מעורב הופס 1/1/17: קלמסון נגד אלבאמה בגמר; הארדן במשחק 'מעולם אחר'/ מכתב לייקרי מוזר/ מנחם לס

 

 

1. אונ' קלמסון OBLITERATED אוהיו סטייט 0-31

 

אין מילה טובה יותר לתאר את ניצחון קלמסון יוניברסיטי על אוהיו סטייט 0-31 מאשר "OBLITERATED". זה היה ב-BOWL GAME המכונה 'פייסטה בול' ושהיה גם אחד משני משחקי חצי הגמר בין ארבע מהאוניברסיטאות שנבחרו ל-FINAL FOUR של המכללות. במשחק השני האוניברסיטה המדורגת מס' 1, אלבאמה, ניצחה את אוניברסיטת וושינגטון 7-24 ב-"PEACH BALL" באטלנטה.

קלמסון תשחק זו השנה השנייה ברציפות על אליפות המכללות בפוטבול נגד אלבאמה, שניצחה את קלמסון בשנה שעברה. לאס ווגאס לא לקחה יותר מדי זמן לבחור את אלבאמה כפייבוריטית ב-6 נקודות, אבל קלמסון חזקה הרבה יותר מאשר בשנה שעברה, ולי נראה שאלבאמה היא מעט יותר חלשה.

המשחק בין קלמסון ואלבאמה על אליפות המכללות (CFP) ייערך בעוד 9 ימים בטמפה.

אני מרגיש גאווה כזאת גדולה שקלמסון, העיר הקטנה בה שוכנת האוניברסיטה השכנה לביתי (פחות מחצי שעה נסיעה) שהיא מין פרבר של עירי גרינוויל, ושזאת השנה השלישית בה אני מלמד  קורס אחד בשנה (השנה לימדתי בסמסטר הסתיו קורס אונליין) היא בטופ שבטופ של המכללות!!!

קלמסון היא אוניברסיטה טובה הידועה מאד בכמה שטחי מחקר, אך בגלל שהיא במרכז ב-"BIBLE BELT" והסטודנטים שלה הם ברובם בפטיסטים דתיים, העיר קלמסון ריקה כמעט מבארים ופאבים, והסטודנטים שלה שברובם לא שותים, חייבים להגיע ב-20 דקות נסיעה לגרינוויל TO PARTY. היא סטייט יוניברסיטי אבל נחשבת ל"אחות הקטנה" של אונ' דרום קרולינה (הגדולה פי שניים במספר הסטודנטים), אבל בשנים האחרונות קלמסון עולה על האחות הגדולה בפוטבול ובכדורסל (בנשים דרום קרולינה היא שנייה רק ליוקון).

לקלמסון טכניון להנדסה מאד ידוע, וה-MECHANICAL ENGINEERING היא אחת המחלקות המעולות ביותר בארה"ב. קלמסון ידועה מאד במחקרים ופיתוחים במנועים מכל הסוגים. גם הפקולטות למחשבים ול-APPLIED SCIENCE ידועות מאד במצויינותן.

*************************************

Clemson University /ˈklɛmsən/[6] is an American public, coeducational, land-grant and sea-grant research university in Clemson, South Carolina.

Founded in 1889, Clemson University consists of seven colleges: Agriculture, Forestry and Life Sciences; Architecture, Arts and Humanities; Business; Behavioral, Social and Health Sciences; Education; Engineering, Computing and Applied Sciences; and Science.[7] As of 2015, Clemson University enrolled a total of 18,016 undergraduate students for the fall semester and 4,682 graduate students[8] and the student/faculty ratio is 16:1.[9] The cost of in-state tuition and fees is about $14,882 and out-of-state tuition and fees is $32,800.[9] U.S. News & World Report ranks Clemson University 23rd among all "national" public universities.[10] Clemson University is classified as a "highest research activity" university.[11]

**************************************

היה זה המשחק הראשון בקריירה של אורבן מאיירס, מאמנה המהולל של אוהיו סטייט – שלקח איתה אליפות מכללות, ופעמיים כמאמן אוניברסיטת פלורידה – שקבוצתו היתה SHUT OUT (הפסידה על 'האפס'). זוהי נקודה חשובה ביותר להגנת קלמסון שהירשתה לאוהיו סטייט רק 9 FIRST DOWNS.

לקלמסון יש את הקוורטרבק הטוב בנמצא, דשון ווטסון,  שהיה אחראי על 316 יארדס ו-3 טאצ'דאונים, שיפגוש באלבאמה קוורטרבק רוקי, שהיום היה מאד ERRATIC.

אני יודע שהרוב יעדיף את אלבאמה. אני הולך עם קלמסון כל הדרך, וכבר מבקש אקרדיטציה למשחק!

לנצח את אוהיו סטייט 0-31?

מי מילל ומי פילל???

2. אם למישהו עוד ישנן ספקות לגבי הארדן…

אף אחד מלבד ווילט צ'מברליין – אף פעם, וזה כולל את מייקל ג'ורדן, לא עשה טריפל דאבל שהיו בו 53 נקודות. זה מה שג'יימס הארדן עשה במשחק של 53 נק', 17 אסיסטים, ו-16 ריבאונדים, בנצחון 122-129 על הניקס.

כמה מהשלשות שלו נזרקו ממרחקים שסטפן קרי לא היה מרשה לעצמו.

קשה לתאר, למעשה בלתי אפשרי, לתאר את מה שהוא עשה (אני ראיתי רק את ההיילייטס)

אז הנה, תחליטו אתם:

 

*

*

3. גם לראסל ווסטברוק היה טריפל דאבל

4. מכתב מדריוס צוריאנו (שאני חושד שהוא דדי מתחזה): "הלייקרס אינם גרועים כפי שנידמה"

(המכתב  ממנהל ה-BLUE AND GOLD FORUM – הפורום  הראשי של המופרעים)

זהו לא תרגום מדוייק של מילה במילה. אני מוסיף ועורך כמה דברים שהם בראשו של דדי – וזה לא משנה אם באמת הוא כותב המכתב או לא – שאין לו אומץ לנכון לכותבם. באופן כללי אני נאמן מאד למקור וכותב את המאמר כפי שהוא, עם תוספת תבלינים פה ושם כדי להוסיף מעט עניין למכתב (ונושא!) משעמם כמו התפריט של מקדונלד.

אני יודע, אני יודע, חובבי הלייקרס ושונאי הלייקרס כאחד רק רואים את הכותרת ורוצים לעבור למאמר הבא. אבל רק רגע, תנו לי להסביר לכם כמה דברים די חשובים על הקבוצה שהיתה 14-2 בחודש דצמבר.

דדי – או צוריאנו – מסבירים שהרקורד המבייש הזה לא קרה בגלל שהם כאלה רעים, אלא בגלל שכל פעם הם מצאו איזה 5-7 דקות גרועות להרוס משחקים. לפעמים בתחילתם; לפעמים בסופם; ולפעמים באמצע.

הכותב טוען שלמרות 14 ההפסדים הם היו COMPETITIVE בכל אחד מה-14, ולא נראו כקבוצה החלשה יותר באף אחד מהם.

לדברי דדי – או מי שכתב את הפוסט –

In some contests they’ve led by large margins and played strongly for most of the game only have a" "bad quarter (or a terrible stretch within one) to find a way to lose.

Come from ahead losses have to be the most frustrating for players and coaches, but fans might take them even worse. There’s nothing like sitting their watching the team play well only to see them inexplicably start to play terribly and give it all back. In a post earlier this year I likened it to a gambler stacking up huge winnings at the craps table only to decide he needed to test his luck at roulette instead of just cashing in.

הוא מסיים חלק זה של המאמר בדברי נחמה לקוראיו האוהדים של "ברצוני להסביר שהפסדים כאלה שהלייקרס הפסידו פוגעים במוראל ובגאווה שלנו יותר מאשר הם מראים על חולשה כרונית."

כאן הוא מצטט מה שהמאמן לוק וולטון אמר:

. Luke Walton seems close to hitting a tipping point too, stressing how his team can play with and beat any team when they are locked in and playing the right way. That sounds cliche, but it really is true. In fact, some key lineup numbers back up the sentiment.

הוא ממשיך:

Five the Lakers six most frequently used lineups have positive net ratings. Said another way, most of the team’s key lineups find ways to outscore their opponents even if it’s only by a small margin. If you’re wondering how the Lakers are building up leads or staying in games in the first place, this is why.

("רוב הליינאפס של הלייקרס היו ברייטינג חיובי נגד היריבים; הווה אומר שעם ליינאפ נכונים אנחנו עליונים על היריב. לא בהרבה, אבל עליונים. הנה הרייטינגס של כמה קומבינציות של שחקנים כשהם משחקים יחד:

Here are the numbers (sorted by descending minutes played):

Lineup Minutes Off. Rating Def. Rating Net Rating
Russell, Young, Deng, Randle Mozgov 286 109.9 105.6 +4.2
Williams, Clarkson, Ingram, Nance, Black 193 108.9 100.0 +8.9
Williams, Clarksson, Ingram, Deng, Nance 58 132.3 104.7 +27.6
Williams, Clarksson, Ingram, Deng, Robinson 43 95.9 99.2 -3.3
Williams, Clarkson, Ingram, Nance, Robinson 43 104.5 96.7 +7.7
Williams, Clarkson, Ingram, Nance, Randle 42 107.1 99.1 +8.0

 

(ישנה לי חדשה לדדי: אם תתן לי את הסטטיסטיקה של כל משחק, ותאפשר לי לערכה מחדש, אני מנצח לך כמעט כל משחק, מלבד הווריורס נגד "נבחרת הדיג'יי'ס של דרום ת"א") 

ואז דדי או הצוריאנו הזה מרכיב לנו עוד קומבינציות, אבל הפעם קומבינציות של שלושה:

 

3 Man Grouping Minutes Off. Rating Def. Rating Net Rating
Williams, Ingram, Nance 426 111.9 104.1 7.7
Williams, Clakrson, Ingram 573 110.7 103.9 +6.8
Williams, Clarkson, Nance 464 109.7 105.0 +4.7
Clarkson, Ingram, Nance 438 109.6 105.8 +3.8
Russell, Randle, Young 430 108.8 105.4 +3.5
Young, Deng, Randle 464 105.7 106.5 -0.8
Deng, Randle, Mozgov 473 98.9 109.0 -10.1

(עכשיו הוא מודיע בקול רם בשופר, בהסתמך על שני התרשימים:)

"אם אתה משתמש בשני התרשימים, כמה דברים ברורים:

  1. הספסל של הלייקרס הוא טוב!

2. הקומבינציה הטובה ביותר – "הרביעייה הגדולה" – היא  ויליאמס, קלרקסון, אינגראם, ונאנס. (ב-386 דקות שהם שיחקו יחד יש להם רייטינג חיובי של 8.5+); ז"א שעם הארבעה האלה לא משנה מי משחק סנטר, או כל שחקן חמישי היא תהיה מנצחת!.

(הערה שלי, של מנחם לס: זוהי הטענה המטומטמת ביותר ששמעתי מאז קראתי כדורסל לראשונה בכיתה ד' של בי"ס עממי בבת גלים בשנת 1946).

3. כשראסל  ניכנס לכל קומבינציה של שחקנים, הוא מיד מביא "POSITIVE NET"

(הערה שלי, של מנחם לס: לפי דדי – או צוריאנו – אז תכניסו את ראסל ל"רביעייה הגדולה" של ויליאמס, קלרקסון, אינגראם, ונאנס, הלייקרס לא תפסיד לעולם… סליחה, הם לא יכולים לשחק 48 דקות. אבל אם הם ישחקו 36 דקות ביחד, הלייקרס יפתחו הפרש חיובי די רציני בכל 82 המשחקים, ואז יכניסו חמישייה שנייה שתצטרך לעשות דבר אחד – לא להפסיד – ואז ללייקרס מובטחים משהו כמו 65 נצחונות, מינימום, ואם כמה מ'הרביעייה הגדולה' ישחקו יותר מ-36 דקות, ה-65 נצחונות יעלו לכיוון ה-73…)

4. איזה קומבינציות לא עובדות?

. The splits with Deng/Randle/Young and Deng/Randle/Mozgov show negative net ratings. Now, some of those minutes surely have Russell on the floor too, but considering the full starting group has a positive net rating and Russell missed 13 games, I’m guessing large chunks of those minutes which led to that negative net rating involved lineups with Ingram, Calderon, or Clarkson/Lou running the “point”.

עכשיו, רק עכשיו דדי – או צוריאנו- שואל את "שאלת מיליון הדולארים":

אם הקומבינציות האלה משחקות כל כך טוב, איך זה שהלייקרס מחרבנים את הפארקט כל כך הרבה? (או במילותיו הוא:)

This poses the million dollar question: if the Lakers have these key lineups which do well, why have they been losing so many games? I think the answer to this is twofold.

שתי תשובות לשאלה, והנה הן:

1.לוק וולטון מסתבך וטועה עם ההחלפות שלו לעתים יותר מדי קרובות. היו יותר מדי דקות בהן מוזגוב ודנג שיחקו יחד עם שלושה אחרים וכולן היו דקות שליליות (במיוחד הליינאפ של יאנג, דנג, רנדל, אינגראם ומוזגוב). גם ליינאפ של קלרקסון, אינגראם, דנג, רנדל, ומוזגוב  לא הריח טוב והשאיר הרבה זבל, וישנן עוד דוגמאות לקומבינציות מהגיהנום. הוא מסיים את הנקודה הראשונה עם:

These are short stretches and it’s not every game, but there are countless other lineup examples just like these where a mix of starters and reserves just don’t seem to mix well or produce positively on the court when grouped.

2. ללייקרס אין משחק הגנה טוב. כשההתקפה מתקררת, להגנה אין יכולת לעצור את היריב מספיק.

אז עכשיו לי יש את 'שאלת המיליון דולארים': אם ההגנה שלהם כל כך מחורבנת, איך זה שהלייקרס עם  ויליאמס, קלרקסון, אינגראם, ונאנס, משחקת כל כך טוב? ואיך זה שכשראסל מתחבר במקום אחד מהם, הם ממשיכים להיות כה טובים? משהו לא מסתדר לי עם כל המתמטיקה הזאת.

צוריאנו כותב:. They go cold, the other team gets hot, and the Lakers lose.

ואז הוא מסיים:.

Of course I’d like to see that good play sustained for longer. I’d like to see the mixed lineups play better. I’d like to see Luke clean up some of his rotations and have a quicker hook on some of the players when it’s clear lineups are struggling. But, and this is something I say a lot, we have to remember that this is a young team with a young coach in the first year of instituting his schemes and how they want to play. In time, I think some of the chemistry issues will clear up. We may not be able to say the same about the team’s defense, but that’s a discussion for another day…

לי ישנה הצעה הרבה יותר פשוטה לדדי (צוריאנו):

קחו את דפי המשחקים ולהבא תשתמשו בשחקנים ר-ק בדקות שהם קולעים, ותושיבו אותם על הספסל ברגעים שהם לא קולעים. תשתמשו רק בחמישיות ברגעים שיש להם "נטו חיובי" והושיבו אותם על הספסל ברגעים של "נטו שלילי".

תסיימו כל עונה 0-82, וכל פלייאוף –0-12

( כל כך פשוט. כיצד הלייקרס לא קולטים פתרון קל כזה?)

5. דווין בוקר חייב לשפר את קליעתו מרחוק

אחד המשחקים שעברו ללא הרבה תשומת לב היה המשחק האחרון של פיניקס, ניצחון מצויין על טורונטו, הקבוצה השנייה בחוזקה במזרח, למרות 48 נקודות שקלעו דמאר דרוזן וקייל לאורי.

מה שגיליתי במשחק הוא שדווין בוקר הוא בדרך להיות כוכב בליגה, בתנאי…

בתנאי שישפר את קליעתו!

למרות שהוא קבר את השלשה שהביאה את הנצחון, ולמרות שהוא חתך וביתר בהגנת הרפטורס (את הפאסט-ברייק בו הוא עבר את קורי ג'וזף  כאילו היה עמוד חשמל מתנדנד בקרית שמונה ג'וזף יזכור הרבה זמן), וכמובן הדאנק האדיר על נורמן פאול, ולמרות כמה סלים נאים, ביניהם אחד בו הוא עבר את הסנטר לוקאס נוגיירה כאילו היה עמוד חשמל עקום בנס ציונה ללייאפ קליל, כל יכולותיו לא יכולות להעלים חולשה אחת ברורה:

לבוקר אין קליעת ג'אמפ טובה מספיק! 

היא נראית אילו היא שורטטה והורכבה ע"י טובי הביומכניים כי היא נראית כמו של ג'רי ווסט או ריק בארי עם הבדל אחד: שלהם נכנסת ושלו – לא.

לבנאדם אין קליעת ג'אמפ טובה מספיק להיות אול-סטאר בליגה הזאת. הוא היה זקוק ל-19 זריקות לקלוע 19 נקודות.  למעשה, מחודש דצמבר הוא קולע 35.7%, ובשלושת משחקיו האחרונים הוא 29.1%. כן, השלשה שלו ניצחה, אבל היא היתה היחידה מ- שנכנסה. כדי שיהפוך לכוכב, משהו דראסטי חייב לקרות עם הקליעה שלו.

6. לאריק בלדסאו י-ש זריקה אך חסרה הילה

לפיניקס ישנו גארד שני הסובל מדבר אחר: יחצ"נות.

כשהיה גארד עם כריס פול זה הכל היה "כריס פול", ואחרי הפציעה הוא שוב באותה קבוצה – פיניקס – מאחורי גארד אחר שגונב את כל הכותרות ושמו בקטע שמעל.

בניצחון על הרפטורס אריק בלדסאו קלע 22 נק' ב-9 מ-14 (עם 10 בונבונים) וה-45.5% שלו הוא אחד הטובים לגארדים בליגה הזורקים מרחוק (וכולם זורקים). ממוצעו גבוה מזה של ווסטברוק, הארדן, ג'ון וול, דמיאן לילארד, וכל השאר שיהיו באול-סטאר.

רק אריק בלדסאו לא יהיה שם.

ישנם שחקנים שנולדים חסרי מזל, ואין להם סוכן PR ראוי מרגע בריאתם. הם תמיד יהיו "האחרים". לא יעזור להם שום דבר. הם נולדו בלי ההילה (AURA)  של כוכבנות.

7. המאמן בראד סטיבנס על ה-52 של אייזיה תומאס

*

*

8. המאמן פרד הויברג על ספסולו של ראז'ון כל המחצית השנייה

לאלה המתעצלים להקשיב, או מתקשים באנגלית – "הוא לקח זאת מצויין והלהיב את כולם מהספסל"

*

*

9. הבן והאב נזרקים ממשחק שהיו בו יותר דיבורים מכדורסל

*

 

*

10. עשרת הפלייז הגדולים של שלשום

*

*

*

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 32 תגובות

  1. אתמול כתבתי בפייסבוק שלדעתי, עד כה, הארדן הוא המוביל במירוץ ל-MVP. ברור שאחרי ההופעה האחרונה – למרות שאין ללמוד יותר מדי ממשחק בודד – אני עדיין חושב כך.

  2. מעורב מעולה
    הארדן במשחק מעולם אחר , 53 17 16 אם היית אומר לי את זה לפני4 שנים הייתי בטוח שכתבת את המעורב על בקבוק קוניאק
    באשר ללייקרס ,אכן קרוב אבל רחוק יש להם את ההגנה ה 2 מהסוף בליגה ( הבלייזרס מובילים בגאון וששון )
    אחרי ההפסד הלילה למילווקי אני לא בטוח שלהויברג יהיו עוד הזדמנויות להושיב מישהו משחקני הבולס על הספסל

  3. תודה על המעורב…
    הייתכן שהרחקת משפחת ריברס היא היסטורית? פעם ראשונה שמורחקים אבא ובן ?
    האם היו הרחקות של אחים? בני דודים ?

    ואם יש תאומי מגדל סיאמיים ואחד מורחק אז השני גם חייב לצאת או שצריך שתי טכניות ?
    נראה שהליגה עוד לא התפנתה לתת את דעתה למקרים האלו….

  4. מנחם המכתב שתיארת נשלח אליך אישית או כמכתב פתוח באתר אוהדי לייקרס?
    רק לידיעתך לא דיג'יי בדרום תל אביב ☺
    הלייקרס במגמת עליה, הארדן כבר בטופ

  5. עבור מי שמרגיש ש-4 אמ;לק: הלייקרס היו כבר אלופים אם רק היו מתקיימים 100000000000 תנאים שלא מתקיימים.

  6. דווין בוקר אצלי בפנטזי, דופק לי את ה-%FG,
    יש לו move של SG, נראה וג'אמפ שוט יפה,
    שנכנס באחוזים גרועים.
    אני מקווה שהוא ישתפר כבר העונה.. (ולא העונה הבאה),
    בכל מקרה, הלילה הוא היה 9/19, ולא 19/19.

  7. תודה על המעורב.אין מילים לתאר אפילו מה הארדן עשה באמת מטורף.
    סחתיין עליו וכפי שזה נראה הקרב יהיה בינו לבין ווסטברוק שהשנה (אם הם ממשיכים בקצב הזה) לא יתחשבו במאזן הקבוצות.(אולי שובר השיוויון בין ווסטברוק להארדן יהיה מאזן הקבוצות שלהם).
    לגבי הלייקרס אז וולטון עושה טעיות אין מה לעשות הוא צעיר ועוד ילמד.בגזרה שלו אני מאוד רגוע.נקווה שזה באמת שכר לימוד של צעירים ומה שנקרא עם הניסיון בא הגובה.

      1. התכוונתי יותר לכך שהבחירה תהיה בין ווסטברוק להארדן ולא כפי שתמיד נהוג מ2 הקבוצות הטובות ביותר נגיד קליבלנד וגולדן סטייט.יכול להיות בהחלט שבסוף המאזן של יוסטון שיהיה יותר טוב מאוקלהומה יטה את הכף להארדן אבל גם זה בסימן שאלה כי נניח שווסטברוק יסיים עם ממוצע של טריפל דאבל קשה לי לראות שלא יתנו לו את הפרס

      1. ובאחוזים ממש טובים 9-16 משלוש, 5 מ-10 מהשתיים, 16 מ-18 מהקו,
        מעל 50% מהשדה וכמו שמנחם כתב הוא לקח שם כמה זריקות מדונם.

  8. הארדן במחשק מטורף לחלוטין, אגב כמעט סגר מעל 10 בארבע קטגוריות עם 8 איבודי כדור… הבן אדם היה מעורב במשהו כמו 80% מהנקודות של הרוקטס רק בצורה ישירה של נק' אישיות ואסיסטים.
    הבעיה העיקרית של הלייקרס היא שהם באמת לא שומרים והרבה חוסר נסיון וחוסר בגרות, מה שכן כל זה די היה צפוי מהקבוצה הזו ולפחות מבחינתי כאוהד הקבוצה וכתבתי את זה פה כמה פעמים זו עונה של צבירת נסיון והתגלחות של הצעירים, כל עונה של 30 נצחונות ומעלה שתחזיר את הקבוצה הזו לרלוונטיות , וולטון עשה את שלו .
    לכן מבחינתי כל דקה שמוזגוב על המגרש על חשבון זובאק/בלאק/רנדל או דנג על חשבון אינגרם/נאנס היא בזבוז בלי קשר למה אומרות שלל הסטטיסטיקות והמדדים.

  9. תודה על מעורב מצוין.
    בוקר חייב לשפר את האחוזים. הוא זורק המון כתוצאה מחופש פעולה מוחלט שיש לו בפיניקס וזה בסדר כל עוד הוא שחקן צעיר שלומד. עוד שנה-שנתיים כבר לא יוותרו לו על זה.
    בלדסו שחקן אדיר שתקוע בקבוצה חושך. היטבת לתאר.

    1. אני מאמין שקלמסון היום ברמה של אובמה, ואולי עם מט=ומנטום עדיף. היתרון בקוורטרבק הוא משמעותי.
      על כל פנים, קלמסון לא מופיעה הפעם כאנדרדוג. גם בשנה השעברה הם היו ב'ששוונג' לנצחון רק ניגמר להם הזמן.

  10. הארדן מדהים. יש מצב שזה המשחק הבודד הגדול של שחקן בעונה הסדירה. מבחינת הלייקרס – המאמר שציטטת מראה לנו כמה אפשר למתוח סטטיסטיקה בשביל להסביר כל טענה בערך.

    תודה על המעורב.

      1. מתוך חמש הליינאפס שהוא הזכיר רק 2 משחקות כמות משמעותית של דקות בממוצע (אחת 7.9 דק', אחת 2.4 דק'). מבחינת השלשות זה פחות רלוונטי – כדורסל משחקים 5 על 5, לא 3 על 3.

        יתרה מזאת, רוב הדקות של נאנס/וויליאמס/אינגרם/קלארקסון, כמחליפים, הן מן הסתם מול המחליפים של היריבות ולא מול שחקני החמישייה שלהן. וולטון יכול לעלות למשחק כלשהו עם ארבעתם (כשהם כשירים) בחמישייה ולא בטוח שינצח.

        החמישייה השנייה של הלייקרס טובה מהמון חמישיות שניות ברחבי הליגה. הבעיה היא שהחמישייה הראשונה שלהם חלשה מהמון חמישיות פותחות אחרות.

        1. הטיעון השני קשור לראשון והוא מתייחס לזה.
          עכשיו תתייחס לנקודה שהוא מנסה להעלות שהיא בסך הכל: הלייקרס לא ממש גרועים כמו מאזן ה14-2 שלהם בדצמבר והיו תחרותיים בהרבה מהמשחקים האלה.הוא מנסה להסביר איך.
          כל שאר הדברים שאמרת הוא מציין במאמר שלו. אז איפה בדיוק הוא מעוות את הסטטיסטיקה?

  11. תודה מנחם, למרות שאני ממש לא מבין למה אתה מקדיש כל כך הרבה זמן ללייקרס. באמת לא קבוצה ששווה לדבר עליה. אולי שנה הבאה, או עוד שנתיים. אבל אפילו הבטחה גדולה כמו במינסוטה אין שם.

  12. מנחם מעורב נהדר

    למי יש ספקות בקשר להארדן? לי
    לפי ההיילייטס זה נראה כמו משחק אימון. שלשות פתוחות לגמרי ובלי הגנה, לא על השלוש ולא בצבע. לא פלא שנכנס לגרוב כשמקבל שלשות בכאלה קלות + מלא נקודות מהעונשין.

    אני עדיין מצפה לראותו (ואת יוסטון כולה) מתרסקים בסיבוב הראשון בפלייאוף.

    1. אין לי ספקות בקשר להארדן אבל בהחלט יש לי ספקות אם יוסטון שווה במקרה הטוב מאוד שלה יותר מסיבוב ראשון בעיקר אם תפגוש איזו ממפיס או יוטה קשוחות כאלה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט