מאנדיי נייט בסקטבול – משחקי יום ב' ב-NBA / גיא רוזן

 

 

יום שני הגדול!
לילה עמוס משחקים, ולא סתם משחקים,
הקרם דה לה קרם.
קליבלנד במפרץ,
כריס פול נגד ראסל ווסטברוק,
ויוטה באריזונה!!!

 

ניו יורק ניקס (18 – 23) – אטלנטה הוקס (23 – 17)
(20:00 בערב)
"הלוואה יש לקחת רק מהפסימיסט! הוא לא מצפה שישלמו לו בחזרה…"
כן, אלו הם ההוקס. פסימסטים.
נתנו את קלעי השלשות הכי טוב שלהם כמעט בחינם לקבוצה מס' 1 בקונפרנס שלהם.
ותוך כדי, הורידו את מילסאפ מהמדף, כי הם לא מאמינים שימצאו קונה.
מה יוצא מכל הפסימיות הזו?
כנראה שניצחון חוץ בגארדן. גם זה משהו…
קצת יותר ברצינות –
ההוקס בעונת מפנה. מסתבר שהם הגיעו למסקנה שהגיע זמן לשינוי, והם מסובבים את ההגנה במלוא הכוח.
לשמחת אוהדיהם, הנהג של אטלנטה הוא נהג מיומן, והם עדיין קבוצת צמרת במזרח.
מולם הם פוגשים קבוצה שצריכה הייתה לסובב את ההגה בקיץ האחרון, ובמקום זאת נתקעה עם כמה מהחוזים הגרועים בליגה (רוז, נואה, כרמלו).
הניקס ניצחו 2 מ-10 משחקיהם האחרונים,
ההוקס הפסידו רק 2 מ-10 משחקיהם האחרונים.
הניחוש שלי למשחק הלילה?
גם במשחק ביתי בגארדן, הניקס ימשיכו בתצוגת הכדורסל העלובה שהם מציגים לאחרונה, ואטלנטה תנצח.

 

 

וושינגטון וויזרדס (20 – 19) – פורטלנד טריילבלייזרס (18 – 24)
(21:00 בערב)
על היהודיות הכפריות ברומניה נהגו לומר שהם מאמינות בעבודה קשה. הן היו נוהגות לומר ש-"בלי עבודה קשה, כלום לא צומח חוץ מהיבלית."
על היהודיות של העיר הגדולה, בוקראשט נהגו לומר שהן מאמינות בהצלחה –
"גבר מצליח הוא גבר שמרוויח יותר ליי מאשר אשתו מסוגלת לבזבז. אישה מצליחה היא זו שתופסת גבר שכזה…"
בפורטלנד חשבו שהנישואין של לילארד עם מקולם הם נישואין מוצלחים.
הם היו בטוחים שפורטלנד מסוגלת לקלוע הרבה יותר משיהיו מסוגלים לקלוע עליהם.
אבל הם טעו.
בלי עבודה קשה, אין הגנה.
ובלי הגנה, אין ניצחונות.
ההגנה של פורטלנד ממוקמת במקום ה-27 בליגה.
הלילה הם יוצאים למשחק חוץ לא קל בוושינגטון, שטיפסו כבר למקום ה-5 במזרח, אחרי שבתחילת העונה הם היו עם מאזן שלילי, מחוץ לתמונת הפלייאוף.
וושינגטון ניצחו 7 מ-10 משחקיהם האחרונים, פורטלנד רק 5.
הניחוש שלי למשחק הלילה?
הביתיות. 2 הקבוצות מלאות כישרון, בעיקר בקו האחורי. אבל היות והוויזרדס הם קבוצה ביתית מובהקת,
ופורטלנד הם קבוצת חוץ בינונית,
ההימור שלי הוא על ניצחון לקבוצה הביתית (וושינגטון).

 

מילווקי באקס (20 – 19) – פילדלפיה סיקסרס (12 – 26)
(22:30 בערב)
ההבדל בין אינטיליגנט לנבון?
הרומני האינטיליגנט, זה שלמד באוניברסיטה בבוקרשט, יודע שעגבנייה היא פרי.
הרומני הנבון, הוא יודע שלא להכניס עגבנייה לסלט הפירות…"
הסיקסרס?
הם לא חכמים, ולא נבונים.
יש להם מזל. יש להם את אמביד, את נואל, את אוקפור.
אבל הם לא עושים דבר בנידון, חוץ מלהתבונן בנואל ואוקפור מעבדים מערכם בכל שבוע שעובד.
הלילה, הם פוגשים קבוצה שהיא גם חכמה, וגם נבונה.
התמזל מזלה של מילווקי לבחור נכון בדראפט, ויש להם את השכל ואת התבונה להיעזר בסבלנות, ולתת לכשרונות של הקבוצה להתפתח בשקט.
הניחוש שלי למשחק הלילה?
מילווקי אולי נבונים וחכמים, אבל הם גם לא יציבים. למזלם של אוהדיהם, את ההפסדים של חוסר היציבות הם כבר ספגו (הפסדי בית לוויזרדס ולניקס), והלילה אני מהמר שהם יצליחו לנצח את הסיקסרס המתאוששים (ניצחו 5 מ-10 משחקיהם האחרונים)

 

אינדיאנה פייסרס (20 – 19) – ניו אורלינס פליקנס (16 – 25)
(23:00 בערב)
קצת פילוסופיה של ה-"רומני" (הצוענים בבלקן) –
"התפללתי לאלהים וביקשתי סוס חדש, שיעזור לסחוב את העגלה. אני יודע שאלוהים לא פועל ככה, אז גנבתי סוס, והתפללתי למחילה…"
הפליקנס. הם "גנבו" את הבחירה הראשונה של דראפט 2012, למרות שהיו רק במקום ה-4 מהסוף במאזנם.
רק שככל הנראה, מחילה מספקת הם לא ביקשו, בגלל שלמרות שמשחק בשורותיהם אחד מהשחקנים הטובים בליגה, הם בילו את רוב החצי הראשון של העונה בתחתית של ה-NBA.
אבל השנה המערב (לפחות בחלקו התחתון), נחלש. בשביל המקום ה-8, מספיק מאזן שלילי של 6 ניצחונות מתחת ל-50% .
כך ש-41 משחקים לתוך העונה, למרות שיש להם רק 39% ניצחונות, הפליקנס מוצאים עצמם משחק וחצי מהמקום השמיני.
הלילה הם משחקים באינדיאנה, שנאחזים בשיניים במקום ה-7, רק חצי משחק מעל שארלוט שבמקום ה-9.
לכאורה, לאור ההצלחה היחסית של ניו אורלינס לאחרונה הם אמורים להגיע למשחק הלילה כקבוצה עם סיכויים לא רעים,
אבל אינדיאנה, יותר מכל קבוצה אחרת בליגה, תלויה לחלוטין באולמה הביתי בשביל להשיג הצלחות.
15 – 5 , מאזנם העונה בבית. רק לקליבלנד במזרח,
ולרוקטס ולגולדן סטייט במערב, יש פחות הפסדי בית.
הניחוש שלי למשחק הלילה?
אינדיאנה תנצל את הביתיות בשביל להשיג ניצחון נוסף.

 

דנבר נאגטס (15 – 23) – אורלנדו מג'יק (17 – 25)
(00:00 חצות)
ככול שמתקדמת העונה, אורלנדו הולכת ומתרחקת מהפלייאוף, בעוד שהנאגטס מצליחים להישאר קרובים למקום ה-8 במערב.
אבל למעשה, 2 הקבוצות יותר דומות משונות –
אורלנדו הפסידו 5 –מ-6 משחקיהם האחרונים,
דנבר הפסידו 5 מ-6 משחקיהם האחרונים.
2 הקבוצות לא יציבות להפליא, ל-2 הקבוצות היררכיה חסרה עד לא קיימת.
הניחוש שלי למשחק הלילה?
קשה לדעת, עם קבוצות כל כך הפכפכות.
נלך על הפתעה – ניצחון חוץ לאורלנדו.

 

בוסטון סלטיקס (25 – 15) – שארלוט הורנטס (20 – 20)
(02:30 לפנות בוקר)
זו שבדרך למעלה, וזו שבדרך למעטה.
2 הקבוצות פתחו טוב את העונה, ועד לא ממזמן הן היו צמודות בדרוג.
אבל שבועיים לא קלים עברו על ההורנטס (הפסידו 6 מ-7 משחקיהם האחרונים, כולל 4 הפסדים רצופים) בעוד שהסלטיקס לאט לאט תוקעים יתד במקום ה-3 במזרח (ניצחו 8 מ-10 משחקיהם האחרונים), תוך כדי הצגת התקפה מרשימה בהובלתו של השחקן הכי אנדרייטד בליגה – אייזה תומאס.
31.5 נק' למשחק, יש לתומאס באותם 10 המשחקים, ונכון להיום, רק לגריק פריק יש PER גבוה משלו מבין שחקני הקונפרנס המזרחי.
הניחוש שלי למשחק הלילה?
עוד משחק מצוין של תומאס, עוד ניצחון לסלטיקס.

 

גולדן סטייט ווריאורס (34 – 6) – קליבלנד קאבלירס (29 – 10)
(03:00 לפנות בוקר)
"אלוהים, בחוכמתו הרבה, נתן לנו את משפחותינו. תודה לאל, שאת החברים אנחנו יכולים לבחור לבד…"
הרבה ביקורת זוכים "החותמים החופשיים" על בחירותיהם. זה התחיל בלברון ומעבריו התכופים. זה המשיך בדוראנט ובמעברו למפרץ.
אבל שלא בשונה מהדודה שלי, גם לברון ודוראנט העדיפו, ובצדק, לבחור את חבריהם, המקום לתת להנהלות הקודמות לבחור עבורם.
והמרוויחים הגדולים מאותן החלטות?
אנחנו, האוהדים.
אני לא זוכר יריבות כל כך מתוקשרת, כל כך מעניינת, אם כל כך הרבה אמוציות,
כבר הרבה שנים.
זו אולי היריבות הכי מתוקשרת, והכי מעניינת, מאז ימי בירד – מג'יק הנהדרים.
הלילה הקאבס מגיעים למשחק שלא נראה לי שעבורם הוא משנה, כמו שהוא משנה לאוהדים (בכל העולם).
האמת, נראה לי שגם לגולדן סטייט זה פחות משנה ממה שאנחנו מדמיינים לעצמנו.
אבל בכל זאת, הלילה צפוי משחק מרתק, בין 2 הפינליסטיות של השנתיים האחרונות.
הניחוש שלי למשחק הלילה?
אני מאמין שהקאבס הולכים לזרוק כמות פסיכית של שלשות. יכנסו השלשות?
הם יהיו עמוק במשחק.
לא יכנסו?
גולדן סטייט ינצחו בפער דו ספרתי.
בגלל שאני לא רואה את הקאבס נלחמים לחזור מפיגור כמו במשחק הקודם.
והיות ולגולדן סטייט יש בסופו של יום את אחת מההגנות החזקות בליגה (מקום 2 בליגה),
אני מאמין שהם יצליחו להגביל את המבול, ולנצח הלילה.

 

 

פיניקס סאנס (13 – 27) – יוטה ג'אז (26 – 16)
(04:00 לפנות בוקר)
אם יש רק משפט אחד של דודתי אותו אלמד יום אחד לילדי, זהו זה –
"טירוף היא מחלה תורשתית. אתה מקבל אותה מילדיך…"
אני מקווה שכהורה, אני לא אדביק אותם באהדה לסאנס,
כי זה כבר לא בגדר טירוף. זו התעללות…
רק הסאנס מסוגלים בפער של יומיים לנצח את הספרס, ולהפסיד בבית למאבריקס.
הלילה אנחנו מארחים את הג'אז, ובינינו –
לא כוחות.
סביר להניח שיוטה ילמדו מהטעויות של הספרס (לא לקחו את המשחק ברצינות),
ושהם יגיעו הלילה למשחק מוכנים לשחק את ההגנה הרגילה שלהם (ההגנה מס' 1 בליגה).
וכאשר הסאנס פוגשים קבוצה טובה שלא עסוקה בלישון על המגרש –
הניחוש שלי למשחק הלילה?
ניצחון לג'אז.

 

לוס אנג'לס קליפרס (28 – 14) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (25 – 17)
(05:30 בבוקר)
"כשההזדמנות נוקשת, המולדבי מסתובב בחצר מחפש תלתן עם 4 עלים…"
בשקט, בשקט, לקליפרס יש כבר 6 ניצחונות רצופים, למרות שגריפין עדיין חסר.
לת'אנדר להבדיל, יש פחות ניצחונות (5 – 5 ב-10 המשחקים האחרונים), ופחות תירוצים.
הייתה להם את ההזדמנות –
הפציעות של הקליפרס,
הפציעות של הג'אז,
הפציעות של ממפיס,
חזרתו של אולדיפו.
הייתה להם את ההזדמנות לעשות מעשה רוקטס, ולפתוח פער מהמתחרות על מקום טוב במערב.
מה הם עשו?
הלכו על הגרסה ה-NBAית של לחפש תלתן עם 4 עלים –
חיפשו לנפח לווסטברוק את הסיכויים ל-MVP.
אז אולי הם הצליחו,
אבל ההזדמנות בינתיים ברחה.
הניחוש שלי למשחק הלילה?
ניצחון של הקליפרס, למרות חסרונו של גריפין.

 

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
233 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
tripledouble
tripledouble
16/01/2017 18:00:04

"בפורטלנד חשבו שהנישואין של לילארד עם מקולם הם נישואין מוצלחים.
הם היו בטוחים שפורטלנד מסוגלת לקלוע הרבה יותר משיהיו מסוגלים לקלוע עליהם.
אבל הם טעו." 11/10. פריוויו מדהים ללילה מדהים. מקווה למשחק צמוד בין הלוחמים לפרשים כמו לפני 3 שבועות, ושקרי סוף סוף יתעורר על עצמו כשהוא רואה את קיירי מולו.

ערן
ערן
16/01/2017 18:02:30

תענוג
אני אישית לא כל כך מתרשם ממילוקי, יש להם שחקנים עם פונטציאל כה עצום, וכל מה שהם מצליחים להשיג זה בקושי מאזן חיובי והמון יציבות.

ובקשר לדאבס המשחק הלילה חשוב מאד, הם חייבים להוכיח שהקאבס לא נכנסו להם לקופסא. אחרי החזרה מהפיגור במחשק הקודם, וכמובן מהפינלס. במיוחד סטפן קארי שמשחקיו האחורנים (ארבעה במספר) מול קליבלנד היו מחפירים.

Mbk
Mbk
16/01/2017 18:06:28

תודה גיא
מי ייתן ונפגש בבלוג החי
הפעם גולדן סטייט ב 18

עידן
עידן
16/01/2017 18:17:03

תודה רבה גיא על עוד פריוויו מחכים.התוצאה היום בין גולדן לקליבלנד לא חשובה[לקח משנה שעברה].חשוב רק מה שיקרה ביוני בהנחה שגולדן יהיו שם מה שלא בטוח בכלל

צביקה
צביקה
16/01/2017 18:28:55

אפשר ערב שלם לראות כדורסל. לישון רק בין אחת לשתיים וחצי. לא באמת חשוב לראות משחק בין דנבר לאורלנדו….

אמיתי
אמיתי
16/01/2017 18:32:18

בהחלט לילה שציפינו לו המון זמן.
דנבר נגד אורלנדו!!!

סומסום
סומסום
16/01/2017 18:34:45

אמאלה איזה יום!
הקרם דה לה קרם בוואריה!
אבל כזו עם הספוג מלמטה והסירופ שוקולד מפלסטיק בלמעלה!
מפגש הסטייק שולתתתתתתתתתתת!!

טוב. מהר מהר לגמור עבודה. I'll be back!

שי אבן צור
שי אבן צור
16/01/2017 18:37:32

יש לי תחושה שאתה מחזיק מדריימונד…
איזה לילה יא ווארדי!

חוץ מזה, יופי של פריוויו

פאקו
16/01/2017 18:41:37

ערב משחקים עם משחק קאבס-דאבס יחד עם פריוויו של גיא. מה יכול להיות יותר טוב?

רועי ויינברג
16/01/2017 18:41:53

אחלה פריוויו. ממקומי בתגובה 9 אני פונה למורה שלי לספרות:

גאולה, אם אוציא ציון רע במבחן יש מצב שזה קשור לזה שקמתי ב-3 בבוקר ביום שלו. מצטער, אבל יש מועדי ב' במרץ ואין קליבלנד-גולדן סטייט עד יוני.

תודה,
רועי.

p
p
16/01/2017 20:17:50

מעולה =)
בהצלחה במבחן!

גיא
גיא
16/01/2017 20:23:47

יפה,
you have your priorities in order

harel
harel
16/01/2017 23:43:12

ספרות אפשר להבין אבל לי יש מחר מבחן ב*היסטוריה* וזה המועד ב'.
בקיצור, אני אראה את התקציר.

דה שוט
דה שוט
16/01/2017 18:47:10

יפה כתבת. עצה ידידותית – בבית, תמיד תהמר על הקבוצה שאתה אוהד (ד״א את הטקסניות אירחתם במקסיקו)

הברון מקריית אקרון
הברון מקריית אקרון
16/01/2017 18:49:33

תודה על פריוויו מעולה – אחלה יום יש פה לכבוד ה-MLK – יש קרבה לMBK? 🙂 נתראה יותר מאוחר בזמן המשחקים..

ןno funny shtuff
ןno funny shtuff
16/01/2017 19:09:36

פריוויו נהדר כתמיד. הציטוטים נהדרים.

אפשר הסבר לרפה הבנה שכמוני על הציטוט עם המולדבי? האסימון נתקע בדרך.

גיא
גיא
16/01/2017 19:29:31

הגרסה הרומנית לציפור ביד, 2 ציפורים על העץ.

ןno funny shtuff
ןno funny shtuff
16/01/2017 19:33:24
הגב ל  גיא

נייס

לא משנה שמות
לא משנה שמות
16/01/2017 19:10:18

פריוויו מעולה

יאיר
יאיר
16/01/2017 19:30:55

מעולה גיא! אני נהנה מאוד מהאיטליגנציה של הכתיבה שלך

רועי ויינברג
16/01/2017 19:40:23
הגב ל  יאיר

1+

מתן גילור
16/01/2017 21:02:40
הגב ל  יאיר

+2

ןno funny shtuff
ןno funny shtuff
16/01/2017 19:31:09

שידורים-
ניקס-הוקס, באקס-76, סלטיקס-הורנטס- חמש פלוס לייב

קאבס-דאבס- חמש הרגיל.

איי האב א דרים..

פאקו
16/01/2017 19:33:01

מישהו נרדם שם בשמירה.

ןno funny shtuff
ןno funny shtuff
16/01/2017 19:35:11

במחצית המשחק בין מכבי לחולון הוזמן זגג מיומן לתקן את הלוחות הסדוקים.

,אפלטון
,אפלטון
16/01/2017 19:59:36

וואי וואי רצחת אותי עם כל הפרצופים של גרין.
יאללה קליבלנד תנו להם בקרי

אופיר נ.
אופיר נ.
16/01/2017 20:06:28

גיא,

אכן לכבוד לילה של משחקים משובחים,
התעלית עם עוד פריוויו משובח.

מנחם לס
מנחם לס
16/01/2017 20:36:16

אחלה משחקים שמצדיקים פריוויו מעולה כזה.
היום לוטר קינג דיי וזזים לדאונטאון לתהלוכות, מוסיקה, וכו'. למה חוגגים את מרטין לוטר קינג במקום להתאבל אני אף פעם לא הבנתי.
סתם. עןד סיבה למסיבה (במיוחד בגרינוויל, מקום הולדת ה-KKK…)

דורון הגמור מעייפות אך אוהב
דורון הגמור מעייפות אך אוהב
16/01/2017 20:39:14

חגיגת החגיגות, תענוג אמיתי של יצירתיות אינסופית
של גיא שכל פעם מפתיע מחדש, שנים.
מדהים

צביקה
צביקה
16/01/2017 20:51:48

משחק צמוד בגארדן. כיף. מאוד מוזר לי (לא מפתיע, מוזר) איך הניקס ככה הידדרו לאחרונה, בלי פציעות מיוחדות ובלי סיבה מיוחדת. יש להם סגל ממש לא רע, והיו צריכים להגיע השנה לפלייאוף, ואני חושש שאיבדו את הרכבת, וזה מאוד חבל.

צביקה
צביקה
16/01/2017 20:58:12

אני אוהב את התנועות ואת הקליעה של כרמלו.

רועי ויינברג
16/01/2017 21:03:52

ההכנסה של בייקר במקום לי בחמישייה עשתה פלאים בהתקפה של הניקס.

Isiah 213
Isiah 213
16/01/2017 21:12:12

אוהדים של הניקס שצועקים "דיפנס" למה אתם עושים את זה?

john
john
16/01/2017 21:12:30

גיא תודה על ההשקעה ועל הציטוטים הנהדרים רק תמשיך!!!

רועי – לימודים זה הדבר הכי חשוב בחיים. במיוחד ספרות. לכן……………. שים שעון ל-2:50 ותקום בשביל שתוכל ללמוד עוד פרק של "שירה בתנועה" בין שתי הקבוצות הטובות ביקום.

צביקה
צביקה
16/01/2017 21:15:31

10-0? פורטנלד לא הגיעו לאולם?

Smiley
Smiley
16/01/2017 21:50:17
הגב ל  צביקה

51 נקדות כשיש עוד 7 דקות לסיום המחצית. פורטלנד כנראה מתכננים קאמבק מהסרטים…

לאוס
לאוס
16/01/2017 21:27:44

לינקים פארק?

Isiah 213
Isiah 213
16/01/2017 21:40:57

קישור לקוז נגד העכוז

צביקה
צביקה
16/01/2017 21:44:31

אטלנטה הרבה יותר מאומנת טוב מניקס. אבל לניקס יש המון כשרון בסגל.

Isiah 213
Isiah 213
16/01/2017 21:45:02

מישהו שם לב שהווארד נח? מעניין אם הוא שם לב

סומסום
סומסום
16/01/2017 21:55:25

איך מהקבוצה הכי מגניבה בסוף עונה שעברה, פורטלנד נעשתה ככה?
30-57?? אמצע השני? ואלה הוויזארדס, כן?

צביקה
צביקה
16/01/2017 21:57:54

כמה שהניקס לא מאומנים. סוף רבעון. מלו חם היום. במקום לזוז ולעשות תרגיל ולסדר לו חסימה יפה לשלשה, נותנים לו כדור קרוב לצבע. הוא כמבן מצליח להסתדר עם שני שומרים ולשים סל יפה, אבל למה לעשות את זה כ"כ קשה?

Isiah 213
Isiah 213
16/01/2017 21:58:01

מלו מצויין. בושה שהמשולש חושב שהוא המקור לכל כישלונותיו

צביקה
צביקה
16/01/2017 22:20:11

רוז הורס את המשחק של הניקס. בשגיאה גדולה בהגנה ושגיאה נוספת בהתקפה, אטלנטה סגרו את כל ההפרש.

סומסום
סומסום
16/01/2017 22:21:14

איזה פוזשן ומשחק קריטי זה לניקס.
הם חייבים את הנצחון הזה. פשוט חייבים. אחרת הפלייאוף הולך ובורח.

נמרוד
נמרוד
16/01/2017 22:23:41

שרודר גדול ברבע האחרון

סומסום
סומסום
16/01/2017 22:26:45

גניבה של אטלנטה.
שריקה שלא באה לעבירה על רוז. וכרמלו מחטיא מתחת לסל את הנצחון. והטיפ של נואה בחוץ.
ptsd צ'רלס סמית.

אמיתי
אמיתי
16/01/2017 22:27:04

מלו = חחחחחחח

Isiah 213
Isiah 213
16/01/2017 22:27:36

ניצחון גדול לאטלנטה עכשיו נשמע עוד מצעד בכיינים שלא קיבלו שריקה בפוזישן אחרון

צביקה
צביקה
16/01/2017 22:27:44

כדורסל משחקים 48 דקות, והניקס מפסידים בסוף.

Berch
Berch
16/01/2017 22:30:26

הפיספוסים של הניקס בשניות האחרונות מזכירים את ימי פטריק יואינג העליזים….. 🙂

ido
ido
16/01/2017 22:32:57

אם פרי גדל על עץ ועגבניות גדלה על שיח זה אמור לעשות מהעגבנייה ירק,לא?

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
17/01/2017 0:29:13

גולדן סטייט ב33 בדיוק

רפי
רפי
17/01/2017 1:11:47

משחק 9 רצוף לאמביד עם 20+ נקודות . פילי קבוצה אחרת שהוא על המגרש .
מילווקי הצליחה איכשהו לעצור אותו במחצית הראשונה אבל הוא מסיים את המשחק עם 22 נק, 12 כ"ח ו5 חס'.

Shirley Temple Rocks !!!

The Beard
The Beard
17/01/2017 1:14:07

מילווקי באס פילדפליה
\Antetokounmpo פתח את הרבע הראשן מצוין עם 12 נק' אצל מילווקי ואצל הסיקסרס בלט קובינגון עם 8 נק'. תוצאת הרבע היא 26-27 לבאקס.

רבע שני
המחצית הראשונה של הרבע השני היתה צמודה בתוצאה32-33 לפילי. כסאריץ בולט עם 5 נק'.
המשך הרבע היה בשליטתו שלAntetokounmpo שקלע 19 נק'. 54-46 ,תוצאת המחצית הראשונה.
ג'בארי פארקר עם 7. Antetokounmpo עם 21 אצל הבאקס כשהוא מתקרב לממוצע עונתי שלו. קובינגטון עם 8 אצל הסיקסרס.

מחצית שניה רבע שלישי,81-78 לסיקסרס

הסיקרס פתחו את הרבע עם ריצת 10-10 והשוו ל-54-54 4 דקות במחצית השניה. ג'ואל אמביד, הרוקי והכוכב של הסיקרס היהי מצוין עם 10 נק', 10 ריב' ו-4 חסימות. סאריץ עם 15 נק' מהספסל. Antetokounmpo עם 23 ופרקר עם 13 לבאקס.

רבע רביעי 113-104 לסיקסרס
בצד של הסיקסרס אמביד עם משחק מצוין עם 22 נק ', 12 רב', ו-5 בלוק. מהספסל סאריץ עם 17 נק, 9 ריב' ו-4 אס'.
אצל הבאקס היה זה ג'אברי ווקר עם 23 נק', כמוהו Antetokounmpo שגם לו 23 נק. אצל הסיקסרס 8 שחקנים בדאבל פיגר.

tripledouble
tripledouble
17/01/2017 3:05:31

איזו פתיחה של גס

מנחם לס
מנחם לס
17/01/2017 3:05:38

התחלה טובה של הווריורס וגרועה של הקאבס. 0-5. עכשיו 0-7. כבר טיים אאוט לקאבס

מלובני
מלובני
17/01/2017 3:06:14

נראה אולי יהיה אפשר לחזור לישון

tripledouble
tripledouble
17/01/2017 3:11:04

קרי שוב מתחיל לזרוק לבנים

.שגיא נאור
.שגיא נאור
17/01/2017 3:16:33
הגב ל  tripledouble

וזריקות פנויות לגמרי

tripledouble
tripledouble
17/01/2017 3:19:26

עכשיו גם עבר לליי אפים

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/01/2017 3:17:43
tripledouble
tripledouble
17/01/2017 3:22:58

לברון off לגמרי בינתיים וקיירי על הספסל, גס חייבת לברוח

עומר מזיג
17/01/2017 3:23:01

קורבר לא שיחק הרבה נגד גולדן סטייט בשנתיים האחרונות. אף אחד לא אמר לו שבמתפרצת אתה קודם כל לוקח את קארי ואז את השאר.

הברון מקריית אקרון
הברון מקריית אקרון
17/01/2017 3:25:41

קליבלנד חלשים מאוד!

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/01/2017 3:28:53

קורבר כבר עם אחוז שימוש של ווסטברוק

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
17/01/2017 3:28:55

מה עם קורבר חחחחחחחח

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
17/01/2017 3:29:51

תזכרו שאמרתי גולדן סטייט ב33

הברון מקריית אקרון
הברון מקריית אקרון
17/01/2017 3:29:56

הבדלי רמות גדולים…

tripledouble
tripledouble
17/01/2017 3:30:39

הופה קרי סוף סוף אגרסיבי ומתפקד

מנחם לס
מנחם לס
17/01/2017 3:33:26

יש כאן עוד מישהו שמאמין שהשעור שהקאבס מקבלת "לא חשוב" כי זה רק חצי העונה?
זה לא סתם חשוב. זה קריטי לנשמה ול-PSYCHIC.
הקאבס – לטובתם – שיתעוררו מהר!

.שגיא נאור
.שגיא נאור
17/01/2017 3:33:57

הווריורס עם 13 אס כבר (על 15 סלי שדה), יש קבוצות שמוסרות ככה במשחק שלם (טורונטו…)

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
17/01/2017 3:34:37

תקשיבו זה מדהים איך הם תוקפים את קורבר חחיחחחחחח
כל התקפה הוא מקבל סל על הראש

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/01/2017 3:35:22

20 הפרש

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
17/01/2017 3:37:51

הנה עוד סל על קורבר.

מעניין מה נאמר פה בהחתמה עליו, אני מההתחלה טוען שהוא חור בהגנה הרבה יותר מהשלשות הבלתי אפשריות שהוא קולע באחוזים מדהימים (לצערו לא היום)

ערן
ערן
17/01/2017 3:38:44

ההגנה של קליבלנד יש יותר חורים מגבינה שוויצרית. ועוד לחשוב מה היה אם קארי היה זוכר איך לקלוע מול הקאבס

.שגיא נאור
.שגיא נאור
17/01/2017 3:38:58

ליוינגסטון שחקן הבידודים הכי טוב של הווריורס. הקאבס החטיאו כבר איזה 6,7 ליי אפ

.שגיא נאור
.שגיא נאור
17/01/2017 3:39:29

ודריימונד, איזה הגנה הוא נותן. מטורף!

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/01/2017 3:40:01

קליבלנד זה 1 מהשקרים הספורטיביים הגדולים אי פעם.

איך אפשר להאמין שהגמר שנה שעברה לא היה תפור ?

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
17/01/2017 3:42:56

לקום לקנות את המשחק בבודדת בליגפאס קופאין לגוף ואז 20 הפרש וסכנת שיעמום עד לסוף המשחק. למה זה טוב אני לא יודע

נמרוד
נמרוד
17/01/2017 3:43:37

אני דווקא חושב שקרי היה טוב ברבע הראשון, אמנם פתח עם 3 החטאות אבל ההבדל הוא שהוא היה אגרסיבי וחדר לסל, ברגע שהוא חודר אי אפשר לעצור אותו בלי עזרה והוא כבר מצא בשלשות פנויות גם את דוראנט וגם את איגי, ובסוך גם לו נכנסו 2 שלשות

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/01/2017 3:44:14

יש מצב שלברון לא חוזר.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
17/01/2017 3:46:28

הנה עוד הצגה של לפלופ

tripledouble
tripledouble
17/01/2017 3:47:04

הנה הפלופר בפעולה

נמרוד
נמרוד
17/01/2017 3:47:16

אם זה פלגרנט אפשר לסגור את הליגה

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
17/01/2017 3:47:35

אגב, נראה שגרין הוריד 2-3 קילו

Ghost Rider
Ghost Rider
17/01/2017 3:48:39

זו לא עבירה מכוונת?

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
17/01/2017 3:50:22
הגב ל  Ghost Rider

לא אח שלי. אפילו לא קרוב שלברון יתרכז בכדורסל ויפסיק לזיין תמוח

Ghost Rider
Ghost Rider
17/01/2017 3:49:03

שונא את גרין.

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
17/01/2017 3:49:42

זאת אחת הסיבות שאני לא יכול לסבול את המלך הרשע – שחקן כזה גדול עם אופי כזה מחורבן סוג של סתירה מובנית

שעייה
שעייה
17/01/2017 3:50:16

איפה לס? ישן?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/01/2017 3:50:18

אין על גרין.. שחקן אייטיז לתפארת

נתי
נתי
17/01/2017 3:57:07

אז אני שמח להיות יליד שנות ה90

.שגיא נאור
.שגיא נאור
17/01/2017 3:50:56

5 דקות בשביל להבין שזה כולה פאול מסריח

tripledouble
tripledouble
17/01/2017 3:51:22

חחחחחח אני לא מאמין שזה פלייגרנט

Ghost Rider
Ghost Rider
17/01/2017 3:51:40

מקווה שזה ירגיז את לברון מספיק כדי שהמשחק יהיה יותר שווייוני, כרגע כמעט בקצב של 80 נקודות לחצי.

Ghost Rider
Ghost Rider
17/01/2017 3:53:21
הגב ל  Ghost Rider

70

.שגיא נאור
.שגיא נאור
17/01/2017 3:52:04

איך מומי היה אומר? בסה"כ ניסה לשפץ ללברון את הפרצוף

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/01/2017 3:52:24

מכוררררררררררררררר

.שגיא נאור
.שגיא נאור
17/01/2017 3:52:53

אם הקאבס יצמצמו את ההפרש נוכל להגיד שזה שינה את המומנטום…

תומש
תומש
17/01/2017 3:53:14

דווקא כן פלייגרנט. מה לעשות. הלך עם הכתף על הגוף. הכדור היה בטיים זון של סיאטל

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
17/01/2017 3:55:15
הגב ל  תומש

נראה לי שרוב העניין הוא הפלופ המאודדדדדד מוגזם שלו.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
17/01/2017 3:53:51

תוקף ברור של לבקון

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/01/2017 3:53:58

איך שהגיע ל 22 הפרש הרייטינג צנח – טלפון 1..

מנחם לס
מנחם לס
17/01/2017 3:54:28

יש כאן מישהו שיכול להשתיק את שעייה?

תומש
תומש
17/01/2017 3:54:43

מה שלא ספורטיבי פה זו ההגנה של קורבר

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
17/01/2017 3:57:12

לברון הוא הסרג'יו בוסקט של הכדורסל – רק שהוא לא באותו המעמד

גיא
גיא
17/01/2017 3:57:30

אני לא צופה לצערי, אני בעבודה. מחכה לקרוא את הסיקור, נראה שיש הרבה באד בלאד והלוחמים נותנים הצגה

אלי לס
אלי לס
17/01/2017 3:57:34

גרין הגזים עם האגרסיביות לברון הגזים עם הפלופ והשופטים הגזימו עם הפלייגרט

שגיא נאור
שגיא נאור
17/01/2017 4:00:00
הגב ל  אלי לס

חזקק

שגיא נאור
שגיא נאור
17/01/2017 4:00:26

טריסטן תומפסון שווה כל כך הרבה אקסטרה פוזשנס

נמרוד
נמרוד
17/01/2017 4:02:01

הצגה!

tripledouble
tripledouble
17/01/2017 4:02:16

ווסטברוק היה זורק

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
17/01/2017 4:02:39

חחחחח איזה גגגגגגגג של תומפסון על אירווינגגגגגג

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/01/2017 4:03:06

אורגזמה כפולה !

אלי לס
אלי לס
17/01/2017 4:03:56

אני גומר מהפירגון והקבוצתיות של הגולדנים…

שגיא נאור
שגיא נאור
17/01/2017 4:04:02

9 אס לקארי, 4 לקאבס

tripledouble
tripledouble
17/01/2017 4:04:57

חחחחחחח אמיתי?

אלי לס
אלי לס
17/01/2017 4:04:51

הממזר. חשבתי שזה רק אני, ואתה עוד כפול??????

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/01/2017 4:07:45
הגב ל  אלי לס

משולשתתתתתת

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/01/2017 4:05:28

כל הנק' של קליבלנד מהקו, גולדן עם נק' 1.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
17/01/2017 4:05:53

בואנה קווין לאב דומה לדן רושנסקי מהאח הגדול

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
17/01/2017 4:06:32

קווין שושןןןןןןןן

הברון מקריית אקרון
הברון מקריית אקרון
17/01/2017 4:06:35

דוראנט שחקן מדהים!!! רוצח!

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
17/01/2017 4:06:54

אומייגדדדדד קווין דוקאנטטטטט

הברון מקריית אקרון
הברון מקריית אקרון
17/01/2017 4:07:02

לו המום לא יודע מה לעשות נגדם!!

Ghost Rider
Ghost Rider
17/01/2017 4:07:35

הם מדהימים.

מלובני
מלובני
17/01/2017 4:07:39

זאזזזההה אומלל סטארר

tripledouble
tripledouble
17/01/2017 4:07:59

מי אמר שזאזא לא אול סטאר?!

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
17/01/2017 4:08:12

רואים שזאזא ראוי לאולסטאר.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
17/01/2017 4:08:51

קרי היום במשחק ארגזזזזזזז
יש לו דאבל דאבל ללא איבודים

מנחם לס
מנחם לס
17/01/2017 4:09:01

אם גולדן סטייט ינצחו על 25 זאת תהיה מכה אנושה למנטליות של הקאבס. אבל אם זה ייגמר ב-50 הפרש, זה יהיה נגד הווריורס כי הקאבס יגיעו לפלייאוף כמו דובים שכולים.

Ghost Rider
Ghost Rider
17/01/2017 4:09:06

מה שיא האסיסטים למשחק?

מנחם לס
מנחם לס
17/01/2017 4:09:22

קווין לאב פצוע

נמרוד
נמרוד
17/01/2017 4:09:37

גולדן סטייט כבר עם 25! אס'
קרי כבר עם דאבל דאבל

מלובני
מלובני
17/01/2017 4:10:06

Mvp

tripledouble
tripledouble
17/01/2017 4:10:17

אומייגאד

הברון מקריית אקרון
הברון מקריית אקרון
17/01/2017 4:10:46

סטף קרי נהנה המחצית הזאת.. בהחלט הצהרת כוונות של הווריורס.. חשוב/לא חשוב.. לא משנה.. מעניין לראות איך קליבלנד יחזרו למחצית השנייה!

נמרוד
נמרוד
17/01/2017 4:10:49

30 במחצית, קרי עם 14 ו10 בלי איבודים, טירוף

נמרוד
נמרוד
17/01/2017 4:11:13

הקאבס עם 4 אס' ו8 איבודים

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/01/2017 4:11:15

קארי OMG

תומש
תומש
17/01/2017 4:11:42

שייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייט

Ghost Rider
Ghost Rider
17/01/2017 4:11:55

לא שזה אמור להפתיע, צרפו את דוראנט לקבוצה של השנה הקודמת, אבל הכדורסל שלהם עדיין לא יאומן, מניאקים.

שגיא נאור
שגיא נאור
17/01/2017 4:12:37

הטבח של מרטין לותר קינג'ס דיי

Ghost Rider
Ghost Rider
17/01/2017 4:14:18

Most assists game

53 –

Milwaukee vs. Detroit, December 26, 1978

הברון מקריית אקרון
הברון מקריית אקרון
17/01/2017 4:14:40

באמת טבח.. קליבלנד קיבלו הכי הרבה נקודות במחצית מאז 2011!

שגיא נאור
שגיא נאור
17/01/2017 4:14:51

62% מהשדה, 10 ,לשות ב50%, 26 אס על 4 איבודים, 8 חסימות. סטט מ ט ו ר פ ת

Isiah 213
Isiah 213
17/01/2017 4:16:31

עכשיו יעלה השתן לחבורה מהמפרץ כמו בשנה שעברה… עד למפגש הקבוע ביוני

מנחם לס
מנחם לס
17/01/2017 4:38:51
הגב ל  Isiah 213

מהשוק הזה לא יוצאים כל כך מהר

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/01/2017 4:16:42

אחחח… הסיגריה של אחרי

מנחם לס
מנחם לס
17/01/2017 4:39:17

התגובות של מתחילות ממש לעצבן

אלי לס
אלי לס
17/01/2017 4:16:44

יש ב NBA2K אפשרות לשנות בהגדרות את האחוזים של השחקנים ושלא יהיו לך איבודים וכד' . אני מרגיש כאילו מישהו בגולדן סטייט שיחק בהגדרות של המשחק כי בדיוק ככה זה נראה שם

מתן גילור
17/01/2017 4:27:06

אייזאה בכושר מפחיד. איזה כיף של שחקן.

מתן גילור
17/01/2017 4:29:44

סמארט אדיר. מהלך של מומנטום.

tripledouble
tripledouble
17/01/2017 4:29:49

טבח באורקל

מלובני
מלובני
17/01/2017 4:29:51

וממשיכים מאותו מקום בדיוק

שגיא נאור
שגיא נאור
17/01/2017 4:33:24

לאב סיים להערב, מתיחה בגב

tripledouble
tripledouble
17/01/2017 4:33:42

איזה בלוק של דוראנטטטט

מתן גילור
17/01/2017 4:34:37

פיניקס הופכים מול יוטה. סיום צמוד בבוסטון.

מנחם לס
מנחם לס
17/01/2017 4:37:40

הקאבס מכריחים כמעט כל זריקה

מתן גילור
17/01/2017 4:38:25

קלוזר!!! תומאס בייבי.

מנחם לס
מנחם לס
17/01/2017 4:40:21

על מה אתה מסתכל ב-4 בבוקר?

מתן גילור
17/01/2017 4:40:58
הגב ל  מנחם לס

בוסטון-שרלוט.
למה לצפות במשהו אחר כשבוסטון משחקים?

מנחם לס
מנחם לס
17/01/2017 4:54:22

לקליבלנד חשוב ביותר לא להפסיד ביותר מ-20. ההפרש שהיה קודם – כמעט 40 – היה מחסל אותם לעשר השנים הבאות.

מתן גילור
17/01/2017 4:45:56

בוסטון בכושר מעולה, כולה משחק וחצי מטורונטו. לגמרי אפשרי לסיים במקום השני במזרח.

Benny
Benny
17/01/2017 4:47:51

כתבתי אחרי המשחק בכריסמס שזה היה משהו שקרוב לנצחון האחרון של קליבךנד על הלוחמים השנה
אני שמח שזה מתגשם יש פער איכות תהומי בין שתי הקבוצות ואם הלוחמים יעפילו לגמר מהמערב (תרחיש סביר) לא תהיה להם כל בעיה מול הקאבס. שמח שזה מתגשם גם המשחק הקודם הקאבס רק גנבו בדקה ה 90 לא יותר עם המון עזרה מהשופטים.

מתן גילור
17/01/2017 4:48:09

אייזיאה ב-31 דק' 35 נק' ב-70% eFG.

IDO
IDO
17/01/2017 4:48:11

פששש. ג"ס חייבים לנצח על 40-50 הפרש. שכל פעם שהם יהיו במומנטום הקאבס יזכרו את המשחק הזה ויתאייאשו

סומסום
סומסום
17/01/2017 4:49:53

לא נעים להגיד, אמרתי לכם.
אבל אמרתי לכם. ואני אמשיך להגיד לכם.
ואתם ממשיכים לקבל סוכריות מהייט-אשברי. דאבס, שמאבס, זה לא סגור, הלוחמים, שמלוחמים, מספר אסיסטים, סטטיסטיקות כוזבות –

חלאס, חלאס, חלאס. לקחו קבוצה של 9-73 והוסיפו את השחקן הכי טוב שיש. מה חשבתם שיהיה?

זה מה שנהיה: הליגה נרמסה. ול-3-4 השנים הקרובות.
אין BA.
אין תחרות. וכשאין תחרות – אין ספורט. זו תצוגת יופי, כמו תחרות הפודלים בשבת בבוקר ברעננה ג'. הפודל הוורוד נבח על הפודל הירוק.
29 קבוצות הן שטיח כדי שזאזא פצ'וליה וקווין צ'יקן דוראנט יקבל סופסוף את פי הטבעת.

בתיאבון!
וו-ריורז, וו-ריורז. פחחחח.

IDO
IDO
17/01/2017 4:54:23
הגב ל  סומסום

זה כי אנחנו רומנטיקנים….

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/01/2017 4:50:43

דריימונד DPOY

מתן גילור
17/01/2017 4:51:46

לינק טוב לפיניקס-יוטה מישהו?

מתן גילור
17/01/2017 4:59:07
הגב ל  המשגיח

תותח. הרבה יותר איכותי ממה שאני מצאתי.

נתי
נתי
17/01/2017 5:02:07

http://nbastreams.pw/fox.php?title=0bd7c48a7d058f9fbfb0a6e3f216d1f5
אפשר לשנות לאיכות גבוהה

סומסום
סומסום
17/01/2017 4:52:32

ולכן אני ממליץ להיצמד למזרח.
הסיפור היחיד המעניין בפוסט-סיזן, הוא מי תיכנס לפלייאוף במזרח, ומי תזכה באליפות המזרח. יש כמה קבוצות לגמרי לא רעות.

היתר, לא קשור לספורט, לא מותח, לא מעניין. לא.

מתן גילור
17/01/2017 4:54:12
הגב ל  סומסום

אם אייזיאה ממשיך ככה המזרח סגור 🙂

סומסום
סומסום
17/01/2017 4:55:48

מזמן אמרתי שיש תחרות במזרח, פי מיליון יותר מהאין-תחרות במערב ובליגה כולה.
אבל הייט אשברי והבן הממזר, המכביסטים, ממשיכים לפזר פה פייק ניוז.
בקיץ, בחורף, בסתיו ובאביב. והם לא ינוחו עד לאליפות ה-50 ברציפות.

מנחם לס
מנחם לס
17/01/2017 4:55:23

לקליבלנד חשוב ביותר לא להפסיד ביותר מ-20. ההפרש שהיה קודם – כמעט 40 – היה מחסל אותם לעשר השנים הבאות.

מנחם לס
מנחם לס
17/01/2017 4:56:15

בלי הריצה עכשיו של 15-1 היה עכשיו 38 הפרש

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
17/01/2017 5:01:50

לא מנחם.
בלי השופטים היה עכשיו 38 הפרש.

סומסום
סומסום
17/01/2017 5:02:21

– טוב, זה לא סגור. סן אנטוניו יכולים להפתיע ולקחת את המערב.
כן, מה? היייי-האאאאא!!!

– סליחה, סליחה – יוסטון, עם המשחק המהיר והשלשות, הם יכולים לקחת את המערב!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.
או בקיצור: ח.

– רגע, התכוונתי לקליפרס! עם פול וגריפין ודיאנדרה, הם יכול…
(*&^חחחחפפח^%&&^)*$#$##$#$!!!!

– טוב, טוב. אני מסתכל רגע מסביב: אוקלהומה! הגיעו למשחק 7, ראסל בעונת td, צריך רק עוד…
די אחי, שקט. תעביר ל-wwe. פחות מכור שם.

שגיא נאור
שגיא נאור
17/01/2017 5:05:19
הגב ל  סומסום

אני בטוח שאם תחפש טוב תמצא מישהו שיתערב איתך שהווריורס יפסידו יותר משחקים בדרך לגמר מאשר קליבלנד

סומסום
סומסום
17/01/2017 5:08:43

כן, שניים.
האחד הייט-אשברי, השני הממזר של סטוקטון.
שני בכיינים שלא יירגעו מה-PTSD של גיים 7, גם עוד 4 שנים, כשגולדן סטייט יזכו ברביעית הרצופה, בהפרשים ממוצעים של 30.
זה יהיה האתגר שלהם – לסיים עונה בהפרש 30 בממוצע, כי לא נשארו סטטיסטיקות אחרות לזעזע.

אבל הם יבכו – כי כאלה הם, המכביסטים.
"הקבוצה של המדינה". כל הפסד – אסון לאומי.
אובדן אליפות??
השופטים, אדם סילבר, נייקי, דאעש. לא היה כלום כי אין כלום!

מתן גילור
17/01/2017 5:04:41

מחצית מעולה של בלדסו. פיניקס ב-6.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
17/01/2017 5:06:18

הגבוהים של הווריורס במשחק גדול

מנחם לס
מנחם לס
17/01/2017 5:08:51

לווריורס אין גבוהים. זזה הוא אולי 2.11 וזהו

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
17/01/2017 5:14:13
הגב ל  מנחם לס

אוקייי, "הפרונט קורט"

מנחם לס
מנחם לס
17/01/2017 5:06:20

הקלידו את התגובה כאן…

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/01/2017 5:10:15

לא לקרוא לי "מכביסט"

חופש הביטוי והכל, אבל יש גבול.

שיפוט מגוחך באורקל. מינימום משחק בית של קליבלנד.

סומסום
סומסום
17/01/2017 5:13:45

זה לא אני, זה קפקא.
בוקר אחד, כשהקיץ הבן הממזר מתוך חלומות טרופים, ראה את עצמו והנה נהפך במיטתו לדון שימון.

אני
אני
17/01/2017 5:15:26

יש בכלל לבנים רגילים בקהל בגולדן? מהבחור שמקשקש בכל הפסקי זמן דרך הרקדניות וכלה בקהל… כולם נראים וריאציה מסוימת של אסייתים

סומסום
סומסום
17/01/2017 5:20:07

מי שלא מבין שהשנה שעברה היתה סוג של נס ספורטיבי, וסדרת הגמר – אירוע שלא יחזור עוד הרבה שנים, כדאי שיתעורר.

אלה יחסי הכוחות.
זה הפער.
ומכאן הוא יכול רק לגדול.
לא רק מול קליבלנד – מול כל קבוצה אחרת ב-NBA.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
17/01/2017 5:21:10
הגב ל  סומסום

מוכן להתערב איתך שהספארס לוקחת לפחות 2 משחקים.

שגיא נאור
שגיא נאור
17/01/2017 5:22:29
הגב ל  סומסום

הייתי זורם אם הווריורס לא היו מנצחים בדרך נס את התאנדר

אלי לס
אלי לס
17/01/2017 5:22:45
הגב ל  סומסום

נודניק אבל הלוואי שאתה צודק. עד החזרה לגדולה של הלייקרס אין לי בעיה בשושלת זהובה

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/01/2017 5:23:06

לברון על הספסל כבר מתחיל לשחק בטרייד משין.

לירון
לירון
17/01/2017 5:24:02

קווין לוני = לוני טונס

סומסום
סומסום
17/01/2017 5:24:52

והסובל הראשון מהדיקטטורה –
הפורום של הופס.
כמה מעט תגובות.
ככה זה, כשאין עניין.

כשאין עניין ואין תחרות, גם אין חיים.

גולדן סטייט היא מוות!

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/01/2017 5:27:55
הגב ל  סומסום

חדל קשקשת ברשת !

עגל
עגל
17/01/2017 7:39:28
הגב ל  סומסום

אין עליך יא סומסום

הברון מקריית אקרון
הברון מקריית אקרון
17/01/2017 5:25:45

בוקר טוב לכם שם אני סיימתי להערב אוותר על צפייה במשחק (על אף שיהיה טוב) בין תאנדר לקליפרס.. מקווה שהקאבס יחזרו עם יכולות כדורסל יותר גבוהות למשחקים ב-Q בחמישי ושבת..

סומסום
סומסום
17/01/2017 5:31:24

בלוג כריסמס: 705 תגובות.
בלוג היום: 202 תגובות.

כיף.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/01/2017 5:34:01
הגב ל  סומסום

ובכריסמס היה מדובר בקבוצות שונות ?

סליחה.. קליבלנד התחזקו בקורבר..

סומסום
סומסום
17/01/2017 5:40:54

כריסמס עוד ייזכר כשריד אחרון מ-2016, והתקופה שבה היה טעם בליגה.

אני לצערי כבר תקוע עם הליג-פאס השנה, אבל בשנה הבאה?
אם בכלל מנוי, אז לבייסבול ולפוטבול יש אחלה הצעות. ושם אני לא הולך לראות קונצרט עם תוצאה קבועה מראש. יש מטס, יש טייגרז, יש אינדיאנז, יש רד סוקס, יש ג'איינטס, יש קאבס, יש דודג'רס, יש קרדינלס – ויש עוד. הכל אופטימי כל עונה מחדש.

אני חסיד של הפיסטונז הקטנים, שלוקחים אליפות מהלייקרס.
וניצול של עשרות שנות מכבי עלית תל אביב, שהרגה את הכדורסל הישראלי ודורות של אוהדים.
אז הנה זה קורה שוב.
the horror.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/01/2017 5:45:18
הגב ל  סומסום

נתגעגע אליך.

שי אבן צור
שי אבן צור
17/01/2017 5:41:18
הגב ל  סומסום

בכריסמס המשחק היה ב 9:30 שעון עפולה

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/01/2017 5:47:23

+ 1

tripledouble
tripledouble
17/01/2017 5:55:20
הגב ל  סומסום

בוא נשווה ערב שבו המשחק המרכזי התקיים ב9 בערב ללילה שבו המשחק המרכזי התחיל ב3…

מתן גילור
17/01/2017 5:31:53

לינק לקליפרס-OKC בבקשה 🙂

אני
אני
17/01/2017 5:36:07

בבקשה:
יוטיוב עד שיפילו אותו
https://www.youtube.com/channel/UCVXVJr2_KKQb_Jg41qkbQJw/live

וזה יעבוד תמיד
http://www.navixsport.com/sport.php?id=2548

פומה
פומה
17/01/2017 5:36:44

מה לא מענין ?
פיור סאגאן בטור סנטוס דאון אנדר לא מענין ?
תומפסון בספרינט מטורף ללה סאבל לא מענין ?
לא מבין מה לא מענין אהה לקליבלנד נגמר הכסף לקנוץ שופטים טוב מה לעשות…

אני
אני
17/01/2017 5:36:51

מתן משום מה התגובה לא התפרסמה אז מנסה שוב
לינק יוטיוב
https://www.youtube.com/channel/UCVXVJr2_KKQb_Jg41qkbQJw/live

אני
אני
17/01/2017 5:37:04
מתן גילור
17/01/2017 5:40:38

תודה רבה 🙂

פומה
פומה
17/01/2017 5:41:30

יואש יש צפי להארכה אם יהיה פחות. מארבעים הפרש?

עידן
עידן
17/01/2017 5:41:52

הקלטתי את המשחק של גולדן.אני הולך להתענג עליו עכשיו ולהעביר את כל הטיים אאוטים.

הייט-אשברי
17/01/2017 5:42:01

לקרוא לי מכביסט ? זה כמו לקרוא לך , סומסום , אוהד הבולס בתקופת היריבות הגדולה עם הבד בויז . אני אוהד האדומים בארץ . וחוץ מהיותה של ג"ס הקבוצה הטובה בליגה (על הנייר – הם עדיין צריכים לקחת אליפות השנה ) , אין כל דימיון בינה לבין הקבוצה של שימון ודיוויד . היא לא העשירה מכולן , לא משלמת את סך המשכורות הגבוה מכולן , וגם לא זוללת תארים עשרות שנים .
כפי שכתבתי אתמול , התוצאה היום לא רלוונטית לסדרת הגמר . ודרכה של קליבלנד אליה תהיה כרגיל קלילה .

עידן
עידן
17/01/2017 5:48:52

גם אני לא אוהב את מכבי וחולה על הכדורסל של גולדן סטייט.קליבלנד בגמר כי אין לה תחרות.גולדן סטייט תתקשה מאד במערב.מקווה שגולדן יצליחו להתגבר על הקשיים במערב ויעשו שושלת של 4-5 אליפויות עד שהלייקרס יחזרו למקומם הטבעי.אני רואה נבא כבר כמעט 30 שנה מעולם לא נהנתי מכדורסל כמו מהכדורסל של גולדן סטייט.אחרי שאתה רואה שלמות כזאת קשה לראות כדורסל נגרים של המזרח

פומה
פומה
17/01/2017 5:43:51

מה עם טרייד?
לברון תמורת סוני ווימס ?

מנחם לס
מנחם לס
17/01/2017 5:44:12

8-8 בין קליפרס לתאנדר. התחיל טוב מאד

נתי
נתי
17/01/2017 5:45:54
נתי
נתי
17/01/2017 5:46:41

לינקים איכות פסיכית
קליפרס
http://nbastreams.pw/na.php?id=0021600621&feed=1

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/01/2017 5:50:56
הגב ל  נתי

מעולה.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/01/2017 5:57:00

באייטיז 4 קבוצות לקחו אליפות
ב 2010+ 7 קבוצות והעשור עוד לא קרוב להסתיים.

הפער מתחדד כשמסתכלים גם על הפיינליסטיות

אם כבר מדברים על הבד בויז שלך, מכבי, גולדן ומשווים תחרותיות.

מתן גילור
17/01/2017 6:26:13

יוטה בסופו של דבר מצליחים לנצח בפיניקס. הלך קשה יותר מהצפוי.

מנחם לס
מנחם לס
17/01/2017 6:29:02

קליפרס נראים טוב מאד. 14 הפרש

מתן גילור
17/01/2017 6:35:06

שוב כריס פול נפצע? מה קורה לקבוצה הזו? כל פעם שהם קצת עולים… מקווה שלא רציני.

מתן גילור
17/01/2017 6:40:40

המזל הגדול של קליבלנד שהמשחק הבא בבית מול פיניקס, אז תהיה להם נחיתה רכה.

רועי ויינברג
17/01/2017 7:20:43

בסוף קמתי וחזרתי לישון (עייפות מצטברת), הבנתי שלא פספסתי כלום.

מוטה זוכמיר
מוטה זוכמיר
17/01/2017 7:30:50

הנתון המדהים של גרין (לאור ה 4×5) : 0 איבודים