משחקי הערב מהאי הילטון הד/ מנחם לס

משחקי יום שני בערב

 

אינדיאנה פייסרס (19-29) 111 – שיקגו בולס (19-29) 101

אינדיאנה הישוותה את מקומה הראשון בדיביזיה עם שיקגו, בנצחונה הביתי הרצוף מס' 14. הבולס שיחקו ללא קירק היינריך, דרק רוז, ויואקים נואה, והפסידו למרות שביעייה בדאבל פיגרים. דייויד ווסט הוביל את המקומיים עם 29. פאול ג'ורג' 21 עם 11 קטיפות. לעיר הרוחות קלע מרקו בלינלי סיסון היי של 24, ונייט רובינסון שם 19 עם 99 אס' ו-5 ריב'.

מיאמי היט (14-31) 99 – שרלוט בובקאטס (36-11) 94

במיאמי ישנה קבוצת כדורסל מצויינת. היא נקראית מיאמי הוריקנס, והיא היום מקום 8 במכללות. אוניברסיטת מיאמי משחקת כדורסל טוב יותר ונכון יותר ממיאמי היט, ואני לא מתבדח. מיאמי ניצחה כבר את דיוק על 27 נק' ולדעתי היא היום הקבוצה המסוכנת ביותר ב-NCAA. אם מיאמי תמשיך לשחק כפי שהיא משחקת, אני לא מתבדח כשאני אומר שתהיה לה בעייה כבר בסיבוב הראשון של הפלייאוף. כמה עוד היא תוכל לשחק עם שלושה שחקנים? למעשה שחקן אחד, ושני נושאי כלים. לברון הוא היחיד שניתן לסמוך עליו. למיאמי יש מוטו חדש:

 

"כשאתה בצרה, תן כדור ללברון!"

עוד משחק של 31 נק' ב-13 מ-14 מהפארקט עם 8 ו-8 בקטיפות וחלוקות.  כריס בוש נתן משחק טוב שני ברציפות עם 23 חיצים ב-11 מ-18. לדוויין היה יום קליעה חלש, אך הוא בכל זאת שם 20 עם תריסר קטיפות. היה זה משחק חמישי שהשלישייה קולעת עם 20 לפחות לכל אחד. אז מה? כל האחרים שווים לישבן. שחקני חמישייה כהאסלם (2 נק') וצ'אלמרס (3) מביישים את הגופיות שהם לובשים. ריי אלן גרוע עם 7 נק'. בטייה גרוע. הקבוצה האמורה להיות הטובה ביותר מה-3 קולעת משם ב-8.3% (1 מ-12; ריי אלן 0 מ-4).  מילר, ריי לואיס, ג'ואל אנטוני, וג'ואל ג'ונס כלל לא משחקים. המשחק היה שקול עד שבמצב 73-74 ההיט פתחה בריצת 0-8 וזה היה זה. אבל נגד הקבוצה החלשה בליגה, ובמשחק ביתי?  רמון סשיונס הוביל 6 בדאבל פיגרס עם 18 נק'.

ניו יורק ניקס (15-31) 99 – דטרויט פיסטונס (31-18) 85

 

איזה הבדל בין משחק ההיט ומשחק הניקס! בניקס ראיתי בהיילייט קבוצת כדורסל שכל הפיסטונים דופקים בה, והפיסטונים מדטרויט היו ממש חסרי אונים: כשכרמלו אנטוני קולע 27, אמארה סטודמאייר שם 20, וג'יי אר סמית' מוסיף 16, ואליהם מתווספים טייסון צ'נדלר עם 20 ריב' ו-8 נק', נובאק עם שלשות, פלטון עם ריכוז משחק נהדר, וכל הקבוצה קוברת 14 מ-34 מאחורי הקשת ל-39 נקודות, אין היום קבוצות שתרצינה לפגיש בניקס בפלייאוף. הם היום חצי משחק מאחורי מיאמי במזרח. לדטרויט קלע חוזה קלדרון 15 ב-7 מ-12, רודני סטאקי הוסיף 14, וגרג מונרו ואנדרו ביינום התחלקו ב-26.

וושינגטון ויזרדס (35-12) 98 – קליפרס  (16-34) 90

מה? באמת? הקליפרס שיחקו ללא בלייק גריפין וכריס פאול?

אל תספרו זאת לויזרדס, הקבוצה שהיתה יותר פצועה מכל אחת אחרת בליגה העונה. הקליפרס משחק שמיני רצוף ללא כריס פאול, והם בהפסד 7 מ-9 האחרונים. היה זה הפסד שלישי מארבעה משחקי חוץ, ויש להם עוד 4 משחקי חוץ. עד היכן הם ייפלו? הויזרדס הפליאו עם יום של 56% מאחורי הקשת. וובסטר (21), אוקפור (9 עם 14 הורדות), וול (8 עם 13 בונבונים) וננה (15 עם 7 הורדות), היו יותר מדי עבור הקליפרס שרק ג'מל קרופורד ואריק בלדסאו בה ראויים לאיזכור (28 נק' לראשון, 17 עם 9 אס' לשני).

פילדלפיה סיקסרס (21-26) 78 – אורלנדו מג'יק (34-13) 61

התוצאה מלמדת איזה משחק היה זה. האוס קלי 21 עם סיסון היי 14 הורדות. מור 18 לאורחים.

אוקלהומה ת'אנדר (12-36) 112 – דאלאס מבריקס (28-20) 91

התאמינו שקווין דוראנט מוביל את הליגה עם 9 פאולים טכניים? ווסטברוק קלע 24, דוראנט 19, ומרטין 17. שון מריון 23 למבריקס, שלא יכולים להתגאות עם יום של 18% מה-3!

מינסוטה וולבס (27-18) 98 – פורטלנד בלייזרס (23-25) 100

לאורחים למרכוס אלדרידג' 25 עם 13 ריב'. ווס מת'יוס הוסיף 22, ודיימון לילארד 21. לוובס – האם רוביו מתחיל להיכנס למשחקו? יום של 15 נק' ושווה-שיא קריירה של 14 אס'. דנטה קנינגהאם הוביל את המקומיים עם 23, וחוזה בריאה שם 17.

יוטה ג'אז (22-27) 98 – סקרמנטו קינגס (33-17) 91 (הארכה)

משחק שהיה ביד של הקינגס, והם הפסידו, ולא רק בגלל שלמרכוס קאזינס נזרק בתום החצי השני על מה שאמר לזיברה כשהיתה כבר הפסקה. רנדי פוי הוביל את המנצחים עם 20. ג'ייסון ת'ומפסון עשה סיסון-היי של 23 לאורחים.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 15 תגובות

  1. לברון עם 13-14 מהשדה.
    וויד עם 12 ריבאונדים.
    כריס אנדרסון נראה שעושה את העבודה עם 4 נק׳ ו-6 ריבאונדים ב-15 דקות.
    ריי אלן כבר משחק שלישי ברציפות בלי שלשה.
    חסר קצת מהשחקנים המשלימים..

    עכשיו אני על טיסה בדרך למיאמי, משחק הבא נגד יוסטון, ולייקרס ביום ראשון אני יהיה במגרש…

  2. התגלתה התרופה לשמחת חיים ושיתופיות:
    פלטון.
    ניתן להשיג בניו יורק, מגיעה בצבע כחול\אדום.

    נ.ב
    מתי טבע יגנבו את הפורמולה ויעשו לנו אחד כזה מקומי?

  3. תגידו, מה לדעתכם חסר שלשארלוט?
    יש להם רכז מעולה, שוטינג גארד צלף שלשות, שלוש מגן חייתי ואתלטי בטירוף, ארבע סביר(שם צריך חיזוק), סנטר שעושה את העבודה וספסל סביר.
    האמת? אני רואה שם עתיד טוב. אם רק ביומבו יהפוך לשחקן איכותי כמו שהוא יכול להיות, אז הייתי עושה טרייד או מביא פרי אגנט 5 טוב. ויש שם קבוצה לפלייאוף.
    לדעתכם חסר להם עוד משהו?

  4. חסר להם הרבה, ואין להם שום בעיה עם זה.

    השחקנים היחידים שהם בוודאות חלק מהגרעין בראיה קדימה הם ווקר וקיד גילקריסט שעוד צריך זמן להתפתח ממילא..
    מולנס וביומבו מתנדנדים. הייתי אומר שלמולנס סיכוי יותר טוב להישאר לטווח ארוך אם הדרישות הכספיות שלו יהיו סבירות.

    כל השאר זניחים וזמניים.

    מה שהם רוצים זה לאסוף עוד שני שחקני "גרעין" בלוטרי הקרוב והבא אחריו, ואז לעשות את המהלך כדי לנסות להגיע לצמרת.

    בחירת הדראפט שלהם הולכת לשיקגו השנה או בשנה הבאה אם הם מגיעים לפלייאוף, ונשארת אצלם אם הם בלוטרי…
    בעוד 3 שנים – הבחירה תלך לשיקגו בכל מקרה.

    לדעתי – זה מה שמכתיב את קצב הבנייה שלהם.

    הקמצנות של ג'ורדן בטח רק תורמת לעניין – הוא ישמח לחכות עוד שנתיים ולאסוף שחקנים זולים בדראפט לפני שיצטרך לפתוח את הארנק כדי להביא שחקן ותיר או שניים שיקחו את הצעירים האלה קדימה.

    בסך הכל, אתה מאד מגזים בהערכה שלך של הסגל שלהם.
    קיד גיל' עוד צריך זמן, ווקר טוב אבל לא מספיק, וכל השאר בינוניים.

    אולי כשאתה בוחן אותן בפני עצמם הם בסך הכל שחקנים לא רעים בכלל, אבל הבחינה הרלוונטית היחידה היא מול הקבוצות האחרות, ושם – לפחות לדעתי – הם לא מספיק טובים.

    ושוב – לדעתי הם לגמרי בסדר עם זה.

  5. לס מה עם תמונה?
    לא שלך כמובן, אבל לפי המצב רוח שלך והשהייה הממושכת אתה שוטף את העיניים בחתיכות עם ביקיני.
    שים לנו איזו פצצה שנקנא בך.

    1. הילטון הד זה זה לא בדיוק סאות ביץ(בתקופה הזאת בטוח)לכן כנראה לא יהיו תמונות.

      מצד שני זה מקום מקסים עם חוף יפהפיה, דולפינים, הפירות ים והספריבס, תנינים ברחובות.
      איזה

      בא לי לחזור לשם

  6. דדי, יכול להיות שאתה צודק.
    אבל אני בסה"כ רואה שם הרבה שחקני חמישייה לגיטימיים,
    הצצתי קצת בסטטיסטיקה וראיתי שלדוגמא הנדרסון קולע דו ספרתי, כנ"ל סשנס, מולנס, גורדון, ווקר ואני חושב שעוד כמה.
    נכון ששארלוט בונים בעיקר על ווקר וגילכריסט, אבל אני חושב שבעזרת טריידים הם יוכלו להביא עוד שחקנים צעירים שיוכלו להיכנס לשלד.
    אגב, אני מאמין שגם לביומבו למרות היכולת שלו עכשיו יש אפשרות להפוך לשחקן חמישייה.
    אני במקום הייתי מהמר על שחקנים, תיראה את סנדרס השנה, בראדלי שנה שעברה ועוד כאלה. הייתי מנסה להביא שחקן צעיר כזה ומקווה לטוב ביחד עם בחירות הדראפט.

  7. שני השחקנים האלה נבחרו בדראפט…

    ולהביא שחקנים צעירים שמסיימים חוזי רוקי זה אומר לתת להם חוזה מוגזם שהקבוצה המקורית שלהם לא תשווה – כי הם שחקנים חופשיים מוגבלים – כלומר לקבוצה שלהם יש זכות להשוות כל הצעה שהם מקבלים, וברור שהם ישוו כל הצעה זולה…

    אז מה עדיף – לשלם לשחקנים יותר משהם שווים בעיני הקבוצות שלהם (ראה מקרה אריק גורדון שבסופו של דבר הקבוצה שלו השוותה אפילו את הצעת המקסימום שפניקס נתנו לו), או פשוט להיות סבלניים, לפתח את התותחים שיש בסגל (ווקר, קיד גיל'), ולאסוף מציאות על הדרך אם יהיו – עד לעונה שבה אין מה להרוויח מלהיות גרועים כי בחירת הדראפט תלך לשיקגו בכל מקרה ?…

    התשובה בכל מקרה היא סבלנות לדעתי.
    זה מה שמפריד בין הקבוצות שמנוהלות נכון לאלה שלעולם לא יתרוממו.

    אבל מה שבטוח – לבעלים כמו ג'ורדן, האסטרטגיה הזו קוסמת אפילו יותר, כי היא גם הזולה יותר.

    ונכון – יש בקבוצה שחקנים נחמדים מאד.
    הבעיה היא שבקבוצות האחרות יש שחקנים אפילו יותר נחמדים…

  8. אתה צודק, הבעיה היחחדה שלפעמים שחקנים שנבחרו בדראפט מסיימים כבר חוזה עד שמביאים עוד מישהו מספיק טוב מהדראפט, כי אפשר ליפול בבחירות.
    מקודם דיברתי לא על בראדלי וסנדרס ספיציפית, אלא על המקרה שלהם. שחקנים שניראו בעלי פוטנציאל אך לא מימשו אותו ולאחר כמה זמן התחילו לממש.
    שחקן כזה יכול להיות אפילו לדוגמא דריק ויליאמס. שבסהכ מינוסוטה מוכנה להביא אותו לא בעד הרבה כל כך. או ווסלי גונסון ועוד כאלה, חברה שיש סיכוי שהם פתאום ישתפרו. אבל שוב, זה הימור

  9. ורק לסיכום, רציתי להגיד שהם קורצים לי כמו שגולדן סטייט קרצו לי שנה שעברה ואח שלי צחק עליי שאמרתי להיות שהן יגיעו לפלייאוף.
    אמנם עם שרלוט זה יותר משנה מישם אבל העתיד סוף סוף ניראה טוב קצת.

  10. אני לא רואה את ההשוואה לווריורס – שאכן חשבתי שהם יהיו במצב מצויין הקיץ, והם ניצלו אותו במלואו.

    ובעוד שנתיים – היחיד שיסיים חוזה יהיה ווקר, והוא יהיה שחקן חופשי מוגבלף יקבל חוזה גדול, ויהיה פחות או יותר החוזה הגדול היחיד בכל הסגל – אולי עם תוספת של מולנס או ביומבו על חוזים בינוניים.

    חוץ מזה – קיד גליקריסט, 2 בחירות לוטרי (של הקיץ הקרוב וזה שאחריו),החוזה המסתיים של טיירוס תומאס (אם לא יצליחו להיפטר ממנו עוד קודם), ומקום משמעותי מתחת לתקרת השכר.

    ואז לוקחים את הצעד קדימה ומצרפים 2 שחקנים חופשיים טובים לבסיס הזה, ורצים לפלייאוף.

    אין לי איזה מידע פנימי שזו התכנית שלהם, אבל לדעתי זה התכנון הכי נכון, וגם התסריט הכי הגיוני בהתחשב במצב החוזים שלהם, בזהות הבעלים, ובמצב הייחודי שלהם בדראפט בגלל הטרייד עם שיקגו

כתיבת תגובה

סגירת תפריט