
כחלק מההכנה לסיקור, עשיתי מעט בדיקות בדפי הסטטיסטיקה של NBA.COM בשביל לבדוק האם יש מתאם בין מה שראיתי בחודש האחרון, מה שאני מאמין שמתרחש, והנתונים עצמם.
הנתונים אולי יפתיעו חלק מהגולשים.
בדקתי את נתוני הקבוצות בחודש האחרון 3/12/2016 עד 2/1/2017
(גילוי נאות – בחרתי את התאריכים הנ"ל הן בגלל שחודש שלם מסתדר לי טוב, והן בגלל שזה אפשר לי לבדוק את נתוני הקאבס מיד אחרי משחק ההפסד לבולס, משחק שאחריו הם העלו הילוך)
(חייבים לאוהב אותן! (את הסטטיסטיקות…))
הקבוצות החזקות בליגה (ניצחונות/הפסדים) :
1, 2 – גולדן סטייט ווריאורס, יוסטון רוקטס (13 – 2)
3 – קליבלנד קאבלירס (12 – 2)
4 – סן אנטוניו ספרס (11 – 3)
5, 6 – טורונטו ראפטורס, יוטה ג'אז (10 – 4)
הקבוצות החזקות בליגה (נט רייטינג) :
יוסטון – 13
גולדן סטייט – 12.1
ספרס – 11.5
טורונטו – 9.6
קליבלנד – 8.6
מילווקי – 5.4
יוטה – 5.2
ממפיס – 4.5
וושינגטון – 4
אין עוד קבוצה עם נט רייטינג גבוה מ-3 .
ההגנות החזקות בליגה (דיפנסיב רייטינג) :
ממפיס – 99.5
גולדן סטייט – 100.2
סן אנטוניו – 100.4
יוטה 101.3
יוסטון – 102.8
אין עוד קבוצה שסופגת פחות מ-104 נקודות ב-100 פוזשנים.
הקבוצות עם המאזן הטוב ביותר נגד קבוצות 50%+ (מתחילת העונה) :
קליבלנד (14 – 4)
גולדן סטייט (9 – 4)
ספרס (10 – 5)
טורונטו (10 – 7)
אטלנטה (8 – 7)
קליפרס (7 – 6)
אין עוד קבוצה עם מאזן חיובי נגד קבוצות 50%+
המסקנות?
קודם כל – אין חדש תחת השמש.
גולדן סטיייט, וקליבלנד חזקות כמו שחשבנו שיהיו (כשלוקחים בחשבון ש-2 ההפסדים של הקאבס החודש הם אחרי משחקים שהם "זרקו", מגלים שיש להם נט רייטינג 12.2 , לא ממש שונה מזה של גולדן סטייט או יוסטון).
כמו כן, ממפיס ויוטה – הן חזקות בהגנה (כצפוי).
וושינגטון ומילווקי – הן נתנו החודש זינוק משמעותי ביכולת.
ההפתעה הגדולה (ברמה שצריכה לעורר חששות בקרב אוהדי הספרס והווריאורס) –
ההגנה של יוסטון. למרות הפציעה של קפלה, ליוסטון יש את ההגנה מס' 5 בליגה בחודש האחרון.
אלף סליחות על מבול הנתונים. זה אחד הימים בהם הסטטיסטיקאי הכושל שבי משתחרר לחופשי…
מילווקי באקס (16 – 16) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (21 – 13)
(02:00 לפנות בוקר)
לטעמי, המשחק של הלילה.
2 קבוצות עם כל כך הרבה כישרון, כל כך הרבה אתלטיות, על יחדיו על הפרקט?
תענוג צרוף.
דודה שלי נהגה לומר:
"השעכטער שמאכיל את הבקר הנמוך ביד אחת, מחזיק סכין בידו השנייה."
בתוך מבול הנתונים שאתו פתחתי את הפריוויו, קבוצה אחת הייתה חסרה. אוקלהומה.
בשביל קבוצה שמשחק בשורותיה אחד מ-2 הטוענים הבכירים למשרת ה-MVP,
כזה שמחזיק בממוצע של טריפל דאבל לעונה,
הנתונים שלהם מאכזבים, משהו.
אני, אישית, לא מצליח להשתחרר מהתחושה שווסטברוק זורק 5 – 10 זריקות למשחק יותר מדי, ושהוא רודף אחרי יותר מדי רב' (הוא קוטף את אותה כמות של רב' התקפה כמו בעונה שעברה, אבל ללוקח יותר רב' הגנה. זה על חשבון הנתונים של שאר שחקני הקבוצה. מי שראה את ה-outlet pass של לאב ללברון, במשחקי הקאבס, מבין את הבעייתיות).
הסגל של הת'אנדר, גם אחרי עזיבת דוראנט, הוא סגל סופר מוכשר –
אני חושב שעונה היסטורית צריכה להתבטא גם בתוצאות.
כרגע הת'אנדר במקום ה-5 במערב, אבל כשבוחנים את התוצאות שלהם בחודש האחרון, מגלים שהם בנסיגה.
מהצד השני יש את מילווקי. לומר עליהם "לא יציבים" זו ההגדרה המילונית של אנדסטייטמנט.
אבל הם קבוצה שלאחרונה הופכת לאחת הקבוצות המסוכנות בליגה, כאשר השלוב של גיאניס ופארקר, פשוט עובד היטב.
הניחוש שלי למשחק הלילה:
אני חושב שהלילה מילווקי יעשו צעד חשוב בדרך למציאת היציבות שחסרה להם,
ושהת'אנדר יתקרבו מעט למקומם הטבעי (מקום 7 במערב).
ניצחון לבאקס.

(בתמונה: בקר נמוך)
קליבלנד קאבליקס (25 – 7) – ניו ארלינס פליקנס (14 – 21)
(02:00 לפנות בוקר)
הפליקנס ניצחו 5 מ-6 מישחקיהם האחרונים. לצערם, הלילה הם משחקים בקליבלנד,
כאשר אלו משחקים את הכדורסל הכי טוב שלהם מאז הפלייאוף.
קליבלנד מודל 2017 היא כבר לא לברון + לפעמים קיירי,
היא קבוצה עם 3 כוכבים שמשחקים כדורסל ברמה הגבוהה ביותר –
מאז ההפסד לבולס, לפני חודש, לברון – קיירי – לאב מספקים מספרים אדירים:
לברון: 28.9 נק', 8.1 רב', 7.7 אס', 41.7% מה-3
לאב: 24 נק', 11.7 רב', 40.2% מה-3
קיירי: 23.1 נק', 8.3 אס', 43.4% מה-3
לצורך ההשוואה, 3 הגדולים של גולדן סטייט קולעים יחדיו 9 נק' פחות (קליי 41.4% מה-3 , לדוראנט ולקרי פחות מ-40% מה-3), קוטפים יחדיו 6.2 רב' פחות, ומוסרים 4.9 אסיסטים פחות.
הניחוש שלי למשחק הלילה:
הפליקנס יתנו מאבק, אבל קליבלנד יסיימו את הלילה עם ניצחון נוסף.
ברוקלין נטס (8 – 24) – יוטה ג'אז (21 – 13)
(02:30 לפנות בוקר)
בשורות יוטה, כנראה ששוב גו'רג' היל לא ישחק,
הפעם בגלל סימני זעזוע מוח.
גם בלעדיו, יוטה היא קבוצה מצויינת השנה. בטוח שבמשחק מול אחת מ-2 הקבוצות הגרועות בליגה.
הניחוש שלי למשחק הלילה:
ניצחון לג'אז.
ניו יורק ניקס (16 – 18) – אורלנדו מג'יק (15 – 20)
(02:30 לפנות בוקר)
דודה סיפרה לי שחמתה הייתה אומרת – "כלה לעתיד, לא בוחרים עם העיניים, אלא עם האוזניים."
היא גם סיפרה לי שבעלה, ז"ל, לעולם לא הצטער שהוא בחר עם העיניים…
אני זוכר את קינת דובי אחרי שהניקס בחרו בדראפט את פורזינגיס לפני שנתיים,
אני זוכר את צהלות השמחה אחרי ההחתמות של הניקס בתחילת העונה.
אם דובי היה מקשיב לעצה הרומנית, הוא היה יודע להקשיב למה שהמספרים מספרים –
כצפוי, השוורים הזקנים שהגיעו לקבוצה לא שיפרו אותה.
בחודש האחרון יש לניקס נט רייטינג שלילי של 3.7-
ומאזן 6 – 8
למזלם הרב, הלילה הפ פוגשים את אורלנדו, שלהם נט רייטינג שנמוך אפילו מזה של הניקס (5.5-).
הניחוש שלי למשחק הלילה:
ניצחון דחוק לניקס.

(אולי הגיע הזמן להושיב את פיל ג'קסון לשיחה…)
שיקגו בולס (16 – 18) – שארלוט הורנטס (19 – 15)
(03:00 לפנות בוקר)
אם בשוורים זקנים עסקינן, אז –
"הארנבת עם הכניסה הבודדת למחילה, היא תיתפס במהרה".
הבולס לא פוגעים מבחוץ. יש לקבוצה רק שחקן אחד שקולע יותר מ-35% מה-3 (מקדרמוט),
ואין לקבוצה אפילו שחקן אחד שקולע 2 או יותר שלשות במשחק (הכי הרבה – 1.5 שלשות, מירוטיץ'), וכאשר קבוצה לא מסוגלת לקלוע מבחוץ, אז לא פלא שהליגה למדה אותם, והם, הבולס, מאכלסים בגאון את המקום האחרון בליגה באופנסיב רייטינג (בחודש האחרון).
הלילה הם פוגשים את אחת הקבוצות המאוזנות בליגה, שארלוט הורנטס. ההורנטס הם קבוצת מרכז טבלה קלסית. אין להם את כוח האש להתמודד עם הצמרת הגבוהה, אבל למעט גולדן סטייט/קאבס, את שאר הקבוצות הם יותר ממסוגלים לנצח.
הניחוש שלי למשחק הלילה:
ניצחון חוץ של ההורנטס, כזה שמרחיק את הבולס מהמקום שמוביל לפלייאוף, ומקרב את מאמנם לדלת היציאה…

(בתמונה: דוויין ווייד)
יוסטון רוקטס (26 – 9) – וושינגטון וויזרדס (16 – 16)
(03:00 לפנות בוקר)
היה יכול להיות מעניין יותר, אבל בראדלי ביל לא ישחק הלילה. בלעדיו, במשחק חוץ בביתם של הקבוצה החמה בליגה, לא יהיה לוושינגטון הרבה מה למכור.
ההפסד הצפוי הלילה אין משמעותו שהוויזרדס סיימו את ההתאוששות מהקרטוע בפתיחת העונה.
הוויזרדס ניצחו בדצמבר 10 מ-15, והראו שהם כבר לא רק וול/ביל , אלא – וול/ביל/פורטר.
פורטר הוא אחד השחקנים שנתנו העונה את הזינוק הגדול ביותר ביכולת –
14 נק' (באחוזים נהדרים – 55% מהשדה, 44% מהשלוש, 63% אפקטיבי), 7 רב' יש לו העונה, 11.5 נק', 5 רב' היו לו בעונה שעברה.
לזינוק ביכולתו ב-15 המשחקים האחרונים יש חלק לא קטן בהצלחת הקבוצה.
הניחוש שלי למשחק הלילה:
ניצחון ליוסטון. אבל לא בקלות, ובלי מספרים מפלצתיים של הארדן.
לוס אנג'לס קליפרס (22 – 14) – פיניקס סאנס (10 – 24)
(05:30 בבוקר)
על עוני, דודה שלי נהגה לומר – "יש עני שעם קצת מזל, והרבה עזרה, יכול לחזור ולעמוד על הרגליים. ויש את העני שביום בו מי האגם הפכו לדבש, הוא איבד את הכפית שלו…"
הקליפרס – הם נראים לי שייכים לסוג נטול הדבש.
הם פתחו את העונה מצוין. לרגע נראה היה שהקבוצה סוף סוף התגבשה לקבוצה שהפוטנציאל שלה הצביע שהיא יכולה להיות –
קבוצה עם הגנה נושכת, והתקפה אינטיליגנטית.
אבל אלו הקליפרס. גריפין נפצע. פול נפצע. רדיק נפצע. והקליפרס מוצאים עצמם עם 9 הפסדים מתוך 15 משחקיהם האחרונים.
הלילה הם פוגשים קבוצה שגם אם אלילת המזל תחליט להפיל אותם ישירות לתוך אגם הדבש, יתברר שהם אלרגיים…
הניחוש שלי למשחק הלילה:
יש גבול. להפסיד בבית לסאנס, זה כבר לא לאבד את הכפית, זה לגלות שבטעות בלעת אותה מרוב התרגשות…
הלילה הקליפרס ימנעו מתחושת החנק, וינצחו את הסאנס.

(בתמונה: אוהדת הקליפרס)
גולדן סטייט ווריאורס (29 – 5) – דנבר נאגטס (14 – 19)
(05:30 בבוקר)
לא כוחות.
במפגש הראשון בין 2 הקבוצות, בדנבר, גולדן סטייט ניצחו ב-24 הפרש, כאשר קליי תומפסון (32 דקות) הוא היחיד בקבוצה לשחק יותר מ-30 דקות.
כשלוקחים בחשבון שמאזנם של הנאגטס נגד קבוצות עם מאזן 50%+ הוא 3 – 11 (כולל ניצחונות על הקליפרס ויוטה, כאשר אלו בהרכבים חסרים במיוחד),
אז הניחוש שלי למשחק הלילה:
גולדן סטייט לא בהרכב חסר, ודנבר לא מנצחים.


מעולה, תודה.
אני מעריך שלנוכח התמונה הפותחת, איש אינו מפקפק עוד בכך שהארדן הוא GOAT.
הי הוא רק רוצה להראות לך את עבודת השיניים המוצלחת שהוא עבר. חיוך שנהב
לא GOAT ולא נעליים . היה ונשאר פלופר .
ולא – אין מה לפחד מהרוקטס . בוודאי לא הקבוצה מהמפרץ . אני מחכה למפגש בטקסאס בחצי השני של ינואר . החשבון מההפסד בהארכה פתוח .
https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A2%D7%9E%D7%99%D7%9E%D7%95%D7%AA#.D7.93.D7.95-.D7.9E.D7.A9.D7.9E.D7.A2.D7.95.D7.AA_.D7.A9.D7.9C_.D7.9E.D7.99.D7.9C.D7.99.D7.9D
אתה לא חושב שהיום הוא יותר טוב מקרי?
חח רועי באמת שאלת אותו את השאלה הזאת עכשיו? הוא עוד חס וחלילה יחטוף שבץ בגללך 😜
רועי – אני מניח ששאלת את זה בצחוק . אני נהנה מחוש ההומור שלך .
😉
בעונה הזאת הארדן לא רואה את קרי ממטר
ביום רביעי ערוץ הספורט משדר את יוטה מול בוסטון במקום את הספרס מול טורונטו. אנשים תפסיקו לממן את הזוועה הזאת
לפחות זה משחק סביר של מאבק בין מקומות 3-5 במערב נגד המזרח ולא פילדלפיה נגד סקרמנטו…
לא אכפת לי לשלוח פה קישורים אם זה יגרום למישהו לבטל מנוי לעושקים האלה
שידור ישיר של הסופרסוניקס מול הדולרים בערוץ התשלום, או אם נשתמש במושג מתוך הפריוויו המצויין (כרגיל) של גיא- ערוץ הבקר הנמוך.
"ההגנה של יוסטון. למרות הפציעה של קפלה, ליוסטון יש את ההגנה מס' 5 בליגה בחודש האחרון."
קראתי את זה שלוש פעמים ואני עדיין בשוק, אוסף את הלשון מהרצפה
משל הכפית האבודה, כשמי האגם הופכים לדבש , המיס לבבות אצלנו. הילדים אפילו פרצו בבכי.
שובו של אולדיפו מפציעה משפר מאד את יכולתה של אוקלהומה ואת כמות האסיסטים של ווססטברוק, כיוון שאולדיפו הופך את המסירות שהוא מקבל מווסטברוק לנקודות. לדעתי אוקלהומה פייבוריטים.
אורלנדו לא יכולה לעשות הרבה בלי פורנייה הפצוע,והקליפרס יצטרכו לשחק שוב בלי פול. שתיהן יפסידו.
מסתבר שקליפרס משחקים נגד פניקס בבית. קבלו תיקון – אפילו בלי פול הם ינצחו.
תודה גיא, כרגיל מעניין מאוד.
מצטרף בחום להמלצה לצפות במילווקי. אולי ה-קבוצה שהכי משתנה בליגה, ממש לנגד העיניים ומיום ליום.
גם אני חשבתי שצפויה לה עונת מעבר חלשה. היתה לה חמישיה מסודרת, של סמי-כוכבים, מאוד מסודרת: mcw, מידלטון, יאניס, ג'בארי ומונרו. זה נגמר מאוד לא טוב (כולל תבוסה איומה במיוחד בפלייאוף עם שיקגו), ומסתבר, שלפעמים יותר מדי – הוא ממש פחות מדי.
ה"דיאטה" עשתה נפלאות לבאקס. קודם כל יאניס. עכברי הופס, שראו את הקבוצה בגרבאג' טיים של העונה הקודמת, הבחינו כבר שההסטה שלו כ"ניסוי" לעמדת הפוינט-פורוורד השתלמה מיידית, ממש קפיצה קוואנטית, האיש הפך לטירפל דאבל מהלך ביום בהיר אחד. כמה שנים קדימה, זו אולי תהיה ההחלטה הכי גדולה ומבירקה של ג'יסון קיד כמאמן. יאניס גדל מיום ליום – זה מדהים לראות סופרסטאר מול העיניים.
וג'בארי פארקר, שזה ואוו. מכלום, באסט, סתם משהו שלא נדבק ונותן פה ושם כמה נקודות – האיש נותן דקות מדהימות, משוחרר לגמרי, כזה שגורם לשחקנים המבוגרים יותר להסמיק. הקאבס ושיקגו יכולים לספר לכם משהו על זה.
עכשיו – כל זה כשהקבוצה עדיין מאלתרת תוך כדי תנועה. דלבדובה הגיע, בתור רכז מחליף של אלופה, והפך למין עוזר ליאניס. מידלטון – הוא בכלל בחוץ, ויהיה מסקרן מאוד לראות מה יקרה עם החזרה שלו. זו פתאום לא הקבוצה שהוא הסקורר הראשי שלה. אין לי מושג עדיין מי זה ג'ון הנסון, מונרו בא והולך, ומהספסל קמים כל מיני שוטרים, ביזלי שמחכה למצוא את הבית המתאים, טלטוביץ', ויש גם ת'ון מייקר – עוד חיה מוזרה במעבדה הניידת הזו, שמי יודע למה יתפתח.
בקיצור – מילווקי זה קצת כמו קבוצת הנוער של הליגה. הכל דינאמי, חוסר היציבות והנסיוניות הוא חלק מהעניין, כל משחק סיפור נפרד.
גם מצטרף.
רק מוציא את ת'ון מייקר שלחלוטין עדיין לא מוכן לליגה הישראלית, ושם את ברוגדון במקום. מראה בגרות, הגנה ואפילו שלשות בקבוצה שלא מכירה את המושג "מרחק".
נו בטח! איך שכחתי. תודה.
ברוגדון הולך ומסתמן בתור הגניבה של הדראפט. סיבוב שני, מקום 37 – זה לא ייאמן כמה חוצפה, בצד כישרון, יש לו. והאין יור פייס בפנים של לברון מגיע באופן סמלי. גניבה מדהימה.
לגמרי. תגובה מעולה. וגם מילווקי.
עדיין ווסטברוק גדול עליהם.
סוף כך סוף אני מסכים איתך. 😀 פארקר באמת הביא פתאום קפיצה ומראה למה הוא היה נחשב אחד משלושת השחקנים ששהו לעשות עליהם טנקינג
+1
תודה
קיירי לא משחק היום לפי מה שקראתי
מעולה!!
שמעו הפריוויוים השנה זה פשוט תענוג.
כל יום משהו אחר והכל ברמה הכי גבוהה שיש באינטרנט.
אין ספק שדצמבר היה החודש של יוסטון.
ינואר יהיה מאתגר. 7 בק טו בק בחודש ולו"ז לא פשוט בכלל.
גם המצב של בברלי קצת מעורער פיזית. שני שחקני חמישייה ביחד זה כבר קשה לאבד.
מזל שסחטו טוב טוב את הלימון שהיה להם ביד בדצמבר.
בוא נקווה שהיכולת הטובה תמשיך, ושהם ינצחו כמה שאפשר.
בקשר לכל הסטט' – אין הפתעות בגדול (חוץ מההגנה היעילה של יוסטון) ומילווקי, שעליה סומסום דיבר בצורה טובה בהרבה ממני. על וושינגטון שווה להכניס כמה מילים – הבעיה שלהם שבלטה בתחילת העונה היא שהם פשוט תיעבו אחד את השני, ככה זה נראה לפחות.
כנראה סקוט ברוקס (ואולי פסיכולוג כלשהו) תיקנו את זה ועכשיו הם נהנים לשחק ביחד. הספסל שלהם תורם יותר ויש משחק קבוצתי כלשהו. מגיע לברוקס הרבה קרדיט על זה.
דבר אחד שאני לא מסכים עליו בפריוויו – למה סטטיסטיקאי כושל?
מספיק לראות את הציון שלי בתהליכים סטוכסטיים, בשביל להבין…
לגיטימי.
דרך אגב, ההימור שלי – הויברג מפוטר אם הם מפסידים להורנטס. והם מפסידים להורנטס.
יש להם ברוך רציני עם החוזה שלו. הם עדיין משלמים לתיבודו ולשלם לשלושה מאמנים בו זמנית יכול להיות כבד עליהם. אני מקווה שיפטרו אותו. הוא בחור נחמד אבל לא מתאים לקבוצה כמו הבולס
יותר מידי גיא פה
גיא חזה את עלית יוסטון הארדן חוסר מאצ'אפ קאבס דאבס
זה מפתיע מאד,
איך גיא כותב כל כך יפה מופלא מצחיק נהדר שנים
זו הפתעה חדשה וגדולה כל פעם,
התשובה שלי היא שהצד האלוהי מסתתר בכתיבתו.
הנתון שלברון קולע 41%: ממש הייתי בטוח שזה האכילס שלו.
הנתון שה3 של הקאבס עוברים את ה3 של הדאבס הפתיע אותי מאד.
אלו רק דוגמאות מריבוי ההפתעות הנעימות בכתיבתך המשובחת.
והחידודים של הדודה וההומור המשובח לצד דברי הכדורסל.
פרוויו פיצוצי ומהנה כמו שנים אצלך גיא. תודה רבה.
תודה לך, דורון.
הארדן הפתעה עצומה ונעימה
(אני רואה מין מלכותיות במשחק שלו שנראה איטי,
הוא כאילו הוגה בשברירוני שניה שנותרו איך לעבור ומהיכן לקלוע.
(אני מתעלם קצת מהפלופים, אם ג'ון כתב אני מכבד אותו ואת האשך
ןמאמין להם, אך הרב זו עבודה קשה שלו או חכמה שלו),
קמפיין של ניב שנים על הארדן עובד מצוין. התגשם.
הבדיחה של רועי על ג'ו אינגלס הפכה למציאות התגשמות.
האמונה של מנחם בג'ייבל מגי קורת ומתגשמת עכשיו.
מגי מפתיע לטובה.
גם הדודה הרומניה של גיא מפתיעה מאד, ומצחיקה ומחכימה מאד.
10+
מכבי ת"א מפסידים לנס ציטנה.
חבורת לןזרים שלא ראינו כבר שנים.
באהבה גיא, אולי כמו האהבה שאתם שרויים בה
כשאתם כותבים באתר,
אם כי ה1000 תודות מגיעות לך ולרב הכותבים והמגיבים כאן
אנחנו הקוראים כולל אלו שלא מגיבים נהנים באתר הכי טוב בעולם.
אני הולך מחייך לי בזכותכם,
במשך היום לא רק בזמן שאני קורא,
זה קורה לי הרבה ובטח לאחרים.
פריוויו נהדר
"אלף סליחות על מבול הנתונים. זה אחד הימים בהם הסטטיסטיקאי הכושל שבי משתחרר לחופשי…"
התחרפנת גיא? על מה אתה מתנצל? אחלה חומר ללעיסה,מעניין מאוד,מי שלא רוצה עובר הלאה .
ויניפקאקה
תודה רבה גיא על פריוויו נהדר.
רצונות שלי להיום
ניצחון של מילווקי[ממש נדלקתי על הקבוצה הזאת]
הפסד של שיקאגן[לא יכול לסבול קבוצות נגרים-אסור שתהייה בפלייאוף]
לגבי ווסטברוק. שמתי לב שכל התקפה של היריבה ברגע שמישהו מתחיל נגיד לחדור לסל או שווסטברוק קולט שהוא הולך לזרוק אז הוא פשוט עוזב את השחקן שלו ורץ לתפוס עמדה לריבאונד
+1 ליואל ועוד תגובות יפות
אחלה פריוויו גיא.
פיניקס לוקחת.
באמת פריוויו מצוין. המשפטים של הדודה מתאימים מאוד וכך גם התמונות.
אני גם אהבתי את הסטטיסטיקה לחודש האחרון. וגם הופתעתי מכך שההגנה של יוסטון מדורגת לפני זו של קליבלנד.
זה מראה שאנחנו נצמדים יותר מדי לתדמיות שנוצרו בעבר. יוסטון השנה שונה מאוד מזו של שנה שעברה וגם מזו של לפני 2-3 שנים.
פרוויו מעולה. דודה שלך גאווה לעדה
בקשר לקליבנד שאכן נראית מצויין, אני ממשיך במעקב אחרי קיירי שפתאום מוסר ולוקח ריבאנדים כמו שלא עשה מעולם.
אז כרגע המספרים שלו ב7 המשחקים האחרונים ששיחק ב12 יום, מ17.12 עד 29.12 (במשחק של ה31 נגד שרלוט הוא נח).
הוא משחק 37 דקות. הוא מוסר 10 אסיסטים למשחק, קולע 24 באחוזים לא רעים (48% מהשדה, 38% מהשלוש, 88% מהעונשים), לוקח 5.5 ריבאונדים, חוטף 2.9 כדורים ומאבד רק 2.6 כדורים.
נמשיך לעקוב, אבל משהו קורה כאן.
כמה היעדרויות הלילה:
קיירי ארווינג. קליבלנד לא לוקחת סיכון, הזדמנות לפליקנס לגנוב משחק יוקרתי במיוחד, ולמהמרים אמיצים.
היעדרות משמעותית אחרת – טיילר זלר לא ישחק נגד הבולז. וזה משמעותי, עם הפרונט-קורט החזק של שיקגו, במשחק קריטי.
מתיו דלבדובה עדיין בחוץ, ברוגדון יפתח לבאקס מול אחד, ראסל שמו. קפיצת ראש לעמוקים.
פורזינגוד עדיין עם האכילס. יתר פצועי הניקס חוזרים.
וגם קנת פאריד. לא שהיה עוזר הרבה מול גולדן סטייט.
(טיילר או קודי? קודי)
חם מהתנור-, דווין וייד לא יפתח היום עקב כאבים בברך והויברג מצא אחלה תרוץ להפסד היום
השידור אצלי בספרדית. שפה סקסית משהו
נתחיל במילווקי ונגלוש לקאבס הפריק נגד הצ'יטה אחלה משחק
יש לי הרגשה של הפתעה של ניו אורלינס.
הקאבס בלי ארווינג, ג'יי.אר, דנליבי. יש להם מעט יצרני נקודות – חמישיה עם טריסטן וליגינס, שלא מאיימים על הסל, וג'ורדן מקריי כסטארטר – זה הרכב לא מספיק טוב. והעומס על לברון כמוביל כדור גדל. הקאבס שוחקים מעט מדי שחקנים.
הפליקנס יכולים לקחת את זה. ערב סולידי של ad ובאדי הילד אולי, או קלע אחר שייתן תפוקה יפה.
קאבס ברבע ראשון זוועתי. הכי גרוע שלהם השנה!
מקריי, ליגינס, פלדר – אלה שחקני קצה ספסל באנ.בי.איי.
כל האנשים פה שמדברים כל הזמן על עליונות הקאבס, לא רואים איך נראית הקבוצה הזו. בטח עכשיו. כוח אש מוגבל ביותר. 5 מ-24 ו-12 נקודות ברבע שלם. מול המעצמה מניו אורלינס.
והאמת – אני די אוהב את מה שאני רואה בינתיים בפליקנס. לא קבוצה שיוצא לי לראות הרבה. על פניו, יותר מרשימה מסקרמנטו, דנבר ויתר מתמודדות הפלייאוף במערב.
על הפנים בתאכלס. לא יודע מה התוכניות שלהם מבחינת טריידים אבל הניצחון מול גולדן סטייט בכריסמס לא אומר כלום.. בסדרה של הטוב מ-7 מול ספרס או מול גולדן סטייט אין להם סיכוי! בטח לא אם אחד מהביג טרי יהיה לא כשיר! חייבים לעבות את הסגל
הקאבס חייבים פוינט-גארד נוסף. גם כדי להוריד עומס מלברון. השחיקה שלו עצומה.
לגבי שוטינג-גארד, בונים על החזרה של ג'יי.אר לקראת סוף העונה הסדירה. בעיני זה גם הימור מסוכן מדי, מה גם שהוא התחיל את העונה בנסיגה גדולה.
אני בדעה שהקאבס פגיעים יותר השנה, אפילו במזרח. בינתיים אני במיעוט זעום. בוא נראה.
הקאבס בחמישה עשר נקודות בזיוניות ברבע שלם. מילווקי נכנסה לבור קטן שהפריק בכמה איבודים על 24 שניות
פלדר החליט להראות לכם..
מילווקי – אוקלהומה במסך השני נראה הרבה יותר מפתה. ברשותכם.
ללברון יש שפת גוף מבואסת. הוא לא חוזר להגנה. אין לו מרץ משום מה.
המחצית הכי חלשה של הקאבס השנה בקיו – BY FAR! מאוד מאוד חלשים וחסרי מעוף כמו שאומרים 🙂 מזלם שניו אורלינס באמת קבוצה חלשה. מישהו יכול להסביר לי מה הסיפור עם טים פרייזר? שיחק מצויין כשלפליקנס היו פצועים ויצא לגמרי מהרוטציה איך שטייריק והולידיי חזרו..
יש לו מאמן טמבל.
קטע מוזר לגמרי. המראיינת ראיינה את פלדר במחצית, והיא גבוהה ממנו בחצי ראש, אמיתי לגמרי. 🙂
הוא קטנציק . נראה לי שהוא עוד לא גמר לגדול.
קרב מוחות במילוויקי. בניגוד לטור של מנחם זה מפגן של האיש הגדול.
כל עוד אדמס היה בהרכב אוקלוהומה הליכה. קידום שילב את מונרו והמפולת נעצרה. אוקלוהומה הוסיפה את קאנטר וכרגע ידה על העליונה.
נראה לי שני ב 10 עד 15 נקודות.
ביל משחק הלילה,
יוסטון, להבדיל, זה כבר בסימן שאלה…
2/21 הזויים לקאבס מהשלוש, בגלל זה הם עדיין בפיגור. כשהאחוזים יתיישרו הם ייתנו ריצה. בינתיים 7 הפרש לפליקנס
לאב 0/7 אגב
גיא, עדיף מאוחר מאשר לעולם – פריוויו אדיר.
שחקן שמשאיר לבד את פריי על הקשת אני קונס בחצי משכורת ומעלה אותו על טרייד לפילדלפיה.
גם הרוקטס לא פוגעים 0/8 מחוץ לקשת וב14 נקודות ברבע אחרי שהתרגלו ל30 קל. 15 לויזרדס
הנטס מובילים במחצית על יוטה, אורלנדו בפלוס 9 בגארדן לקראת סוף הרבע השלישי. נראה כמו לילה של הפתעות
עבירת תוקף נגד שחקן מהקבוצה שלו..
6/19 לווסטברוק ואיכשהו הם בפיגור נקודה. 11 זריקות מהקו מחפות על זה וגם 9/18 מהקו למילווקי לא מזיק.
אחלה משחק במילווקי. ממש כל מה שאפשר היה לבקש. שקולללל.
ואני רואה שהספיקה התחזית שלי מהפתיחה של קליבלנד. בשלוש דקות ראית שזה לא הרכב ראוי, הקליעה זוועתית, וניו אורלינס יכולים לגנוב את זה. בצדק.
להזכיר שההרכב הזה ניצח לפני כמה ימים בשארלוט הטוענת לכתר מהמזרח?
ראיתי את המשחק הזה.
לברון מכסה על המון חורים, ולאב בעונה מעולה.
עדיין – זה הרכב נטול ספסל טוב. והחורים מתחילים להתגלות.
אברינאס בכושר מצוין לאחרונה, חיפה יפה על ההיעדרות של אולדיפו
אולדיפו כשיר אני חושב
היום הוא משחק, דיברתי על השבועיים האחרונים.
אני מעריץ את ג'ייסון קיד.
הוא מחזיר את אניס מההפסקה שלו בדקות שראס ואדאמס אינם ואז הוא לא עציר בעליל.
המאמן שקורא את המשחק הכי טוב בביזנס
יאניס הופך לנגד עינינו לסופרסטאר של ה-NBA.
לא רק אולסטאר: סופרסטאר.
אבל את הנזק העיקרי הוא עושה מול המחליפים…
https://watch.nba.com/game/20170102/OKCMIL
-15 מקודות יש למחליפים של OKC . וזה הנזק מהרבע השני וסוף הרבע השלישי.
בהרכב הראשון OKC ביתרון
תענוג צרוף, לראות אותו משחק.
השינוי שהוא עבר, איך שהוא למד את המשחק – מדהים.
אז הקאבס התחילו עם 2/21 מהשלוש והמשיכו עם 4/6 ופתאום מובילים ב4
עזבו. איש המשחק זה גרג מונרו!!
במשחק מול החדירות של OKC צריך משהו שיעצוא את החדירות.
הוא ממש טוב לאחרונה, נראה קליל יותר ולא חור בהגנה כמו בעבר
מיליווקי השיגה רק באפר של 6 נקודות לפני החזרה להרככבים ראשונים. OKC מחקה את היתרון תוך 20 שניות בערך.
אדאמס איש המשחק!
אה. וושינגטון מחזיקה את יוסטון בביתה בחצי, על 41? זה מה שהרוקטס עושים ברבע. מה אני מחמיץ?
תסתכל על האחוזים מחוץ לקשת, תגלה של 15 נקודות אבודות
12 הפרש במחצית לוושינגטון ביוסטון, הנטס ביתרון על יוטה, הקאבס ביתרון על הפליקנס וגם מילווקי בעניינים. יכול להיות לילה חלומי לסומסום!!
דווקא מפרגן לפליקנס! קליבלנד צריכה לקבל סטירה קטנה.
אנתוני דיוויס ולברון ג'יימס קורסים ביחד לתוך הקהל. אל הכדורסל עוצר את נשימתו.
צריך לעשות לניו אורלינס טרנספר למזרח.
הפליקנס 7 דקות אחרונות עם סל שדה אחד.
יואו איזה סוף במילווקי.
שפוך.. לטובת הסוציאליסטים נטולי הליג פאס.
ג'יז זה ההתקפה השלישית שראס זורק ל-3.
בקציפות
ג'בארי פארקר מכדרר את הכדור האחרון? איזו טעות.
ועכשיו אוקלהומה תנסה לגנוב את זה בבאזר-ביטר.
יש שם עוד מהלכים חוץ מראסל ל-3?
אולי אדאמס ל-2, בערב שהוא לא יכול להחמיץ?
יש מצב. סופ סופ פסק זמן
טוני סנל כייס את ראס. המשחק של ג'ייסון קיד
הלכו על מהלך באמצע: ראס ל-2 – וכדור בורח החוצה.
מעניין.
וגם זו היתה יכולה להיות סדרת פלייאוף נהדרת.
מתי כבר פלייאוף מעורב, מזרח-מערב? יאללה.
doron is a kidnapped yamanee kid
עזבו שטויות כמו נצחון או הפסד – יש TD או לא ?
אם הוא מקבל MVP זה פשע נגד הכדורסל, ואני מחבב את האיש.
לא אכזב, המשחק במילווקי.
גם הסתיים כצפוי – עם החטאה של פול אפ משלוש.
קייט בלאנשט, מייקל ג'יי פוקס, לואיס גוזמאן, ופיפטי סנט, שנראה דביל אפילו יותר מפעם.
כשהמצלמה בגארדן עוברת אליהם, אתם מבין שהניקס שכונה. חזרו להרגלים הישנים.
אורלנדו בועטים לניקס בתחת ומצטרפים לבוץ המזרחי
חייבים להודות שהכדורסל במשחקים של יוסטון מבדר.
אני בקרבות המזרח-מזרח.
וושינגטון מצטרפים למהומה? דווקא יש להם חמישיה קשוחה, יכולים לעקוץ שם.
וושינגטון, ינצחו או יפסידו, שייכים לפלייאוף.
הניקס?
ללא פורזינגיס?
לא.
אתם צופים במשחק של הניקס???
כן. בידור מסוג אחר. הכובע של פיפטי סנט, באמת שיאי חוסר טעם.
הניקס כל כך חסרי סדר, ארגון, תוכנית משחק. לא טוב.
אעבור תיכף לשיקגו-שרלוט, זה בטח יילך צמוד עד לסוף.
לא לימדו את המכנסונים לא להשליך לבנות בגן? זוועה.
השלשות של הרוקטס מתחילות לצלול ואחרי 2/17 במחצית הראשונה הם עם 5/8 בשניה והמשחק פתוח לגמרי
קרב אקדוחנים בשיקגו בין באטלר (31 נקודות) לקמבה ווקר (25 נקודות) 15 דקות לסיום.
לדעתי –
גם יוסטון, וגם הת'אנדר, עמוסות כישרון.
גם ראסל, וגם הארדן, שחקנים אדירים.
ההבדל?
הארדן משחק בשביל יוסטון,
אוקלהומה משחקים בשביל ראסל.
(הכוונה היא שיש הרבה פחות רגעים בהם זה מרגיש כמו הארדן + 4)
אבחנה מעניינת
חגיגה של אורלנדו בניו יורק עם 15/30 משלוש ו34 אס
הניקס תיכף מסיימים משחק עם 16 אסיסט על 17 איבודים. לא להיט. גם לא כל היתר.
הראש של הורנסק מתחיל להתנדנד ליד הויברג?
יש מותחן בשיקאגו
כצפוי.
וגם ביוסטון. קבוצות הלוטרי של המזרח עושות חיים קשים לטופ של המערב 🙂
די סומסום יצאתי מהויכוחים של המזרח מערב.רוצה להינות מהמשחקים
האם רונדו התלבד בכלל למשחק?
הסתכלתי בפן סטייט מפסידה ל-USC באחד ממשחקי הפוטבול המעולים ביותר במכללות (ולא רק לשנה זא) ורק עכשיו עברתי לכדורסל
התלבש, התחמם, אבל היה ידוע מראש שלא יתנו לו לעלות. בינתיים הוא מעודד מהצד עם קרח על הברכיים (משום מה)
אפשר לפחות להסכים שקפלה הוא היורש של בוש בתור :
"הבחור עם המראה הדינוזאורי משהו.."
מה שכן הם לא נראים מאותו זן, עכשיו אני לא פלאונטולוג, אבל לבוש היה המראה של האאוראפטור הטורף(מה שמדהים בהתחשב בעובדה שהוא שיחק באחת כזו) ולקפלה יש את המראה של הדרוזאוריים הצמחוניים.
ג׳ימי באטלר עם משחק לפנתיאון
תודה!
באטלר לא רואה בעיניים.
היה יופי של משחק ביוסטון,
רק שכנע אותי יותר שה-MVP יגיע העונה להארדן.
למה?
ברגעים בהם המשחק היה צמוד, הראדן ניהל משחק, לא ניסה לנצח אותו לבדו.
גורדון היה חם, אז גורדון קיבל את הכדור.
להבדיל, ווסטברוק ניסה לנצח לבד, והחטיא פול אפ אחרי פול אפ,
כאשר בקבוצה שלו, אולדיפו היה ביום קליעה מצוין.
קצת פשטני לי, במיוחד שהארדן קלע פול אפ שניצח את במשחק והעלה מ5 ל8 וזה ביום קליעה נוראי שלו.
מי ה MVP שלך עד כה ?
אני מסכים שהארדן, ניסיתי רק להבין למה דווקא המשחק הלילה חיזק את זה. הוא היה די חלש היום.
זה לא חכמה לשפוט רק לפי המשחקים של ה-50 נק'.
דווקה במשחקים בהם הכדור לא נכנס, מעניין לבחון את קבלת ההחלטות. זה נכון, הארדן לקח 2 פול אפס בקות האחרונות, אבל דווקא זה שנכנס, היה אחרי שהשעון של ההתקפה אזל, כך שלא ממש הייתה לו ברירה. בדקות האחרונות הוא לא התעקש שהכדור יהיה אצלו ביד, כאשר אריזה וגורדון שותפים מלאים בהנעת הכדור.
ב-20 המשחקים האחרונים, יוסטון הצליחו להשתחרר מההירו בול שאפיין אותם.
ועל כך מגיע קרדיט גדול, הן למאמן, והן להארדן.
גיא, לפי הטיימינג של התשובה, אני רואה שאתה לא אוהב לפספס אף שניה של הווריירס. בניגוד ל… סמיילי
או שאני בדיוק עסוק בלכתוב את סיקור משחקי הלילה.
אחד מה-2…
1
אתה צודק אבל גורדון היה בערב קליעה מטורף (כל העונה בעצם) והארדן בערב זוועה, אצל התאנדר קשה להגיד שהיה מישהו ביום טוב שווסטברוק היה צריך ללכת עליו. ועדיין הוא מסר לאדאמס באחת ההתקפות האחרונות לסל קל ואיך שהוא הכדור נאבד. אבל אם אני מגן על ווסטברוק כנראה שאני סתם מתווכח לצורך הוויכוח…
אולדיפו היה מצוין הלילה. 4 מ-7 מה-3.
דרך אגב, זה שאני חושב שלהארדן (כרגע) מגיע ה-NVP, זה לא מגיע ממקום של זלזול בווסטברוק.
מה שהוא עושה השנה זה מדהים.
הרי זו הקדנציה השנייה שלו כמנהיג הקבוצה (9הראשונה הייתה כאשר דוראנט היה פצוע),
גם העונה, וגם אז, היו לו מיליון טריפל דאבלים, ומספרים מפלצתיים,
אבל העונה, הוא גורם לקבוצה לנצח משחקים.
וזו לא מובן מעליו, לאור הקיץ שהקבוצה עברה.
איזה הצגה של באטלר!
סטיב קליפורד עושה טכנית מיותרת –
ובעצם נותן לבאטלר לעשות את ה-50 שלו.
הכל מתוסרט מראש, בחיי.
מנקודת מבט של הפיסטונז – ניו יורק, שרלוט וושינגטון מפסידות וזה טוב, נהיה עוד יותר צפוף. אורלנדו ושיקגו מצופוות אותן עוד יותר.
מילווקי היחידה שטיפה ברחה למעלה, אבל אי אפשר לא לפרגן להם אחרי ערב כזה.
מחר יש לדטרויט קרב אדיר.משחק נגד אינדיאנה בבית
אין יותר מזה.
ואחר כך שרלוט, גם בבית.
2 משחקי מפתח. המזרח יכול לברוח לנו.
באטלר: אליפות? אפשרי. A long way to go….
סחטיין על דנבר, הווריורס עם 56% מהשדה ו-8/14 משלוש ועדיין הם לגמרי במשחק.
קיירי, סמית' ודלנבי פצועים, לברון ולאב חולים, ערב קליעה נוראי מבחוץ, ובכל זאת הם מנצחים. וזאת כשרק שני שחקנים שיחקו מעל 30 דקות.
נכון שהם יותר פגיעים, אבל אני חושב שאתם מעט קשים איתם. בטח שממשחק עם כשירות כה נמוכה של הסגל אי אפשר ללמוד יותר מדי.
לברון ולאב חולים, לא שמעתי על זה.
יש משהו בדבריך
דריימונד גרין עם טריפל דאבל.15 נק 13 אסיסטים ו10 ריבאונדים