דווין בוקר ופיניקס הפתיעו את סן אנטוניו בליל משחקים עם ניצחונות ביתיים בלבד – סיקור משחקי שבת

הפתעה אחת וארבעה משחקים צפויים ולא מאוד דרמטיים, זה מה שקיבלנו הערב בליגה הטובה בעולם. האמת, לא ציפינו ליותר. הדרמה הגדולה קרתה לעיניי 20,000 אלף צופים במקסיקו סיטי, שם גברה פיניקס סאנס על סן אנטוניו ספרס, לצד פיניקס שנחשבה הקבוצה 'הביתית' בהתמודדות הזו, ראינו ערב בו כל הקבוצות הביתיות מנצחות. אולי בגלל שגם ככה, הן היו טובות יותר מיריבותיהן….

לוס אנג'לס קליפרס 113 (14-28) – לוס אנג'לס לייקרס 97 (29-15)

במשפט אחד: המשחק המוקדם של הערב, נגמר מוקדם כשהקליפרס סגרו עניין כבר ברבע הראשון.

ולחדשות בהרחבה: שלושה נתונים פשוטים מעידים עד כמה המצב של הקבוצה הצהובה בדרבי של לוס אנג'לס, זאת שידועה בכינוי הלייקרס היה גרוע. הראשון, מספר לנו שהלייקרס לא הובילו במשחק אפילו פעם אחת, השני אומר לנו שהקליפרס קלעו ב-52% אחוזים מהשדה והשלישי מגלה לנו שהקליפרס איבדו רק 8 פעמים את הכדור כל הערב.

ואם שלושת הנתונים הללו לא מספיקים לכם להבין את יחסי הכוחותו בדרבי של עיר המלאכים (יחסים שהיו די ברורים עוד לפני המשחק) כדאי להסתכל על הנתונים של דיאנדרה ג'ורדן שסיים את המשחק עם 12 מ-13 מהשדה (החטיא זריקה שהוא עצמו דחף את הריבאונד שלה פנימה בטיפ) והלך רק פעם אחת לקו (החטיא…) בדרך ל-24 הנקודות הקלות ביותר בקריירה שלו אליהם נוספו 21 ריבאונדים שרמזו על שליטה מוחלטת בצבע.

בקיצור, כמנהגם בקודש, הלייקרס שהפסידו שבעה מתוך עשרת המשחקים האחרונים שלהם, היו נרפים מאוד ולא באמת תכננו לתת פייט ליריבתם העירונית. המפרשיות, כמובן, אמרו תודה וניצלו את זה בשביל לשייט לניצחון קל על האגם, ניצחון שהיה השישי שלהם ב-2017, כאשר ניצחון נוסף ישווה את פתיחת השנה האזרחית הטובה ביותר בתולדות המועדון, שיא שנשמר מ-1972 כשהקבוצה עוד הייתה בבופאלו (ומהווה שיא פתיחת השנה האזרחית הוותיק ביותר בליגה. תודו שיש נתונים מטומטמים שאתם יכולים לחיות בלעדיהם).

אחרי שלוש דקות במשחק התוצאה הייתה 4-10 לקליפרס, אחרי שמונה דקות הם עמדו על 8-18 ומכאן כבר לא היה ערך ספורטיבי יותר מדי גדול למשחק כשהלייקרס לא מגלים לחימה כיאה למעמד ומתקרבים רק פעם אחת, לקראת סיום הרבע השלישי לקליפרס, מצמצמים ל59-69 ורואים איך טימופיי מוזגוב מקבל עבירה טכנית והקליפרס מגדילים את היתרון עד סוף הרבע ל-16 נקודות.

ג'ורדן הוביל את הקליפרס עם 24 נקודות קלות וגרף גם 21 ריבאונדים. פול הוסיף 20 ו-13 אסיסטים, אוסטין ריברס שפתח בחמיישיה קלע 15 משלו, ריימונד פלטון הוסיף מספר זהה מהספסל, ג'י.ג'י רדיק תרם 10 נקודות ומו ספייטס, אהוב ליבי סיים עם 9 נקודות לקליפרס. ג'ורדן קלארקסון היה נקודת האור היחידה של הלייקרס עם 21 נקודות כשאינגראם מוסיף 14, לו ווילאמס שעלה בחמישייה תורם 13 (4/12 מהשדה), יאנג מוסיף 11 ודיאנג'לו ראסל נעצר על 5 נקודות בלבד.

וחוץ מזה, זו הייתה הפעם הראשונה בהיסטוריה ששלושת הקבוצות שמארחות בסטיפלס סנטר שיחקו באותו יום. 45 איש עבדו במשך שעתיים על הסבת האולם ממגרש כדורסל למגרש הוקי בתום הדרבי והכנתו למשחק של הלוס אנג'לס קינגס מול הוויניפג ג'טס.

לבוקס סקור המלא

https://youtu.be/kJ7TMTlkbJ8

שיקגו בולס 107 (21-20) – ניו אורלינס פליקאנס 99 (25-16)

במשפט אחד:   ג'ימי באטלר חזר ויחד עם דווין וייד במשחק טוב (בעיקר ברבע האחרון), שני הכוכבים של הבולס לא נתנו לשקנאים סיכוי.

ולחדשות בהרחבה: אם חוזרים למשמעות המקורית של MVP, דהיינו, השחקן הכי שווה ערך לקבוצתו, אז אולי כדאי לקחת בחשבון המירוץ השנה גם את ג'יימי באטלר. אחרי שנעדר משלושה משחקים במהלך השבוע (בשניים לא שיחק, באחד היה על המגרש חולה) חזר באטלר שהתגבר על מחלת השפעת לפרקט והוביל את הבולס לניצחון על ניו אורלינס פליקאנס. "ברור שאנחנו יותר טובים איתו על הפרקט" החמיא פרד הויברג, מאמן הבולס אחרי המשחק לשחקן שהוביל את קלעי קבוצתו עם 28 נקודות. "יש רק חבורה נבחרת בליגה הזו שיש לה כזאת השפעה על הקבוצה שלה כמו ג'יימי" הוסיף קואץ' הויברג.

מלבד החזרה של באטלר היו עוד שני מרכיבים שסייעו לבולס לחזור למסלול הניצחונות ולהתקרב חזרה אל המקום השמיני במזרח. הראשון היה השליטה הטוטלית של הקבוצה בריבאונד, בדגש על ריבאונד ההתקפה. הבולס גרפו 63 ריבאונדים במשחק, 21 יותר מאשר יריבתם הלואזיאנית, כאשר 21 מהריבאונדים האלה הגיעו בהתקפה. "אתה לא יכול לתת ליריב 21 פוזשנים יותר ולצפות לנצח" התמרמר בסיום אלווין ג'נטרי, המאמן המנוצח וכוכב הקבוצה שלו דיוויס הוסיף "שמרנו טוב, הם קלעו רק ב-42% אחוז אבל די ברור שהריבאונד הרג אותנו".

המרכיב הנוסף לניצחון השוורים היה דווין ווייד. אחרי רבע ראשון צמוד, הבולס השתלטו על המשחק ברבע השני ומצאו את עצמם ביתרון 10 בהפסקה (45-55) ו-15 בתחילת הרבע השלישי (48-63), אלא שניו אורלינס לא וויתרה ובראשות אנתוני דיוויס שאחרי חצי ראשון סביר היה מעולה בחצי השני ואיטוואן מור, שחקן הבולס לשעבר, צמצמה את הפער ל60-66 ולפיגור נקודה אחת בלבד 2.20 דקות בתוך הרבע הרביעי (80-81). אלא שאז התעורר פלאש, 7 נקודות רצופות שלו העלו את הבולס ליתרון  82-89 ומכאן השקנאים כבר לא התאוששו. כשווייד מסיר כל חשש למהפך עם שלשה נהדרת 2.27 לסיום שהעלתה את קבוצתו ל91-102 ובישרה על תום הטקס.

באטלר סיים עם 28 נק', 8 ריב' ו-6 אס', וויד שימש כסנצ'ו פאנשה שלו עם 22 ו5 בקרשים ובבונובונים, גיבסון היה יעיל עם 15 נק' ו-16 ריבאונדים ומק"ו, הלא הוא מייקל קרטר-וויליאמס תרם 11 נק' משלו. רובין לופז תרם 6 נק' ו-10 ריב'. ניו אורלינס קיבלה 36 נק' מאנתוני דיוויס, כאשר 23 מהן במחצית השנייה, זאת לצד מנה נאה של 14 ריבאונדים. איטוואן מור השלים משחק נאה של ילידי שיקגו בקבוצה של ג'נטרי עם 16 נקודות משלו, טייריק אוונס תרם מהספסל 14 נק' ו-6 אס', סולמון היל קלע 10 משלו וג'רו הוליידי נעצר על נקודה אחת בלבד (0/7 מהשדה) אך כיפר על כך עם 12 אסיסטים.

לבוקס סקור המלא

https://youtu.be/Zq1AmOfB8TY

 פיניקס סאנס 108 (27-13) – סן אנטוניו ספרס 105 (9-31)

במשפט אחד:  דווין בוקר, נכד לסב מקסיקני, הרגיש בבית באולם במקסיקו סיטי ועם שיא קריירה של 39 נקודות, הוביל את הסאנס למהפך ברבע הרביעי ולניצחון יוקרתי על הדורבנות הקשוחים.

ולחדשות בהרחבה: אדם סילבר אמר במהלך הערב השני בו שיחקה פיניקס סאנס בבירת מקסיקו, ש'קבוצה במקסיקו סיטי היא בהחלט אפשרות שאנחנו חושבים עליה'. האמת? אם כל המשחקים במקסיקו סיטי יהיו כמו זה שקיבלנו הלילה מפינקס סאנס וסן אנטוניו ספרס, זה בהחלט רעיון טוב.

דווקא המשחק שהיה נראה הכי חד-צדדי הלילה, סיפק את ההפתעה הגדולה כמו גם את המשחק הכי מעניין. דווין בוקר שאמר לפני שלושה ימים שהוא רוצה למצות את המיטב מהביקור שלו במקסיקו, מדינה בה יש לו שורשים משפחתיים, עמד במילתו ואחרי ששבר את שיא הקריירה שלו במשחק הראשון של הסאנס מול דאלאס ביום חמישי עם 39 נקודות, הוא השווה את השיא שוב וקלע מספר דומה, כשהפעם ל"ט הנקודות שלו הובילו את הסאנס לניצחון יוקרתי על הקבוצה שכל-כך לא אוהבים במדבר.

"דווין בוקר לא רוצה לעזוב את מקסיקו. הוא רוצה לארח כאן גם את יוטה ביום שני" צחקק המאמן המרוצה של פיניקס, ארל ווטסון, בתום המשחק. "אנחנו באמת מתרגשים מכאלה תצוגות של שחקן שעוד לא חצה את גיל 21" הוסיף ווטסון והעלה תהיה, לפחות אצלי, עם התצוגות של בוקר הן בגלל שבמקסיקו מותר לשתות אלכוהול גם בגילו.

כך או כך, הסיפור של המשחק היה יכול להיות קלאסי אלמלא הרבע האחרון. הסאנס אמנם באו להילחם אבל אחרי שלושה רבעים היה נקראה שסן אנטוניו שוב בדרך לניצחון על פיניקס, השלישי העונה. הרבע הראשון נגמר בשוויון 25, הספסל העדיף של הספרס עזר לה להתפוצץ התקפית בשני ולבסס יתרון בן 7 נקודות במחצית (51-58) כשפיניקס מתקרבת אבל לא מספיק ברבע השלישי ומסיימת אותו בפיגור בן 5 נקודות (80-85).

אלא שהרבע הרביעי טרף את הקלפים והצופים באולם המלא בבירת מקסיקו נהנו מכדורסל מצוין של הקבוצה מתחתית המערב. ריצה של 0-8 בתחילת הרבע (4 של יולס ו-4 של בוקר) הפכה את התוצאה כשהשמשות מרחיבים את יתרונם ל86-94 ומשלימים ריצה של 1-14. את הספרס כמו את הספרס, היה מוקדם להספיד וסל של טוני פארקר קבע שוויון 100, כשעל השעון 2.36 דקות לסיום. צ'נדלר קלע ליי אפ לפיניקס, לאונרד, שהיה מצוין הלילה עם 38 נקודות משלו, השיב בשלשה ויתרון ראשון לדורבנות מאז תחילת הרבע ונראה היה שגם שינוי המקום, לא שינה את המזל של הסאנס. אלא שארבע רצופות של דווין בוקר החזירו לפיניקס את היתרון והתקווה, לאונרד צמצם מהקו לנקודה אחת בלבד 105-106, 40 שניות לסיום, פיניקס הלכה לזריקה קשה של פי.ג'י טאקר שהחטיא אותה ממש עם תום שעון 24 השניות, הספרס יצאו להתקפה מהירה כשדני גרין מחטיא שלשה והזדמנות לקחת את היתרון ו4 שניות לסיום טאקר, שלקח את הריבאונד לזריקה של גרין, קלע שתיים מהקו והעלה את קבוצתו ליתרון 105-108. פופ לקח טיים אאוט, פיניקס נזכרה שהיא כבר לא באמריקה ולכן הרשתה לעצמה לעשות עבירה על פאו גאסול בניגוד לכללים המקובלים בארצות הברית, גאסול החטיא שתיים ובכך הסתיים לו המשחק עם ניצחון מפתיע של הסאנס, שפשוט רצו יותר, תרתי משמע.

בוקר הוביל את קלעי פיניקס עם 39 נק' (12/22 מהשדה), בלדסו הוסיף 17 נק', 10 אס' ו-6 ריב', וורן קלע 12 וטייסון צ'נדלר תרם 8 נק' משלו לצד 15 ריב'. אצל הספרס לצד 38 נק' של לאונרד, בלט ג'ינובילי עם 16 (ואיבוד כדור מכריע בדקת הסיום) כשפארקר קולע 14 ואולדריג' מסתפק ב-13 בלבד. גאסול היה רע עם נקודה אחת בלבד (1/6 מהקו) אבל לפחות קטף 10 ריבאונדים כדי ללמד אותנו שהלב שלו תמיד שם בשביל לתרום לקבוצה.

(ובעניין אחר: אני מזמין אתכם לקרוא את הפרייויו למשחק שוב, כדי לראות איך נראה הניחוס המושלם…)

 לבוקס סקור המלא

https://youtu.be/5F_Vc1BzkTo

וושינגטון וויזארדס 109 (19-20) – פילדלפיה סיקסרס 93(26-12)

במשפט אחד:   ג'ון וול לא הרשה לעצמו לוותר על המשחק ועם 25 נקודות הוביל את המכשפים לניצחון קליל על פילדלפיה חסרת אמביד.

ולחדשות בהרחבה: למרות כאבים בזרת יד ימין ובפרק כף יד שמאל, לא היה ספק לפני המשחק שג'ון וול, שהחליט זה מכבר לקחת אחריות על העונה של הוויארדס יתלבש למשחק הביתי של קבוצתו מול הסיקסרס. כך אכן קרה ווול הוביל את קבוצתו  לניצחון פשוט על פילדלפיה, תודות למחצית שנייה מוצלחת.

"נו באמת, אתה צריך להיות יותר חכם מזה" ענה וול לעיתונאי ששאל אותו לפני המשחק על האפשרות שלא ישחק. את התשובה הנוספת שלו הוא נתן על המגרש עם 25 נקודות, 7 אסיסטים ו-7 ריבאונדים. פילדלפיה שהגיעה למשחק ללא ג'ואל אמביד, שלא משחק העונה בבק טו בק, נעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים. הסיקסרס אמנם החליטו לבלבל את הצופים ברבע הראשון ולהזכיר לנו שניצוצות של כדורסל רואים מהם גם ללא תופעת הטבע הצעירה שלהם ואף הובילו בסוף הרבע הראשון 21-30 בעיקר תודות לג'ליל אוקופור ששבר את שיא הקריירה שלו הערב עם 26 נקודות, אלא שהרבע השני היה שייך לוושינגטון שהשוותה עד למחצית (56-56) את התוצאה ובשלישי השתלט וול על המשחק ויחד עם קוואץ' הגנתי של קבוצתו הוביל את הוויזארדס לרבע של 15-30(71-86 בסה"כ) ולהרבה גארבג' טים עד הסיום. בכך רשמו הוויזארדס את ניצחונם הביתי ה-11 ברציפות, הרצף הארוך ביותר שלהם מאז 1989, אז השיגה הקבוצה 15 ניצחונות ביתיים רצופים בין ה9.2 ל7.4.

וול, איך לא, הוביל את המכשפים עם 25 נק' (7 ריב', 7 אס'), לצידו, איך לא, סייע ברדלי ביל עם 20 משלו, מרקיף מוריס היה סולידי עם 14 נק' ו-9 ריב', גורטאט תרם 12 ו-10 משלו בהתאמה ואוטו פורטר ג'וניור השלים חמישיית מכשפים בדאבל פיגרס עם 10 נק'. לפילי היה את ג'ליל אוקפור עם 26 נקודות (10/16 מהשדה) ו-9 ריב', את איליאסובה עם 18 נק' ו-7 ריב' ואת שחקן הספסל, הרוקי הצרפתי, שעונה לשם טימות'י לואוו-קברוט (בחיי!) שהוסיף 12 נקודות משלו ובכך שבר את שיא הקריירה שלו.

לבוקס סקור המלא

https://youtu.be/gwIbb83FBgM

יוטה ג'אז 114 (16-26)  – אורלנדו מג'יק 107 (25-17)

במשפט אחד:   גורדון היווארד ו הג'אז היו גדולים על אורלנדו במשחק שמה שייזכר ממנו בעיקר זו הפציעה של רודני הוד ברבע הרביעי.

ולחדשות בהרחבה: ניצחון לא מסובך על יריבה נחותה ופציעה של שחקן מפתח, אלו בערך שני המוטיבים המרכזיים שבאו לידי ביטוי במשחק הבית של יוטה ג'אז על אורלנדו הערב ואלו גם שני המוטיבים המרכזיים שמלווים את העונה של הג'אז. 2.54 דקות לסיום, נחת רודני הוד, שמאז שחזר מהשפעת שתקפה אותו, משחק היטב, רע מאוד על הברך, צרח מכאבים ונראה מדדה לעבר חדר ההלבשה של הג'אז כשהוא נתמך בשני שחקנים.

הרגע הזה, בו שחקנה ירד צועק, הרס לג'אז ערב די מוצלח בו אורלנדו מג'יק החלשה איימה להפתיע את הג'אז העדיפה אך למרות שהייתה קרובה עד הסוף, ראתה איך שתי שלשות של ג'ו אינגלס בדקות הסיום מחסלות כל סיכוי להפתעה. הג'אז החליטו לוותר על ההגנה הטובה שלהם הלילה ונתנו למג'יק לקלוע עליהם 107 נקודות אלא שההגנה של המג'יק הייתה חלשה יותר והנגנים ניצלו רוטציה רחבה בשביל לקלוע קצת יותר, מספיק בשביל עוד ניצחון שמבסס אותם במקום החמישי במערב.

אורלנדו פתחה חזק ואחרי רבע ראשון נהדר התקפית מצאה את עצמה ביתרון 29-42. הרבע השני היה של יוטה שצימצמה את הפער במחצית לנקודה בלבד (64-65), הרבע הבא הסתיים ביתרון שתי נקודות לג'אז ויתרון נקודה לנגנים בסיכום הכללי (83-84). אלפריד פייטון הוביל את המג'יק ברבע האחרון וכ-4 דקות לסיום, המג'יק עוד הובילו 97-102 אבל ריצה של 0-13 של הג'אז עם אותם שתי שלשות של אינגלס סגרה את הסיפור ולאורלנדו אפילו לא הייתה את הפריבילגיה להגיע למשחק צמוד.

היוורד הוביל את הג'אז עם 23 נקודות, גובר הוסיף 19 גם בנקודות וגם בריבאונד, פייבורס תרם 17 והיל והוד נתנו 14 כ"א. פייטון זרח אצל המג'יק עם 28 משלו ו9 ריב' ו9 אס', גורדון הוסיף 21 ולצידם קלעו בדאבל פיגרס גם ווצביץ' עם 15, איבאקה עם 13, מיקס עם 12 וגרין עם 11.

 לבוקס סקור המלא

מנחם לס

בעל האתר ועורך ראשי

לפוסט הזה יש 27 תגובות

  1. אמנם אורלנדו הפסידו, אבל אהרלה וההוא עם תרנגול ההודו על הראש נתנו משחק טוב. אני מקווה שהם פורצים סוף סוף.

  2. תודה יאיר.
    מסכנים יוטה עם הפציעות השנה. לא מצליחים להשתחרר מהנאחס.
    צריכים לשחק יותר במקסיקו סיטי. המשחקים שם חוויה והקהל נהדר. בטח ביחס לקהל העייף של העונה הרגילה ב-nba

    1. לדעתי, הפציעה של הוד הגיעה בזמן סביר. בורקס חזר מאיזה שנתיים פציעה. הוא משחק עם המון התלהבות ויש סיכוי שהוא יחזור לכושר משחק בזכות הדקות שמתפנות.

  3. הניצחון של פיניקס הוא הרבה יותר ב"איך" מאשר ב"מה"
    מדיפיציט של 8 או 11 (לא זוכר את הרגע המדויק בו החל הקאמבק)
    הפכו ל+8 כשהספרס נתקעים התקפה אחרי התקפה.
    ברגעים הקשים רק גינובלי (כרגיל הבחור החכם והגבר גבר הגדול במגרש) עם שלשה ומיד אחריה סחיטת 3 זריקות עונשין היה שם.
    גם כשהספרס חזרו והשוו פיניקס לא נבהלו ובשתי התקפות התרחקו בפוזישן כל פעם.
    בנדר, תוהה ששאלתם, לפחות 2 שלשות שאני זוכר, כלום מעבר לזה.

  4. תודה, יאיר.

    טייסון צ'אנדלר. כבר לא ילד, הבחור. אבל עדיין יודע לחולל מהומות בצבע –
    15 רב' היו לו הלילה, 8 מתוכם בהתקפה.

    1. אז למה אתם שומרים אותו לעצמכם? תפרגנו לקבוצת פלייאוף שצריכה ביג מן ושד'אנתוני יכול לעשות ממנו מטעמים.
      קחו את קיי ג'יי דניאלס בחיאת רבאק שמישהו ינצל את הכישרון של הילד הזה כבר

      1. אני באמת לא מבין איך זה שבוסטון לא עושה מהלך.
        צ'אנדלר תפור עליהם.
        (בטח שאני מבין. הם מחכים "לכוכב". אבל התנאים השתנו, וקאזינס או דייויס, לא הולכים לשום מקום.)

        כשיש רשימה כל כך קצרה של קונטנדריות, אז כולם מפלחדים ללחוץ על ההדק.
        הקאבס צריכים יותר רכז מחליף,
        לגולדן סטייט אין מה לתת בתמורה,
        הספרס פשוט לא צריכים אותו,
        וכמו שכתבת –
        נשארה הקבוצה שלך –
        דניאלס לא מספיק (החוזה שלו לא מספק),
        ואני לא רואה איך אתם מסוגלים לייצר טרייד שיתאים.

  5. לגבי נתונים מטומטמים שאפר בלעדיהם:
    כמה שהם מטומטמים ואפשר בלעדיהם, הם עדיין מעניינים באותה מידה שהם מטומטמים ואפשר בלעדיהם.

  6. כמה קשה לנצח בחוץ בנבא.
    אורלנדו ביתרון 5 , 2 דקות לסוף, ואז הם מקבלים פאול תוקף על פלופ שכל ילד ראה אותו חוץ מהשופט, וכעבור 6 שניות מקבלים מאותו שופט עבירת מגן ל – 3, עוד פספוס, ועוד טיפה עזרה מהזברות והם מפסידים ב 7.
    וכל זה ב 2 דקות וקצת.
    עצב גדול לחובבי האנדרדוגים באשר הם.

  7. כל הכבוד לפיניקס.

    חזרתי לקרוא את הקדימון של זעפרני כדי לא לפספס את כל הסיפורים הקטנים שלא קשורים בכלל לכדורסל (רק מוח פורה כמו שלו מצליח למצוא את החיבור). חובת קריאה על כל אחד.
    רק שאצלנו, אלף לא היו מודיעים על מסדר כוננות, זה פשוט היה נופל עלינו בהפתעה. ובית, מעולם מעולם לא שתיתי מים מהמימיות. הן היו סגורות ומלאות מים עד למ"ל האחרון, אטומות עם חצי כדור גומי חתוך.קדושות, טהורות ושמישות בכל 100 האחוזים, מחכות למסדר.

  8. אם בוקר היה נותן עונה יותר יציבה הסאנס היו חזק במאבק על הפלייאוף, 3-4 נצחונות מפרידים בין 8 הקבוצות האחרונות במערב.

    הפציעה של הוד נראית רע מאוד, הימור שלי שהוא גמר את העונה.
    באסה בשביל הגאז שפוט לא מקבלים רגע מנוחה לרופאים שלהם.

    כשחושבים על הקבוצות הכח פצועות העונה עולות לי לראש בעיקר מערביות – יוטה, כמובן. קליפרס פחות פצועים אבל יותר משמעותיים. דאלאס שם כולם היו פצועים בשלב כזה או אחר. גם מצפיס היו פצועים לא מעט. יוסטון קצת (בשביל אפלטון).
    במזרח רק מילווקי איבדה שחקן מרכזי לדעתי.

        1. תודה אבל לאו דווקא.
          אני בשלב ההשלמה, שדטרויט לא מספיק טובה העונה.
          אולי ניכנס לפלייאוף, זה אפשרי בצפיפות, אבל יש שם משהו כבוי ולא טוב. עניין לפוסט אחר מן הסתם. הייתי הרבה יותר אופטימי אחרי הסוויפ לקאבס, שהיה אמנם סוויפ אבל עם אש בעיניים.

          1. איך אתה מסביר שאף אחד לא מדבר על רג'י ג'קסון שמאז חזרתו לדיטרויט היא 7 ניצחונות ו-14 הפסדים כשהוא מחזיק בנט של מינוס 5

            נראה לי שבעידן הזהב של הפוינט גארדים הוא סוג של ציפוי זהב…

            16 נקודות באחוזים רעים עם 2 ריבאונדים (בעידן השלושות הפוינט גארדים חשופים להרבה כדורים שניתזים רחוק מהטבעת) מסכנים ובקושי 5 אסיסטים.

            האם לא הגענו לעידן שבו כמעט כל פוינט גארד מחליף שנתקע בחמישייה שיריץ את הקבוצה אם רק יבחר יכול לקלוע 15 ב-40% עם 5 אסיסטים? אילו ג'קסון היה מוכיח שהוא מגן על מילא… הסטטיסטיקה מראה שהוא נופל מאוד מאז החזרה שלו. נראה לי שבליגה שלנו פחות מג'ף טיג או ג'ורג' היל הפוינט גארד שלך הוא חיסרון אלא אם כן יש לך מוביל כדור סטייל אטנטקומפו או לברון

  9. ההפסד של הספרס הוא הפתעה גדולה מאוד
    ממש חבל על פילדלפיה זה לא אותו הדבר ללא אמביד שמסתמן כדבר הבא
    יוטה לא קבוצה שתפסיד בבית לאורלנדו

כתיבת תגובה

סגירת תפריט