
יום שני הגדול!
לילה עמוס משחקים, ולא סתם משחקים,
הקרם דה לה קרם.
קליבלנד במפרץ,
כריס פול נגד ראסל ווסטברוק,
ויוטה באריזונה!!!
ניו יורק ניקס (18 – 23) – אטלנטה הוקס (23 – 17)
(20:00 בערב)
"הלוואה יש לקחת רק מהפסימיסט! הוא לא מצפה שישלמו לו בחזרה…"
כן, אלו הם ההוקס. פסימסטים.
נתנו את קלעי השלשות הכי טוב שלהם כמעט בחינם לקבוצה מס' 1 בקונפרנס שלהם.
ותוך כדי, הורידו את מילסאפ מהמדף, כי הם לא מאמינים שימצאו קונה.
מה יוצא מכל הפסימיות הזו?
כנראה שניצחון חוץ בגארדן. גם זה משהו…
קצת יותר ברצינות –
ההוקס בעונת מפנה. מסתבר שהם הגיעו למסקנה שהגיע זמן לשינוי, והם מסובבים את ההגנה במלוא הכוח.
לשמחת אוהדיהם, הנהג של אטלנטה הוא נהג מיומן, והם עדיין קבוצת צמרת במזרח.
מולם הם פוגשים קבוצה שצריכה הייתה לסובב את ההגה בקיץ האחרון, ובמקום זאת נתקעה עם כמה מהחוזים הגרועים בליגה (רוז, נואה, כרמלו).
הניקס ניצחו 2 מ-10 משחקיהם האחרונים,
ההוקס הפסידו רק 2 מ-10 משחקיהם האחרונים.
הניחוש שלי למשחק הלילה?
גם במשחק ביתי בגארדן, הניקס ימשיכו בתצוגת הכדורסל העלובה שהם מציגים לאחרונה, ואטלנטה תנצח.

וושינגטון וויזרדס (20 – 19) – פורטלנד טריילבלייזרס (18 – 24)
(21:00 בערב)
על היהודיות הכפריות ברומניה נהגו לומר שהם מאמינות בעבודה קשה. הן היו נוהגות לומר ש-"בלי עבודה קשה, כלום לא צומח חוץ מהיבלית."
על היהודיות של העיר הגדולה, בוקראשט נהגו לומר שהן מאמינות בהצלחה –
"גבר מצליח הוא גבר שמרוויח יותר ליי מאשר אשתו מסוגלת לבזבז. אישה מצליחה היא זו שתופסת גבר שכזה…"
בפורטלנד חשבו שהנישואין של לילארד עם מקולם הם נישואין מוצלחים.
הם היו בטוחים שפורטלנד מסוגלת לקלוע הרבה יותר משיהיו מסוגלים לקלוע עליהם.
אבל הם טעו.
בלי עבודה קשה, אין הגנה.
ובלי הגנה, אין ניצחונות.
ההגנה של פורטלנד ממוקמת במקום ה-27 בליגה.
הלילה הם יוצאים למשחק חוץ לא קל בוושינגטון, שטיפסו כבר למקום ה-5 במזרח, אחרי שבתחילת העונה הם היו עם מאזן שלילי, מחוץ לתמונת הפלייאוף.
וושינגטון ניצחו 7 מ-10 משחקיהם האחרונים, פורטלנד רק 5.
הניחוש שלי למשחק הלילה?
הביתיות. 2 הקבוצות מלאות כישרון, בעיקר בקו האחורי. אבל היות והוויזרדס הם קבוצה ביתית מובהקת,
ופורטלנד הם קבוצת חוץ בינונית,
ההימור שלי הוא על ניצחון לקבוצה הביתית (וושינגטון).
מילווקי באקס (20 – 19) – פילדלפיה סיקסרס (12 – 26)
(22:30 בערב)
ההבדל בין אינטיליגנט לנבון?
הרומני האינטיליגנט, זה שלמד באוניברסיטה בבוקרשט, יודע שעגבנייה היא פרי.
הרומני הנבון, הוא יודע שלא להכניס עגבנייה לסלט הפירות…"
הסיקסרס?
הם לא חכמים, ולא נבונים.
יש להם מזל. יש להם את אמביד, את נואל, את אוקפור.
אבל הם לא עושים דבר בנידון, חוץ מלהתבונן בנואל ואוקפור מעבדים מערכם בכל שבוע שעובד.
הלילה, הם פוגשים קבוצה שהיא גם חכמה, וגם נבונה.
התמזל מזלה של מילווקי לבחור נכון בדראפט, ויש להם את השכל ואת התבונה להיעזר בסבלנות, ולתת לכשרונות של הקבוצה להתפתח בשקט.
הניחוש שלי למשחק הלילה?
מילווקי אולי נבונים וחכמים, אבל הם גם לא יציבים. למזלם של אוהדיהם, את ההפסדים של חוסר היציבות הם כבר ספגו (הפסדי בית לוויזרדס ולניקס), והלילה אני מהמר שהם יצליחו לנצח את הסיקסרס המתאוששים (ניצחו 5 מ-10 משחקיהם האחרונים)
אינדיאנה פייסרס (20 – 19) – ניו אורלינס פליקנס (16 – 25)
(23:00 בערב)
קצת פילוסופיה של ה-"רומני" (הצוענים בבלקן) –
"התפללתי לאלהים וביקשתי סוס חדש, שיעזור לסחוב את העגלה. אני יודע שאלוהים לא פועל ככה, אז גנבתי סוס, והתפללתי למחילה…"
הפליקנס. הם "גנבו" את הבחירה הראשונה של דראפט 2012, למרות שהיו רק במקום ה-4 מהסוף במאזנם.
רק שככל הנראה, מחילה מספקת הם לא ביקשו, בגלל שלמרות שמשחק בשורותיהם אחד מהשחקנים הטובים בליגה, הם בילו את רוב החצי הראשון של העונה בתחתית של ה-NBA.
אבל השנה המערב (לפחות בחלקו התחתון), נחלש. בשביל המקום ה-8, מספיק מאזן שלילי של 6 ניצחונות מתחת ל-50% .
כך ש-41 משחקים לתוך העונה, למרות שיש להם רק 39% ניצחונות, הפליקנס מוצאים עצמם משחק וחצי מהמקום השמיני.
הלילה הם משחקים באינדיאנה, שנאחזים בשיניים במקום ה-7, רק חצי משחק מעל שארלוט שבמקום ה-9.
לכאורה, לאור ההצלחה היחסית של ניו אורלינס לאחרונה הם אמורים להגיע למשחק הלילה כקבוצה עם סיכויים לא רעים,
אבל אינדיאנה, יותר מכל קבוצה אחרת בליגה, תלויה לחלוטין באולמה הביתי בשביל להשיג הצלחות.
15 – 5 , מאזנם העונה בבית. רק לקליבלנד במזרח,
ולרוקטס ולגולדן סטייט במערב, יש פחות הפסדי בית.
הניחוש שלי למשחק הלילה?
אינדיאנה תנצל את הביתיות בשביל להשיג ניצחון נוסף.

דנבר נאגטס (15 – 23) – אורלנדו מג'יק (17 – 25)
(00:00 חצות)
ככול שמתקדמת העונה, אורלנדו הולכת ומתרחקת מהפלייאוף, בעוד שהנאגטס מצליחים להישאר קרובים למקום ה-8 במערב.
אבל למעשה, 2 הקבוצות יותר דומות משונות –
אורלנדו הפסידו 5 –מ-6 משחקיהם האחרונים,
דנבר הפסידו 5 מ-6 משחקיהם האחרונים.
2 הקבוצות לא יציבות להפליא, ל-2 הקבוצות היררכיה חסרה עד לא קיימת.
הניחוש שלי למשחק הלילה?
קשה לדעת, עם קבוצות כל כך הפכפכות.
נלך על הפתעה – ניצחון חוץ לאורלנדו.
בוסטון סלטיקס (25 – 15) – שארלוט הורנטס (20 – 20)
(02:30 לפנות בוקר)
זו שבדרך למעלה, וזו שבדרך למעטה.
2 הקבוצות פתחו טוב את העונה, ועד לא ממזמן הן היו צמודות בדרוג.
אבל שבועיים לא קלים עברו על ההורנטס (הפסידו 6 מ-7 משחקיהם האחרונים, כולל 4 הפסדים רצופים) בעוד שהסלטיקס לאט לאט תוקעים יתד במקום ה-3 במזרח (ניצחו 8 מ-10 משחקיהם האחרונים), תוך כדי הצגת התקפה מרשימה בהובלתו של השחקן הכי אנדרייטד בליגה – אייזה תומאס.
31.5 נק' למשחק, יש לתומאס באותם 10 המשחקים, ונכון להיום, רק לגריק פריק יש PER גבוה משלו מבין שחקני הקונפרנס המזרחי.
הניחוש שלי למשחק הלילה?
עוד משחק מצוין של תומאס, עוד ניצחון לסלטיקס.
גולדן סטייט ווריאורס (34 – 6) – קליבלנד קאבלירס (29 – 10)
(03:00 לפנות בוקר)
"אלוהים, בחוכמתו הרבה, נתן לנו את משפחותינו. תודה לאל, שאת החברים אנחנו יכולים לבחור לבד…"
הרבה ביקורת זוכים "החותמים החופשיים" על בחירותיהם. זה התחיל בלברון ומעבריו התכופים. זה המשיך בדוראנט ובמעברו למפרץ.
אבל שלא בשונה מהדודה שלי, גם לברון ודוראנט העדיפו, ובצדק, לבחור את חבריהם, המקום לתת להנהלות הקודמות לבחור עבורם.
והמרוויחים הגדולים מאותן החלטות?
אנחנו, האוהדים.
אני לא זוכר יריבות כל כך מתוקשרת, כל כך מעניינת, אם כל כך הרבה אמוציות,
כבר הרבה שנים.
זו אולי היריבות הכי מתוקשרת, והכי מעניינת, מאז ימי בירד – מג'יק הנהדרים.
הלילה הקאבס מגיעים למשחק שלא נראה לי שעבורם הוא משנה, כמו שהוא משנה לאוהדים (בכל העולם).
האמת, נראה לי שגם לגולדן סטייט זה פחות משנה ממה שאנחנו מדמיינים לעצמנו.
אבל בכל זאת, הלילה צפוי משחק מרתק, בין 2 הפינליסטיות של השנתיים האחרונות.
הניחוש שלי למשחק הלילה?
אני מאמין שהקאבס הולכים לזרוק כמות פסיכית של שלשות. יכנסו השלשות?
הם יהיו עמוק במשחק.
לא יכנסו?
גולדן סטייט ינצחו בפער דו ספרתי.
בגלל שאני לא רואה את הקאבס נלחמים לחזור מפיגור כמו במשחק הקודם.
והיות ולגולדן סטייט יש בסופו של יום את אחת מההגנות החזקות בליגה (מקום 2 בליגה),
אני מאמין שהם יצליחו להגביל את המבול, ולנצח הלילה.

פיניקס סאנס (13 – 27) – יוטה ג'אז (26 – 16)
(04:00 לפנות בוקר)
אם יש רק משפט אחד של דודתי אותו אלמד יום אחד לילדי, זהו זה –
"טירוף היא מחלה תורשתית. אתה מקבל אותה מילדיך…"
אני מקווה שכהורה, אני לא אדביק אותם באהדה לסאנס,
כי זה כבר לא בגדר טירוף. זו התעללות…
רק הסאנס מסוגלים בפער של יומיים לנצח את הספרס, ולהפסיד בבית למאבריקס.
הלילה אנחנו מארחים את הג'אז, ובינינו –
לא כוחות.
סביר להניח שיוטה ילמדו מהטעויות של הספרס (לא לקחו את המשחק ברצינות),
ושהם יגיעו הלילה למשחק מוכנים לשחק את ההגנה הרגילה שלהם (ההגנה מס' 1 בליגה).
וכאשר הסאנס פוגשים קבוצה טובה שלא עסוקה בלישון על המגרש –
הניחוש שלי למשחק הלילה?
ניצחון לג'אז.
לוס אנג'לס קליפרס (28 – 14) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (25 – 17)
(05:30 בבוקר)
"כשההזדמנות נוקשת, המולדבי מסתובב בחצר מחפש תלתן עם 4 עלים…"
בשקט, בשקט, לקליפרס יש כבר 6 ניצחונות רצופים, למרות שגריפין עדיין חסר.
לת'אנדר להבדיל, יש פחות ניצחונות (5 – 5 ב-10 המשחקים האחרונים), ופחות תירוצים.
הייתה להם את ההזדמנות –
הפציעות של הקליפרס,
הפציעות של הג'אז,
הפציעות של ממפיס,
חזרתו של אולדיפו.
הייתה להם את ההזדמנות לעשות מעשה רוקטס, ולפתוח פער מהמתחרות על מקום טוב במערב.
מה הם עשו?
הלכו על הגרסה ה-NBAית של לחפש תלתן עם 4 עלים –
חיפשו לנפח לווסטברוק את הסיכויים ל-MVP.
אז אולי הם הצליחו,
אבל ההזדמנות בינתיים ברחה.
הניחוש שלי למשחק הלילה?
ניצחון של הקליפרס, למרות חסרונו של גריפין.


"בפורטלנד חשבו שהנישואין של לילארד עם מקולם הם נישואין מוצלחים.
הם היו בטוחים שפורטלנד מסוגלת לקלוע הרבה יותר משיהיו מסוגלים לקלוע עליהם.
אבל הם טעו." 11/10. פריוויו מדהים ללילה מדהים. מקווה למשחק צמוד בין הלוחמים לפרשים כמו לפני 3 שבועות, ושקרי סוף סוף יתעורר על עצמו כשהוא רואה את קיירי מולו.
תענוג
אני אישית לא כל כך מתרשם ממילוקי, יש להם שחקנים עם פונטציאל כה עצום, וכל מה שהם מצליחים להשיג זה בקושי מאזן חיובי והמון יציבות.
ובקשר לדאבס המשחק הלילה חשוב מאד, הם חייבים להוכיח שהקאבס לא נכנסו להם לקופסא. אחרי החזרה מהפיגור במחשק הקודם, וכמובן מהפינלס. במיוחד סטפן קארי שמשחקיו האחורנים (ארבעה במספר) מול קליבלנד היו מחפירים.
תודה גיא
מי ייתן ונפגש בבלוג החי
הפעם גולדן סטייט ב 18
תודה רבה גיא על עוד פריוויו מחכים.התוצאה היום בין גולדן לקליבלנד לא חשובה[לקח משנה שעברה].חשוב רק מה שיקרה ביוני בהנחה שגולדן יהיו שם מה שלא בטוח בכלל
אפשר ערב שלם לראות כדורסל. לישון רק בין אחת לשתיים וחצי. לא באמת חשוב לראות משחק בין דנבר לאורלנדו….
בהחלט לילה שציפינו לו המון זמן.
דנבר נגד אורלנדו!!!
אמאלה איזה יום!
הקרם דה לה קרם בוואריה!
אבל כזו עם הספוג מלמטה והסירופ שוקולד מפלסטיק בלמעלה!
מפגש הסטייק שולתתתתתתתתתתת!!
טוב. מהר מהר לגמור עבודה. I'll be back!
יש לי תחושה שאתה מחזיק מדריימונד…
איזה לילה יא ווארדי!
חוץ מזה, יופי של פריוויו
ערב משחקים עם משחק קאבס-דאבס יחד עם פריוויו של גיא. מה יכול להיות יותר טוב?
אחלה פריוויו. ממקומי בתגובה 9 אני פונה למורה שלי לספרות:
גאולה, אם אוציא ציון רע במבחן יש מצב שזה קשור לזה שקמתי ב-3 בבוקר ביום שלו. מצטער, אבל יש מועדי ב' במרץ ואין קליבלנד-גולדן סטייט עד יוני.
תודה,
רועי.
מעולה =)
בהצלחה במבחן!
יפה,
you have your priorities in order
ספרות אפשר להבין אבל לי יש מחר מבחן ב*היסטוריה* וזה המועד ב'.
בקיצור, אני אראה את התקציר.
יפה כתבת. עצה ידידותית – בבית, תמיד תהמר על הקבוצה שאתה אוהד (ד״א את הטקסניות אירחתם במקסיקו)
תודה על פריוויו מעולה – אחלה יום יש פה לכבוד ה-MLK – יש קרבה לMBK? 🙂 נתראה יותר מאוחר בזמן המשחקים..
פריוויו נהדר כתמיד. הציטוטים נהדרים.
אפשר הסבר לרפה הבנה שכמוני על הציטוט עם המולדבי? האסימון נתקע בדרך.
הגרסה הרומנית לציפור ביד, 2 ציפורים על העץ.
נייס
פריוויו מעולה
מעולה גיא! אני נהנה מאוד מהאיטליגנציה של הכתיבה שלך
1+
+2
שידורים-
ניקס-הוקס, באקס-76, סלטיקס-הורנטס- חמש פלוס לייב
קאבס-דאבס- חמש הרגיל.
איי האב א דרים..
מישהו נרדם שם בשמירה.
במחצית המשחק בין מכבי לחולון הוזמן זגג מיומן לתקן את הלוחות הסדוקים.
וואי וואי רצחת אותי עם כל הפרצופים של גרין.
יאללה קליבלנד תנו להם בקרי
גיא,
אכן לכבוד לילה של משחקים משובחים,
התעלית עם עוד פריוויו משובח.
אחלה משחקים שמצדיקים פריוויו מעולה כזה.
היום לוטר קינג דיי וזזים לדאונטאון לתהלוכות, מוסיקה, וכו'. למה חוגגים את מרטין לוטר קינג במקום להתאבל אני אף פעם לא הבנתי.
סתם. עןד סיבה למסיבה (במיוחד בגרינוויל, מקום הולדת ה-KKK…)
חגיגת החגיגות, תענוג אמיתי של יצירתיות אינסופית
של גיא שכל פעם מפתיע מחדש, שנים.
מדהים
משחק צמוד בגארדן. כיף. מאוד מוזר לי (לא מפתיע, מוזר) איך הניקס ככה הידדרו לאחרונה, בלי פציעות מיוחדות ובלי סיבה מיוחדת. יש להם סגל ממש לא רע, והיו צריכים להגיע השנה לפלייאוף, ואני חושש שאיבדו את הרכבת, וזה מאוד חבל.
אני אוהב את התנועות ואת הקליעה של כרמלו.
ההכנסה של בייקר במקום לי בחמישייה עשתה פלאים בהתקפה של הניקס.
אוהדים של הניקס שצועקים "דיפנס" למה אתם עושים את זה?
גיא תודה על ההשקעה ועל הציטוטים הנהדרים רק תמשיך!!!
רועי – לימודים זה הדבר הכי חשוב בחיים. במיוחד ספרות. לכן……………. שים שעון ל-2:50 ותקום בשביל שתוכל ללמוד עוד פרק של "שירה בתנועה" בין שתי הקבוצות הטובות ביקום.
10-0? פורטנלד לא הגיעו לאולם?
51 נקדות כשיש עוד 7 דקות לסיום המחצית. פורטלנד כנראה מתכננים קאמבק מהסרטים…
לינקים פארק?
http://live.robinwidget.com/streamvideo8/new-york-knicks-vs-atlanta-hawks-live-stream-101646.html
קישור לקוז נגד העכוז
אטלנטה הרבה יותר מאומנת טוב מניקס. אבל לניקס יש המון כשרון בסגל.
מישהו שם לב שהווארד נח? מעניין אם הוא שם לב
איך מהקבוצה הכי מגניבה בסוף עונה שעברה, פורטלנד נעשתה ככה?
30-57?? אמצע השני? ואלה הוויזארדס, כן?
כמה שהניקס לא מאומנים. סוף רבעון. מלו חם היום. במקום לזוז ולעשות תרגיל ולסדר לו חסימה יפה לשלשה, נותנים לו כדור קרוב לצבע. הוא כמבן מצליח להסתדר עם שני שומרים ולשים סל יפה, אבל למה לעשות את זה כ"כ קשה?
מלו מצויין. בושה שהמשולש חושב שהוא המקור לכל כישלונותיו
רוז הורס את המשחק של הניקס. בשגיאה גדולה בהגנה ושגיאה נוספת בהתקפה, אטלנטה סגרו את כל ההפרש.
איזה פוזשן ומשחק קריטי זה לניקס.
הם חייבים את הנצחון הזה. פשוט חייבים. אחרת הפלייאוף הולך ובורח.
שרודר גדול ברבע האחרון
גניבה של אטלנטה.
שריקה שלא באה לעבירה על רוז. וכרמלו מחטיא מתחת לסל את הנצחון. והטיפ של נואה בחוץ.
ptsd צ'רלס סמית.
מלו = חחחחחחח
ניצחון גדול לאטלנטה עכשיו נשמע עוד מצעד בכיינים שלא קיבלו שריקה בפוזישן אחרון
כדורסל משחקים 48 דקות, והניקס מפסידים בסוף.
הפיספוסים של הניקס בשניות האחרונות מזכירים את ימי פטריק יואינג העליזים….. 🙂
אם פרי גדל על עץ ועגבניות גדלה על שיח זה אמור לעשות מהעגבנייה ירק,לא?
גולדן סטייט ב33 בדיוק
משחק 9 רצוף לאמביד עם 20+ נקודות . פילי קבוצה אחרת שהוא על המגרש .
מילווקי הצליחה איכשהו לעצור אותו במחצית הראשונה אבל הוא מסיים את המשחק עם 22 נק, 12 כ"ח ו5 חס'.
Shirley Temple Rocks !!!
מילווקי באס פילדפליה
\Antetokounmpo פתח את הרבע הראשן מצוין עם 12 נק' אצל מילווקי ואצל הסיקסרס בלט קובינגון עם 8 נק'. תוצאת הרבע היא 26-27 לבאקס.
רבע שני
המחצית הראשונה של הרבע השני היתה צמודה בתוצאה32-33 לפילי. כסאריץ בולט עם 5 נק'.
המשך הרבע היה בשליטתו שלAntetokounmpo שקלע 19 נק'. 54-46 ,תוצאת המחצית הראשונה.
ג'בארי פארקר עם 7. Antetokounmpo עם 21 אצל הבאקס כשהוא מתקרב לממוצע עונתי שלו. קובינגטון עם 8 אצל הסיקסרס.
מחצית שניה רבע שלישי,81-78 לסיקסרס
הסיקרס פתחו את הרבע עם ריצת 10-10 והשוו ל-54-54 4 דקות במחצית השניה. ג'ואל אמביד, הרוקי והכוכב של הסיקרס היהי מצוין עם 10 נק', 10 ריב' ו-4 חסימות. סאריץ עם 15 נק' מהספסל. Antetokounmpo עם 23 ופרקר עם 13 לבאקס.
רבע רביעי 113-104 לסיקסרס
בצד של הסיקסרס אמביד עם משחק מצוין עם 22 נק ', 12 רב', ו-5 בלוק. מהספסל סאריץ עם 17 נק, 9 ריב' ו-4 אס'.
אצל הבאקס היה זה ג'אברי ווקר עם 23 נק', כמוהו Antetokounmpo שגם לו 23 נק. אצל הסיקסרס 8 שחקנים בדאבל פיגר.
איזו פתיחה של גס
התחלה טובה של הווריורס וגרועה של הקאבס. 0-5. עכשיו 0-7. כבר טיים אאוט לקאבס
נראה אולי יהיה אפשר לחזור לישון
קרי שוב מתחיל לזרוק לבנים
וזריקות פנויות לגמרי
עכשיו גם עבר לליי אפים
http://www.navixsport.com/sport.php?id=2547
לברון off לגמרי בינתיים וקיירי על הספסל, גס חייבת לברוח
קורבר לא שיחק הרבה נגד גולדן סטייט בשנתיים האחרונות. אף אחד לא אמר לו שבמתפרצת אתה קודם כל לוקח את קארי ואז את השאר.
קליבלנד חלשים מאוד!
קורבר כבר עם אחוז שימוש של ווסטברוק
מה עם קורבר חחחחחחחח
תזכרו שאמרתי גולדן סטייט ב33
הבדלי רמות גדולים…
הופה קרי סוף סוף אגרסיבי ומתפקד
יש כאן עוד מישהו שמאמין שהשעור שהקאבס מקבלת "לא חשוב" כי זה רק חצי העונה?
זה לא סתם חשוב. זה קריטי לנשמה ול-PSYCHIC.
הקאבס – לטובתם – שיתעוררו מהר!
הווריורס עם 13 אס כבר (על 15 סלי שדה), יש קבוצות שמוסרות ככה במשחק שלם (טורונטו…)
תקשיבו זה מדהים איך הם תוקפים את קורבר חחיחחחחחח
כל התקפה הוא מקבל סל על הראש
20 הפרש
הנה עוד סל על קורבר.
מעניין מה נאמר פה בהחתמה עליו, אני מההתחלה טוען שהוא חור בהגנה הרבה יותר מהשלשות הבלתי אפשריות שהוא קולע באחוזים מדהימים (לצערו לא היום)
ההגנה של קליבלנד יש יותר חורים מגבינה שוויצרית. ועוד לחשוב מה היה אם קארי היה זוכר איך לקלוע מול הקאבס
ליוינגסטון שחקן הבידודים הכי טוב של הווריורס. הקאבס החטיאו כבר איזה 6,7 ליי אפ
ודריימונד, איזה הגנה הוא נותן. מטורף!
קליבלנד זה 1 מהשקרים הספורטיביים הגדולים אי פעם.
איך אפשר להאמין שהגמר שנה שעברה לא היה תפור ?
לקום לקנות את המשחק בבודדת בליגפאס קופאין לגוף ואז 20 הפרש וסכנת שיעמום עד לסוף המשחק. למה זה טוב אני לא יודע
אני דווקא חושב שקרי היה טוב ברבע הראשון, אמנם פתח עם 3 החטאות אבל ההבדל הוא שהוא היה אגרסיבי וחדר לסל, ברגע שהוא חודר אי אפשר לעצור אותו בלי עזרה והוא כבר מצא בשלשות פנויות גם את דוראנט וגם את איגי, ובסוך גם לו נכנסו 2 שלשות
יש מצב שלברון לא חוזר.
הנה עוד הצגה של לפלופ
הנה הפלופר בפעולה
אם זה פלגרנט אפשר לסגור את הליגה
אגב, נראה שגרין הוריד 2-3 קילו
זו לא עבירה מכוונת?
לא אח שלי. אפילו לא קרוב שלברון יתרכז בכדורסל ויפסיק לזיין תמוח
שונא את גרין.
זאת אחת הסיבות שאני לא יכול לסבול את המלך הרשע – שחקן כזה גדול עם אופי כזה מחורבן סוג של סתירה מובנית
איפה לס? ישן?
אין על גרין.. שחקן אייטיז לתפארת
אז אני שמח להיות יליד שנות ה90
5 דקות בשביל להבין שזה כולה פאול מסריח
חחחחחח אני לא מאמין שזה פלייגרנט
מקווה שזה ירגיז את לברון מספיק כדי שהמשחק יהיה יותר שווייוני, כרגע כמעט בקצב של 80 נקודות לחצי.
70
איך מומי היה אומר? בסה"כ ניסה לשפץ ללברון את הפרצוף
מכוררררררררררררררר
אם הקאבס יצמצמו את ההפרש נוכל להגיד שזה שינה את המומנטום…
דווקא כן פלייגרנט. מה לעשות. הלך עם הכתף על הגוף. הכדור היה בטיים זון של סיאטל
נראה לי שרוב העניין הוא הפלופ המאודדדדדד מוגזם שלו.
תוקף ברור של לבקון
איך שהגיע ל 22 הפרש הרייטינג צנח – טלפון 1..
יש כאן מישהו שיכול להשתיק את שעייה?
מה שלא ספורטיבי פה זו ההגנה של קורבר
לברון הוא הסרג'יו בוסקט של הכדורסל – רק שהוא לא באותו המעמד
אני לא צופה לצערי, אני בעבודה. מחכה לקרוא את הסיקור, נראה שיש הרבה באד בלאד והלוחמים נותנים הצגה
גרין הגזים עם האגרסיביות לברון הגזים עם הפלופ והשופטים הגזימו עם הפלייגרט
חזקק
טריסטן תומפסון שווה כל כך הרבה אקסטרה פוזשנס
הצגה!
ווסטברוק היה זורק
חחחחח איזה גגגגגגגג של תומפסון על אירווינגגגגגג
אורגזמה כפולה !
אני גומר מהפירגון והקבוצתיות של הגולדנים…
9 אס לקארי, 4 לקאבס
חחחחחחח אמיתי?
הממזר. חשבתי שזה רק אני, ואתה עוד כפול??????
משולשתתתתתת
כל הנק' של קליבלנד מהקו, גולדן עם נק' 1.
בואנה קווין לאב דומה לדן רושנסקי מהאח הגדול
קווין שושןןןןןןןן
דוראנט שחקן מדהים!!! רוצח!
אומייגדדדדד קווין דוקאנטטטטט
לו המום לא יודע מה לעשות נגדם!!
הם מדהימים.
זאזזזההה אומלל סטארר
מי אמר שזאזא לא אול סטאר?!
רואים שזאזא ראוי לאולסטאר.
קרי היום במשחק ארגזזזזזזז
יש לו דאבל דאבל ללא איבודים
אם גולדן סטייט ינצחו על 25 זאת תהיה מכה אנושה למנטליות של הקאבס. אבל אם זה ייגמר ב-50 הפרש, זה יהיה נגד הווריורס כי הקאבס יגיעו לפלייאוף כמו דובים שכולים.
מה שיא האסיסטים למשחק?
קווין לאב פצוע
גולדן סטייט כבר עם 25! אס'
קרי כבר עם דאבל דאבל
Mvp
אומייגאד
סטף קרי נהנה המחצית הזאת.. בהחלט הצהרת כוונות של הווריורס.. חשוב/לא חשוב.. לא משנה.. מעניין לראות איך קליבלנד יחזרו למחצית השנייה!
30 במחצית, קרי עם 14 ו10 בלי איבודים, טירוף
הקאבס עם 4 אס' ו8 איבודים
קארי OMG
שייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייט
לא שזה אמור להפתיע, צרפו את דוראנט לקבוצה של השנה הקודמת, אבל הכדורסל שלהם עדיין לא יאומן, מניאקים.
הטבח של מרטין לותר קינג'ס דיי
Most assists game
53 –
Milwaukee vs. Detroit, December 26, 1978
באמת טבח.. קליבלנד קיבלו הכי הרבה נקודות במחצית מאז 2011!
62% מהשדה, 10 ,לשות ב50%, 26 אס על 4 איבודים, 8 חסימות. סטט מ ט ו ר פ ת
עכשיו יעלה השתן לחבורה מהמפרץ כמו בשנה שעברה… עד למפגש הקבוע ביוני
מהשוק הזה לא יוצאים כל כך מהר
אחחח… הסיגריה של אחרי
התגובות של מתחילות ממש לעצבן
יש ב NBA2K אפשרות לשנות בהגדרות את האחוזים של השחקנים ושלא יהיו לך איבודים וכד' . אני מרגיש כאילו מישהו בגולדן סטייט שיחק בהגדרות של המשחק כי בדיוק ככה זה נראה שם
אייזאה בכושר מפחיד. איזה כיף של שחקן.
סמארט אדיר. מהלך של מומנטום.
טבח באורקל
וממשיכים מאותו מקום בדיוק
לאב סיים להערב, מתיחה בגב
איזה בלוק של דוראנטטטט
פיניקס הופכים מול יוטה. סיום צמוד בבוסטון.
הקאבס מכריחים כמעט כל זריקה
קלוזר!!! תומאס בייבי.
על מה אתה מסתכל ב-4 בבוקר?
בוסטון-שרלוט.
למה לצפות במשהו אחר כשבוסטון משחקים?
לקליבלנד חשוב ביותר לא להפסיד ביותר מ-20. ההפרש שהיה קודם – כמעט 40 – היה מחסל אותם לעשר השנים הבאות.
בוסטון בכושר מעולה, כולה משחק וחצי מטורונטו. לגמרי אפשרי לסיים במקום השני במזרח.
כתבתי אחרי המשחק בכריסמס שזה היה משהו שקרוב לנצחון האחרון של קליבךנד על הלוחמים השנה
אני שמח שזה מתגשם יש פער איכות תהומי בין שתי הקבוצות ואם הלוחמים יעפילו לגמר מהמערב (תרחיש סביר) לא תהיה להם כל בעיה מול הקאבס. שמח שזה מתגשם גם המשחק הקודם הקאבס רק גנבו בדקה ה 90 לא יותר עם המון עזרה מהשופטים.
אייזיאה ב-31 דק' 35 נק' ב-70% eFG.
פששש. ג"ס חייבים לנצח על 40-50 הפרש. שכל פעם שהם יהיו במומנטום הקאבס יזכרו את המשחק הזה ויתאייאשו
לא נעים להגיד, אמרתי לכם.
אבל אמרתי לכם. ואני אמשיך להגיד לכם.
ואתם ממשיכים לקבל סוכריות מהייט-אשברי. דאבס, שמאבס, זה לא סגור, הלוחמים, שמלוחמים, מספר אסיסטים, סטטיסטיקות כוזבות –
חלאס, חלאס, חלאס. לקחו קבוצה של 9-73 והוסיפו את השחקן הכי טוב שיש. מה חשבתם שיהיה?
זה מה שנהיה: הליגה נרמסה. ול-3-4 השנים הקרובות.
אין BA.
אין תחרות. וכשאין תחרות – אין ספורט. זו תצוגת יופי, כמו תחרות הפודלים בשבת בבוקר ברעננה ג'. הפודל הוורוד נבח על הפודל הירוק.
29 קבוצות הן שטיח כדי שזאזא פצ'וליה וקווין צ'יקן דוראנט יקבל סופסוף את פי הטבעת.
בתיאבון!
וו-ריורז, וו-ריורז. פחחחח.
זה כי אנחנו רומנטיקנים….
דריימונד DPOY
לינק טוב לפיניקס-יוטה מישהו?
http://live.robinwidget.com/streamvideo8/phoenix-suns-vs-utah-jazz-live-stream-101877.html
תותח. הרבה יותר איכותי ממה שאני מצאתי.
http://nbastreams.pw/fox.php?title=0bd7c48a7d058f9fbfb0a6e3f216d1f5
אפשר לשנות לאיכות גבוהה
ולכן אני ממליץ להיצמד למזרח.
הסיפור היחיד המעניין בפוסט-סיזן, הוא מי תיכנס לפלייאוף במזרח, ומי תזכה באליפות המזרח. יש כמה קבוצות לגמרי לא רעות.
היתר, לא קשור לספורט, לא מותח, לא מעניין. לא.
אם אייזיאה ממשיך ככה המזרח סגור 🙂
מזמן אמרתי שיש תחרות במזרח, פי מיליון יותר מהאין-תחרות במערב ובליגה כולה.
אבל הייט אשברי והבן הממזר, המכביסטים, ממשיכים לפזר פה פייק ניוז.
בקיץ, בחורף, בסתיו ובאביב. והם לא ינוחו עד לאליפות ה-50 ברציפות.
לקליבלנד חשוב ביותר לא להפסיד ביותר מ-20. ההפרש שהיה קודם – כמעט 40 – היה מחסל אותם לעשר השנים הבאות.
בלי הריצה עכשיו של 15-1 היה עכשיו 38 הפרש
לא מנחם.
בלי השופטים היה עכשיו 38 הפרש.
– טוב, זה לא סגור. סן אנטוניו יכולים להפתיע ולקחת את המערב.
כן, מה? היייי-האאאאא!!!
– סליחה, סליחה – יוסטון, עם המשחק המהיר והשלשות, הם יכולים לקחת את המערב!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.
או בקיצור: ח.
– רגע, התכוונתי לקליפרס! עם פול וגריפין ודיאנדרה, הם יכול…
(*&^חחחחפפח^%&&^)*$#$##$#$!!!!
– טוב, טוב. אני מסתכל רגע מסביב: אוקלהומה! הגיעו למשחק 7, ראסל בעונת td, צריך רק עוד…
די אחי, שקט. תעביר ל-wwe. פחות מכור שם.
אני בטוח שאם תחפש טוב תמצא מישהו שיתערב איתך שהווריורס יפסידו יותר משחקים בדרך לגמר מאשר קליבלנד
כן, שניים.
האחד הייט-אשברי, השני הממזר של סטוקטון.
שני בכיינים שלא יירגעו מה-PTSD של גיים 7, גם עוד 4 שנים, כשגולדן סטייט יזכו ברביעית הרצופה, בהפרשים ממוצעים של 30.
זה יהיה האתגר שלהם – לסיים עונה בהפרש 30 בממוצע, כי לא נשארו סטטיסטיקות אחרות לזעזע.
אבל הם יבכו – כי כאלה הם, המכביסטים.
"הקבוצה של המדינה". כל הפסד – אסון לאומי.
אובדן אליפות??
השופטים, אדם סילבר, נייקי, דאעש. לא היה כלום כי אין כלום!
מחצית מעולה של בלדסו. פיניקס ב-6.
הגבוהים של הווריורס במשחק גדול
לווריורס אין גבוהים. זזה הוא אולי 2.11 וזהו
אוקייי, "הפרונט קורט"
הקלידו את התגובה כאן…
לא לקרוא לי "מכביסט"
חופש הביטוי והכל, אבל יש גבול.
שיפוט מגוחך באורקל. מינימום משחק בית של קליבלנד.
זה לא אני, זה קפקא.
בוקר אחד, כשהקיץ הבן הממזר מתוך חלומות טרופים, ראה את עצמו והנה נהפך במיטתו לדון שימון.
יש בכלל לבנים רגילים בקהל בגולדן? מהבחור שמקשקש בכל הפסקי זמן דרך הרקדניות וכלה בקהל… כולם נראים וריאציה מסוימת של אסייתים
מי שלא מבין שהשנה שעברה היתה סוג של נס ספורטיבי, וסדרת הגמר – אירוע שלא יחזור עוד הרבה שנים, כדאי שיתעורר.
אלה יחסי הכוחות.
זה הפער.
ומכאן הוא יכול רק לגדול.
לא רק מול קליבלנד – מול כל קבוצה אחרת ב-NBA.
מוכן להתערב איתך שהספארס לוקחת לפחות 2 משחקים.
הייתי זורם אם הווריורס לא היו מנצחים בדרך נס את התאנדר
נודניק אבל הלוואי שאתה צודק. עד החזרה לגדולה של הלייקרס אין לי בעיה בשושלת זהובה
לברון על הספסל כבר מתחיל לשחק בטרייד משין.
קווין לוני = לוני טונס
והסובל הראשון מהדיקטטורה –
הפורום של הופס.
כמה מעט תגובות.
ככה זה, כשאין עניין.
כשאין עניין ואין תחרות, גם אין חיים.
גולדן סטייט היא מוות!
חדל קשקשת ברשת !
אין עליך יא סומסום
בוקר טוב לכם שם אני סיימתי להערב אוותר על צפייה במשחק (על אף שיהיה טוב) בין תאנדר לקליפרס.. מקווה שהקאבס יחזרו עם יכולות כדורסל יותר גבוהות למשחקים ב-Q בחמישי ושבת..
בלוג כריסמס: 705 תגובות.
בלוג היום: 202 תגובות.
כיף.
ובכריסמס היה מדובר בקבוצות שונות ?
סליחה.. קליבלנד התחזקו בקורבר..
כריסמס עוד ייזכר כשריד אחרון מ-2016, והתקופה שבה היה טעם בליגה.
אני לצערי כבר תקוע עם הליג-פאס השנה, אבל בשנה הבאה?
אם בכלל מנוי, אז לבייסבול ולפוטבול יש אחלה הצעות. ושם אני לא הולך לראות קונצרט עם תוצאה קבועה מראש. יש מטס, יש טייגרז, יש אינדיאנז, יש רד סוקס, יש ג'איינטס, יש קאבס, יש דודג'רס, יש קרדינלס – ויש עוד. הכל אופטימי כל עונה מחדש.
אני חסיד של הפיסטונז הקטנים, שלוקחים אליפות מהלייקרס.
וניצול של עשרות שנות מכבי עלית תל אביב, שהרגה את הכדורסל הישראלי ודורות של אוהדים.
אז הנה זה קורה שוב.
the horror.
נתגעגע אליך.
בכריסמס המשחק היה ב 9:30 שעון עפולה
+ 1
בוא נשווה ערב שבו המשחק המרכזי התקיים ב9 בערב ללילה שבו המשחק המרכזי התחיל ב3…
לינק לקליפרס-OKC בבקשה 🙂
בבקשה:
יוטיוב עד שיפילו אותו
https://www.youtube.com/channel/UCVXVJr2_KKQb_Jg41qkbQJw/live
וזה יעבוד תמיד
http://www.navixsport.com/sport.php?id=2548
מה לא מענין ?
פיור סאגאן בטור סנטוס דאון אנדר לא מענין ?
תומפסון בספרינט מטורף ללה סאבל לא מענין ?
לא מבין מה לא מענין אהה לקליבלנד נגמר הכסף לקנוץ שופטים טוב מה לעשות…
מתן משום מה התגובה לא התפרסמה אז מנסה שוב
לינק יוטיוב
https://www.youtube.com/channel/UCVXVJr2_KKQb_Jg41qkbQJw/live
וגם לינק NAVI
http://www.navixsport.com/sport.php?id=2548
תודה רבה 🙂
יואש יש צפי להארכה אם יהיה פחות. מארבעים הפרש?
הקלטתי את המשחק של גולדן.אני הולך להתענג עליו עכשיו ולהעביר את כל הטיים אאוטים.
לקרוא לי מכביסט ? זה כמו לקרוא לך , סומסום , אוהד הבולס בתקופת היריבות הגדולה עם הבד בויז . אני אוהד האדומים בארץ . וחוץ מהיותה של ג"ס הקבוצה הטובה בליגה (על הנייר – הם עדיין צריכים לקחת אליפות השנה ) , אין כל דימיון בינה לבין הקבוצה של שימון ודיוויד . היא לא העשירה מכולן , לא משלמת את סך המשכורות הגבוה מכולן , וגם לא זוללת תארים עשרות שנים .
כפי שכתבתי אתמול , התוצאה היום לא רלוונטית לסדרת הגמר . ודרכה של קליבלנד אליה תהיה כרגיל קלילה .
גם אני לא אוהב את מכבי וחולה על הכדורסל של גולדן סטייט.קליבלנד בגמר כי אין לה תחרות.גולדן סטייט תתקשה מאד במערב.מקווה שגולדן יצליחו להתגבר על הקשיים במערב ויעשו שושלת של 4-5 אליפויות עד שהלייקרס יחזרו למקומם הטבעי.אני רואה נבא כבר כמעט 30 שנה מעולם לא נהנתי מכדורסל כמו מהכדורסל של גולדן סטייט.אחרי שאתה רואה שלמות כזאת קשה לראות כדורסל נגרים של המזרח
מה עם טרייד?
לברון תמורת סוני ווימס ?
8-8 בין קליפרס לתאנדר. התחיל טוב מאד
לינקים איכות פסיכית
קליפרס
http://nbastreams.pw/na.php?id=0021600621&feed=1
יוטה
http://nbastreams.pw/fox.php?title=0bd7c48a7d058f9fbfb0a6e3f216d1f5
לינקים איכות פסיכית
קליפרס
http://nbastreams.pw/na.php?id=0021600621&feed=1
מעולה.
יוטה
http://nbastreams.pw/fox.php?title=0bd7c48a7d058f9fbfb0a6e3f216d1f5
באייטיז 4 קבוצות לקחו אליפות
ב 2010+ 7 קבוצות והעשור עוד לא קרוב להסתיים.
הפער מתחדד כשמסתכלים גם על הפיינליסטיות
אם כבר מדברים על הבד בויז שלך, מכבי, גולדן ומשווים תחרותיות.
יוטה בסופו של דבר מצליחים לנצח בפיניקס. הלך קשה יותר מהצפוי.
קליפרס נראים טוב מאד. 14 הפרש
שוב כריס פול נפצע? מה קורה לקבוצה הזו? כל פעם שהם קצת עולים… מקווה שלא רציני.
המזל הגדול של קליבלנד שהמשחק הבא בבית מול פיניקס, אז תהיה להם נחיתה רכה.
בסוף קמתי וחזרתי לישון (עייפות מצטברת), הבנתי שלא פספסתי כלום.
הנתון המדהים של גרין (לאור ה 4×5) : 0 איבודים