מעורב הופס ליום ראשון / מנחם לס

1. הגריק פריק במאמר ראשי בספורטס אילוסטרייטד

http://www.si.com/nba/2017/01/03/giannis-antetokounmpo-milwaukee-bucks-greek-freak-jason-kidd

ומה ג'יאניס אנטטוקונמפו אומר ללי ג'נקינס, סופר המאמר עם הכותרת "FREAK UNLEASHED" (הפריק השתחרר)?

הוא אומר, ללא בושה, "אני יודע שאני נושא פרנצ'ייז שלם על כתפי". הוא ממשיך: "פה במילווקי או היכן שלא אנחת. לאן שאגיע אני נושא איתי פרנצ'ייז שלם".

לא רע לצעיר שעד לפני שלוש שנים לא ידע מילה אנגלית אחת.

למדתי הרבה שלא ידעתי על הגריק פריק. למשל, הוא אובססיבי בקשר לשגיאותיו. ז"א משחק בו ה-FADEAWAYS קצרים, והמסירות מאחרות. במקרים כאלה – במשחקים כאלה – הוא לא מתקלח, ממהר ל-EXPLORER שחברת השכרת מכוניות נתנה לו בחינם, וממהר לצאת מדאונטאון, עולה על גשר HOAN ומגיע לאקדמיה הקתולית 'סנט פרנציס' שם הכמרים מתפללים והבאקס מתאמנים. הוא ניכנס לחדר פרטי אטום למדיטציה, ושם במוחו הוא עובר על כל מהלך, כל מסירה, כל חסימה, כל החטאה. הוא גם מתפלל שם בחדר. לפעמים הוא נשאר שם עד 1 ולפעמים עד 3 לפנות בוקר, רק עוצם את עיניו וחוזר שוב ושוב, שוב ושוב, על כל מהלך משחק שנחרט במוחו כאילו היה פילם של מצלמה.

באותו חדר סגור ומסוגר הוא חוזר שוב ושוב על "דירק נוביצקי MOVE", או על "מג'יק MOVE", או "כריס פול MOVE". כל ה-MOVES החרוטים במוחו והוא עושה מימיקה שלהם בסלו מושיון, ואז במהירות גדולה יותר, ובסוף בפול ספיד, עד שהוא מרגיש מסופק שה-"NOWITZKI MOVE" בוצע בהצלחה.

זהו מאמר ארוך. מדי פעם אכניס עוד חלקים פה ושם.

בקיצור, זהו בנאדם שלא ידענו עליו שהוא בסקטהוליק עם קבלות המצרף מחשבה, מדיטציה, מימיקה, ותפילה בשעות הלילה אחרי משחק שלא היה מקובל עליו. לפעמים – אחרי משחק רע במיוחד – הוא מתעסק עם המשחק במוחו עד שעות הבוקר, לפני שהתקלח אחרי המשחק.

 

2. הספארס בדרך להובלת המערב?

6-31 (ווריורס) נגד 7-29 (ספארס). ברור שגולדן סטייט עדיין בראש, אך בקוצו של יוד, כמו שאומרים החברים שלי מקרית שמואל . הפלח חוזר ואומר, חוזר וטוען ש-"מקום ראשון לא מעניין אותי". אם מקום ראשון לא מעניין אותו אז גם ערב על שפת הים בבהאמאס על כוס רום ופלחי מנגו  עם איזו מקומית מובחרת בת 22 חצי ערומה על ברכיו לא מעניינת אותו.

למעשה, אולי המקומית כבר לא מעניינת אותו בגילו המופלג כי הוא כבר שכח מה עושים איתן. אבל כוס הרום עם פלחי מנגו? BRING IT ON!

מה זאת אומרת 'מקום ראשון לא מעניין אותי'? הוא לא שמע על יתרון בית הפלח האינפנטילי הזה? תאמינו לי שהוא שמע גם שמע, ואחרי ההפסד של הווריורס לממפיס אמש, האפשרות לתפוש אותם הפכה להרבה יותר מציאותית, ואני מבטיח לכם שמעתה ואילך הוא לא משחק יותר 'משחקים של מנוחה' לכוכביו כי המטרה החדשה של הספארס היא לתפוס את הווריורס, ולעבור אותם. בעונה שעברה היתרון הביתי נגד הקליפרס לא עזר לו, ומאז הוא לא מפסיק לחשוב על יתרון ביתי לאורך כל הדרך, והוא יכול לקשקש למדיה מכאן ועד להודעה חדשה כמה שזה "לא מעניין אותו".

3.דריימונד גרין: "אני שמח שהפסדנו"

4. משהו נפלא קורה ביוסטון

(כמה קטעים נלקחו ממאמר של פרן בליינברי מ-NBA וסטפן צ'רוקי מהרוקטס אינסיידר)

 

 

הצלחה בחיים – ככה אומרים – זה הכל עניין של טיימינג.

למייק ד'אנטוני זאת היתה ההזדמנות להצלחה אחת נוספת אחרי הצלחה מסחררת בפיניקס ואז נפילות בלוס אנג'לס וניו יורק. הוא ידע, כולנו ידענו, שהוא מאמן מיוחד. אבל מאמן מיוחד שלא יכול להצליח בכל סיטואציה. הוא מאמן מיוחד היכול להצליח רק בסיטואציה מיוחדת ועם שחקנים מיוחדים.

הסיטואציה הזאת קרתה לו ביוסטון עם ג'יימס הארדן ושאר קאדר השחקנים (עוד משתמשים במילה הזאת 'קאדר'?).

לג'יימס הארדן היתה אותה בעייה: שחקן עליון, אבל שחקן שיכול להצליח רק בסיטואציה מיוחדת ועם מאמן מיוחד המקום היה יוסטון, אבל עד שלא הגיע ד'אנטוני, חסר היה חלק חשוב מאד בפאזל להצלחתו של הארדן.

ד'אנטוני הגיע, ואיתו ניסגר המעגל לטיימינג והצלחה.

במילים פשוטות, ד'אנטוני וג'יימס הארדן היו זקוקים אחד לשני כדי להצליח, וזה קרה.

קשה להאמין, אבל לפי NBA-דיילי, חודש דצמבר היה החודש הטוב ביותר בהסטוריה של יוסטון רוקטס, והייתי אומר שגם החודש הגדול ביותר בקריירה של ג'יימס הארדן.

אולי היו לו חודשים אינדיבידואליים אחרים טובים יותר, אבל לא היה לו חודש כזה בו יכולתו העליונה יחד עם הצלחת הקבוצה חוברו יחד למשהו שחייבים למסגר ולשמור למזכרת.

לראסל ווסטברוק אולי היה חודש אינדיבידואלי טוב יותר, אבל אם תחבר את הצלחת הת'אנדר להצלחתו של ווסטברוק, תקבל משהו יפה, אבל לא עליון כמו הארדן-רוקטס:

 

 

 

 

 

 

 

ד'אנטוני: הוא עשה כל מה שביקשתי. אמרתי לו, "אתה תהיה הפוינט גארד שלי והכל יתחיל אתך. אתה תהיה המוביל, המנהיג, ואם תרצה – המוציא לפועל. ואז אמרתי לו: 'ככה אני רוצה שנשחק'. הוא ענה לי "GREAT", וזה היה סוף הסיפור עבורי".

ד'אנטוני ממשיך:

“You have guys that are comfortable in certain roles and they’ve made a lot of money in the role that they’ve been in, so it’s hard for them to change or envision doing something different from what they’re doing because what they’re doing obviously was giving them a lot of success,” D’Antoni said. “But he was more than open to embrace it. Not to even hesitate. Not to try show me that it wouldn’t work.  A lot of players would be happy to show you why it wouldn’t work to stay in their comfort zone.

עוד אומר ד'אנטוני:

“You don’t know until you coach a guy, really. But I would just watch the game and he would run a pick-and-roll from the two-guard. Why can’t he run a pick-and-roll every time?  He would see the floor. He’s a willing passer. He averaged 7-8 assists as a two-guard. It’s like, why can’t he be the one? I mean, the ball’s gonna go to him anyway. So let’s cut all the fat out, all the stuff that gets him tired without any results. My biggest mindset was how can we get him to 36 minutes, 35 minutes, a game instead of 40, 42, 39.Then have him fresher at the end of games, at the end of the season and then keep him there at around 36 minutes. How can you do that and get the same kind of production?”

ד'אנטוני אומר: "זה אף פעם לא היתה שאלה של לעשותו טוב יותר. עבורי היתה רק שאלה אחת: איך להשתמש בו טוב יותר!"

והוא מסיים: "אני מאמין שמצאתי את הדרך!".

הארדן לא נשאר חייב: "הוא לא אמר לי לשנות דבר במשחקי. להמשיך להיות עצמי. הוא רק הציע לי כמה דברים פשוטים שאולי הם פשוטים, אבל הם שינו את כל צורת המשחק של הקבוצה. אף פעם לא היה לי מאמן כזה!"

5. לברון: יופי שהבאנו את קורבר. עכשיו צריכים להביא PG!

 

לברון אמר לפני המשחק נגד הנטס:

"We still got a couple more things we need to do," James said at Cavs shootaround ahead of Friday's game against the Brooklyn Nets, via ESPN's Dave McMenamin. "We got to get a point guard."

לברון רוצה מחליף מנוסה לקיירי אירוינג.

מי נמצא בשוק?

*ג'רט ג'אק

*מריו צ'אלמרס

*נוריס קול

הבעייה שאני רואה היא שאני לא מאמין שאף אחד מהשלושה מוכן לשבת על הספסל, ולהסתפק ב-7-8 דקות שיישארו עבורו אחרי שסחטו את זמן המשחק של קיירי.

אני יודע בדיוק מה הקאבס צריכים לעשות: להביא שחקן מנוסה שלא איכפת יהיה לו לשחק 7-8 דקות, והוא יכול להיות הפתרון לקאבס שבא ישר מממני (הווה אומר מגן העדן), ולקאבס יש די והותר לתת עבורו כי קבוצתו תשמח לתת אותו במחיר מציאה.

שמו?

צדקתם!

ראז'ון רונדו!

6. סוף-סוף חדשה משמחת -אייזיה אוסטין מצא קבוצה!

:

אייזיה אוסטין בן ה-23, 2.16 מ',  חזר לאונ' ביילור לסיים את לימודיו ולקבל תואר B.A בפסיכולוגיה רק למקרה שאף קבוצה לא תרצה בו. אחרי הכל הוא עיוור בעין אחת וסובל מסינדרום MARFAN שכבר הסברתי אותו. הוא הספיק גם לכתוב ספר על מלחמתו במחלה. בראשון לדצמבר, אחרי שנתיים בהן אסרו עליו לשחק, הוא קיבל דף נקי מרופאיו עם רשות לחזור לשחק.

קבוצות ה-NBA היו חוששות להחתימו, אז הוא עשה את הדבר הפיקח היחיד: הציע את עצמו לאירופה עם תקווה להצליח שם ולהוכיח לקבוצות ה-NBA שהוא כשר ומוכן. הוא חתם עם קבוצת FMP מהליגה האדריאטית, ששחקנה הגבוה ביותר הוא 2.03 מ'.  הליגה כוללת קבוצות מהארצות שפעם היו יוגוסלביה.

7. טריפל דאבל מס' 17 לראסל ווסטברוק

8. תראו כיצד פול ג'ורג' PALMS את הכדור בין 2 הכידרורים

קורטני לי ראה. כל הספסל של הניקס ראה. רק השופטים לא ראו את  העבירה שקרתה בהפסד הניקס היום 123-109 לפייסרס.

ג'ורג' הולך לדריבל, מינאוגאס קוזמינקאס לפני שהוא צועד אחורנית לג'אמפר ממיד ריינג'. בגלל שלא נשרקה שריקה לפני סימון שתי הדקות זה לא יהיה חלק מהדו"ח של השופטים על שתי הדקות האחרונות.

שגיאת שיפוט ברורה.

 9. ה-NBA מתכנן תשלום קטן עבור אפשרות לחזות ב-5 הדקות האחרונות של כל משחק

אדם סילבר הוא הרבה יותר צעיר משהיה דייויד סטרן והוא הרבה יותר זורם ומבין בטכנולוגיות המתפתחות של היום. הוא מאד עובד על הכנסת REALITY SHOWS, ובפגישת הוועדה לקידום וטכניקה של ה-NBA שניפגשה בארבעת הימים האחרונים בלאס ווגאס, הועלתה האפשרות לאפשר לצופים לרכוש משחק אחד בודד בטיווי או אונליין, ואפשרות לרכוש את 5 הדקות האחרונות של כל משחק במחיר נמוך. תהיה גם אפשרות לרכוש 5 דקות אחרונות (כולל הארכה אם תהיה) למשחק בודד. ז"א שאם אוהד רואה ב-ESPN שישנו משחק צמוד שחשוב לו, הוא יוכל להזמין את המשחק עד שתי דקות לפני חמש הדקות האחרונות, כשהתשלום לחמש דקות אחרונות של משחק בודד יהיה גבוה במקצת מממוצע של 5 דקות למשחק לכל העונה.

 10. ג'ימי באטלר גונב נצחון ב-OT על טורונטו

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 79 תגובות

  1. תודה על המעורב, מנחם.

    רונדו לא מתאים מכמה סיבות –
    א. הרכז המחליף של קיירי ישחק לא מעט דקות לצדו של לברון, כך שהוא חייב להיות רכז שיודע לפגוע מבחוץ.
    ב. רונדו לא מתאים, ולא מסכים, לשחק כינור שני.
    ג. רונדו אמר בראיון שהוא בחיים לא יחתום בקבוצה אשר לברון משחק בשורותיה.

    מתרוצצות הרבה שמועות בקשר לרכז המחליף שיגיע.
    המרכזית שביניהן –
    מריו צ'אלמרס. השמועות מדברות על כך שיחתום כבר בשבוע הבא.
    בטח שהוא יסכים לשחק התפקיד הרכז המחליף –
    את זה הוא עשה מצוין בממפיס.
    בנוסף, מבין האופציות הרלוונטיות, הוא המתאים ביותר –
    אחוזי הקליעה שלו מבחוץ הם הטובים מבין כל הרכזים הרלוונטים.
    (בתקופה שהוא שיחק לצד לברון במיאמי, הוא היה שחקן של 40% מהשלוש)
    הוא כבר יודע איך זה לשחק לצד לברון, כך שהוא מכיר את שיטת המשחק.
    ויש לו ניסיון פלייאוף עשיר.

    אם הייתי בן אדם מהמר,
    ההימור שלי היה על צ'אלמרס בקליבלנד.

      1. אתה מדבר על הימים שצ'אלמרס היה שק החבטות של לברון?
        הם כבר עברו.

        צ'אלמרס הוא אחד מהשחקנים שמתאמנים עם לברון בקיץ (השנה הוא היה פצוע, אבל בקיץ של השנה שעברה הוא התאמן אתו ועם ווייד במיאמי.

        1. הוא לא היה בדיוק שק החבטות של לברון, אבל הוא היה היחיד שלא שם על המלך ולפעמים הרגיז אותו בכוונה, והיו ביניהם כמה מריבות שכמעט הגיעו לאגרופים. נדמה לי שלברון אהב והעריך את זה

  2. NBA פיי פר וויו – גרסת ה קופיX

    5 דק' אחרונות תמורת 5 ש"ח.

    עוד בתפריט :

    *חצי סנדוויץ' אבוקדו דאשתקד בצורת משולש
    *קערת מרק אפונה פושר
    *תלתל שיער מקורי של לברון מהאליפות האחרונה במיאמי (שנגע במגן שיער האגדי)
    *בורקס גבינה ללא גבינה
    *סלפי עם האיבר של דריימונד
    *כריך בשרי בטעם פרווה
    *טבעת אליפות של קליבלנד

    1. רונדו מרוויח 14 מיליון העונה.
      בינינו, במחיר הזה, הוא לא מתאים לשום קבוצה.
      (רונדו קולע 40.4% אפקטיבי מהשדה, 54% מהעונשין. אי אפשר לשחק ברמות הגבוהות עם אחוזים כאלו. בטוח שלא בקבוצה שהקליעה מבחוץ היא חלק מהותי ממשחקה.)

      1. אז יגידו לו לא לזרוק רק למסור ולרכז[ ולחדור. הוא לקח אליפות עם בוסטון, שהיתה הרבה פחות חזקה מהקאבס, והיה השחקן הטוב ביותר שלה לכל האורך. אני מביא אותו ללא היסוס. הוא פוינט גארד גדול עם מעלות מאד מיוחדות.

  3. לברון ורונדו יחד זה פתח לצרות מקצועית וחברתית.
    צ'אלמרס וקול? מי אמר שהם מתאימים כיום? צ'אלמרס אחרי פציעה ואולי נמאס לו להיות בדיחה מהלכת כשהוא עם לברון (אפילו אובמה צחק עליו פעם) , קול יגיע מהליגה הסינית לסדרת גמר כשכל פוזשן חשוב? נשמע לי הימור גדול מדי.
    האפשרויות לטריידים נוספים יפתחו כשקבוצות מסויימות יכנסו למוד טאנקינג, עוד מעט זה מתחיל.

    1. מה, לברון ורונדו הן שתח חיות ללא ראש ושכל? הם חכמים מספיק לעשות מה שהכי טוב למעט מטרה משותפת. עובדה שבשיקגו הוא יושב על הספסל ועוזר משם לשחקנים

  4. את הספרס אף-פעם לא עניין המקום הראשון, ואין סיבה שזה ישתנה פתאום. הקטע שהשנה גם את גולדן סטייט לא ממש מעניין המקום הראשון, הם יותר בקטע של להתחבר כמה שיותר עד הפלייאוף, ולהישאר רעננים יחסית.

    1. מאיפה אתה יודע מה עניין ומה מעניין את הספארס? הם שולחים לך דו"חות?
      לי כן, כי אני באימייל של אתר החובבים שלהם ואני שומע דברים שאתה לא תשמע גם אם תחיה אלף שנה.

    1. שליש מהתגובות הן יותר מסתם אהבליות. מי שחושב שראז'ון לא יתאים את עצמו לקאבס הוא שתי דרגות מתחת לרפה הבנה. ראז'ון הוא אחד השחקנים האינטיליגנטים בליגה.

  5. תודה על המעורב.

    מעבר להתאמה מקצועית, הקאבס לא יכולים להביא את רונדו, 14 מיליון דולר לעונה, אלא בטרייד.

    ומבחינת כסף, הם יצטרכו לתת בתמורה את טריסטן (לא יקרה), או את שמפרט + פריי (ממש לא יקרה), או את שמפרט + ג'פרסון (גם לא).

    שום סיכוי.

    1. כמובן, הטרייד אקספשנז שיש לקאבס, בראשם זה על ורז'או, בגובה 9.6 מיליון, לא רלבנטיים כאן. אי אפשר לצרף תלושים, אי אפשר לכסות על ה-14 בחלק מהתלוש. ה-te עובד עד לגובה המקס' שלו. כלומר, להביא את דרון וויליאמס נניח, שעולה כ-9 מיליון.

      1. הטרייד אקספשין צריך ללכת על שחקן דוגמת קול אולדריך שמקבל 7.5 מיליון תמורת 3.5 נק' ב-11 דקות.

        ברור שהוא לא בתכניות של תיבודו,
        אבל לקבוצה כמו קליבלנד הוא מתאים בול –
        יש לו אחוזי רב' לא רעים בכלל, הוא מגן סביר +, והוא יכול להתאים בדיוק לפיק אנד רול של לברון וקיירי.

        הסיבה שקליבלנד צריכים PF/C היא שתומפסון במיטבו כאשר לא שוחקים אותו.
        כך שבעוד שלמינסוטה לא משתלם לשלם 7.5 מיליון על שחקן של 10 דקות,
        לקליבלנד שחקן שכזה יכול להיות ההבדל בין זכייה או הפסד האליפות.

    2. בדיוק.צאלמרס שחקן חופשי והם לא יצטרכו לוותר על אף אחד בשבילו פלוס הוא יותר זול ולטעמי שחקן יותר טוב מרונדו ויותר מתאים לקאבס כפי שגיא פירט למעלה

  6. מפה לשם גם הרוקטס רחוקים 2.5 משחקים מהמקום הראשון ובדרך לעונה של 60+ ניצחונות.
    אם לגולדן סטייט ולסן אנטוניו לא אכפת, אני בטוח שהרוקטס ישמחו לשבת שם בראש ולקבל את סקרמנטו בסיבוב ראשון במקום את ממפיס או אוקלהומה.
    תכלס, אני יותר ויותר מעריך את גרין. לא רק מחזיק אותם בהגנה אלא גם המנהיג האמיתי בקבוצה עם לפחות שני הול אוף פיימרים עתידיים. בזכות שחקנים כמוהו קבוצה זוכה באליפות.
    יש לי איזה מרמור קל על הכתבים שבוחרים את ווסטברוק ל-MVP. הרי ב-2014-15 לא נתתם את ה-MVP להארדן כי אמרתם של גולדן סטייט תוצאות יותר טובות למרות שסטטיסטית הוא נתן עונה טובה בהרבה מקרי ושיחק כמעט לבד (יחד עם הגעה למקום שני במערב כן?).
    שנה שעברה לא נתתם להארדן מקום בחמישייה השלישית (!!) במערב עם ממוצע של פאקינג 29 נק', 7.5 אס' ו-6 ריב' (תוצאות שתמיד מקנות מקום בחמישייה הראשונה) כי אמרתם שתוצאות הקבוצה היו מאכזבות.
    השנה בתחילת שנה נתתם ליוסטון תחזיות של מקום 7-8 במערב, אחרי אוקלהומה. יוסטון נותנים עונה היסטורית, הארדן עם 27 נק', 12 אס', ו-8 ריב' ואתם אומרים שלווסטברוק מגיע בגלל שהסטטיסטיקה האישית שלו מרשימה יותר והארדן משחק עם שחקנים טובים יותר?
    באמת? זה מה שאתם הולכים עליו?
    איך אומרים באתרי האוהדים של הרוקטס:
    Media conspiracy

    1. שמע ידידי, נראה שלא יהיה מנוס אלא לשחזר את הקמפיין בן השנתיים להרצת הארדן לתואר האישי. בעיניי כרגע הוא בראש.

      1. בסוף מה שחשוב שהקבוצה תנצח. אבל אם הרוקטס נותנים עונה של 55+ נצחונות (וכרגע הם בדרך לעונה של 60+ ניצחונות) אפילו ההייטרים הגדולים ביותר במדיה (כן כל החבר'ה של אי אס פי אן, אני מדבר אליכם) לא יוכלו להתעלם

        1. האמת שזה מאוד מאוד צמוד.אם כפי שאתה חוזה יוסטון יסיימו עם עונה של 55+ אז הארדן יקבל פחות מזה וווסטברוק מסיים את העונה עם טריפל דאבל אז הזקן והקו שלך יאלצו שוב להסתפק במקום שני.
          חייב להגיד שלמרות שאני לא מת על הארדן כרגע אין ספק בכלל שהוא הMVP

          1. ווסטברוק יסיים עם ממוצע טריפל דאבל גם על חשבון הצלחת הקבוצה. אצל הארדן יש נכונות לעבוד לטובת הקבוצה. זאת הפעם הראשונה שהוא מוכן לוותר על האגו לטובת הצלחת הקבוצה.

          2. ווסטברוק עד עתה לא עשה מהלך אחד – אפילו אחד – לטובת הטריפל דאבל שלו, אם זה לא היה גם לטובת הקבוצה, אז נא להפסיק עם הקשקושים הללו.

      1. הארדן הוא האמא של השמאלנים הליברלים. הוא לא נראה לך כמו טרוריסט מפראגוואי החי בג'ונגל ומארגן MILITIA להפלת השלטון?

    2. תשמע, אני שמח על ההצלחה של יוסטון, גם בגלל הארדן ובעיקר בגלל דאונטוני שלא יזכר בהיסטוריה כוואן טריק פוני שיכול להצליח רק עם סטיב נאש.
      אבל לגבי הMVP, שנה שעברה לא היה בכלל ספק שקרי צריך לקבל כי הוא עשה משהו ממש חריג, ובשנה לפניה זה באמת הלך צמוד. השנה הראדן שוב גדול אבל הפעם ווסטברוק עושה משהו ממש חריג. אין מה לעשות, לסיים עונה עם ממוצע טריפל דאבל בתקופה הזאת זה בלתי נתפס ואי אפשר להתעלם מזה. אז תגיד ובצדק שהגבול של עשר הוא חסר משמעות ושגם הארדן מעמיד שורה מדהימה, אבל בשורה התחתונה השיפוט שלנו מאוד אינטואיטיבי ואם אנחנו רואים קטגוריה מעל עשר אנחנו מרוצים. כנראה שגם את אוסקר רוברטסון לא היו מזכירים כל כך הרבה אם הוא היה מסיים עם *כמעט* ממוצע של טריפל דאבל.
      לא חושב שיהיה אפשר לקחת לווסטברוק את ה MVP אם הוא מסיים עם ממוצע טריפל דאבל ואוק' מסיימת עונה סבירה.

      1. וזה שרוברטסון לא סיים עם ה-mvp אז אומר משהו?
        אי אפשר כל הזמן לשנות את קטגוריית ה'מגיע' 'לא מגיע' לפי הנרטיב העונתי.
        אם אתה קובע שהצלחה קבוצתית נותנת יותר 'משקל' מסטטיסטיקה אישית אז תתמיד בזה. אל תזגזג בכל פעם. לפני שנתיים גנבו מהארדן את ה-mvp בצורה מחפירה. אסור שיעשו לו את זה שוב פעם.

        1. אתה שוכח שאוהבים שם סיפור טוב , והארדן כבר כמה שנים ביוסטון עושה את זה והכל טוב ויפה ( ואני בעדו תאמין לי אני חושב שהוא צריך לקבל את הMVP ב100% ) אבל הסיפור שלו הרבה פחות נחמד מבחור שסוחב את הקבוצה הפצועה שהכוכב הגדול שלה עזב אותה לקבוצה שהדיחה אותה במשחק שביעי עונה שעברה ותוך כדי נותן עונה היסטורית מספרית להופעה בפלייאוף

          1. זה מה שאני אומר, אין פה עניין של מגיע או לא מגיע אלא של סיפור טוב ובקטע הזה יהיה קשה להארדן להתמודד עם ווסטברוק ואפשר גם להבין למה. לשניהם יש קייס טוב ובסוף מה שקובע בליגה הזאת זה הסיפור. זה לא פרס שמתבסס על מדדים אובייקטיביים.
            ואני לא מבין איך אפשר להגיד שהארדן אנדרייטד, הוא אחד הכוכבים הגדולים בליגה. פשוט ההגנה שלו היתה בדיחה וזה לא נראה היה שאכפת לו אז הוא נתפס כאחד שעסוק רק בעצמו. יכול להיות שהשנה הוא השתפר או שלמדו להחביא אותו כמו שצריך.

          2. קודם כל הסיפור מוכר' זה בדיוק העניין המעצבן והסיבה שהשחקנים צריכים לקבל לפחות משקל של 50% בבחירת ה-mvp שאחרי הכל יש לו משמעות רצינית ב'legacy' של שחקן.
            לגבי ההגנה זה החלק הכי מעצבן. הארדן נפל כאן לממש תעמולת הכפשה במשך שנים. הוא אף פעם לא היה מגן כזה חלש כמו שעשו ממנו. תמיד היה מגן בינוני, בשנים מסויימות מגן מעל הממוצע.
            הבעיה שרוב העיתונאים וגם מרבית האוהדים לא רואים משחקים שלמים אלא קטעים ערוכים. במתקפת הקליפים הערוכים (שהיום יודעים שהגיעה מכיוון כמה עיתונאים בדאלאס) ממש הכתימו את השם של הארדן ופגעו לו בתדמית בצורה קשה.
            זו בדיוק הסיבה ל-media conspiracy שמרגישים האוהדים ביוסטון

          3. וגם לגבי 'הקבוצה הפצועה'. בעונת ה-mvp של הארדן זו היתה באמת קבוצה פצועה. קבוצה שלא שיחקה יותר מ-10 משחקים עם החמישייה הפותחת, שהווארד הפסיד 41 משחקים.
            גם השנה- אולאדיפו מפסיד 5 משחקים ואוקלהומה היא 'קבוצה פצועה'?
            בברלי הפסיד כ-15 משחקים העונה, קפלה מפסיד 20 משחקים. יוסטון משחקים בלי שני שחקני חמישייה במשך חצי חודש ואיכשהו הנרטיב הוא שאוקלהומה היא ה'פצועה'.
            ווסטברוק נותן עונה אדירה, ממש אדירה. אבל אם יקחו את זה עוד פעם מהארדן אני כבר ממש אשתגע

          4. פשש גילרי מה נעשה עם הזיכרון הזה שלך?
            קודם גיא מבלבל אותי עם עובדות ועכשיו אתה משתמש במילים שלי נגדי? מתקפה משולבת.
            We shall prevail!!!

      1. היית עושה בחוכמה לו נשארת לשבת. אם ווסטברוק מסיים בטריפל דאבל 60 שנה כמעט אחרי 'ביג או', לא יהיה בכלל ויכוח. רק אפלטון יתווכח עם אנשי קיבוצו לשעבר שגרים היום בסביון.

    1. השאלה לא ברורה.

      המצב בקליבלנד הוא כזה שרק טרייד יכול להביא את רונדו לקבוצה,
      וזה חייב להיות טריייד בו סך המשכורות היוצאות יהיו שוות או גדולות מ-14 המיליון שרונדו מקבל.
      משהו כמו ג'יי אר + ג'יימס ג'ונס או שמפארט + פריי.

      במילים אחרות – לא יקרה.

      1. ואם גם כל המזרח, ספרס, קליפרס ויוסטון יתערבו לדאוג שהטרייד הזה יצא לפועל? יש אפשרות כזו בסופר-דופר-מולטי-אולטרה-טרייד שכזה?

        1. LJOS, הלוואי וכולם ישתתפו בטרייד וכל קבוצה תתרום 2 מיליון לקליבלנד כדי שתוכל להביא את רונדו. ישנה רק בעייה קטנה: המנכ"לים של כל 'האחרות' יודעים טוב מאד שהצעתי תעשה מהקאבס קבוצה בלתי ניתנת לפיצוח. רונדו ניהל, והיה השחקן הטוב ביותר של בוסטון כשהיא לקחה אליפות. הוא עדיין לא עבר את סף הגיל ומפציעתו לא נשאר זכר.
          בקיצור, נראה לי שזה מל והמנכ"לים נגד חבורת רפי הבנה באתר שמנהיגם הפעם הוא LJOS

          1. מנחם, גם בקיבוץ הכי שיוויוני בעולם, כזה שבו כולם מנהיגים בצורה שווה וכל יום מועברת המנהיגות לחבר אחר, עדיין ידלגו עליי כמנהיג.

        1. רק על האפשרות הזו לא חשבתי.
          ככה זה כשאתה תקוע בבית עם 2 ילדים חולים, הסיכוי לצאת טמבל גדל פלאים…

          (זה רק תירוץ. הייתי כנראה יוצא טמבל בכל מקרה!)

      2. יכול בקלות לקרות. הבולס ישתתפו במשכורתו. עדיף לשלם עליו 7 מיליון כשהוא משחק בקאבס מאשר לשלם לו 14 כשהוא יושב על הספסל בבולס

    1. עדיין כאן.

      יופי של סיומת יש לו לברוקס ברגל הימנית, לא? אחרי שהראה ל-UCLA מאיפה משתין הדג, הוא מראה גם שלמד משהו מהרפרטואר של דריימונד גרין. לא רע. ואגב, באותו משחק כריס בושר, שגם עליו כתבתי, הביא אותה בשיא קריירה עם 29 נקודות ו-6 שלשות (פאוור פורוורד להזכירכם). אז כן, הילדים בסדר.

  7. *מריו צ'אלמרס ונוריס קול דווקא נשמעים לי שניים שלגמרי יבואו בשביל 10-20 דק' (במקום ולפעמים גם יוכלו לשחק לצד קיירי), השניים האלה כבר היו במעמד לא שונה והרבה במיאמי של הטריו.

  8. מעורב מעולה לתחילת השבוע. אני לא הייתי לוקח את רונדו לקליבלנד – הוא יכול לדפוק את חדר ההלבשה שלהם. מריו צ'למרס, לעומת זאת, הוא אופציה סבירה לחלוטין כרכז מחליף. מאוד לא אופתע לראות אותו מקבל חוזה ל-10 ימים בקאבס בקרוב.

    1. מה זה "ידפוק את חדר ההלבשה שלהם"? אתה חושב שראז'ון הוא דביל מופרע? עובדה שבשיקגו הוא בסדר גמור, ואפילו מעודד מהספסל. הוא אחד השחקנים הפקחים ביותר בנבא, וידי יפה מאד להסתדר עם כוכבים כפול פירס, קווין גארנט, וריי אלן.
      עושים כאן ממנו איזו חייה פראית.

  9. 2 הערות בקיצור:
    א. מה שמעניין אצל הפופ שכולם יגיעו בריאים ושלמים לפליאוף, עדיף גם במצב רוח, רעבים ובמגמת שיפור.
    יש לו כמה שחקנים שבגילם ובמצבם אם הם יגיעו לפליאוף עומדים על 2, כשמכונת ההנשמה לא מצפצפת זה הישג.
    אם על הדרך זה יגרום להם להיות ראשונים במערב, זה רק בונוס.
    אה כן, עוד משהו. אם הטבלאות נשארות כפי שהן היום: ז"א מקום 1 פוגש את הקליפרס בסיבוב השני, אז לא תודה.

    ב. הדקה האחרונה של באטלר היא תמצית של כל מה שאני שונא בכדורסל המודרני. פשוט מחזות קשים לצפייה

  10. תודה מנחם על מעורב ארוך.

    1. מת על מילווקי ויאניס (גם את פארקר מימי דיוק). נכון שהם עוד לא מאוזנים ללא קריס מידלטון שגם ב-70% תפוקה (קלע שנה שעברה 18 נק ב-40% מהשלוש) יתן להם חתיכת תוספת (כל עוד יקבל שהוא כינור שלישי אחרי פארקר). הספסל חזק מאוד (+ 8) אבל לא משחק הרבה דקות.

    2. אם יש דבר אחד שהספרס יודעים שפוגע בקונטנדריות שלהם זה היכולת למצ' אפ מול כל סוגי הקבוצות והכושר של הכוכבים בפלייאוף. בפלייאוף החשיבות של דני גרין מול הארדן וווסטברוק בהגנה חשובים לא פחות מקוואי או אולדרידג'. לא יפתיע אותי שהספרס יכולים לעוף מול יוסטון או אפילו OKC אבל גם לא יפתיע אם יעברו את ג"ס. הספרס קבוצת חוץ מדהימה ולא צריכה לדאוג חצי שנייה לגבי יתרון הביתיות שלעיתים עזר ולעיתים כלל לא שינה. נראה לי שיותר מהנה לספרס לראות שכרגע ג"ס עושים במכנסיים במשחקים צמודים כמו מול ממפיס יוסטון וקליבלנד.

    3. גם אני שמח שג"ס הפסידו כי צריך לטפל בקבוצה הזו פסיכולוגית ולא כדורסלנית. כמות הטראומה בין השלישייה של שנה שעברה + דוראנט מהפלייאוף גורמים להם לאבד את הצפון בדקות האחרונות. גם ב2015 ממפיס מחקה יתרון 32 נקודות והפסידה בסוף ב-2 נקודות בלבד לג"ס. אז זה קרה כי קר לא הסכים להוציא את המחליפים ברבע הרביעי כדי להכניס חזרה את כוכביו הקרים. הפעם זה קרה למרות הכוכבים ואולי בגללם. המחוייבות שלהם להגנה טוטאלית וברוטאלית באה והולכת והספסל שלהם כבר לא אקס פקטור מול הגדולות (הספסל השנה עם תפוקה שלילית).

    4. דאנטוני מקיף את הארדן בכל רגע נתון בסוללת שחקנים שקולעים ללא הכרה. אבל ההבדל הוא פטריק בברלי שגם משנה את ההגנה בקו האחורי וגם מצטרף לחגיגת השלשות. בהתקפה ההבדל השנה הוא דווקא כשהארדן יושב על הספסל. אריק גורדון משחק 9 דקות למשחק ללא הארדן. בנרמול ל-36 דקות בזמן הזה הוא מחזיק ממוצע של 29 נקודות למשחק באחוזים מצויינים. הוא חודר לסל יוצר ומתפקד כאולסטאר לכל דבר. כשהארדן חוזר הוא בשקט מופטי חוזר להיות רול פלייר צייתן שמעניש כל מגן שלו שמעז לפזול לכיוון עזרה על הארדן. אני מאלה שחשבו שדאנטוני פסה. מודה שטעיתי

    5. אם קרובר מגיע בכושר לפלייאוף אפילו ל-10 דקות למשחק הגיע הזמן לומר ללא בושה. קליבלנד היא הפייבוריטית לזכייה. כשמשווים את העשירייה: לברון, קיירי, לאב, קרובר, ג'יי אר סמית, אימן שאמפרט, צ'ננינג פריי וטריסטין תומפסון (וגם ליגינס המגן שווה איזכור) לעשירייה של גולדן סטייט: סטף, קליי, דריימונד, דוראנט, זאזא, איגי, קלארק, ווסט, ליבנגסטון, מקאוו ישנו יתרון של קליבלנד ברוב העמדות. אם דוראנט וג'יימס מתקזזים וראינו שקארי וקיירי גם די מתקזזים נשארנו אם דריימונד וקווין לאב המשופר שכרגע שווה יותר מדריימונד (ללא הקליעה מבחוץ של השנים האחרונות הפיק אנד רול של קארי עם דריימונד איבד את העוקץ…) . השילוב של קרובר וג'יי אר עדיין נותן יתרון לג"ס עם קליי (אבל פחות)

    לעומת זאת הספסל של ג"ס לא מתאים למשחק עם דוראנט כי זה לא מרווח את המשחק עבורו (למעט איאן קלארק שפורח ליד KD). איגי בירידה ואולי יתעורר בפלייאוף, לוינגסטון איבד משהו השנה והוא כבר לא על תקן מחליף על. השאר הם מתחת לממוצע כולל דיוויד ווסט. לא הגיוני שספסל של קונטנדרית הוא מקום רביעי מהסוף בתפוקה ומקום 23 בפלוס מינוס (2.3 – למשחק). הקאבס יכולים להנות מרכז מחליף אבל בנינו לברון בפלייאוף מוביל את הכדור וצריך קלעים בלבד. אף אחד מהשמות שהוזכרו לא תורמים יותר ממי שכבר נמצא בקבוצה

    6. אייזיה אוסטין זה סיפור מזעזע. כל הכבוד על הרצון לרדוף אחרי החלום בכל מחיר.

    8. הכמות השריקות המפוספסות כל משחק…

    9. אפשר לקחת את זה שלב אחד קדימה. צפיית משחק עם מונה. כמו בטקסי. ראית שילמת.

    1. וואללה רעיון שתוכל למכור ל-NBAעבור עשרה מיליון:!!! "מונה ציפייה". אם לא אז הייתי הולך עם הרעיון ל-SHARK TANK! חברות טיווי היו קופצות על זה!

  11. חתיכת הישג מנחם – הצלחת לנקוב בשם של הרכז הכי לא מתאים לקליבלנד בכל הליגה.
    גם אם מישהו היה מנסה זה היה קשה להשגה.
    אני מציע לך למלא לוטו – ומייד…

    מבחינת שכר זה יצטרך להיות או ג'יי אר סמית, או שילוב של שאמפרט+ג'יימס ג'ונס, אבל זו רק הסיבה הטכנית למה אין שום סיכוי בעולם שזה יקרה.
    הוא פשוט נוראי עבורם מכל בחינה שהיא.

  12. 1. היווני מצויין אבל מתישהו צריך להביא קבלות, מה שרק התחיל. הוא מתחיל לממש את הפוטנציאל שלו ולהשתפר כל שנה. עכשיוצריך להראות מה הואשווה בפלייאוף.
    2. פופוביץ ראה כל כך הרבה דברים שכל מה שהוא אומר צריך לקחת בערבון מוגבל. הוא כבר ניצח עשרות פעמים עם יתרון ביתיות ובלי. מה שחשוב לו זה לשמור את השחקנים החשובים שלו טריים לפלייאוף.
    3. ג"ס עדיין הקבוצה לנצח כרגע במערב, ואם הזמןשעובר הם כנראה יהיו בליגה כולה (יותר מקליבלנד – שאין לה ממש תחרות במזרח).
    4. דאנטוני קיבל לידו את גרסת פיניקס 2016. קבוצה שמותאמת במדיוק לסגנון שהריץ עם נאש. הארדן אולי לא קבוצתי כמו נאש אבל יכולות ההתקפיות שלו עולות על הקנדי. אותו סגנון שממצה את הפוטנציאל של המאמן ושל הקבוצה (במיוחד הארדן).
    5. אני גם מאלו במעריכים שצ'אלמרס הוא זה שיגיע. הגנה, ניסיון (במיוחד עם לברון שמעריך אותו) וכמובן שחקן מאני טיים. השאלה איך הוא לאחר הפציעה באכילס. אבל הוא בהחלט הכי מתאים להם לעומת רונדו חסר הקליעה והחשק להיות כינור שישי מהספסל.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט