'המעריב' של מל: האם הלייקרס צריכה לעשות טרייד על ד'יאנג'לו ראסל?

 

 

(מעתה ואילך – המעורב ייכנס כרגיל בבוקר, ואז לקראת הערב או בערב, אשלח טור 'מעריב' לתת לכמה מכם חומר למחשבה בלילה כשהולכים לישון)

 

 

לפעמים העיזות כל כך מעצבנות אותי (בעיקר כשקר להן והן מסרבות חליבה) שבא לי לבעוט בהן במקום ללטף אותן, וברגעים כאלה גם באים אלי רעיונות מהגיהנום או גן העדן שבשום מצב אחר לא הייתי חושב עליהם. רפי ההבנה יגיבו שרוב הרעיונות במקרים האלה באים מהגיהנום. בינוני ההבנה ומעלה, יירדו מיד לסוף דעתי.

אז הנה מחשבתי עבור כל רפי ההבנה כאן בתקווה להוסיף נידבך רעיוני לסף המחשבה שמוחם מסוגל להביא אותם.

הרעיון שלי (שהוא כל כך טוב שאני חושש להביע אותו שמא יגיע לאוזני מיץ' קופצ'אק והוא באמת יילך עליו) הוא כזה:

טרייד של ד'יאנג'לו ראסל עם כריס פול!

ד'יאנג'לו ראסל הוא כל מה שחשבו שהוא, אבל הוא בקבוצה הלא נכונה, תחת המאמן הלא מתאים עבור משחקו, ומה שהוא עושה בלייקרס זה להתבזבז.

השחקן שניבחר שני בדראפט קולע 14.6 נקודות עלובות למשחק עם 4.6 אסיסטים עלובים, ו-3.3 ריבאונדים עוד יותר עלובים. לוק וולטון לא מבין איזה יהלום ישנו לו ביד, והוא משתמש בו כאילו היה עוד איזה ג'וליוס רנדל או ג'ורדן קלרקסון. הוא נותן לו לשחק 30 דקות בדיוק כמו לקלרסון, רנדל, או אינגראם.

אז מה אני מציע?

הלייקרס היא חבורת צעירים נהדרת הצריכה  מ-נ-ה-י-ג  ואז היא יכולה לפרוח לעננים.

את מי היא צריכה?

את כריס פול.

כריס פול שהיה צריך ממילא להיות לייקרי אילולא הויטו של דוד סטרן.

אם ד'יאנג'לו עובר לקליפרס וכריס פול עובר ללייקרס, בצ'יק אחד (הם אפילו לא צריכים לקנות כרטיס טיסה למטום ויכולים להישאר במקום שבו הם גרים) שתי הקבוצות משודרגות לעננים.

הקליפרס היא קבוצה פרועה שלא צריכה את חכמת המשחק של כריס פול. זוהי קבוצה המתבססת על אתלטיות ומהירות, שכריס פול מתבזבז בה. יש לה גם מאמן – דוק ריברס – שישנם לו זוג אשכים שלא יפחד מלתת לד'יאנג'לו לשחק 40 דקות למשחק ולקלוע 40. עם ד'יאנגלו ראסל, ועם דיאדרה ג'ורדן, בלייק גריפין, אוסטין ריברס, ריימונד פלטון, ברוס ג'ונסון (כשיחזור מהפציעה), ברנדון רוס, ואלן אנדרסון הם יכולים להיות הקבוצה האתלטית בליגה שתגרום לטרומבוזיס לכל קבוצה אחרת.  ג'יי ג'יי רידיק וג'מל קרופורד הם וותיקים מהירים מספיק שיידעו להסתדר עם הפורמט החדש לחלוטין שראסל יביא.

והלייקרס עם כריס פול???

אופרה חדשה לחלוטין. את ה-14 נק' מחורבנות שראסל קולע כריס פול יקלע תוך שינה. אבל איתו מאחור, קלרקסון, ברנדון אינגראם, לארי נאנס, ג'וליוס רנדל, ניק יאנג, זובאק בן ה-19, תומאס רובינסון, ואפילו לו ויליאמס יהנה מזה. כריס פול יוסיף מה שללוק וולטון אין – נסיון, והוא יהיה המוח השני של לוק על הפארקט. עם כריס פול אפילו מוזגוב יוכל להפוך לשחקן יעיל. וואללה שאני הייתי מתחיל לסבול נדודי שינה עם לייקרס כזאת.

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 38 תגובות

  1. בשביל אחד שממש שונא את הלייקרס,דוק, אתה מתעסק בהם הרבה יותר מדי. או שפשוט שנאה אהבה זה שני קצוות של אותו מקל ואתה בכלל מעריץ נלהב שלהם

  2. בלי להיכנס בכלל לכדאיות של העסקה הזו לשני הצדדים בוא תסביר לכל רפי ההבנה איך אתה גורם לטרייד עם הפרש כזה גדול בשכר של שני השחקנים לעבוד.

  3. בתור אוהד לייקרס – אני ממש נגד.

    מה שהלייקרס צריכים זו תקווה שבעתיד הלא מאוד רחוק תהיה קבוצה קונטנדרית. רכז פצוע בן 31+ שלא עבר אף פעם סיבוב שני לא ממש יתן את זה…

    ואם כבר להמר, אז אני שם את הז'יטונים על אינגראם כמנהיג של הלייקרס הזו.

  4. לגופו של עניין – אין שום סיבה בעולם שהקליפרס יסכימו לטרייד שכזה. קבוצה פרועה? הקליפרס הם כמעט הכי רחוק מפרוע שיש. אם אתה רוצה מבט לאיך הקליפרס היו נראים בלי פול אפשר לעשות ריוויינד ל-2010. אמנם הקבוצה הייתה אז הרבה יותר צעירה אבל זה פחות או יותר איך שזה ייראה.

    1. לא צריך ללכת כל כך רחוק , לך לפלייאוף של שנה שעברה או אפילו ל6 משחקים האחרונים שלהם ותראנ כמה רע הם נראים(נכון שגם גריפין לא שיחק ברוב המשחקים אבל אפשר לראות כמה המשחק מבולגן)

  5. הקליפרס לא יעשו בחיים טרייד לפני שהם יראו מה הם שווים בפלייאוף כשכולם בריאים ובכושר. הם מאוד מאמינים בקבוצה השנה. ראסל עוד לא הראה יציבות כדי להצדיק כזה אמון למרות שהוא מאוד מוכשר.

    לי יש הצעה שיכולה לעזור ל-3 קבוצות:

    הלייקרס נותנת את: ראסל לפילדלפיה 76 ואת מרסלו הוארטס לטורנטו

    פילדלפיה נותנת את: נרלנס נואל לטורנטו רפטורס

    טורנטו נותנת ללייקרס את קורי ג'וסף (רכז אמיתי ומאוזן) ואת נורמן פאוול (הסופר מוכשר!!! שקבור עמוק ברוטציה)

    1. אהבתי מאוד, אבל הלייקרס מפסידים כאן. בכלל לא ברור לי פשר ההייפ המטורף על פאוול שכל הג'י אמים חמים עליו ככה

      1. פאוול גם קולע שלשות באחוזים מצויינים גם שומר טוב גם אתלט
        במשחקים שפתח העונה בחמישייה הוא קולע מעל 15 נק' למשחק.
        אם כבר אני לא מבין את הצד של טורונטו, גם לאבד את קורי ג'וזף שהוא רכז שני פנטסטי ומנוסה וגם את פאוול בתמורה לעוד סנטר כשיש להם כבר 3 והחסרון שלהם הוא דווקא בעמדה 4

  6. ואם כבר טרייד נחמד מה עם טרייד כזה:

    רונדו ומקדרמוט לפילדלפיה. רונדו זה הימור חמוד לשנה ואם לא הוא ירד לספסל ויחנוך את רכז העתיד של פילי (גם ככה יבחרו רכז השנה "בדראפט הרכזים"). מקדרמוט הוא חתיכה נהדרת סביב אמביד לטווח רחוק

    רודריגז הוליס תומפסון וג'רלד הנדרסון לבולס. כשמייקל קרטר ווילאמס משתלט על עמדת הרכז חובה להטיס את רונדו עוד כיש קבוצה שתעריך אותו. בנוסף רודריגס הוא אחלה רכז לחמישייה שנייה (יכול גם לשחק כצמד גמדים עם כנען). הנדרסון יוכל לשקם את הקריירה בשקט בבולס בתור אקס פאקטור מאחורי וויד או כשחקן חמישייה כשוויד נח.

    1. חלומו של כל GM זה שחקן אחראי ויציב כמו רונדו שידריך את הצעירים…
      כבר עדיף לבחור בדראפט רכז ואז לירות לו בברך.

  7. אחלה טור, אבל אני לא חושב שהם צריכים טרייד – חסרים בגרות וניסיון במשחק של ראסל ואני מאמין שבהדרגה הוא ישיג אותם, גם בלי לקבל יותר מדי דקות (גם קובי היה שחקן שישי בתחילת דרכו בליגה לתקופה מסויימת).

  8. קרח בוורידים עאלק, הכינוי שראסל אימץ לעצמו, עובד עד כה בצורה חלקית בלבד. מה שהכי מרגיז אותי אצלו זה מספר הבובנונים הנמוך מדי שהוא מחלק, העובדה שהוא בקושי חודר לליי-אפים, כמעט מוותר על המידריינג׳ ומאוהב בשלשות בדיוק כמו סוואגי פי. זה עובד בערבים מסוימים אבל לא כשיטה. אתמול מול ממפיס דווקא ראינו שילוב טוב שלו עם ראנדל. ימים יגידו

    1. אמת. הוא קודם כל שחצן וטיפוס מעצבן.
      דבר שני עצלן וכנראה בעל מוסר עבודה נמוך.
      בקיצור לא מנהיג ולא שחקן שאפשר לבנות עליו. שחקן לצבירת סטטיסטיקה בקבוצה חלשה.
      יש לו יד טובה משלוש וזהו, בערך.

  9. הטרייד שהצעתי הוא יותר מדי טוב מכדי שיקרה. הלייקרס היתה מגיעה לסיבוב שני בפלייאוף, והקליפרס היתה מגיעה לגמר וגוברת על הווריורס. לכן הוא לא יקרה.

  10. את ראסל צריך להעיף אבל טרייד כזה רע לשתי הקבוצות.
    לייקרס משתפרים אבל ממשכנים את עתידם, וקליפרס הופכים לעוד דנבר/סקרמנטו.

  11. אני הייתי מסכים לוותר על הילד ד'אנג'ל רק תמורת הקרם דה לה קרם, סטפ דה לה קרי. בטח לא כשאני אחראי על קבוצה צעירה שמנסה להשתפר ולגדול יחד.
    את רנדל קלארקסון, לעומת זאת, הייתי מעביר בשנייה שראסל מקבל את תעודת "משחק ללא כדור" שלו.

  12. טור מעולה מנחם, תודה. פול מסיים חוזה ולא ישאר בלייקרס. הוא רוצה אליפות והקבוצה הזו עדיין לא שם ככה שהטרייד לא משתלם מבחינת 2 הקבוצות. הקליפרס אמנם קבוצה פרועה אבל עם דיאנג׳לו זה יותר מדי ולא בטוח שגריפין ישאר אם פול ילך.

  13. מעניין מאוד איך זה שנושא הגז הטבעי ירד – ל ח ל ו ט י ן – מסדר היום התקשורתי בישראל?

    1. נהוג בקרב הציבור לחשוב (הרבה בזכות יונית לוי וכשכמותה) שהושקעו טריליוני דולרים למציאת מצבורי הגז הטבעי…

      אז, ראשית: תעיפו מבט במפת מצבורי הגז. אגמי הגז מהווים כתשעים אחוז ממימיה הטריטוריאלים של מדינת ישראל כך שלמצוא גז מצריך בדיוק אפס מאמץ.

      שנית, וזה סוד מקצועי אז תנצרו את דבריי, כל גילוי של מצבור אנרגיה טבעית מתחיל ונגמר במודיעין אחד ויחיד; ספינה שעוברת בנתיב ימי ומדווחת על בעבוע מסתורי בנ.צ. כזה או אחר, כתם שמן בקו אורך Xורו רוחב Y.

      אז של יערבבו אתכם עם סיפורים על זיליוני דולרים שהושקעו בחיפושים. חזיר שמן כמו תשובה לא שופך כסף סתם. ככה לא מתנהלים אנשים שהכסף הוא האלוהים שלהם.

  14. הבלוף האמיתי של הלייקרס זה דיאנג'לו ראסל. המלצתי להם לעשות עליו טרייד ומהר כי עכשיו עדיין יש כאלה שיאכלו את הלקרדה הזו שנה הבאה כבר לא יהיו

  15. תודה מנחם, המעריב רעיון נהדר ויוסיף המון!

    באשר לטרייד, בהחלט מעניין ואני תוהה אם מי מהצדדים ילך על רעיון כל כך נועז.

  16. סורי מנחם, טרייד רע לדעתי ובדיוק הפוך ממה ששתי הקבוצות מחפשות ומכוונות אליו – הלייקרס לעתיד והקליפרס להווה. וזה בלי להיכנס בכלל לשיקולי משכורות מה גם שפול מסיים בקיץ חוזה ואותו מעניינת רק אליפות.

  17. הטרייד הזה מופיע במילון תחת ההגדרה של lose-lose situation.

    הקליפרס מכוונים לאליפות (חיים בסרט, אבל שיהיה…), הם צריכים מישהו מנוסה, לא ילד שחושב שהוא קובי ברייאנט.

    הלייקרס בתהליכי בניה, גם עם פול הם לא יגיעו לפלייאוף.
    בנוסף החוזה שלו נגמר השנה לדעתי, ואין לו מה לחפש שם מרצונו החופשי (אלא אם כן הוא ויתר על חלום האליפות ורוצה להעביר את שאר הקריירה בשאנטי בלי ציפיות ממנו).

  18. דוריס בורק הזאת היתה אתמול (יום שלישי בערב) בקלמסון, במשחק נגד צפון קרולינה, והיום היא בסן פרנציסקו

  19. לא כזה טרייד רע.
    חלק מתהליך של בנייה של הלייקרס הוא לתת נכסים בתמורה לשחקנים מוכחים. אי אפשר לחיות על ילדים לנצח הבעיה שכריס פול בירידה והוא לא יהיה שם בעוד שנתיים כשהלייקרס יצטרכו אותו.
    מה שכן זה יתן מומנטום חיובי להחתים שחקנים נוספים.
    החשיבה לא צריכה להיות מרובעת עד כדי כך ולחשוב שכאן דברים מסתיימים. יש ערך הוליוודי לכריס פול והוא בתכלס יותר מתאים ללייקרס מאשר לקליפרס שם הלוזריות שלו מונצחת.

    מצד שני אם הקליפרס מבינים משהו בכדורסל הם אמורים לדעת שזאת העונה האחרונה של השלישייה או הכאילו שלישייה הזאת. זאת קבוצה בלי עתיד ממילא. גריפין לא כינור ראשון ואולי גם לא שני לקבוצה אלופה. הוא סוג של קווין לאב.
    ממילא שום דבר טוב לא ייצא מהם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט