חלוקת תעודות חצי + 7 משחקי יום א / MBK

הערב 7 משחקים בסימן מחצית הדרך בליגה מי פחות מי יותר

לליגה מגיעה תעודת הצטיינות עד כה עם מספר הופעות בלתי נשכחות ומספרים נהדרים ברמה האישית והקבוצתית ( עונה היסטרית והיסטורית עד כה ,רק שימשך )

גולדן סטייט שמסתמנת כילדה המחוננת של הליגה עם קצב של 69-70 למשחק חוטפת על הראש בכל פעם שלא מצליחה להוציא 100 , חוץ מזה צפויה תקופה מעניינית שהדד ליין של הטריידים באופק ( פרויקט מיוחד באתר )

הלילה יתחיל מוקדם וטוב שכך עם 7 משחקים לא רעים בכלל ( ביננו לרובנו אין משהו טוב יותר לעשות ) , ברוכים הבאים לטקס חלוקת תעודות ופריוויו לראשון

דאלאס מאבריקס ( 27-12 ) – מינסוטה טימברוולבס ( 26-14) 21:00

מה אפשר לומר על דאלאס ? כמו תלמיד יוצא מן הכלל ששקד והפתיע במשך שנים הוא ללא ספק אכזבת חדר המורים השנה

חצי עונה זוועתית עם מאזן איימים ולרוע המזל היא כנראה תאלץ להשאר כיתה

מינסוטה ? מזכירה לי את הסיפור על הערפד שהכין את 3 ילידיו לעולם . לאחר אימונים רבים וציפיות הוא שלח אותם למשימה הראשונה – לחזור עם כמה שיותר דם

הראשון חזר מרוח בדם על השפתיים ומעט על המצח – מאיפה זה ? יצאתי לשדה וארבתי לתרנגול שעבר בחוץ . לא משהו הנהנן האבא המאוכזב

השני חזר מרוח בדם על כל פניו , האבא כבר היה יותר מאושר ושאל איך היה ? הבן אמר שהתנפל על כבשה שעברה בשדה

הבן השלישי הגיע מרוח בדם מכף רגל ועד ראש כל בגדיו מוכתמים , האבא הערפד היה ממש מאושר ושאל איך היה לו ?

ענה לו הבן – אתה רואה את העמוד חשמל ליד הרפת ? כן בטח

אז זהו שאני לא ראיתי

מינסוטה עם עתיד מבטיח לא מצליחה ליישם את מה שאבא טיבודו מנסה ללמד אותם

אבל הם במגמת שיפור עם 3 ניצחונות רצופים , כמו ששאר הכתה בתחתית המערב נראית ( בעיקר התלמיד פורטלנד שנעדר משיעורים ויש חשש שמבלה את רוב זמנו במחששה ) עוד קיים סיכוי ל happy-end

דאלאס תגיע למשחק בסגל מלא ( הערכה שבוגוט חוזר ) כנ"ל מינסוטה שצפוייה לקבל את זאק לווין בחזרה ( אל תבנו על פקוביץ' כמובן )

מינסוטה גברה על דאלס בשבוע שעבר וקטעה רצף של 7 הפסדים מול המאבס והיא מובילה ( 1-0) במאזן העונתי

הערב דאלאס במשחק שהוא בהחלט הזדמנות אחרונה עבורה לאחר שהיא נועלת את המערב בערך מתחילת העונה

הצפי למשחק לא נעים לצפייה , הימור פרוע – מינסוטה ב 8 חושבת שהעונה הזו רחוקה מסיום

פוטנציאל בשמיים , בינתיים בתחתית המערב

טורונטו ראפטורס ( 13-26 ) – ניו יורק ניקס ( 22-18 ) 22:00

משחק בין טורנטו ששמרה על מעמדה כתלמידה מצטיינת בתיכון חוף המזרח

אם היא לא הייתה קצת מופנמת ויושבת בקצה של הכיתה היא הייתה זוכה להמון הערכה עם אופינסיב רייטנג של 115.8 שהוא ה 3 בטיבו בהיסטוריה של הליגה

ניו יורק ניקס , אובחנה כתלמיד שנמצא הכי הרבה שעות אצל היועצת

לאחר ההבטחות בשנה שעברה שהיא תחזור לעצמה , תשתמש ברטילין ותממש את הפונציאל עוד שנה עברה וכלום לא השתנה

למרות הצלחה מסיומת בבחנים של אמצע הסימסטר התעודה שלה מלאה בשלילים ואירועי משמעת חריגים ( הורד ציון בהתנהגות )

טורונטו חוזרת למסלול הניצחונת עם 2 ניצחונות לאחר מאזן לא מחמיא של 5 הפסדים ב 7 משחקים שקדמו לרצף הנוכחי

טורנטו מציגה כדורסל קצת שונה אבל סופר יעיל

היא לא צפויה להתקל הקשיים מול המשוכה הניו יורקית

ניו יורק מגיעה לאחר ניצחון ממש מפתיע מול הבולס ( שמצליחה בכל המקצעות הקשים אבל מתעקשת להכשל בחקלאות,אזרחות ובכל מקצוע אחר שנדיר להכשל בו ) , זה הניצחון הראשון אחרי רצף לא מחמיא של נצחון בודד ב 10 משחקים

ניו יורק חייבת להתעורר לפני שהעונה תגמר לה ואולי כדאי לה לחשוב על טרייד אפילו על כרמלו ( שמציג עונה לא רעה )

פורזינגיס בסדר וברנדון ג'נינגס מוכיח שהוא מניה סולדית למרות הדירוג הנמוך

טורונטו מוליכה 1-0 במאזן העונתי והיא לא צפויה להתרגש הניצחון של הניקס על הבולס , בטח כשפורזינגס ונואה בספק למשחק

טורונטו ב 11 עם הצגה של דרוזן את לאורי

אטלנטה הוקס (17-22) – מילווקי באקס ( 18-20 ) 22:00

אטלנטה היא התלמיד הבינוני ביותר , אחד שלא משנה כמה יתאמץ ( או לא ) תמיד ישמור על רמת השגיות כזו שתאפשר לו לעלות כיתה. השנה למרות נסינות להרוס את מה שנבנה ומעט בעיות בגישה היא שומרת על צייונים סבירים וכמו בכל שנה הם יחטפו על הראש מיב"1 ( קליבלנד למי שתהה ) ביום הספורט השנתי שיערך בתחילת מאי

מילווקי היא התלמיד החדש שהגיע מבית ספר אחר אבל מוכיח ששיטת הלימוד הנוכחית היא לא בשבילו , התלמיד מתחיל להסתגל והוא מסומן כמי שיהיה הפתעת הסימסטר הבא

ההוקס למרות כל התסמינים של פירוק טואטאלי ( קורבר שעבר לקאבס , השמועות על מילסאפ ) ממשיכה בשלה ולמרבה ההפתעה היא הציגה רצף שך 8 ניצחונות שנקטע מול בוסטון ( על הבאזר )

אטלנטה נוטה להציג רצפים של ניצחונות או הפסדים והערב היא צריכה לשאוף לצאת לדרך חדשה

מילווקי שאוחזת במקום ה 5 במזרח מגיעה לאחר ניצחון מאוד מפציע על הספרס וניצחון על מיאמי

מיילווקי מדורגת 8 באופנסיב רייטינג , ההוקס 5 בדיפנסיב רייטינג

למרות הגריק פריק שואו חייבים לציין את ג'אברי פראקר ה MIP שלי עד כה

המשחק צפוי להיות מאוד מותח שכל תוצאה תתקבל בטיבעיות

ההוקס מוליכים ( 0-2) במאזן העונתי , הימור פרוע – מילווקי 4 הפרש במשחק שילך להארכה

ג'אברי פרקר , 20.8 נקודות למשחק , 56 שלשות העונה לעומת 9 בכל העונה הקדומת ו 13 בלבד בקריירה

ברוקלין נטס ( 31-8 ) – יוסטון רוקטס ( 11-31 ) 1:00

ברוקלין נטס הוא לא רק התלמיד הגרוע בכיתה ,אין לו כל עתיד . כל ההטבות האקדמיות שמגיעות לו ילכו לתלמיד בוסטון בגלל הסכמים משנים קודמות . התעודה נראית כחלום בלהות גדול

יוסטון התלמיד המצטיין של העונה עשה עבירת משמעת 4 ימים לפני הטקס ולכן לא תוענק לו התעודה , הוא הפתעת העונה בעיקר בגלל המנטור שלו מייק ד'אנטוני והרביי ג'ימס הארדן ( הגאון מיוסטון )  מאמן העונה וה MVP עד כה

ברוקלין קבוצה ממש אבל ממש לא ראוייה להכביר מילים בפריוויו

אפלטון הוכיח שלפעמיים אם רוצים לעצור טיל בדישו כל מה שצריך זה פוסט מפרגן להתקפת הקבוצה

יוסטון עם 2 הפסדים רצופים לממפיס ומינסוטה חתזור הערב לנתיב הנצחונות

יוסטון ניצחה את המשחק הקודם 122-118

הארדן עם הצגה ופלרטוט עם טריפל דאבל , יוסטון ב 13

סקרמנטו קינגס ( 23-16 ) – אוקלהומה ת'אנדרס ( 17-24) 4:00

סקרמנטו הוא התלמיד שמתקעש להכשל שנה אחרי שנה לא משנה כמה הוא משקיע . למרות ניסיונות אקדמיים לשנות לעזור ולהחליף הוא נשאר כתה ולמרות שהוא בן 23 הוא עדיין בי"א . השנה לאור שינויים וירידה חדה בסף הכניסה לכתה י"ב הוא עלול לעלות כתה ולא בגלל ששיפר את השיגייו

הרעמים שבמשך שנים היו תלמיד מעולה סובלים מתסמונת האח הגדול שהיה מהטובים בשכבה , הרעמים לא הכי טובים בשכבה אבל ביום נתון הם מגלי סימני גאונות ( בעיקר הרב ווסטבורק ) . הוא תלמיד לא צפוי וממולץ לו להשתמש בחומרי הרגעה לשיפור ההשיגיות

נתחיל ממדד ה TD של ווסטברוק – 41 משחקים לתוך העונה ווסברוק הקלעי המוביל בליגה ( 30.8 ) לערב נמצא עם 437 ריבאונדים ו 431 אסיסטים מה שאומר שגם אם יהיו לו 2 משחקים ללא אסיסט או ריבאונד ממוצע ה TD ישמר

ווסטברוק הצליח לרשום TD מול הזאבים אבל OKC רשמה הפסד מעט מביך

סקרמנטו ? חולשת המערב יוצרת פיקציה שהיא חזק בתמונת הפלייאוף בפועל היא תמצא את הדרך לא להיות שם

הקינגס עם 6 הפסדים ב 8 המשחקים האחרונים תנסה למצוא את דרך המלכים . מול OKC כשאדמס וקנטר בצבע קרזינס עלול להתקל בחתיכת חומה

הקינגס ניצחו 101-116 את המשחק הקודם ( קאזינס השתולל עם 36 )

הערב אהמר על ניצחון של OKC ב 6 ו TD נוסף של ווסטברוק שיכנס להסטוריה מה שלא בהכרח יעזור ל OKC

איש במשימה – ווסטברוק מר TD 2017 כבר עם 19 כאלו העונה

ממפיס גריזליס ( 17-25) – שיקגו בולס (21-20 ) 4:00

ממפיס שוב להפתעת כולם הצילחה להציג תעודה עם ממוצע לא רע , תלמיד אמין וסולידי שלמרות המון קשיים תמיד מצליח להציג ביצועים מעל המצופה במחצית הראשונה של השנה ( לעיתים הוא נחלש משמעותית בחצי השני )

שיקגו – למרות כשלונות בכל המיקצעות שקשה מאוד להכשל בהם מציג הצלחות דווקא במיקצעות הקשים

הוא גם עשה פאדיחה רצינית שנבחר ע"י המנהל ד"ר מנחם לייצג את המזרח בחידון התנ"ך הארצי אבל למרות שהאמין בו הוא נכשל כישלון חרוץ

מה יהיה הסוף איתו ? אפילו יונתן שגב לא ידע

הבולס רשמה 3 הפסדים ברציפות 5 פעמים העונה , 4 ? עדיין לא קרה

10 קבוצות בלבד בליגה מחזיקות במאזן חיובי מול קבוצות של 50% , הבולס היא אחת מהן , גם ממפיס למרות שהערב שיקגו לא נספרת בקטגוריה של קבוצת 50%

משהו לא טוב עובר על הבולס

ממפיס תנסה להתקדם לאזור המקום ה 4 במערב שנראה נגיש יותר מתמיד

הימור ? ממפיס תרשום ניצחון ב 6 במשחק בו 2 הקבוצות יקלעו מתחת ל 100

לוס אנג'לס לייקרס ( 29-15 ) – דטרויט פיסטונס ( 24-18 ) 4:30

לוס אנג'לס לייקרס התחילה את השנה והייתה להפתעת השנה עם תעודה בסימן 10 ! כבר היה דיבור בחדר מורים להקפיץ אותה לכיתת מחוננים מאז היא התחברה לח'ברה מהמחששה והיא מציגה יכולת ירודה ,קשה להאמין שהרצף השלילי יעצר למרות התערבות ונסיונות להציל את השנה

הפיסטונס כמו הלייקרס הפתעה שלילית , תעודה עמוסת ציונים שליליים . מה יהיה בחצי השני של העונה ? תמיד יש סיכוי שהפוטנציאל יתממש

הלייקרס מגיעה למשחק אחרי שחטפה בדרבי העירוני מול הקליפרס , אם היינו במנהרת הזמן הייתי מספר על סדרות הגמר הנפלאות של 88 , 89 ו 2004 בין 2 הקבוצות

בפועל … 2 קבוצות שיעבור עוד המון זמן עד שיהיו בגמר כלשהוא

הלייקרס כבשה בסערה את ראשות הדיפנסיב רייטינג ( מהסוף ) , היא כבר לא מרעננת , תקועה במקום והפלייאוף שנראה קרוב התחלפו במחשבות על הגנה על בחירת הדראפט שהולכת לפילדלפיה

דטרויט קבוצה בדיפרסיה ( כמו סומסום היקר ) מגיעה לאחר 2 תבוסות לג'אז וגולדן סטייט

רכבת הפלייאוף מתרחקת ממנה אבל 2-3 ניצחונות ומומנטום חיבוי עשויים להחיות עבורה את העונה

הגרלת הליגה גרמה לכך שהקבוצות לא נפגשו כלל ב 2016 , הלייקרס ניצחה 12 מ 14 האחרונים מול הפיסטונס שניצחו את המשחק האחרון שנערך אי שם בדצמבר 2015 , בכלל הניצחון האחרון של דטרויט ב LA היה אי שם בנובמבר 2008

עם כל הכבוד להיסטוריה ומומי הלילה הפיסטונס תנצח ב 8

לא לדאוג מומי יחזור בשבוע הבא

מנחם לס

בעל האתר ועורך ראשי
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
136 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
דובי
דובי
15/01/2017 11:18:25

לא אכפת לי כלום, רק השבריריות המסתמנת של הפורזינגיס.
כל השאר יעבור

,אפלטון
,אפלטון
15/01/2017 11:33:51

פריוויו חזק למחליף של מומי.
אני לגמרי לוקח על עצמי את שני ההפסדים הרצופים מאז הפוסט. התחלתי בתרגילי משמעת של הלקאה עצמית והצלפה באצבעות הרגליים

Mbk
Mbk
15/01/2017 14:11:13
הגב ל  ,אפלטון

זה הזמן לפוסט נאצה נגד הארדן מורי וסופר מריו
אם תפסידו הערב לברוקלין זו תהיה חתיכת פאדיחה

יניב
יניב
15/01/2017 12:37:13

ברוקלין הם לא רק התלמיד הכי גרוע שיש אלא אפילו שהבה"ס החליט לבוא לקראתו ודאג שבקיץ ילמדו אותו המורים הפרטים הכי טובים שיש והוא החליט לתת את המורים הפרטים לאחד התלמידים המצטיינים בכיתה

avri
avri
15/01/2017 13:44:58
הגב ל  יניב

Sounds like you are describing the Lakers

avri
avri
15/01/2017 13:45:40
הגב ל  יניב

And are you actually admitting here that Ainge is one of the best GMs in the league?

יניב
יניב
15/01/2017 14:13:30
הגב ל  avri

הפוך גוטה הפוך.
איינג' הוא אחד הGM הגרועים בליגה שעד עכשיו משחק לו המזל בצורה מטורפת אבל גם זה יפסק וראינו הוכחה לכך בדראפט האחרון שכפי שברוך חוזר ואומר מה שהלך שם זה פשע נגד אוהדי סלטיקס באשר הם.אבל תמשיך לשכנע את עצמך שהוא GM מוצלח.אתה תראה איך הוא מבזבז את הבחירה של ברוקלין בדיוק כמו שהוא בזבז את הבחירה השנה.

Mbk
Mbk
15/01/2017 14:18:54
הגב ל  יניב

הקלידו את התגובה כאן…

Mbk
Mbk
15/01/2017 14:19:33
הגב ל  יניב

+ 1 יניב
איינג הוציא כמעט כלום מהדראפט הזה

שגיא נאור
שגיא נאור
15/01/2017 12:54:38

ממפיס זה התלמיד הזה שמגיע משכונה קשה, לא מקבל עזרה מההורים, אין לו איזה יכולות מבריקות אבל הוא שקדן ומשקיען ורק בגלל מסיים בטופ של השכבה

Mbk
Mbk
15/01/2017 14:11:44

לגמריי 👍

דה שוט
דה שוט
15/01/2017 14:46:52

OKC זה התלמיד שבא לבית הספר בשביל לתפוס בחורות

יניב
יניב
15/01/2017 15:24:28
הגב ל  דה שוט

חזק

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
15/01/2017 17:58:19

2+

Niro
Niro
15/01/2017 12:55:18

ג'ברי עם עונה נהדרת עד עכשיו, הקליעה שלו משלוש התייצבה

Mbk
Mbk
15/01/2017 14:12:44
הגב ל  Niro

הוא סביב ה 43 אחוז
הגריק פריק לוקח את אור הזרקורים אבל פארקר בעונה מעולה עד עכשיו

שגיא נאור
שגיא נאור
15/01/2017 12:57:50

אחלה לפריוויו לערב נחמד עם שני משחקים חביבים בשעות נוחות, במיוחד אטלנטה ומילווקי.
חבל שנופל על ערב פוטבול קשוח.

Berch
Berch
15/01/2017 13:09:02

תודה על הפרוויו
היטבת לתאר את מצב הקבוצות 🙂

שמחת זקנתי
שמחת זקנתי
15/01/2017 13:10:54

מומי יש לך טעות . 7 משחק ולא 7 משחקים.
אם כבר בדיחת קרש שחוקה , לך איתה עד הוסף

ולדי קוגן
15/01/2017 13:31:45

אטלנטה מילווקי משחק מצוין באחלה שעה, ואז עוברים למנה העיקרית של הערב-דאלאס מול גרין ביי. היום זה יום של פוטבול.

עידן
עידן
15/01/2017 13:40:30

תודה רבה מידן.

יש באתרים אמריקאים דיווחים על רצון של כרמלו אנתוני לעבור בטרייד לקליפרס או לקאבס? או שזה סתם שטויות של האתרים הישראלים

MBK
MBK
15/01/2017 13:51:24
הגב ל  עידן

יש שמועות באתרים בינ"ל כמובן
מקור אמר שכרמלו יאשר אך ורק טרייד לקליבלנד או לקליפרס
אני לא מבין את העיתוי ואיך קליבלנד יכולה לצאת מטרייד כזה למרות שלאב על כרמלו נראה לי סביר

,אפלטון
,אפלטון
15/01/2017 14:21:26
הגב ל  MBK

לא רואה אופציה שקליבלנד תוותר על לאב. הוא נותן כל כך הרבה יותר מכרמלו מבחינת ריווח שזה פשוט לא משתלם לקאבס.
קליפרס לעומת זאת…
טרייד ראש בראש תמורת גריפין בהחלט יכול להועיל לשתי הקבוצות.
לדעתי יחזק את שתיהן בטווח הארוך והתאמה יותר מוצלחת לשחקנים (כל עוד יבינו שפורזינגיס סנטר שם בניקס).

עגל
עגל
15/01/2017 15:34:21
הגב ל  ,אפלטון

לא הייתי מחליף את כרמלו בלאב בשום פנים ואופן. בעצם גם לא בבלייק גריפין. שיבוא רק במעמד של שחקן משלים, לא לבנות עליו כלום.

סומסום
סומסום
15/01/2017 14:33:08
הגב ל  MBK

לקאבס אין צורך, יש להם בחור יותר מוצלח בעמדה שלו.

לקליפרס לעומת זאת… אם בכלל טרייד אז רק all-in, להשאיר את הרביעיה הקיימת – פול, רדיק, בלייק ודיאנדרה. וכרמלו ב-3 – זו חתיכת קבוצה, וסופסוף קונטנדרית לא רעה מס' 2 במערב.

אלא שהקליפרס תצטרך לתת הרבה מאוד בתמורה, מבחינת שכר – ג'מאל קרופורד ואוסטין ריברס למשל. ומה פתאום שהניקס יילכו על זה?

מחפש שם מגניב
מחפש שם מגניב
15/01/2017 18:39:13
הגב ל  סומסום

סיבה אחת – זו הניקס

אסף
אסף
15/01/2017 20:31:45
הגב ל  סומסום

אם לניקס יש שכל הם לוקחים כל טרייד סביר על כרמלו ,גם מפנים המון כסף וגם הזדמנות ללכת בסוף העונה לבנייה סביב כוכב בריא בראש עושה רושם עד כה שמוכן לעבוד למען הקבוצה- פורזינגיס

אסף
אסף
15/01/2017 20:30:06
הגב ל  MBK

כרמלו זה המחרב קבוצות מספר אחד איך אגו כזה יחזיק ליד קיירי ולברון אין לי מושג.. המקום היחיד שראיתי אותו עובד לצד עוד כוכבים זה בנבחרת ואז זה לזמן קצר וממוקד קשה לי לראות אותו חי כאופציה שלישית לאורך עונה שלמה או לצורך העניין חצי עונה שנותרה+פלייאוף

סומסום
סומסום
15/01/2017 14:25:45

אחחחח. הכיתה הטיפולית! רעיון אדיר. לקחת נציג מכל אחת מהם לכיתה אחת. דניס שרודר זו זו עם הצמה שמסכמת בהיסטוריה לכולם.

ומהכיתה שלך אני ממשיך ולוקח אותם הלאה, לטירונות. אני המ"כ כמובן.
על הלילה הראשון אני מכניס את ראסל, הארדן ודוראנט לאוהל סיירים אחד.
!and let the games begin

שי אבן צור
שי אבן צור
15/01/2017 15:18:48

יופי של פריוויו אמ בי ג'יי
מחליף ראוי למומי

צביקה
צביקה
15/01/2017 15:24:06

המשחק ב22:00, בין מילווקי לאטלנטה צפוי להיות משחק מעולה בשעה מעולה. אני מצפה לראות את כולכם כאן בתגובות!
אחרי זה מי שרוצה לקום ב4:00 גם לא יסבול. תמיד שווה לראות את ראסל וגם ממפיס שיקגו במצב הנוכחי של באטלר צריך להיות משחק טוב.

עגל
עגל
15/01/2017 15:36:20

תודה ל MBK על הפריוויו.
אטלנטה זה הילד הלא חכם במיוחד אבל חרשן לאללה, נורא מתאמץ פי כמה מכולם לעשות את הכל נכון. אבל מה לעשות שאין לו הרבה כשרון . . .

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
15/01/2017 17:58:53
הגב ל  עגל

1+

עידן עופר
עידן עופר
15/01/2017 16:12:05

אחלה פריוויו, תודה מידן.

פאקו
15/01/2017 16:22:01

פריוויו חזק מאד.

john
john
15/01/2017 16:51:13

השמועות אומרות שקריס מידלטון חוזר שבוע אחרי האולסטאר. חמישייה של "הנשיא", מידלטון, ג'בארי, הפריק והנסון עם ספסל של ג'ט, דלי, ביזלי, מונרו ומיילס פלאמלי זו קבוצה שיכולה לנצח כל מזרחית בסדרה חוץ מקליבלנד

גיא
גיא
15/01/2017 16:54:26

מצוין!

אני מקדים את המאוחר –

גולדן סטייט – הילד שכולם רוצים להיות חברים שלו בגלל שההורים שלו סופר עשירים, ויש לו את כל הצעצועים הכי מדליקים.

קליבלנד –
הילד שבכיתה ג' כבר היה צריך להתגלח,
זה שהיה צריך להביא לו כיסה מיוחד מחדר המורים, כי על כיסא תלמיד רגיל הוא פשוט לא יכל לשבת…

קליפרס – הבן של המנהלת.

מילווקי – עולה חדש, זה שברור שברגע שישלוט ברזי השפה, יהפוך לתלמיד הכי טוב בכיתה.

ניקס – השמועה מתרוצצת שהוא כבר בן 23…
(אין מספיק אצבעות בשביל לספור כמה פעמים נשאר כיתה.)

עידו גילרי
עידו גילרי
15/01/2017 17:09:19
הגב ל  גיא

גדול!
מה אנחנו? ילד כאפות?

גיא
גיא
15/01/2017 17:13:26

הסאנס –
נשארו שנה נוספת בגן חובה בגלל "חוסר בגרות".
(גם הקינגס היה צריך להשאר, אבל אימא שלו התעקשה…)

עידן
עידן
15/01/2017 17:19:14
הגב ל  גיא

ענק גיא

יניב
יניב
15/01/2017 17:09:53
הגב ל  גיא

ענק 🙂

דה שוט
דה שוט
15/01/2017 17:41:55
הגב ל  גיא

מצויין, רק טעות אחת – הילד שמתגלח בכיתה ג' זה יוסטון

עגל
עגל
15/01/2017 17:42:28
הגב ל  גיא

+++
בוסטון – הילד החנון והעשיר שפעם הכל בא לו בקלות והיום כבר לא

יניב
יניב
15/01/2017 18:32:41
הגב ל  עגל

אם כבר זה יותר מתאים ללייקרס. היה הילד העשיר והחזק שכולם רצו להיות חברים שלו והיום אף אחד לא מסתכל לכיוון שלו

עגל
עגל
15/01/2017 20:11:10
הגב ל  יניב

הלייקרס ובוסטון הן בעצם תאומים סיאמיים.
כמו אדידס ופומה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
15/01/2017 17:57:59
הגב ל  גיא

100+

סומסום
סומסום
15/01/2017 18:04:39
הגב ל  גיא

"קליפרס – הבן של המנהלת" זה בקלות הדבר הכי מדויק שנכתב על הקבוצה הזו.

no funny shtuff
no funny shtuff
15/01/2017 19:16:28
הגב ל  גיא

הניקס הם הילד שהכלב אכל לו את שיעורי הבית

דויד
דויד
15/01/2017 17:11:58

הבגרות באזרחות היא ממש לא דבר נדיר להיכשל בו!!! לנו זה נראה מובן מאליו אבל בתור מורה לתיכוניסטים זהו אחד המקצועות הקשים ביותר ואם אינני טועה הממוצע בו הוא הנמוך ביותר מכל הבגרויות.
לתשומת ליבך

john
john
15/01/2017 17:22:48
הגב ל  דויד

אני יודע. זה נכון כבר כמעט 30 שנה… המורה הגאון שלי באזרחות בתיכון (בלי שמות לאדם שפל) הגיש אותי על 65 ללא שום סיבה. מכיוון שזה לא מתמטיקה הוא עשה הערכה מה לדעתו נקבל בבחינה לפי מה שהוא חשב שאנחנו שווים ולא לפי הידע היכולות האמיתיות שלנו. ניגשתי לבגרות והוצאתי 96. מכיוון שהפער בין המגן שלי לבגרות היה גבוה מדי נקראתי לחקירה לפני שלילת ציון. אחרי 10 דקות איתי הם פשוט לא הבינו איזה מחלה הייתה למורה שלי (קוראים לזה סוציאליזם אבל זה לויכוח אחר).

עגל
עגל
15/01/2017 17:40:32
הגב ל  john

אני כבר כל כך זקן ששכחתי מה היו ציוני הבגרות שלי

גיא
גיא
15/01/2017 17:43:56
הגב ל  עגל

אצלי דווקא הכל זרם על מי מנוחות –
אני שנאתי את המורים שלי, והם שנאו אותי…

john
john
15/01/2017 17:52:46
הגב ל  גיא

I find that hard to believe…

גיא
גיא
15/01/2017 18:01:44
הגב ל  גיא

להיות ילד שסובל מדיסגרפיה בסוף שנות ה-80',
זה לא היה פשוט.
פעם החלוקה הייתה ל-חכם, חרוץ, טיפש, עצלן.
אני תויגתי כ-'עצלן'.
זה, לצד עקשנות (הצד הייקי) ואנטי-ממסדיות (הצד רומני/צועני…),
ובבקשה – מתכון לאיבה עמוקה.

john
john
15/01/2017 18:11:47
הגב ל  גיא

היום בטח יש אישור ללפ טופ במבחנים ותיקון אוטומאטי לשגיאות כתיב…

Mbk
Mbk
15/01/2017 18:06:57
הגב ל  דויד

בתקופה שלי 1995 הבגרות באזרחות הייתה חלק מהבגרות בהיסטוריה
אולי הציון נמוך אבל כמות הנכשלים הייתה אפסית אם בכלל
22 שנה לך תזכור …

ןno funny shtuff
ןno funny shtuff
15/01/2017 19:24:29
הגב ל  Mbk

בתקופתי (95') ישבנו עם גרעינים מול הטלוויזיה וראינו איך נערת הגלגל, שר החינוך אמנון רובינשטיין, מוציא את הפתק של מתמטיקה (בנוסף לספרות ועוד משהו) מחוץ לבגרויות.
מיד החלו החגיגות!

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
15/01/2017 17:57:34

פריוויו נהדר MBK!

טורונטו זה התלמיד הספורטאי שמצליח גם בלימודים למרות הסטיגמה של הספוראטי הטיפש

דטרויט זה מתבגר בדיכאון קיומי, נשלח לפסיכולוג השכבתי מחשש לניסיון אובדני

ניקס זה התלמיד העבריין שלא מגיע בכלל לשיעורים, נשאר בבי"ס ולא העיפו אותו רק בגלל שלמשפחה שלו יש קשרים עם המנהלת

סקרמנטו זה התלמיד הדפוק בראש שבא מבית הרוס, יש לו פוטנציאל אבל בעיות התנהגות קשות, אולי הצבא יישר אותו והוא ייצא לקצונה

יוסטון זה התלמיד הבטלן שכל היום במגרש כדורגל, מלך הדריבלים ודמות להערצה בקרב התלמידים חובבי הכדורגל, כשיסתיים התיכון ינשור מהצבא ויגמור כירקן בשכונה.

OKC זה התלמיד העצבן שאף אחד לא רוצה להתעסק איתו שלא יקפוץ לו הפיוז, מנסה ומנסה ללמוד אבל הוא דפ"ר ונכשל בכל פעם. מת כבר להגיע לקרבי ובינתיים כבר מתאמן בגדנ"ע בסחיבת אלונקות וריצה בחול העמוק בחוף הים.

Mbk
Mbk
15/01/2017 18:09:47

כשנגיע לתעודות סוף השנה אכתוב איתך פוסט משותף !
אתה הועדה הפדגוגיות שצריכה לחתום על כל התעודות

,אפלטון
,אפלטון
15/01/2017 18:20:10
הגב ל  Mbk

האשך הוא האחות שמחזיקה לכולם את הביצים בכיתה ו' ואומרת להם להשתעל בשביל הצחוקים.
לא היה לכם את זה??

Mbk
Mbk
15/01/2017 19:12:03
הגב ל  ,אפלטון

ברור שהיה
זה תפור על אוקסנה או סילבי

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
15/01/2017 19:25:18
הגב ל  ,אפלטון

אצלי היא ביקשה שאזמזם את השביעית של בטהובן
כשהגעתי לשיא היא ממש התלהבה ואמרה שיש לי כישרון לזה.
חובבת אופרות גדולה הייתה

אסף
אסף
15/01/2017 20:34:54

מעניין לשמוע את עמדת הגננת בנושא…

עגל
עגל
15/01/2017 20:16:09
הגב ל  ,אפלטון

חחח
ברור

captain beefheart
captain beefheart
15/01/2017 18:11:30

אחלה פריביו. רק חבל שאת הבדיחה על הערפד לא השארת לנהג מונית לספר, כדי שהפאנץ' יהיה נמוך ומלוכלך כמו שצריך 😉

Mbk
Mbk
15/01/2017 18:13:04

😂😂😂

captain beefheart
captain beefheart
15/01/2017 18:42:39
הגב ל  Mbk

האמת שאני לא מכיר בדיחה כזו רק הנחתי שיש, כי ההתחלה מזמינה סוף כזה. בקיצור בניתי על מומי שישלים לי חוסרים. אמבגיי – לך תכין פטל.

Mbk
Mbk
15/01/2017 19:05:23

על האש

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
15/01/2017 18:16:37

100+
משהו עם הטמפון עם הדם, לא?.. 🙂

john
john
15/01/2017 18:28:33

כי מה רע בכוס תה?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
15/01/2017 19:10:34
הגב ל  john

צודק, עירבבתי בדיחות 🙂

לא משנה שמות
לא משנה שמות
15/01/2017 18:18:05

מומי המלך הכל יכול

לא משנה שמות
לא משנה שמות
15/01/2017 18:20:25

מתגעגעים. תחזור

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
15/01/2017 19:29:31

תודה רבה אלמונימי

שמייקל
שמייקל
15/01/2017 18:47:29

מה עם כרמלו? עושים עליו טרייד סוף סוף? תמיד הזכיר לי הפרימדונה את הילד בשכונה שכשעושים כוחות רוצה לשחק רק עם החזקים……

amitlahev
amitlahev
15/01/2017 18:57:15

אחלה פריוויו! יצירתי ומוגש מעולה.
סקרמנטו זה התלמיד הבינוני שיש לו יכולת אבל בעיות ההתנהגות דופקות אותו כל פעם מחדש ולכן הוא לא מצליח אף פעם.

ברבור שחור
ברבור שחור
15/01/2017 19:01:48

יש משחקים נוספים העונה באירופה ??

דה שוט
דה שוט
15/01/2017 19:11:46

דנבר זה התלמיד שכאשר הוא לא מגיע לבית הספר, אף אחד לא שם לב

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
15/01/2017 19:18:31
הגב ל  דה שוט

1+

bobby
bobby
15/01/2017 19:30:23
הגב ל  דה שוט

חח גדול

עגל
עגל
15/01/2017 20:18:26
הגב ל  דה שוט

+1
האמת שגם אורלנדו כזאת

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
15/01/2017 19:17:41

הבדיחה הנהדרת של MBK הזכירה לי בדיחה שמומי פעם סיפר לי, כשאסף אותי במונית מהפוסיקט אחרי שניקול הוציאה לי כרטיס אדום.

שלושה ערפדים נכנסים לפאב ויושבים על הבר.
הערפד הראשון אומר לברמן: "תכין לי בבקשה בלאדי מרי, אבל במקום מיץ עגבניות עם דם אמיתי."
הערפד השני מתרשם ואומר: "תן לי בבקשה כוס דם נקי ישר מהחבית."
הערפד השלישי יושב לו בניחותא ומזמין כוס מים חמים.
"מים חמים?!" מתפלצים חבריו בליגלוג.
"מה," הוא עונה תוך שהוא שולף מכיסו טמפון משומש, "אי אפשר כבר לשתות תה?.."

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
15/01/2017 19:18:17

ותודה לקפטן ולג'ון היקר שהזכירו לי את הבדיחה…

ןno funny shtuff
ןno funny shtuff
15/01/2017 19:28:21

חחח.. מעולה (ומגעיל. בקול של אברי גלעד).

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
15/01/2017 19:28:24

תודה לאשך שהציל אותנו מפריוויו בית שימוש של אם בי גיי

,אפלטון
,אפלטון
15/01/2017 20:49:19

אין על האשך הזה. גם בשרשור בדיחות עם מומי הוא יצליח למצוא את הבדיחה המגעילה ביותר. בזמן שאני שותה תה אדום. ניצחת אשך. תה בטעם פטל נשלח אליך ברגעים אלו.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
15/01/2017 21:13:17
הגב ל  ,אפלטון

חחחחחחחחח 🙂 🙂 🙂

שי אבן צור
שי אבן צור
15/01/2017 23:12:47

בעעעעע

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
15/01/2017 19:32:37

מומי בקושי היה ב 10 שנות לימוד במגמת נגרות, עזב הלימודים אחרי שדפק מספר 10 לניסו פרקש על היד שמאל אחרי שהגיעו שמועות שהוא מתעסק למומי עם המורה לכלכלת בית האהבה הראשונה של מומי
איזה מורה ינעל העולם ! שימשה תנור חם לחציל

המשגיח
המשגיח
15/01/2017 19:38:13

תודה אמ בי גיי

המשגיח
המשגיח
15/01/2017 19:38:55

נקודה מעניינת לגבי ג'בארי, אבל אין לו סיכוי מול הפריק

bobby
bobby
15/01/2017 19:40:42

וואלה סן אנטוניו מזכירים את הילד הזה מהכיתת מחוננים – כזה גאון, שקט ומופנם, שתמיד נראה קצת לפלף ופלגמט כזה, אבל בניגוד לרוב אוסף הילדים בכיתת מחוננים, הוא גם מגודל בקטע חריג ואף אחד לא באמת רוצה להתעסק איתו למה בכאפה הוא שותל אותך.

גיא
גיא
15/01/2017 20:13:15
הגב ל  bobby

אני מדמיין אותו כמעט כמוך,
רק שבגרסה שלי הוא למד קרטה מגיל שלוש, ובכיתה א' כבר הייתה לו חגורה שחורה.
(ברוס או לא ברוס?..)

אפלטון
אפלטון
15/01/2017 20:14:13
הגב ל  bobby

בקיצור דאנקן 🙂

דה שוט
דה שוט
15/01/2017 20:29:10
הגב ל  bobby

ס״א זה ילד על הקשת (בלי להעליב) : גאון, חריג, עם בעיות תקשורת. בקיצור דאנקן (או פופ…)

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
15/01/2017 20:36:24
הגב ל  דה שוט

מה מעליב בלזרוק מ-3?

אסף
אסף
15/01/2017 20:38:51
הגב ל  דה שוט

בתור אחד שעובד עם בני ובנות נוער על הרצף (קשת?) זו ההגדרה הכי מדויקת שאי פעם שמעתי לסאן אנטוניו דה שוט (ושלא יובן לא נכון הם מדהימים, לומד מהם כל יום לא פחות מאשר מלמד אותם)

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
15/01/2017 20:47:06
הגב ל  אסף

איזה בעיות תקשורת יש בדיוק לדאנקן, פופ וס"א?

דה שוט
דה שוט
15/01/2017 21:11:15

לחבר׳ה על הרצף (תודה אסף) אין בכלל בעיות תקשורת. הם מבינים הכל מצויין. הבעייה היא שאף אחד לא מבין אותם. במובן המטאפורי ס״א בהחלט עונים להגדרה : הם רחוקים פיזית ומרוחקים מנטלית, פועלים על פי חוקיות פנימית סגורה, אנטי-גיבורים שלא רוצים או לא מצליחים לתקשר עם החוץ. לא חסרות דוגמאות : הראיונות המשעשעים/מבזים של פופ, הגמגום של ג׳ינובילי, הביישנות של פארקר ודאנקן, אפילו הסרט של בונר. מישהו שמע פעם את קאוואי ?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
15/01/2017 21:51:55

קשקוש מושלם

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
15/01/2017 20:55:22

וואי וואי איך נהנהתי לקרוא – תודה רבה.

peger
peger
15/01/2017 21:25:17
המשגיח
המשגיח
15/01/2017 23:05:07
הגב ל  peger

וואו. מה זה האתר הזה?

סומסום
סומסום
15/01/2017 21:27:56

הרבה זמן שלא ראיתי את דאלאס.
דירק כבר לא ממש זה, מה. חבל.

Niro
Niro
15/01/2017 22:05:25

לינק למשחק של הניקס בבקשה ? ,👐

הקרייתי
הקרייתי
15/01/2017 22:07:37
הגב ל  Niro
אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
15/01/2017 22:11:35

רבקה הארלו כזאת שווה.

Niro
Niro
15/01/2017 22:15:06

תודה , קיבל פיצוץ תומאס

עומר
עומר
15/01/2017 22:28:36

מילווקי מאבדים את כל היתרון אחרי שהגריק פריק יורד לספסל

עגל
עגל
15/01/2017 22:38:44

הפריק היווני הוא גרסה ארוכה של ראסל ווסטברוק

Beba
Beba
15/01/2017 22:39:45

לינק למילווקי אטלנטה בבקשה?

Beba
Beba
15/01/2017 23:06:48
הגב ל  המשגיח

תודה

עומר
עומר
15/01/2017 22:55:29

יש ברדיט ב nbastreams

john
john
15/01/2017 22:58:08

הפסדים של מינסוטה ומילווקי באותו יום זה באסה… צאו מזה ילדים אתם טובים מהם!

john
john
15/01/2017 23:00:08

זאק לוין גורם לכולם להיות גרועים יותר. תיבס לא קולט…
היקום זורק לו הוכחות והוא מתעקש

Mbk
Mbk
15/01/2017 23:11:48
הגב ל  john

יש בזה משהו
בקצב הזה הם יאבדו את וויגנס וטאונס מהר מאוד
גם ככה העיר לא אטקריבית שלא לדבר על קבוצה לא תחרותית
זו עונה ארוכה אבל זה היה משחק מאסט למינסוטה

דינגו
15/01/2017 23:06:11

15 הפרש לדאלאס 2 דקות לסיום – מיני חוזרים לפשל.

עומר
עומר
15/01/2017 23:10:05

אין למילווקי כבוד מהשופטים

john
john
15/01/2017 23:11:50

ג'בארי חטף עבירת תוקף מזעזעת מארץ השריקות מהבית והוא שוב על הספסל. עוד איבוד של "הנשיא". מילווקי קרובה אבל ההגנה של אטלנטה ברבע השני מדהימה!

Mbk
Mbk
15/01/2017 23:13:45
הגב ל  john

התקפית הם הורידו 60 נקודות זה ממש לא רע עבורם

שגיא נאור
שגיא נאור
15/01/2017 23:19:27
הגב ל  Mbk

שתי הקבוצות מעל 50% מהשדה

רועי ויינברג
15/01/2017 23:19:54

מייק דאנליבי חזר לחיים באטלנטה

המשגיח
המשגיח
15/01/2017 23:29:53

כיף לראות את יאניס בלייב

דורון האסטבן
דורון האסטבן
16/01/2017 2:16:37

מידן המשלות נהדרות, גדול
השירשור חזק מאד, גיא אשך עגל עמית יניב נו פאני שמייקל
וסליחה אבל כולם כנראה בהמשלות מפלאות.
ממש כיף לקרוא אתכם את כולם.
הומור ענק שמידן ואתם יצרתם

סומסום
סומסום
16/01/2017 5:38:51

איך יוצאים מהתחלה איומה של 18-4?
עם באזר ביטר משלושת רבעי מגרש. אנדרה!
יתרון ראשון בסוף המחצית לפיסטונז. זה חייב להיות משחק שלנו.

סומסום
סומסום
16/01/2017 6:27:41

100-100 שיקגו בממפיס, 100 שניות לסוף.

סומסום
סומסום
16/01/2017 6:32:09
הגב ל  סומסום

באטלר מחזק את הבחירה לאולסטאר.
ועכשיו הפיסטונז חייבים לנצח גם.

גיא
גיא
16/01/2017 6:28:55

משחק, משחק, בשיקגו.

גיא
גיא
16/01/2017 6:30:53
הגב ל  גיא

בממפיס

גיא
גיא
16/01/2017 6:34:03

עוד ניצחון רשום על שמו של באטלר.
אבל בעוד שהניצחונות הקשים מלמדים עד כמה באטלר שחקן נהדר,
הם גם מלמדים עד כמה שיקגו קבוצה "פגומה".

לא בכל יום הם ינצחו במשחק בו קלעו 4 מ-17 מה-3.

סומסום
סומסום
16/01/2017 6:36:27
הגב ל  גיא

עדיין, על ממפיס, בחוץ, במשחק צמוד, בלי d-wade.

בינתיים אנחנו מנסים לנצח בלי בק-קורט בכלל. רג'י בולוק עלה בחמישיה בתור גארד.

סומסום
סומסום
16/01/2017 6:46:03

אוי.
אנדרה מחטיא אלי-הופ שיביא נצחון בערך.

סומסום
סומסום
16/01/2017 6:47:46

כמה שרג'י ג'קסון נורא ומנסה לחרב את המשחק הזה, מגיע הפוקס של טוביאס האריס, על הבאזר לסוף הזריקות.
4 הפרש, חצי דקה לסוף. רק אל תהיו סופטיז עכשיו.

נדב
נדב
20/06/2018 16:32:54

הי , האם אפשר לקחת את הרעיון שלך ולהשתמש בו בסדרת כתבות לכל אורך העונה הבאה ?