טורונטו מגיעה לאוקלנד, קאזינס לפורטלנד ועוד 8 משחקים ביום רביעי החביב / עמית טבול


  • 10 משחקים יתקיימו הלילה ב-NBA. במוקד העניינים הלוחמים מארחים את טורונטו אך לא מעט משחקים אחרים עשויים לספק גם הם רמה גבוהה של עניין לאור העובדה שאף קבוצה לא תשחק בק טו בק. אין אף מפגש חוצה קונפרנסים הערב למעט ג"ס-טורונטו.

לאות הזדהות עם זקני ישראל ששילמו כל חייהם מס בריאות ומוצאים עצמם כל חורף מושלכים לעת זקנתם במסדרונות בתי החולים, שעות המשחק יצוינו בליווי שמות בתי חולים (דמיינו את חיים יבין מדקלם "מספרי חירוםםם…").

 

וושינגטון וויזארדס (16-14, מקום 10 במזרח) – אינדיאנה פייסרס (17-15, מקום 9 במזרח), שעה 2:00 שעון הלל יפה

מפגש מזרחי מעניין "על 6 נקודות" בין 2 קבוצות שהבטיחו הרבה בתחילת העונה אך לא השכילו לקיים. אינדיאנה הייתה הימור טופ 4 בקרב רבים מעכברי הופס, אולם ההגנה שלה לא מספקת את הסחורה. ההתקפה סבירה אך לא ברמה שתחפה על ההגנה. פול ג'ורג' בהחלט עושה את העבודה אבל לא יותר מזה. יש לו עוד מדרגה אחת לעלות לרמה של הגדולים באמת. הוא חייב לשפר את האחוזים שלו מהשדה – 36% בלבד בשלושת המשחקים האחרונים. 2 הקבוצות הן קבוצות ביתיות מובהקות. לאינדיאנה יש לא מעט אופציות בהתקפה בחמישיה מלבד ג'ורג': מיילס טרנר המצוין, יאנג וטיג. גם הספסל שלה סביר פלוס עם ג'פרסון, סי ג'יי מיילס, ברוקס, סטאקי ורובינסון. חסר להם מספר 4 על הספסל. מונטה אליס ייעדר עוד שבוע לפחות מעבר לשבועיים שכבר החמיץ.

וושינגטון מציגה שיפור מעודד לאחרונה לאחר פתיחת עונה זוועתית ונמצאת במאזן 3-7 בעשרת המשחקים האחרונים שממקם אותה במקום ה-10 הרלוונטי במזרח הצפוף. הצמד וול את ביל עשו שולם לפחות על המגרש והם בריאים וקולעים 23 ו-24 נק' בהתאמה בחודש האחרון. וול מוסיף על זה כ-10 אסיסטים ויותר מ-2 חטיפות. ביל איפס את הידית וקולע 3 שלשות לערב. פורטר השתפר משמעותית העונה ומציג יעילות מרשימה, אולם הוא לא מספיק יציב ונחשב עדיין לשחקן משלים כמו גורטאט שהוא הרבה יותר מגרוטאה, ומוריס שנותן עונה סולידית. במשחק האחרון נגד מילווקי פורטר התפוצץ עם 32 נקודות ו-13 ריבאונדים עם 5 שלשות ו-13 מ-18 מהשדה. נקודת התורפה של וושינגטון היא הספסל שתורם תרומה זניחה. רק קלי אוברה, מרקוס תורנטון וטריי ברק ראויים לאזכור אם בכלל. מהימני שהובא מאינדיאנה על מנת לחזק את הצבע הדליל של וושינגטון פצוע תקופה ארוכה ולכן בנסיבות הללו פציעה אחת של וול או ביל תזרוק את העונה הזאת לפח באופן סופי.

בפעם שעברה זה נגמר צמוד באינדיאנה לטובת הפייסרס עם סל ניצחון של יאנג:

https://youtube.com/watch?v=ysr2VFqkDj4

מכיוון שמדובר על משחק ביתי של וושינגטון והמומנטום בצד שלה, ההימור שלי הוא וושינגטון ב-10.

 

אורלנדו מג'יק (18-15, מקום 12 במזרח) – שארלוט הורנטס (14-17, מקום 4 במזרח) – שעה 2:00 שעון לניאדו

8 מקומות מפרידים בין 2 הקבוצות אולם אם נסתכל טוב נבחין שלצרעות יש רק 2 ניצחונות יותר מלקסמים. הכל פתוח במזרח ממקום 3 עד מקום 12. שתי הקבוצות מציגות מאזן חצוי ב-10 המשחקים האחרונים. באורלנדו איבקה לקח שיעורי דבקה והוא סוף סוף מתחיל להיראות כמו השחקן המרכזי בקבוצה. ווצ'ביץ' וביומבו עושים עבודה טובה בצבע, פורניה ופייטון מתחזקים קו אחורי טוב בעוד שאוגוסטין, ווטסון ומיקס הם הגיבוי שלהם מהספסל. נראה שיש סוף סוף היררכיה בקבוצה הצעירה. ארון גורדון נותן הצגות אחת ל-3 או 4 משחקים. הגיע הזמן שיגיע למשרד כל יום ולא יום-כן-יום-לא-היום- לא. ג'ף גרין זה ג'ף גרין…

אצל הצרעות ווקר ובאטום ממשיכים ביכולת המצוינת והעקבית. הראשון קולע ומוסר, השני עושה הכל ומאכיל את היריב מדי ערב 15 באגטים, 7.5 קרואסונים ו-6 קרפים. שאר שחקני החמישיה והספסל יוצרים יחידה מאוזנת ומהנה לצפיה שחסרה 2 טריידים מוצלחים כדי ללכת עד הסוף. סוג של יוטה מזרחית. הצרעות מאבדים את הכדור 12 פעמים בממוצע (שניים אחרי טורונטו). בכלל, 4 הראשונות בליגה במיעוט איבודי כדור הן קבוצות מזרחיות עם שלד שרץ מספר שנים (טורונטו, שארלוט, דטרויט ובוסטון).

במפגש הקודם הצרעות עקצו את הקסמים ב-19 הפרש בשארלוט.

הערב ייתכן שנראה משחק צמוד מכיוון שאורלנדו השתפרה לאחרונה ושארלוט לא מבריקה מדי בחוץ. פורניה בספק ולא ברור אם ואיך ישחק ולכן אני אלך על הצרעות ב-8.

 

אטלנטה הוקס (16-15, מקום 6 במזרח) – ניו יורק ניקס (16-14, מקום 5 במזרח) – שעה 2:30 שעון איכילוב 

בימים כתיקונם מפגש כזה אמור להסתיים בבלואו אאוט של אטלנטה. העונה הסיפור שונה לגמרי. מלבד כרמלו הניקס נהנים מפריחתו של הלטבי המפורסם בעולם אחרי בגאצקיס (אימוג'י עם לשון בחוץ) , רוז נראה כמו רכז פותח לפרקים ומהספסל עולים שחקנים שבאים להילחם.

אטלנטה פתחה את העונה בסערה אבל לאחר מכן הפסידה בכמויות מסחריות בבית ובחוץ. חלק מההפסדים היו לנמושות הליגה. השנה אטלנטה מדורגת במקום 23 באופנסיב רייטינג (101.9) ובמקום 8 בדיפנסיב רייטינג (103.3).

מילסאפ, כמו ה"דוור", מגיע מדי ערב לעבודה ותורם בכל האספקטים של המשחק. שרודר נכנס מצוין לנעליים הבינוניות של טיג והוא מסתדר לא רע בכלל, או יותר נכון: מציג לראווה עונת שיאי קריירה וקיבוע מעמדו כרכז פותח לגיטימי בליגה. הווארד חזר מפציעה במשחק האחרון נגד מינסוטה וחגג על רפי ההגנה עד תום (תיבודו) עם 20 נקודות ו-12 ריבאונדים. זה לא עזר לניצים שנטרפו פעמיים על ידי הזאבים בדרך לסוויפ עונתי (?Are you kidding me לחטוף סוויפ ממינסוטה?!).

במפגש הקודם הניקס שמו איקס על אטלנטה והיכו בהם במכה של הכדורסל 94-104.

הערב בפיליפס ארנה קשה לחזות מי תצא כשידה על העליונה. אני מהמר על הניקס ב-5.

 

דטרויט פיסטונס (18-15, מקום 11 במזרח) – מילווקי באקס (15-14, מקום 8 במזרח) – שעה 2:30 שעון סורוקה 

הבוכנות מגיעים למשחק אחרי שניצחו את קליבלנד נטולת לברון ג'יימס. קליבלנד הגיעה לחצי השני בבק טו בק אחרי הניצחון הגדול על הלוחמים. המשחק לא קבע דבר לפרשים אבל כן היה חשוב לדטרויט.

כדאי לזכור שהניצחון הזה קטע 5 הפסדים רצופים לדטרויט. ההפסדים הגיעו דווקא כשנראה היה שהכל מתחבר ולאחר חזרתו של רג'י ג'קסון למגרשים. אולי היומן המצוין של אריק חשין הביא להם את המנחוס.

אחת הבעיות של דטרויט היא הקליעה מבחוץ. דטרויט ממוקמים במקום השני מהסוף במספר שלשות למשחק (7.6) כמו גם במספר הזריקות (22). רק שיקגו מחריבת הטבעות גרועה מהם בקטגוריה הזו. אל תתנו למשחק האחרון נגד קליבלנד להשלות אתכם (16 מ-28 מחוץ לקשת). קליבלנד באה לשם כדי לנוח.

בעיה נוספת של דטרויט היא היעדר סופרסטאר רציני שינהיג את החבורה הסימפטית והמאוזנת להפליא. ג'קסון ודראמונד עדיין לא שם.

מילווקי קבוצה צעירה ולוחמת שמובלת על ידי הגריק והפריק. סליחה, הגריק פריק ופארקר. היווני הוא אחד מהשחקנים המגוונים שיצא לנו לראות בעת החדשה. לפעמים נראה שהשמיים הם הגבול עבורו. הוא קולע באחוזים מצוינים, קוטף, מוסר, חוטף וחוסם. אם מתחשק לו הוא יכול לקחת ריבאונד הגנה ותוך 5 שניות לרוץ קוסט טו קוסט ולפסטר גבוה תורן בדאנק מהדהד:

הקליעה שלו מבחוץ טעונה שיפור ואם ישכיל לשפר אותה – ירחם השם על כל מי שישמור עליו ולא יעזור לו גם אם זה יקרה בחנוכה. גם ג'בארי פארקר מרשים השנה כשהוא מבצע קפיצה משמעותית מהעונה שעברה: 20 נקודות לעומת 14. הקליעה שלו משלוש שודרגה אף היא. השנה פארקר קולע 1.2 שלשות לערב ב- 37% לעומת שנה שעברה בה הוא לא היווה בכלל איום מרחוק. זה לא כל כך עוזר למילווקי שמדורגת בשליש האחרון בכל הקשור לקליעה מבחוץ. אפשר לתרץ זאת בחסרונו של כריס מידלטון שכנראה לא ישחק עוד העונה אלא אם כן יהיה מאבק רציני על מיקום בפלייאוף בפוטו פיניש. מלבד הפריק ופארקר אין עוד שחקן שקולע בדאבל פיגרס העונה וניכר שחסר להם כוח אש למרות שחקנים משלימים טובים כמו דלבדובה, ביזלי, מונרו, סנל, ברוגדון, טלטוביץ' והנסון.

במפגש הקודם מנועי הבוכנות השאירו אבק לצבאים וניצחו ב-15 הפרש כשדראמונד חוגג עם 23 ריבאונדים.

הפעם אני מהמר על מילווקי ב- 7.

 

שיקגו בולס (16-15, מקום 7 במזרח) – ברוקלין נטס (22-8, מקום 14 במזרח) – שעה 3:00 שעון בלינסון 

שתי הקבוצות מגיעות למשחק הערב לאחר שביום ראשון התמודדו נגד קבוצות עדיפות עליהן. בעוד שהשוורים נשברו מול הספרס, הרשתות הרשיתו סל ניצחון מפתיע נגד שארלוט שנקלע על ידי רנדי פוי.

בהמשך ליום ראשון, השוורים שוב פעם פוגשים קבוצה שלובשת אפור-שחור רק שהפעם היא "קצת" פחות מאיימת.

שיקגו היא חידה לא פתורה. יכולים לנצח את הארזים ויומיים לאחר מכן להפסיד לאזובי הקיר (רצוי בבית). אם הם יסיימו במקום 7-6 הם יוכלו להקשות מאוד על כל יריבה שתגיע לשחק מולם בסיבוב הראשון ואולי גם בשני. הטריו של הבולס עושה את העבודה אבל חסרה מאוד הקליעה מבחוץ (אחרונים בליגה). רונדו מידרדר מרגע לדודלי מבחינת אחוזים מהשדה – 37% לעומת 45% בסקרמנטו. את הירידה בנקודות, ריבאונדים ואסיסטים ניתן עוד לתלות בנוכחות של ווייד ובאטלר בקו האחורי אבל הירידה באחוזי הקליעה לא ברורה. מירוטיץ' סוף סוף נכנס לקצב אבל עדיין לא סגר חודש יציב כמו גם מקדרמוט. פורטיס לא מקבל בכלל דקות מהויברג.

ברוקלין באמת מנסה לנצח ועל הדרך להנות, כלומר להנות ועל הדרך לנצח. הדבר הכי מעניין אצלם זה הסיפור המופלא של שון קילפטריק והפציעה (שוב) של ג'רמי לין.

במפגש הקודם הבולס קרעו את הרשתות ב-30 הפרש בעיר הקודש ברוקלין.

הפעם ההימור שלי ללא היסוס ואולי גם ללא פספוס: שיקגו ב-15.

 

ניו אורלינס פליקנס (21-12, מקום 11 במערב) – לוס אנג'לס ג' (11-22, מקום 4 במערב) – שעה 3:00 שעון וולפסון

בתחילת העונה ניו אורלינס הייתה הקבוצה הגרועה בליגה והקליפרס הציגו את הפתיחה הטובה בליגה. מאז עברו הרבה מים בניאגרה. הקליפרס הפסידו קצת משחקים ועכשיו, בהרכב מילואים ללא פול, גריפין ורדיק, הם מגדילים לעשות ומייצרים רצפים של הפסדים. ככה זה כשאתה נאלץ לסמוך בלעדית על ריברס, ספייטס וקרופורד או כשדיאנדרה נאלץ למסור 6 אסיסטים ואין מי שיפעיל אותו. יוסטון משאירה לקליפרס אבק במאבק על המקום השלישי במערב.

ניו אורלינס השתפרה מאז בהובלת הגבה, הולידיי, ג'ונס ופרייזר. טייריק אוואנס חזר למגרשים אבל הוא עדיין בהילוך ראשון. השקנאים מרוחקים 2-3 משחקים מהמקום השמיני שמחכה לקורבן שיאייש אותו ויקבל חבטה עזה בסיבוב הראשון של הפלייאוף מול הלוחמים.

עצוב להגיד אבל התסריט הזה של הקליפרס חוזר כל שנה מחדש: מתחילים חזק, מפסידים קצת, נפצעים הרבה ועפים בסיבוב הראשון או השני של הפלייאוף.

מאזן עונתי: 0-2 לקליפרס (ניצחון חוץ בניו אורלינס וקריעה בסטייפלס סנטר).

הערב יכול להתפתח משחק משוחרר ואפילו צמוד. ניו אורלינס ב-6.

 

סן אנטוניו ספרס (6-25, מקום 2 במערב) – פיניקס סאנס (22-9, מקום 15 במערב) – שעה 3:30 שעון מאיר 

ברכות לפיניקס שהצליחה לנשור למקום האחרון בקונפרנס המערבי. פעם, לפני שנים לא כל כך רבות (אפילו גור גוזל כבר בקע מהביצה) הקבוצות האלה סיפקו לנו משחקי פלייאוף משובחים בשלבים הגבוהים:

בשנתיים האחרונות מדובר על מפגש קצוות. במפגש הקודם הספרס ניצחו ב-15 הפרש באריזונה.

סן אנטוניו ב-18.

 

דנבר נאגטס (18-13, מקום 9 במערב) – מינסוטה טימברוולבס (21-10, מקום 13 במערב) – שעה 4:00 שעון יוספטל

דנבר במקום ה-9 במערב ונמצאת בעמדה מצוינת להעיף את סקרמנטו מהמקום השמיני. בהנחה וסקרמנטו ומינסוטה לא יעשו את הפלייאוף (לא יאיר, הזאבים לא יגיעו לשם השנה. אחלה יומן דרך אגב..), יש להם בהחלט סיכוי לעשות השנה את הפלייאוף. הנאגטס מציגים לראווה 10 שחקנים שקולעים בדאבל פיגרס או קרוב מאוד לכך ופה גם טמונה הבעיה שלהם. הם חייבים כוכב על שייקח אחריות ברגעי האמת. גלינארי וצ'נדלר לא עונים על ההגדרה הזו.

במינסוטה עולם כמנהגו נוהג. קופצים, מטביעים, קולעים ומפסידים (אלא אם כן משחקים נגד אטלנטה). עמיתבונן על השלישיה ושואל מה קשור המאזן שלהם לפוטנציאל? הבעיה כבר נדונה כאן בממלכת הופס לא מעט פעמים: הגנה, חוסר בשחקנים משלימים משמעותיים בהתקפה מלבד טאונס, וויגינס ולווין ושחיקת השחקנים הבכירים ע"י השוחק(/ט) תיבודו.

במפגש הקודם זה הלך צמוד מאוד. הנאגטס ניצחו ב-3 במיניאפוליס.

הפעם זה ילך להם קל יותר. דנבר ב-10.

 

פורטלנד טריילבלייזרס (20-13, מקום 10 במערב) – סקרמנטו קינגס (17-14, מקום 8 במערב) – שעה 5:00 שעון רמב"ם

אם הייתי בא אליכם ואומר שפורטלנד יסיימו במקום העשירי במערב וסקרמנטו במקום השמיני – הייתם שולחים אותי לפסיכולוג של בוגי. רצה הגורל וזה המצב כיום אני בטוח שבעתיד הלא רחוק זה ישתנה: סקרמנטו תתעייף/תאבד חשק בהמשך ופורטלנד אולי תשתפר. בינתיים פורטלנד עם הפסד 6 רצוף ותשיעי בעשרת המשחקים האחרונים. סקרמנטו לעומת זאת עם 4 ניצחונות רצופים.

כן מפתיע, לא מפתיע – סביר להניח שהמשחק הזה יהיה חם מכמה סיבות: המשחק קריטי מבחינת מאבקי מיקום, המפגשים הקודמים היה צמודים, פורטלנד נחושה לעצור את המפולת באולמה הביתי, קאזינס רשם שיא עונתי במפגש הקודם (55 נקודות), הוביל קאמבק מרשים של המלכים ברבע הרביעי, הורחק, חזר למגרש וסיפק פנינים בנאום ה- Rediculous:

https://youtube.com/watch?v=hHzgkKdEjFc

גם לאחר המשחק הרוחות לא נרגעו כאשר שחקני פורטלנד מתחו ביקורת על קאזינס בתקשורת.

לילארד בספק למשחק, כספי וגיי כשירים.

המאזן בין הקבוצות עד כה: 1-1. הבלייזרס ניצחו ב-2 בפורטלנד, הקינגס ניצחו ב-5 בסקרמנטו.

התחזית: חם וצמוד. בהנחה ולילארד לא משחק – הקינגס ב-4. אם הוא משחק פורטלנד ב-6.

 

גולדן סטייט ווריורס (5-27, מקום 1 במערב) – טורונטו ראפטורס (8-22, מקום 2 במזרח) – שעה 5:30 שעון מעייני הישועה

המנה העיקרית של הערב מספקת לנו מפגש קצוות גיאוגרפי בין שתי קבוצות מצוינות. טורונטו באופן מפתיע מדורגת ראשונה באופנסיב רייטינג ומשכילה לנצל היטב את היתרונות שלה. זה נחמד ועובד יפה בעונה הסדירה. השאלה היא מה יקרה בפלייאוף.

החדשות הרעות מבחינת טורונטו: הדאבס מגיעים עצבניים אחרי ההפסד לקאבס. העדינים יגידו שהם עצבניים מעצם ההפסד עצמו. העדינים פחות יטענו שהשופטים הכריעו את המשחק לטובת קליבלנד (הליגה הודתה ש: א. לברון היה צריך לחטוף טכנית בעקבות ההיתלות על הטבעת לאחר הדאנק במאני טיים; ב. בוצעה עבירה על דוראנט במהלך המכריע). הלוחמים ינסו לחזור מהר למסלול הניצחונות במבצרם הביתי, רצוי בהפרש גבוה ככל הניתן.

קליי ודוראנט בכושר מצוין, סטף קצת פחות. בטורונטו לאורי מסיים חודש דצמבר איכותי במיוחד עם סקור גבוה באחוזים מצוינים מהשדה, שלשות, אסיסטים ומנהיגות. דרוזן קצת נרגע מפתיחת העונה הרצחנית. לטורונטו לא מעט כלים התקפיים כך שאין להם מה לדאוג. סולינג'ר ממשיך להתקדם עם ההחלמה שלו אבל עדיין לא קרוב לחזור. רוס בספק למשחק.

במשחק הקודם בין הקבוצות הלוחמים גברו על הלטאות ב-6 הפרש.

הלילה גולדן סטייט ינצחו ב-15 עם הצגה של סטף.

Amitlahev

אבא במשרה מלאה, רואה חשבון, שופט כדורסל בדימוס, מכור לפנטזי, גיטריסט בהרכב ובשעות הפנאי (שאין לי) זורק מלא שלשות :)

לפוסט הזה יש 122 תגובות

  1. פריוויו מעולה. ארבעת המשחקים הראשונים של הערב מאוד מעניינים כשאני איתך בהימורים (חוץ מהמשחק של הבאקס שלדעתי הפיסטונס ינצחו בשש, אוהב את השינוי שלהם בחמישייה).

    שני המשחקים האחרונים של הערב סופר-מעניינים. פורטלנד-סקרמנטו זה משחק שיכול להיות חשוב מאוד מבחינת הטיי-ברייקר בעתיד (בשנתיים האחרונות העלייה לפלייאוף במזרח הוכרעה על המאזן הפנימי), ובהתחשב בכושר המנוגד של שתיהן אני חושב שהקינגס מנצחים בכל מצב. גם פורטלנד-טורונטו זה משחק משחק.

    1. כל המשחקים הערב מעניינים מאד לדעתי, וחשובים מאד!
      כיף זה פריוויו. דבר להתגאות בו.
      פריוויו לדוגמה ממש!

  2. כמה זמן כבר הווריורס לא הפסידו פעמיים ברצף? איזה שנתיים לא?
    אם יש זמן שהרצף הזה יסתיים, הרי שזה הלילה מול טורונטו.
    בכל המפגשים האחרונים בין ה-2, גולדן סטייט ניצחו אחרי משחקים צמודים. נראה אם הלילה לקייסי וחברותו יהיה את הגרוש ללירה כדיי להפוך הפסד צמוד לניצחון.
    כמובן שבאופן בלתי תלוי הווריורס עדיפים, אבל בהתחשב בעובדה שטורונטו זה יריב קשה+הרצף הארוך בלי הפסד בק טו בק, הלילה זה בהחלט יכול לקרות.

      1. הכוונה היא כמובן לעונה סדירה.
        הם גם הפסידו פעמיים רצוף לאוקלהומה בגמר המערב, לקליבלנד בפיינלס 15, ולממפיס בחצי גמר מערב 15.

  3. כמה משחקים לא רעים בכלל, גם בפיזור נחמד
    (אפשר לראות את הוויזרדס בניחותא, לשתות קפה, לקבל דיכאון מהסאנס, להתעצבן, ולעבור למשחק המרכזי באוקלנד).

    ותודה על אחלה פריוויו!
    (+ גדול על אזכור בתי החולים.)

  4. יופי של פריוויו. הימורים על משחקים במזרח הם משולש, יכול ללכת לכל כיוון. יופי של משחק צפוי בין הדאבס לדרייקס, לדעתי יהיה צמוד מאוד.

  5. פרוויו מעולה.
    אני חייב להמליץ מעל במה זו על בית חולים לניאדו בנתניה. מכיין שלאורך שנותי הייתי במספר בתי חולים, מכל מיני סיבות אני חייב לציין שלניאדו הוא יחיד במינו.
    אולי בגלל שהוא לא שייך לקופות החולים
    אולי בגלל העמותה החרדית שמנהלת אותו
    לא יודע למה, אבל היחס והאוירה שם הם מה שאתה רוצה בבית חולים.
    אני די בטוח ב 100% שלא תמצא שם זקנים במסדרון….
    אפילו שהייתה שביתת בתי החולים לפני כמה שנים במחאה על השכר והשעות לניאדו ביקשו (וקיבלו) אישור לא להשתתף בשביתה כי אצלם אין את הבעיות האלו…
    בקיצור
    גם אם אתה באילת
    וקיבלת מכה בזרת
    אל תוותר
    ותגיע ללניאדו הכי מהר.

    ואני בכלל לא רוצה לדבר על היחס ליודות שם… עולם אחר ממפעלי הלידה שחוויתי בבתי חולים אחרים.

      1. חלילה.
        הוא ממוקם בשכונה חרדית בקצה נתניה (מה שמקשה הגעה אליו בשבת), בבעלות חרדית ונבנה עבור חרדים. אבל הוא משרת את כל תושבי האזור.

    1. אלא אם הלידה מסתבכת, ואז אתה מקווה שבגלל שאתה בבית חולים חרדי בונה עולם יענה לתפילתך ותספיק להגיע למאיר לפני שייגרם נזק לנולד או ליולדת. כבר שמעתי מספר סיפורי זוועה כאלה.

      1. זה בית חולים מתקדם לגמרי. אין בעיה בסיבוכי לידה. זה לא איזה משגב לדך כזה….
        אין בעיה להגיע בשבת
        זה מקום מעורב חרדים וחילונים. אני, בתור אוכל שרצים אידיאולוגי לא הרגשתי שם בעיה. כבד אחרים והם יכבדו אותך. בסיסי.
        הבן השלישי שלי נולד שם בפסח
        לפני כמה שנים ליוויתי לשם חבר שהוריד לעצמו גרזן לבוהן כשניסה לעשות מדורה בחוף
        ועוד די הרבה דוגמאות ששמעתי.
        אני על בית חולים לא ממליץ סתם 🙂

  6. לא שמעתי מהליגה למה לא הרחיקו את גרין כשהמשיך להשתולל אחרי הטכנית או מאוחר יותר כשרץ לצד השני של המגרש (דבר שגם מחייב טכנית). הסיבה היא כי בודקים רק את שתי הדקות האחרונות. למרות שכולנו נסכים שהרחקה של גרין הייתה לא פחות משמעותית מטכנית ללברון. כמו שדוראנט אמר, להודות בטעויות האלה בשתי הדקות האחרונות אחרי המשחק לא שווה כלום וצריך להפסיק עם זה.
    טורונטו במשחק הקודם נגד ג"ס קיבלה אותה בבק-טו-בק אחרי קליבלנד. למרות שהמשחק באוקלנד נקווה למשחק טוב ושסוף סוף תצא ידם של הקנדים על העליונה.

  7. שוקל לנוח הערב (מי מחליף איתי משמרת שניה?), למרות שזה ערב שכמעט כל המזרח מתמוטט עם עצמו.

    תחושתי ש we own מילווקי. הצבע שלנו בבית – אל תיכנסו לשם, גריק ופריק. ומחוץ, לפחות עד שמידלטון חוזר, הבאקס לא מפחידים.

    טורונטו היא השגרירה הכי מוצלחת של המזרח אצל המערב. נחזיק לה אצבעות בחרדה קלה. כי הדאבס בבית. עצבניים. דמארה קארול צריך להתאמן בשמירה על דוראנט לקראת לברון. אם זה יילך למשחק צמוד אני עם הקנדים. אם.

  8. פשש.. כמעט מחזור שלם על שש נקודות.

    אגב, זה רק נדמה לי או שהפסיקו סוף סוף את הראיונות המטומטמים עם המאמנים בין רבעים?

  9. ניו אורלינס זה לא דנוור. אני לא מאמין שג'מאל קרואופורד ספייט וחבריהם מנצחים אפילו את צסקא. היוםהם חוטפים 15-20 בראש.

    בענין דטרויט: נוור אנדראסטימייט דה ביתיות. הערב הם מנצחים.

  10. תודה על הפריוויו
    משחקים אש הלילה
    אפשר לסגור את עניין השעות רק לפי שעון פתח תקוה – השרון , גהה , בלינסון , שניידר
    דיכאוני משהו …

  11. פריוויו מעולה ואחלה משחקים.
    מעניין אם טורונטו יכולים לתת פייט אמיתי לגולדן סטייט.
    כשהם רוצים יש להם הגנה מצויינת והתקפה נהדרת, אבל האם זה מספיק? הפסד והלוחמים יורדים למקום השני במערב

  12. החרדים הם הרבה הרבה יותר על כיפאק ממה שהם מוצגים
    בתקשורת, כחילוני ביקרתי במאות בתי אב חרדים כולל, היחס
    שלהם מדהים גם למי שנראה חילוני גמור כמו קולגה לעבודה
    בלונדינית שלבושה לא בצניעות, ולא קיבלה הערה אחת,
    להיפך הם עזרו, לנו מאד לראיין אותם, מבלי שידעו מי אנו מראש.
    ותתפלאו החרדים עובדים ועובדים קשה.
    בהמשך לברחך ולדור בלוך שכתבו על חרדים.

  13. ואם מישהו חולק עלי, מוכן להתערב להגיע לירושלים לכמה
    שכונות חרדיות, תבוא עם קעקועים פירסיניג, עגילים ואוונגרד
    לגמרי, בחר בתים או ישיבות ותראה איך אנחנו נכנסים ומקבלים
    אותנו הכי יפה שבעולם.
    אני מממן הכל אם טעיתי ולהיפך,
    מובטחת חוויה חייכנית מאד.

  14. עמית טבול ושגיא אדר נאור, אתם בבק טובק על קאבס הצבאים
    שבוע שעבר, (הקבוצות שיחקו בקטובק ואדר ועמית גם)
    ואתם ממש נהדרים, חכמים ומצחיקים מאד
    עמית טבול איש השנה של ההופס
    אדר שגיא נאור איש השנה של ההופס.
    אי אפשר לא להנות ולחייך שקוראים אתכם.
    תבורכו

  15. אם שיקגו לא היו שולטים בריבאונד, היה כבר 20 הפרש לנטס.
    אחת מתצוגות הקליעה הביתיות העלובות שאני זוכר (בטוח מקבוצה שמחשיבה עצמה קבוצת פלייאוף) –
    37.4% מהשדה, 18% מהשלוש (2 מ-12)

    1. אז אנחנו צריכים להיות מרוצים מ-39 מ-88, 6 מ-24 לשלוש.
      הבאקס עם 11 מ-22 מהשלוש וכמעט 60 אחוז מהשדה. משחק נורא.

      1. לא ראיתי את המשחק שלכם הלילה, אבל כן ראיתי השנה את הבאקס מספר פעמים –
        ההגנה שלהם על הפרימיטר נהדרת.
        שיקגו להבדיל, פשוט זורקים לבנים.

  16. במצב של 90-97 לזכות הנטס, שתי דקות לסוף, החטאה של הבולס וריבאונד לנטס –
    המצב עכשיו הוא שוויון, 40 שניות לסוף.
    בדרך:
    החלטת שיפוט שגוי שמעבירה כדור לשיקגו
    שלשה של באטלר
    שתי החטאות עונשין של הנטס
    עונשין לשיקגו
    החטאה מהשדה לנטס
    סל לשיקגו

  17. כולם מתחילים את המשחקים נגד הוורירס, בפיק ברכיים. דקה ראשונה 11-2 שזאזא פאצוליה המושמץ חוסם פעמיים את ולינצונאס

  18. המשחק של טורונטו נגמר, ולא ברבע. ב-4 דקות.
    זהו. אובדן עניין מוחלט.
    יש משהו צמוד אחר במערב? פורטלנד אולי?

  19. מבאס לראות ציפיתי למשחק הזה כל הלילה. המקום הראשון במערב נגד המקום השני במזרח ההתקפות הטובות ביותר נפגשות.

    ואחרי רבע 42-17

  20. ובדקה אחת קיבלתי יותר ממשחק שלם באורקל.
    מלא החטאות עונשין של וויגינס, טיפ-אין של קא"ט, מינסוטה חוזרת לשוויון בנק-שוט ממוזל של גלינארי, ואז –
    חסימת השנה של צ'נדלר על וויגינס.
    האריס מציל את הכדור מהאאוט לתיז אל נבי –
    לאווין דוהר מסוף המגרש עם 0 זמן, שלשה לנצחון –

    איזה סיקוונס.

  21. למי שהחמיץ.
    מינסוטה פתחה את הרבע בלי לקלוע 5 דקות שג'מאל מוריי (_רוקי השנה) קולע עליהם ON REQUEST

    ואז הוציאו את מאריי ומאנימול והכניסו את מודייה וצקנדלר. פתאום KAT קולע 11 קצוף עד השיוויון.

    גלינרי קולע סל. הכדור האחרון סידיים של ויגינס.

    ההמשך היסטוריה

  22. במשחקים כאלה אתה לומד להעריך שוב את לברון.
    לברון הוא ההבדל, השחקן היחיד שעם היכולת וכוח הרצון העצום שלו, מצליח להחזיק קבוצה מול גולדן סטייט. איכשהו. בציפורניים.
    כי כשהם רוצים, ורצים – אף אחת אחרת בליגה לא יכולה לעשות נגדם שום דבר. כמו לשחק נגד הדרים-טים. 74 אחוז מהשדה. 10 מ-14 מהשלוש. אימון קליעות.
    רחמי על טורונטו.

  23. זה אפילו יותר טוןב מזה.

    פורטלנד בועטים את המעוורר חרא לכספי והוא הועט את החרא למעוורר בחזרה.

    משחק שמתעלה בחוסר הכשרון שלו אפילו על זה דל דנבר ומיניסוטה

  24. יורכר מתעלל בכספי, בארנס וטוליבר חירבו את המשחק ועדיין כספי לא מקבל קרדיט. כספי חייב לעבור חצי עונה כבר עוברת והערך שלו יורד

  25. הרגע היחיד שזה היה קרוב,
    במצב 114-109, לאורי משתלט על ריבאונד ודוהר קדימה.
    הוא נעצר בעבירה מכוונת, לא זוכר של מי.
    זה נראה כמו קליר פאת' – לא היה איש מאחוריהם – היינו, קליעות וכדור.
    השופטים נתנו עבירה רגילה, שאפילו לא זיכתה בקליעות.

    זהו. זילצ'.

      1. אבל אם אתה במירות קדימה, והכדור כבר שם, זה לא קליר פאת'? ראיתי דברים נשרקים ככה במצב כזה. הרי לאורי בוודאי היה בודד לסל אם דריימונד לא היה תופס אותו.

        1. לפי מה שידוע לי רק אם השחקן שעבר את העבירה נמצא מאחורי השחקן זה קליר פאת. וזה מה שהם הולכים לבדוק במוניטור כשהם בודקים. הפעם לא היה צורך לבדוק כי זה היה ברור

    1. וזה בערב מדהים אובר-אול שלו. 17 ריבאונד ו-6 בלוקים!
      האיש הוא בערך השחקן הכי טוב על הפלאנטה – רק אל תזרוק בקלאצ'. יש לך, לא להאמין, חלופות עוד יותר מעולות לזה, ממש בקבוצה שלך. זה הכל.

  26. למי שהיה ספק – KD הוא לא קלאצ' . שחקן מעולה , אבל לא מי שצריך לקבל את הכדור לאחד על אחד בדקות ההכרעה כשכל האחרים מסתכלים .
    סטף צריך להוביל את הכדור , למשוך אליו , ואז KD הוא רק אופציה אחת . קליי בוודאי אופציה לא פחות טובה , וכמובן גם חדירה של סטף לסל.

      1. אני יודע את זה לא מהיום ואפילו לא מהשנה – עוד מימיו ב-OKC .
        אני לא מבין למה סטיב קר מתעקש על זה . לג"ס יש מספיק GO-TO-GUYS . היא לא במצב של קבוצה שתלויה בכוכב אחד.

          1. אני כל כך לא מסכים איתכם, לכל שחקן יש רגעי קלאץ ורגעים של פחות, הבעיה אצל דוראנט שהיה הבעיה של גולדן סטייט הם הולכים להירובול פעם אחר פעם ברגעים מכריעים. עברתי על הגמר שוב מספר פעמים קרי היה כל כך נורא בקבלת החלטות שלו (זריקה לא קשורה מאמצע המגרש שהרסה את המטמנטום,מסירות נפגרות מאחורי הגב לי נראה שהשואו חשוב לו יותר מהמשחק). אני לא יודע אם הייתי נותן גם לו את הכדור הסופי קליי לא מסוגל לייצר לעצמו (שחקן ענק אבל די מוגבל בקבוצה אחרת אין לו צאנס לפרוח ככה). גולדן סטייט חייבת לשמור על שיטת משחק שלה גם ברגעים צמודים בסוף . אני לא יודע מה ציפיתם מטורנטו למרות הנתונים של ההתקפה שלה היא מאוד מוגבלת למשחק התקפי כזה אין סיכוי בפלייאוף.

  27. זה לא שהוא לא קלאץ', הוא ממש מחרב משחקים עם הידיים הרועדות שלו. לא קולע, מאבד כדורים. לפחות מחפה על כך בהגנה. כמה חסימות שלו בדקה האחרונה פיצו על האיבודים וההחטאות

  28. ברוך, יש פער בלתי נתפס בין דוראנט במשחק לדוראנט בקלאצ'.

    במשחק כולו – נתונים פנומנליים:
    7-17-22 עם 6 חסימות. מדהים. באחוזים מעולים: 8 מ-15, ו-3 מ-5 מהשלוש.

    ברבע האחרון?
    אפס מ-5 מהשדה. אפס מהשלוש כמובן. 2 איבודים.
    הערב הוא לפחות פיצה על זה בפעולות הגנתיות טובות. אבל זה פער מדהים ממש.

    1. כלומר, הוא היה עם 8 מ-10 מהשדה עד לרביעי, ו-3 מ-4 לשלוש. בלתי ניתן לעצירה.
      ואז הוא מחטיא ברצף ועד הסוף 5 פעמים, 3 מתוכן בקלאצ' טיים ממש.

    2. אפשר מגמה של כמות משחקים בט דקות האחרונות ולא תקופה רעה, אני זוכר שאמרו על אחד בשם לברון אותו דבר ב2011, שוב למה הסטטיסטיקה יורדת ככה בגלל כמה סיבות אבל הסיבה העיקרית היא הדיטת משחק שעוברת להירובול בדקות הכרעה ראינו את זה מול קליבלנד מול יוסטון…, תשווה בבקשה את כמות הסלים שנקלעים מאסיסט בדקות הסיום של גולדן סטייט במשחקים צמודים לעומת דקות ההתחלה, קר פשוט לא מצליח להשתלט על השחקנים בדקות ההכרעה, זה כישלון שהוא סוחב אותו עוד משנה שעברה.

  29. הבעיה לא אצל דוראנט אלא אצל קר. זה משהו שנשאר לו ללמוד מפופ. אפשר לשחק קבוצתי גם בדקות האחרונות כשיטה ולא לעבור לאחד על אחד בדקות האחרונות

  30. הבעיה כן אצל דוראנט. אותן זריקות שהוא קולע באחוזים מדהימים, לא נכנסות לו בסיום משחק. יותר מכך, זריקות פשוטות לא מצליח לקלוע. אם תסתכל על שפת הגוף שלו והפנים שלו במשחקים צמודים, הוא פשוט נראה לחוץ ואז שום דבר לא הולך לו.

    אם הוא היה שחקן קלאץ, הווריורס היו היום עם לפחות עוד 3 נצחונות

  31. באמת פער מעניין?
    יכול להיות שהחיבור עם דוראנט עוד בשלבי התגבשות, והעניין בא לידי ביטוי בעיקר בקלאץ?
    איך אתם מסבירים את ההצלחה של דוראנט במאני טיים באוקלהומה?לא עקבתי אחרי כדורסל בשנים הללו, אבל מחיפוש ביוטיוב של דוראנט וקלאץ עולים סלים מדהימים שלו, בעונה הרגילה ובפלייאוף, מול הרבה מאוד קבוצות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט