו את שיאן-הן: 91 נצחונות רצופים!

נשות יוקון, מס' 1 במכללות, גברו על SMU בתוצאה 48-88 כשהן זוכות בנצחון הרצוף מס' 91 שלהן, ושוברות את שיאן של שחקניות יוקון האחרון מלפני 6 שני שהיה 90 רצופים. ליוקון מחכים שני משחקי חוץ קשים נגד המדורגת השלישית מרילנד והמדורגת מס' 6 נוטר-דאם.

המבצע הבא – מלבד כמובן לשמור על הרצף? – אליפות NCAA חמישית ברציפות.

עבורי אין כלל ספק שקבוצות הנשים של יוקון, עם מאמנה ג'ינו אאוריימה, הן קבוצות כדורסל שניתן להכתיר יחד עם הסלטיקס של שנות ה-50 וה-60, ו-UCLA של ג'ון וודן ושחקניו לו אלסינדור וביל וולטון, כקבוצות הכדורסל הגדולות מאז ומעולם.

ג'ינו אמר לקבוצתו לפני הנצחון מס' 91: "בואו לא נשקר לעצמנו. הרצף הזה חשוב לא פחות מאליפות. למה חשוב להמשיך אותו ולנסות להאריכו כמה שיותר? בגלל שכל קבוצה שמשחקת נגדנו יודעת שבסיום הרצף תהיינה שתי מנצחות: אנחנו עם השיא שקבענו ברצף ניצחונות, והקבוצה שניצחה אותנו וחתכה את הרצף. אז בואו נמשיך אותו כמה שנוכל, וניהנה מכל משחק כי כל ניצחון הוא שיא חדש!".

לזה אני קורא מאמן השומר על מוטיבציה!

2. כדורסלן מצרי, 2.14 מ', גיבור נצחון לואיוויל על דוק

לואיוויל, מס' 14 במכללות, שחקה את דוק – שהיתה שלישית עד ההפסד בשבת בערב ללואיוויל 69-78 – וגיבור הנצחון היה הסנטר שלה, אנאס מחמוד, 2.14 מ', שקלע 17 ב-6 מ-9 (ו-5 מ-7 מהקו) עם 11 ריב', והשיפור במשחקו ממשחק למשחק ממש הפכו לשחקן שסקאוטים רבים החלו לעקוב אחריו ברצינות רבה מאד.

 

 

תחליטו בעצמכם:

3. ללייקרס יש דוקטור לתזונה!

 

(לא ידעתם? זה מה שמשפר ללייקרס את הניתור ויכולת הריכוז והמחשבה!)

שמה דוקטור CATE SHANAHAN והיא אוסרת כל PROCESSED FOOD. אחרי כל אימון הקבוצה מתקלחת, מתיישבת מסביב שולחן ארוך, ושותה את המעדן היומי שהוא חובה על כולם: ה-BROTH (הנוזל) שנשאר מבישול חלקי תרנגולות שגודלו ואכלו רק אוכל אורגני.

(חובה ש-2/3 מחלקי העוף בקדירה יהיו רגליים). שופכים עליהם גלון של מים מזוקקים, כוס שלמה של חומץ, 6 בצלים, 10 שומ'ים (GARLIC) שלמים, 10 גזרים, 12 STICKS של סלרי, 25 THYMES (לא יודע מה זה [זה טימין, מולי]), חמישה חבילות כוסברה טרייה, מלח ים, ו-20 גרעיני פילפל ירוק. הכל מתבשל 12 שעות על אש קטנה ואז מסלקים את כל השומן הצף. אז שמים שוב על אש קטנה לשעתיים, מוציאים את כל ה-SOLIDS ומזקקים את הנוזל, ושמים אותו להתקרר לכמה שעות. אחרי כל אימון של שחקן חייב לשתות 16 OUNCES (חצי פאונד) מה-BROTH הזה שלפי שנהאן מחזק את העצמות, משפר תיפקוד הלב-ריאה, והעיקר – משפר את כושר הריכוז. היש פלא שהלייקרס כה טובים לאחרונה?

לא מאמינים לי?

לכו ל-SI וקראו את המאמר "OLD SCHOOL FOOD: EAT LIKE A LAKER"  ה-16 לינואר, 2017)

 

4. הסיקסרס כבר פירסמו: מרקל פולץ!

Markelle Fultz is not only establishing himself as the Philadelphia 76ers‘ first draft pick, but the best prospect we’ve seen in recent years.

כיתת הדראפט של 2003 היא ללא ספק החזקה ביותר מאז 2003 (לברון, כרמלו אנטוני, דוויין ווייד), אבל זוהי גם כיתת הגארדים הטובה אולי אי פעם (רק זה חסר לנו! עוד פוינט גארדים וקומבו-גארדים טובים לליגה!), ולפי הסיקסרס אין ביניהם אף אחד שהם רוצים מלבד מרקל פולץ מאוניברסיטת וושינגטון.

הקבוצה עצמה לא מתפקדת כי היא איבדה יותר מדי שחקנים לדראפט של 2016, ומצבו מזכיר לי את מצבו של בן סימונס ב-LSU. כמו בן סימונס, הסיכוי הוא שלא נראה את פולץ בטורניר ה-NCAA.

 

יש לו טאץ' נפלא, ו-PULL-UP GAME יוצא מגדר הרגיל. במקום לדבר הרבה, תנו מבט בסרטונים ובתפעולים שלו. ממש שחקן ללא חולשות:

*

*
PASSING TOUCH יוצא מן הכלל:
*
*
ראיית משחק מעולה, והוא מאד COOL ושחקן עם ראש על הכתפיים!:
*

 5. ליג פס חינם לשבוע!!!

וגם FREE STREAMING!

היכנסו ל-NBA.COM וההרשמה שם. חינם לשבוע. כל המשחקים
NBA LEAGUE PASS Free Preview is LIVE!
Don't miss out. Start streaming now.
GET STARTED
*
אל תשכחו לבטל אחרי שהשבוע מסתיים!
*

6. תנו מבט בשלושה "BUZZER BEATERS של דטרויט נגד הלייקרס…

באזר ביטר  ראשון:

*

*

*
*

 באזר ביטר שני:

*

*

*
*

ובאזר ביטר שלישי...

(רוצים עוד, או 3 מספיקים?)

*

*

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 10 תגובות

  1. 2.שחקן מאוד מסקרן, אבל להיות סנטר NBA ששוקל 97 ק"ג זה לא קל בכלל. במיוחד שחלק גדול מהתפקיד היום הוא חסימות בהתקפה. לזכותו יאמר שהוא חוסם מצויין, 2.5 חסימות בפחות מ-21 דקות במשחק.

    3.לא בטוח שפולץ ישאר בשביל הסיקסרס. לא סביר שיזכו בבחירה הראשונה בק-טו-בק בלוטרי, זה די נדיר (למרות שקרה כבר לקליבלנד ולאורלנדו).

    5.אני מקווה שבכל הקבוצות יש ד"ר לתזונה. זה חשוב מאוד – התזונה של השחקנים היא מפתח לזה שיוציאו כמה שיותר מעצמם. איל תרגם על זה מאמר טוב לפני כמה חודשים: http://www.hoops.co.il/?p=69343

  2. אחלה מעורב
    הבחור המצרי נראה הרבה יותר אתלטי מכל מיני ענקים שהגיעו בעבר מהמזרח התיכון
    (חאמד חדאדי, גוליית וכדומה)
    🙂

  3. מעורב מסקרן ומחדש ביותר,
    אני בעד שמנחם משתף בתוכניות שלו, למשל על מרטין דיי
    כך אנו יודעים מה הולך בא"רהב ואיך חוגגים (אני לא ידעתי)
    (מתגובתיו במנדיי בסקט)

  4. וואי איזה גועל נפש של מתכון.
    להיות בלייקרס זו אומללות קיומית ממש.
    במקום ה-broth שייקחו אותם ל-brothel שלוש פעמים בשבוע והם יהיו פנתרים, מתכון מצוין לגוף ולנפש, מחזק מאוד את הלב-ריאה ואת העצם המתכווצת

כתיבת תגובה

סגירת תפריט