מעורב הופס ליום חמישי: אודום עוזר מאמן בלייקרס? / מנחם לס

זהו? עוזר מאמן בלייקרס?

1.אוהדי ה-NBA הורסים לעצמם את האול-סטאר שלהם

 

זזה פקוליה הוא הראשון שיצחק על העובדה שהוא מוביל את הבחירה לאול סטארס של המערב. הוא אמר אתמול ש-"חבל שהמדינה שלי ג'ורג'יה כזאת קטנה (ג'ורג'יה של טיבליסי, לא של אטלנטה…מ.ל) כי אחרת היו לי עוד כמה מיליוני בוחרים". זאת רק דוגמא אחת כיצד אומה קטנה מחליטה להתאחד מאחורי המועמד שלה, ואז שום בחירה אחרת לא תיגבור על בחירת מדינה שלמה לאול סטאר. אילו מישהו אירגן את מדינת ישראל, עמרי כספי היה ניבחר, ואולי לחמישייה הראשונה. קרו כמה דברים משעשעים בעבר, והמשעשע ביותר היתה בחירתו של ג'ון סקוט לאול סטאר של ההוקי ב-NHL. לא היה לו כל ביזנס להיות באול סטאר. זה כאילו אני אבחר 'באיש שלי' ג'באל מגי, ואז אתחיל באתר שלנו כדור שלג שכולם יצביעו ג'באל מגי, ואחרי שהוא קיבל כמה אלפי הצבעות, הניו יורק טיימס כתב מאמר מעליב על ג'באל והבחירות שהוא מקבל. המאמר כה הסעיר והרגיז קהל של מיליונים שהוא גרם לאפקט ההפוך שכותב המאמר התכוון לו כשמאות אלפים החליטו להצביע "דווקא".

זה קרה לג'ון סקוט שכל מה שהוא היה בהוקי היה BULLY שתפקידו להתחיל קרבות עם שחקני יריב טובים במטרה להשיג DOUBLE PENALTY. עיתונים רבים – במיוחד בקנדה – גיחכו על הבחירות הרבות שהוא מקבל. המאמר קומם מאות אלפים שדווקא בגלל המאמר המשפיל הצביעו עבורו.

סוף הסיפור?

במקרה הוא כבש שני שערים – הוא כמעט  א-ף    פ-ע-ם   לא כבש בעונה הרגילה, וזכה ב-MVP של האול סטאר בהוקי…

2. סיבה מס' 2 למה דוראנט לא ינצח עם ג"ס את האליפות

פשוט מאד. ללברון ג'יימס ולקאבס יש את המספר של הווריורס. כשהווריורס רואים את הקאבס הם מתחילים לשלשל אוטומטית, ולא כי שתו חלב מקולקל. אחרי שהם הובילו 3-1 ולא הצליחו לסיים את הסידרה, הפחד מהקאבס, והאמונה ש"את הקאבס לא ננצח לעולם" חדרו עמוק לתת-מודע שלהם.  עכשיו עם קייל קרובר הפחד מהקאבס יגבר, ודוראנט יהיה חלק מהמספר שיש ללברון ולקאבס.

3. 'סקרמנטו ביז': הקינגס יציעו, וקאזינס יחתום, על 6 שנים, 227 מיליון

עיתון העיר 'סקרמנטו ביז' כתב במהדורת הערב שהקינגס מכינים עבור דמרכוס קאזינס הארכת חוזה הקיץ, והוא כבר נתן את הסכמתו בע"פ. כשחקן שנבחר ע"י הקינס בדראפט, והוא עשה את האול סטאר ואת הנבחרת האולימפית, הוא כשר ל"VETERAN PLAYER EXCEPTION" המאפשר לקבוצה לחתום שחקן כזה ל-6 שנים על 35% מהסף, לפני שהוא נעשה שחקן חופשי.

4. חייבים לראות ולהקשיב לסרטון כדי להאמין!

 

 

 

5. אתם מתארים לעצמכם שלברון הפסיד את 6 האחרונים ביוטה?

בוידיאו הזה הוא מסביר מה קרה, ומה הם משחקיו הטובים ביותר ביוטה.

 

 

 

6. לזה אני קורא פאול! (סטפן קרי על ג'ונסון ממיאמי)

7. לפי "לייקר נשיון" למאר אודום משוחח עם לוק וולטון בקשר למשרת עוזר מאמן!

 

(עוזר המאמן של הלייקרס, "אחראי על הראשים שלהם"???)

(כמעט הלך לעולמו; עכשיו? אולי עוזר מאמן הלייקרס!)

(האמבולנס שהציל את חייו )

Love Ranch" call girls Monica Monroe (left) and Ryder Cherry (right) were the two women who discovered Odom passed out and foaming from the mouth. One of them is understood to have taken these pictures

(מוניקה היתה הראשונה שגילתה אותו מחוסר הכרה בבית הזונות וקראה לשרי שתעזור לה)

שרי, 'המאחרת השנייה'

(הכל התפרסם בספורטס אילוסטרייטד ובמגזין של ESPN – כאן זה מופיע באיחור-מה, כי רק עכשיו מצאתי טעם להכניס זאת).

********************************

אחרי שקראתי את הריאיון של למאר אודום עם לוק וולטון, ואחרי שקראתי את מה שאמר דובר הקבוצה על אודום, ואחרי ששמעתי את אודום מדבר עם ספורטסנטר, אני בטוח במאה אחוזים שאת הלייקרס מובילה חבורת דבילים, מפגרים, ומטומטמים שלא יודעים מימינם לשמאלם. להביא את אודום המסומם, המטורלל, זה שמצאו חסר הכרה (הוא היה קרוב מאד למוות) בבית בושת בלאס ווגאס רק לפני כמה חודשים "כדי לעבוד במיוחד על הראש של ברנדון אינגראם"???

תגידו לי, היש פלא שהם אחת הקבוצות הגרועות בליגה?

אילו זה היה תלוי בי הייתי מוציא אותם מה-NBA ומעביר אותם לליגה של מכסיקו. זה המקום המתאים להם, ואודום יוכל להתחבר שם עם כל ה'לורדים'  ולהפוך למלך.

"אני לא צריך לאמן "X" ו-"O". לזה יש טובים ממני. אבל אני יכול לעזור טוב יותר מכל אחד אחר כמאמן המסוגל להיכנס לראשי השחקנים, ואם כמה ברגים לא מחוברים ישר, אני יכול לחברם טוב יותר מכל אחד אחר. הייתי שם, ראיתי הכל, סבלתי הכל. הגעתי לתחתית. אני יודע מה בראש השחקנים. האחריות שלי תהיה לעבוד הרבה עם אינראם".

כך הוא אמר הערב לספורטסנטר(U)  שראיינה אותו בקשר לפגישה שהיתה לו עם לוק וולטון.

לדבריו לוק וולטון "פתוח" לדבר עוד על האפשרות שלמאר יגיע כעוזר מאמן שתפקידו "יחסי אנוש" עם השחקנים.

דובר הלייקרס אמר ל-ESPN:

Our young core is developing well, and that could improve with Odom on board.  Adding a veteran like him might better the missing piece for the teamUndeniably, Luke Walton has brought a culture change that Byron Scott lacked. Connecting with D’Angelo Russell, Brandon Ingram, and Julius Randle was a must. Odom could give that extra push that Ingram needs, in particular. Recently, the rookie has exploded for back-to-back 17 point performances.t.

"The case for Odom begins and ends with the impact on Ingram".

,תגיד לי, דדי, האם איבדו שם את הצפון בצורה סופית?

העתק מהחשבון שאודום שילם (שילמו עבורו; הוא היה מחוסר הכרה) ב-BROTHEL (בית זונות אבל יקרתי מהרגיל) בלאס ווגאס. התפרסם בתכנית הטלוויזיה ENTERTAINMENT TONIGHT) – העלות של אודום לבדו שם? כמעט 80,000 $ לוויקאנד אחד!

8.מקונל נגד הניקס עם הבאזר!!!

9. מקונל ואמביד עם העתונאים אחרי נצחון פילדלפיה

10. ג'ון וול מסתובב, נחבט, ומצליח לתת אסיסט!

11. ג'רמי גראנט עם רברס דאנק יפהפה!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 53 תגובות

  1. תודה על המעורב
    זו תיהיה טעות של בוגי להישאר בקינגס שיחכה לקיץ 2018 שהוא מסיים חוזה שמנו פאו וטני יפרשו בספרס ואז ילך לשחק בספרס

      1. אני עשיתי טעות ב450$.קניתי מתקן מפגר שעושה אורות וקולות של ים/מדבר/גונגול .דבר מפגר שעד היום שוכב בארון בלי שום שימוש ורק בגלל שהוא עלה לי כל כך הרבה אני לא זורק אותו.
        זה נחשב?

      1. החלום של קאזנס הו אלשחק ביחד עם גון וול ולפי מה שמדווחים באתר האוהדיפם של הקינגס, שקאזנס קבל הבטחה בעל פה שהקינגס יעשו הכל להחתים גם את וול על מקס קונטרקט.

  2. עוזר מאמן לפיתוח צעירים
    יעבוד בעיקר על חדירה למסיבות , רוק אנד רול ,פריוויו של מכוני השיקום באל איי , המלצות על בתי חולים , איך לעשות בדיקת סמים
    רפורטואר עשיר

    לדעתי אודום הוא שחקן שמימש רק רבע מהפוטנציאל שלו הוא יכל להיות HOF

    העיקר שחזר לעמוד על הרגליים ,בכל מקרה זו מחווה יפה של הלייקרס

  3. תודה מנחם.
    לא יודע אם יש בזה משהו אבל אני מאמין שהלייקרס מנסים לעזור לשחקן עבר שהחיים שלו בסכנה וזה יפה. אני אישית לא הייתי מקרב אותו לשחקנים של הקבוצה שלי אבל לייקרס יו נואו. הכל אפשרי

    1. הלייקרס עוד לא עשו כלום. בסה"כ אודום אמר שהוא מעוניין לחזור בתור עוזר מאמן . וולטון בעדינות לא שלל את הרעיון.

      1. זה הרבה יותר מ"לא שולל את הרעיון"

        Our young core is developing well, and that could improve with Odom on board. Adding a veteran like him might better the missing piece for the team. Undeniably, Luke Walton has brought a culture change that Byron Scott lacked. Connecting with D’Angelo Russell, Brandon Ingram, and Julius Randle was a must. Odom could give that extra push that Ingram needs, in particular. Recently, the rookie has exploded for back-to-back 17 point performances.t.

  4. אני לא מבין למה אתם יוצאים מנק' הנחה שקאזינס רצוי בת"א. הוא ראש בלטה רציני, בספרס לא צריכים את הפרויקט הזה עכשיו… אולי אם פופ היה רענן יותר, וטים היה שם איתו על המגרש. לא חסרים סנטרים קלים יותר שיתאימו לשיטה של הספרס

  5. אולי אתה צודק, וג"ס בבעיה מנטלית מול קליבלנד. ניראה ביום שני/שלישי. אני מאמין שג"ס מפרקים אותם 30 הפרש.
    זה לא יגיד כלום על הגמר, אבל סתם, ככה נראה לי.

  6. טור נחמד סך הכל, עם 2 הערות.
    " סיבה מס' 2 למה דוראנט לא ינצח… " היה סעיף לא משכנע, מיותר והאדם היחיד שזה עובר בקרב הקוראים הוא אתה. הפריווילגיה של להיות הבעלים משרתת אותך נאמנה 🙂

    למאר אודום. מנחם… קצת חמלה יהודית טובה לא תזיק פה. אם הבנאדם היה עדיין מסומם והולך לבתי זונות אז הלייקרס בכלל לא היו מדברים אתו אפילו. אני מסכים שהאנשים (והנשים) בחלונות הגבוהים של הלייקרס הם חבורה של רפי הבנה אבל תן לאודום צ'אנס. קטלת את הבנאדם אפילו בלי שדיברת אתו…
    הוא היה שחקן חשוב בקבוצה והם מנסים לעזור לו. אין ספק שהוא היה במיץ של הזבל (בל נשכח שהוא הסתובב עם משפחת קרדשיאן) אבל כנראה שהוא הצליח לעשות שינוי.
    אולי לא… אבל יפה בעייני שהם מנסים לעזור לו ולהעזר בו.

    1. הלייקרס לא מדברים עם אודום ואם הם יעשו את זה בעתיד זה בוודאי יהיה מהסיבה שציינת. בכל מקרה אין סיכוי שזה יקרה לפני שהוא יתאפס על עצמו.
      כל מה שקרה זה שאודום אמר באיזה ראיון שהוא היה רוצה להיות עוזר מאמן בלייקרס ושהוא דיבר עם לוק וולטון בנושא. כששאלו את וולטון על העניין הוא ענה בדיפלומטיות שהוא לא דיבר עם אודום לאחרונה אבל לא שלל את הרעיון.

    2. חחח
      ומה היתה הסיבה הראשונה של מנחם שג"ס יפסידו לקליבלנד?
      משהו בסגנון כי קליבלנד יותר טובים ונכנסו לג"ס לראש.
      אה קיצער, טראש טוק של מזרחי נגד המערב

  7. 227 מיליון? פאק! זה יוצא 38 מיליון דולר לעונה!

    קאזינס גם יוותר על הסיכוי לזכות באליפות, אבל הוא יפרוש בתור בן אדם עשיר מאוד.

  8. בדיוק ככה בסוגיית קאזינס, אף קבוצה אחרת לדעתי לא יכולה להציע לו את הסכומים שהקינגס מסוגלים , נשאר לו להחליט מה יותר חשוב לו הכסף או הסיכוי לטבעת… מהצד קל להגיד שהסיכוי לטבעת בפועל לא נראה לי שמישהו כאן מאיתנו היה מסרב על סכום כזה

  9. קאזינס לא מוותר על כלום.הוא הולך לחתום על חוזה מאוד מאוד גדול ואחרי 3 שנים הוא ייצא הקינגס ויעבור לקבוצה אחרת שבה יהיה לו סיכוי לאליפות.האמת שזה קצת מצחיק שרובנו כולל אני מצד אחד באים בטענות לשחקנים שמוותרים על כסף ומצטרפים לקבוצות רק בשביך לקחת אליפות ומצד שני כאשר הם בוחרים בכסף שדרך אגב אפשר להסתכל על זה גם כנאמנות לקינגס אז אנחנו ישר מקטלגים אותו כמי שמעדיף כסף על ספורטיביות.
    וזה בדיוק מה שהליגה מנסה לעשות לגרום לכוכבים להישאר בקבוצות שלהם ולא לעבור לקבוצות גלקטיקיות למינהן

  10. הגרמי גרנט הזה הוא קפיץ רציני, אני במקום דונובן שוקל אפילו לפתוח איתו במקום סבוניס גוניור (שיש לו ארסנל התקפי יותר שלם שיוכל להתאים יותר מהספסל). אני זוכר לפני כמה משחקים, גרנט הזה דפק 4 בלוקים ברבע האחרון, כל אחד היילייט יותר מהשני. בקיצור, שמתי עין על השחקן הזה, נראה אם הוא רק קפיץ, הוא יותר מזה..

  11. מנחם לא הבנתי.

    ״אוהדי ה-NBA הורסים לעצמם את האול-סטאר שלהם״ ומייד אחר כך אתה מביא דוגמא מה NHL ושחקן שגם לא היה אמור להיבחר אבל בסופו של דבר קטף את הMVP, ככה שאוהדי ההוקי לא הרסו לעצמם, אם כבר להפך.

    חוץ מזה שזה הכללה בוטה. אלה רק הגרוזינים שמנסים להרוס, ובדיוק בשביל זה הליגה דאגה לעדכן את האופן בו נבחרים שחקנים. ככה שחוץ מסיפור מעניין על האחדות של גרוזלנד מאחורי הכוכב היחיד שלהם אין כאן שום השפעה על הליגה.

  12. תודה מנחם. אמרתי כבר קודם — לא מחזיק מקאזינס בכלל. לא שחקן לקבוצה שרצה לאליפות לדעתי. מנטאליות של ילד בן 5. מתאים לקבוצה בלי שאיפות כמו הקינגס. אז שייתנו לו את המיליונים וכולם יהיו מרוצים. מקווה שלא יגיע בסופו של דבר לבוסטון עם איזה טרייד.

  13. אוהדי הנבא לא הורסים לעצמם את האול-סטאר. אירוע חסר חשיבות, וטוב שהקטינו את הבחירה של הגולשים ל-50%. השינוי שהייתי עושה הוא להפוך את תחרות הדאנק לבחירת הגולשים – אולי מתוך רשימה סגורה של שחקנים שאין להם בעיה להשתתף (ככה לברון יכול להשתמט).

  14. לגבי זאזא, מי לא היה רוצה להיות סנג׳איה? כלומר, המוצלחים, המוכשרים והמפורסמים לא, ברור. אבל שאר השחקנים? שחקן אפור כמוהו בחיים לא יתקרב לעשירייה הגדולה בלי תמיכה עצומה מקהל שמשום מה בוחר בו. והמשום מה הזה יכול להיות רנדומלי כמו בדיחה שמספיק אנשים הבינו, לא מעניין כמו לאום או חשוב כמו מחאה של בחירת שחקן שנדחף הצידה בליגת כוכבים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט