מעורב ליום שני שמדבר רק דרך וידיאו / מנחם לס

 

1. עכשיו התור של סיג'יי מקלולום לשפוך 43 נק'

(ראו את הטור שלי מהיום!)

2. הדאנק המהמם של ברנדון אינגראם על טורונטו  שעשה 73-74

3. השלשה של טים הרדאוויי (כחלק מ-29 נק') שהביאה הארכה

*

 *

 4. מילסאפ מבריג 32 ברגים אל גוף הספארס

*

5. שחקני היום JANUARY 1

 6. שבאז מוחמד עדיין מחפש את הכדור שכריס דאן טירטר מסביבו

 

7. למה מדברים כל כך הרבה על הטרייד של מילסאפ?

 

8. עשרת הפלייז הגדולים של הסילבסטר

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
17 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
סומסום
סומסום
02/01/2017 7:53:43

תודה על המעורב.

מילסאפ הוא נכס אדיר עם תוקף מוגבל למדי, כבר בן 32. מתאים לטוענות לאליפות.
אלא שבחוזה של 20 מיליון דולר, לא יהיה פשוט לקחת אותו/ להציע נכסים בתמורה. תוהה מי בכלל יכולה להיכנס למשחק.

קאבס, ווריורז, ספרז וקליפרס חמושות ב-4 מצוין. המועמדת הכי טובה היא טורונטו, פרונט של מילסאפ ו-jv הוא חתיכת דבר, ומילסאפ יכול לשחרר את לאורי ודרוזן מאספקת נקודות סיטונית. הייתי אוסף שם מה שאפשר (לרפטורס הרבה חלקים שווים) והולך על זה בכל הכוח.

מזרחית אחרת עם המון נכסים היא בוסטון. אבל אופס, הם כבר עשו טעות ובחרו בהורפורד.

גיא
גיא
02/01/2017 9:33:24
הגב ל  סומסום

התא'נדר. נראים כמו התאמה מושלמת עבורו.
מילסאפ לא צריך את הכדור אצלו כל הזמן בשביל להצליח לתרום, יש לו קאצ' אנד שוט מעולה גם מה-3 , ויחד אתו בחמישייה, ההגנה של הת'אנדר מפחידה.
ווסטברוק – אולדיפו – רוברסון – מילסאפ – אדאמס.

יש לת'אנדר אפילו שחקן מתאים לטרייד (קנטר), עכשיו רק צריכים קבוצה שלישית שצריכה סנטר התקפי, ושיש לה נכסים מתאימים להוקס.

עגל
עגל
02/01/2017 12:49:09
הגב ל  גיא

מילסאפ לתאנדר זה פיצוץ

רביד אראל
רביד אראל
02/01/2017 11:35:05
הגב ל  סומסום

להורפורד ומילסאפ אין בעיה אחד עם השני למיטב ידיעתי.
ומילסאפ יכול לשפר את העמדה הכי בעייתית בסגל שלנו.
אבל אין לנו נכסים ששווה לוותר עליהם בשבילו שמקבלים מספיק/השחקנים שמקבלים מספיק ושאני הייתי מעביר לא שווים פרידה ממנו עבור אטלנטה.

חורחן
חורחן
02/01/2017 14:50:27
הגב ל  סומסום

מהקיץ אני מפנטז על 2 דברים שאני רוצה שיקרו בפגרה הבאה:
1. גון וול ונואל חותמים במילווקי בקיץ
2. מילסאפ או איגי לאוקלהומה
מילסאפ ואוקלהומה מתאימים כמו כפפה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/01/2017 9:10:22

תודה דוק
שחקנים מסוגו של משולם (שאני אוהב מאוד) מוכיחים כי הזריקה מחצי המרחק עדיין לא נס ליחה, ותמיד תהיה חלק חשוב מהמשחק

Berch
Berch
02/01/2017 9:21:02

תודה על המעורב.
לטים הארדוואי ג'וניור יש את אותו מוב כמו של האבא. אהבתי לראות 🙂

גיא
גיא
02/01/2017 9:27:21

מילסאפ שחקן נהדר,
אבל מי שצפה מעט בהוקס השנה בטוח שם לב שהשנה הוא קצת פחות טוב. עוד לא נפילה רצינית ביכולת, אבל הוא פחות "נודניק" בהגנה, פחות דומיננטי ברב' ההתקפה, מגיע פחות לטבעת.
אפשר לייחס את השינוי להגעתו של האוורד (שתופס המון מקום בצבע), אבל לתחושתי, השינוי גם נובע שהוא מעבר לשיא. ב-6 השנים הקודמות, הוא היה אחד הפאוור הטובים בליגה, ומתמודד ראוי לתואר ה-"אנדרייטד" של הליגה. השנה הוא עדיין שחקן מצוין, אבל הוא כבר לא מגן עילית כמו שהיה לפני כן.

אבי
אבי
02/01/2017 9:59:17

אני רוצה לראות את מילסאפ בסלטיקס הוא היה שנה שעברה נהדר ליד הורפורד אני רוצה לראות אותם משתפים שוב פעולה בעתיד

אבי
אבי
02/01/2017 10:00:36

ואז תיהיה לסלטיקס חמישייה מפחידה:תומאס בראדלי קראודר מילסאפ הורפורד

גיא
גיא
02/01/2017 10:16:31
הגב ל  אבי

תאורטית, זה אפשרי –
בוסטון צריכה לשלוח את אמיר ג'ונסון + ג'רבקו/ג'יילון בראון,
ופיננסית, הטרייד עובד.
אבל בכדי שאטלנטה יסכימו לטרייד שכזה, אני מנחש שהם ידרשו את בחירת הדראפט של הנטס.
ואז אני חושב שבוסטון לא מסכימים –
מילסאפ מבוגר מדי,
וחשוב מכך – כבר ראינו (פעמיים) שקו קדמי של הורפורד + מילסאפ עובד מצוין מול כל הליגה. חוץ מקליבלנד.

סומסום
סומסום
02/01/2017 11:19:23
הגב ל  גיא

מסכים, הורפורד הוא 4, הנסיון להפוך אותו ל-5 עלה לאטלנטה באין ריבאונד שלו, בכלל, מול הקאבס, ודריסה מוחלטת.

מילסאפ לטורונטו או לאוקלהומה, קניתי את הרעיון שלך, גיא. זו תהיה חמישיה הגנתית אדירה, ועוד יצרן נקודות בטוח לצד ראסל ואולדיפו.

אפלטון
אפלטון
02/01/2017 10:12:13

הסיבה שהשמועות על טרייד ברתיחה כי מילסאפ הודיע לאטלנטה שהוא יממש את זכות היציאה בשנה הבאה.
הכי חמה על מילסאפ זו טורונטו.
פשוט אין להם 4. בלעדיו הם הקבוצה השנייה במזרח, אבל בלי שום סיכוי לדגדג את הקאבס. איתו לפחות יש להם מראית עין שהם יעשו הכל בשביל אליפות.
לאורי מסיים חוזה השנה, הוא כבר בן 32. בשביל טורונטו זה חייב להיות עכשיו או לעולם לא. All in.
ממש מקווה שהוא יגיע לשם.

גיא
גיא
02/01/2017 10:19:35
הגב ל  אפלטון

רק להבהיר (לקורא המזדמן), למילסאפ יכולת להפוך לשחקן חופשי בסיום העונה הנוכחית.

עגל
עגל
02/01/2017 12:48:39
הגב ל  אפלטון

צודק, אם לאורי כבר בן 32 אז חלון ההצלחה שלהם הולך להיסגר בקרוב

ספלאש
ספלאש
02/01/2017 11:04:56

ב 6 הכוונה לשבאז נפייר כמובן..
מהלך נדיר, יש חשש שהכדור ברח לו ובמקרה יצא המהלך

מנחם לס
מנחם לס
02/01/2017 18:15:07
הגב ל  ספלאש

כמובן. טעות שלי. גם לי נראה שהכדור ברח לו מהיד