לא ציפיתי/מתן גילור

תוצאת תמונה עבור ‪east vs west NBA‬‏

לאור הדיון שיש באתר לגבי מזרח-מערב החלטתי להביע את דעתי בעניין באמצעות שיר.

הלחן הוא של השיר "לא ציפיתי" של אם.סי. קרולינה ואת הרעיון שאבתי ממה קשור שעשו לשיר יופי של קאבר (בתחתית הפוסט).

הוראות הפעלה: יש להפעיל את הסרטון ותוך כדי לקרוא את השיר עם הלחן.

***

יו יו – מזרח 2017 איז אין דה האוס

 

אני לא ציפיתי

שבמחזור מספר שלוש

קאבס יתנו לרפטורס בחוץ בראש

לא לזה אני ציפיתי

אני אומרת שציפיתי

מדווין וויד לפחות

רק הוא ורונדו משחקים כמו עגלות

ולא לזה אני חיכיתי

 

האליפות סגורה מראש

האלופה כבר ידועה

אם מישהו מותח זה דרק רוז ת'מפשעה

אחרי מחזור שלוש נגמר בקונפרנס העניין

אחרי שלוש דקות נגמר לדווין וויד החמצן

"הוא רוקד על המגרש דווין וויד נותן לחבר'ה שואו"

נכון דווין וויד רוקד אך הריקוד שלו הוא סלאו

"חשבתי שניתן פה פייט תראי הבאנו שחקנים"

הבאתם שחקנים מאחוזת ראשונים

 

אני לא ציפיתי שבמחזור מספר שלוש

תראו כבר רונדו מאיים שהוא יפרוש

לא לזה אני קיוויתי

מדווין וויד ורונדו ציפיתי

רק מי זוכר מתי

לראות אותם משחקים היה מרגש

אולי מנחם לס

 

וגם במערב נורא מותח כי אני

מתה כבר לדעת מי ייקח מקום שני

"במערב יש תחרות תראי ת'ג'אז והדובים"

כל היום רק נכנסים לביתי חולים

 

אני ציפיתי מקווין הכוכב

להרוס כבר את גשר הזהב

לזה אני קיוויתי

כן כן אני חיכיתי

להיכל התהילה

אך הוא ברח כמו שפן למחילה

לא לזה אני ציפיתי

https://www.youtube.com/watch?v=MzOPVE8O_r0

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
20 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
יניב
יניב
02/01/2017 12:26:44

גדול .אהבתי 🙂

כריסטופר מולטיסנטי
כריסטופר מולטיסנטי
02/01/2017 12:47:24

הוידאו בסוף – פרייסלס
גדול מתן

גיא
גיא
02/01/2017 12:53:28

גדול, מתן.

"אני ציפיתי מקווין הכוכב
להרוס כבר את גשר הזהב" –
לפנתאון!

עידו גילרי
עידו גילרי
02/01/2017 13:10:30

.חמוד. כדאי אולי לציין שגם הביצוע של קרולינה הוא למעשה קאבר לשיר שנקרא its a pity ( השתוללו שם עם המקוריות בעברות).

מתן גילור
02/01/2017 13:13:19

אל תשאיר אותנו במתח.
תן קישור לשיר המקורי, כדי שכולנו נכיר 🙂

עידו גילרי
עידו גילרי
02/01/2017 13:20:22
ינון יבור
ינון יבור
02/01/2017 13:49:02

לא הכרתי. שברת לי מיתוס כי חשבתי שזה של קרולינה במקור.

פאקו
02/01/2017 13:21:14

מעולה מתן. רק שציפיתי לראות את הקליפ לשיר של קרולינה, ולא את מה ששמת (מעניין למה שמת את זה…).

עידו גילרי
עידו גילרי
02/01/2017 13:22:29
הגב ל  פאקו

אני דווקא לא ציפיתי….

פאקו
02/01/2017 13:40:50

יודע צדיק וגו'.

רועי ויינברג
02/01/2017 15:04:39

🙂

דורון האסטבן
דורון האסטבן
02/01/2017 15:04:59

מתן גילור איש השנה של ההופס,
תודה על כל העידכונים (כולל שעות הקרנות המשחקים בטלוויזיה)
ההומור הדעות ההגנה (לברון התקשר להודות לך)
על האהבה בכתיבה
על המופלאות והכיפיות בכתיבתך, כולל משוררות בפוסט זה.
תצליח ותבורך מתן!!!

דינגו
02/01/2017 17:14:00

קולות צחוק כבושים נשמעו במשרד אי שם בישראל

מנחם לס
מנחם לס
02/01/2017 18:10:54

אני יודע שקשה למצוא חרוז למנחם לס, מלבד משהו שניגמר עם ASS

Berch
Berch
02/01/2017 18:58:34

ורי נייס…

אפלטון
אפלטון
02/01/2017 19:00:19

טוב אתה 🙂
גם אני למדתי משהו חדש היום שזה שיר מעוברת.

אמיתי
אמיתי
02/01/2017 19:21:36

אדיר!

לא משנה שמות
לא משנה שמות
02/01/2017 19:25:24

יפההההההה

המשגיח
המשגיח
02/01/2017 21:41:32

מצוין מתן.
אבל, וויד דווקא בסדר

אסף
אסף
02/01/2017 22:15:53

מעולה מתן, לא ידעתי שהשיר לא של קרולינה (זמרת אדירה בעיניי),
האמת גם לא הכרתי את הגרסא של "מה קשור".