בולטימור רייבנס ניצחה את הסופרבול בבלוג חי/מנחם לס

מסר מווירו ביץ': הגענו לווירו ביץ', ועם רוח טובה נהיה בדייטונה ביץ' עוד 4 שעות. נוריד עוגן, ונחזה בסופרבול בספורט באר מפורסם ליד "דייטונה 500", ושמו, מה אם לא, "דייטונה 500". באר בגודל של 5 סופרמרקטים עם…500 טלוויזיות. אתחיל בלוג חי משם על הסופרבול, ואם יהיו משתתפים, נמשיך משך כל המשחק!


לקראת הסופרבול-הסיקור המלא של פלייאוף ה-NFL השנה בהופס. שווה כניסה

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 110 תגובות

  1. יש עכשיו שני משחקים יפים: בוסטון + 19! על קליפרס במחצית.
    לייקרס ירדה למחצית ביתרון 11 על דטרויוט במסירה מופלאה של קובי להלי-הופ מחוץ משלושת רבעי מגרש. היילייט נהדר.

    1. אכן כן
      אם מישהו היה אומר לי שבמחצית בוסטון יובילו ב 19 על הקליפרס הייתי אומר שהוא משוגע. אבל נראה שה TD מתחיל להזכיר את הגארדן המקורי. בוסטון יכולים לסיים היום משחק עם נצחון רביעי רצוף ועוד על כמה אריות אז לא נספיד אותם עדיין כי הספסל נמצא כיום בפריחה שחייבת להימשך.
      רק שיביאו איזו משאבת ריבאונדים. לא ממש צריך יותר מזה כרגע.

  2. נצחון ללייקרס , 36 נקודות בלבד במחצית השניה . נאש החטיא 2 זריקות עונשין 3 טיקים לסוף.
    דאנטוני שיתף 8 שחקנים בלבד . קובי חזר לסורו עם 20 זריקות
    הלייקרס יגמרו את מסע החוץ על ארבע אם דאנטוני ימשיך לסחוט את הקבוצה כמו לימון.

  3. היי
    אני כבר יושב במושבי בבאר ספורט בדייטונה ביץ' לפני טלוויזיה ענקית. מתנצל שמשחקי היום עדיין לא סוקרו. לא ראיתי את בוש אבל קראתי שקלע 28 ב-12 מ-19. למיאמי יש רק 3 שחקנים ואיתם הם יילכו עד הסוף או ייכשלו בגדולץ

  4. נריה, לא יכול ללמד פוטבול עכשיו. אני יותר מדי בתוך המשחק. לכל קבוצה יש אכן 4 נסיונות, אבל בנסיון הרביעי בועטים כי אם לא מצליחים לעבור בנסיון הרביעי את הפירס דאון הכדור עובר לקבוצה השנייה מאותו מקוםן, אבל…לא עכשיו. בהזדמנות אחרת.

  5. נראה משחק טוב למי שמכיר…
    אני טס מחר למיאמי. חייב להראות שהבנתי מה שהלך פה.
    הדודים בטח ידברו על זה הרבה..

  6. ^אני די בטוח שברפובליקה המרכז אפריקאית אין שידור של הסופרבול בערוץ מקומי. למרות הבולשיט שה-NFL מפיץ אחרי כל סופרבול, רק 2 מיליון אנשים מחוץ לארה"ב וקנדה צופים בסופרבול כל שנה.

  7. מנחם כמעט כולם מנויים על יס/הוט ויכולים לצפות בשידור.אגב למה שלא תחזור אלינו לארץ,יונה יהב מתכנן רימייק לבת גלים.רוצה להפוך אותה לפנינה של חיפה.

  8. ראיתי עכשיו את התקציר של בוסטון,אל להם לעשות טרייד,בטח לא על על טרי ,פריס או גארנט. בארבוסה היה טוב מאוד וג'ף גרין מפתיע בכל פעם מחדש.

  9. רואים שהם אחים. אחד הולך על מהלך ארוך מיותר ומאבד (עם עזרה גדולה מהקוורטרבק)השני הולך על מהלך מיותר ומחזיר להם את הביטחון.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט