מעורב הופס ליום חמישי: מסע ההשמצות של קרל ג'ורג' הגיע לפורטלנד / מנחם לס

1.כרמלו אנטוני ניזרק בגלל חבטה בראשו של  טאבו סופולושה

 

 תחליטו אתם:


*

2. ג'ימי באטלר 40 נק' וסל נצחון

*

3. מסע ההשמצות של ג'ורג' קרל הגיע לפורטלנד

הייתכן שג'ורג' קרל סובל מדרגה ג' של דימנשיה?

דרגה א' היא הדרגה בה אתה OUT מחלט ולא יודע את ימינך משמאלך; ואתה לא בטוח אם האשה שלידך היא אשתך או עוזרת הבית.

דרגה ב' היא דרגת הדימנשיה לפני שאתה ניכנס לאאוט מחלט, ואתה מאמין בדברים פנטזיונים כגון שאתה יכול לשחק פוינט גארד ב-NBA, או שהלייקרס תהיה קבוצה רלוונטית לפני שנת 2022.

דרגה ג' היא הדרגה הראשונה של תחילת המחלה, הדרגה בה הרופא שולח אותך ל-MRI של מוחך כי אתה מתחיל לשים בכוס הקפה שתי כפיות מיץ תפוזים במקום  שתי כפיות קפה, ומתחיל להשמיץ את חבריך, בניך, ואנשים שעבדו עבורך או שאתה עבדת עבורם.

ג'ורג' קרל ניכנס בשבועות האחרונים לדרגה ג', ומוטב שכך תקרא את ספרו החדש, וראיונותיו האחרונים בטיווי.

אתמול הוא הגיע להעלבות והשמצות של פורטלנד.

זה מה שהוא אמר על מה שקורה בקבוצה החמודה: "מאחר ומאמנה טרי סטוטס הוא מאן גדול, הבעייה בקבוצה היא לילארד".

 קרל דיסקס מה הבעייה העיקרית עם הקבוצה המדדה עם רקורד של 20-13: דמיאן לילארד!
סטוטס מיד ענה לקרל
View image on Twitter
, "My conclusion is that Damian Lillard is getting too much attention," when asked what is wrong with Portland after reaching the second round of the playoffs last season.
את רמלו אנטוני, קניון מרטין, וג'יי אר סמית' הוא כינה  (  "SPOILED BRATS" (" per the New York Post's Marc Berman."

כרמלו אנטוני אמר היום לניו יורק פוסט: ("I just hope he finds happiness in what he's doing, (per Frank Isola of the New York Daily 
לומר על לילארד – רוקי העונה של 2012-13 ופעמיים אול סטאר עם בחירה ל-NBA אול סטאר טים, והכל כשהשחקן הוא בן 26 מראה על התחלת דימנשיה.

 

5. גריק פריק עם דאנק מפלצתי ביד שמאל

(בנצחון המצויין על דטרויט בהפרש 25 נקודות!)

 *

6. מייקל נגד לארי: שלשום לפני 25 שנה

*

*

7. רגעים מצחיקים ביותר בליגה

*

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 46 תגובות

  1. הבעיה עכשיו עם קארל, היא שלא משנה מה הוא יגיד, אנשים יגיבו ישר חזרה לגופו של אדם, ולא לגופו של עניין.

  2. כל מה שהוא אמר על כרמלו ג׳יי אר ומרטין נכון. בקשר ללילארד – לא בטוח.
    אבל מה שבטוח זה שהדוק שלנו התבלבל ונדמה לו שהוא דוק אמיתי ולא אחד כזה של ביו מכאניקה, מה ששם אותו לפי ההגדרה שלו בשלב ב של הדימנסיה.
    תהיה בריא דוק שמוק, מחזיק לך אצבעות.

  3. קארל צודק אבל באיחור גדול,איפה הוא היה כשהוא היה המאמן של דנבר? הוא שותף לפשע ומאמן שלא הגיע להישג גדול כמו אליפות.

  4. ג'ורג' קארל מתנהג כמו מי שבאמת לא מעניין אותו מה יחשבו ומה יגידו. הבעיה שמישהו עלול לקחת אותו ברצינות ולהתחיל להרים אבנים ולפתוח קופסאות שיזעזעו את הליגה

    1. בקידום הספר שלו השבוע גם עלו אמירות בוטות בנוגע לשימוש בסטרואידים בליגה, לא ביסס על משהו קונקרטי אבל דיבר על הנושא.
      ומעבר לזה המקבץ של הפינה של שאק פשוט אדיר!

      1. שנייה עוד לא שתיתי אותו אבל יכול להישבע שאני מריח גויאבות כבר יומיים ותאמין לי שהבוקר קמתי עם העוזרת במיטה?

  5. ג'ורג' קארל אומר את האמת שלו ושכולם ינשמו. יש לו עשרות שנות ניסיון והצלחה כבירה לצד לא מעט כישלונות בדיוק כמו לארי בראון למשל. אין טענה אחת שלו שאין בה גרעין אמת. נכון שנטה לסכסוכים עם כוכבים. נכון שהשיטה שלו תמיד הייתה לדבר עם התקשורת ופחות עם שחקנים. דימנסיה ממש אין לו.

    לגבי לילארד אי אפשר להתעלם מכך שהכוכב הכי גדול ששיחק איתו לא רצה יותר לשחק לצידו. אי אפשר להתעלם מכך שלמרות אחוז יוסג' גבוה יש לו ממוצע אסיסטים עלוב לקריירה עד כה. ואי אפשר להתעלם מכך שההגנה הגרועה (יותר גרועה משל הארדן) שלו ושל מקולם בקו האחרוי גורמת לשחקני הגנה סבירים עד טובים בקו האחורי להיראות גרוע ביותר. זה עדיין לא הופך את לילארד לתורם שלילי או לשחקן לא טוב. אבל זה מסביר למה פורטלנד כן קבוצת פלייאוף אבל לא הרבה יותר מזה ברגע שאמינו בחוץ.

    זה שיחצני וסוכני השחקנים הפכו למכה תקשורתית בליגה כשהם הופכים כל דבר לשערוריה או עסק גזעני (לברון ופיל) לא פחות נורא בעיני ממאמן שאגר בבטן 40 שנה פורק הכל בצןרה ילדותית משהו. אגב אם אתם חושבים שספר כזה לא עבר יעוץ משפטי אז אתם טועים. העובדה היא שהספר מכיל לא מעט דברים עסיסיים ופוגענים כלפי שחקנים והנהלת הליגה ואני מוכן לשים כסף שלאף אחד לא יהיה את הביצים לתבוע את קארל אלא רק ילכלכו, עליו אישית. כך שאם האמון האישי שלו יסדק הציבור לא יאמין לטענות אחרות שלו כגון על השימוש הרחב בחומרים ממריצים או משפרי יכולת בליגה.

    1. למישהו יש ספק שחיה אלתטית כמו ווסטברוק לא בנוי על סטרואידים וחומרים ממריצים שעוזרים לו להיתאושש במשך כל העונה?

        1. חוץ מלרשום את השם של ברייאנט בתחילת הפרק ,הוא עשה הכל מצחיק אותי שמצביעים אצבע מאדימה כלפי לברון אני לגמרי תומך בטענה של גיא שמשתמשים בסמים כדי להחלים מפציעות, קרי עונה שעברה דוגמא טובה לכך הוא החלים במהירות לא הגיונית מהפציעה עונה שעברה. מה שקארל עושה פה מזכיר לי את התגובות של ידיעת הציבור אני רוצה הוכחה.

          1. לא שאני בא להגן כאן על קובי בריאנט ולא שאני שולל את השימוש בסטרואידים אבל בשביל הצדק ההיסטורי הטיפול שבריאנט קיבל היה נסיוני והיום מקובל הרבה יותר ונקרא אורת'וקיין ((orthokine).
            מדובר על הזרמת טסיות דם לאיזורים רגישים כדי למנוע התפתחות דלקתית כרונית.
            אין לזה ממש קשר לסטרואידים

    2. I'm talking about performance-enhancing drugs–like steroids, human growth hormone, and so on. It's obvious some of our players are doping. How are some guys getting older–yet thinner and fitter? How are they recovering from injuries so fast? Why the hell are they going to Germany in the off-season? I doubt it's for the sauerkraut.

      לדעתי, זה פופוליזם זול.
      הוא נמצא ב-NBA כל כך הרבה שנים, וכל מה שיש לו לומר זה "זה ברור שחלק מהשחקנים משתמשים",
      בלי רמז, שמץ, או בדל של הוכחה .

      בכדי שנאמין בטענות כאלו (ואני מסכים שזה יותר מסביר שיש שימוש בחומרים אסורים בליגה – רק לשימושים שונים מהטענות המקובלות. לא בשביל להתחזק, אלא בשביל להחלים), צריך הוכחות. במקום עם כל כך הרבה משתתפים, מקום בו שחקנים חולקים מאמני כושר, בו צצות מקצועי עובר מקבוצה לקבוצה, אם השימוש היה כל כך נפוץ, ובקרב שחקנים "בפרופיל גבוה", אני מנחש שהכדאיות הכלכלית הייתה מפוצצת את הבועה. זו הייתה הסיבה למפלה של ארמסטרונג, וזו הייתה הסיבה לחלק גדול מהחשיפות ב-MLB.

      בהעדר סימוכין, מה שקארל אומר הוא לא יותר מספקולציה (הוא אפילו לא אומר "אני יודע ש- ", או "אני שמעתי על -" , הוא רק אומר "זה ברור ש-")

    3. גון מצחיק שגון קארל אומר את האמת שלו אחרי שפוטר, תאמין לי שמיליוני אנשים היו מוכנים להחליף אותו הוא הרוויח מיליוני דולרים על גבם של השחקנים (כן הוא לא היה מאמן טוב), לי זה מרגיש הזדמנות לסחוט עוד כסף על ידי השפלה של האנשים שהרווחת על גבם. כמעט בכל טענה יש גרעין אמת אבל כשאופפים אותה בשקרים האשמות שווא היא רחוקה מהאמת כרחוק מזרח ממערב. כשאתה מאשים שחקנים אתה צריך להביא הוכחות חותכות ראיות… ברייאנט לא יכול לתבוע אותו על זה וחבל (במפורש מדובר על קובי).

      1. מתי אתה רוצה שיאמר את האמת כשהוא עדיין מאמן? תמיד אפשר לזכור מישהו בזקנתו אבל ג'ורג' קארל הוציא תחת ידיו קבוצות מפוארות כשחלקם ללא סופרסטאר מובהק. אני שונא את הביטוי המפאייניקי "על הגב" כאילו הפועל הוא הערך האמיתי והמנהל מיותר ורק עושק את שכרו.

        לגבי האשמות שונות ומשונות זכותו המלאה לכתוב. סגנון הכתיבה וחלק מהדברים הם חסרי טעם ילדותיים ואכן ללא הוכחות.. אבל אין הוכחה ששיקר. וכפי שאמרתי אם הוא טועה שיתבעו אותו. הNBA יכולה לעשות הרבה יותר כדי להדק את צורת הבדיקות והשקיפות שלהם. אם אין לה מה להסתיר למה היא לא לוקחת את הצעד בכיוון. אם אין שימושים של חומרים מורכבים ומשפרי יכולת למה השחקנים לא יצאו עליו כפי שיצאו עליו בעניין דמות האב שלא הייתה בחייהם של השחקנים? למה בנושא הזה התקשורת לא יוצאת וחוגגת ומשפילה או מפריכה את דבריו? אם אתה טוען שאין כזה דבר קשר שתיקה עיתונאי או באירגון אני אחלוק על זה. קח מתרידים מיניים סדרתיים שחיו בשלווה באירגונים עשרות שנים עד שפוצצו את העניין כשעשרות רבות של אנשים שמעו ממקור ראשון או שני על המקרים ולא פצו פה עד המתלוננת הראשונה

        1. בליגה כמו הNBA שמבוססת על כוכבים אין למאמן יותר מדי תרומה אם הוא לא עילוי כמו פופ, קרלייל, רוב המאמנים הם סבירים פלוס שמרוויחים מיליוני דולרים על גבם של השחקנים , איזה קבוצות מפוארות בדיוק סיאטל שהייתה מונהגת על ידי פייטןן וקמפ? ב88 הוא עזב את גולדן סטייט לאחר שהכוכבים עזבו כיוון שגם הוא הבין שאין לו יותר מדי מה למכור במקצוע שמבוסס כל כך הרבה על כוכבים.
          אין קשר בין עניין דמות האב לעניין הסמים, דמות העב הייתה הערה שמטרתה רק דבר אחד לפגוע ספציפית באותם אנשים, הערה מגעילה כמו השימוש במילה posse שפיל גקסון קיבל עליה כל כך הרבה ביקורת רק לפני כמה שבועות. אני גם בעד שקיפות מקצועית עם זאת לא ניתן לזרוק הערות ללא הוכחות אתה באמת חושב שאם הסיפור היה כל כך גדול כמו שמתואר לא היו חושפים אותו? חשיפה הזאת הייתה מתגמלת ברווח כספי לא ייאמן, למה שחקני עבר שהפסידו את כספם לא מפרסמים את זה כיוון שנכון להיום אין הוכחות חותכות או אפילו קלחת של שמועות כמו בmlb לפני עשור וחצי אפשר לזרוק אשמות סרק באוויר ללא הוכחות אי אפשר להתייחס אליהן ברצינות.
          אני גם מאמין שקיים שימוש אבל הוא בקנה מידה קטן הרבה יותר ממה שמתואר וממש לא לשפר את הביצועים אלא כדי להחלים מהר יותר מפציעות המקרה של קרי עורר אצלי נורה אדומה שנה שעברה. (שחקן NBA יפגע בסט היכולות שלו אם ישתמש בסטרואידים אנאבולים למשך תקופה או עירוי דם כפי שקארל טוען,בניגוד לMLB ששם זה תגמל מאוד את השחקנים…)

          1. להגיד "סיאטל המונהגת על ידי קמפ ופייטון" אפשר לומר על כל קבוצה בהיסטוריה. העניין הוא שסיאטל בנתה את קמפ שהיה תיכוניסט אתלט וזהו ואת פייטון שהיה מגן על עוד כרוקי אך שחקן התקפה סופר מוגבל. במילווקי הוא לקח שחקנים מאוד מוכשרים אך מאוד אנוכיים (אלן ביג דוג וג'יימסון) ובנה מערג קבוצתי מעולה. בדנבר לקח קבוצה שלא שווה פלייאוף למעל 50 ניצחונות. היום מאוד ברור שזה שעפו בסיבוב הראשון זה אובר אצ'יבמנט כי הסגל הזה לא היה שווה יותר מ-30-35 ניצחונות. מאז שפוטר מדנבר היא פח זבל.

            נכון שמלא מגרעות כגון הטיפשות שלו לא לדבר ישירות לשחקנים ולהישאר איתם בדיסטנס וכמו האמונה המטופשת שלו לא להתאמן על מצבי קלאץ' וסוף משחק. נכון שגם היו לו כישלונות מפוארים אבל לאיש יש טביעת אצבע וראו אותה בהרבה תחנות שלו בליגה.

            לגבי דמות האב – זה ממש לא נועד לתאר מצב גזעני אלא מצב שבו מגיעים לקבוצה ילדים מרקע קשה ושופכים עליהם תשומת לב ודולרים כשהם לא ממושמעים או מפחדים מסמכות. בספר זה על גבול הטמטום בטח כשהוא לא מציין איך למרות הרקע הקשה שהגיעו ממנו עדיין צלחו והגיעו לאן שהגיעו. וזה טפשי כי לברון ודוראנט גדלו במשפחות הכי קשות שאפשר לדמיין (גם ג'ימי באטלר) וקשה להתווכח על רמת המחוייבות והשקעה שלהם… קיצר פסיכולוג הוא לא.

            בעניין ה"סמים" לא מדובר על סמים אלא על טכנולוגיות חדישות ומהונדסות לשיפורים שוננים ככגון: חזרה מפציעות ושימור יכולות. בעניין הזה ברור שהוא יודע משהו אחרת לא היה זורק את זה לחלל האויר. אני מניח שעזרו לו לנסח זאת משפטית כדי שלא יהיה חשוף. עדיין הוא חשוף לטביעת לשון הרע מצד הליגה, אך אני בטוח שהם מפחדים לפתוח את התיבה. היום כשהרבה שחקנים מתאמנים חלק מהזמן לבד ומבקרים קליניקות פרטיות ומוקפים סוכנים וכו אז הרעיון ששחקן פותח את הלוקר שלו ומוציא שקית חומה עם כדורים היא דימיונית. לכן גם אם התופעה קיימת היא בשקט ובעקיפין. that said, הרעיון שמי שבמעגל יפתח את הפה גם אם הוא שחקן לשעבר נמוך מכיוון שגם הוא עלול לחטוף את ההשלחות. יש עדיין כסף לשחקני עבר בהרבה מקומות. השייכות לליגה לא נגמרת עם פרישה.

            אגב יש מידי פעם פליטות פה של שחקנים אבל הליגה "מסדרת" תיקון מהר:
            http://chicago.suntimes.com/sports/as-nba-begins-hgh-testing-a-look-back-at-derrick-roses-refuted-comments/

  6. קארל משתמש בטריק מספר אחד , בו נלכלך על הרבה שחקנים בספר שלי , יהיה באז תקשורתי ואז אולי מישהו יקנה אותו. נמוך , מלוכלך, עובד.

    1. אתה קראת את הספר של פיל ג'קסון? או יותר טוב, של דניס רודמן?
      ספרים מרתקים שמלכלכים על כל מי שהיה בסביבתם.
      בדיוק קראתי את הפרק של רודמן על איך הוא קוטל את דייויד רובינסון ואת מאמן הספרס על הסדרה מול הרוקטס. קריאת חובה לאוהדי כדורסל.
      ברור שאלו החלקים שמוכרים ומגלים לנו קצת על 'מאחורי הקלעים' ולפעמים גם חושפים נושאים שנמצאים בשתיקה ובאמת שווה לדבר עליהם, שימוש בסטרואידים בליגה הוא בהחלט נושא מושתק ששווה לדבר עליו

  7. ג'ורג' קארל נראה שמנסה להעתיק את הטקטיקה של טראמפ… האם הוא רוצה להחליף את אדם סילבר ???

    כי אם לא אז הוא באמת סתם אידיוט 🙂

  8. ה-NBA הוא עסק כל כך מצליח, וכל כך הרבה אנשים נסמכים עליו, ששום דבר נפיץ באמת לא יצליח לצאת החוצה.
    שוברים שתיקה, לא פה ולא בשום מקום. המערכת תדע לנטרל.

    1. אתה חובב MLB בקיא במיוחד.
      להם לא היה מה להפסיד מהתפוצצות בלון הממריצים?
      הרי הם היו רגע לפני, צמודים ל-NFL בפופולריות, כאשר התקופה היא תקופה של שיאים.

      בסוף הכל עניין כלכלי.
      שחקן בחוזה 10 ימים שיודע של-NBA הוא לא חוזר, שחקן וותיק לפני פרישה שבזבז את הונו, מאמן כושר, מישהו בצוות הקבוצה, המנקה בחדר הלבשה –
      אם יש מישהו כזה עם סיפור ביד, אז הערך הכלכלי של לחשוף סיפור שכזה הוא מטורף.

      ובארה"ב, הקפיטליזם תמיד מנצח…

      1. והקפיטליזם גם קונה ומשתיק סיפורים כאלה.

        אסייג: יצטרכו סיפור חזק במיוחד, וגיבורים נחושים במיוחד, גם לעמוד בפני לחצים שאללה יוסתור, כדי שהעסק הזה יתערער.

        1. הקפיטליזם הוא דו כיווני –
          אתה חושב ש-TMZ או הניו יורק טיימס (ובכוונה הלכתי על 2 מדיות מרוחקות אחת מהשנייה) לא ישלמו בשביל סיפור שכזה?

    1. בקריירה כל כך ארוכה זה לא מעיד על כלום.
      להגיד על כרמלו שהוא לא שומר ומחפש את אור הזרקורים?! ממש שוק טוטאלי לשמוע את זה…
      להגיד ששחקנים משתמשים בחומרים אסורים?! נשמע יותר הגיוני מלא הגיוני.
      להפנות אצבע מאשימה על לילארד בתור סופרסטאר שהקבוצה שלו הכי מאכזבת בליגה (ולא חסרות מועמדות לתפקיד..)?
      אין לי בעיה עם זה.

  9. ג'ורג' קארל שולח פה רמזים שמגיעים עד – אם רוצים – ל-MJ בכבודו ובעצמו. זאת אומרת, לכל מה שהוא ה-NBA, לכל האימפריה, האימפריות, שנבנו מהמותג הזה והכוכבים שלו. נייקי למשל.

    בוא נראה אותו, או כמותו, הולכים הלאה ומוציאים סיפור עסיסי. שייקחו עורכי דין טובים במיוחד, ושייזהרו לחצות את הכביש.

  10. לגבי כרמלו הרחקה מוצדקת, מהלך לא קשור למשחק.

    לגבי קארל – אני שמח, המאמן הזה שדבר לא ידענו עליו החליט לשבור את הכלים בפרישתו ולהוציא הכל, זה חשוב מאוד ויכול לנער קצת את הפוליטיקלי קורקט המוגזם ולשפוך אור על כמה פינות חשוכות בליגה.

  11. אז נפרק את מה שג'ורג' קרל אמר כאן. "הקבוצה הזו לא עובדת". אין ספק שהמאזן המטורף של הקבוצה מוכיח שלקרל אין זכות בכלל לדבר כאן. "אני חושב שהמאמן שלהם, טרי סטוטס, הוא מאמן טוב". איך הוא מעיז להראות הערכה למאמן מוערך בליגה שעבד תחתו? "אז אני הולך להניח שהבעיה היא לילארד". להאשים את כוכב הקבוצה, שלא חף מבעיות, זה מעשה שלא יעשה. מעולם בהיסטוריה של פרשנות, שידור, שיחות סלון, שיחות קולר, שיחות בין אנשי עבר וראיונות אף אחד לא אמר שיש סיכוי שכוכב של קבוצה לא מצליח לעשות הכל לטובת המועדון. אני לא עושה את זה לפחות שלוש פעמים בשבוע.

    אז אם זו השמצה פרועה, הטיעונים לגופו של קרל של אנשי פורטלנד הם רצח מילולי. סוכנים הם אנשי לטאות נוראיים אז אתעלם ממנו. לילארד חושב כמו סלבריטאי ממוצע ומוכיח את האגו הענקי שלו – "אתם תוקפים אותי רק כדי להיות מפורסמים. I made that bitch famous".
    אבל התגובה של סטוטס הכי מעניינת – "אם הוא רוצה להרוס את הסיכוי שלו להיבחר להול אוף פיים". זו אפילו לא תגובה לגופו של אדם. זה איום ברור על כך יעשה לאיש שפתח את פיו. דיברתם למעלה על קפיטליזם שקונה את השתיקה או הדיבור – זה אחד הדברים שמחזיקים את הקפיטליזם הזה – לא צריך לקנות, רק לאיים באפשרות בפגיעה במורשת או בקריירה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט