אירועי דיומא – 08.01.2017 / דוד "פאקו" סעדה

כדורגל:

הגביע האנגלי – סיבוב שלישי:

15:30-ליברפול-פלימות' (ספורט 1). ליברפול איבדה נקודות ראשונות במחזורי חג המולד מול סנדרלנד מהתחתית, וניכר שעומס המשחקים משפיע עליה. גם השבוע היא אמורה לשחק שלושה משחקים (כולל חצי גמר גביע הליגה). זה אומר שבמשחק מול היריבה מהליגה הרביעית היום נראה בעיקר שחקנים מקצה הספסל. עדיין אמור להספיק למייטי רדז.

17:00-צ'לסי-פיטרבורו (ספורט 2). צ'לסי לא הצליחה להשוות את שיא הנצחונות בליגה בגלל ההפסד בדרבי מול טוטנהאם. גם היא צפוייה להעניק מנוחה לשחקנים רבים במשחק מול היריבה מהליגה השלישית.

18:00-טוטנהאם-אסטון וילה (ספורט 1). משחק שהיה מעורר זכרונות נוסטלגיים בימים אחרים, אך המצב מאז השתנה מאד, בעיקר בגלל האורחת. טוטנהאם שבצמרת נמצאת בתנופת נצחונות אדירה, כולל זה החשוב מול צ'לסי. היריבה הייתה פעם אחת הקבוצות הטובות באנגליה, אך נשרה בעונה שעברה לליגה השנייה, וגם שם היא לא במצב טוב במיוחד. לפיכך גם טוטנהאם צפוייה לשתף שחקנים שלא נמצאים בהרכב בדרך כלל.

הגביע הצרפתי – סיבוב תשיעי:

22:00-טולוז-מארסיי (ספורט 1). מפגש בין שתי קבוצות במגמות הפוכות. טולוז רצה יפה בצמרת בתחילת העונה, אך היא מגמגמת בתקופה האחרונה. אצל מארסיי זה הפוך – לאחר הגמגום בתחילת העונה, היא התקרבה כעת לצמרת עם ארבעה נצחונות רצופים.

גביע המדינה – סיבוב ח':

20:00-הפועל ת"א-הפועל ניר רמת השרון (ספורט 5 לייב). הפועל ת"א ממשיכה לספק כותרות מחוץ למגרש. הקבוצה זכתה לחבל הצלה השבוע, כאשר נרכשה במסגרת הליך הפירוק ע"י קבוצת האחים ניסנוב. משמעות הדבר היא שמלבד עונש הורדת תשע הנקודות בליגה, חלק מהשחקנים ישוחררו, ואחרים "יזכו" להורדה במשכורת. הדבר יוצר איזשהו כאוס בקבוצה, היות ולא כל השחקנים הגיעו לסיכום עם הרוכשים, ונכון לכתיבת שורות אלה לא ברור מה אמור להיות ההרכב היום. עם כל זאת, לפחות את הקבוצה שממול מהליגה מהלאומית היא אמורה לעבור היום.

לה ליגה – מחזור 17:

*מומלץ היום* 21:45-ויאריאל-ברצלונה (ONE). משחק צמרת משובח במדריגל. ברצלונה פתחה את השנה בצורה צולעת, כאשר הפסידה במסגרת הגביע לאתלטיק בילבאו. למזלה יש לה הזדמנות לתקן זאת בגומלין. האלופה חייבת לזכות במלוא הנקודות במשחק הזה, כדי לשמור על קשר עין עם ריאל מדריד המובילה, אלא שזה לא יהיה פשוט כלל. הצוללת הצהובה שממול נמצאת בכושר מצויין, כמו בתבוסה שהנחילה לאתלטיקו מדריד לפני שני מחזורים.

סרייה A – מחזור 19:

13:30-אודינזה-אינטר (ספורט 2). אינטר תחת המאמן החדש סטפאנו פיולי נראית שונה לגמרי מזו שהתרסקה פעמיים מול באר שבע. היא כבר עם ארבעה נצחונות רצופים בליגה ומתקרבת אט אט לצמרת. גם אודינזה שבמרכז הטבלה נמצאת בתקופה טובה עם שלושה נצחונות ותיקו. צפוי משחק טוב ושקול.

19:00-מילאן-קליארי (ספורט 2). המילאנזים סיימו את העונה בקול תרועה כאשר הפתיעו את יובנטוס במשחק הסופרקאפ שנערך בקאטאר. הם ודאי פייבוריטים בבית מול קבוצת התחתית שמולם.

21:45-יובנטוס-בולוניה (ספורט 2). האלופה ומובילת הטבלה איבדה נקודות ראשונות במחזור הקודם מול קרוטונה לאחר שמונה נצחונות רצופים. עדיין, יש לא מעט דברים אחרים שמטרידים אותה: בראש ובראשונה לא ברור אם המאמן מסימיליאנו אלגרי ימשיך עימה לאחר סוף העונה, כמו כן השוער בופון החולה כנראה לא יתלבש למשחק, וגם ההפסד המפתיע למילאן בסופרקאפ עדיין לא יוצא מהראש. עם כל זה, קבוצת התחתית שממול לא אמורה להוות מטרד לגברת הזקנה.

כדורסל:

ליגת העל – מחזור 13:

20:20-הפועל ירושלים-מכבי קרית גת (משולב בספורט 5). ירושלים היא באמת קבוצה שקשה לדעת מה נקבל ממנה בכל משחק. בליגה היא כמעט לא מצליחה לחבר שני נצחונות רצופים, בגביע היא בקושי עברה את הרצליה נטולת כארם משעור, אך ביורוקאפ היא ניצחה השבוע בחוץ את ריטאס וילנה במחזור הראשון של שלב הבתים השני. למזלה של סגנית האלופה, היא פוגשת היום את הקבוצה הגרועה בליגה, עם שני נצחונות בלבד מתחילת העונה.

21:05-מכבי חיפה-בני הרצליה (משולב בספורט 5). המומנטום המצויין של מכבי חיפה (שלושה נצחונות) נקטע השבוע באכזריות עם ההדחה ברבע גמר הגביע מול מכבי אשדוד. הקבוצה תשתף היום סוף סוף את גרגורי ורגאס שחתם בקבוצה לפני מספר שבועות. הרצליה מנגד, אחת הקבוצות הטובות בליגה העונה, סבלה משבוע מסוייט בעקבות הפציעה של כארם משעור: היא הודחה מהגביע ע"י ירושלים, והפסידה לקורמנד ההונגרית ביורופקאפ, מה שחיסל את סיכוייה המעשיים לעלות לשלב הבא. היום משעור צפוי לחזור להרכב מאותה הפציעה, ויחד איתו הרצליה אמורה להיות פייבוריטית היום.

טניס:

טורניר בריסביין (ATP 250) – גמר:

11:00 קאי נישיקורי-גרגור דימיטרוב (יורוספורט 2, ניתן לראות דרך האינטרנט): נישיקורי המשיך בטורניר המצויין שלו כאשר גבר על ואוורינקה בחצי הגמר. הוא פייבוריט לזכות בטורניר מול דימיטרוב, שהפתיע אתמול את מילוש ראוניץ'.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 26 תגובות

  1. תודה פאקו.

    משחק טניס מטורף היה בשבת בין ג'וקוביץ' למארי. גמר טורניר "דוחא". הכנה לאוסטרליה.
    נולה הפסיד את מערכה 2 אחרי שהיה עם 3 נקודות משחק על ההגשה שלו !
    התאושש בשלישית.
    בעיקרון הטניס שלהם דומה. מהירות, אתלטיות מטורפת, גבי-יד בשתי ידיים. קו אחורי אדיר (מארי דווקא הוביל בראליז הארוכים).

    איפה עידו מוריה ?

  2. מהירותו של תומפסון 6 9 בשני מפנים ואילו לה קלאץ מפליג גם לצפ צפ מע כיוון 449 מהירותו 2 קשרים הקיצור לא זז…

    1. תודה פומה.
      לה קלאצ' דווקא מפליג ממש מרשים לדעתי. הוא מצליח לשמור על תומסון מעולה למרות תנאים לא קלים בכלל. אם הוא עובר את החלק הקשה ועדיין בהפרש של מעל 100 מיילים זה יתן לו הזדמנות לפתוח פער משמעותי על פני תומסון.

      1. מהירות ננומטרית…אני מקוה שיש לו משוטים בסירה…
        נתקענו פעם היזור מהחוף השקט לנמל הקישון בקטאמארן שלי מול הכניסה לנמל חיפה בלי רוח כשאונית ענק בכיוון הכניסה …
        האוניה מפליגה ישר אלינו ואנחנו תקועים שם האוניה צפרה ולא נראתה אפילו מתכוננת להאיט חתרנו במשוטים כמו מטורפים לפתע נכנסה בריזה קלה בכיוון רוח מלאה ויצאנו מזה במהירות של 5-7 קשרים ….עד לעגינה .
        איזה מפחיד זה היה.

        1. בחזור מהחוף השקט.
          תיקון כתיב.
          לדעתי אנחנו עכשיו ברגעי ההכרעה של המירוץ מי שיצא טוב יותר מהדולדמרס ינצח בודאות.

      2. חח כן בערך. אפשר לקפוץ לשחות. אבל זה משתנה, חייבים לנצל כשיש רוח. לה קלאצ' מנסה לשמור כל הזמן את תומסון, זה ממש קרב טקטי של 'התן', והוא מאוד מרשים. הוא למעשה חתך מזרחה 50 מייל כדי לשמור על תומסון מלפנים. ושלא ינצל במקרה רוחות מקומיות שלא רואים בלווין. כרגע החלק המערבי חסום בעקבות שקע בחוג הסרטן, ומתחילים לחשוב קדימה איך עוברים את הרמה האזורית שהיא מאוד מפותחת. זה קרב צבים בין המובילים אבל הוא הרבה יותר טכני וטקטי

        1. בינתיים גם Beyou מצמצם פערים – זה עכשיו בערך 500 מייל מתומסון ו-684 מלה קלאץ'.
          כנראה לא מספיק כדי לעבור אותם ובטח המרחק מצטמצם בגלל שהם תקועים קצת אבל עדיין… מתקרב אליהם

          1. כל כך חבל שסבסטיאן חוזה ומנצח העבר המבוגר ששכחתי את שמו נאלצו לפרוש.
            יש לנו דו קרב פנטסטי אבל חוזה והמבוגר בהחלט באותה רמה לו היה מתפתח קרב ארבע או חמש ראשי כאן היה מרתק.
            אני אישית נהנה מכל רגע.
            מורי ורבי בדאיה מייק ברבר אלוף עולם שהיה לשעבר צנחן חופשי עטור פרסים האיש הראשון שצנח טנדם למעשה ממציא השיטה וגולש רוח בעברו מהואי מקבוצת הגדולים באמת רובי נאש ולהקתו אמר לי כך.
            הדאיה היא השחמט של הטבע או שאתה גבוה וזוכה .
            או שאתה נמוך ונלחם לשרוד.
            במונחי שייט גבוה משמע מחדד יפה מעל הרוח.
            נמןך במורד הרוח ונלחם .
            שתי הקונצפציות כל כך דומות רק שאין הרבה דואים שמכירים שייט או הרבה שייטים המבינים דאיה .
            ברבר בין הבודדים המעולים בשניהם .
            זה בדיוק זה לשחק שחמט עם הטבע והעולם אותי התחרות מרתקת.
            תודה אפלטון על החלון לתחום .
            אני שייט סופשבוע לפחות הייתי כזה פעם כשהיה לי יותר זמן .
            ביאכטות לא מבין כלום …אבל שייט. זה שייט ומזג האויר מרתק .
            זהו הזכרתי כמעט את כל האבות הרוחניים שלי בתחום חוץ מעמיר שלום זכרונו לברכה שהיה אלוף הארץ סדרתי בגלישה אוירית והיה לו חלום להיות אלוף עולם .
            קרוב לודאי שהיה מגשים את החלום לולא תאונה קשה שעבר התחרות למיטב זכרוני אליפות עולם בצרפת .
            רוח מיסטראל מי שרוצה אפלטון יסביר לכם כנגד כיוון הגלישה הורידה אותו נמוך נמוך עד נפילה על הראש זעזוע מוח ושבועיים הבית חולים .
            עמיר לא חזר מעולם לטופ של הדאיה העולמית מאז.
            העולם הזה קשה קשה מאד להצטיין בו .
            עמיר היה מאלו שהיו חייבים לעצמם להיות מספר אחד הוא לא יכל לחיות אחרת .
            אולי זו הסיבה שאיננו כאן היום .
            למדתי ממנו המון אבל העיקר מבחינתי מאחר ויש לי אופי תחרותי מאד
            אני בניגוד לאחרים שהם כאלו יודע לותר ולא ללכת ראש בראש.
            זה מרתק לעקוב מהבית הרבה יותר קשה להיות שם ולסבול מפגעי מזג האויר כשאתה דוחף את עצמך למאה אחוז שאתה יכול .
            כל מי ששם הוא כזה בדיוק .
            אבל כשהמירוץ מסתים נשאר למתחרים מעט מאד לתת לעצמם .
            אחד יצא שמח ואחרים רק היו שם .
            אז שיהיה בהצלחה כיף לעקוב מהבית ולשתות תה חם הרבה יותר קשה להיות לכוד במים מתחת להגה התקוע כפי שקרה לדני שפר בסערה נוראית.
            אלו היו קצת הגיגים אישיים על תחרויות קצה.

  3. בסופו של יום, מי שיהרוס את האירגון הנפשע שאתה עומד בראשו הוא- אני, עם השטויות שאני מגבב מעל גלי האתר הופס (ושוב תודה למנחם לס על חופש הביטוי ש[כמעט תמיד] הענקת לי), כי אם אתה עם הטעויות המחפירות שביצעת. אתה כישלון מחפיר ורציתי שתדע שפעם הערכתי אותך על השכל שהיום, לא נותר ממנו זכר או שריד.

      1. כשכל החכמה שלו באה לידי ביטוי כשיש לו את מי להרשים…

        ברגע שהוא מספר אחד, הוא אפס מאופס!

  4. סליחה חופש הביטוי שאני מתערב אבל ההפרש צומצם ל 126 ננומטרים ?
    שניהם מפליגים צפונה תומפסון 10 7 ולה קלאץ 5 5 …ננומטרים לשעה ?
    עכשיו חופש הביטוי העלתי אתמול מדריך למטייל בגרנדה אם אתה חובב של זנאדין זידאן ובמקאה בא לך לראות משחקנשל הקבוצה המלכותית באנדלוסיה אבל משום מה לא הגבת …גם אורי לא זוכר שהגבת בענין הזה..
    אז אם תהיה שם ותרצה לחתוך לביקןר שורשים או שלא שורשים במרוקו …לא ממליץ לך להתיעץ עם חופש הביטוי שלא מגלה בקיאות בחומר …
    ונסים את התגובה הזו בשתי מלים שהן ממש לא לענין הפעם ובהחלט לא מתחברים עם דברי רבי יהודה הלוי אני במערב אך לבי בסוף וכולי …
    והשיר של דורי כאמור לט לענין או שכן …הכיוון מערב …

  5. לבי במזרח ואנוכי בסוף מערב ….גיא ?
    ובכן דוקא מבחינה מסוימת כן מתאים אם זוכרים כי כדור הארץ הוא צלחת היושבת על שלושה פילים העומדים על גבו של צב ים ענק ….
    חופש הביטוי המוכר גם כלידיעצ הציבור מה דעתך על כך ?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט