הנבואה ניתנה לשוטים. הפלייאוף מתחיל! שבוע הוויילד קארד ב-NFL/ גיא רוזן

 

קודם כל –
"מאזן השוטה".
בשבוע שעבר: 12 – 4
מתחילת השנה: 150 – 109

די מאכזב, היה השבוע האחרון לעונה.
רוב המקומות בפלייאוף כבר הוכרעו לפני שבוע או אפילו שבועיים,
וגם משחק היחיד שהיה אמור להיות "להיות או לחדול", התברר כלא ממש משמעותי.
גם מחזור הוויילד קארד פחות מעניין מבשנים קודמות,
כאשר על פניו, יש 2 קבוצות חלשות משמעותית מהשאר (ליאונס והטקסנס),
לצד קבוצות שנחלשו בעקבות פציעות משמעותיות (סיאטל, אוקלנד).

 

יוסטון טקסנס (9 – 7) – אוקלנד ריידרס (12 – 4)
(יום שבת, 23:35)
מנפלאות השיטה של ה-NFL.
יוסטון משחקים בדוויזיה הכי חלשה בליגה, הם גירדו בקושי 9 ניצחונות, והם מארחים את אוקלנד, שהייתה אחת מהקבוצות המלהיבות של העונה,
אותה אוקלנד שהשיגו 12 ניצחונות למרות שהם משחקים בדוויזיה הכי חזקה בליגה.
הקבוע השנוא עליי ב-NFL – הפציעות.
אחד מעמודי התווך של ההצלחה הפנמונלית של הריידרס העונה, הוא דרק קאר, הקווטרבאק הצעיר.
נראה היה שאוקלנד יכולים להיות המכשול הגדול ביותר בדרכם של הפטריוטס לסופרבול,
אבל אז קאר נפצע, וגמר את העונה.
ובמקום "שואו דאון" בין קאר לבריידי,
אנחנו מקבלים את קונור קוק נגד ברוק אוסוויילר.
אאוץ.
אוסוויילר, הוא בכלל סיפור מעניין.
יוסטון החליטו לשלם לו 35 מיליון מובטחים (מתוך חוזה של 72 מיליון דולר), הם ראו אותו מקרטע במשך כל העונה, עד שהחליטו שהגיעו מים עד נפש, והם העלו את הקווטרבאק המחליף, טום סבג' במקומו.
רק שסבג' נפצע (בניסיון לקווטרבאק סניק), ואוסוויילר, שוב פותח הלילה במדי יוסטון.
כמה ביטחון יהיה לו הלילה?
זו שאלה טובה.
אבל אני חושב שהשאלה היותר חשובה היא –
איך אוקלנד יתמודדו עם הפאס ראש המצוין של הטקסנס?
התחזית:
אני חושב שיוסטון יצליחו להפעיל מספיק לחץ על קו ההתקפה של אוקלנד בשביל לנצל את העובדה שקווטרבאק רוקי עולה לשחק נגדם.
זה, לצד העובדה שלאמר מילר (הראנינג באק של יוסטון) שוב כשיר, ושהגנת הריצה של אוקלנד לא מדהימה –
והבחירה שלי היא ניצחון דחוק לטקסנס.

 

סיאטל סיהוקס (10 – 5 – 1) – דטרויט ליאונס (9 – 7)
(03:15 לפנות בוקר)
סיאטל של השנה הם לא הסיאטל שאנחנו רגילים היינו לראות בשנים האחרונות.
פציעות של ארל תומאס וקאם צ'אנסלור החלישו משמעותית את ההגנה,
והפציעה של טיילר לוקט החלישה את ההתקפה שסוף סוף התחילה לשחק כמו שצריך.
בנוסף – זה לא סתם שקו ההתקפה שלהם הוא אחד החלשים בליגה, זה בגלל שזה קו ההתקפה שמרוויח הכי פחות כסף ב-NFL.
למזלם, הם פוגשים את דטרויט.
דטרויט חלשים במיוחד במשחק הריצה – כך שיהיה להם קשה לנצל את החסרונות בהגנת סיאטל.
ולדטרויט הגנה רעה במיוחד נגד קבוצות שיודעות להריץ את הפוטבול.
התחזית:
דטרויט הצטיינו העונה בלהגיע לדקות האחרונות של מספיק משחקים בתוצאה צמודה, ואז לנצח.
לדעתי, בפלייאוף, זה לא מספיק.
בטוח שלא במשחק בסיאטל, אחד האיצטדיונים הרועשים והביתיים ב-NFL.
ניצחון לסיהוקס.

 

סיכום קצר של משחקי הלילה, ופריוויו למשחקי הוויילד קארד של יום א',
מחר.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
90 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
איתמר פורת
איתמר פורת
07/01/2017 17:45:47

תודה רבה. משחקים לא רעים אבל המשחק האמיתי יהיה מחר בגרין ביי.

מסכים עם ההימורים. הפציעות בסיאטל משמעותיות והכל ייפול על כתפיו של ראסל ווילסון. הוא יצטרך להוכיח שהוא יכול להוביל לבדו את הקבוצה לפלייאוף מוצלח (בלי מרשון לינץ' והגנה פצועה).

לצערי המשחק ביוסטון לא כזה משמעותי. אף אחת מהקבוצות האלה לא מסוגלות לדגדג את הפטריוטס ואפילו את קנזס בפלייאוף.
כואב הלב על דרק קאר

Mbk
Mbk
07/01/2017 17:51:59

תודה על הפריוויו חבל על אוקלנד

אהרון שדה
אהרון שדה
07/01/2017 18:15:37

תודה רבה לא הייתי מהר להספיד את סיאטל.
לדעתי עשויה להגיע לפחות לגמר האזורי.

ולדי קוגן
07/01/2017 18:22:22

4 משחקי פלייאוף, אחד טוב, שניים חצי סבירים ואחד פח. קו ההתקפה של סיאטל מרוויח 6 מליון דולר לעונה-אתה מקבל מה שאתה משלם עבורו. מסכים עם ההימורים שלך היום.

p
p
07/01/2017 21:36:57

רק לפרספקטיבה כמה המצב חמור, אם אני זוכר נכון הראו באחד המשחקים את הנתון שקו ההתקפה של סיאטל הוא אכן מרויח הכי פחות בליגה 6 מיליון, אבל בנסוף הראו כמה מרויח קו ההתקפה הזול ביותר הבא: ג'איינטס עם 12 מליון.
כלומר סיאטל משלמת חצי לקו ההתקפה מהקבוצה שמשלמת הכי פחות לקו ההתקפה שלה (שהיא לא סיאטל).

בנוסף, בשנת הזכייה בפוטבול אני חושב ששילמו הכי הרבה (אבל סיכוי סביר שאני טועה בזכרון)

מנחם לס
מנחם לס
07/01/2017 18:38:26

כפי שכתבת, לפני שבועיים האוקלנד ריידרס היו בטיסה ישירה לפלייאוף עם מועמד ל-MVP הקוורטרבק דרק קאר. היום הם מופיעים למשחק עם הקוורטרבק השלישי, הרוקי קונור קוק כשהם מתכוננים למשחק הפוסט-סיסון הראשון שלהם מאז 2002.
ביוסטון, זאת ההזדמנות של אוסוויילר להחזיר לעצמו קצת כבוד אחרי דשאיבד את מקומו כקוורטרבק פותח לפני שבועיים אבל תום סבאג', כפי שציינת, חטף זעזוע מוח אז אוסווילר מקבל הזדמנות TO REDEEM HIMSELF.
קוק יצטרך לשחק נגד אחת ההגנות הטובות בליגה. אפילו שהטוב שבהם , הדפנסיב אנד ג'ייג'יי ווט פצוע. אבל להגנה הטובה של יוסטון ישנה התקפה די בינונית, אבל היום הם בהיי כי כפי שכתבת הרנינג בק למאר מילר חוזר לשחק אחרי שבועיים פציעה, והוא אחד הרנינג בק שהיו בין הטובים העונה.
הבחירה שלי נצחון ברור לטכסנים מיוסטון.

סיאטל ינצחו את הליונס רק בגלל שהם הקבוצה הביתית. הליונס לא ניצחו משחק פלייאוף במגרש חוץ מאז…1957…מעניין שרק לפני כמה שבועות השתיים היו במאבק על מס' 2 ב-NFC ואז באו הנפילות שהורידו אותן עד לרמה של וויילד קרד.

פאקו
07/01/2017 19:28:50

תודה רבה גיא. כנראה לא משחקים ששווה לעשות בשבילם לילה לבן. גם ההימורים הגיוניים מאד.

עידו גילרי
עידו גילרי
07/01/2017 21:36:18
הגב ל  פאקו

אין כזה דבר. עוד חודש נתחנן למשחק קליבלנד נגד ג'קסונביל. יש עוד 11 משחקים אסור לפספס.

אפלטון
אפלטון
07/01/2017 20:16:54

גיא.
בכלל מחזור וויילד קארד קצת מאכזב מבחינת מתח. אני מקווה שדטרויט יתנו מאבק צמוד.

עידו גילרי
עידו גילרי
07/01/2017 21:03:27

כבר אמרתי כמה פעמים בשבועות האחרונים כמה אני לא מאמין בדטרויט. חשבתי שיפסידו את שלושת האחרונים וישארו בחוץ אבל הרדסקינס השאירו אותם בפנים. זה לא שהם קבוצה גרועה אבל בהחלט לא טובה. בכל חמשת המפגשים שלהם עם קבוצות שהגיעו לפלייאוף הם הפסידו.
הליין ההתקפי של סיאטל הוא באמת מעשה טלאים. התאקל השמאלי ג'ורג' פאנט בכלל לא שיחק פוטבול מאז חטיבת ביניים. הוא לא אהב את האלימות של המשחק. רק אחרי שגילה שכדורסל הוא יוכל לשחק רק באירופה ויש ילדים להאכיל החליט לנסות את כוחו בפוטבול.
אוקלנד עדיין פייבוריטים לניצחון בעיני בעיקר בגלל הליין המצוין למרות שדונלד פן לא ישחק.

p
p
07/01/2017 21:37:13

תודה רבה גיא ובהצלחה לסיאטל!!

יוסי ברקלי
יוסי ברקלי
07/01/2017 22:08:08

נפלנו חזק

מנחם לס
מנחם לס
07/01/2017 23:40:04

התחלה טובה ליוסטון ואוסוויילר

אופיר מתתיהו (בן 14)
אופיר מתתיהו (בן 14)
07/01/2017 23:42:04
הגב ל  מנחם לס

כבר בקו ה40 יארד

אופיר מתתיהו (בן 14)
אופיר מתתיהו (בן 14)
08/01/2017 0:01:50

איזה אינטרספשן של קלוני!!

מנחם לס
מנחם לס
08/01/2017 0:13:04

יוסטון לא מפסיה לשגות

מנחם לס
מנחם לס
08/01/2017 0:14:08

בדרך ל-7-10

מנחם לס
מנחם לס
08/01/2017 0:15:49

אכן 7-10

מנחם לס
מנחם לס
08/01/2017 1:00:37

איזו תפחסה ענקית! של האוקינס!!!!!!!!!!!!!!!! 50 יארדס

מנחם לס
מנחם לס
08/01/2017 1:03:13
הגב ל  מנחם לס

TD!!!!!!!!!!!!!!!
אוסוויילר קונה בחזרה את עולמו בחצי מצויין. אוסוויילר להופקינס. 7-20 (גם המסירה היתה להופקינס. טעות במהירות הקלדה)

מנחם לס
מנחם לס
08/01/2017 1:29:04

בכל תנועה רואים שקוק הוא רוקי

גיא
גיא
08/01/2017 1:50:20

עכשיו רואים עד כמה משמעותי היה קאר לקבוצה.

מנחם לס
מנחם לס
08/01/2017 2:12:09

זהו. הסיפור מור

מנחם לס
מנחם לס
08/01/2017 2:12:17

הקלידו את התגובה כאן…

מנחם לס
מנחם לס
08/01/2017 2:13:30

אוסווילר רץ ל-TD
7-27

מנחם לס
מנחם לס
08/01/2017 2:26:23

14-27. עוד לא ניגמר

לביא
לביא
08/01/2017 2:35:23

חייב לומר שלא שמחתי מספורט הרבה זמן כמו ששמחתי הערב כשראיתי את שתי הקבוצות נלחמות חזק חזק על הזכות להפסיד לבריידי.

מנחם לס
מנחם לס
08/01/2017 2:56:22
הגב ל  לביא

כן ניגמר.

מנחם לס
מנחם לס
08/01/2017 3:51:58

וואייי…איך סיאטל עצרו את טרויט על ה-40 בדאון רביעי וחצי יארד

מנחם לס
מנחם לס
08/01/2017 4:02:40

לא מאמין ל-TD של סיאטל.

ל=א י=א=ו=מ=ן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

LIorNYC
LIorNYC
08/01/2017 4:03:25

איזה יופי של TD תפיסה עם יד אחת תוך כדי נפילה

מנחם לס
מנחם לס
08/01/2017 4:30:34

יירדו להפסקה 3-10

איתמר פורת
איתמר פורת
08/01/2017 4:33:59

בשלושת המשחקים האחרונים הליונס היו תחרותיים למשך מחצית אחת בערך ואז הם נגמרו. מקווה שהמשחק יהיה תחרותי עד הסוף

גיא
גיא
08/01/2017 4:34:44

לא מחצית של פוטבול מדהים, בלשון ההמעטה.
כמו ברוב הנצחוןנןת של דטרויט –
נשארים צמודים מספיק בשביל להפתיע ברגע האחרון.

איתמר פורת
איתמר פורת
08/01/2017 4:48:01

רוב הניצחונות לא היו מול קבוצות פלייאוף. שלושת המשחקים האחרונים היו מול קבוצות פלייאוף וזה לא נראה טוב.

גיא
גיא
08/01/2017 5:01:18

אין ויכוח. הליאונס לא הקבוצה החזקה ביותר בפלייאוף.
זה רק שגם סיאטל לא (להם יש את התירוץ של הפציעות).

איתמר פורת
איתמר פורת
08/01/2017 5:05:38
הגב ל  גיא

מסכים אבל אני חושב שלסיאטל יש סיכוי יותר טוב להתעלות מול הגדולות בחוץ בזכות הניסיון והקשיחות שלהם. כרגע המשחק באמת לא משהו אבל זה סוג המשחקים שסיאטל מנצחת

מנחם לס
מנחם לס
08/01/2017 4:50:30

בהפסקה הראו שפול ריצ'רדסון תופס ה-TD ביש אחת, אחז ב-FACEMASK של המגן ביד השנייה אבל זה לא REVIEWABLE!!!

מנחם לס
מנחם לס
08/01/2017 4:51:20

ביד אחת

איתמר פורת
איתמר פורת
08/01/2017 4:53:43

נכון. תפיסה מדהימה אבל הטאצ'דאון לא היה צריך להיחשב

מנחם לס
מנחם לס
08/01/2017 5:04:48

הבועט של דטרויט הוא בין הטובים – אם לא הטוב ביותר – בליגה. עוד FG מאיזה 52 יארדס

גיא
גיא
08/01/2017 5:07:34
הגב ל  מנחם לס

פרטר שני רק לטאקר מבולטימור.
טאקר החמיץ העונה רק בעיטה אחת, וגם אז זו לא הייתה באמת החמצה, אלא ההגנה שחסמה את הבעיטה.

עידו גילרי
עידו גילרי
08/01/2017 6:22:41
הגב ל  גיא

אני חושב שזו קצת הגזמה הוא החטיא לא מעט מתחת ל-50. לבריאנט וגם לוינטיארי היו עונות טובות יותר.

גיא
גיא
08/01/2017 6:30:32

בכלל או השנה?

ייקח זמן לשחזר קריירה כמו של וינטיארי,
אבל העונה, טאקר היה מנייה בטוחה.

מאוד מעניין, הקטע הזה של הקיקרים. תמיד יש את התחושה שלצד המנטלי חלק מכריע,
ולכן למומנטום יש תפקיד.
טאקר הכריע השנה כמה משחקים עם בעטות מ-50+ יארד.
והביטחון שהוא נתן לקבוצה, וחשוב יותר – למאמן,
שווה המון.

עידו גילרי
עידו גילרי
08/01/2017 6:35:12
הגב ל  גיא

דיברתי על השנה בלבד. ובטח שטאקר בליגה אחרת. התכוונתי ביחס לפרייטר.

גיא
גיא
08/01/2017 6:48:36
הגב ל  גיא

היתרון הגדול של פרייטר זה היכולת שלו להכניס בעקביות את ה-50+
המאמנים שלו לעולם לא הססו כשהוא היה צריך לבעוט במאני טיים.

עידו גילרי
עידו גילרי
08/01/2017 6:53:14
הגב ל  גיא

זה נכון, וחשוב מאד בפלייאוף. אבל על תשכח שהרבה מהעקביות הזו רוכבת על השנים במייל היי.
מה שעומד תמיד לזכותו זה שהוא משהו כמו 25 מ-25 או אולי כבר 30 מ-30 בבעיטות משוות/מעלות ליתרון בדקות ההכרעה.

גיא
גיא
08/01/2017 6:57:16
הגב ל  גיא

רק היום היו לו 2 בעיטות של 50+ , כאלו שלא יכנסו לסטטיסטיקה של הבעיטות המכריעות, אבל הם השאירו את דטרויט בחיים.

מנחם לס
מנחם לס
08/01/2017 5:05:34

6-10

איתמר פורת
איתמר פורת
08/01/2017 5:06:01

הוא שומר אותם במשחק

איתמר פורת
איתמר פורת
08/01/2017 5:11:11

אם רולס נפצע זה משמעותי

גיא
גיא
08/01/2017 5:12:38

דרך אגב, פרטר וטאקר הם היחידים שלא החמיצו העונה בעיטה של 50+ יארד.
כולל הלילה, פרטר 9 מ-9 ,
טאקר 10 מ- 10.

מנחם לס
מנחם לס
08/01/2017 5:26:13

שיפוט איום נגד טרויט. היה הולדינג בטוח במסירה האחרונה ב3 ו-17. הוא אחז בו ביד וגם ברגל

איתמר פורת
איתמר פורת
08/01/2017 5:28:36

השופטים החליטו שזה כדור לא ניתן לתפיסה ולכן לא נתנו פאול. אבל אם הוא לא היה מחזיק אותו אז היה לג'ונס סיכוי לתפוס אז זאת באמת שריקה לא מובנת

מנחם לס
מנחם לס
08/01/2017 5:28:44

גם לבועט של הפטס עם השם הפולני לא חסר שום דבר

גיא
גיא
08/01/2017 5:33:47
הגב ל  מנחם לס

גוסטקובסקי כבר שנים בצמרת הקיקרים (יחד עם וינטרי וטאקר),
אבל השנה הייתה לו שנה לא קלה –
זה התחיל בכלל בסוף שנה שעברה עם ההחטאה של ה-PAT נגד הברונרקוס,
והמשיך השנה עם 3 החטאות PAT נוספות, ו-2 מ-4 מ-50+ יארד.

גיא
גיא
08/01/2017 5:29:29

אני לא מרבה להתלונן על השופטים,
אבל הלילה, במשחק שגם ככה הכל הולך בו קשה –
השופטים ביתיים.
הפילד גול של סיאטל הגיע אחרי חסימה לא חוקית מאחור, ברורה כשמש, של ראסל ווילסון,
ובצד השני, כבר פעמיים שלא נתנו פאס אינטרפירנס שנראה די ברור.

p
p
08/01/2017 5:37:49
הגב ל  גיא

מסכים. השיפוט מאד ביתי.

איתמר פורת
איתמר פורת
08/01/2017 5:34:19

כן שיפוט באמת מאכזב. ובנוסף גם הטאצ'דאון הלא חוקי

איתמר פורת
איתמר פורת
08/01/2017 5:36:12

Game over

p
p
08/01/2017 5:36:22

TD!!!!

p
p
08/01/2017 5:38:59

אגב בועטים, האושקה גם עם שנה לא טובה בכלל. החטיא הרבה משמעותיות בשני המשחקים מול אריזונה ועכשיו בפלייאוף.

גיא
גיא
08/01/2017 5:43:53
הגב ל  p

אם תוציא את המשחק הפסיכי מול אריזונה,
יש לו עונה לא רעה.
בועט של 90% .
רוב הליגה בין 75% ל-85% .

p
p
08/01/2017 5:45:18
הגב ל  גיא

איזה מהם? החטיא בשניהם =)

בכלל אריזונה היא הסוס השחור של סיאטל.

גיא
גיא
08/01/2017 5:46:41
הגב ל  p

התיקו מול אריזונה היה פסיכי לחלוטין.

הברון מקריית אקרון
הברון מקריית אקרון
08/01/2017 5:52:20

למי שלא עקב כל כך השנה אחרי ה-NFL.. מי הקבוצות שצפויות להגיע לסופרבול? מי השחקנים הכי טובים השנה? עונה מעניינת סך הכל?

גיא
גיא
08/01/2017 5:55:58

הכי בקצרה שיש:
פטס.
דאלאס.
ג'איינטס – סוס שחור.
קנזס – סוס שחור.
בריידי. ראיין. רודג'רס. והרוקיס של דאלאס.
ו- כן. הייתה עונה לא רעה (בעיקר החצי השני של העונה).

מנחם לס
מנחם לס
08/01/2017 5:58:30

טוב. שתי שגיאות שיפוט חמורות (אחת טאצ'דאון שהיה צריך להיקרא FACEMASK INTERFERENCE) )היו בעוכרי דטרויט, אבל אין ספק שסיאטל היתה טובה יותר

p
p
08/01/2017 5:59:00

וואו איזה תפיסה!

מנחם לס
מנחם לס
08/01/2017 6:01:24

הסיבה היחידה שאני נגד סיאטל הוא פיט קרול. אני מתעב את המאמן הזה. מה שהוא עשה בסאות'רן קליפורניה הוא כתם לחיים

איתמר פורת
איתמר פורת
08/01/2017 6:05:16

אטלנטה מול סיאטל יהיה משחק מעולה. דאלאס מחזיקה אצבעות רק שהג'איינטס לא יעברו את גרין ביי. זה נראה שלניו יורק יש את המספר שלהם

גיא
גיא
08/01/2017 6:11:52

גרין ביי – ג'איינטס.
רק בשביל המשחק הזה, היה שווה סוף השבוע של הוויילד קארד.

איתמר פורת
איתמר פורת
08/01/2017 6:24:33
הגב ל  גיא

בדיוק. מחכה לפריוויו

גיא
גיא
08/01/2017 6:14:32

צריך להודות באמת –
עם סיאטל בדוויזינל וויקאנד, יהיה הרבה יותר מעניין.

עידו גילרי
עידו גילרי
08/01/2017 6:24:50
הגב ל  גיא

אם המפגש פלייאוף האחרון ביניהן הוא אינדיקציה אז הולך להיות אש.

עידו גילרי
עידו גילרי
08/01/2017 6:19:05

ליל משחקים די מאכזב (כצפוי). משחק ראשון די מזוויע והשני שהיה טוב יותר לא היה ממש תחרות. קצת חבל גם שהשופטים עזרו לסיאטל כי דטרויט הראו שהם פשוט לא שייכים והם היו מנצחים גם בלי עזרתם.

עידו גילרי
עידו גילרי
08/01/2017 6:21:09

עצוב היה לראות את הריידרס שבורים ככה. מאד הזכיר לי את אריזונה עולים להישחט עם ריאן לינדלי מול קרולינה.

ינון יבור
ינון יבור
08/01/2017 9:28:25

שמחתי לראות שלא פספסתי יותר מדי עם ההחלטה האסטרטגית להשלים שעות שינה הלילה.
שתי תוצאות צפויות, על אף שאני הימרתי על דטרויט ופספסתי פה הזדמנות ל"אמרתי לכם" רבתי. מסתבר שעידו יודע על מה הוא מדבר…

אפלטון
אפלטון
08/01/2017 9:54:42

טוב סיאטל לגמרי במוד פלייאוף.
וואללה לא יודע מה יהיה, יש המון קבוצות מפחידות בתור אוהד דאלאס.
איזה משחק היום יא ווראדי, גי'אנטס או פאקרס? את מי רוצים לקבל?
ג'יאניס קטלו את דאלאס העונה פעמיים, מצד שני לא רוצה להיות נגד רוג'רס בפלייאוף.
אני מעדיף דווקא את הג'יאנטס, לפחות אנחנו יודעים עם מה אנחנו מתמודדים שם

גיא
גיא
08/01/2017 10:07:19
הגב ל  אפלטון

אתם ממש לא רוצים את הג'איינטס.

ההגנה שלהם היא אולי ההגנה שמסוגלת להתמודד הכי טוב עם ההתקפה של דאלאס.

אפלטון
אפלטון
08/01/2017 10:31:29
הגב ל  גיא

סטטיסטית, מה הסיכוי שהם ינצחו את דאלאס 3 פעמים רצוף?
בכל מקרה זה לא משנה כי הפאקרס הולכים לנצח היום.
לפחות לא נקבל אותם בלאמבו פילד באמצע ינואר, אלא בבית הנעים בארלינגטון

גיא
גיא
08/01/2017 10:41:26
הגב ל  אפלטון

קודם כל,
גם אם זרקתי מטבע, ויצא לי 20 פעמים רצוף עץ –
זה לא משנה את העובדה שבזריקה ה-21 הסיכוי נשאר 50/50 .

בנוסף –
הייתי מגדיר את הסיכוי של הג'איינטס לנצח 3 פעמים רצוף (פעמיים בחוץ) את הקאובויז כגבוה מהסיכוי שנתנו בקיץ האחרון לקאבס לנצח 3 פעמים רצוף את גולדן סטייט…

אפלטון
אפלטון
08/01/2017 11:19:07
הגב ל  גיא

אז אתה תוכן שבסדרה יש לכל קבוצה 50% לנצח?
הטענה הזו של המטבע נכונה כשמדובר על מטבע אבל לא בקבוצות עם כלים ומשקל שונה לחלוטין.
ההתקפה של הג'יאנטס בינונית להחריד עם כל הכבוד להגנה המצוינת שלה. הם הצליחו להתמודד עם ההתקפה הקטלנית של דאלאס פעמיים (פעם אחת במשחק הראשון של העונה) אבל יש גבול לכל תעלול.
לגרין ביי יש את אלמנט ההפתעה. אי אפשר לדעת מה הם יביאו, ויש להם את אהרון רוג'רס עצבני. אני בתור דאלאס יותר מפחד מהלא נודע מאשר מהג'יאנטס.

גיא
גיא
08/01/2017 11:37:29
הגב ל  גיא

כל מה שהתכוונתי לומר זה ש-2 הפעמים הקודמות בהן זרקתי את הקובייה, לא משפיעות על הפעם השלישית.

אפלטון
אפלטון
08/01/2017 11:46:55
הגב ל  גיא

כן גם אני לקחתי כמה שיעורי סטטיסטיקה בזמנו, אבל כולנו יודעים שאצל בני אדם סטטיסטיקה לא עובדת באותה צורה כמו על מטבעות.
המקרה של קליבלנד של חזרה מפיגור 1-3 נעשתה פעם אחת בלבד בהיסטוריה מסיבה מסויימת.
בוא נגיד שלג'יאנטס יש יותר סיכוי להגיע למשחק מול הקאובויס מאשר לפאקרס. אבל דווקא במשחק יחיד, אחרי מה שראינו כל העונה, במיוחד בחצי השני של העונה, לדעתי יש לקאובויס יותר מה לפחד מהפאקרס. וברור לי שדעתי כאן לא מתבססת על הרבה ידע או הגיון, אלא רק על תחושה של אוהד.

גיא
גיא
08/01/2017 11:54:31
הגב ל  גיא

לא היה לי ספק.
הבעיה היא אצלי – חוסר היכולת להתעלם מפרטים מסוג זה.

וחוץ מזה,
לדעתי אתם לא תפגשו את גרין ביי –
הניחוש שלי הוא שהג'איינטס מנצחים הלילה.

אפלטון
אפלטון
08/01/2017 15:05:01
הגב ל  גיא

האמת שאם הייתי בן אדם מהמר הייתי שם איזה 100 דולר על גרין ביי. אני כל כך בטוח שהם ינצחו.
אתה יודע מה בוא נעשה את זה מעניין ונתערב על בירה, באפריל אני בארץ, כך או כך זה win-win

גיא
גיא
08/01/2017 15:17:32
הגב ל  גיא

בכיף!

שפן סלע
שפן סלע
08/01/2017 10:53:11

במידה וגרין ביי עוברים את ניו יורק ודאלאס, הם מארחים את סיאטל/אטלנטה?

גיא
גיא
08/01/2017 10:58:10
הגב ל  שפן סלע

לא. הם מדורגים 4 ב-NFC,
כך שאם אטלנטה מנצחת הלילה,
אז המנצחת בין אטלנטה (מקום 2 ב-NFC) לסיאטל (מקום 3 ב-NFC) תארח את גין ביי.