מעורב הופס ליום רביעי / מנחם לס

1. הגיע הזמן לשים יותר לב למיילס טרנר

אינדיאנה פייסרס בחרה במיילס טרנר מס' 11 בדראפט של 2015.

למה פרנק ווגל לא נתן לו לשחק אינני יודע בדיוק, אבל האדם הגדול הזה מטכסס כמעט לא קיבל דקות אחרי איאן מהינמי וג'ורדן היל בסנטר או בפאור פורוורד.

אפילו שהוא שיחק רק 22.8 דק' למשחק היו לו יותר נקודות למשחק ויותר חסימות מאשר למהינמי. בעונת הרוקי שלו הוא קלע 10.3 נק' עם 5.5 ריב', .4 חסימות, ואת החיצים הוא תקע בדיוק של 49.8%.

העונה נייט מקמילן  החל להשתמש בו יותר מקודמו, והאמונה בצעיר מוכיחה את עצמה.  גם הנוכחות של השחקנים החדשים ג'ף טיג, ת'דיוס יאנג, ואל ג'פרסון, נתנה דחיפה גדולה לטרנר.

הוא הוכיח את עצמו גם בכוח תחת הסל וגם כקלעי מרחוק כשהוא יורה 53.8% מהפארקט ו-38.5% מכובדים מאד מאחורי הקשת (לעומת 21.6% בעונה שעברה מאחורי הקשת). ב-19 המשחקים האחרונים הוא קולע 16.4 נק' עם 7.3 ריב', ו-2.4 חסימות למשחק. בן ה-21 הזה עדיין משחק רק 30.1 דק' למשחק, והמספרים שכתבתי הם מצויינים ל-30 דקות!.

החמישייה שנייט מקמילן מעלה היא ג'ף טיג, מונטה אליס, פול ג'ורג', ת'דיוס יאנג, ומיילס טרנר. הוא קנה את עולמו השבוע כשה-NBA הודיעה שהוא השחקן היחיד בליגה לקלוע 15.0+ ולעשות שתי חסימות למשחק בפחות מ-30 דקות. ישנו גם רק עוד אחד אחר – רק חסן ווייטסייד – הקןלע >15 בדיוק של >53%, עם >2 חסימות.

כשב-NBA מתחילים לדבר עליך ולצטט מספריך, זה אומר שאתה בדרך להגיע.

טרנר צעיר. יש לו גישה מצויינת. הוא יהיה איתנו זמן רב.

2. לג'ף הורנסק נשבר מכרמלו אנטוני

(אז עשה משהו בנידון, בנאדם!)

ג'ף הורנסק מראה את תסכולו במשחק נגד אורלנדו (הפסד חמישי ברציפות) כשהוא רואה את כרמלו קורא תרגיל ISOLATION שבו כולם חייבים לפנות לו את השטח לאחד נגד אחד. כרמלו הוא 30 מ-83 בחמשת ההפסדים והנה הוא קורא לעוד ISOLATION.

הורנסק מראה את תסכוולו ע"י סיבוב גבו לכרמלו כשהוא מביע בזאת את חוסר רצונו – וכעסו – לראות בכלל את מה שעומד לקרות.

אם הורנסק חושב שזאת תגובה הולמת לכרמלו הוא טועה מאד. הוא חייב היה לקרוא טיים-אאוט ממש באותו רגע במקום להפנות את גבו, ולהוציא את כרמלו מהפרקט ישר לספסל.

בסוף המשחק הורנסק נשמע מה זה מתוסכל. הוא אמר:

"I don't think our guys aren't trying. Maybe we're just not capable of it. I don't know, Monday's loss, per . "That's what we're going to have to figure out. Maybe you have to play some of these other guys."

אלה מילים מיואשות מאד של מאמן מיואש.

 

3. ג'ון וול משחק מצויין, ווושינטון היא כמובן הנהנית

אחרי המשחק נגד יוסטון ביום שני, וושינגטון ויזרדס היא  17-16 ונאחזת במקום שמיני במרוץ לפלייאוף. ג'ון וול קולע 23.4 ב-46.3% עם 4.7 ריב', 10.1 אסיסטים ו-PER של 24.6. הוא בעלייה בכל הסטטיסטיקות החשובות, ומה שאני מעריך ביותר אצלו היא העובדה שהוא לא נשבר מהחוזה המטורף שהקבוצה נתנה לבראדלי ביל (128 מיליון ל-5 שנים), וממשיך לעשות את שלו. במשחקו הוא אומר "גם יומי יגיע!". הקבוצה משלמת גם 16 מיליון לסנטר ששיחק העונה 7 משחקים (ננה), והיא התחילה את העונה בתחתית הבאר.

ג'ון וול לקח עניינים לידיו והקבוצה התיישרה, והיא משחקת היום ברמה הגבוהה של המזרחיות. הויזרדס טובה בהרבה ממה שהרקורד שלה מראה ואני מצפה לחצי עונה שנייה טובה מאד. הקבוצה ניצחה 10 מ-15 משחקיה האחרונים, וה-NET RATING שלה (+3.4) הוא ה-9 בטיבו בליגה.

את הוידיאו הזה ראיתם אצלי אתמול – ג'ון וול מעביר כדור בין רגלי יריב למסירה למרסין גורטאט המסתיימת בדאנק.

 

זה לא כל כך התרגיל כמו הכיף וההנאה שבו. זה ההבדל בוושינגטון: היא מתחילה לשחק בכיף, וחוזרת לעצמה.
ובוידיאו הבא ראו כמה מהר וול עובר את הפארקט כדי ליצור את הדאנק של מרקיף מוריס!

4. רוביו משווה עם 1.6 טיקים, אבל קובינגטון מנצח לפילי עם 0:01 טיקים, ז"א מאית הטיק!

 

5. ה-NO-LOOK אסיסט של נורקיץ' לדרל ארתור

(אבל נראה שסקרמנטו בדרך לניצחון)


 

6. ה-BLOOPERS המצחיקים של חודש דצמבר

7. עשרת הפלייז הגדולים של שלשום


 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 29 תגובות

  1. תודה על המעורב, מנחם.

    הניקס תקועים עם כרמלו וסעיף ה-no-trade שלו.
    השקעתי מזמני הלא-מאוד-יקר וראיתי אותם עם אורלנדו – משחק איום ונורא, ונסיגה משמעותית ממה שראינו רק לאחרונה. וזה לא רק בגלל ההיעדרות של פורזינגיס. הלחץ אוכל שם כל חלקה טובה. כמו דטרויט, כמו שיקגו. אין לי שום ספק שראשים יתחילו לזוז שם בקרוב, בכל השלישיה הזו (אינדי בינתיים מתייצבת), מאמנים ו/או טריידים.

    גם וושינגטון חייבת טרייד משמעותי. זו קבוצה בלי ספסל. אבל לגמרי – אין לה ספסל. חמישיה אחת ששוחקת את עצמה + קלי אוברה פה ושם. היא לא תחזיק ככה עוד הרבה.
    עמרי כספי לוויזארדס זה נו-בריינר. החדירות והכוח המתפרץ של ג'ון וול (הוא מדהים בזה) פשוט תפורים למשחק של עמרי בתור ווינג. ויש עוד שמות שאפשר לחשוב עליהם.

    1. אמת. וויגינס ממשיך לאכזב. מילא ערב קליעה מזעזע. קורה. אבל ה(אין) הגנה על קובינטון במהלך האחרון זה כבר ממש לא לעניין משחקן עם אתלטיות כמו שלו.

  2. השיפור בוושינגטון הוא אשליה שנובעת מחוזק התחרות. בתחילת העונה הם פגשו קבוצות חזקות והמאזן היה בהתאם ב-15 האחרונים הם פגשו בעיקר בקבוצות האמצע-תחתית של המזרח והמערב כש-9 מהמשחקים בבית. כרגע הם נמצאים במקום הריאלי שלהם כקבוצת סף פלייאוף במזרח. אני לא חושב שנראה מהם התקדמות משמעותית מכאן.

    למרות שהוא קיבל סיטואציה די דפוקה אני די מאוכזב ממה שהורנסק מצליח להוציא מהניקס. ציפיתי שלפחות הוא יצור שם כימיה קבוצתית מסוימת. הציטוט שמובא שם מתייחס דווקא לתפקוד ההגנתי של הקבוצה.

  3. טנקס.
    הרבה יותר מהורנסק אני מרחם על דובי שסובל אתודה מלו קצת יותר שנים.. וגם את פיל.. וגם עוד כמה דברים יפים…

  4. מעורב מעולה מנחם. אני מאמין שאם העונה הזו הניקס לא יגיעו לחצי הגמר לפחות והם לא יגיעו אז ג׳קסון יפרק את החבילה ויבנה הכל סביב הלטבי. וול מעולה אבל הלילה נעלם במחצית השנייה במשחק שוושינגטון היו חייבים לנצח .

    1. זה לא כל כך קל לפרק את החבילה בניו יורק.
      אי אפשר להעביר את כרמלו בטרייד ללא הסכמתו,
      החוזה של נואה בלתי סחיר,
      והחוזה היחידי שמשתלם (ברנדון ג'אנינגס – 5 מיליון), מסתיים בסוף העונה.

      ג'קסון מלכד את הקבוצה עם כמה שטויות גדולות במיוחד –
      אורך החוזה של נואה (עד סוף 2020 ללא אופציית קבוצה),
      והסעיף שנותן לכרמלו וטו על טרייד שלו.
      יש לו החלטה אחת טובה מאז הגיע לניקס (פורזינגיס), וגם זה נראה כמו יותר מזל משכל…

      1. לא אמרתי שזה יהיה קל.. מלו מאוד אוהב את העיר אבל אם יצליחו להעביר אותי לקליפרס הוא אולי יסכים. דיאנדרה על כרמלו יכול להיות מעניין. אני מסכים שיהיה קשה להעיף את נואה אבל פיל בטוח ינסה.

  5. הניקס היו במצב מושלם לפני שפיל הגיע, להעביר את מלו לשיקגו ולהתחיל בנייה כמו שצריך. במקום הם סינדלו עצמם לשנים עם החוזה המטומטם לנואה, וכרמלו שפשוט לא ממש מחפש הצלחה קבוצתית כנראה.
    הניקס היא מלכודת מוות למאמנים. לא זוכר מאמן שנראה שם טוב מאז ואן גנדי.

    1. הניקס של 2011, עד לרגע בו דולאן החליט להביא את כרמלו.

      תחת דאנטוני , עד להגעת כרמלו, היה להם מאזן 29 – 26, כאשר ריימונד פלטון, גאלינרי, ווילסון צ'אנדלר, סטודמאייר, ורוני טוריאף,
      משחקים לראשונה מזה הרבה זמן,כדורסל קבוצתי ואיכותי בגארדן.

      זו הייתה העונה המנצחת הראשונה של הקבוצה אחרי עשור.

  6. יאללה…. כרמלו לחמישיה השניה…. או משו.
    מאז שהוא הגיע לא קרה שום דבר טוב בקבוצה הזו.
    ולא שאת דנבר הוא הביא לשיאים יוצאי דופן.
    יאללה לפרק.

    ותודה על המעורב

  7. מלו לא מסוגל להביא שום תואר קבוצתי מלבד להיות חבר בדרים טים, משימה ש100% משחקני הכדורסל מסוגלים לעשות. הוא 4 נמוך מדי, הוא 3 כבד מדי. הוא אמנם מיס מץ' התקפי להרבה שחקנים אבל מיס מץ' הגנתי וזה משהו שלא מחזיק מים מול קבוצות העילית.

  8. מיילס טרנר לא שיחק כמעט חצי עונה בגלל פציעה, וכשכן שיחק (וזכור לי ששיחק לא מעט) זה היה כפאוור פורוורד. הוא הולך להיות סנטר ענק, הקטע שהוא עושה עדיין יותר מדי עבירות ובגלל זה גם הדקות לא רבות
    והסנטר העונה ששיחק 7 משחקים על 16 מיליון זה יאן מהינמי שפצוע הרבה זמן, ננה ביוסטון

    1. לא רק את קרל הוא שיגע.
      גם ד'אנתוני התפטר בגללו כי הוא לא רצה לשחק בשיטה שלו ולא הסכים לחלוק את אור הזרקורים עם לין.

  9. אחלה מעורב. טרנר שחקן שחקן.
    העיזות של מנחם היו מצליחות להרוס פחות את הניקס לעומת מקבלי ההחלטות שם.
    מחדל הגנתי של מינסוטה.

  10. מעורב מצוין מנחם.

    טרנר שחקן שחקן, סנטר מהדור החדש שגם יכול לקלוע מבחוץ וגם להגן מבפנים. יחד עם פול ג'ורג' הם העתיד של הפרנצייז. כמו שאמרו לפניי, החולשה הכי גדולה שלו היא צבירת עבירות מהירות. אם יטפל בזה יהיה שחקן של 35 דקות בקלות.

    ראיתי את וושינגטון לא מעט לאחרונה, נדמה לי שהדינמיקה שם השתנתה ונררית חיובית בהרבה. גם ביחסים בין וול וביל. לצערי, הספסל שלהם הוא מהגרועים בליגה ויהיו חייבים חיזוק על מנת להישאר בתמונת הפלייאוף. טריי ברק מפציע לפעמים, גם גייסון סמית אבל תורנטון זה כבר לא זה ואוברה פעם כן פעמיים לא. הם שפכו המון כסף על מהינמי שפצוע מתחילת העונה ויהיו חייבים לבזבז כמה בחירות דראפט לחיזוקים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט