
הערב 7 משחקים בסימן מחצית הדרך בליגה מי פחות מי יותר
לליגה מגיעה תעודת הצטיינות עד כה עם מספר הופעות בלתי נשכחות ומספרים נהדרים ברמה האישית והקבוצתית ( עונה היסטרית והיסטורית עד כה ,רק שימשך )
גולדן סטייט שמסתמנת כילדה המחוננת של הליגה עם קצב של 69-70 למשחק חוטפת על הראש בכל פעם שלא מצליחה להוציא 100 , חוץ מזה צפויה תקופה מעניינית שהדד ליין של הטריידים באופק ( פרויקט מיוחד באתר )
הלילה יתחיל מוקדם וטוב שכך עם 7 משחקים לא רעים בכלל ( ביננו לרובנו אין משהו טוב יותר לעשות ) , ברוכים הבאים לטקס חלוקת תעודות ופריוויו לראשון
דאלאס מאבריקס ( 27-12 ) – מינסוטה טימברוולבס ( 26-14) 21:00
מה אפשר לומר על דאלאס ? כמו תלמיד יוצא מן הכלל ששקד והפתיע במשך שנים הוא ללא ספק אכזבת חדר המורים השנה
חצי עונה זוועתית עם מאזן איימים ולרוע המזל היא כנראה תאלץ להשאר כיתה
מינסוטה ? מזכירה לי את הסיפור על הערפד שהכין את 3 ילידיו לעולם . לאחר אימונים רבים וציפיות הוא שלח אותם למשימה הראשונה – לחזור עם כמה שיותר דם
הראשון חזר מרוח בדם על השפתיים ומעט על המצח – מאיפה זה ? יצאתי לשדה וארבתי לתרנגול שעבר בחוץ . לא משהו הנהנן האבא המאוכזב
השני חזר מרוח בדם על כל פניו , האבא כבר היה יותר מאושר ושאל איך היה ? הבן אמר שהתנפל על כבשה שעברה בשדה
הבן השלישי הגיע מרוח בדם מכף רגל ועד ראש כל בגדיו מוכתמים , האבא הערפד היה ממש מאושר ושאל איך היה לו ?
ענה לו הבן – אתה רואה את העמוד חשמל ליד הרפת ? כן בטח
אז זהו שאני לא ראיתי
מינסוטה עם עתיד מבטיח לא מצליחה ליישם את מה שאבא טיבודו מנסה ללמד אותם
אבל הם במגמת שיפור עם 3 ניצחונות רצופים , כמו ששאר הכתה בתחתית המערב נראית ( בעיקר התלמיד פורטלנד שנעדר משיעורים ויש חשש שמבלה את רוב זמנו במחששה ) עוד קיים סיכוי ל happy-end
דאלאס תגיע למשחק בסגל מלא ( הערכה שבוגוט חוזר ) כנ"ל מינסוטה שצפוייה לקבל את זאק לווין בחזרה ( אל תבנו על פקוביץ' כמובן )
מינסוטה גברה על דאלס בשבוע שעבר וקטעה רצף של 7 הפסדים מול המאבס והיא מובילה ( 1-0) במאזן העונתי
הערב דאלאס במשחק שהוא בהחלט הזדמנות אחרונה עבורה לאחר שהיא נועלת את המערב בערך מתחילת העונה
הצפי למשחק לא נעים לצפייה , הימור פרוע – מינסוטה ב 8 חושבת שהעונה הזו רחוקה מסיום

טורונטו ראפטורס ( 13-26 ) – ניו יורק ניקס ( 22-18 ) 22:00
משחק בין טורנטו ששמרה על מעמדה כתלמידה מצטיינת בתיכון חוף המזרח
אם היא לא הייתה קצת מופנמת ויושבת בקצה של הכיתה היא הייתה זוכה להמון הערכה עם אופינסיב רייטנג של 115.8 שהוא ה 3 בטיבו בהיסטוריה של הליגה
ניו יורק ניקס , אובחנה כתלמיד שנמצא הכי הרבה שעות אצל היועצת
לאחר ההבטחות בשנה שעברה שהיא תחזור לעצמה , תשתמש ברטילין ותממש את הפונציאל עוד שנה עברה וכלום לא השתנה
למרות הצלחה מסיומת בבחנים של אמצע הסימסטר התעודה שלה מלאה בשלילים ואירועי משמעת חריגים ( הורד ציון בהתנהגות )
טורונטו חוזרת למסלול הניצחונת עם 2 ניצחונות לאחר מאזן לא מחמיא של 5 הפסדים ב 7 משחקים שקדמו לרצף הנוכחי
טורנטו מציגה כדורסל קצת שונה אבל סופר יעיל
היא לא צפויה להתקל הקשיים מול המשוכה הניו יורקית
ניו יורק מגיעה לאחר ניצחון ממש מפתיע מול הבולס ( שמצליחה בכל המקצעות הקשים אבל מתעקשת להכשל בחקלאות,אזרחות ובכל מקצוע אחר שנדיר להכשל בו ) , זה הניצחון הראשון אחרי רצף לא מחמיא של נצחון בודד ב 10 משחקים
ניו יורק חייבת להתעורר לפני שהעונה תגמר לה ואולי כדאי לה לחשוב על טרייד אפילו על כרמלו ( שמציג עונה לא רעה )
פורזינגיס בסדר וברנדון ג'נינגס מוכיח שהוא מניה סולדית למרות הדירוג הנמוך
טורונטו מוליכה 1-0 במאזן העונתי והיא לא צפויה להתרגש הניצחון של הניקס על הבולס , בטח כשפורזינגס ונואה בספק למשחק
טורונטו ב 11 עם הצגה של דרוזן את לאורי
אטלנטה הוקס (17-22) – מילווקי באקס ( 18-20 ) 22:00
אטלנטה היא התלמיד הבינוני ביותר , אחד שלא משנה כמה יתאמץ ( או לא ) תמיד ישמור על רמת השגיות כזו שתאפשר לו לעלות כיתה. השנה למרות נסינות להרוס את מה שנבנה ומעט בעיות בגישה היא שומרת על צייונים סבירים וכמו בכל שנה הם יחטפו על הראש מיב"1 ( קליבלנד למי שתהה ) ביום הספורט השנתי שיערך בתחילת מאי
מילווקי היא התלמיד החדש שהגיע מבית ספר אחר אבל מוכיח ששיטת הלימוד הנוכחית היא לא בשבילו , התלמיד מתחיל להסתגל והוא מסומן כמי שיהיה הפתעת הסימסטר הבא
ההוקס למרות כל התסמינים של פירוק טואטאלי ( קורבר שעבר לקאבס , השמועות על מילסאפ ) ממשיכה בשלה ולמרבה ההפתעה היא הציגה רצף שך 8 ניצחונות שנקטע מול בוסטון ( על הבאזר )
אטלנטה נוטה להציג רצפים של ניצחונות או הפסדים והערב היא צריכה לשאוף לצאת לדרך חדשה
מילווקי שאוחזת במקום ה 5 במזרח מגיעה לאחר ניצחון מאוד מפציע על הספרס וניצחון על מיאמי
מיילווקי מדורגת 8 באופנסיב רייטינג , ההוקס 5 בדיפנסיב רייטינג
למרות הגריק פריק שואו חייבים לציין את ג'אברי פראקר ה MIP שלי עד כה
המשחק צפוי להיות מאוד מותח שכל תוצאה תתקבל בטיבעיות
ההוקס מוליכים ( 0-2) במאזן העונתי , הימור פרוע – מילווקי 4 הפרש במשחק שילך להארכה

ברוקלין נטס ( 31-8 ) – יוסטון רוקטס ( 11-31 ) 1:00
ברוקלין נטס הוא לא רק התלמיד הגרוע בכיתה ,אין לו כל עתיד . כל ההטבות האקדמיות שמגיעות לו ילכו לתלמיד בוסטון בגלל הסכמים משנים קודמות . התעודה נראית כחלום בלהות גדול
יוסטון התלמיד המצטיין של העונה עשה עבירת משמעת 4 ימים לפני הטקס ולכן לא תוענק לו התעודה , הוא הפתעת העונה בעיקר בגלל המנטור שלו מייק ד'אנטוני והרביי ג'ימס הארדן ( הגאון מיוסטון ) מאמן העונה וה MVP עד כה
ברוקלין קבוצה ממש אבל ממש לא ראוייה להכביר מילים בפריוויו
אפלטון הוכיח שלפעמיים אם רוצים לעצור טיל בדישו כל מה שצריך זה פוסט מפרגן להתקפת הקבוצה
יוסטון עם 2 הפסדים רצופים לממפיס ומינסוטה חתזור הערב לנתיב הנצחונות
יוסטון ניצחה את המשחק הקודם 122-118
הארדן עם הצגה ופלרטוט עם טריפל דאבל , יוסטון ב 13
סקרמנטו קינגס ( 23-16 ) – אוקלהומה ת'אנדרס ( 17-24) 4:00
סקרמנטו הוא התלמיד שמתקעש להכשל שנה אחרי שנה לא משנה כמה הוא משקיע . למרות ניסיונות אקדמיים לשנות לעזור ולהחליף הוא נשאר כתה ולמרות שהוא בן 23 הוא עדיין בי"א . השנה לאור שינויים וירידה חדה בסף הכניסה לכתה י"ב הוא עלול לעלות כתה ולא בגלל ששיפר את השיגייו
הרעמים שבמשך שנים היו תלמיד מעולה סובלים מתסמונת האח הגדול שהיה מהטובים בשכבה , הרעמים לא הכי טובים בשכבה אבל ביום נתון הם מגלי סימני גאונות ( בעיקר הרב ווסטבורק ) . הוא תלמיד לא צפוי וממולץ לו להשתמש בחומרי הרגעה לשיפור ההשיגיות
נתחיל ממדד ה TD של ווסטברוק – 41 משחקים לתוך העונה ווסברוק הקלעי המוביל בליגה ( 30.8 ) לערב נמצא עם 437 ריבאונדים ו 431 אסיסטים מה שאומר שגם אם יהיו לו 2 משחקים ללא אסיסט או ריבאונד ממוצע ה TD ישמר
ווסטברוק הצליח לרשום TD מול הזאבים אבל OKC רשמה הפסד מעט מביך
סקרמנטו ? חולשת המערב יוצרת פיקציה שהיא חזק בתמונת הפלייאוף בפועל היא תמצא את הדרך לא להיות שם
הקינגס עם 6 הפסדים ב 8 המשחקים האחרונים תנסה למצוא את דרך המלכים . מול OKC כשאדמס וקנטר בצבע קרזינס עלול להתקל בחתיכת חומה
הקינגס ניצחו 101-116 את המשחק הקודם ( קאזינס השתולל עם 36 )
הערב אהמר על ניצחון של OKC ב 6 ו TD נוסף של ווסטברוק שיכנס להסטוריה מה שלא בהכרח יעזור ל OKC

ממפיס גריזליס ( 17-25) – שיקגו בולס (21-20 ) 4:00
ממפיס שוב להפתעת כולם הצילחה להציג תעודה עם ממוצע לא רע , תלמיד אמין וסולידי שלמרות המון קשיים תמיד מצליח להציג ביצועים מעל המצופה במחצית הראשונה של השנה ( לעיתים הוא נחלש משמעותית בחצי השני )
שיקגו – למרות כשלונות בכל המיקצעות שקשה מאוד להכשל בהם מציג הצלחות דווקא במיקצעות הקשים
הוא גם עשה פאדיחה רצינית שנבחר ע"י המנהל ד"ר מנחם לייצג את המזרח בחידון התנ"ך הארצי אבל למרות שהאמין בו הוא נכשל כישלון חרוץ
מה יהיה הסוף איתו ? אפילו יונתן שגב לא ידע
הבולס רשמה 3 הפסדים ברציפות 5 פעמים העונה , 4 ? עדיין לא קרה
10 קבוצות בלבד בליגה מחזיקות במאזן חיובי מול קבוצות של 50% , הבולס היא אחת מהן , גם ממפיס למרות שהערב שיקגו לא נספרת בקטגוריה של קבוצת 50%
משהו לא טוב עובר על הבולס
ממפיס תנסה להתקדם לאזור המקום ה 4 במערב שנראה נגיש יותר מתמיד
הימור ? ממפיס תרשום ניצחון ב 6 במשחק בו 2 הקבוצות יקלעו מתחת ל 100
לוס אנג'לס לייקרס ( 29-15 ) – דטרויט פיסטונס ( 24-18 ) 4:30
לוס אנג'לס לייקרס התחילה את השנה והייתה להפתעת השנה עם תעודה בסימן 10 ! כבר היה דיבור בחדר מורים להקפיץ אותה לכיתת מחוננים מאז היא התחברה לח'ברה מהמחששה והיא מציגה יכולת ירודה ,קשה להאמין שהרצף השלילי יעצר למרות התערבות ונסיונות להציל את השנה
הפיסטונס כמו הלייקרס הפתעה שלילית , תעודה עמוסת ציונים שליליים . מה יהיה בחצי השני של העונה ? תמיד יש סיכוי שהפוטנציאל יתממש
הלייקרס מגיעה למשחק אחרי שחטפה בדרבי העירוני מול הקליפרס , אם היינו במנהרת הזמן הייתי מספר על סדרות הגמר הנפלאות של 88 , 89 ו 2004 בין 2 הקבוצות
בפועל … 2 קבוצות שיעבור עוד המון זמן עד שיהיו בגמר כלשהוא
הלייקרס כבשה בסערה את ראשות הדיפנסיב רייטינג ( מהסוף ) , היא כבר לא מרעננת , תקועה במקום והפלייאוף שנראה קרוב התחלפו במחשבות על הגנה על בחירת הדראפט שהולכת לפילדלפיה
דטרויט קבוצה בדיפרסיה ( כמו סומסום היקר ) מגיעה לאחר 2 תבוסות לג'אז וגולדן סטייט
רכבת הפלייאוף מתרחקת ממנה אבל 2-3 ניצחונות ומומנטום חיבוי עשויים להחיות עבורה את העונה
הגרלת הליגה גרמה לכך שהקבוצות לא נפגשו כלל ב 2016 , הלייקרס ניצחה 12 מ 14 האחרונים מול הפיסטונס שניצחו את המשחק האחרון שנערך אי שם בדצמבר 2015 , בכלל הניצחון האחרון של דטרויט ב LA היה אי שם בנובמבר 2008
עם כל הכבוד להיסטוריה ומומי הלילה הפיסטונס תנצח ב 8


לא אכפת לי כלום, רק השבריריות המסתמנת של הפורזינגיס.
כל השאר יעבור
פריוויו חזק למחליף של מומי.
אני לגמרי לוקח על עצמי את שני ההפסדים הרצופים מאז הפוסט. התחלתי בתרגילי משמעת של הלקאה עצמית והצלפה באצבעות הרגליים
זה הזמן לפוסט נאצה נגד הארדן מורי וסופר מריו
אם תפסידו הערב לברוקלין זו תהיה חתיכת פאדיחה
ברוקלין הם לא רק התלמיד הכי גרוע שיש אלא אפילו שהבה"ס החליט לבוא לקראתו ודאג שבקיץ ילמדו אותו המורים הפרטים הכי טובים שיש והוא החליט לתת את המורים הפרטים לאחד התלמידים המצטיינים בכיתה
Sounds like you are describing the Lakers
And are you actually admitting here that Ainge is one of the best GMs in the league?
הפוך גוטה הפוך.
איינג' הוא אחד הGM הגרועים בליגה שעד עכשיו משחק לו המזל בצורה מטורפת אבל גם זה יפסק וראינו הוכחה לכך בדראפט האחרון שכפי שברוך חוזר ואומר מה שהלך שם זה פשע נגד אוהדי סלטיקס באשר הם.אבל תמשיך לשכנע את עצמך שהוא GM מוצלח.אתה תראה איך הוא מבזבז את הבחירה של ברוקלין בדיוק כמו שהוא בזבז את הבחירה השנה.
הקלידו את התגובה כאן…
+ 1 יניב
איינג הוציא כמעט כלום מהדראפט הזה
ממפיס זה התלמיד הזה שמגיע משכונה קשה, לא מקבל עזרה מההורים, אין לו איזה יכולות מבריקות אבל הוא שקדן ומשקיען ורק בגלל מסיים בטופ של השכבה
לגמריי 👍
OKC זה התלמיד שבא לבית הספר בשביל לתפוס בחורות
חזק
2+
ג'ברי עם עונה נהדרת עד עכשיו, הקליעה שלו משלוש התייצבה
הוא סביב ה 43 אחוז
הגריק פריק לוקח את אור הזרקורים אבל פארקר בעונה מעולה עד עכשיו
אחלה לפריוויו לערב נחמד עם שני משחקים חביבים בשעות נוחות, במיוחד אטלנטה ומילווקי.
חבל שנופל על ערב פוטבול קשוח.
תודה על הפרוויו
היטבת לתאר את מצב הקבוצות 🙂
מומי יש לך טעות . 7 משחק ולא 7 משחקים.
אם כבר בדיחת קרש שחוקה , לך איתה עד הוסף
אטלנטה מילווקי משחק מצוין באחלה שעה, ואז עוברים למנה העיקרית של הערב-דאלאס מול גרין ביי. היום זה יום של פוטבול.
תודה רבה מידן.
יש באתרים אמריקאים דיווחים על רצון של כרמלו אנתוני לעבור בטרייד לקליפרס או לקאבס? או שזה סתם שטויות של האתרים הישראלים
יש שמועות באתרים בינ"ל כמובן
מקור אמר שכרמלו יאשר אך ורק טרייד לקליבלנד או לקליפרס
אני לא מבין את העיתוי ואיך קליבלנד יכולה לצאת מטרייד כזה למרות שלאב על כרמלו נראה לי סביר
לא רואה אופציה שקליבלנד תוותר על לאב. הוא נותן כל כך הרבה יותר מכרמלו מבחינת ריווח שזה פשוט לא משתלם לקאבס.
קליפרס לעומת זאת…
טרייד ראש בראש תמורת גריפין בהחלט יכול להועיל לשתי הקבוצות.
לדעתי יחזק את שתיהן בטווח הארוך והתאמה יותר מוצלחת לשחקנים (כל עוד יבינו שפורזינגיס סנטר שם בניקס).
לא הייתי מחליף את כרמלו בלאב בשום פנים ואופן. בעצם גם לא בבלייק גריפין. שיבוא רק במעמד של שחקן משלים, לא לבנות עליו כלום.
לקאבס אין צורך, יש להם בחור יותר מוצלח בעמדה שלו.
לקליפרס לעומת זאת… אם בכלל טרייד אז רק all-in, להשאיר את הרביעיה הקיימת – פול, רדיק, בלייק ודיאנדרה. וכרמלו ב-3 – זו חתיכת קבוצה, וסופסוף קונטנדרית לא רעה מס' 2 במערב.
אלא שהקליפרס תצטרך לתת הרבה מאוד בתמורה, מבחינת שכר – ג'מאל קרופורד ואוסטין ריברס למשל. ומה פתאום שהניקס יילכו על זה?
סיבה אחת – זו הניקס
אם לניקס יש שכל הם לוקחים כל טרייד סביר על כרמלו ,גם מפנים המון כסף וגם הזדמנות ללכת בסוף העונה לבנייה סביב כוכב בריא בראש עושה רושם עד כה שמוכן לעבוד למען הקבוצה- פורזינגיס
כרמלו זה המחרב קבוצות מספר אחד איך אגו כזה יחזיק ליד קיירי ולברון אין לי מושג.. המקום היחיד שראיתי אותו עובד לצד עוד כוכבים זה בנבחרת ואז זה לזמן קצר וממוקד קשה לי לראות אותו חי כאופציה שלישית לאורך עונה שלמה או לצורך העניין חצי עונה שנותרה+פלייאוף
אחחחח. הכיתה הטיפולית! רעיון אדיר. לקחת נציג מכל אחת מהם לכיתה אחת. דניס שרודר זו זו עם הצמה שמסכמת בהיסטוריה לכולם.
ומהכיתה שלך אני ממשיך ולוקח אותם הלאה, לטירונות. אני המ"כ כמובן.
על הלילה הראשון אני מכניס את ראסל, הארדן ודוראנט לאוהל סיירים אחד.
!and let the games begin
יופי של פריוויו אמ בי ג'יי
מחליף ראוי למומי
המשחק ב22:00, בין מילווקי לאטלנטה צפוי להיות משחק מעולה בשעה מעולה. אני מצפה לראות את כולכם כאן בתגובות!
אחרי זה מי שרוצה לקום ב4:00 גם לא יסבול. תמיד שווה לראות את ראסל וגם ממפיס שיקגו במצב הנוכחי של באטלר צריך להיות משחק טוב.
תודה ל MBK על הפריוויו.
אטלנטה זה הילד הלא חכם במיוחד אבל חרשן לאללה, נורא מתאמץ פי כמה מכולם לעשות את הכל נכון. אבל מה לעשות שאין לו הרבה כשרון . . .
1+
אחלה פריוויו, תודה מידן.
פריוויו חזק מאד.
השמועות אומרות שקריס מידלטון חוזר שבוע אחרי האולסטאר. חמישייה של "הנשיא", מידלטון, ג'בארי, הפריק והנסון עם ספסל של ג'ט, דלי, ביזלי, מונרו ומיילס פלאמלי זו קבוצה שיכולה לנצח כל מזרחית בסדרה חוץ מקליבלנד
מצוין!
אני מקדים את המאוחר –
גולדן סטייט – הילד שכולם רוצים להיות חברים שלו בגלל שההורים שלו סופר עשירים, ויש לו את כל הצעצועים הכי מדליקים.
קליבלנד –
הילד שבכיתה ג' כבר היה צריך להתגלח,
זה שהיה צריך להביא לו כיסה מיוחד מחדר המורים, כי על כיסא תלמיד רגיל הוא פשוט לא יכל לשבת…
קליפרס – הבן של המנהלת.
מילווקי – עולה חדש, זה שברור שברגע שישלוט ברזי השפה, יהפוך לתלמיד הכי טוב בכיתה.
ניקס – השמועה מתרוצצת שהוא כבר בן 23…
(אין מספיק אצבעות בשביל לספור כמה פעמים נשאר כיתה.)
גדול!
מה אנחנו? ילד כאפות?
הסאנס –
נשארו שנה נוספת בגן חובה בגלל "חוסר בגרות".
(גם הקינגס היה צריך להשאר, אבל אימא שלו התעקשה…)
ענק גיא
ענק 🙂
מצויין, רק טעות אחת – הילד שמתגלח בכיתה ג' זה יוסטון
+++
בוסטון – הילד החנון והעשיר שפעם הכל בא לו בקלות והיום כבר לא
אם כבר זה יותר מתאים ללייקרס. היה הילד העשיר והחזק שכולם רצו להיות חברים שלו והיום אף אחד לא מסתכל לכיוון שלו
הלייקרס ובוסטון הן בעצם תאומים סיאמיים.
כמו אדידס ופומה
100+
"קליפרס – הבן של המנהלת" זה בקלות הדבר הכי מדויק שנכתב על הקבוצה הזו.
הניקס הם הילד שהכלב אכל לו את שיעורי הבית
הבגרות באזרחות היא ממש לא דבר נדיר להיכשל בו!!! לנו זה נראה מובן מאליו אבל בתור מורה לתיכוניסטים זהו אחד המקצועות הקשים ביותר ואם אינני טועה הממוצע בו הוא הנמוך ביותר מכל הבגרויות.
לתשומת ליבך
אני יודע. זה נכון כבר כמעט 30 שנה… המורה הגאון שלי באזרחות בתיכון (בלי שמות לאדם שפל) הגיש אותי על 65 ללא שום סיבה. מכיוון שזה לא מתמטיקה הוא עשה הערכה מה לדעתו נקבל בבחינה לפי מה שהוא חשב שאנחנו שווים ולא לפי הידע היכולות האמיתיות שלנו. ניגשתי לבגרות והוצאתי 96. מכיוון שהפער בין המגן שלי לבגרות היה גבוה מדי נקראתי לחקירה לפני שלילת ציון. אחרי 10 דקות איתי הם פשוט לא הבינו איזה מחלה הייתה למורה שלי (קוראים לזה סוציאליזם אבל זה לויכוח אחר).
אני כבר כל כך זקן ששכחתי מה היו ציוני הבגרות שלי
אצלי דווקא הכל זרם על מי מנוחות –
אני שנאתי את המורים שלי, והם שנאו אותי…
I find that hard to believe…
להיות ילד שסובל מדיסגרפיה בסוף שנות ה-80',
זה לא היה פשוט.
פעם החלוקה הייתה ל-חכם, חרוץ, טיפש, עצלן.
אני תויגתי כ-'עצלן'.
זה, לצד עקשנות (הצד הייקי) ואנטי-ממסדיות (הצד רומני/צועני…),
ובבקשה – מתכון לאיבה עמוקה.
היום בטח יש אישור ללפ טופ במבחנים ותיקון אוטומאטי לשגיאות כתיב…
בתקופה שלי 1995 הבגרות באזרחות הייתה חלק מהבגרות בהיסטוריה
אולי הציון נמוך אבל כמות הנכשלים הייתה אפסית אם בכלל
22 שנה לך תזכור …
בתקופתי (95') ישבנו עם גרעינים מול הטלוויזיה וראינו איך נערת הגלגל, שר החינוך אמנון רובינשטיין, מוציא את הפתק של מתמטיקה (בנוסף לספרות ועוד משהו) מחוץ לבגרויות.
מיד החלו החגיגות!
פריוויו נהדר MBK!
טורונטו זה התלמיד הספורטאי שמצליח גם בלימודים למרות הסטיגמה של הספוראטי הטיפש
דטרויט זה מתבגר בדיכאון קיומי, נשלח לפסיכולוג השכבתי מחשש לניסיון אובדני
ניקס זה התלמיד העבריין שלא מגיע בכלל לשיעורים, נשאר בבי"ס ולא העיפו אותו רק בגלל שלמשפחה שלו יש קשרים עם המנהלת
סקרמנטו זה התלמיד הדפוק בראש שבא מבית הרוס, יש לו פוטנציאל אבל בעיות התנהגות קשות, אולי הצבא יישר אותו והוא ייצא לקצונה
יוסטון זה התלמיד הבטלן שכל היום במגרש כדורגל, מלך הדריבלים ודמות להערצה בקרב התלמידים חובבי הכדורגל, כשיסתיים התיכון ינשור מהצבא ויגמור כירקן בשכונה.
OKC זה התלמיד העצבן שאף אחד לא רוצה להתעסק איתו שלא יקפוץ לו הפיוז, מנסה ומנסה ללמוד אבל הוא דפ"ר ונכשל בכל פעם. מת כבר להגיע לקרבי ובינתיים כבר מתאמן בגדנ"ע בסחיבת אלונקות וריצה בחול העמוק בחוף הים.
כשנגיע לתעודות סוף השנה אכתוב איתך פוסט משותף !
אתה הועדה הפדגוגיות שצריכה לחתום על כל התעודות
האשך הוא האחות שמחזיקה לכולם את הביצים בכיתה ו' ואומרת להם להשתעל בשביל הצחוקים.
לא היה לכם את זה??
ברור שהיה
זה תפור על אוקסנה או סילבי
אצלי היא ביקשה שאזמזם את השביעית של בטהובן
כשהגעתי לשיא היא ממש התלהבה ואמרה שיש לי כישרון לזה.
חובבת אופרות גדולה הייתה
מעניין לשמוע את עמדת הגננת בנושא…
חחח
ברור
אחלה פריביו. רק חבל שאת הבדיחה על הערפד לא השארת לנהג מונית לספר, כדי שהפאנץ' יהיה נמוך ומלוכלך כמו שצריך 😉
😂😂😂
האמת שאני לא מכיר בדיחה כזו רק הנחתי שיש, כי ההתחלה מזמינה סוף כזה. בקיצור בניתי על מומי שישלים לי חוסרים. אמבגיי – לך תכין פטל.
על האש
100+
משהו עם הטמפון עם הדם, לא?.. 🙂
כי מה רע בכוס תה?
צודק, עירבבתי בדיחות 🙂
מומי המלך הכל יכול
מתגעגעים. תחזור
תודה רבה אלמונימי
מה עם כרמלו? עושים עליו טרייד סוף סוף? תמיד הזכיר לי הפרימדונה את הילד בשכונה שכשעושים כוחות רוצה לשחק רק עם החזקים……
אחלה פריוויו! יצירתי ומוגש מעולה.
סקרמנטו זה התלמיד הבינוני שיש לו יכולת אבל בעיות ההתנהגות דופקות אותו כל פעם מחדש ולכן הוא לא מצליח אף פעם.
יש משחקים נוספים העונה באירופה ??
דנבר זה התלמיד שכאשר הוא לא מגיע לבית הספר, אף אחד לא שם לב
1+
חח גדול
+1
האמת שגם אורלנדו כזאת
הבדיחה הנהדרת של MBK הזכירה לי בדיחה שמומי פעם סיפר לי, כשאסף אותי במונית מהפוסיקט אחרי שניקול הוציאה לי כרטיס אדום.
שלושה ערפדים נכנסים לפאב ויושבים על הבר.
הערפד הראשון אומר לברמן: "תכין לי בבקשה בלאדי מרי, אבל במקום מיץ עגבניות עם דם אמיתי."
הערפד השני מתרשם ואומר: "תן לי בבקשה כוס דם נקי ישר מהחבית."
הערפד השלישי יושב לו בניחותא ומזמין כוס מים חמים.
"מים חמים?!" מתפלצים חבריו בליגלוג.
"מה," הוא עונה תוך שהוא שולף מכיסו טמפון משומש, "אי אפשר כבר לשתות תה?.."
ותודה לקפטן ולג'ון היקר שהזכירו לי את הבדיחה…
חחח.. מעולה (ומגעיל. בקול של אברי גלעד).
תודה לאשך שהציל אותנו מפריוויו בית שימוש של אם בי גיי
אין על האשך הזה. גם בשרשור בדיחות עם מומי הוא יצליח למצוא את הבדיחה המגעילה ביותר. בזמן שאני שותה תה אדום. ניצחת אשך. תה בטעם פטל נשלח אליך ברגעים אלו.
חחחחחחחחח 🙂 🙂 🙂
בעעעעע
מומי בקושי היה ב 10 שנות לימוד במגמת נגרות, עזב הלימודים אחרי שדפק מספר 10 לניסו פרקש על היד שמאל אחרי שהגיעו שמועות שהוא מתעסק למומי עם המורה לכלכלת בית האהבה הראשונה של מומי
איזה מורה ינעל העולם ! שימשה תנור חם לחציל
תודה אמ בי גיי
נקודה מעניינת לגבי ג'בארי, אבל אין לו סיכוי מול הפריק
וואלה סן אנטוניו מזכירים את הילד הזה מהכיתת מחוננים – כזה גאון, שקט ומופנם, שתמיד נראה קצת לפלף ופלגמט כזה, אבל בניגוד לרוב אוסף הילדים בכיתת מחוננים, הוא גם מגודל בקטע חריג ואף אחד לא באמת רוצה להתעסק איתו למה בכאפה הוא שותל אותך.
אני מדמיין אותו כמעט כמוך,
רק שבגרסה שלי הוא למד קרטה מגיל שלוש, ובכיתה א' כבר הייתה לו חגורה שחורה.
(ברוס או לא ברוס?..)
בקיצור דאנקן 🙂
ס״א זה ילד על הקשת (בלי להעליב) : גאון, חריג, עם בעיות תקשורת. בקיצור דאנקן (או פופ…)
מה מעליב בלזרוק מ-3?
בתור אחד שעובד עם בני ובנות נוער על הרצף (קשת?) זו ההגדרה הכי מדויקת שאי פעם שמעתי לסאן אנטוניו דה שוט (ושלא יובן לא נכון הם מדהימים, לומד מהם כל יום לא פחות מאשר מלמד אותם)
איזה בעיות תקשורת יש בדיוק לדאנקן, פופ וס"א?
לחבר׳ה על הרצף (תודה אסף) אין בכלל בעיות תקשורת. הם מבינים הכל מצויין. הבעייה היא שאף אחד לא מבין אותם. במובן המטאפורי ס״א בהחלט עונים להגדרה : הם רחוקים פיזית ומרוחקים מנטלית, פועלים על פי חוקיות פנימית סגורה, אנטי-גיבורים שלא רוצים או לא מצליחים לתקשר עם החוץ. לא חסרות דוגמאות : הראיונות המשעשעים/מבזים של פופ, הגמגום של ג׳ינובילי, הביישנות של פארקר ודאנקן, אפילו הסרט של בונר. מישהו שמע פעם את קאוואי ?
קשקוש מושלם
וואי וואי איך נהנהתי לקרוא – תודה רבה.
איכות מדהימה
http://eplstreams.club/fox.php?title=a0cd86dab9ea27a48755f217e2d039da
וואו. מה זה האתר הזה?
הרבה זמן שלא ראיתי את דאלאס.
דירק כבר לא ממש זה, מה. חבל.
לינק למשחק של הניקס בבקשה ? ,👐
http://eplstreams.club/na.php?id=0021600606&feed=4
http://www.hdsports.ca/live/nba/NYK-TOR-20170115
רבקה הארלו כזאת שווה.
תודה , קיבל פיצוץ תומאס
מילווקי מאבדים את כל היתרון אחרי שהגריק פריק יורד לספסל
הפריק היווני הוא גרסה ארוכה של ראסל ווסטברוק
לינק למילווקי אטלנטה בבקשה?
http://live.robinwidget.com/streamvideo8/atlanta-hawks-vs-milwaukee-bucks-live-stream-100401.html
תודה
יש ברדיט ב nbastreams
הפסדים של מינסוטה ומילווקי באותו יום זה באסה… צאו מזה ילדים אתם טובים מהם!
זאק לוין גורם לכולם להיות גרועים יותר. תיבס לא קולט…
היקום זורק לו הוכחות והוא מתעקש
יש בזה משהו
בקצב הזה הם יאבדו את וויגנס וטאונס מהר מאוד
גם ככה העיר לא אטקריבית שלא לדבר על קבוצה לא תחרותית
זו עונה ארוכה אבל זה היה משחק מאסט למינסוטה
15 הפרש לדאלאס 2 דקות לסיום – מיני חוזרים לפשל.
אין למילווקי כבוד מהשופטים
ג'בארי חטף עבירת תוקף מזעזעת מארץ השריקות מהבית והוא שוב על הספסל. עוד איבוד של "הנשיא". מילווקי קרובה אבל ההגנה של אטלנטה ברבע השני מדהימה!
התקפית הם הורידו 60 נקודות זה ממש לא רע עבורם
שתי הקבוצות מעל 50% מהשדה
מייק דאנליבי חזר לחיים באטלנטה
כיף לראות את יאניס בלייב
מידן המשלות נהדרות, גדול
השירשור חזק מאד, גיא אשך עגל עמית יניב נו פאני שמייקל
וסליחה אבל כולם כנראה בהמשלות מפלאות.
ממש כיף לקרוא אתכם את כולם.
הומור ענק שמידן ואתם יצרתם
איך יוצאים מהתחלה איומה של 18-4?
עם באזר ביטר משלושת רבעי מגרש. אנדרה!
יתרון ראשון בסוף המחצית לפיסטונז. זה חייב להיות משחק שלנו.
100-100 שיקגו בממפיס, 100 שניות לסוף.
באטלר מחזק את הבחירה לאולסטאר.
ועכשיו הפיסטונז חייבים לנצח גם.
משחק, משחק, בשיקגו.
בממפיס
עוד ניצחון רשום על שמו של באטלר.
אבל בעוד שהניצחונות הקשים מלמדים עד כמה באטלר שחקן נהדר,
הם גם מלמדים עד כמה שיקגו קבוצה "פגומה".
לא בכל יום הם ינצחו במשחק בו קלעו 4 מ-17 מה-3.
עדיין, על ממפיס, בחוץ, במשחק צמוד, בלי d-wade.
בינתיים אנחנו מנסים לנצח בלי בק-קורט בכלל. רג'י בולוק עלה בחמישיה בתור גארד.
אוי.
אנדרה מחטיא אלי-הופ שיביא נצחון בערך.
כמה שרג'י ג'קסון נורא ומנסה לחרב את המשחק הזה, מגיע הפוקס של טוביאס האריס, על הבאזר לסוף הזריקות.
4 הפרש, חצי דקה לסוף. רק אל תהיו סופטיז עכשיו.
הי , האם אפשר לקחת את הרעיון שלך ולהשתמש בו בסדרת כתבות לכל אורך העונה הבאה ?