עם כל הכבוד למשחקים שהיו הלילה מעל כולם שחזור הגמר הבטיח וקיים
ההר הוליד אכבר משחק !
בוסטון ניצחה את הניקס , שיקגו התפרקה לשברים בסן אנטוניו , מינסוטה הוכיחה שחג הנולד גדול עליה וקיירי ארווינג אחד הוכיח שהוא מוכן לפסחא ושיש לו את הביצים הכי גדולת בליגה !!!
הלייקרס עצרה רצף של 11 הפסד לקליפרס ומומי כמעט היה מושלם בחג הנולד עם 4 מ 5
ניו יורק מכנסי הברך 114 ( 14-16 ) – בוסטון סלטיקס 119( 13-18 )
מומי בפרי גיים –
מומי חושב שיהיה משחק עם המון נקודות והיד של בוסטון תהיה על התחתונים של הניקס בוסטון ב 8
שלשה לפה סל לשם פתיחה מצויינת של מומי את הערב
הניו יורקים פתחו טוב את המשחק וירדו בסוף הרבע ביתרון 22-28 , באותם רגעים דובי שלנו רקד משמחה על המרפסת ושאל את מומי אם הוא רפה הבנה + אצבע עם גבינה משולשת ( שאריות מהפיצה דאבל ציז )
בוסטון עם רבע שני של 20-34 הראו שעולם כמו שישליק נוהג ושיש דברים שגם רוח חג הנולד לא תעזור להם
הקבוצות החליפו הרבה סלים ברבעה שלישי ושנראה היה שכרמלו יילך לטחון ארוחה ניו יורק דפקה קמ בק מהסררטים
בוסטון הובילה 109-98 3:50 לסוף וריצה של הניקס שהסתיימה בסל של כרמלו עשתה שיוון 112 דקה לסוף !
בוסטון שיחקה חכם ומרקוס יצא פיקח שדפק שלשה 41 שניות לסוף , כרמלו נתן כרמלו גם לקח זריקה גרועה כשניסה לשבור את הסל בגארדן
מפה לשם הקבוצות הלכו לקו ובוסטון ניצחה 119-114
כרמלו שם 29 ועקף את אלג'ין ביילור עם 23,156 נקודות לעומת 23,149 של ביילור האגדה במקום ה28 בכל הזמנים , עוד 22 נקודות הוא גם יעקוף את אדריראן "החוט" דנטלי
רוז הוכיח שמאז שלמד לדפוק סלפי עם מושבעים השתפר לו המשחק והוא נתן 25 , פורזינגס דפק 22 + דאנק למוזיאון
תומאס שם 27 ( כמו הממוצע שלו ) והוביל 6 שחקן בדאבל פרינגלס בניקס
מומי לפני המשחק – זה "רק" משחק עונה רגילה ,אבל זה המשחק ! מומי שוב יילך עם הלוחמים ב 7
איזה משחק היה לנו בקליבלנד , מומי אומר זה היה משחק יותר טוב מכל משחקי הסדרה של שנה שעברה שהיו חד סיטריים ,גם משחק 7 לא היה כזה גדול
מומי כבר ראה את הנולד עם ניצחון של גולדן סטייט אבל אז קיירי ארווינג החליט שהוא הולך לתקוע עוד מסמר בארון קבורה של ה – ללל
המזל של הפלופר שעם חבר כמו אירווינג לא צריך משפחה
המפגש הביא את ה 3 שחקנים הכי טובים בעולם ? ( הפלופר , סטפן חיים של סוניה תחליפי לי חיתול וקווין דוראנט ) מומי אומר תתחילו לעשות כבוד לקיירי אירוויניג שאם לא היה בקליבלנד היה יקירי אירוווניג
המשחק הלך בצורה מטורפת , הרבע הראשון התחיל מהוסס שדריימונד גרין כמעט שהורחק 3 דקות בתוך המשחק על נישנוש השופט
דוראנט הגיע למשחק עם 12 נקודות ברבע הראשון וגולדן סטייט ניצחה 25-27 את הרבע
גולדן סטייט שטה ל 40-50 אבל אז קליבלנד רצה ל 50-50 , באותם רגעים עברו רגעי אימה על המלצרית בבר שאחרה להביא לדאדי הגדול ומופלא שלנו את המנה שלו . דאדי חטף עצבים עוד יותר שאוהד תמים ביקש להעביר למשחק של הפועל באר שבע בכדורגל
מומי היה צריך לחוס על חייה של המלצרית כשדאדי כמעט והפך שולחן ( ובצדק ) שנראה היה שהאוכל מגיע נפלה טעות בהזמנה , מזל שהיה מחצית אחרת דאדי היה נכנס לעמוד 7 של העיתון בגין התנהלות אלימה שכוללת מכות רצח לטבח ושתילת אחראי המשמרת במתקן יבוש של המטריות
קליבלנד ירדה לחצי 55-52
אמצע רבע שלישי לאחר שעה דדי שלנו אוכל ונרגע מי שלא נרגע זה קווין דוראנט וקליי תומספון שדואגים שהלוחמים יהיו חמים וגם לברון שדפק 3 שלשות מדאון טאון קליבלנד והשאיר את קליבלנד במשחק
גולדן סטייט רצה ל 80-94 מומי כבר הזמין חשבון ואז הגיע קיירי . ריצה של קליבלנד עשתה מהפך במשחק
ריצארד ג'פרסון דפק דאנק שלא מבייש את ימיו בגיל 23 ודאנק של לברון עשה 103-105 לקליבלנד
גרין עשה שיוון 105 וקארי במשחק בית שימוש נוסף שם שלשה ועשה 105-108 ללוחמים
איוורינג מי אם לא הוא עשה 107-107 37 טיקים לסוף
גולדן סטייט יצאה להתקפה ורשמה TO על 24 שניות …. תומפסון שם שלשה 4 שניות אחרי שההתקפה נגמרה
ואז הגיע הרגע המביך של העשור המלצרית בבר העבירה ערוץ !!! פאקו ואורי 88 קפצו על השלט כמי שקופצים על רימון בוער ועוד לפני שדדי השליך את צביקה ומומי לכיוון הבר ראינו את קיירי משפיך שוב על קליבלנד 108-109 3.5 טיקים לסוף
אז הגיע עבירה ברוטלית על דוראנט ( לפי דוראנט ) בתכלס הוא דפק מהלך שהזכיר את ג'מצי מול אסטודניטס כמהלך שידוע כהחלקה
דוראנט היה נהדר אבל נעדר מרגעי ההכרעה עם 36 + 15 ריבאונד , תומפסון הוסיף 24 , ה MVP הסריח את הפארקט עם 15
לברון עם 31 , אירווינג עם 25 ולאב עם 21 וקליבלנד למרות ששיחקה עם 8 שחקן שלחה את הלוחמים לעשות בדק בית
לברון עלה למאזן 3-14 על דוראנט ( לא כולל 1-4 מגמר 2012 ) אוי לבושה וחרפה
בנוסף הלילה הגרוע נמשך כשג'ורג' מייקל מת בגיל 53 בלבד , מומי ישם את הקישור הזה לעודד את הלוחמים שבכסטימס הקודם ניצחו 83-89
לוס אנג'לס לייקרס 111(22-12 ) – לוס אנג'לס ב' 102( 10-22)
הדרבי של LA קיים והבטיח
מומי לפני המשחק – מומי אומר חג נולד חייב להיות שמח ,מומי יילך על ניצחון של הלייקרס ב 7 כי חייבים לעצור את הרצף
הקליפרס הגיעו למשחק ללא כריס פול ( נפצע בחגיגות הניצחון של קליבלנד ) ובלייק גריפין ( מה חדש ? )
הלייקרס המשיכו את התקופה הרעה שלהם אבל רבע שלישי ענק של 16-34 מילא את הלב של מומי בחומות של תשוקה
ו 89- 74 בסוף הרבע השלישי
הקליפרס הרגו את מומי עם פתיחה של 6-0 בתחילת הרביעי , דקות של חרדה עברו על מומי שלא ידע מה יגמר קודם , המשחק ? הפאקט מלבורו ? השרוול קפה במכונה של נספרסו ? הסבלנות של סילבי ששאלה את מומי – איפה היית כל הלילה ולמה יש עלייך קבלה מהפוסי-קט במעיל וריח של קוקו של שאנל ??? עם איזה חברים היית ???
מומי העביר נושא שנתן לסילבי להכין לו עוד כוס קפה וחזר למתח של המשחק
מהפך אל הפח הריצה של הקליפרס המשיכה עם 0-11 ומומי הרגיש כמו נפגע חדירה
מומי כבר היה מעולף אבל הלייקרס שמו 5 נקודות רצוף להוביל 94-85 . הקליפרס שוב הורידו ל 4 ואז שלשה של ד'יאנגלו ראסל נתנה את האות לבריחה של LA ( הלייקרז כן !! ) עם ריצה 4-13 ההפרש תפח כנו סופגנייה ל 107-94
הלייקרז עשו ניצחון כמו שמומי הבטיח 111-102
מוזוגוב ויאנג עם 19 כל אחד הובילו 7 שחקן מהלייקרס בדאבל פינגרס ( יאנג + 24 בדקות על המגרש )
ג'יי ג'יי רדנק הוביל את הקליפרס עם 22 ,כמו ג'אמל קרופורד
תודה על הסיקור הזריז.
משחק גדול, עם שחקנים גדולים, קלאץ' אדיר ושני מהלכים הגנתיים אדירים שהביאו את הניצחון.
אבל אם נפסיק לדבר לרגע על בוסטון ונעבור לקאבס-דאבס, לקאבס אסור להתנפח יותר מדי מהמשחק הזה ולנסות לרדוף אחרי מאזן עדיף. שייתנו לקיירי ואולי גם לברון לנוח ולא לשחק בדטרויט הלילה.
ניצחון יוקרתי ולא מעבר. לדעתי רק יפקס את ג"ס.
צריך גם לתת מילה טובה לטיירון לו שלמרות הבריחה של ג"ס בתחילת הרביעי הבין שמדובר על עונה סדירה ונתן ללברון לנוח 4.5 דק' בתחילת הרבע. אח"כ הוא קיבל אותו (יחסית) טרי וזה היה משמעותי בדקות הסיום.
קיירי מזכיר לי נשכחות מאייברסון, שחקנים קטני ממדים עם שליטה מדהימה בכדור ובלי פחד לעשות מהלכים גדולים ולהכנס לצבע וליצר מגע למרות נחיתות פיזית בגודל.
ויש מצב שג'פרסון הוא השיין באטיה של לברון בקליבלנד? וטרן מנוסה וחכם שמתעלה מתי שצריך.
מדהים! והיה עוד אחד על דוראנט, להטביע על שניהם בגיל 36 באותו משחק, אין מה לומר. ואגב הוא קיבל טכנית על קריצה אחרי הדאנק, עד מתי הסירוס הזה של רגשות ימשך.
משחק שהוא נורת אזהרה לגולדן סטייט
סטפן קארי נמצא בכושר קליעה גרוע
לא אהבתי את התירוצים בסוף
משחק נוסף שטיירון לו עושה שחמט לקר שפשוט לא מגיב טוב למצבים ,בעיקר החזרות המביכות מטיים אאוט
לאבד 14 הפרש במשחק שקליבלנד קצרה וחוסר היכולות לעצור את קיירי ולברון צריכות לעודד מאוד את קליבלנד שנראית הרבה יותר מאשרבעונה הקודמת
כמה מסקנות.אמנם משחק ליגה "רגיל" בדצמבר אבל הוא מראה כמה כוונות.
1.אם המשחק שנה שעברה הבהיר לקליבלנד שככה אין להם סיכוי והם חייבים שינוי אז המשחק עכשיו הראה שקליבלנד בהחלט מוכנים לגולדן סטייט ומי שיצטרך במהלך העונה לחשוב על פתרונות אילו דווקא גולדן סטייט ולא קליבלנד.
2.כמו שמידן אמר בתגובה לפני טיירון לו עושה בהחלט בה"ס לקר.
3.יחד עם זאת יותר ויותר אני מרגיש שאם קיירי לא פצוע בסדרה לפני שנתיים אז היום בלאט היה עם טבעת אחת לפחות.
4.קיירי פשוט מדהים הכי טוב במאני טיים
5.קרי פשוט חושך נגד קליבלנד וזאת כבר מגמה.
6.איגודאלה די חירב לגולדן את המשחק מאוד הזכיר לי את בארנס שנה שעברה.
7.לא מבין את הקטע של פאצ'ולה זה נראה כאילו הוא פשוט מפחד לזרוק ואם זה לא קרש סל הוא פשוט לא לוקח את הזריקה ואני לא מבין למה.
8.ההטבעה של ג'פרסון מהלך העונה לדעתי.מדהים בגילו.
9.משחק פשוט ענק אחד הגדולים שראיתי של העונה הרגילה
תודה מומי, סיקור אדיר!
זה מה שקורה למי שהולך לישון עם דוראנט, קם עם פיפי בתחתונים במקום עם קרי.
ג"ס אנושיים השנה ואני עומד על דעתי שנחלשו.
ס"א גריאטריים תפרק את שני הקבוצות הנ"ל.
(מה שכן היה משחק ענק)
מומי נמאס לו מגולדן סטייט
אוהב את קארי כמו בן חורג
דוראנט + קארי לא התאוששו מה 1-3
אם סן אנטוניו אז סן אנטוניו
ה-ללל עמוק בארון יעשו קאמבק כמו אומה טורמן בקיל ביל
מסיבות הניצחון ביוני
תודה על הסיקור הזריז והמצוין.
משחק שהוכרע על חודה של נרודה, לא מאמין בביטויים כמו שחמט של לו על קר. בסה"כ שתי קבוצות שוות כוחות, שלפי התפתחות המשחק כל קבוצה יכולה לנצח את יריבתה. שום דבר מפתיע. אולי רק את סומסום שחופר בלי הפסקה שהליגה סגורה.
וזה כולל גם את ההערכות המוקדמות על כך שהקבוצות יתייחסו לזה כעוד משחק. היתה אינטנסיביות מטורפת וזה ממש לא היה עוד משחק וטוב שכך.
אחלה סיקור מומי, מהיר ועשיר.
בענין כרמלו. האם זו רק הרגשה שלי או שלתת את המשחק בידי כרמלו ב2 דקות אחרונות של המשחק זה מתכון לאסון.
האם ההנחה שלי גם נכונה סטטיסטית?
אני ממש לא מבין למה נותנים לו את זה ולמה הוא מקלקל לעצמו את שאריות השם הטוב הטוב שלו?.
והענין דוראנט: 90% מהשופטים היו שורקים לעבירה.
אתה מדבר על ההחלקה בסוף? הגנה מצוינת של ג'פרסון ששמר בדיוק איך שצריך לשמור. דוראנט יצא מחסימה לקבל כדור וקיבל את הגוף של ג'פרסון מאחורה, הוא ניסה לכדרר קדימה איבד שיווי משקל והחליק… שום עבירה לא הייתה רואים את זה גם בהילוך החוזר.
דרך אגב, מזל שג'פרסון הספיק לחזור כי שוב, חוסר התיאום של דליבלנד בחסימות כמעט גרם לו לפספס את דוראנט…
וואו, אחד המשחקים. כל הכבוד לקליבלנד שהראו שהקלישאה "לב של אלופים" תופסת גם תופסת.
למרות שבאופן אישי הופתעתי מההפסד של הלוחמים, זה יכול להתברר כדבר טוב עבורם. הם צריכים למצוא דרך שגם קרי וגם דוראנט טובים ביחד, ולדאוג שדוראנט יקבל מבטים חופשיים ולא יקלע רק במהלכי כדרור ובידוד.
עכשיו ללוחמים סדרה של 10 משחקים שכולם בבית מלבד אחד (וגם הוא בסקרמנטו). שניים-שלושה מהם מאתגרים במיוחד (טורונטו הקרוב, ממפיס וב-16 לינואר מפגש חוזר מול הפרשים, אפשר גם להוסיף את הרעמים). אחלה הזדמנות לצאת 10-0 ולחזק את כושר ההרתעה.
גם לפני המשחק, אני לא חושב שיש למישהו ספק שגולדן סטייט יסיימו את העונה עם המאזן הטוב בליגה.
כך שהרתעה – יש להם מול כל הליגה, בלי קשר למשחק הלילה.
מול הקאבס – גם אם גולדן סטייט מנצחים במשחק במפרץ ב-50 הפרש, אלו הקאבס שכרגע נמצאים בראש של גולדן סטייט, ולא ההפך.
תודה רבה על פריוויו וסיכום מעולים.
ברכות על נצחון הלייקרס.
קליפרס בלי פול זה אוסף שחקנים חסר תכלית. נאבקת על מיקום הפלייאוף במקרה הטוב.
לפחות קליבלנד ניצחו את השחצנים מהמפרץ.
למשחק בדצמבר אין הרבה השפעה על משחקים ביוני.
סך הכל, אני חושב שנוכחנו לגלות (את מה שהיה די ברור) ש-2 הקבוצות קרובות מאוד ביכולתן, לא היה חסר הרבה בכדי שגולדן סטייט יסיימו את המשחק בניצחון בהפרש דו ספרתי.
אבל בכל זאת, 3 נק' קטנות שבלטו לי לעין:
1. הקאבס ניצחו את המאבק על ריבאונד ההתקפה בנוק אאוט.
18 – 5 לקאבס. כשאני כותב מאז הקיץ על יתרון יחסי של הקאבס על גולדן סטייט, על זה אני מדבר.
2. גולדן סטייט סיימו את המשחק עם 4 גגות. דוראנט, תומפסון, איגודלה, לווינגסטון (כל אחד עם חסימה אחת). שחקני הפנים של הקבוצה, סיימו עם 0 חסימות. (רק להזכיר את ההצגה של בוגוט במשחק 2 של הפיינלס, אז בוגוט סיים את המשחק עם 5 גגות, ו-3 רב' התקפה). קיירי, פעם אחר פעם, ניצל את השליטה שלו בכדור בשביל להגיע לצבע. בהעדר שחקן ציר שיודע לאיים בצבע, החיים שלו (ושל ג'פרסון, עם 2 הטבעות מדהימות) היו קלים בהרבה.
3. ברוך הבא, דוראנט.
ראו, בשפת הגוף שלו, וחשוב יותר – בשפת הגוף של קרי,
זו הפכה להיות הקבוצה של דוראנט. הוא השחקן מס' 1 של הקבוצה.
לא מסכים בכלל.זה לא מקרה גבולי שאפשר לשרוק או לא לשרוק.ג'פרסון פשוט דרך עליו ועוד נתן לו קטנה עם הברך ובעקבות כך דוראנט איבד את השליטה.כל שופט היה חייב לשרוק על זה
תודה
וואלה הדוגמא של בוגוט שנתת יצאה מהקשרה
עשית ממנו דיקעמבה מוטמבו , גולדן סטייט פירקה 33 הפרש אז מה עוד 5 בלוקים היו עושות את ההבדל ?
גולדן סטייט עשו 50 נקודות בצבע מול 44 של קליבלנד אתמול
אם לקר היה שכל היה משחק עם גבוה על המגרש ומוריד את קארי לספסל להרגע לכמה דקות
אם תבדוק את האחוזים של קליבלנד נגד גולדן סטייט בצבע בעונה שעברה, בקות בהן בוגוט על המגרש, ותשווה לאחוזים שלהם כאשר הוא לא שיחק, תגלה את ההשפעה שהייתה לו על ההגנה נגד הקאבס.
לא רלוונטי כמה נק' בצבע קלעו גולדן, זו בכלל לא הפואנטה. הפואנטה היא שבהעדר מגן טוב בצבע, הקאבס זוכים ליתרון יחסי (הן קיירי, והן לברון, מסוגלים אז לתקוף את הטבעת יותר בקלות.)
המשחק של קליבלנד היה פשוט תענוג (ותודה לכל שלוחי הקישורים פה באתר), כמה דברים שקשורים אחד לשני:
1. קליבלנד שיחקו בלי ג'יי.אר סמית', דבר שהיה יכול להשפיע לכאן או לכאן (הבנאדם יכול להרוס משחקים), מעניין מה היה קורה איתו למרות שנראה לי שהיה יותר מזיק כי-
2. ההתקפה של קליבלנד הייתה לדעתי שלמה מאוד, זאת אומרת- לא היה חסר לה כלום. חדירה הוצאה, חדירה הוצאה מסירה- בזכות יכולת החדירה של קיירי ולברון ויכולת הקליעה הגבוהה של כמעט כל שחקן בסגל (תומפסון אתמול היה היחיד של יכול לאיים מבחוץ), קליבלנד מתפעלים התקפה מרשימה. אממה- הרבה בזכות-
3. ההגנה של גולדן סטייט, שהיא מאוד מרשימה ברמת התיאום שלה. מאוד מרשימה. אבל דאבל טים על כל חסימה? לא פלא שחטפו 12 שלשות שרובן היו פנויות. אם היו מוותרים על זה ההגנה הייתה מושלמת.
חוץ מזה שאף אחד שמה לא יכול לעצור את לברון, וקיירי הוכיח שגם אותו קשה מאוד לעצור. הכיווץ עליהם בחדירות רק עושה טוב לקבוצת קלעים כמו קליבלנד.
4. ההגנה של קליבלנד טיפלה יפה בשלשות, אבל זה רק בגלל שגולדן סטייט לא היו צריכים את זה. אן רק ההגנה של קליבלנד הייתה יותר מתואמת, גולדן סטייט לא הייתה קולעת ביותר מ50% מה-2. כל בק-דור שני יצר סל וכל שתי חסימות על שחקנים ללא כדור הביאו לשחקן פנוי מתחת לסל. התרגילים יפים ומרשימים, אבל אם היה יותר דיבור בחסימות ותיאום בהגנה קליבלנד היו יכולים לקחת את המשחק בהפרש יותר גדול.
5. עם כל הכבוד לקיירי, דוראנט וכל הכוכבים שמה במפרץ- מלך יש רק אחד. איך שלברון שולט במשחק זה פשוט מדהים. על השופטים, על השחקנים שלו, הגנה והתקפה- כל פעם מדהים מחדש. לא סתם הכינוי שלו זה המלך ג'יימס. מדהים.
גם ניצחון של הלייקרס וגם הבוגד הלוזר הפסיד, והכל בערב אחד? תודה רבה!!!
איזה משחקים… ללקק את האצבעות..פשוט חגיגה אמיתית… תודה על הפריוויו המעולה אתמול ועל הסיקור המצוין היום… 🙂 . מסקנות עיקריות מאוד: מדהים השיתוק שאוחז בסטף … אני תוהה אם זו ההגנה המצויינת של קיירי עליו או שזה סתם תחושה של פחד שהוא פיתח מהקאבס. לדעתי זה ככל הנראה השני. למרות ההפסד אתמול והקושי המנטלי שהוא יצר דעתי רק התחזקה שהלוחמים יותר טובים מהפרשים. לדעתי אם תהיה סדרת גמר בינהם ובהנחה ששתי הקבוצות בריאות זה יגמר 4:1 או לכל היותר 4:2 ללוחמים. דוראנט הוא כמובן תוספת כח משמעותית אבל זה לא רק הכדורסל… זה יותר הפירגון ההדדי וההשתלבות שלו במרקם החברתי. זו קבוצה שאין בה אף אחד שחושב רק על עצמו אף אגו מניאק.לא סתם הם מובילים את הליגה בממוצע האסיסטים בייפאר. במשחק הבא במפרץ הם ישאירו להם אבק וזה יבנה את הבטחון מחדש.לברון אמנם מתחרה ענק . ראו את התשוקה שלו לנצח במהלך האחרון במחצית השניה . חטף קלע סל נשכב על הארץ ולמרות שהלוחמים יצאו למתפרצת הצליח לחזור ולחסום. גם קיירי מדהים כמובן אבל זה לא יספיק להם השנה לדעתי. היה תענוג אמיתי למרות התוצאה המאכזבת
סיקור מעולה. מבחינת גולדן סטייט, הקאבס הגבילו את גרין מעולה (נעצר על 6 איבודים, 5 עבירות, 4 אס' ו-4 ריב'), זה השפיע. גם הקליעה הרעה של קרי. הם יותר מדי נראו כדוראנט ושות' היום, למרות שהובילו רוב המשחק.
לזכותם יאמר שהם חילקו דקות די טוב מבחינת שחקני הספסל, יותר מהקאבלירס. בסדרה ארוכה תהיה לזה השפעה משמעותית.
בקליבלנד הם היו אדירים בריבאונד. לא רק הניצחון 18-7 בריב' התקפה, אלא גם זה שלברון לקח 13 ריבאונדים מ-16 אפשריים. לטריסטן תומפסון, במשחק די חלש, היו 12 הזדמנויות לריבאונד התקפה. לכל ג"ס היו 13. זה בא על חשבון משחק המעבר (קליבלנד עם 3 נקודות במתפרצות כל המשחק), אבל לא בטוח שיחזיק בסדרה שלמה בעתיד.
מעבר, לו ניהל גם את המשחק הזה מעולה. נתן מנוחה ללברון וקיבל אותו רענן בדקות הסיום ולקח טיים-אאוטס בצורה טובה. ניהול משחק טוב בהרבה מקר, זה השפיע.
הוא הלך שם על חבל דק חבל על הזמן.. היה איזה פסק זמן שהוא החזיר אותו למגרש ממש ברגע האחרון, לדעתי אם הוא היה מחכה 10 שניות אפילו הם היו יכולים לפספס את ההזדמנות שלהם לחזור למשחק.. באמת ששיחק ללו קלף בניהול משחק…
אני לא סגור בכלל שבתרגיל שלך גולדן סטייט מנצחת.אני חושב שבתרגיל כזה אתה מחליש את 2 הקבוצות.לברון לא יכול לשחק עם השחקנים של גולדן סטייט.זאת אומרת הוא יכול לשחק אבל את המשחק שלו וזאת אומרת פגיעה במרקם ובכימיה של גולדן סטייט.ומצד השני המשחק של לברון מתאים בול לקליבלנד ויותר מזה לקיירי ולכן החלפת דוראנט בלברון תפגע גם בקליבלנד.אבל אם חייבים לבחור אז אני אלך על קליבלנד כי הדומיננטיות של לברון תפגע בכל שאר הלוחמים
סוויפ קל, אבל זו לא השוואה טובה, כי קליבלנד נבנתה בצלמו ובדמותו של לברון. היא מתאימה בול לסט היכולות הדי ייחודי שלו, לעומת ג"ס שלא ביצעה התאמות בסגל בשביל דוראנט ומסוגלת לקלוט מגוון שחקנים.
זה לא בהכרח מעיד על מי מהם שחקן עדיף.
אחלה סיקור שבעולם, היה נשמע כמו ערב תענוג שם בפוסיקט עם כל החבר'ה.
אמרו כבר הכל על המשחק אז רק אוסיף שצריך לתת הרבה כבוד לאלמוני הזה מקליבלנד (בילבו ליגינס?) שרדף אחרי קרי כל המשחק ולא נתן לו שנייה לנשום. לא בטוח שג'יי אר היה יותר טוב לקאבס.
משחק ענק, שכמו שאמרו לפני, לא גילה לנו שום דבר שלא ידענו. המחסור של גולדן סטייט ברים פרוטקטור גורם להם לצופף את הצבע ולחשוף את השלוש או ההפך, אבל הם לא יכולים לעשות גם וגם.
מצד שני יש להם את דוראנט שלשים אותו עם המחליפים מול מחליפי הקבוצה השנייה זה פשוט לא פייר
הייתי במפגש הופס הנפלא.
התיאורים של מומי לגבי העצבים של דאדי – אמיתיים ! איזה פחד היה שם יא אללה.
מעבר לזה מקווה שסטפן, חיים של סוניה, יחזור לעצמו ואז בעיותנו תיפתרנה. טיירון לו שם את מספר 14 בקליבלנד לשמור על קארי והוא הוציא לו את המיץ.
קליבלנד חלשה יותר משנה שעברה. בלי דלבדובה, ועכשיו בלי ג'יי.אר סמית' עד סוף העונה, עוד לפני כן הידרדר, וכשיחזור – לא ברור מה יחזור. נחלשה משמעותית, לאבד את 5 ו-6 ברוטציה.
גולדן סטייט התחזקה, לא צריך להוסיף למה.
אם הקאבס לא יתחזקו באופן מהותי – ליגינס עם כל הכבוד הוא לא סטארטר בקבוצה אלופה, גם לא מחליף ראשון – הם יפסידו די בקלות בגמר, בהנחה הסבירה שיגיעו לשם.
לא לעולם חוסן. כוח הרצון של לברון והקלאצ' (הטוב בליגה) של קיירי זה לא לסדרה שלמה, ואני משוכנע שגם הפלייאוף שלהם במזרח יהיה יותר קשה. שלומפרט, ג'פרסון קשישא (הנהדר כשלעצמו!), ליגינס, דנליבי, פלדר, ג'ונס – אלה לא אנשים שיחזיקו קבוצה ברגעים שצריך. יש גם תלוש קניה בשווי 9 פלוס מיליון דולר, שמחכה לשחקן מתאים (דרון וויליאמס?).
ראינו אתמול עוד משחק שחילצו בציפורניים נגד גולדן סטייט, בלי גרין לכמעט מחצית, קבוצה שעדיין לא מצאה את הבאלאנס, כאשר הנשק הקטלני בליגה, סטפן, הוא הנפגע העיקרי. גולדן סטייט תתחבר הרבה יותר טוב, ולא אופתע אם נראה איזה נרלנס נואל שכזה מצטרף בקרוב, במקום הבדיחה פאצ'וליה. ההנהלה של הדאבס כבר הוכיחה שהיא אלופה בליהוק. מצפה להעברות מעניינות בקרוב, בשתי הקבוצות.
יש המון שמועות שמריו צ'אלמרס בדכו לחתום בקאבס, אחרי שישלים את ההתאוששות מהפציעה באכילס (מדברים על עוד שבועיים, שלושה).
ג'יי אר נפצע באגודל. זה ניתוח מורכב, אבל ההתאוששות לא מסובכת, וזו פציעה מהסוג שמאפשר לו לשמור על כושר גופני עד שיחלים מהפציעה. 15 המשחקים האחרונים של העונה + 3 סיבובי פלייאוף (מקווים אוהדי הקאבס) זה יותר ממספיק זמן להגיע בכושר לפיינלס (למעשה, סביר להניח שהוא יגיע לפלייאוף בכושר הפיזי הטוב בקבוצה, המאמן האישי שלו זה אותו מאמן שעובד עם לברון)
וכמו שכתבת – יש לקאבס את הטרייד אקספשין. עד היום גריפין גילה הרבה מיומנות בשימוש נבון בטרייד אקספשינס לפני הדד ליין.
כך שהשורה התחתונה –
תיקח את קליבלנד של הלילה, ותוסיף לקבוצה רכז מחליף עם המון ניסיון בפלייאוף (צ'אלמרס), שוטינג גארד מיומן בקליעה מבחוץ (ג'יי אר), ועוד שחקן עם תג מחיר של אזור ה-9 מיליון (הטרייד אקספשין) –
ותקבל קבוצה שבהחלט רואה את עצמה כפייבוריטית מול כל קבוצה בליגה.
אני עדיין לא חושב שהם פייבוריטים מול גולדן סטייט, למרות שמנטלית, ברור שהם נכנסו לדאבס מתחת לקודקוד יופי-יופי.
משום מה יש לי תחושה שלברון ייקח מנוחה במשחק בגולדן סטייט, כדי להשאיר את מסך הערפל וההרתעה עד לפיינאלס, אם וכאשר. סתם ניחוש פרוע שלי. למה לו לחטוף שם 30 הפרש (וזה ייתכן).
יש כמה קבוצות שהן מחסני טרייד – דנבר שבנויה לרוחב, פילי עם צבא הביגמנים, פיניקס עם חמישיית הרכזים – אני משוכנע שנראה תנועה שכוללת אותן בקרוב. אולי גם בהקשר של הגדולות. דאלאס ודרון, שרוצה טבעת, ויושב מצוין על ה-9 מיליון של ורז'או, נראה לי שידוך אידאלי לקאבס, בתור פוינט גארד מחליף לקיירי (שהוא לא פוינט גארד!), עם נסיון.
אבל למה אתה חושב שגולדן סטייט לא תזיז כלים? החור שלהם בצבע בולט אחושלוק. הקאבס טרפו אותם אתמול שם, 18 אופנסיב ריבאונד. לברון-לאב-טריסטן זה מפלצת קרשים. לא ייתכן שהדאבס יגיעו ככה לגמר, או לפני כן, למפגש עם דיאנדרה-בלייק/ אולדריג'-דיוויד לי-גאסול-דדמון-ושות'. זה זועק.
הם לא יכולים לקחת חוזה יקר, בגלל שאין להם מקום מתחת לתקרת השכר,
ואין להם טרייד אקספשינס.
השחקן היחיד שאני רואה שאפשר לעשות עליו טרייד הוא איגודלה.
הוא מרוויח השנה 11,100,000 דולר, וזו השנה האחרונה בחוזה שלו.
השאלה היא, איזו קבוצה תסכים לוותר על גבוה משמעותי תמורת שחקן עם חוזה שנגמר, בעונה הכי גרועה בקריירה שלו?
(החוזה הגבוה היחיד הנוסף, שהוא לא של אחד מ-4 הגדולים, הוא של לווינגסטון, 5,700,000 דולר. אבל גם אני לא רואה איך מוותרים עליו, וגם החוזה נמוך מדי. הם לא יכולים במצב השכר שלהם לקבל חוזה גבוה יותר.)
מסכים עם גיא בקשר לג"ס, החוסר נוכחות בצבע זועק שם לשמיים. פאצ'וליה לא מגן טבעת טוב ומקגי למרות האורך לא שחקן שמרתיע, לשחק רק עם גרין לא מספיק גם להגנה על הטבעת וגם לריב', וזה כרגע היתרון המשמעותי של הקאבס- על הדאבס.
גרין אתמול יצא מהמשחק כבר בהתחלה ששרקו לו 2 עבירות שהוא אולי עשה חצי עבירה וזה שינה משמעותית את המשחק.
ג"ס חייבים למצוא סנטר שיספק להם הגנה על הטבעת/ריב' הגנה משמעותי (מספיק שמוצאים מישהו שיעשה אחד מהדברים וגרין ודוראנט כבר ישלימו אותו), אם יעשו את זה , הדבר יקל מאוד גם על משחק המעבר שלהם אחרי החטאות וישנה את מאזן הכוחות הדי מאוזן כרגע בינם לבין קליבלנד
סיקור ענק לערב ענק. יש לקארי קוף או שניים על הגב. ליגינס שמר עליו מעולה. מדהים כמה קצרות הרוטציות של שתי הקבוצות. ג'פרסון היה מעולה במאני טיים עם טונות של ניסיון. בשביל זה הביאו אותו. קיירי רוצח שכיר עם קבלות. החטיא המון זריקות טובות כל המשחק והמשיך לזרוק ברבע הרביעי. מסקנה: אם קלעי מחטיא זריקות טובות שהן חלק מהשטף של המשחק הוא חייב להמשיך לזרוק אותן והסטטיסטיקה בדרך כלל תתיישר. לברון היה עצום. שלט בכל האספקטים של המשחק. השנה נראה שהקליעה שלו מחוץ לקשת השתפרה. אני עדיין חושב שיש להם בור רציני בעמדה 2 (גם עם סמית) ובעמדת הרכז המחליף.
עוד דבר, לגבי קר- אני חושב שהוא הפסיד את המשחק כשהיה לו כדור ביד 30-35 שנ' לסוף ב+1 עם 2 טיים אאוט שנשארו לו והוא לא לקח.
הקבוצה צריכה דקה וחצי לנוח, להתפקס וגם הוא היה יכול לנצל את ההזמדנות לשנות חמישייה ולהפתיע.
היה פשוט שם את הכדור בידיים של סטף/KD ומשחק P&R עם ריווח טוב-
לדוג' סטף וגרין (מהלך שלא רואים מספיק השנה) עם KD וקליי בכנפיים ואולי קלארק גם מרווח או מגי מחכה ללוב.
במקום זה היה בלאגן ואיבוד כדור שנתן לקליבלנד הזדמנות לנצח את המשחק
Jingle bells
KD fell
Curry missed some threes
Kyrie scored
Praise the Lord
Warriors blew another lead
כמות השטויות שרצות אחרי משחקים כאלה חח, עדיין לא ברמה של מומי!
שאלת חוק ומשפט:
אתמול אחרי עבירת השעון של תומפסון, והעצירה לווידאו-ריביו – סטיב קר הוציא את קארי מהמשחק והכניס את שון ליווינגסטון.
הדבר הזה אסור. ובכל זאת הוא נעשה, וליווינגסטון שיחק.
1. מה אם בכלל העונש על פעולה כזו – בהנחה שהוא נתפס במהלך המשחק שנותר?
2. אני מניח שאם המשחק היה מסתיים בנצחון גולדן סטייט, טענה מאוחרת כזו לא היתה מתקבלת. צודק?
היה משחק אדיר, ללקק את האצבעות.
הסיקור של מומי על המפגש בפאב (מפגש אוהדי לייקרס?) מעלה בדמיון את דדי מתעצבן על המלצרית, כמה חבל שלא ראיתי זאת במו עיני. פרייסלס.
מבחינת כדורסל נטו ג"ס יכולה לצאת מרוצה כי יש לה יתרונות אדירים שבכלל לא באו לידי ביטוי, למרות החסרון של פאצ'וליה, ובראש וראשונה קרי וגרין. השניים נתנו משחק נפל ועדיין ג"ס הובילה כל המשחק (חוץ מבזמן היחיד שזה באמת חשוב). בצד של קליבלנד לברון וקיירי היו ענקיים וכל השאר בסדר-מינוס.
אבל מבחינה מנטאלית נראה שאולי באמת קליבלנד נכנסה לה לראש. קראתי שלקליבלנד יש "לב של לוחמים" 🙂
קר חייב להעיר את קרי, להחזיר לו את המושכות של הקבוצה.
לא ראיתי עדיין מילה על השידור המחפיר של ערוץ הספורט.
ה"פרשן" שלפי השמועות מקבל מעל 35000 ש"ח לחודש תמורת הצרחות המיותרות שלו, והחישוב מה ההבדל בין השעונים בסוף כל קבע, וגיל ברק ,שמשדר יפה לבד, אבל כשמשדכים לו את שימי הוא יורד לרמה של אידיוט בשביל לקיים את ההרמוניה של הטיפשות. שעתיים וחצי ואף מילה משניהם שעוזרת לצופה להבין טוב יותר את מה שהוא רואה.
יש צוות שידור מקצועי של ESPN ובמקום לשמוע אותם, אנחנו מקבלים בתמורה לדמי המנוי הגבוהים את החרפה הזאת.
אבל למה אתה מתבאס, אתה לא אוהב את כל המשפטים האלה, "במקום 3 – נהיה 7!", וצעקות "מאני!" בלי הכרה?
אם אתה צופה מושבע של הליגה, כדאי לך לשקול ליג-פאס.
תוכל לקבל לא רק שידור אודיו אחד, אלא 2, של קבוצת הבית והחוץ, ובמשחקים בנשיונל tv גם את האודיו של espn או tnt.
אבל מה ההסבר? למה ערוץ הספורט ממשיך עם הבדיחה הזאת עוד ועוד ועוד?
יש לו אינפורמציה מפליליה על בעל הבית?
יש כאן דורות של ילדים שבמקום שהשידורים ילמדו אותם מה יפה בכדורסל הזה, בורחים בגלל הצרחות והטיפשות.
לא חראם?
אני חושב שזה סוג של מחווה או משהו אחרי האירוע שהוא עבר. אולי חראם, אבל אם זה משתלם לערוץ הספורט אז הבחירה שלהם. אולי הצירוף שלו ליד עוד פרשן, כמו במגזין NBA הדי איכותי שלהם, ישפר את חווית השידורים.
חוץ מזה אני מסכים שזה משפיע. המאמרים של מנחם לס, למשל, למרות שחלקם הגדול נכתב לפני שנולדתי בכלל, הביאו אותי לפה והפכו את הכדורסל לאחד הדברים המרכזיים ביותר בחיים שלי.
כל כך הרבה תגובות ועוד אף אחד לא הגיב על כך שסוף כל סוף הלייקרס מנצחים את הקליפרס.נכון הקליפרס בלי פול וגריפין זה לא להיט אבל אנחנו לוקחים כל דבר.וכמו שמומי אמר מכיוון שגולדן זה לא תחליף אמיתי אז רק הלייקרס יוכלו לעצור את לפלופ (כן עוד שלוש שנים אבל זה גם משהו)
לעניות דעתי – ג״ס חזקים בהרבה מהפרשים. שחקו אצלם, עם רבע-קרי ומינוס-איגי והגיעו בהליכה ל-14 הפרש אחרי ארבע (!) שלשות ייאוש מאוד לא שגרתיות של לברון. הורידו רגל מהגז, קיירי התפוצץ (שתי שלשות גדולות) ונהיה מה שנהיה.
כמה סימנים לדאגה אצל הקאבס : לברון נראה עייף ברביעי, עשה מעט, לא יצא לחילופים בהגנה, השאיר את הבמה. אל תטעו בדאנק המפלצתי. מה יהיה בסדרה ? מנגד, כמה משחקים כאלה קרי עוד ייתן ?
גם אני ראיתי שלברון עייף, לא תמיד ירד להגנה, גרר רגליים. הדאנק היה יוצא מן הכלל. הרבע השלישי די גמר לו את הכוח ואכן טיירון לו נתן לו לנוח כמה דקות בתחילת הרביעי
ראיתי שוב את סוף המשחק:
קווין דוראנט הוא צ'וקר משוגע.
למה? ככה:
האיש קלע ברבע הרביעי 2 מ-9. ואפס מ-2 לשלוש.
האיש החטיא את כל 5 הזריקות האחרונות שלו – עוגת חנק כהלכתה!
במצב 3 לגולדן סטייט, 40 שניות לסוף, איגואדלה עם הריבאונד מוצא את דוראנט לשתיים שיסגרו את המשחק. הידיים הארוכות של KD מאבדות את זה לקיירי, ומאבדות את המשחק.
ובעצם הוא מוודא הריגה, בפוזשן האחרון של המשחק שהולך אליו. אפילו לא לוקח טיים אאוט אחרי ההחלקה. בולגיים.
מסכים
קליבלנד זרקו על סוף שעון
איבוד לא אופייני של דוראנט שיכל לגמור את המשחק
בכלל קבלת ההחלטות של הוורירס בדקות האחרונות מזעזעת
אני כל כך אוהב את דוראנט אבל מתחיל להשלים עם העובדה שאולי מתפתח פה קרל מלון קלאסי , יחד עם ווסטברוק זה תעתיק של סטוקטון
צמד מהגדולים בתולדות המשחק . 0 טבעות
אני מסכים איתך ולא מבין מה קרה לו, אני זוכר איך בריצה של אוקלהומה בפלייאוף של 2012 שבו הגיעו לגמר דוראנט רק היה מחכה לרבעים האחרונים כדי להתפוצץ שם ולגמור משחקים, ובכלל קולע ים סלי ניצחון בשנים הראשונות שלו בליגה. משהו רע קרה לו בפן הזה.
אתה שוכח שבכל איבוד שלא נגמר בכדור בחוץ נרשמת חטיפה. בפועל רק 7 מהאיבודים היו חטיפות שכתוצאה מעולה אקטיבית של שחקני הקאבס (בעיקר אירווינג ולברון) שגרמו לאיבוד ולא מסירה לא מדויקת שנאספה על ידי שחקן הקאבס.
אחלה משחק. ממש פלייאוף מוקדם!
חלק גדול מה"העילמות" של קארי, רשום על שמו של לגינס מהקאבס, שפשוט נצמד אליו בכל מחיר, גם במחיר חילוף שלא התבצע והשאיר את קליי פנוי לזריקות. נראה שהקאבס החליטו לחסל את קארי לפחות, אם א"א את כל השלישייה הגדולה.
כמובן שההחלטה הזו הייתה על חשבון ההתקפה. לגינס לא מעורב בכלל במשחק ההתקפה שלהם, וכמעט ולא זרק לסל בכלל. היום זה הספיק להם..
אגב, מצפייה (מאוחרת) במשחק נראה שדווקא גולדן סטייט לקחו את המשחק יותר ברצינות מהקאבס. לברון נראה במוד עונה רגילה רוב מוחלט של המשחק, משייט במגרש להנאתו, וככה גולדן סטייט הובילו כמעט כל המשחק, והקאבס גנבו את המשחק בסוף. גישה של משחק חוץ
כמה נקודות –
* הלוחמים נחלשו מאוד מאוד בעמדת עוזר המאמן.
* השחקן השישי המצטיין של הקאבס היה איגודאלה – 25 דקות על המגרש אפס מארבע מהשדה, שלוש עבירות שני איבודים כשהאחרון שבהם כנראה עלה במשחק, ועוד מסירה מטופשת מאחורי הגב כדי ששחקן יקבל בלוק. וההתקפה המכריעה במשחק של 24 שניות הוא כדרר ככל הנראה 20 מהן.
*פאצ'וליה נראה לא שייך לרמות האלה בכלל, כל דקה שלו על המגרש היום הייתה נכס לריבאונד ההתקפה ולטיילת של היריבה ובהתקפה גם לא ממש פקטור.
* ריבאונד ההתקפה של הקאבס נתון עצום בניצחון.
* כשרואים את המשחק בלי קול קולטים טוב יותר עד כמה השיפוט בליגה הזו הזוי, כי פשוט לא מבינים על מה ולמה שורקים ואיך מתקבלות החלטות , טכנית על מבט, עבירות בלי כדור שלא ממש שייכות לכלום, שחקנים שיוצרים מגע בכוונה ומקבלים שריקה , שריקות מהבית ועוד ועוד.
* עדיין אני לא מבין את כל ההתרגשות ממשחק אחד בדצמבר , כנראה שהסגלים של הקבוצות האלו הם לא סופיים, שחקנים לצערנו יפצעו וכבר פצועים. שחקנים גם יכנסו ויצאו מכושר ולרוטציה וכו'.
* גם לא מבין את הדיבורים האלה של אם במשחק כזה של קארי וגרין בחוץ הפסידו רק בנק' זה מעודד לגולדן סטייט או הגרסא האקרונית של עם סגל מצומק והחטאות חופשיות חכו חכו מה יהיה בפיינלס.
ומה הכוונה ? כל משחק טוב לאותו משחק היום ג'פרסון היה 2-11 כן אמנם שני דאנקים מרהיבים אבל חוץ מזה כלום, מהשדה ואולי במשחק הבא הוא כן יקלע מהשלוש. כנ"ל לגבי ליווינגסטון שלטעמי החיסרון בתרומה שלו מאוד מאוד משמעותי כרגע, יש סיכוי שהוא יחזור לכושר של האקס פקטור שניצח משחק בפיינלס. וכך אפשר לאמר עוד לגבי כמעט כל שחקן, שמצד אחד יכול להשתפר ומצד שני להיות פחות טוב במשחק הבא – זו הסיבה שבסדרות הרבה מאוד משחקים כל כך שונים האחד מהשני – התאמות , התאמות והתאמות…
* בהמשך לנקודה הקודמת גם הדיבורים על הקאבס עמוק עמוק בראש של הלוחמים וכו' לא מחזיקים מים אם התוצאה הייתה הפוכה עם שריקה לעבירה בסיום על דוראנט ומי שטוען שזו לא עבירה שישאל את עצמו אם בדקה החמישית הדבר הזה לא נשרק.. וחוץ מהשריקה שלא הייתה רצף של ארועים בחלקם ממש מקריים נשיצחו את המשחק ולא ממש עליונות במשחק בית של קבוצה כביכול חזקה בהרבה מנטלית.
* מה שמתחבר שוב לשיפוט בליגה שמושפע מבייתיות, מספרי חולצות, ועוד כהנה וכהנה החלטות אומללות שנועדו ליצור עניין וכוכבים ולא לתת את המשקל המתאים לספורט טהור.
* בסך הכללי את קליבלנד נראה בגמר , ואני מאמין שגם את הלוחמים, אבל זה עוד חזון למועד ועד לכך הרבה דברים יכולים להשתנות.
jojo
26 דצמ 2016 07:44:14ניצחון של לברון, ג'ורג' מייקל כבר לא איתנו – כנראה שאין סנטה:(
תודה למומי שכרגיל כל בלוג חי שלו הופך לאירוע.
דובי
26 דצמ 2016 09:15:27סנטה לקח לו את הלב בכריסטמס… האחרון שלו
ניר
26 דצמ 2016 09:21:23איזו שנה יא וואראדי. נשארנו על ג׳סטין ביבר.
מתן גילור
26 דצמ 2016 07:49:15תודה על הסיקור הזריז.
משחק גדול, עם שחקנים גדולים, קלאץ' אדיר ושני מהלכים הגנתיים אדירים שהביאו את הניצחון.
אבל אם נפסיק לדבר לרגע על בוסטון ונעבור לקאבס-דאבס, לקאבס אסור להתנפח יותר מדי מהמשחק הזה ולנסות לרדוף אחרי מאזן עדיף. שייתנו לקיירי ואולי גם לברון לנוח ולא לשחק בדטרויט הלילה.
ניצחון יוקרתי ולא מעבר. לדעתי רק יפקס את ג"ס.
צריך גם לתת מילה טובה לטיירון לו שלמרות הבריחה של ג"ס בתחילת הרביעי הבין שמדובר על עונה סדירה ונתן ללברון לנוח 4.5 דק' בתחילת הרבע. אח"כ הוא קיבל אותו (יחסית) טרי וזה היה משמעותי בדקות הסיום.
Berch
26 דצמ 2016 08:20:37תודה על סיקור מעולה.
רציתי להוסיף "כרגיל" אבל לא רוצה שיעלה לך לראש השמן ברקס…..
שחר
26 דצמ 2016 08:20:54לברון עם 31 ו13 ריבאונדים, סיבה להזכר ב3-1 של הגמר בשנה שעברה.
הדאבס איבדו אתמול יתרון 3-1 ברבע הרביעי LOL
שגיא
26 דצמ 2016 10:23:05+1
פאקו
26 דצמ 2016 08:28:59משחק אדיר. מרי כריסמס לקיירי, אחד הווינרים הגדולים בליגה.
וגם מפגש הופס היה תענוג צרוף כתמיד.
שחר
26 דצמ 2016 08:46:45קיירי מזכיר לי נשכחות מאייברסון, שחקנים קטני ממדים עם שליטה מדהימה בכדור ובלי פחד לעשות מהלכים גדולים ולהכנס לצבע וליצר מגע למרות נחיתות פיזית בגודל.
ויש מצב שג'פרסון הוא השיין באטיה של לברון בקליבלנד? וטרן מנוסה וחכם שמתעלה מתי שצריך.
MBK
26 דצמ 2016 08:52:47https://www.youtube.com/watch?v=PgqYiqfD-CM
לא משהו שבטייה מסוגל לעשות
שחר
26 דצמ 2016 08:54:57מדהים! והיה עוד אחד על דוראנט, להטביע על שניהם בגיל 36 באותו משחק, אין מה לומר. ואגב הוא קיבל טכנית על קריצה אחרי הדאנק, עד מתי הסירוס הזה של רגשות ימשך.
אשך טמיר המקורי
26 דצמ 2016 09:59:0810000000+ על הטכנית
MBK
26 דצמ 2016 08:48:20משחק שהוא נורת אזהרה לגולדן סטייט
סטפן קארי נמצא בכושר קליעה גרוע
לא אהבתי את התירוצים בסוף
משחק נוסף שטיירון לו עושה שחמט לקר שפשוט לא מגיב טוב למצבים ,בעיקר החזרות המביכות מטיים אאוט
לאבד 14 הפרש במשחק שקליבלנד קצרה וחוסר היכולות לעצור את קיירי ולברון צריכות לעודד מאוד את קליבלנד שנראית הרבה יותר מאשרבעונה הקודמת
ניר
26 דצמ 2016 08:54:46אל תדכא, לא נעמוד בעוד שנה של חגיגות לפלופ.
קארי יחזור לעצמו אחרי הכל זו שנת חוזה.
יניב
26 דצמ 2016 09:00:30כמה מסקנות.אמנם משחק ליגה "רגיל" בדצמבר אבל הוא מראה כמה כוונות.
1.אם המשחק שנה שעברה הבהיר לקליבלנד שככה אין להם סיכוי והם חייבים שינוי אז המשחק עכשיו הראה שקליבלנד בהחלט מוכנים לגולדן סטייט ומי שיצטרך במהלך העונה לחשוב על פתרונות אילו דווקא גולדן סטייט ולא קליבלנד.
2.כמו שמידן אמר בתגובה לפני טיירון לו עושה בהחלט בה"ס לקר.
3.יחד עם זאת יותר ויותר אני מרגיש שאם קיירי לא פצוע בסדרה לפני שנתיים אז היום בלאט היה עם טבעת אחת לפחות.
4.קיירי פשוט מדהים הכי טוב במאני טיים
5.קרי פשוט חושך נגד קליבלנד וזאת כבר מגמה.
6.איגודאלה די חירב לגולדן את המשחק מאוד הזכיר לי את בארנס שנה שעברה.
7.לא מבין את הקטע של פאצ'ולה זה נראה כאילו הוא פשוט מפחד לזרוק ואם זה לא קרש סל הוא פשוט לא לוקח את הזריקה ואני לא מבין למה.
8.ההטבעה של ג'פרסון מהלך העונה לדעתי.מדהים בגילו.
9.משחק פשוט ענק אחד הגדולים שראיתי של העונה הרגילה
אשך טמיר המקורי
26 דצמ 2016 09:04:56תודה מומי, סיקור אדיר!
זה מה שקורה למי שהולך לישון עם דוראנט, קם עם פיפי בתחתונים במקום עם קרי.
ג"ס אנושיים השנה ואני עומד על דעתי שנחלשו.
ס"א גריאטריים תפרק את שני הקבוצות הנ"ל.
(מה שכן היה משחק ענק)
מומי שאוהב חציל בטחינה
26 דצמ 2016 09:49:09מומי נמאס לו מגולדן סטייט
אוהב את קארי כמו בן חורג
דוראנט + קארי לא התאוששו מה 1-3
אם סן אנטוניו אז סן אנטוניו
ה-ללל עמוק בארון יעשו קאמבק כמו אומה טורמן בקיל ביל
מסיבות הניצחון ביוני
יואש בן טולילה
26 דצמ 2016 13:03:57לא הייתי אומר גריאטרים העונה.
לנארד 25
גרין 29
אולדריג 31
פארקר 34 אבל משחק 20-25 דקות בערב.
גאסול 36 משחק פחות.
מצד שני יש מפלצות אתלטיות, משהו שמאוד היה חסר בעונות האחרונות: לנארד, סימונס, גרין.
שגיא נאור
26 דצמ 2016 09:05:45תודה על הסיקור הזריז והמצוין.
משחק שהוכרע על חודה של נרודה, לא מאמין בביטויים כמו שחמט של לו על קר. בסה"כ שתי קבוצות שוות כוחות, שלפי התפתחות המשחק כל קבוצה יכולה לנצח את יריבתה. שום דבר מפתיע. אולי רק את סומסום שחופר בלי הפסקה שהליגה סגורה.
וזה כולל גם את ההערכות המוקדמות על כך שהקבוצות יתייחסו לזה כעוד משחק. היתה אינטנסיביות מטורפת וזה ממש לא היה עוד משחק וטוב שכך.
רוני ש.
26 דצמ 2016 11:24:07צודק לגמרי שום שחמט ושום בטיח, הבעיה היא שמסתכלים רק על השורה התחתונה ולא זוכרים את כל מה היה בדרך .
מוטי
26 דצמ 2016 09:06:20אחלה סיקור מומי, מהיר ועשיר.
בענין כרמלו. האם זו רק הרגשה שלי או שלתת את המשחק בידי כרמלו ב2 דקות אחרונות של המשחק זה מתכון לאסון.
האם ההנחה שלי גם נכונה סטטיסטית?
אני ממש לא מבין למה נותנים לו את זה ולמה הוא מקלקל לעצמו את שאריות השם הטוב הטוב שלו?.
והענין דוראנט: 90% מהשופטים היו שורקים לעבירה.
דובי
26 דצמ 2016 09:18:27אם אתה חי על כרמלו אתה מת על כרמלו.
האלטרנטיבה היא רוז, שהוא בדיוק אותו דבר בנמוך
ניר
26 דצמ 2016 09:27:12אני לא מספיק ותיק בענייני הלידה אבל בחיי שאני לא מבין איך כרמלו הוא סופר סטאר. חכמת משחק ממנו הלאה
דובי
26 דצמ 2016 09:51:02סתם, אתה יודע, מלך הסלים של הליגה, שלוש עונות של 28+, ממוצע קריירה 25 למשחק.
אחד העם
26 דצמ 2016 11:04:07בקטנה ככה…
יותם פלדהיים
26 דצמ 2016 09:19:04באמת? לא נראה לי, אצל קליבלנד סיום מותח, לא הרבה שופטים היו מעזים היו מעזים לשרוק את הזריקה הזו.
באוקלהומה – מינסוטה אולי
שגיא
26 דצמ 2016 10:34:07אתה מדבר על ההחלקה בסוף? הגנה מצוינת של ג'פרסון ששמר בדיוק איך שצריך לשמור. דוראנט יצא מחסימה לקבל כדור וקיבל את הגוף של ג'פרסון מאחורה, הוא ניסה לכדרר קדימה איבד שיווי משקל והחליק… שום עבירה לא הייתה רואים את זה גם בהילוך החוזר.
דרך אגב, מזל שג'פרסון הספיק לחזור כי שוב, חוסר התיאום של דליבלנד בחסימות כמעט גרם לו לפספס את דוראנט…
יניב
26 דצמ 2016 10:35:41על מה אתה מדבר!!! תסתכל שג'פרסון פשוט דורך על דוראנט
יותם פלדהיים
26 דצמ 2016 09:20:53קליבלנד מנצחים את גולדן סטייט והבראונס מנצחים אתמול, איזה חג יש לעיר הזו
מוטי
26 דצמ 2016 09:27:34עשו אצלנו הרמת כוסית במכרה שאנחנו עובדים בו. גם שרנו את ההמנון של אוהיו.
מבין קטן
26 דצמ 2016 09:25:42וואו, אחד המשחקים. כל הכבוד לקליבלנד שהראו שהקלישאה "לב של אלופים" תופסת גם תופסת.
למרות שבאופן אישי הופתעתי מההפסד של הלוחמים, זה יכול להתברר כדבר טוב עבורם. הם צריכים למצוא דרך שגם קרי וגם דוראנט טובים ביחד, ולדאוג שדוראנט יקבל מבטים חופשיים ולא יקלע רק במהלכי כדרור ובידוד.
עכשיו ללוחמים סדרה של 10 משחקים שכולם בבית מלבד אחד (וגם הוא בסקרמנטו). שניים-שלושה מהם מאתגרים במיוחד (טורונטו הקרוב, ממפיס וב-16 לינואר מפגש חוזר מול הפרשים, אפשר גם להוסיף את הרעמים). אחלה הזדמנות לצאת 10-0 ולחזק את כושר ההרתעה.
גיא
26 דצמ 2016 09:38:26גם לפני המשחק, אני לא חושב שיש למישהו ספק שגולדן סטייט יסיימו את העונה עם המאזן הטוב בליגה.
כך שהרתעה – יש להם מול כל הליגה, בלי קשר למשחק הלילה.
מול הקאבס – גם אם גולדן סטייט מנצחים במשחק במפרץ ב-50 הפרש, אלו הקאבס שכרגע נמצאים בראש של גולדן סטייט, ולא ההפך.
p
26 דצמ 2016 09:34:03תודה רבה על פריוויו וסיכום מעולים.
ברכות על נצחון הלייקרס.
קליפרס בלי פול זה אוסף שחקנים חסר תכלית. נאבקת על מיקום הפלייאוף במקרה הטוב.
לפחות קליבלנד ניצחו את השחצנים מהמפרץ.
גיא
26 דצמ 2016 09:34:16תודה מומי, אחלה סיקור.
למשחק בדצמבר אין הרבה השפעה על משחקים ביוני.
סך הכל, אני חושב שנוכחנו לגלות (את מה שהיה די ברור) ש-2 הקבוצות קרובות מאוד ביכולתן, לא היה חסר הרבה בכדי שגולדן סטייט יסיימו את המשחק בניצחון בהפרש דו ספרתי.
אבל בכל זאת, 3 נק' קטנות שבלטו לי לעין:
1. הקאבס ניצחו את המאבק על ריבאונד ההתקפה בנוק אאוט.
18 – 5 לקאבס. כשאני כותב מאז הקיץ על יתרון יחסי של הקאבס על גולדן סטייט, על זה אני מדבר.
2. גולדן סטייט סיימו את המשחק עם 4 גגות. דוראנט, תומפסון, איגודלה, לווינגסטון (כל אחד עם חסימה אחת). שחקני הפנים של הקבוצה, סיימו עם 0 חסימות. (רק להזכיר את ההצגה של בוגוט במשחק 2 של הפיינלס, אז בוגוט סיים את המשחק עם 5 גגות, ו-3 רב' התקפה). קיירי, פעם אחר פעם, ניצל את השליטה שלו בכדור בשביל להגיע לצבע. בהעדר שחקן ציר שיודע לאיים בצבע, החיים שלו (ושל ג'פרסון, עם 2 הטבעות מדהימות) היו קלים בהרבה.
3. ברוך הבא, דוראנט.
ראו, בשפת הגוף שלו, וחשוב יותר – בשפת הגוף של קרי,
זו הפכה להיות הקבוצה של דוראנט. הוא השחקן מס' 1 של הקבוצה.
ועוד דבר קטן –
100% עבירה על דוראנט.
יותם פלדהיים
26 דצמ 2016 09:40:04יש מצב שהייתה עבירה, אבל לא נראה לי שיש שופט שהיה שורק בסיטואציה הזו
יניב
26 דצמ 2016 10:03:50לא מסכים בכלל.זה לא מקרה גבולי שאפשר לשרוק או לא לשרוק.ג'פרסון פשוט דרך עליו ועוד נתן לו קטנה עם הברך ובעקבות כך דוראנט איבד את השליטה.כל שופט היה חייב לשרוק על זה
מומי שאוהב חציל בטחינה
26 דצמ 2016 09:58:26תודה
וואלה הדוגמא של בוגוט שנתת יצאה מהקשרה
עשית ממנו דיקעמבה מוטמבו , גולדן סטייט פירקה 33 הפרש אז מה עוד 5 בלוקים היו עושות את ההבדל ?
גולדן סטייט עשו 50 נקודות בצבע מול 44 של קליבלנד אתמול
אם לקר היה שכל היה משחק עם גבוה על המגרש ומוריד את קארי לספסל להרגע לכמה דקות
גיא
26 דצמ 2016 10:39:17אם תבדוק את האחוזים של קליבלנד נגד גולדן סטייט בצבע בעונה שעברה, בקות בהן בוגוט על המגרש, ותשווה לאחוזים שלהם כאשר הוא לא שיחק, תגלה את ההשפעה שהייתה לו על ההגנה נגד הקאבס.
לא רלוונטי כמה נק' בצבע קלעו גולדן, זו בכלל לא הפואנטה. הפואנטה היא שבהעדר מגן טוב בצבע, הקאבס זוכים ליתרון יחסי (הן קיירי, והן לברון, מסוגלים אז לתקוף את הטבעת יותר בקלות.)
עגל
26 דצמ 2016 12:26:12דיקעמבה מוטומבו
שגיא
26 דצמ 2016 09:50:41המשחק של קליבלנד היה פשוט תענוג (ותודה לכל שלוחי הקישורים פה באתר), כמה דברים שקשורים אחד לשני:
1. קליבלנד שיחקו בלי ג'יי.אר סמית', דבר שהיה יכול להשפיע לכאן או לכאן (הבנאדם יכול להרוס משחקים), מעניין מה היה קורה איתו למרות שנראה לי שהיה יותר מזיק כי-
2. ההתקפה של קליבלנד הייתה לדעתי שלמה מאוד, זאת אומרת- לא היה חסר לה כלום. חדירה הוצאה, חדירה הוצאה מסירה- בזכות יכולת החדירה של קיירי ולברון ויכולת הקליעה הגבוהה של כמעט כל שחקן בסגל (תומפסון אתמול היה היחיד של יכול לאיים מבחוץ), קליבלנד מתפעלים התקפה מרשימה. אממה- הרבה בזכות-
3. ההגנה של גולדן סטייט, שהיא מאוד מרשימה ברמת התיאום שלה. מאוד מרשימה. אבל דאבל טים על כל חסימה? לא פלא שחטפו 12 שלשות שרובן היו פנויות. אם היו מוותרים על זה ההגנה הייתה מושלמת.
חוץ מזה שאף אחד שמה לא יכול לעצור את לברון, וקיירי הוכיח שגם אותו קשה מאוד לעצור. הכיווץ עליהם בחדירות רק עושה טוב לקבוצת קלעים כמו קליבלנד.
4. ההגנה של קליבלנד טיפלה יפה בשלשות, אבל זה רק בגלל שגולדן סטייט לא היו צריכים את זה. אן רק ההגנה של קליבלנד הייתה יותר מתואמת, גולדן סטייט לא הייתה קולעת ביותר מ50% מה-2. כל בק-דור שני יצר סל וכל שתי חסימות על שחקנים ללא כדור הביאו לשחקן פנוי מתחת לסל. התרגילים יפים ומרשימים, אבל אם היה יותר דיבור בחסימות ותיאום בהגנה קליבלנד היו יכולים לקחת את המשחק בהפרש יותר גדול.
5. עם כל הכבוד לקיירי, דוראנט וכל הכוכבים שמה במפרץ- מלך יש רק אחד. איך שלברון שולט במשחק זה פשוט מדהים. על השופטים, על השחקנים שלו, הגנה והתקפה- כל פעם מדהים מחדש. לא סתם הכינוי שלו זה המלך ג'יימס. מדהים.
גם ניצחון של הלייקרס וגם הבוגד הלוזר הפסיד, והכל בערב אחד? תודה רבה!!!
Benny
26 דצמ 2016 09:54:30איזה משחקים… ללקק את האצבעות..פשוט חגיגה אמיתית… תודה על הפריוויו המעולה אתמול ועל הסיקור המצוין היום… 🙂 . מסקנות עיקריות מאוד: מדהים השיתוק שאוחז בסטף … אני תוהה אם זו ההגנה המצויינת של קיירי עליו או שזה סתם תחושה של פחד שהוא פיתח מהקאבס. לדעתי זה ככל הנראה השני. למרות ההפסד אתמול והקושי המנטלי שהוא יצר דעתי רק התחזקה שהלוחמים יותר טובים מהפרשים. לדעתי אם תהיה סדרת גמר בינהם ובהנחה ששתי הקבוצות בריאות זה יגמר 4:1 או לכל היותר 4:2 ללוחמים. דוראנט הוא כמובן תוספת כח משמעותית אבל זה לא רק הכדורסל… זה יותר הפירגון ההדדי וההשתלבות שלו במרקם החברתי. זו קבוצה שאין בה אף אחד שחושב רק על עצמו אף אגו מניאק.לא סתם הם מובילים את הליגה בממוצע האסיסטים בייפאר. במשחק הבא במפרץ הם ישאירו להם אבק וזה יבנה את הבטחון מחדש.לברון אמנם מתחרה ענק . ראו את התשוקה שלו לנצח במהלך האחרון במחצית השניה . חטף קלע סל נשכב על הארץ ולמרות שהלוחמים יצאו למתפרצת הצליח לחזור ולחסום. גם קיירי מדהים כמובן אבל זה לא יספיק להם השנה לדעתי. היה תענוג אמיתי למרות התוצאה המאכזבת
רועי ויינברג
26 דצמ 2016 10:07:25סיקור מעולה. מבחינת גולדן סטייט, הקאבס הגבילו את גרין מעולה (נעצר על 6 איבודים, 5 עבירות, 4 אס' ו-4 ריב'), זה השפיע. גם הקליעה הרעה של קרי. הם יותר מדי נראו כדוראנט ושות' היום, למרות שהובילו רוב המשחק.
לזכותם יאמר שהם חילקו דקות די טוב מבחינת שחקני הספסל, יותר מהקאבלירס. בסדרה ארוכה תהיה לזה השפעה משמעותית.
בקליבלנד הם היו אדירים בריבאונד. לא רק הניצחון 18-7 בריב' התקפה, אלא גם זה שלברון לקח 13 ריבאונדים מ-16 אפשריים. לטריסטן תומפסון, במשחק די חלש, היו 12 הזדמנויות לריבאונד התקפה. לכל ג"ס היו 13. זה בא על חשבון משחק המעבר (קליבלנד עם 3 נקודות במתפרצות כל המשחק), אבל לא בטוח שיחזיק בסדרה שלמה בעתיד.
מעבר, לו ניהל גם את המשחק הזה מעולה. נתן מנוחה ללברון וקיבל אותו רענן בדקות הסיום ולקח טיים-אאוטס בצורה טובה. ניהול משחק טוב בהרבה מקר, זה השפיע.
הברון מקריית אקרון
26 דצמ 2016 10:30:46הוא הלך שם על חבל דק חבל על הזמן.. היה איזה פסק זמן שהוא החזיר אותו למגרש ממש ברגע האחרון, לדעתי אם הוא היה מחכה 10 שניות אפילו הם היו יכולים לפספס את ההזדמנות שלהם לחזור למשחק.. באמת ששיחק ללו קלף בניהול משחק…
סומסום
26 דצמ 2016 10:22:51התחילו אתמול דיבורים, דוראנט טוב יותר מלברון, חילופי משמרות.
תרגיל קטן: הבה ונחליף ביניהם. שני הסמול פוורודז הטובים בעולם מתחלפים. עמדה 3 מול עמדה 3.
ה-mvp של 2014 מתחלף עם ה-mvp של 2013.
קליבלנד: דוראנט, ארווינג, לאב, טריסטן, ליגינס/ שלומפרט
גולדן סטייט: לברון, קארי, תומפסון, גרין, איגואדלה/פסוליה
איך זה היה נגמר?
איך היתה נגמרת סדרה של הטוב מ-7? של הטוב מ-10, אפילו?
יניב
26 דצמ 2016 10:29:28אני לא סגור בכלל שבתרגיל שלך גולדן סטייט מנצחת.אני חושב שבתרגיל כזה אתה מחליש את 2 הקבוצות.לברון לא יכול לשחק עם השחקנים של גולדן סטייט.זאת אומרת הוא יכול לשחק אבל את המשחק שלו וזאת אומרת פגיעה במרקם ובכימיה של גולדן סטייט.ומצד השני המשחק של לברון מתאים בול לקליבלנד ויותר מזה לקיירי ולכן החלפת דוראנט בלברון תפגע גם בקליבלנד.אבל אם חייבים לבחור אז אני אלך על קליבלנד כי הדומיננטיות של לברון תפגע בכל שאר הלוחמים
מתן גילור
26 דצמ 2016 11:17:43סוויפ קל, אבל זו לא השוואה טובה, כי קליבלנד נבנתה בצלמו ובדמותו של לברון. היא מתאימה בול לסט היכולות הדי ייחודי שלו, לעומת ג"ס שלא ביצעה התאמות בסגל בשביל דוראנט ומסוגלת לקלוט מגוון שחקנים.
זה לא בהכרח מעיד על מי מהם שחקן עדיף.
סומסום
26 דצמ 2016 12:04:31יש קבוצה שהיתה מעדיפה לקבל את דוראנט במקום לברון?
אם אין, גם אין ויכוח.
יניב
26 דצמ 2016 12:19:01בלי שום צל של ספק גולדן סטייט לוקחת את דוראנט על פני לברון בכל זמן.
מוטי
26 דצמ 2016 12:32:21יש הרבה קבוצות שהיו מעדיפות את דוראנט.
להביא את לברון זה להפוך את כל הקבוצה. הסתגלות של שנה או יותר.
דוראנט נכנס לכל מקום כמו כפפה ליד.
מתן גילור
26 דצמ 2016 14:54:51לברון עבר פעמיים קבוצה ופעמיים זה היה שווה גמר כבר על השנה הראשונה עבור קבוצות שלא היו קרובות לשם לפני.
לעניות דעתי, זה עובר די יפה את מבחן ההסתגלות.
no funny shtuff
26 דצמ 2016 19:41:32אני מחכה להתנצלות על השוואת היכולת של גרין לזו של פיפן (;
no funny shtuff
26 דצמ 2016 19:43:07אופסס… כמובן שהתכוונתי לרועי ("דריימונד גרין הוא שילוב של היכולת של פיפן והאופי של רודמן")..
אפלטון
26 דצמ 2016 10:25:41אחלה סיקור שבעולם, היה נשמע כמו ערב תענוג שם בפוסיקט עם כל החבר'ה.
אמרו כבר הכל על המשחק אז רק אוסיף שצריך לתת הרבה כבוד לאלמוני הזה מקליבלנד (בילבו ליגינס?) שרדף אחרי קרי כל המשחק ולא נתן לו שנייה לנשום. לא בטוח שג'יי אר היה יותר טוב לקאבס.
משחק ענק, שכמו שאמרו לפני, לא גילה לנו שום דבר שלא ידענו. המחסור של גולדן סטייט ברים פרוטקטור גורם להם לצופף את הצבע ולחשוף את השלוש או ההפך, אבל הם לא יכולים לעשות גם וגם.
מצד שני יש להם את דוראנט שלשים אותו עם המחליפים מול מחליפי הקבוצה השנייה זה פשוט לא פייר
עשגיא
26 דצמ 2016 10:38:32+1 על הפסקה האחת לפני האחרונה, כל כך פגע בהם במשחק…
ori88
26 דצמ 2016 10:29:42הייתי במפגש הופס הנפלא.
התיאורים של מומי לגבי העצבים של דאדי – אמיתיים ! איזה פחד היה שם יא אללה.
מעבר לזה מקווה שסטפן, חיים של סוניה, יחזור לעצמו ואז בעיותנו תיפתרנה. טיירון לו שם את מספר 14 בקליבלנד לשמור על קארי והוא הוציא לו את המיץ.
שי אבן צור
26 דצמ 2016 10:50:55נשמע שבפאב היו לא פחות דרמות 🙂
מסכים עם MBK שלגולדן יש בעיה עם הקאבס.
לברון זה בעיה, לאב זה בעיה, TT זה בעיה ופאקינג קיירי זה בעיה!
אם הם מגיעים מולם למשחק צמוד קיירי מנצח אותם. כל היתר דואגים שהם לא יברחו.
הימור שלי: קליבלנד תהיה אלופה גם השנה. הלוואי שאתבדה.
אה, גם ג'יי אר זה בעיה…
סומסום
26 דצמ 2016 10:52:50!curry4knicks2017
קליבלנד חלשה יותר משנה שעברה. בלי דלבדובה, ועכשיו בלי ג'יי.אר סמית' עד סוף העונה, עוד לפני כן הידרדר, וכשיחזור – לא ברור מה יחזור. נחלשה משמעותית, לאבד את 5 ו-6 ברוטציה.
גולדן סטייט התחזקה, לא צריך להוסיף למה.
אם הקאבס לא יתחזקו באופן מהותי – ליגינס עם כל הכבוד הוא לא סטארטר בקבוצה אלופה, גם לא מחליף ראשון – הם יפסידו די בקלות בגמר, בהנחה הסבירה שיגיעו לשם.
לא לעולם חוסן. כוח הרצון של לברון והקלאצ' (הטוב בליגה) של קיירי זה לא לסדרה שלמה, ואני משוכנע שגם הפלייאוף שלהם במזרח יהיה יותר קשה. שלומפרט, ג'פרסון קשישא (הנהדר כשלעצמו!), ליגינס, דנליבי, פלדר, ג'ונס – אלה לא אנשים שיחזיקו קבוצה ברגעים שצריך. יש גם תלוש קניה בשווי 9 פלוס מיליון דולר, שמחכה לשחקן מתאים (דרון וויליאמס?).
ראינו אתמול עוד משחק שחילצו בציפורניים נגד גולדן סטייט, בלי גרין לכמעט מחצית, קבוצה שעדיין לא מצאה את הבאלאנס, כאשר הנשק הקטלני בליגה, סטפן, הוא הנפגע העיקרי. גולדן סטייט תתחבר הרבה יותר טוב, ולא אופתע אם נראה איזה נרלנס נואל שכזה מצטרף בקרוב, במקום הבדיחה פאצ'וליה. ההנהלה של הדאבס כבר הוכיחה שהיא אלופה בליהוק. מצפה להעברות מעניינות בקרוב, בשתי הקבוצות.
גיא
26 דצמ 2016 11:06:35אין לגולדן סטייט את הנכסים לטרייד שיביא את נואל.
יש המון שמועות שמריו צ'אלמרס בדכו לחתום בקאבס, אחרי שישלים את ההתאוששות מהפציעה באכילס (מדברים על עוד שבועיים, שלושה).
ג'יי אר נפצע באגודל. זה ניתוח מורכב, אבל ההתאוששות לא מסובכת, וזו פציעה מהסוג שמאפשר לו לשמור על כושר גופני עד שיחלים מהפציעה. 15 המשחקים האחרונים של העונה + 3 סיבובי פלייאוף (מקווים אוהדי הקאבס) זה יותר ממספיק זמן להגיע בכושר לפיינלס (למעשה, סביר להניח שהוא יגיע לפלייאוף בכושר הפיזי הטוב בקבוצה, המאמן האישי שלו זה אותו מאמן שעובד עם לברון)
וכמו שכתבת – יש לקאבס את הטרייד אקספשין. עד היום גריפין גילה הרבה מיומנות בשימוש נבון בטרייד אקספשינס לפני הדד ליין.
כך שהשורה התחתונה –
תיקח את קליבלנד של הלילה, ותוסיף לקבוצה רכז מחליף עם המון ניסיון בפלייאוף (צ'אלמרס), שוטינג גארד מיומן בקליעה מבחוץ (ג'יי אר), ועוד שחקן עם תג מחיר של אזור ה-9 מיליון (הטרייד אקספשין) –
ותקבל קבוצה שבהחלט רואה את עצמה כפייבוריטית מול כל קבוצה בליגה.
סומסום
26 דצמ 2016 12:14:53תודה תודה,
אני עדיין לא חושב שהם פייבוריטים מול גולדן סטייט, למרות שמנטלית, ברור שהם נכנסו לדאבס מתחת לקודקוד יופי-יופי.
משום מה יש לי תחושה שלברון ייקח מנוחה במשחק בגולדן סטייט, כדי להשאיר את מסך הערפל וההרתעה עד לפיינאלס, אם וכאשר. סתם ניחוש פרוע שלי. למה לו לחטוף שם 30 הפרש (וזה ייתכן).
יש כמה קבוצות שהן מחסני טרייד – דנבר שבנויה לרוחב, פילי עם צבא הביגמנים, פיניקס עם חמישיית הרכזים – אני משוכנע שנראה תנועה שכוללת אותן בקרוב. אולי גם בהקשר של הגדולות. דאלאס ודרון, שרוצה טבעת, ויושב מצוין על ה-9 מיליון של ורז'או, נראה לי שידוך אידאלי לקאבס, בתור פוינט גארד מחליף לקיירי (שהוא לא פוינט גארד!), עם נסיון.
אבל למה אתה חושב שגולדן סטייט לא תזיז כלים? החור שלהם בצבע בולט אחושלוק. הקאבס טרפו אותם אתמול שם, 18 אופנסיב ריבאונד. לברון-לאב-טריסטן זה מפלצת קרשים. לא ייתכן שהדאבס יגיעו ככה לגמר, או לפני כן, למפגש עם דיאנדרה-בלייק/ אולדריג'-דיוויד לי-גאסול-דדמון-ושות'. זה זועק.
גיא
26 דצמ 2016 12:28:44אין לגולדן סטייט נכסים בשביל סנטר טוב.
הם לא יכולים לקחת חוזה יקר, בגלל שאין להם מקום מתחת לתקרת השכר,
ואין להם טרייד אקספשינס.
השחקן היחיד שאני רואה שאפשר לעשות עליו טרייד הוא איגודלה.
הוא מרוויח השנה 11,100,000 דולר, וזו השנה האחרונה בחוזה שלו.
השאלה היא, איזו קבוצה תסכים לוותר על גבוה משמעותי תמורת שחקן עם חוזה שנגמר, בעונה הכי גרועה בקריירה שלו?
(החוזה הגבוה היחיד הנוסף, שהוא לא של אחד מ-4 הגדולים, הוא של לווינגסטון, 5,700,000 דולר. אבל גם אני לא רואה איך מוותרים עליו, וגם החוזה נמוך מדי. הם לא יכולים במצב השכר שלהם לקבל חוזה גבוה יותר.)
?
26 דצמ 2016 11:20:30הקלידו את התגובה כאן…
נמרוד
26 דצמ 2016 11:20:30מסכים עם גיא בקשר לג"ס, החוסר נוכחות בצבע זועק שם לשמיים. פאצ'וליה לא מגן טבעת טוב ומקגי למרות האורך לא שחקן שמרתיע, לשחק רק עם גרין לא מספיק גם להגנה על הטבעת וגם לריב', וזה כרגע היתרון המשמעותי של הקאבס- על הדאבס.
גרין אתמול יצא מהמשחק כבר בהתחלה ששרקו לו 2 עבירות שהוא אולי עשה חצי עבירה וזה שינה משמעותית את המשחק.
ג"ס חייבים למצוא סנטר שיספק להם הגנה על הטבעת/ריב' הגנה משמעותי (מספיק שמוצאים מישהו שיעשה אחד מהדברים וגרין ודוראנט כבר ישלימו אותו), אם יעשו את זה , הדבר יקל מאוד גם על משחק המעבר שלהם אחרי החטאות וישנה את מאזן הכוחות הדי מאוזן כרגע בינם לבין קליבלנד
?
26 דצמ 2016 11:23:32גולדן סטייט יכולים לצאת מאוד אופטימיים מההפסד הזה.
קארי לא במשחק, גרין איום ונורא, ועדיין נדרשה התעלות של ג'יימס וקיירי כדי שקליבלנד תנצח בשיניים.
מה שכן, לא יזיק להם להתחזק בצבע
amitlahev
26 דצמ 2016 11:27:35סיקור ענק לערב ענק. יש לקארי קוף או שניים על הגב. ליגינס שמר עליו מעולה. מדהים כמה קצרות הרוטציות של שתי הקבוצות. ג'פרסון היה מעולה במאני טיים עם טונות של ניסיון. בשביל זה הביאו אותו. קיירי רוצח שכיר עם קבלות. החטיא המון זריקות טובות כל המשחק והמשיך לזרוק ברבע הרביעי. מסקנה: אם קלעי מחטיא זריקות טובות שהן חלק מהשטף של המשחק הוא חייב להמשיך לזרוק אותן והסטטיסטיקה בדרך כלל תתיישר. לברון היה עצום. שלט בכל האספקטים של המשחק. השנה נראה שהקליעה שלו מחוץ לקשת השתפרה. אני עדיין חושב שיש להם בור רציני בעמדה 2 (גם עם סמית) ובעמדת הרכז המחליף.
נמרוד
26 דצמ 2016 11:28:54עוד דבר, לגבי קר- אני חושב שהוא הפסיד את המשחק כשהיה לו כדור ביד 30-35 שנ' לסוף ב+1 עם 2 טיים אאוט שנשארו לו והוא לא לקח.
הקבוצה צריכה דקה וחצי לנוח, להתפקס וגם הוא היה יכול לנצל את ההזמדנות לשנות חמישייה ולהפתיע.
היה פשוט שם את הכדור בידיים של סטף/KD ומשחק P&R עם ריווח טוב-
לדוג' סטף וגרין (מהלך שלא רואים מספיק השנה) עם KD וקליי בכנפיים ואולי קלארק גם מרווח או מגי מחכה ללוב.
במקום זה היה בלאגן ואיבוד כדור שנתן לקליבלנד הזדמנות לנצח את המשחק
שחר
26 דצמ 2016 11:53:55Jingle bells
KD fell
Curry missed some threes
Kyrie scored
Praise the Lord
Warriors blew another lead
כמות השטויות שרצות אחרי משחקים כאלה חח, עדיין לא ברמה של מומי!
מוטי
26 דצמ 2016 12:38:271+
על השיר.
סומסום
26 דצמ 2016 12:22:32שאלת חוק ומשפט:
אתמול אחרי עבירת השעון של תומפסון, והעצירה לווידאו-ריביו – סטיב קר הוציא את קארי מהמשחק והכניס את שון ליווינגסטון.
הדבר הזה אסור. ובכל זאת הוא נעשה, וליווינגסטון שיחק.
1. מה אם בכלל העונש על פעולה כזו – בהנחה שהוא נתפס במהלך המשחק שנותר?
2. אני מניח שאם המשחק היה מסתיים בנצחון גולדן סטייט, טענה מאוחרת כזו לא היתה מתקבלת. צודק?
גיא
26 דצמ 2016 12:32:20החילוף היה חוקי.
https://twitter.com/NBAOfficial/status/813149953560342528?ref_src=twsrc%5Etfw
עגל
26 דצמ 2016 12:39:38היה משחק אדיר, ללקק את האצבעות.
הסיקור של מומי על המפגש בפאב (מפגש אוהדי לייקרס?) מעלה בדמיון את דדי מתעצבן על המלצרית, כמה חבל שלא ראיתי זאת במו עיני. פרייסלס.
מבחינת כדורסל נטו ג"ס יכולה לצאת מרוצה כי יש לה יתרונות אדירים שבכלל לא באו לידי ביטוי, למרות החסרון של פאצ'וליה, ובראש וראשונה קרי וגרין. השניים נתנו משחק נפל ועדיין ג"ס הובילה כל המשחק (חוץ מבזמן היחיד שזה באמת חשוב). בצד של קליבלנד לברון וקיירי היו ענקיים וכל השאר בסדר-מינוס.
אבל מבחינה מנטאלית נראה שאולי באמת קליבלנד נכנסה לה לראש. קראתי שלקליבלנד יש "לב של לוחמים" 🙂
קר חייב להעיר את קרי, להחזיר לו את המושכות של הקבוצה.
מוטי
26 דצמ 2016 12:45:13לא ראיתי עדיין מילה על השידור המחפיר של ערוץ הספורט.
ה"פרשן" שלפי השמועות מקבל מעל 35000 ש"ח לחודש תמורת הצרחות המיותרות שלו, והחישוב מה ההבדל בין השעונים בסוף כל קבע, וגיל ברק ,שמשדר יפה לבד, אבל כשמשדכים לו את שימי הוא יורד לרמה של אידיוט בשביל לקיים את ההרמוניה של הטיפשות. שעתיים וחצי ואף מילה משניהם שעוזרת לצופה להבין טוב יותר את מה שהוא רואה.
יש צוות שידור מקצועי של ESPN ובמקום לשמוע אותם, אנחנו מקבלים בתמורה לדמי המנוי הגבוהים את החרפה הזאת.
גיא
26 דצמ 2016 12:49:19ההמלצה שלי?
nba league pass
סומסום
26 דצמ 2016 12:53:39אבל למה אתה מתבאס, אתה לא אוהב את כל המשפטים האלה, "במקום 3 – נהיה 7!", וצעקות "מאני!" בלי הכרה?
אם אתה צופה מושבע של הליגה, כדאי לך לשקול ליג-פאס.
תוכל לקבל לא רק שידור אודיו אחד, אלא 2, של קבוצת הבית והחוץ, ובמשחקים בנשיונל tv גם את האודיו של espn או tnt.
רועי ויינברג
26 דצמ 2016 13:32:48נושא שכבר דובר עליו יותר מדי. אין חדש תחת השמש.
מוטי
26 דצמ 2016 13:51:29אבל מה ההסבר? למה ערוץ הספורט ממשיך עם הבדיחה הזאת עוד ועוד ועוד?
יש לו אינפורמציה מפליליה על בעל הבית?
יש כאן דורות של ילדים שבמקום שהשידורים ילמדו אותם מה יפה בכדורסל הזה, בורחים בגלל הצרחות והטיפשות.
לא חראם?
רועי ויינברג
26 דצמ 2016 18:15:06אני חושב שזה סוג של מחווה או משהו אחרי האירוע שהוא עבר. אולי חראם, אבל אם זה משתלם לערוץ הספורט אז הבחירה שלהם. אולי הצירוף שלו ליד עוד פרשן, כמו במגזין NBA הדי איכותי שלהם, ישפר את חווית השידורים.
חוץ מזה אני מסכים שזה משפיע. המאמרים של מנחם לס, למשל, למרות שחלקם הגדול נכתב לפני שנולדתי בכלל, הביאו אותי לפה והפכו את הכדורסל לאחד הדברים המרכזיים ביותר בחיים שלי.
אמיר חבקין
26 דצמ 2016 12:48:04תודה למומי הנסיך!! אחלה סיקור, פתחת לי את התיאבון.
מי יודע איפה יש לינק לצפייה במשחקים אחרי שהסתיימו?
למסכנים כמוני שלא יכלו לראות ב-LIVE
דה שוט
26 דצמ 2016 14:23:20Tvrex.net
כל המשחקים מלאים באיכות מצויינת
ספלאש
26 דצמ 2016 15:39:07אני מצאתי ביוטיוב את המשחק המלא, איכות מצויינת גם
יניב
26 דצמ 2016 12:48:28כל כך הרבה תגובות ועוד אף אחד לא הגיב על כך שסוף כל סוף הלייקרס מנצחים את הקליפרס.נכון הקליפרס בלי פול וגריפין זה לא להיט אבל אנחנו לוקחים כל דבר.וכמו שמומי אמר מכיוון שגולדן זה לא תחליף אמיתי אז רק הלייקרס יוכלו לעצור את לפלופ (כן עוד שלוש שנים אבל זה גם משהו)
עגל
26 דצמ 2016 13:04:14אם תדברו יותר מדי עוד תקבלו את לברון בלייקרס לעת זקנה, סטייל מאלון
רועי ויינברג
26 דצמ 2016 13:37:13אין מועדון NBA שלא ירצה את לברון בקבוצה שלו. פשוט אין. כולל ג"ס, כולל ס"א.
מתן גילור
26 דצמ 2016 18:22:28דיוויד בלאט אמר בראיון לא מזמן שיש 30 מאמנים ראשיים בנבא שהיו שמחים לקבל אותו.
דה שוט
26 דצמ 2016 13:51:54לעניות דעתי – ג״ס חזקים בהרבה מהפרשים. שחקו אצלם, עם רבע-קרי ומינוס-איגי והגיעו בהליכה ל-14 הפרש אחרי ארבע (!) שלשות ייאוש מאוד לא שגרתיות של לברון. הורידו רגל מהגז, קיירי התפוצץ (שתי שלשות גדולות) ונהיה מה שנהיה.
כמה סימנים לדאגה אצל הקאבס : לברון נראה עייף ברביעי, עשה מעט, לא יצא לחילופים בהגנה, השאיר את הבמה. אל תטעו בדאנק המפלצתי. מה יהיה בסדרה ? מנגד, כמה משחקים כאלה קרי עוד ייתן ?
עגל
26 דצמ 2016 14:07:43גם אני ראיתי שלברון עייף, לא תמיד ירד להגנה, גרר רגליים. הדאנק היה יוצא מן הכלל. הרבע השלישי די גמר לו את הכוח ואכן טיירון לו נתן לו לנוח כמה דקות בתחילת הרביעי
סומסום
26 דצמ 2016 14:12:27ראיתי שוב את סוף המשחק:
קווין דוראנט הוא צ'וקר משוגע.
למה? ככה:
האיש קלע ברבע הרביעי 2 מ-9. ואפס מ-2 לשלוש.
האיש החטיא את כל 5 הזריקות האחרונות שלו – עוגת חנק כהלכתה!
במצב 3 לגולדן סטייט, 40 שניות לסוף, איגואדלה עם הריבאונד מוצא את דוראנט לשתיים שיסגרו את המשחק. הידיים הארוכות של KD מאבדות את זה לקיירי, ומאבדות את המשחק.
ובעצם הוא מוודא הריגה, בפוזשן האחרון של המשחק שהולך אליו. אפילו לא לוקח טיים אאוט אחרי ההחלקה. בולגיים.
MBK
26 דצמ 2016 14:24:48מסכים
קליבלנד זרקו על סוף שעון
איבוד לא אופייני של דוראנט שיכל לגמור את המשחק
בכלל קבלת ההחלטות של הוורירס בדקות האחרונות מזעזעת
אני כל כך אוהב את דוראנט אבל מתחיל להשלים עם העובדה שאולי מתפתח פה קרל מלון קלאסי , יחד עם ווסטברוק זה תעתיק של סטוקטון
צמד מהגדולים בתולדות המשחק . 0 טבעות
סומסום
26 דצמ 2016 14:29:45קללת סיאטל!
עגל
26 דצמ 2016 15:14:29עוד תהיה להם אליפות אחרי שלברון יפרוש
tripledouble
26 דצמ 2016 15:48:28אני מסכים איתך ולא מבין מה קרה לו, אני זוכר איך בריצה של אוקלהומה בפלייאוף של 2012 שבו הגיעו לגמר דוראנט רק היה מחכה לרבעים האחרונים כדי להתפוצץ שם ולגמור משחקים, ובכלל קולע ים סלי ניצחון בשנים הראשונות שלו בליגה. משהו רע קרה לו בפן הזה.
bobby
26 דצמ 2016 14:32:00תודה רבה על הסיקור המעולה!!
מי היה מאמין שדווקא בערב משחקים כזה טוב, ובשעות גל כך נוחות, לא יכולתי לצפות בקליבלנד-ווריורס?! אילוצי עבודה ;(
מזל טוב לניצחון של הלייקרס בדרבי! בהחלט ניצלו את החסרון של פול וגריפין.
Niv
26 דצמ 2016 15:05:19נתון שממחיש למה קליבלנד מהווה את האיום הגדול ביותר לגולדן סטייט-14 מתוך 19 האיבודים של גולדן סטייט הגיעו מחטיפות של קליבלנד
עידו גילרי
26 דצמ 2016 15:59:13אתה שוכח שבכל איבוד שלא נגמר בכדור בחוץ נרשמת חטיפה. בפועל רק 7 מהאיבודים היו חטיפות שכתוצאה מעולה אקטיבית של שחקני הקאבס (בעיקר אירווינג ולברון) שגרמו לאיבוד ולא מסירה לא מדויקת שנאספה על ידי שחקן הקאבס.
עידו גילרי
26 דצמ 2016 16:05:06והסיבה שהקאבס הם האיום הגדול ביותר על הווריורס היא שהם הקבוצה הטובה בליגה מבין השאר וגם במקרה האלופה.
נתי
26 דצמ 2016 18:09:14חחחח חולה על התשובות המעמידות במקום שלך
מתן גילור
26 דצמ 2016 18:23:44צב"ר. אכן נכון.
ספלאש
26 דצמ 2016 15:24:44אחלה משחק. ממש פלייאוף מוקדם!
חלק גדול מה"העילמות" של קארי, רשום על שמו של לגינס מהקאבס, שפשוט נצמד אליו בכל מחיר, גם במחיר חילוף שלא התבצע והשאיר את קליי פנוי לזריקות. נראה שהקאבס החליטו לחסל את קארי לפחות, אם א"א את כל השלישייה הגדולה.
כמובן שההחלטה הזו הייתה על חשבון ההתקפה. לגינס לא מעורב בכלל במשחק ההתקפה שלהם, וכמעט ולא זרק לסל בכלל. היום זה הספיק להם..
אגב, מצפייה (מאוחרת) במשחק נראה שדווקא גולדן סטייט לקחו את המשחק יותר ברצינות מהקאבס. לברון נראה במוד עונה רגילה רוב מוחלט של המשחק, משייט במגרש להנאתו, וככה גולדן סטייט הובילו כמעט כל המשחק, והקאבס גנבו את המשחק בסוף. גישה של משחק חוץ
אלי לס
26 דצמ 2016 15:51:15הסיבה היחידה שגולדן כן היו לוקחים את לברון זה רק כדי שהוא לא יהיה בקאבס (כל הזכויות שמורות למכבי ת"א 🙂 )
ספלאש
26 דצמ 2016 16:13:17וואי, זה אחלה רעיון, להביא אותו ולשים אותו על הספסל, בתור איש למשימות מיוחדות בלבד, נגיד כשיש 30 הפרש 3 דק' לסוף. הסוף ללפלוף
רוני ש.
26 דצמ 2016 19:28:40כמה נקודות –
* הלוחמים נחלשו מאוד מאוד בעמדת עוזר המאמן.
* השחקן השישי המצטיין של הקאבס היה איגודאלה – 25 דקות על המגרש אפס מארבע מהשדה, שלוש עבירות שני איבודים כשהאחרון שבהם כנראה עלה במשחק, ועוד מסירה מטופשת מאחורי הגב כדי ששחקן יקבל בלוק. וההתקפה המכריעה במשחק של 24 שניות הוא כדרר ככל הנראה 20 מהן.
*פאצ'וליה נראה לא שייך לרמות האלה בכלל, כל דקה שלו על המגרש היום הייתה נכס לריבאונד ההתקפה ולטיילת של היריבה ובהתקפה גם לא ממש פקטור.
* ריבאונד ההתקפה של הקאבס נתון עצום בניצחון.
* כשרואים את המשחק בלי קול קולטים טוב יותר עד כמה השיפוט בליגה הזו הזוי, כי פשוט לא מבינים על מה ולמה שורקים ואיך מתקבלות החלטות , טכנית על מבט, עבירות בלי כדור שלא ממש שייכות לכלום, שחקנים שיוצרים מגע בכוונה ומקבלים שריקה , שריקות מהבית ועוד ועוד.
* עדיין אני לא מבין את כל ההתרגשות ממשחק אחד בדצמבר , כנראה שהסגלים של הקבוצות האלו הם לא סופיים, שחקנים לצערנו יפצעו וכבר פצועים. שחקנים גם יכנסו ויצאו מכושר ולרוטציה וכו'.
* גם לא מבין את הדיבורים האלה של אם במשחק כזה של קארי וגרין בחוץ הפסידו רק בנק' זה מעודד לגולדן סטייט או הגרסא האקרונית של עם סגל מצומק והחטאות חופשיות חכו חכו מה יהיה בפיינלס.
ומה הכוונה ? כל משחק טוב לאותו משחק היום ג'פרסון היה 2-11 כן אמנם שני דאנקים מרהיבים אבל חוץ מזה כלום, מהשדה ואולי במשחק הבא הוא כן יקלע מהשלוש. כנ"ל לגבי ליווינגסטון שלטעמי החיסרון בתרומה שלו מאוד מאוד משמעותי כרגע, יש סיכוי שהוא יחזור לכושר של האקס פקטור שניצח משחק בפיינלס. וכך אפשר לאמר עוד לגבי כמעט כל שחקן, שמצד אחד יכול להשתפר ומצד שני להיות פחות טוב במשחק הבא – זו הסיבה שבסדרות הרבה מאוד משחקים כל כך שונים האחד מהשני – התאמות , התאמות והתאמות…
* בהמשך לנקודה הקודמת גם הדיבורים על הקאבס עמוק עמוק בראש של הלוחמים וכו' לא מחזיקים מים אם התוצאה הייתה הפוכה עם שריקה לעבירה בסיום על דוראנט ומי שטוען שזו לא עבירה שישאל את עצמו אם בדקה החמישית הדבר הזה לא נשרק.. וחוץ מהשריקה שלא הייתה רצף של ארועים בחלקם ממש מקריים נשיצחו את המשחק ולא ממש עליונות במשחק בית של קבוצה כביכול חזקה בהרבה מנטלית.
* מה שמתחבר שוב לשיפוט בליגה שמושפע מבייתיות, מספרי חולצות, ועוד כהנה וכהנה החלטות אומללות שנועדו ליצור עניין וכוכבים ולא לתת את המשקל המתאים לספורט טהור.
* בסך הכללי את קליבלנד נראה בגמר , ואני מאמין שגם את הלוחמים, אבל זה עוד חזון למועד ועד לכך הרבה דברים יכולים להשתנות.
Ljos
26 דצמ 2016 19:46:53מסכים לטענות על השיפוט (גרוע לשתי הקבוצות). לפעמים נראה שהם שם לא כדי לדאוג שיהיה ספורטיבי, אלא כדי שיהיה מעניין.
אבל בעיקר מסכים לגבי איגודאלה. איגי ביכולת דלה. הוא היה חופשי לחלוטין, לפעמים כמה פעמים באותה התקפה, קצת מחוץ לצבע, והוא עדיין פחד לזרוק.
דורון אוהב
27 דצמ 2016 01:16:38לראות את פאקו אורי88 דדי וצביקה..מסתערים על המלצרית
שהעבירה ערוץ שווה הרבה, אני מחייך מדמיון הסיטואציה.
מידן סיקור בן יונה
מומי איש השנה של ההופס.