אירועי דיומא – 01.01.2017 / רועי ויינברג

כדורגל:

ליגת העל הישראלית – מחזור 16:

19:00-מ.ס אשדוד-הפועל אשקלון (ספורט 5+לייב). קרב תחתית בדרום. בהנחה שהפועל תל אביב מתפרקת, אשדוד במקום האחרון עם 10 נקודות ואשקלון עם 12 במקום לפניה (במצב הקיים אשדוד עשירית עם 13 ואשקלון אחרונה עם 12). אחת מהן יכולה להיות היורדת השנייה וכל נקודה חשובה לכל אחת מהן. אשקלון בכושר טוב יותר וניצחה בדצמבר, בניגוד לאשדוד. משחק לא ברמה גבוהה אבל כזה שהשלכותיו יורגשו בסוף העונה.

20:15-בני סכנין-הפועל באר שבע (ספורט 1).האלופה המכהנת, באה למשחק עם גביע הטוטו. יכול להיות שהניצחון באותו גמר על עירוני קריית שמונה יוציא הקבוצה מהכושר הרע יחסית בו הייתה לפני הגמר (הפסד לרעננה ותיקו מול הפועל ת"א המתפרקת). הם עדיין מחזיקים ביתרון של 7 נקודות (לפני פתיחת המחזור) על מכבי תל אביב במקום השני, אבל העונה עוד ארוכה. סכנין, לעומתם, סיימו את דצמבר ללא הפסד ועם ניצחון מרשים על מכבי חיפה. הם יכולים להוציא נקודות בדוחא מול כל קבוצה, כולל באר שבע.

פרמייר ליג – מחזור 19:

15:30-ווטפורד-טוטנהאם (ספורט 1). טוטנהאם עם שלושה ניצחונות רצופים ובאה למשחק בכושר טוב, כשהיא לא מאבדת נקודות מול הקטנות. ההגנה החזקה שלהם ספגה 3 שערים בלבד בדצמבר (ו-13 כל העונה, מקום שני אחרי צ'לסי בליגה) ובזכותה הם מצליחים להשאר צמודים מאוד לטופ 4, מרחק נקודה בודדת לפני המחזור. ווטפורד, לעומתם, קבוצת אמצע טבלה פר אקסלנס שכבשה 22 שערים בלבד העונה. ההוטספר יודעים לא ליפול במשחקים כאלו, אבל הם יכולים להיות מופתעים הערב.

18:00-ארסנל-קריסטל פאלאס (ספורט 1). משחק בין 2 קבוצות שלא בכושר מדהים. ארסנל ניצחה בקושי את ווסט ברומיץ' אחרי צמד הפסדים לסיטי ואברטון, אבל הקבוצה של ונגר במקום הרביעי המוכר היטב ויכולה להגיע לשלישי היום, כשהם עדיין לא ויתרו על האליפות (או שכן, הם בכל זאת ארסנל). קריסטל פאלאס, עם סם אלרדייס על הקווים, מנסה להשאר בליגה. ביג סם סייע להם להוציא נקודה מווטפורד, אבל קשה לראות אותם מצליחים לנצח בעוד דרבי קטן של לונדון.

כדורסל:

גביע המדינה – שלב רבע הגמר:

21:00-מכבי אשדוד-מכבי חיפה (ספורט 5). אחרי פתיחת עונה רעה חיפה עם שני ניצחונות רצופים ואולי עלתה בחזרה על דרך המלך. אשדוד עם ניצחון אחד בחמשת המשחקים האחרונים והפסידה לחיפה ב-21 הפרש מוקדם יותר העונה, מה שהופך אותה לאנדרדוג המובהק הערב.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 6 תגובות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט