אירועי דיומא – 31.12.2016 / דוד "פאקו" סעדה

 

 

מאחלים מכאן 2017 שמחה לכל קוראי וכותבי הופס

כדורגל:

פרמיירליג – מחזור 19:

17:00-מנצ'סטר יונייטד-מידלסבורו (משולב בספורט 2). יונייטד בשבועות האחרונים הפכה להיות מה שציפו ממנה בתחילת העונה – קבוצה חזקה המנצחת ללא הפסקה. היא כבר סופרת ארבעה נצחונות רצופים, לא מעט בעקבות ההכנסה של הנריך מחיטריאן לעניינים (מומלץ לחפש את השער האחרון שלו מול סנדרלנד). השדים האדומים לא אמורים להתקשות מול קבוצת התחתית שמולם, גם אם זו הקשתה מעט על קבוצות כמו סיטי וארסנל העונה.

17:00-צ'לסי-סטוק סיטי (משולב בספורט 2). צ'לסי בלי ברקסים. הקבוצה כבר הגיעה ל-12 נצחונות רצופים, והשוותה את שיא הנצחונות של עצמה, והיא בדרך לשבירת שיא הנצחונות בליגה (14). מולה מתייצבת קבוצה שנחשבה לאחת הקשוחות בליגה בעונות הקודמות, אך העונה אין לכך זכר, כפי שגם התבטא בתבוסה 4:1 לליברפול. נראה כמו ניצחון נוסף לכחולים.

*מומלץ היום* 19:30-ליברפול-מנצ'סטר סיטי. וואה, וואה, וואה. איזה משחק. משחק בין ליברפול השנייה לסיטי השלישית הצמודה בקרב על המקום השני ועל המרחק מצ'לסי המובילה. ליברפול חזרה לכושר האימתני מהמשברון שפקד אותה לפני כשבועיים, לא מעט גם בזכות ההחזרה של מיניולה אל בין הקורות במקום קריוס. היא כבר עם שלושה נצחונות רצופים, כשחלקם עם אופי (כמו מול אברטון) ובחלקם היא דורסת (כמו מול סטוק). סיטי שמולה חזרה גם היא לכושר הטוב לאחר משבר יותר רציני, וגם היא אוחזת בשלושה נצחונות רצופים. החדשות הטובות מבחינתה היא שעשתה זאת בלי אגוארו, והוא חוזר בתזמון מצויין מההרחקה למשחק החשוב הזה.

ליגה סקוטית – מחזור 21:

14:15-ריינג'רס-סלטיק (ספורט 5). הדרבי של גלזגו, או כפי שהוא מכונה ה"אולד פירם", הוא אחד המשחקים האמוציונליים ביותר שיש. היום הוא מעמת את סלטיק המובילה עם ריינג'רס שבמקום השני. עדיין, לא מדובר בקרב שווה כוחות. סלטיק שולטת בשנים האחרונות בליגה ללא מיצרים, וגם העונה היא עם 18 נצחונות ותיקו אחד. מנגד, ריינג'רס חזרה לעניינים לאחר פשיטת רגל שהובילה אותה לליגה השנייה, אך הקבוצה עלתה בחזרה לליגה הבכירה, והתמקמה שוב במקומה הטבעי. עדיין הירוקים של סלטיק עדיפים בהרבה על הכחולים של ריינג'רס.

ליגת העל – מחזור 16:

16:00-הפועל כפר סבא-הפועל חיפה (ספורט 1). משחק תחתית חשוב לשתי הקבוצות. כפר סבא מקרטעת בתחתית, והיא כבר שישה משחקים ללא ניצחון. בנוסף, היא נקשרה שלא בטובתה לענייני הפירוק של הפועל ת"א, כאשר הבעלים שלה הוזכר כרוכש פוטנציאלי. מהצד השני, חיפה זוכה להצלחה יחסית עם צוות האימון החדש, לאחר שזכתה לניצחון ותיקו בשני המחזורים תחת הצוות. האדומים ינסו להמשיך את המגמה נגד ההרכב החסר של כפר סבא.

18:00-הפועל רעננה-עירוני קרית שמונה (ספורט 5 לייב, פריצות בספורט 1). רעננה, למרות ההפסד הנדיר שהנחילה לבאר שבע לפני שני מחזורים, לא בדיוק מככבת בליגה, והניצחון על האלופה הוא היחיד שלה בחמשת המשחקים האחרונים. קרית שמונה לעומת זאת נמצאת בצמרת, ובארבעת המשחקים האחרונים עם תומר קשטן מאחורי הקווים היא זוכה לשני נצחונות ושני תיקו. הקבוצה הצפונית תנסה לשים את התבוסה בגמר גביע הטוטו לב"ש מאחוריה, למרות הפציעות של עאבד וברוסו במשחק..

18:15-מכבי חיפה-בני יהודה ת"א (ספורט 1). מכבי חיפה ירדה למקום הרביעי לאחר ההפסד המאכזב בבית לסכנין. הקבוצה, שניצחה לפני כן את הפועל ת"א בחוץ, לא מסוגלת לשמור על הבית, כפי שנראה משני ההפסדים האחרונים בסמי עופר. נראה שהרצף המאכזב הזה הוציא את המאמן מולנסטיין משלוותו, מה שאמור לגרור שינויים רבים בהרכב הקבוצה. הירוקים גם החליטו לשחרר השבוע חמישה שחקנים מהסגל. בני יהודה "טיפסה" בינתיים למקום הלפני אחרון עם שתי תוצאות התיקו תחת צוות האימון החדש, והיא צפוייה להגיע בהרכב חסר למשחק.

20:30-הפועל ת"א-מכבי פ"ת (ספורט 1). סאגת הפירוק של הפועל ת"א תפסה השבוע כיוון עצוב מבחינת הקבוצה, כאשר בתום הדד ליין שניתן לרוכשים פוטנציאליים לרכוש את הקבוצה לא התקבלה אף הצעה משמעותית. משמעות הדבר היא שהקבוצה הולכת בוודאות לפירוק, וכי 9 נקודות אמורות לרדת ממאזנה. בתרחיש הפסימי הקבוצה עלולה להפסיק להתקיים לאחר המחזור הנוכחי, וכל תוצאותיה העונה יבוטלו. זהו תרחיש עצוב מאד לאוהדי הקבוצה ולמעשה לכל מי שמעורב בכדורגל בארץ. הכיוון הסופי אמור להתברר השבוע. תחת נסיבות אלה, לא ממש ברור באיזה מצב נפשי תתייצב הקבוצה היום. מכבי פ"ת הצליחה להשיג ניצחון ראשון לאחר תקופת דשדוש, מה שהעלה אותה למקום השלישי, והיא תופסת היום את האדומים במצב אידאלי מבחינתה.

 

כדורסל:

רבע גמר גביע המדינה:

19:15-הפועל ירושלים-בני הרצליה (ספורט 5). אחלה של משחק. לירושלים יוצא כבר פעם שנייה ברצף להיפגש עם אותן קבוצות פעמיים באותו השבוע – בליגה ובגביע. מול הפועל ת"א היא ניצחה פעמיים, אך מול הרצליה השבוע היא הובסה בחוץ. בכלל, ירושלים כמעט לא מצליחה לנצח השנה בחוץ, וזה היה לה הפסד החוץ החמישי ברציפות. למזלה, המשחק היום הוא בבית. הרצליה השנה היא אחת הקבוצות החזקות בארץ, עם שילוב טוב של ישראלים וזרים, כשהמוביל כמובן הוא הישראלי הטוב בליגה – כארם משעור. משעור נתן עוד הצגה עם דאבל דאבל מול ירושלים השבוע, אלא שהוא נפצע בסיום המשחק. בלעדיו ירושלים פייבוריטית ברורה לעלות לחצי הגמר.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 17 תגובות

  1. תודה רבה פאקו.
    וונדה גלוב- יום 55.
    עוד 4942 מיילים ימיים להקפת העולם.
    פוג ופספרטו ממשיכים את המירוץ שלהם ראש בראש.
    אחרי שתומסון צמצם כבר ל-35 מיילים מלה קלאצ', הוא קיווה שהרמה שתקעה את לה קלאצ' תזוז מזרחה ותפנה לו מקום להמשיך לשעוט בראש. אך לנפטון כללים משלו. פעם הוא נותן ופעם הוא לוקח.
    הרמה נשארה במקום ותומסון נתקע ישר במרכזה. לה קלאצ' שעשה פנייה מערבה מוקדם יותר קיבל יותר רוח משולי הרמה ותפס פער שעומד כבר על 138 מיילים מתומסון.
    כל הרוחות כרגע הן קדמיות כך שהפוילים לא משחקים תפקיד ומה שמכריע היא לא הטכנולוגיה אלא יכולת הניתוח של התנאים, העייפותתהפיזית והמנטלית וכמובן המזל.
    המצב האידיאלי לשני המתמודדים הוא להישאר כמה שיותר מזרחה וזה מה שתומסון ניסה לעשות, אך בתנאים שנמצאים כרגע הם חייבים לעשות מה שאפשר כדי לקבל קצת רוח, גם אם זה אומר להתפשר על המסלול האידיאלי.
    כשהמתמודדים מתקרבים לקו המשווה לפחות מזג האוויר נהפך נעים יותר והם יכולים להיפטר ממעילי הסערה והבגדים התרמיים, ולעבור לבגדי קיץ. אחרי קו המשווה גם יוכלו לתפוס את רוחות הסחר שיקחו אותם חזרה הביתה. אך עד שיגיעו לשם יש להם כמה ימים טקטיים ביותר שבהם הם חייבים לנצל כל בדל רוח על מנת לקבל יתרון על המתחרה.

    1. תודה אפלטון על העדכון.
      אני מבין שלתומסון עדיין יש סיכוי לא רע לעבור את לה קלאץ'.
      כמה אחוזים מהמסע כבר עברנו (אנחנו כאן על הספה מרגישים שותפים), בערך 90%?

        1. אנחנו גם שותפים כי קר לנו, יש רוח מדי פעם, נרטבות לנו קצת הנעליים, כשהידיים קרות קשה לקשור את השרוכים, צריך ללבוש שתי שכבות אפילו בבית, לנעול נעלי בית טובות, דברים כאלה.
          אז אנחנו ושייטי וונדה גלוב סובלים ביחד.

    2. הלואי שיתקעו בקו המשוה כי הסערה ממערב לצרפת לא תשהה בסביבה זמן רב וכבר ב 15 לחודש ממערב לצרפת תשב רמה אכזרית המדכאת כל סערה .
      הסערות יעלו צפונה וירדו למרכז אירופה לפי הצפי הנוכחי .
      בקשר לתומפסון רק עייפות פיזית ומנטלית להבנתי מנעה ממנו לחתוך מערבנ יחד עם לה קלאץ או בסמוך מאד אליו .
      היה גם די ברור שלאחר צמצום כל כך מסיבי ואגרסיבי הבחור יתעיף .

  2. היום שני משחקי חצי הגמר אליפות המכללות בפוטבול.
    ב-3 אלבאמה נגד וושינגטון באטלנטה, וב-7 קלמסון נגד אוהיו סטייט בפיניקס

כתיבת תגובה

סגירת תפריט