
שבוע טוב וחג חנוכה שמח לכל המאזינים ופלו ג'ו
כמו ששרו מושון סלדבור עזרי גברי וחנוכה בסיומו של הסרט המרגש חגיגה בסנוקר – הלילה הלילה הלילה שמחה גדולה הלילה !
לכבוד נר שני של חנוכה הלילה 5 משחק שיתיחלו מצאת החמה עד כלות הנשימה
למרות 4 משחקים על הכיפאק מוקד העניין בדרבי של אל איי שם גל LA כתבנו במתח ישאיר את הדוקטור במתח בנוסף הברון מעקרון שעם הזמן ילמד לא לאהוב את לברון יהיה במפגש שמשחזר את את גמר 2015 ו 2016.
מומי נזכר באדיבות האשך במפגש בפוסי קט בחנוכה תשנ" 2015
ניקול עשתה קצת דאווינים על מומי שיחקה אותה קשה להשגה
מומי הציע לניקול הצעה שאי אפשר לסרב לה 300 שקל דמי חנוכה , מומי שם הכסף על הרצפה בזמן שהכסף אצל ניקול בכיס מומי יכול לעשות מה שהוא רוצה
ניקול הייתה אשת עסקים עשתה התייעצות עם שרלין החברה שלה לבמה
מה הבעייה ? קחי את הכסף מה הוא כבר יספיק לעשות ב 5 שניות ? הוא ישים 300 שקל ברצפה ואת תרימי את זה צ'יק צ'יק
ניקול חטפה את ההצעה ב 2 שדיים
אחרי 40 דקות שרלין דאגה לניקול עשתה לה טלפון … אחרי 8-9 ציפצופים ניקול ענתה מתנשמת ומתנשפת
מה קרה ניקול ???
מומי חזר מהמונית של שישליק עם 300 שקל באגורות …
ניו יורק מכנסי הברך ( 13-16 ) – בוסטון סלטיקס ( 13-17 ) 19:00 שעון עכו
איזה משחק , וואלה לביבה חמה ומתוקה
הדוקטור מאז שהגיע ל USA יש לו 2 קבוצות שאהד הבוסטון והניקס , זה משחק בין 2 האקסיות מה שחסר זה אמבטיית טחינה וחציל בלאדי על האש
אחרי שנים שהגארדן היה יותר מסריח מבית שימוש בתחנה המרכזית של ניו יורק השנה יש שם כדורסל , באדיבות 4זינגיס , כרמלו ודרק "מנשק המושבעים " רוז
מומי רק מקווה שהקהל היהודי של ניו יורק לא יגיע למשחק עם סופגניות , יש למומי חשש שזה יגמר במגש וחצי , כרמלו אנתוני וחדר מיון
הבוסטון סלטיק זה קבוצה שציפו לה קפיצת מדרגות נעות העונה , ביינתים במקום ה 3 במזרח שצפוף כמו סקיני ג'ינס על ישבן ברזליאי חטוב ושובב
זה המשחק 465 בין הקבוצות בכל הזמנים בליגה , בוסטון ניצחה 7 מ 8 האחרונים מול ניו יורק כולל 85-117 במפגש ב 11 ל 11 השנה.
מומי מאמין שיהיה משחק שהקבוצות ירצו לתת עבודה ולחזור כמה שיותר הבייתה , בעיקר כרמלו שלא פספס ארוחה מאז שהיה בן 6 וחצי
המאץ אפ מעניין תמיד בין הקבוצות
אם היו אומרים ללארי בירד שיגיע יום ויהיה אייזה תומאס ב' בבוסטון שיוביל את הקבוצה עם 27 למשחק הוא היה שולח את רוברט פאריש לאשפוז
תומאס בעונה מטורפת שם 27 נקודות למשחק , ביחד עם הורפורד , בראדלי וקרואדור הקבוצה חזקה בהתקפה אבל מה יהיה עם ההגנה ? זה רק בראד סטיבנס יודע
לניו יורק יש 2 W רצוף אחרי 3 הפסדים במערב , יש להם הגנה של נדע מצרורות
מומי חושב שיהיה משחק עם המון נקודות והיד של בוסטון תהיה על התחתונים של הניקס
בוסטון ב 8

קליבלנד פרשים ( 6-22 ) – גולדן סטייט לוחמים ( 4-27 ) 21:30
איזה משחק בא לנו בדיוק בזמן שנעביר את החנוכיה לאדן החלון
הולחמים חוזרים לקליבלנד , איזה משחק אש !!! זה לא נר שני של חנוכה זה חגיגת ל"ג בעומר שה – ללל שורף תמונות של הפלופר והאשף וגור גולן יורים תפוחי אדמה צלויים באוויר
מצד אחד האלופה – מצד שני האלופה שבדרך
גולדן סטייט מקום 2 באופנסיב רייטינג ו 2 בדיפנסיב רייטינג , יש רייטינג יותר טוב מזה ? וזה שהם עוד לא מחוברים עד הסוף ?
הם מגיעים למשחק עם 7 ניצחון רצוף כולל אחד גדול על הבוכנות ביום שישי
מצד שני קליבלנד עם 10 ניצחון ב 11 האחרונים מובלים את המזרח בגאון וששון
מה אפשר לספר על המפגש ? הגמר של שנה שעברה הוריד את מומי ואת ה-ללל יגון שאול הפרסי ,אכזבה כזאת לא הייתה מאז שהאשך וגור גולן הגיעו לפוסיקט והוא היה סגור לרגל מפגש שחרור של הנשיא
בשנה שעברה מפגש חג הנולד הבטיח ואכזב גולדן סטייט ניצחה 83-89 , 89 זה מה שהיא קלעה גם בגיים 7 הבעייה שקליבלנד קלעה 93 וזכתה באליפות הכי גדולה בהיסטוריה של הליגה.
מה יש להגיד על המשחק ? קארי יהיה שם , קיירי יהיה שם , לפלופ , דוראנט בדו קרב לביבות חמות ומתוקות
דריימונד גרין יעשה הכנות לפסחא שינסה לשבור למישהו את הבייצים
זה "רק" משחק עונה רגילה ,אבל זה המשחק !
מומי שוב יילך עם הלוחמים ב 7

סן אנטוניו דורבנות ( 6-24 ) – שיקגו בולס ( 15-14 ) 24:00
אחרי הארוחה הדשנה הגיע הזמן לתת איזה סיגריה על קפה ולהכניס קצת אוויר לריאות
סן אנטוניו מגיעה למשחק במצב טוב , בעוד 2 מובילות הקונפרנסים ילכו ראש בראש סן אנטוניו תעשה את הכל לרשום עוד W ולצמצם את הפער מלוחמים
עוד שנה עברה וכלום לא השתנה , עם דאנקן בלי דאנקן ספרס וויל בי ספרס
כל הכבוד לפלח ששומר את הקבוצה שלו כמו סופגנייה טרייה למרות שטוגנה בחניון תת קרקעי והמילוי הוכן בשמחת תורה
שיקגו עשתה W ענק על הדורבנות ב 8 לחודש מאז 5 הפסד ב 7 משחק ועם מאזן שלילי , הכל בכלל שהדוקטור הבטיח להם אליפות
היוברג מול הפלח ? כמו קרב בין רמי הויברגר לאל פ'אצינו
סן אנטוניו מאז ההפסד לבולס עשו הפסד אחד ( לקליפרס ) , המסקנה של מומי מי שמנצחת את הפלח אוטמטית הופכת לאלופה הבלתי מעוררת נפשית של הדוק
הספרס תמשיך לדבר חזק בזכות קוואי ואולדירג' כל עוד הקשישים גאסול , ג'ינובלי ופארקר לא יגיעו לבית גיל הזהב
צפוי משחק חזק על סקור נמוך והדרבנות יעשו מהשוורים קורבנות
סן אנטוניו ב 13

אוקלהומה סופרסוניקס ( 12-18 ) – מינסוטה טימבלנדס ( 20-9 ) 3:00
זה משחק חג הנולד ? אפילו לא משחק טרום טקס חנוכה
ווסטברוק ממשיך לחיות את חלום עונת הטריפל דאבל , ב 30 משחק וגן אם לא ישים נקודה עד סוף העונה בסעיף הנקודות יהיה לו ממוצע דאבל פינגרס בנקודות , באסיסטים יש לו + 23 על ממוצע 10 , ובריבאונדים + 16. מה שאומר שהוא יכול להרשות לעצמו משחק בלי אסיסיט וריבאונד ולהיות בצד הפראי של ההיסטוריה
מינסוטה חשבו שטיבאדו הגיע פסח בא , אבל מה גם השנה לא יהיו בפלייאוף
יש להם את הביג 3 שלהם וויגנס , טאונס ולאבין חוץ מזה הקבוצה לא מתרוממת
מינסוטה בתקופה טובה עם 3 ניצחון ב 5 האחרונים ו 2 הפסדים צמודים לסקרמנטו ויוסטון
מינסוטה הפסידה 92-112 לת'אנדרס במשחק הראשון בין ה 2 העונה ו 12 מ 13 המשחקים האחרונים הין ה 2
מומי אומר – טריפל דאבל לווסטברוק
אוקלהומה ב 5

לוס אנג'לס לייקרס (22-11 )- לוס אנג'לס ב' ( 9-22) 5:30
הדרבי של אל איי מזכיר למומי את חנוכה 84 , שימי השפיץ פירק סופגניות כאילו אין טומורו במסיבת חנוכה אצל אבא של ג'ניפר
נהג הבייתה עם המון סוכר על האף , חטף עצירת פתע ולא ידע להסביר את פשר החומר הלבן על האף
אמר לשוטר שזה סוכר מדואנטס , נפל על שוטר שפירק בממוצע 9.6 דונאטס למשמרת שלא קנה את הסיפור
שימי עבר ליל בלהות במעצר בגלל שמצאו אצלו שקיק של קוק בתא כפפות ,בסוף שאול הפרסי שיחרר אותו בערבות ומאז שימי לא נגע יותר בסופגנייה
הלילה הלייקרס כמו לאסי שבה הבייתה מחלום בלהות ו 12 הפסד ב 13 המשחק האחרונים אחרי 7 משחק מחוץ לאל איי
מאזן החוץ של הלייקרס בית שימוש ועומד על 15-5 .
הקליפרס פוגשת את הלייקרס אחרי 11 ניצחון רצוף על הלייקרים ו 15 ב 16 המשחק האחרונים
ועדיין הלייקרס ניצחה 144 פעם את הקליפרס מול 64 הפסד
הקליפרס תגיע למשחק בלי בלייק גריפין ועם כריס פול בספק
מומי אומר חג נולד חייב להיות שמח ,מומי יילך על ניצחון של הלייקרס ב 7 כי חייבים לעצור את הרצף


מומי! פריוויו ענק ליום ענק. אבל איפה המפגש?
ראול ואלנברג 24 תל אביב
מצויין, אני שם.
אני מגיע
התמונה ששמת זה לא ההוא מספורט הדמים עם ואן דאם?
על שמו אני קרוי.
אם בי גי מומי מאשר לך כניסה??
מאשר
מה עדיף ? שיכתוב לנו עוד פוסט גרוע ?
סחטיין יא מומי. לצערי לא אגיע מפגש בגלל עיסוקים במרחב האישי אבל תהנו לכם מאוד ושרק המוות יפריד בין הפסד לניצחון בג"ס קליבלנד הערב.
לביא, זה ברור לך שמבחינת מומי "עיסוקים במרחב האישי" מערבים טישו וקרם לחות?
קרב בין רמי הויברגר לאל פאצ'ינו, אני בכיתי מצחוק.
אחלה פריביו לערב ענק, שיילך ל-4 משחקים צמודים.
ניקס בבית ב-3 על בוסטון, עם כל האווירה של הגארדן. זינגיסססס!
גולדן סטייט תגיע בהצהרת כוונות, זה ייגמר ב-15 פור כי אין לה ספסל מי יודע. השמיכה של קליבלנד, אפילו קליבלנד, תתגלה הערב כקצרה מדי – לברון יהיה עסוק עם דוראנט, ולא יוכל לתת גגות למגן שיניים של קארי. אין מה לעשות.
סן אנטוניו ב-6 על הבולס, במשחק של שתי נודניקיות שאף פעם לא נגמרות. אבל זה בפירוש יכול ללכת אחרת – נראה איך באטלר מגיב לנשיונל טי.וי וצפיית שיא.
ומהסיבה הזו ההפתעה תגיע מאוקלהומה. לא יודע למה, אבל הזאבים יודעים להתעלות במשחקי אלפא. 2 לטאונס והנוער.
כריס פול (ניחוש) יחכה על הספסל לראות אם יש צורך, וכשיהיה, הלייקרס כבר ייקחו את זה. מאוד הרשימו אותי במסע האחרון במזרח, למרות ההפסדים. לייקרס ב-7.
פריוויו מעולה. אני חושב שדווקא קליבלנד תנצח.
מסכים. גם מינסוטה תנצח
באסה כנראה לא אוכל להגיע הערב. 🙁
נקווה לפחות שנרים קצת את הראש אחרי כל המכות שהללל חטפו בשנה האחרונה.למרות שבהפוך על הפוך לא הייתי מתנגד שגולדן יפסידו הערב
11 מ-15 השחקנים שנבחרו לחמישיות ה-NBA (כולם חוץ מלילארד, דרומונד, קאזינס ולאורי) צפויים לשחק הערב. גם 3 מארבעת הקבוצות שהגיעו לגמר אזורי שנה שעברה יחד עם עוד 3 שלא הגיעו בכלל לפלייאוף.
שיבוץ בינוני ומטה
קליבלנד – גולדן סטייט זה מעולה אבל הייתי שולח את דוראנט למפגש מול האקסית , את לברון לטורנטו
יוסטון מול הספרס בדרבי טקסני
השיקול של הליגה הוא שהקבוצות מהשווקים הגדולים – ניו יורק , אל איי ושיקגו יהיו בפנים
לכן ממפיס ושארלוט טרם שיחקו בחג המולד והיום מינסוטה תעשה היסטוריה כשתופיע לראשונה במעמד
נראה לי ששחקני ממפיס ושארלוט די מרוצים מהעניין.ומעדיפים להיות עם המשפחות שלהם ולא לשחק ביום.
ברור שהיה כאן הימור מראש על מינסוטה, בתור המפתיעה של העונה (כולנו נפלנו בפח הזה), ומשחק שיהיה מלהיב עם ראסל. אגב – זה עוד עלול לקרות.
יוסטון – סן אנטוניו אכן היה שיבוץ חכם יותר, אבל מאותה סיבה – מי נתן לרוקטס סיכוי בתחילת העונה? תיזכרו איך נגמרה הקודמת. הבולס זה הימור יותר סולידי ושוק גדול כמובן.
תכלס הייתי הולך על טורונטו (קנדה!) במקום מינסוטה, אבל זו חוכמת הבדיעבד.
חוץ מזה, כמו שכתבתי במקום אחר – אני אוהב את שחזור הגמר בבית של האלופה. זה עונש מאוחר למי שהפסידה בגמר – לא רק שאתה לא בבית ליד קרובים ומשפחה בחג המולד – אתה תקוע במקום שנושא את הטראומה של הקיץ האחרון. damn.
😀 על השורה האחרונה
אף פעם לא מאוחר לתיקון הטראומה . נקווה שתתוקן היום .
הטראומה לא תיעלם לעולם
לפי השם שבחת לעצמך , אתה צריך להיות בטראומה לא קטנה
המפגש בליאו בלום , וולנברג 24
המקום נמצא בסמוך למקום שנפגשנו בו בעבר
איך בוסטון ב8 איך??
תודה פריוויו מעולה.
באמת שיבוץ קצת מאכזב אבל העיקר המנה העיקרית.
קשה לי לראות את גולדן סטייט מפסידים את זה אלא אם כן קליבלנד יצליחו להדביק לגרין עבירות מוקדמות.
אני ממש מרגיש שעלו כאן על נקודת תורפה רצינית של גולדן סטייט. הם באמת חלשים משמעותית בלי גרין. הבעיה היא שהוא שומר לא רק מצוין, אלא גם חכם. אם אני קליבלנד אני מתחיל בלתקוף את גרין עם לברון ועם לאב. פעם אחר פעם, כל הרבע הראשון.
אני חושב שמפריזים מאוד בחשיבות של גרין,אני לא יודע עם טיירון לו ישמור את זה לגמר או ישתמש בזה היום לברון בעמדה 4 מיסמאץ רציני לכל שחקן בליגה, אני הולך על קליבלנד במעל 10.
אני עדיין מאמין שבפלייאוף גולדן סטייט ישחזרן את פלייאןף 2000 אבל הקבוצה עדיין לא שם.
רק פעם אחת באמת ראינו מה קורה כשהקבוצה הזו מעלה הילוך. ראסל לא ישכח את השיעור.
אתה צודק, זה באמת הרכב שלא נודע כמותו בכוח האש. אף פעם. יותר מהשואו טיים לייקרס לדעתי.
ולגבי המיסמצ' של לברון וגרין – מה קורה בצד השני? על לברון על דוראנט? אתה משאיר את קיירי וליגינס על הספלאש בראדרז? את קווין לאב על דריימונד גרין? זה יכול להיות מכוער.
גם דוראנט על לברון זה משהו טוב. יהיו כאן כמה גניבות ואולי אף בלוקים.
לברון פעם אחר פעם ניצח את דוראנט במאץ אפ האישי/ הקבוצתי, ומדובר בקבוצה שהייתה מגנה הרבה יותר טוב על הצבע, דוראנט לא מסוגל להתמודג עם שחקנים פיזיים. למרות שגולדן סטייט מדהימה היא עדיין רחוקה מלהיות מחוברת (עד הפלייאוף זה יסתדר), אני מאמין היום שקליבלנד תנצל את זה לנצחון מעל 10
דוראנט מתמודד יפה מאד עם שחקנים פיזיים ובכללי אני לא רואה הרבה מקומות בהם הווריורס יכולים להתחבר יותר ממה שהם עכשיו. הווריורס גם מגנים על הצבע לא פחות טוב מ-OKC של השנים האחרונות.
יחד עם זאת הקאבס נראים הרבה יותר טוב מהעונה שעברה ולמרות החיסרון של JR בהחלט מסוגלים וצריכים לקחת את המשחק הזה בבית שלהם.
קווין לאב ישמור את פאצ'וליה ו-TT את גרין. ככה גם היה בגמר וככה זה בהרבה משחקים בלי סנטר התקפי טוב. כי לא רק שגרין עדיף בהתקפה על זאזא, אלא שהוא עולה ל-P&R ואתה רוצה את TT בחילוף האוטומטי ולא את לאב (עם כל הכבוד ל"עצירה").
לברון ישמור את דוראנט נקודות מוצא. לא רואה סרט אחר אם לאב פותח. הוא הרי לא ירוץ אחרי קליי בחסימות ואי אפשר לתקוע את קיירי על מישהו אחר זולת קרי.
הגנתית דוראנט מתקשה נגד שחקנים פיזיים בצבע, לא חסר מקומות שהלוחמים יכולים להתחבר בהם יותר (מנטליות, כמות איבודים, ההגנה למרות שהשתפרה יש משחקים שההגנה לא טובה , בחירת זריקות…), קליבלנד נראית מצויין השנה בתקופה האחרונה ולברון כ4 הוא מיסמאץ רציני לכן אני חושב שקליבלנד תנצח הלילה. בסדרה? אין לה סיכוי הלוחמים הוסיפו את דוראנט וגם בלעדיו קלעו על ארווינג ולאב באחוזי אפקטיביות מדהימים+ הירידה החדה של גר סמית, אני מתקשה לראות אותה לוקחת יותר ממשחק אחד נגד הלוחמים. עם כל הכבוד שיש לי למנחם ההימורים שלו די הזויים וכנראה אם לא יהיה פציעות שני הקבוצות האלה ימצאו את עצמם בגמר (לקליפרס אין סיכוי לא רק שהשילוב של גריפין ודיאנדרה לא עובד טוב גריפין לא מספיק יעיל מחצי מרחק ולמרות הקליעה שפיתח הוא עדיין צריך לשחק בצבע, במאץ אף על דוראנט יש להם את לוק מבה אה מוטה).
הטענה שדוראנט מתקשה בהגנה עם שחקנים פיזיים היא מיסקונספציה שאין לי מושג מה המקור שלה. כל שאר הדברים שציינת לא קשורים לחיבור אלא לאינטסיביות. כבר עכשיו ההגנה טובה יותר מהעונה שעברה (למעשה מאז אמצע נובמבר זו ההגנה הטובה בליגה.). גם בחירת הזריקות טובה והשחקנים כבר מבינים את מקומם בשיטה. אפילו דיוויד ווסט וג'אבל מגי שנראו לא שייכים ב-10 הראשונים נראים כאילו הם שיחקו שם מאז ומעולם. האיבודים הם תוצר לוואי של השיטה.
בקיצור לא נראה לי שיש תחום שבו החיבור ביניהם יכול להשתפר בהרבה. ברור שככל שמשחקים יותר ביחד זה עוזר אבל בגדול הקבוצה כבר התחברה.
אני לא חושב שמפריזים בחשיבות של גרין.
כשאין בוגוט, אין מישהו שיכול להחזיק את ההגנה ולהיות מרכז ההתקפה מבחינת חסימות ומסירות מהמרפק. גרין הוא הדבק של הקבוצה הזאת, הרבה יותר ממה שהיה שנה שעברה.
לשלוח את לברון ולאב לפוסט פעם אחר פעם, בעצם לשחק משולש קלאסי זו דרך מצויינת להתמודד עם ג"ס ולשים לחץ על גרין.
בהגנה לברון בהחלט יכול להתמודד עם דוראנט, והמצ' אפ בין קיירי וקרי הוא קריטי.
יש מצב שירצו לשמור כמה טריקים לפלייאוף אבל אני חושב שבמשחק המרכזי, שכל האומה צופה, אף מאמן לא רוצה לשמור שפנים בשרוול.
ברוך אל תנחס אותנו
הלילה קליבלנד תפסיד
פרוויו משובח. תודה
איזה פנינים:
-בעיקר כרמלו שלא פספס ארוחה מאז שהיה בן 6 וחצי.
-מי שמנצחת את הפלח אוטמטית הופכת לאלופה הבלתי מעוררת נפשית של הדוק.
-כמו סופגנייה טרייה למרות שטוגנה בחניון תת קרקעי והמילוי הוכן בשמחת תורה
פריוויו מצויין יא מומי,
אכן למעט המשחק המרכזי,
יתר המשחקים הם מעניינים +, אבל לא מעבר.
ההימורים שלי:\
ניקס ב-5
לוחמים ב-7
דורבנות ב-15
קליפרס ב-12
שכחת מינסוטה ב 11
"ציפו לה קפיצת מדרגות נעות העונה". לקפוץ על מדרגות נעות זה מסןכן ובגלל זה הם כל הזמן מועדים 🙂
בתחושה שלי הקאבס לוקחים. הם מ-א-ד חזקים
קליבלנד לוקחים בשתיים עשרה
מומי תודה!
בשביל מה כרמלו צריך סופגניות? יש לו אחת חמה ומתוקה בבית:
http://www.gotceleb.com/wp-content/uploads/photos/lala-anthony/9th-annual-women-in-film-pre-oscar-cocktail-party-in-la/LaLa-Anthony:-2016-Women-In-Film-Pre-Oscar-Cocktail-Party–03-662×993.jpg
אני זוכר את הערב המדובר בפוסיקט, גור ואני שברנו את החזיר באגודה והגענו מצוידים בשקית מטבעות ענקית לעשות חיים במועדון.
מה רבה הייתה הפתעתנו כשביקשו מאיתנו המאבטחים תעודת יושר מהמשטרה וכשהצגנו עבר נקי לא הכניסו אותנו.
בכניסה היה שלט ענק מהבהב שהכריז על ערב גבינות ואנסים.
המעודדות של קליבלנד – כתוב להן על החולצה "all in" עם המספר 16 ס"מ – האם הן רומזות משהו לאשך??
אין עלייך אשך
אשתו של כרמלו צדקת גמורה
המעודודות של קליבלנד התכוננו ל 16 אינץ , זה עובד במידה אמרקיאית
חבל
בנוסף כתוב בקטן 2, אז האשך נפסל
תודה מומי. נקווה למחזור טוב.
נראה לי שגולדן הולכת לפרק את קליבלנד
לא חושב
קיבלנד לוקחת את זה
ניקס – סלטיקס. 2. לסלטיקס יש את המספר של הניקס תקופה ארוכה. לא סגור למה. אין איזו עמדה בה לסלטיקס יש יתרון ברור פרט לאייזיה.
קאבס – ווריורס. x להמר על הגמר זה מוקדם מידי אלא אם כן מותר לסייג פציעות וכושר. אבל כרגע קליבלנד נראת טוב יותר. אבל סתם הרגשה שלי (בשביל ברוך רובין אתנסח נכון: "על פי הערכה הנסמכת על תחושותיה האישיות ללא כל הצהרה על יכולת הוא היקש לוגי
(המשך)
או סתם הגיון המוני) אני מהמר על ניצחון של גולדן סטייט בפער קטן שיש רק לקליבלנד מה להרוויח ממנו.
סןן אנטוניו – שיקגו – 2. סן אנטוניו בכושר לא משהו לאחרונה. שיקגו אוהבת את המעמדות האלה ומשתעממת במשחקים פחות זוהרים.
אוקלהומה – מיניסוטה. הטיברוולס כרגיל קבוצת צמרים ברבעים 1-3 ונמןשת הליגה ברבע הרביע. ראסל יודע העונה לסגור משחקים מול קבוצות לא מנוסות או לא מאורגנות. OKC בקמבק
לייקרס – קליפרס x לטובת הלייקרס.
התעלית על עצמך לכבוד הכריסמס מומי. במשחק המרכזי אני אלך על דו קרב ראש בראש קיירי וקרי מי מביניהם שיקלע יותר הקבוצה שלו תנצח.
בוסטון על הניקס בקטנה
ספרס קליפרס ואוקלהומה בלי יותר מדי דרמה
Save the date – היום זה היום שבדיעבד ייזכר כיום שהנבא עברה משליטת לברון לשליטת דוראנט.
הלוחמים יילכו על דוראנט יותר מהרגיל, והוא לא יאכזב.
ממש לא מסכים בקשר לשליטת דוראנט. מילא שליטת גולדן סטייט (גם לא יקרה, אבל זה נושא אחר). הוא מספר שלישי בכמות הזריקות שם למשחק. הוא מספר 1 בדיוק כמו קרי (0.1 זריקות במשחק יותר) ותומפסון (0.4 זריקות במשחק יותר).
דרך אגב – דוראנט לא ניצח את לברון מאז ה-29.1.2014.
נראה לי שנכון יהיה להגיד שללברון היו קבוצות הרבה יותר טובות מלדוראנט (אני לא מתכוון לתקופת קליבלנד הראשונה).
בקשר למספר הזריקות, זה בדיוק המקום שאני חושב שיש ללוחמים להשתפר – לתת לדוראנט יותר זריקות למשחק. יחד עם שיפור באחוזים לשלוש של הספלאש (שניהם עם המספרים הנמוכים לקריירה) הלוחמים יהפכו באמת ללא עצירים.
ב 2012 OKC הגיעה פייבוריטית לגמר מול מיאמי
לפחות לפי סוכניות ההימורים של לאס וגאס
חזרתי לתחזיות של אתרי הספורט השונים, לפני הפיינלס של אותה עונה. אוקלהומה הייתה פייבוריטית ברורה של רוב מוחלט מהפרשנים (ESPN, NBA.COM, CBS)
אני חושב שאוקלהומה של 2015/16 בלי דוראנט עדיפה על קליבלנד של 2014/15, אולי אפילו על זאת של 2015/16.
לא נסחפת בכלל רועי. זו רק קבוצה שהייתה פעמים בפיינלס ולקחה אליפות מול קבוצה שלא שהורדת ממנה את השחקן הכי טוב שלה.
גיא מי צריך תחזיות כשיש את זו של וואגס ?
🙂
עידו – הפער בין אירווינג של 2015 לווסטברוק של 2016 יותר גדול מהפער בין לאב 2015 לאיבאקה 2016, ואני לא מדבר על הפער בין הצוותים המסייעים של כל טריו.
מה הקשר? אתה מדבר על אוקלהומה סיטי בלי דוראנט. אז אםנכבר תיקח כבסיס את התאנדר של העונה.
דוראנט לא הצליח להיות מספר 1 באף קבוצה שהיה בה, אז לשלוט בליגה??
ממש לא נכון
המשחק המרכזי צריך להיות משחק מרכזי עבור דוראנט
הוא רואה את הגב של לברון יותר מידיי פעמיים
מאזן כל הזמנים 3-13 ללברון
כולל פלייאוף זה 17-4
אני לא זוכר מאזן כל כך חד צדדי בין 2 סופרסטארים שפחות או יותר בשיאם
עם כל הכבוד לקארי וקיירי
הגיע זמנו של הבחור החדש בשכונה לתת את דברו ,אחרת הוא יקבל סימן שאלה ענק על הקרייריה ( לא בגלל המשחק הערב , בכללי אם הוא יפסיד שוב ללברון בגמר *)
מסכים אבל אני חוזר ואומר שבניגוד לדעתו המלומדת והמנומקת של ברוך(שמלווה גם בסטטיסטיקה)אני חושב שדוראנט יהיה השובר שיווין דווקא בהגנה ואחרי שהוא אכל כל כך הרבה מרורים מלברון ,עכשיו שנטל ההתקפה כבר לא עליו בלעדית הוא יוכיח את עצמו בהגנה נגד לברון.
כמובן כל מה שאני מדבר לא תקף לערב אלא לסדרת הגמר
אם דוראנט ימשיך להפסיד לברון זו בושה עבורו
עוד אין לו מורשת אבל ביינתים הוא הביץ של לברון
13-3 זה מאזן איימים
למרות שבמאץ אפ האישי דוראנט באזור של הנקודות שלו
תודה על אחלה פריוויו.
אין לי מושג מי תנצח הלילה, אני חושב שהאוהדים מייחסים הרבה יותר חשיבות למשחק מאשר הקבוצות.
מדובר על 2 קבוצות שבשנתיים האחרונות שיחקו 8 סיבובי פלייאוף כל אחת, כך שמשחק בדצמבר הוא רק משחק בדצמבר.
נקודה נוספת היא שסגנון המשחק שנראה הלילה הוא לא אותו סגנון שמשוחק בפלייאוף (בעיקר קליבלנד).
קליבלנד של העונה הרגילה "משייטת". זורקת הרבה יותר מבחוץ, ומשחקת פחות על האסים שלה.
לברון + קיירי השנה: 36.6 ניסיונות קליעה (10.4 מתוכם מה-3) , 11.2 זריקות עונשין.
לברון + קיירי בפיינלס: 45.7 ניסיונות קליעה (10.3 מתוכם מה-3), 10.8 זריקות עונשין.
כל זה לא משנה את העובדה שזה בהחלט משחק מסקרן.
זה כן אומר שלא משנה איך יגמר המשחק, הרבה, לא נוכל ללמוד ממנו.
מסכים איתך שלא ניתן להסיק כלום מהמשחק היום אבל גם אתה שוכח שקליבלנד שאנחנו רואים היום נולדה בפלייאוף כשלמעט הפיינלס הם הסתמכו הרבה יותר מקודם על השלשות.
הפיינלס היו סיפור אחר הרבה בגלל ההגנה ששיחקה היריבה.
ההבדל בין לברון של עד 2011 (כולל) ולברון של 2012 ואילך, הוא מוכנותו לשחק בפוסט במאני טיים (פלייאוף).
בפלייאוף, קליבלנד פשוט התאימו עצמם להגנות אותן פגשו. ההבדלים בין סדרה לסדרה היו מהותיים.
אבל הנתון המשמעותי שהצגתי היה ההבדל בכמות הזריקות שלברון וקיירי לוקחים.
בפלייאוף הם זורקים כמעט 25% יותר פעמים לסל בכל משחק.
בפיינלס הם זרקו 25% יותר, לא בפלייאוף.
כמו שאמרתי זה קשור יותר להכנה שהוורירס שיחקו שלא אפשרה את הזריקות הפנויות לשאר.
כמו שאמרתי זה קשור יותר להגנה שהוורירס שיחקו שלא אפשרה את הזריקות הפנויות לשאר.
אל תשכח גיא שהמשחק שנה שעברה היה הקטליזטור שהעיף את בלאט מקליבלנד. כך שיש חשיבות למשחק הערב. מה שכן אם נחזור למשחק שנה שעברה נראה שזה באמת לא משנה לפיינלס
אני חושב שכל הזלזול בדוראנט פשוט לא במקום.
כשהת'אנדר פגשו את מיאמי בפיינלס של 2012 , לא דוראנט היה הסיבה להפסד.
(30 נק', 6 רב', 55% מהשדה. זה לא להיות הביץ' של לברון. אלו נתונים מדהימים.)
וכאשר הת'אנדר החליטו לפרק את הגרעין שהביא את הקבוצה לפיינלס, גם אז – לא אשמתו.
והשנה – הוא משחק כדורסל נפלא מ-2 צדי המגרש. הוא יעיל יותר מתמיד, והוא משחק את ההגנה הטובה בקריירה שלו.
הוא אף פעם לא היה הביץ של לברון זיכרון סלקטיבי בדיוק כמו הטענה שהאקים מעך את שאקיל (גם לברון וגם החלום היו טובים יותר אבל ממש לא כמו שמתואר), עם זאת השנה רואים מה קורה לדוראנט כאשר עוטפים אותו בצמר גפן, השנה הוא הMVP שלי בנתיים.
אני חושב שגיא התכוון אלי
מאזן של 3-13 + 1-4 בפלייאוף ללברון שלא ידוע כגדול הווינרים בכל הזמנים לא עושה חסד עם דוראנט
תודעתית לברון שולט במפגשים מול דוראנט ומסתבר שזה נתמך גם במבחן התוצאה
תודעתית, זה מושג גמיש למדי.
לדוגמה –
16 – 6 ללברון נגד קובי. לא שונה בהרבה מה-13 – 3 שלו על דוראנט.
הסטטסיטקה של דוראנט בפיינלס לא מספרת את כל הסיפור. ברוב המשחקים מיאמי די שלטו וכפו את המשחק שלהם כבר מההתחלה להוציא את המשחק הראשון, ודוראנט די צבר נקודות ברגעים מתים, לא נקודות משנות מומנטום שסוחפות לניצחון, בסף הכל נתן סדרה מאוד טובה לשחקן צעיר שמגיע למעמד הזה בפעם הראשונה, אבל הסטטיסטיקה "משקרת" לטובתו הפעם.
חוץ מזה 3-1.
זהו אני יכול לפרוש. אני לא מאמין שגיא ואני מסכימים🤗🤗🤗
שזה לא יעלה לך לראש
פריוויו ענק כרגיל.איזה כיף כדורסל בכריסמס עם אחלה משחקים ושידורים בשעות נוחות מ 7 בערב
פריוויו משובח מומי, תודה רבה !
כמעט פיספסתי את הרכבת בגלל מומי והשטויות שלו.
תודה על הכל, ניפגש בפוסט יותר מאוחר
לינק לשידור ישיר?
כמובן שספורט 5 לא ישדרו…
כל מי שמחפש שידור לניקס-סלטיקס, מאמין שיעלה פה:
https://youtu.be/GJT55Ap5HgE
מעולה, תודה!
וואללה, נכנסתי במקרה אחרי הרבה זמן להגיד מרי כריסטמס ואני רואה יש מפגש…
אני לא בבית ובלי רכב, אבל אם יש טרמפ חזרה לבבלי עם מישהו, אני חושב שאוכל להגיע.
אין בעייה
אני מחזיר אותך
תודה מידן. שיחקת אותה.
עם כזה פרגון אין לי ברירה אלא להגיע.
אשתדל לא לאחר יותר מדי.
(בינתיים כל רפי ההבנה יכולים כבר להכין שאלות כתובות, אני אענה עליהן במהלך הערב…)
🙂
גדול דדי
התחילה ההצבעה לאול-סטאר 2017.
החמישיות שלי:
מזרח: אירווינג, דרוזן, פריק, לברון, פורזינגיס
מערב: הארדן, ווסטברוק, דוראנט, לנארד, מארק גאסול
תודה על העדכון.נכנסתי להצביע.במזרח הצבעתי כמוך.הייתה לי התלבטות בין באטלר לגריק פריק והחלטתי בסוף להכניס את יאניס.במערב שמתי את סטף קארי במקום הארדן ושאר הבחירות היו כמו שלך.התלבטתי בין גאסול לאנתוני דיוויס ובחרתי בסוף בגאסול
למערב חסרים ספולושה ואיבקה במקום לנארד וגאסול
לינק למשחק של הניקס?
תודה :))
https://youtu.be/GJT55Ap5HgE
http://d.pr/i/6186+
גדול
🙂
מומי, קראתי באיחור. גדול !!!!
"מה אפשר לספר על המפגש ? הגמר של שנה שעברה הוריד את מומי ואת ה-ללל יגון שאול הפרסי ,אכזבה כזאת לא הייתה מאז שהאשך וגור גולן הגיעו לפוסיקט והוא היה סגור לרגל מפגש שחרור של הנשיא"
מגיע למפגש אש !
אני מוחה," ללל יגון שאול"
???? אנכנו פה לחגוג את הכיעור / אצבעות הרגליים ותנועות המעיים של הפלולה.שנה חדשה ,תוכנית האב חיה ובועטת
ניקס HD
http://www.navixsport.com/sport.php?id=2464
תודה יואל
איירבןל מ3 נענה באיירבול מ3
תבית מהביל מול הניקס –
כריסמס עיראקי כהלכתו!
ואני בכלל לא עיראקי. אבל זה טעיםםם וחםםם.
הניקס שלי.. איזו קבוצה נשמה
לאל הורפורד יש פאמפ פייק אחד הקטלניים בנבא…
מה אמרתי לכם על לאנס תומאס? מה?? מלך או לא??
מדמיין אותו בקליפרס..
שחקן סביר 🙂
קוראים לך במקום אחר
אייזיאה תומאס מעצבן נורא. צריך להיות חוק נגד כאלה
עוד אין לך מושג כמה.
ה-ק' של הקרציה מבוסטון.
חגים שמחים ותהנו לכם במפגש ברמת השרון.
בינתיים אהנה לי פה מניקס ובוסטון, שמנסות להציל את כבוד המזרח במדי הפיג'מה הטובים ביותר שלהם.
משחק כריסטמס עם הניקס, בMSG, בלי לחשוש מהשפלה פומבית.. מה בן אדם יכול לבקש יותר?
לנצח 1-0 קטן?
לקוות שדריק רוז לא ידביק את פורזיעיזיציס בברכיים עצלות?
לראות את נואה בלי קוקו?
שמישהו מהספסל יזרוק לפורזינגיס מפה עם איקס שכתוב עליה פורזינגיס! לא מוצא את עצמו!
איזה כ הפיצה הגיעה
פיצה+NBA+בירה זה אחד השילובים היותר אנדרייטד
מה שנכון נכון
תומאס באמת סופרסטאר
זינגר עם 3 איבודים?
4.
יותר מהאסיסטים של ניו יורק. 3 על 16 סלים.
לא נעים
זה יעלה לניקס ביוקר.
עד עכשיו כלום לא פגע לבוסטון.
booyakasha.
משהו לעקוב אחריו: הדרך שבה הניקס מתמודדים עם רכזים. גם סמארט וגם תומאס במשחקים מצויינים שלהם, וזאת חולשה שתעלה ביוקר בפלייאוף (במפגש אפשרי מול הסלטיקס, ההוקס, ההורנטס, או כל קבוצה אחרת שמבוססת על רכז דומיננטי). אולי לאנס תומאס יכול לעבוד מול סמארט, אבל יהיה לו קשה מול איזייאה.
במקום הסלטיקס הייתי משחק כמה שיותר עם שניהם ביחד, משהו שלא קורה כרגע. היה עושה בעיות מיס-מאץ' קשות לניקס.
קראודר עם 3 שלשות רצופות
קליי תומפסון פתאום
ג'יי פאקינג קראודר עושה לנו דברים שאסור לכתוב! מאיפה הזה הגיע לנו עכשיו??
ערב טוב קראודר
אנטוני עדיין ללא קליעה מהשדה. ב-3 משחקי כריסמס האחרונים קלע 30+. יש מצב שיתפוצץ במחצית השנייה
יש לו ג'יי קראודר על הראש, קשה להאמין.
ים שלשות
וכולם פוגעים בעיקר הירוקים
רוז הישן והטוב, עד שפרפר יפגע לו באף
משחק די מפוזר של שתי הקבוצות. סמרט משחק חכם, כנל הורפורד ופורזינגס לא במשחק…
קראודר פשוט פנטסטי משני צידי המגרש. קולע את הזריקות שלו ומשתק את מלו כמעט לחלוטין.
קבוצה מסריחה של מכוערים ירוקים שכל מה שהם יודעים זה לזרוק שלשות שבפוקס נכנסות
זה מה שאני אוהב אצלך, האובייקטיביות.
אתה לא מסכים איתי?
חלילה.
דובי הכל יסתדר… הקבוצה הטובה תנצח 😉
מיאמי לא משחקת היום
והיא גם לא טובה
שמישהו יודיע לרוז שזה משחק חג המולד האחרון שלו, כי בשנה הבאה חוץ מסקרמנטו לא יהיו קופצות על הסחורה
12 נק 5 מ-7 מהשדה לא רע
תגידו אייזיאה תמיד משחק עם האדום הזה על הראש?
בד"כ זה לבן
אי אפשר לשחק עם שני גבוהים שהיריבה שלך מפציצה ככה מרחוק. שיעלו את מלו לפאוור פורוורד
הניקס עם 4 אסיטסים בלבד
הורנאסק מסכן. ממוביל שיטת שני הרכזים למוביל שיטת ה"רוז רכז על הנייר, לא?".
הניקס משחקים מסובב על כל הראש לעזאזל
תגידו, קראודר לא היה השחקן של סלטיקס שפיל ג'קסון אמר שהוא יכול היה להשיג בטרייד בקיץ?
הולי פאק
הולי פאק מה זה היה
איזה דאנק של פורזינגיס!!!
כל מי שרוצה לצחוק לפני המשחק של הקליפרס
https://www.youtube.com/watch?v=v2Qt0sOyJqQ
סיימון אמר לרגום את המפעיל בהפסקה.
לגמרי… זה פשוט נורא
איפה הרבי פורזינגיס היה כל המחצית לא בריא ר
הניקס עם 4 אסיסטים ו-10 איבודים.
לבוסטון היו 48 קליעות לסל, מול 36 לניו יורק.
9 אופנסיב ריבאונד לירוקים.
ניו יורק צריכה להודות לאל שזה רק 8 בחצי.
כרמלו עם 1 מ-7 כנראה לא התאושש עדיין מהספר של ג'ורג' קארל. שי לחגים במהדורה קשה.
"בסך הכל רציתי אבא".
במחצית הזאת בוסטון עם 11 מ-30 מחוץ לצבע (שלשות+מיד ריינג') שהביאו לה 31 נקודות, ועם 10 מ-18 בתוך הצבע שהביאו לה 20 נקודות.
לכן אני לא מבין למה אוקווין ונואה קיבלו ביחד 20 דקות בערך במחצית (ופורזינגיס עם עוד 19 וחצי משלו). מקווה שבמחצית השנייה נראה ניקס עם גבוה אחד, רצוי אוקווין/זינגר.
תודה לרון. הייתה שאלת הטריוויה של מי קלע הכי הרבה נקודות בכריסמס, ובזכות העובדות ידעתי
אל תשאיר אותנו במתח
אם אני לא טועה – קובי ראשון, אוסקר רוברטסון שני, וויד שלישי, שאקיל רביעי ולברון חמישי.
2 נקודות מפרידות בין לברון ושאק ו-7 בין לברון ודי-וויד, סביר שלברון יסיים את הערב שלישי.
הכי הרבה בכריסמס זה ברנרד קינג עם 60 נקודות
קורי גיינס…זכרונות יפים.
להורפורד היה משחק מצוין גם לפני הדאנק הזה
ניקס עם יותא כשרון. הורפורד מגביל את פורזינגס ולא נותן לו לנשום
משחק מגעיל
1+
משחק נהדר עד עכשיו
ותודה על הלינקים
יאללה ספסל.
רוצים את ווילי. סוויט דיק ווילי.
ויאללה קוז.
קוז מינסקאס > מר כוס סמארט הפלופר
סוויט דיק ווילי ,😂😂😂😂
סמרט שחקן חכם, בין היחידים בסלטיקס מה העניין שלך איתו?
אומרים שהוא פלופר
https://www.youtube.com/watch?v=CnjCWcrtH_M
ספויילר אלארט: זה מסוג המשחקים שמלו להוט להפסיד.
צריך לארוז את כרמלו ורוז בעטיפה יפה ולתת אותם מתנה לכריסמס לפראיירית כלשהי תמורת רכז נורמלי
אייזיאה פסיכופט
ריח של קטטת כריסטמס באוויר
לא מבין למה נואה על המגרש, בנאדם לא פקטור בהתקפה
אני כל המשחק מסתכל על בראדלי ומנסה להבין איך הוא לוקח כ"כ הרבה ריבאונדים ולא מצליח הם פשוט נופלים לו לידיים..
קוראים לזה חכמת משחק
אף פעם לא ראיתי גארד שקוטף ככה כזה הרבה זה מדהים
כרמלו דווקא משחק טוב עכשיו 🙁
טוב. התנצלות קלה בפני מר חכם.
אפסססס
טיפשים פשוט טיפשיםםםם
לא הבנתי למה זה פאול תוקף
רוז העיף לו מרפק לפנים
וגרם לו לדמם
חלק מהתנועה , שום עבירת תוקף
שכחתי כמה כרמלו שומר רע
לא הצליח לגרום לבראדלי להחטיא מתחת לסל
מה מכסת המקסימום לגבי שחקנים לבנים על המגרש? הגזימו לגמרי היום.
חרא של שחקן כרמלי
הקלידו את התגובה כאן…
זה באיכות הכי טובה שראיתי היום
http://www.hdsports.ca/live/nba/BOS-NYK-20161225
אפשר גם לבחור שדר ביתי או של בוסטון
מה שכן – הסלטיקס הפסיקו ליידות שלשות. ברבע הזה הרבה יותר התחפרו מתחת לסל. שינוי חכם של הורנסק גרם לזה, מגיע לו קרדיט.
המעודדות של הניקס- לעילא ולעילא.
זה תיכף בורח לניקס אם לא עכשיו יעשו עצירה גדולה.
בוסטון עלוקה והיא תשתה לך את הדם בלי שתרגיש.
איזאה דחף אותו בבירור…מהלך גדול 4 נק
איפה רון בייקר כשצריך אותו?
פתיחת רבע קטסטרופה לניקס..
Sorry I cannot be with you
זה בסדר ד"ר, חג שמח
אוליניק באחלה משחק מהספסל, פורזינגס עדין לא איתנו
לא רואה את הניקס חוזרים, וחבל – משחק מאוד מפוזר שלהם
שריקה קטנונית, יופי ש חסימה של פורזנגס
לא התחיל כבר גולדן- קאבלירס?
יש עוד חצי שעה
מזל! חשבתי שתהיה חפיפה בין המשחקים
אין חפיפה היום בין כל המשחקים.
השופטים אוהדי רד סוקס.
משחקים חכם נכנסים פנימה סוחטים עבירות רק שימשיכו
וואו איך בוסטון תפסו יום מהשלוש דווקא כדי להציק לדובי. בינתיים 13 שלשות במעל 40%.
ופורזינגיס חלושס מפחד להיכנס פנימה. מזל שבוסטון גם מצליחים להיתקע משום מקום ולא לקלוע איזה 2 דקות רצוף כדי להשאיר את הניקס במשחק איכשהו
ההגנה של בוסטון מדהימה. פשוט עצרו את כל המשחק הקבוצתי של הניקס, וזה עדיין לא מספיק בשביל להבטיח ניצחון.
אני אוהב כשרוז משחק טוב אפשר לשכוח כמה רע הקריירה שלו הלכה
אני נמצא בכניסה מצד שמאל
יש שולחן עבור מי שיגיע
אני נמצא על הספה באמצע שאף אחד לא יעיז להתקרב אליי רבאק
חחח
מה כבר ביקשנו? Dance Cam במשחק של מכבי עם שמעון מזרחי בפריים.
דווקא בכריסטמס משחק כזה מסריח?
אשכרה. אולי הכי גרוע שראיתי אתכם בגארדן השנה.
איפה ג'נינגס. איפה הרננזגומז, שלא ראה דקה נדמה לי.
הצבע של הניקס פרוץ כמו הרחבה של מכבי נווה עובד כשניצחנו אותם 23:0 אי שם בשנות השמונים.
עם רוני קן!
הניקס כאלה רכים מול הפיסיות של בוסטון. פשוט לא מסוגלים לחדור לצבע.
זה משחק רע
ובשביל המלח יותם רואה איתי ומנחם אותי שזה לא נורא…
חכה יא ילד שגולדן סטייט יקבלו בראש עוד שעה נראה אותך מדבר
טוב רוז, שייכנס לסל כל התקפה אין להם מה לעשות מולו
מסכים, שישחקו עליו
אבל הוא לא מוסרר
ריצה של הניקס… אוי ואבוי
ופורזינגיס ענק! ג'קסון שיחק אותה
איזה דריבליסט
לא פאול!
דרק רוז ימח שמו!
הגג של פורזינגיס היה כל כך לא פאול
הילדים עם הכיפה בשורה הראשונה בהרהורי כפירה מול המעודדות
בצדק
ובצדק …
יאללה.
סטופ אחד.
תומאס!
יש משחק
שיוויון.1.06 לסיום
כמעט ראינו את החסימה הגדולה בתולדות ה-NBA.
1.75 על 2.21.
חופשי
יאללה מלו
כמובן שעכשיו הלך לי השידור
גם לי וכשחזר שיוויון , חח גדול
איזה קמבק פסיכי של הניקס
שוויון!
ניקס מיי מן!
פאק יו 2016 (השידור נתקע בפיגור 8 לניקס)
תגובה 98 תיתן את הפתרון
תודה. דרך אגב, המספור לתגובות הוא הברקה
איזה קאמבק!!
I saw the 3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
112-112!!!!!!!!!!!!!
מה הלך שם? איך שיוויון?
ניו יורק חוזרים. פורזינגיס מדהים בשילוב בין התקפה להגנה
סמארט עם שלשה
וכרמלו עם איבוד כדור גמר את המשחק
יוסל'ה צדק.
הערה 82.
1+
תודה, אבל אני לא מתכוון לקחת קרדיט על הדבר הכי צפוי בעולם.
כשיש כרמלו אין דאגות
וכל הקאמבק הלך לפח עם השטויות של כרמלו
Carmelo///Stupid Idiot
איזה שלשה ענקית של סמארט
חטיפה יפה של ברדלי
יתרון ארבעלפני זריקת עונשין אני לא נושם
וקלע גם את השנייה 🙂
קישור לג"ס מישהו?
זבלים אנטושמים
שונא אותו
מלו נתן ומלו לקח
יהי שם הפורזינגוד מבורך
כרמלו משחק כמו שחקן שהלך לו הקלאץ
כשיהיו לינקים לווריורס אשים
Meidan, anybody at the bar?
ביינתים רק מומי הגיע
יש צפי להגעה של 6-7 נהגים מהתחנה
אנטר סנדמן ב-MSG?
תעשו פאול מהיר על קוואי.
יהיה להם קשה, הוא כרגע בטקסס 🙂
וואלה?
אז שיכניסו את לארי ג'ונסון!
דובי תתנחם פורזינגס מראה מה או מי יהיה עתיד המועדון!
קיבלנו הצצה לעתיד של הניקס עם כמה הברקות של הפורזינגיס. נתגבר על ההפסד
רק תחשוב על השילוב שלו עם כריס פול
ברגע זה עדיף לי לחשוב על השילוב שלו עם מלפפון חמוץ ומיונז מאשר על משחק הלכלוך שראיתי כרגע
יאללה כרמלו בתמורה לאינגרם וראסל
מה זה דיל החודש בעלי אקספקס ?
המקסימום שהלייקרס יתנו היום על כרמלו זה רון ארטסט ולואל דנג
דיל טוב ללייקרס שווה לכם
Howcan anybody block The Litwanial
white men can't jump
תענוג של חסימה על פורזינגיס
הכי חשוב לפטם בלינקים, למה הם נופלים כמו זבובים.
נגמר 119-114 לבוסטון
קאבס-דאבס
https://youtu.be/JZ-mVtFoHWc
גראפיטי בשירותים בגארדן: "קארל צדק"
I think Shai is in the game
הוא אכן במשחק !
לא למצמץ למה זה יכול להיגמר ברבע.
HABARON ME'EKRON
והנתון : 25 מול 11 אסיסטים לפניקס בלבד
אופס לניקס…
אני אוהב את דיאנדרה ליגינס. קרצייה הגנתית מהסוג הטוב ביותר. יהיה שימושי בפלייאוף.
כמה קלאסי שהמהלכים האחרונים של הניקס יהיו איבוד כדור של כרמלו כשניסה לכדרר למוות וחסימה על פורזינגיס שפחד להיכנס לצבע
unfortunately I can watch the game in a local bar t only for 30minutes
GREEN – FLAGRANT FOUL!
CAVS – NO DEFENSE!
דריימונד בא דלוק
קישור – https://www.youtube.com/watch?v=JZ-mVtFoHWc&feature=youtu.be
טכנית לגרין
גרין כבר נראה עצבני
המשחק לא הספיק להתחיל וגרין משתולל
והפחדנים לא ייתנו טכנית לדריימונד.
קאזינס היה מקבל על זה כלא. עם עבודות פרך.
שופטים של ג"ס, מה חדש?
קיבל טכנית, למרות שלא הייתה בכלל עבירה
גרין הוא שילוב בין הכדורסל של פיפן והאישיות של רודמן
היי!
האישיות של רודמן של שיקגו 96-98 (וסן אנטוניו)
מקווה שלא הסכמנו לשלם לערוץ ספורט לייב כדי לראות את לברון ולהקתו מנצחים..
כבר רואים את העצבים על השחקנים 🙂
זאזה שולט בריבאונד
Two fouls and 1 technical on Green
all in the first 3
גרין תירגע אתה אבא עכשיו.
אמרתי לכם
שימי ריגר מאחל מזל טוב לחברים בשידור. מקצוען.
לא היה שום פאול
LOVE!!! 3 from distance
תודה רבה על הקישור אבל נפל הזלזל
https://youtu.be/JZ-mVtFoHWc
אמור לעבוד
לוני יכול להחליף את גרין הגנתית אבל ממש לא התקפית. אם הוא לא יתאפס אחרי העבירות האלו אז יהיה קשה לווריורס לנצח, למרות התפקיד המוגבר של דוראנט בניהול המשחק.
את שני משחק הבית האחרונים בפיינאלס, הקאבס גמרו ברבע הראשון. בטיסות משוגעות.
משחק שונה לגמרי. כלום לא פוגע. שתי הקבוצות בלחץ אימים, ויקקשו עד מחר שזה משחק עונה רגילה.
לינק אניוואן?
הקישור של יוטיוב נפל, יש משהו אחר?
נפלו כל הלינקים
לקח לי בדיוק משפט אחד כדי להיזכר כמה אין לי כח לואן גנדי….קרציה אמיתית
LUCKILY FOR US KERR DOES NOT PUT "MY MAN JAVAL" IN THE GAME!
יש למישהו לינק סביר, לטובת תקולי הלווין שבינינו?
לינקים פה
https://www.reddit.com/r/nbastreams/comments/5k9h7q/game_thread_cleveland_cavaliers_vs_golden_state/
https://www.youtube.com/watch?v=NQgazsQxeL4
קארי ותומפסון באווירת יוני
ההבדל הוא דוראנט
אחלה פתיחה
https://www.youtube.com/watch?v=NQgazsQxeL4&index=9&list=PLU12uITxBEPHOJO1FU8qll6gQmKcXp5S7
Kyrie – 8-8
קרי לא זרק עדיין
לא משהו אבל יותר טוב מכלום…
http://www.navixsport.com/sport.php?id=2465
קאבס עם 1 מ-8, כולל שלושה לייאפים בחוץ.
וקארי עוד בסוף משחק 7.
קרי ותומפסון משחקים כאילו כבר יוני
גדול
http://www.navixsport.com/sport.php?id=2465
תודה
GOT TO GO
הלינקים מרדיט עדיין עובדים נראה לי
לי זה עובד:
http://www.navixsport.com/sport.php?id=2465
קליבלנד משחקים בדיוק כמו שצריך נגד המיניונים. טוחנים בצבע ומדביקים עבירות. בינתיים הכדור לא נכנס אבל זו הדרך נגדם
דיברנו בבוקר על ה-handlesשל אירווינג. הראה שוב כמה הוא אדיר
ג'וגו' שלום לך, לא יכול להיות שלברון ינצח, סנטה לא ייתן לזה לקרות…
אני ממש לא רוצה לגלות דווקא הערב שסנה לא קיים:)
ומיד אחרי ההודעה שלך הגיע דאנק של לברון..
זה עדיין עובד מהמשחק הקודם
http://www.hdsports.ca/live/nba/GSW-CLE-20161225
גבאללל מקגי
http://www.kajoosports.ml/p/cdata-function-var-ywindowyx70ou0070u00_25.html
גאבבבבבבייייייללללממממממגגגגייייי
טיירון לו בא מוכן. קר לא כל כך, למרות שעדיין לא ראיתי בידוד כלשהו על קרי.
דוראנט מדהים
dunk-off בין לברון ודוראנט
ואו מה הולך
חחחחח זה היה אדיר
הקאבס מחמיצים הזדמנות גדולה, כשגרין לא במשחק מההתחלה בעצם.
הזריקות האלו יכנסו מתישהו
דוראנט ענק נכנס לסל
וואו איזה קצב למשחק! טירוף
איזה אופנסיב של דוראנט.
חלק מהדיל שהעביר אותו לגולדן סטייט.
אם עדיין צריכים:
http://www.youtube.com/channel/UCeEsvj0PGMQ2N_G_-AY2d2g/live
http://l.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.cielotv.it%2Fstreaming.html&h=9AQEESY95 (לא בטוח עובד מחוץ לאיטליה)
עבית תוקף
מגרש פתוח, משחק פתוח מסל לסל, הכל מרווח, כמעט נראה כמו משחק ראווה בברוונקס, משחק של אגו בין דוראנו ללברון
בגדול היה תוקף אבל לאב לא נפל
פאול מומצע
לא נכון לאב לא נפל, עמד זקוף אבל לא ספג
השאלה היא האם דוראנט יוכל להחזיק ככה כל המשחק.
דוראנט בא לתת היום הצהרה
בדיוק ראינו את לברון על קרי. לא יצא מזה כלום, אבל מצב שלא כדאי שיקרה הרבה מבחינת הווריורס
נורא לראות את קבוצת הכוכבים הזאת. לפחות בגולדן סטייט נתנחם.
טיירון לו התחכם, לברון לא שומר על דוראנט.
וזה עלה לו ב-12 נקודות ברבע, בינתיים. מתוך 18.
זה מאוד פשוט בעצם:
גולדן סטייט 2016 = גולדן סטייט 2015 + KD.
ביט דיס.
טיירון לו מנסה ניסיונות, הוא וכל קבוצה מוכנה לחתום על רבע התקפי כזה של גולדן סטייט הבעיה שהתקפה לא פוגעת, בשני הצדדים
ג'וג'ו זה הלילה של דוראנט….15 לג"ס
הדינגו האוסטרלי חסר עכשיו
דווקא אוהב את ליגינס/שאמפרט עליו וקיירי על ת'ומפסון.
מומי תודה על פריביו דליקטס
0 מ-7 לשלוש לגולדן סטייט.
כשזה יתחיל ליפול, וזה ייפול, נלך לאכול בוטנים.
גם הקאבלירס לא בדיוק פוגעים. 1 מ-6 לקבוצת שלשות אדירה
המשחק הרבה יותר צמוד ממה שאתה מציין קליבלנד עצמה לא פוגעת מ3 גם.
יופי שלמהלך של לברון
כמו ש tripledouble רשם למעלה קרי משחק כאילו אנחנו בחודש יוני.[לא פוגע]
הקרי שמשחק זה סטף? דומה מדי לסת'
🙂
שוב התחילו השריקות ההזויות נגד קרי?
חושש לשלומו של הייט-אשברי.
תגידו לו שיבוא, נסדר לו נצחון, נו.
שלא ייעלב.
לא צריך אותי . ננצח גם כך .
אם דוראנט משחק כמו לברון של משחקים 5-7 וזה רק נקודה, כשהביג 3 של קליבלנד לא פוגע (וגם הספלאש בראד'רס), אז קליבלנד יכולה להיות רגועה.
קר משלב חצי ספסל ברבע ראשון כיוון טוב להמשך המשחק
שיפוט גרוע מתחילת המשחק נגד 2 הקבוצות
נכון, שתי הקבוצות באו לשחק אגרסיבי ולא נותנים להם. שריקות לא ממש עקוויות ולא ממש נותנים לפוצץ
שופטים על הפנים
100+
ווסט מחלק
הקבוצות הלכו 21 פעם לקו ברבע.
לא ישרקו ככה בפלייאוף, בחיים.
http://www.kajoosports.ml/p/cdata-function-var-ywindowyx70ou0070u00_25.html
אחלה לינק
תומפסון השחקן שאני הכי אוהב מג"ס
kajoosports.ml/p/cdata-function-var-ywindowyx70ou0070u00_25.html
לינק מעולה. רק להוסיף www בהתחלה…
זה המשך של משחק 7 ומפגש כריסמס הקודם.
כל יתר המשחקים היו ריצות של קבוצה אחת וכדורסל שוטףףף.
מה יהיה?
נכון לגמריי
צ'אנינג פריי got game
יוחזר מגי!!!
כמה עצירות.. כמה טיימאוטס.. נתראה בפלייאוף..
זה עבור הפרסומות , במיוחד פרסומת לחג המשפחתי ביותר
לברון לא פוגע
ג'ס שולטים. ואפילו לא התחילו ליפול ה3
האיש והבלטה— קליי תומפסון
דיוויד ווסט מוכיח שלא נס ליחו
ולאופורטוניסט שבו
איזה האסל, תענוג
דריימונד גרין עושה סוני ווימס
יש מצב שטיירון לו כבר שוחק יותר מדי את הכוכבים שלו?
כן. לברון עם 16 דקות מאיזה 19
לא נעים לומר את זה, אבל הקאבס קבוצה מוגבלת יחסית לגולדן סטייט.
כל סל מגיע בהאסל קשה, או איזה ריבאונד התקפה טועה.
לא באמת כוחות. וזה כשקארי לא פוגע בכלל וגרין לא שיחק רוב המחצית.
כן, אבל זה יום רע במיוחד של קליבלנד. 33% מהשדה, 23.1% מהשלוש וכמה זריקות יחסית פתוחות שהם החטיאו. מגיע פה קרדיט להגנה של ג"ס.
ומה גולדן? לא בדיוק זורקים בלונים מהשלוש.
דוראנט פשוט לא טועה. שחקן מושלם
קליי תומפסון, מפוצץ פיקות ברכיים מאז 2015.
😀
ריצה בטירוף חזרה לספסל אחרי שריקה מזכה לפי החוקים בטכנית.
גרין ניצל מהרחקה.
יש סיבה לחוק?
עוד חוק מטומטם של הליגה כדי להוריד את האמוציות של שחקנים
ריצה שמזכה בטכנית, גרין כבר יכל להיות מורחק ולהתחיל את המשחק הבא עם טכנית. משחק באש הבחור.
חוק אחד לכולם, חוק אחר לדריימונד.
הקבוצה גדולה על הליגה, לא רק ההגעה של דוראנט קליי השתפר מעונה שעברה הוא פתח בכושר מחריד את העונה אך התנועה ללא כדור שלו מדהימה.
השופטים לא ישרקו לדריימונד גרין כלום היום.
הבכיינות עוזרת. תשאלו את מוריניו. אותו אופי.
מה אמרת על לברון?
חחח. יש בזה משהו.
אפשר להירגע המישחק היום לא מעניין את לברון
הפרצופים העצבניים שלו אומרים אחרת..
זה הפרצוף הטבעי שלו
ג'פרסון ושאמפרט עם 0 מ-11 משותף.
מומלץ לכולם להעביר ערוץ לפוטבול, אני בטוח שגם לברון מעדיף ללכת ליראות את זה מאשר לשחק היום.
לנטולי הליג פאס שבינינו – חלוקת נקודות של הקבוצות?
50-46 ג"ס, 1:43 לסיום
אתן עדכון יותר מסודר במחצית
קבאלירסאס נגד ווריורזאס.
ליגה יוונית שנת 92.
נקודות של שחקנים
דוראנט 14
קליי 13
לאב 14
פריי 10
תודה
ג"ס גדולה על הקאבס ב-4 מספרים. אם יש סיבה שהקאבס עדיי לא ב 20- זה רק כח הרצון הפסיכי של לברון.
אם ככה גולדן סטאטס גדולים אז מה יהיה בפלייאוף כשללברון יהיה עם מי לשחק?
אתם מתארים פה משחק של 15 הפרש לווריורס. בינתיים 50-50
ה ORB של קאבס נשאיר אותה צמודים.
לא נעים להגיד אבל השחקן הכי מיותר על המגרש זה סטפ קארי
זז הפצ'וליה?
היא נפטרה לפני שבוע. מעכשיו אפשר להתבדח עליה/ו חופשי
איזה סל ובלוק של גיימס
סיפור המחצית הראשונה: דוראנט דוראנט. רעב כמו זאב.
מהצד השני – לאב ופריי. מוכיחים שיש הווה בסטרץ' 4.
דוראנט רוצח
יש גבול לכמות הנגרים שאיתם לברון יכול לקחת טבעת,צריך להבין שהוא גם מיזדקן.
Are you for real?
נגרים ? הרכיבו לו את הקבוצה היקרה בליגה . רובם בחירות דראפט גבוהות . קיירי ראשון , לאב חמישי , טריסטאן רביעי .
עם נגרים כאלה אני מזמין מחר ריהוט חדש.
בלי דלי וסמית' זה הקבוצה הכי גרועה שהייתה ללברון מאז הימים הראשונים בקליבלנד.
זה לא ניתפס עדיין שלברון הצליח לקחת אליפות עם נגרים כמו ג'פרסון,תומפסון ושלומפרט.
תיראה את הספסל של גולדן סטאטס ותבין מה זה קבוצה רחבה.
תומפסון חיה רעה, קיירי אחד הטובים בליגה, לאב שחקן התקפה קטלני
מחצית: קליבלנד קאבלירס 52 – גולדן סטייט ווריורס 55
בגולדן סטייט, דוראנט עם 17 נקודות (5 מ-8 מהשדה, 6 מ-6 מהעונשין) ו-8 ריב'. תומפסון עם 13, קרי עם 6 ב-1 מ-5 מהשדה, גרין עם 3 עבירות, 2 איבודים, טכנית ו-4 נקודות.
בקליבלנד, לאב עם 14 נקודות ב-3 מ-7 מהשדה. לברון עם 11 נק' ו-10 ריב', פריי עם 10, אירווינג 9 (33% מהשדה) ו-5 אס'.
תודה רועי
המשחק הזה הרבה יותר צמוד ממה שמתארים כל הנתונים מדברים על סדרה קליבלנד לא נופלת מגולדן סטייט פה, לברון שחקן חד פעמי צריך להנות ממנו, אני עדיין משאיר את ההימור על הקאבס ב10 נכון להיום
זה נראה כאילו שתי הקבוצות לא הפנימו שהן במשחק עונה – שאי אפשר להסתפק במהלכים הרגילים וחייבים להעלות הילוך. ואוי ואבוי למי שמלין שהשיפוט הוא בעד ג"ס כי בנתיים הדביקו ללוחמים 3 לגרין (שתיים לא היו) שלוש לאיגי שלפחות אחת לא הייתה ושתיים לסטף בתוקף בלתי נראה.
דבר מצחיק אותי הבכי של הכוכבים אני אף פעם לא אהבתי איך לברון וקרי בוכים על כל שריקה אבל במקרה של גרין זה מוגזם שחקן אחר מזמן היה מועף מהמשחק,כל החלטה שלא נראית לו הולך לעמוד בפינה כמו ילד קטן.
ה ORB של קאבס נשאיר אותה צמודים.
לא נעים להגיד אבל השחקן הכי מיותר על המגרש זה סטפ קארי
עדיין לא כל כך מצא את עצמו בקבוצה עם דוראנט ותומפסון. למרות ה-17 זריקות במשחק.
צריך להתקלח אחרי המחצית הזו.
בוץ.
כנראה המשחק הכי פיזי שראיתי השנה. שום דבר לא התקרב לזה.
דוראנט בא להראות שהוא לא הב#ץ' של לברון כמו שטענו כאן.
אם הוא ישחק ככה בסדרת הגמר אין לאף אחד סיכוי מולם.
אבל גיא הבטיח שג"ס בכלל לא יגיעו לגמר אז בינתיים אני רגוע.
איפה גיא באמת? בפוטבול?
אפילו דיוויד ווסט נראה היום כמו שחקן לגיטימי, ומה עם קארי? האמת שהם לא צריכים אותו כדי לקחת את המערב. קליבלנד בלי לברון לא מגיעים לפלייאוף.
מי טען דבר הזוי כזה?
תקרא למעלה
אחלה מחצית. הגנות טובות לשתי הקבוצות. דוראנט מחזיק את גולדן סטייט במשחק למרות מחצית חלשה של קרי. קליבלנד תוקפים את הסל כמו שצריך לעשות מול גולדן סטייט ומצליחים גם להדביק עבירות, אבל כדורים לא נכנסים.
מצד אחד קליבלנד עם אחוזים מחרידים אבל מהצד השני גולדן סטייט לא יכולים לקנות ריבאונד מה שמביא להמון הזדמנויות שניות.
סך הכל שתי הקבוצות צריכות להיות מרוצות. גולדן סטייט מובילים למרות שעוד לא עשו את הריצה הקבועה, קליבלנד מרוצים כי תכנית המשחק שלהם עובדת והם מצליחים להיכנס פנימה בכל מצב. ברגע שהשלשות של אחת מהקבוצות יתחילו להיכנס המשחק יהיה שלה
אני רואה את זה אחרת לגמרי… סטיב קר שיחק מכסאות מוסיקלים.
בימישייה החמה שלו זה מגי דוראנט טומפסון גרין ווסט. ויש סיכוי טוב שקארי גם יתאפס. המשחק גמור!
לא הבנתי מה אתה רואה אחרת?
שאין באמת איזשהו סיכוי לקאבס …
התחושה שלי היא דווקא שהם מנצחים. לברון וקיירי יגמרו את זה ברבע האחרון.
אה אז זה באמת אחרת. כי לי נראה שהמשחק הזה יכול ללכת לכל כיוון אבל הקאבס בשליטה כאן.
בסוף כרגיל בין שתי קבוצות שמסתמכות כל כך על הקליעה מבחוץ, הראשונה שתתאפס תיקח את זה
13 ORB לקאבס. זה מספר שללוקח לקבוצה אחרת 3 משחקים להגיע אליו. ויש עוד מחצית שלמה לשחק…
מטורף. הנתון של המשחק עד עכשיו.
תובנות מווריוורס -קליבלנד:מת שיתחיל הפיינל מעכשיו,תענוג.
הוצאה מוקדמת בטכני של שחקן כמו דריימונד נראית "החלטה מהבית" של השופטים ,מעקר ספורטיביות.
יש מצב ג'אוויל מגי מקבל רידמפשיון,במקרה וסטיב קר יסתמך עליו יותר
כי הוא נראה מעולה בקונסטלציית מצ' אפ שקיימת מול קליבלנד בריבאונד והנוכחות שלו נראית הכי אפקטיבית מחבורת הגבוהים של סטיב קר.
היחיד בווריורס שנראה שמסוגל להתחרות מבחינת יכולת והשפעה על המשחק בלברון הוא דוראנט הווריורס חייבים להיות אגרסיביים לנקודות החוזק של קליבלנד שזה לברון ,וזה מה שדריימונד עושה הם צריכים לעשות לו חיים קשים ולהיכנס לו לראש כמו שקוואי עשה לו כדוגמא
מסכים על הרוב, אבל קוואי לא נכנס ללברון לראש.
זו אגדה שמתן כבר כמה פעמים הפריך אותה.
מה שכן, לברון חייב לקחת את דוראנט. אחרת KD יגמור את המשחק בדאנק ועוד דאנק ובין לבין עוד שלשה אנקוטסטד.
אין מה לעשות, נגמרו המותרות של לברון על כל שחקן אחר. יש פה ראש בראש של שני הסמול פורוורדים הטובים במשחק (בפור).
משחק חזק מתפתח
זז הגאבור!
לאב פשוט שחקן אחר מתחילת העונה
השופטים פשוט החליטו לתת לקבוצות להרביץ ולגמור עניין? כי לא חתמתי על בושידו, חתמתי על משחק כדורסל (עם תוצאה סגורה מראש. בכל זאת…).
הגעתי רק למחצית 2.
כל עוד זה צמוד אני לא מתלונן
אי אפשר עם ההצגות של לברון. דוחף ואז צועק ששורקים לו.
אפילו שבמקום קיירי VS קרי זה נראה יותר כמו קווין VS קווין
אם ג"ס לא תברח עד לדקות האחרונות היא תפסיד
הלו?
קווין דוראנט?
מישהו שומע?
lbj מתעצל או מה?
טריסטן תומפסון לא יכול לשמור אותו.
איזה הגנות. אפס סלים קלים
לברון הוא ספלאש בראדר?
כשהוא ככה מ-3 הוא אפילו עוד יותר בלתי עציר
לברון התחפש לקרי
קליבלנד מסתמכת על לברון של מיאמי, שהיה באמת השחקן הבלתי עציר בעולם. רק חסרה הבנדנה על הראש.
נראה כמה יש לו מהאבקה הזו.
זה משחק שעולה על כל אחד מהמשחקים 1 עד 6 בגמר שהיו חד צדדים
משחק מעולה
האופנסיב של גרין, מישהו אמר שהשחקן הזה דומה לחמור מהסרט דרק.
עכשיו אני רואה את זה
שקרי ילך דחוף לטיפול פסיכולוגי אחת אין לו מה לחפש גם השנה בפלייאוף
I LOVE THIS GAME
קרי הערב: 1 מ-5. קרי העונה: 119 מ-299, שזה קצת פחות מ-40%. זה מה שמגיע לשחקן זחוח שלא יודע מתי לעצור.
אם דוראנט היה לומד להיות אגרסיבי כמו לברון במשך משחק שלם ולא רבע פה רבע שם הוא כבר מזמן היה עובר אותו
קליבלנד בפיגור נקודה->מחטיאה שלשה->קליי הופך את זה ל-4
פעם שנייה או שלישית שזה קורה
קליי באמת לא מחטיא מהפינות
ומהצד השני – אני אוהב כשקיירי רכז
7 אסיסטים על 0 איבודים היום
כשקיירי מחלק יותר אסיסטים מלברון זה אומר שמשהו טוב עובר עליו
איפה הקוסם של 17 נקודות בהארכה עם פורטלנד, של הסל מחצי נגד אוקלהומה, שהיה עושה דברים שלא נראו עדיין?
משהו קרה לקארי מאז הפיינאלס האחרון.
זה מאז הזעזוע מח בפלייאוף מול יוסטון אם אני לא טועה
כשלברון קולע שלשות הוא יותר גדול מג'ורדן
קארי צריך חיתול בכל פעם שהוא רואה את לברון
השנאה בינהם גדולה מאוד
from time to time I'm able to "steal" a few moments of the game. It looks like a real war
הקרוסאובר של קיירי אלוהי
קליי לוהט
וקרי חושך
משחק מעולה.
האם הmvp של הגמר לפני שנתיים הופך לשחקן שולי?
גם האמ.וי.פי של הליגה שנה שעברה
אפרופו סומסום, בסדרה שלמה עם לברון בפורמה של שנה שעברה אני כבר לא בטוח שג"ס תיקח בהליכה
(עד עכשיו די הסכמתי איתך שהליגה שטיח לרגליהם)
סדרה אחת שבה שחקן אחד הוביל את כל השחקנים, משתי הקבוצות,
בנקודות – אסיסטים – ריבאונד – חטיפות – חסימות –
לא היתה אף פעם באנ.בי.איי.
אני בספק אם היו משחקים בודדים כאלה.
אז שוב? ובגמר?
לך תדע. בכל זאת, זה לברון.
היה צעדים לפני העבירה קליי רוצח שקט, מה קרי עושה?
ג"ס עושים קרקס.
מה הקטע המוזר הזה של ואן גאנדי לשחק אותה שגיא כהן ולהחמיא כמו טינאייג'רית מתלהבת לחסימות (סקרינס) של קארי??
איזה משחק יא ווארדי
סה"כ באמת אחלה
קרי משחק כמו פח זבל, מתחרבן כל פעם מול לברון
עזבו צד, פשוט שיפוט נורא.
נגמר הכוח לקאבס.
זה תיכף דאבל דיג'יט והביתה.
כמות הכלים שיש ללוחמים מדהימה
במחצית הראשונה דוראנט בתחילת הרבע קליי ועכשיו גרין.
וזה עוד לפני הקרי טיים שעלול לבוא פתאום
קאבס לוקחים 13 ORB במחצית. ג:"ס מובילים.
לברון קולע 15 נקודות ברבע. ג"ס מובילים.
WAY TOO GOOD
איך אנחנו עדיין ברבע שלישי אני מרגיש שאני רואה את הרביעי כבר חצי שעה
מה שנתן לגס את המיני בריחה ברבע ה3 למרות הטירוף של לברון זה החסרון של לאב.
29 מ-58 לגולדן סטייט.
25 מ-72 לקליבלנד. 14 קליעות יותר, ו-4 פחות בפנים.
בסוף זה כישרון של פוט דה בול אין דה סל.
+1
מה שנתן לג"ס את הבריחה הקטנה היא ההצבה של גוראנט ב-4 וגרין ב-5
גוראנט = דוראנט
קיירי עוד יתעורר
משחק סוף
סומסום – השיטה של ג"ס מאפשרת להם לזרוק המון זריקות משטחים ללא שמירה. הזריקות שהם לוקחים הרבה יותר יעילות.
רוב הזריקות של הקאבס מגיעות עם יד לפנים או תוך כדאי מגע.
איגי פחד מהצל של לברון
שתי דקות בלי לברון, הקאבס נראים כמו התקופה הגרועה של בלאט, לא עושים נקודה. והמשחק תיכף נגמר.
רבע שלישי ענק של לברון אבל גולדן סטייט עצרו את הטיילת בצבע ובריבאונד. אפקט גרין.
תכלס לא משחק מזהיר בכלל של ג"ס. ממש לא מובן לי איך השופטים נותנים להם לעשות כל כך הרבה חסימות נעות כבר 3 שנים. אולי זה השימוש בשחקנים קטנים בחסימות
ג"ס איבדו 14 כדורים. הקאבס לקחו כבר 16 ORB (ותודה לקר שהכניס את מגי וגרים לסתום את הפירצה) ועדיין +11 לג"ס.
נגמר
דוראנט על המגרש ולברון לא.. לא כוחות
מה מצב העניינים בדו קרב לברון דוראנט?
זה לא דו קרב. לברון שיחק הכל פרט לשמירה על דוראנט.
ולא לשמור על דוראנט – לא להיט!
דוראנט שחקן טוב
חילופי משמרות חברים. להתראות לברון, שלום דוראנט
גם אתה מדבר מהפוזיציה.
לברון שחקן טוב מדוראנט, בפור.
שים את לברון עם קארי, תומפסון, איגואדלה וגרין –
מול דוראנט עם קיירי, לאב, שלומפרט ושמומפרט –
וה"דו קרב" הילדותי הזה בכלל לא מתרחש.
חחחח
גס היא הקבוצה של דוראנט.קרי נהפך לשחקן משלים
קרי הוא הרוח החיה של הקבוצה.
אי אפשר לאסוףך כמות כזו של כשרונות בלי לידר כזה.
מה שנקרא אל תתנו לסטטיסטיקה להטעות
יאפ.
בלעדיו שום דבר מזה לא היה קורה.
עצוב שקיירי לא יכול לנהל התקפות בלי לברון. קליבלנד לא סוחבים עם לברון או בלעדיו.
אכן.
עד עכשיו היה עם 0 איבודים. מתחילת הרבע איבד פעמיים
איזה יתרון זה שיש את דוראנט וקארי (למרות שהוא לא טוב יכול לנוח). דוראנט פשוט בעל כושר גופני עילאי
The only Eastern team that could beat the Warriors are the Bulls. But the Clippers will beat them before the Eastern team would have to face them.
The Cavs are NOT A GOOD TEAM!
חחח
שיקגו יכולים לנצח את הווריוס רק בטאקי
not good enough. I agree
שיקאגו לא יהיו בפלייאוף במזרח החלש
דוראנט מדהים אבל לא הייתי מתייחס למשחק בעונה הסדירה כדבר מוחלט, לו במכוון לא שם את לברון על דוראנט שזה אסון כנראה שומר את זה לגמר, סטף הגיע לעונת שיא עונה שעברה השנה הוא הרבה פחות מסוכן (עדיין מסוכן מאוד), מצחיק אותי המסקנות אחרי משחק עונה סדירה.
רק קח בחשבון שלברון ישמור על דור אנט הוא יבזבז המון המון אנרגיות
זה נכון.אין משמעות מיוחדת למשחק הזה.גם פופוביץ במהלך השנים היה שומר את הקלפים בעונה הסדירה נגד קבוצות שידע שישחק נגדן בשלבים המאוחרים של הפלייאוף.התוצאה במשחק פחות מעניינת.מה שאני לוקח מהמשחק הזה זה שוב ההיחנקות של קרי מול קליבלנד
קארי נהיה אקס-פקטור – שהוא יהיה טוב, כי עושה רושם שדוראנט ותומפסון (שהפך לאחלה סקורר) יתנו את שלהם, ככה שאם קארי יהיה טוב ג"ס בלתי עצירה
יה בייבי
דוראנט זו מכונת קליעה שלא היתה מעולם בליגה הזאת. שחקן בגובה 2.11 שחותך את ההגנה בכדרור ואז מתרומם לקליעה קטנה מחצי מרחק בלי סיכוי שמישהו יעצור אותו.
חבל שג'יי. אר לא משחק
עם שיפוט נורמלי, של פלייאוף, קליבלנד מנצחת ב-5 עד 10
חירטוט
נכון. אדייק: עם שיפוט נורמלי גרין עף מהמשחק אחרי 2 דקות על הטכנית (הגיעה עוד אחת)
להעיף אותו אחרי שתי דקות זה נורמלי? כי הוא התעצבן על הטכנית הראשונה שבאה בעקבות זה שהוא התעצבן על שריקה לעבירה שלא היתה ולא נבראה עם חסימה נקיה לחלוטין?
-1
חסרה לך האלימות והאגרסיביות במשחק הזה?
ממתי אתה כזה הייטר. השופטים שרקו עבירות שלא היו ולא נבראו לווריירס.
טיי לו ויתר על המשחק
ואן גנדי בהערת השנה!!!
בדיוק נאלצתי להשתיק. מה אמר?
?
אם אתה מעל גיל 35 ונותן דאנק על מישהו, אתה יכול לדבר או לשלוח מבט בלי לחטוף טכנית.
אחרי הפוסטר של ג'פרסון על דוראנט
הנה חזר לחד ספרתי.יש משחק
יאללה שיחזיר את לברון ו-TT וילכו עד הסוף להארכה אחת לפחות..
גולדן סטיט מזלזלת, זה יעלה לה ביוקר
עלה עלה!
קיירי ולברון 2 מ-3 הראשונים שהייתי לוקח בליגה למשחק צמוד עד הסוף
מי ה3?
אולי אפילו 2/2.
היחיד שקרוב (בהרגשה שלי לפחות) זה הזקן
הזקן וקיירי גם בטופ 3 קלאץ שלי, לברון פחות
מי עוד בלבל הזה?
לטעמי וויד עדיף על לברון ברגעים המכריעים
אחלה בחלה של משחק יש פה, עוד מעט לברון יעלה דוראנט יירד וההפרש יתקזז שוב
מנחם, אתה בטח מבין בזה. קווין דוראנט – זה מבנה הגוף שלו או שהוא פשוט לא קורע את עצמו בחדר הכושר? תמיד סקרן אותי.
מבנה גוף כנראה וגם כושר גופני עילאי
די די די כבר עם הטכניות על מבט! זה אמריקה או יוססר? איזה דאנק ג'פרסון (בן 36)!
ספר את זה לשייייד.
CAVS dressed only 8 players
קיירי ווינר מטורף
הוא שחקן סופר קלאץ
הטכני בושה…. הבולס יכולים לקחת משחק אחד מג"ס.אולי
הלך הלינק
http://a13x99.net/maxi01.html
תודה
נסה את זה:
http://tvtoss.me/channel-frames/ABC/abc_channel_server-1.php
לאמשהו, יותר טוב מכלום
קארי מביך
איכות טובה מאוד אבל דיליי
https://www.twitch.tv/twitchriggednba
ריצארד גפרסון קשישא דפק דאנק מהסרטים
כשהסטרימינג נתקע, זה אומר שעצר הזמן מלכת במשחק?
על כמה עומדים? המון תקיעות.
קיירי ניסה לסחוט פאול אחרי ששרקו לטיים אאוט בזמן שקרי סתם עמד לידו?
ג'פרסון הרג את תומפסון!
יש חתיכת משחק. גפרסון נתן פה דאנק מפגר לגמרי
משחק פשוט מצויין.
מי שמחלק את הכדורים בקליבלנד נתן מנה כפולה לג׳פרסון !!!
מוצלח
משחק באמת מעולה. אני רוצה הארכה
לברון על דוראנט יהיה, אם וכאשר, בגמר.
טיירון לו ו-23 הניחו לזה הערב. אבל אין פשוט שום ברירה אחרת.
יש שיוויון
גרין מזעזע
חזרנו ל-89-89?
לא עוד פעם.
קיירי פשוט שחקן קלטץ טוב
לברון בדאנק חייתי.קליבלנד בפלוס 2 דקה ו43 שניות לסיום
איגי נרדם בשמירה
סרטים רעים מיוני
ממש פלאשים …
B-O-O-M!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
לברון כמעט תלש את הסל
יקירי פשוט רוצח. שחקן המאני טיים הכי טוב היום בליגה. מדהים
קיירי כמובן
אורגזמה טוטאלית המשחק הזה :)))))
גרין פשוט מחרב את במשחק של ג"ס.
קיירי פשוט מבסוט כל פעם שהוא רואה של קארי מול העניים
מה שבטוח שלקליבלנד יש לב גדול, כבוד עצמי
(האמת שגם לג"ס)
יואו!
וואו רמה לא גבוהה אבל איזה לחימה
קיירי מדהים
הובלה ראשונה של הפרשים מאז הרבע הראשון
בדיוק בזמן
ה-א-ר-כ-ה
קארי נזכר בזמן הכי נכון לדפוק שלשה
LBJ+++++++++++++
הקאבס יותר חזקם מנטלית
חזקים
איזה ווינר
אללה קארי וואלקם באק
ברוך הבא מר קארי
קארי הגיע בזמן הנכון
קארי קולע את השלשה שהיה צריך לקלוע בגמר.
4 כאלה החמיץ בשוויון 89.
עכשיו באים, בוביק?
כל כך הרבה רוצחים במגרש אחד זה בלתי נתפס!! אני כבר 30 שנה רואה כדורסל וזה המשחק הכי טוב אולי שראיתי מדהיםםם
נלסון מסימפסונז מוסר "הא הא!"
איזה משחק לדצמבר. אינטנסיביות של פלייאוף.
קיירי בקלאצ' זה שירה
קיירי אירווינג מיסטר קלאץ
קרח++++++++++++++
גולדן לא הספיקו לזרוק ב 24 שניות.כדור אחרון של קליבלנד בנקודה יתרון לגולדן.13 וחצי שניות לסיום
משחק עונה סדירה מהגדולים שראיתי. אני מהמר על קיירי סל ניצחון
הימור?
לברון לוקח את האחרונה. ומחטיא.
אפשרות 2: קיירי עם סל נצחון.
אני עם 1.
אני ניצחתי. הימרתי על קיירי
אני עם שלשה של לאב
בעע דיליי
קיירי פאקינג אירווינג!
קיירי כוסעמק למה
קיירי מיסטר קלאץ אירווינג דופק סל 3 שניות חסיום.נקודה יתרון לקליבלנד
אוי. 2 היה נכון.
אז עכשיו נלך עם דוראנט לבאזר ביטר.
ומחר אי אפשר יהיה לסבול את כותרות העיתונים.
חשבתי ששמרת את זה לאוקלהומה, KD.
קיירי פאקינג אירווינג
קיירי פסיכופט
איזה משחק אמאלה הרגו אותי!
זמן הדוררנט
דוראנט נפל.קליבלנד ניצחו.איזה משחק ענק
וקליי שמר מצוין…
ל ו ז ר י ם
אפשר קלוז אפ על החיוך של ראסל?
דוראנט השנה לוקח אליפות.ראסל לא ברמה שלו.ימשיך להשתעשע עם טריפל דאבלים בעונה הסדירה.אני בעד גולדן סטייט ואני שמח שהפסידו היום.אחרי שנה שעברה אני מעדיף שיבואו צנועים לגמר.הליגה מתחילה ביוני כל שאר זו תפאורה והזדמנות לראסל והארדן להעצים סטטיסטיקות אבל הם לעולם לא יקחו אליפות.חוץ מה היה משחק טוב
צנועים הם בחיים לא יהיו.
זאת הקבוצה הכי שחצנית בתולדות הליגה
לא חשבתי שכל כך אשמח מניצחון של קבוצה שהיא לא מיאמי או ליברפול
כנ"ל (פיניקס במקום מיאמי) 🙂
זה פאול הוא הכשיל אותו
בא לי מהקיא
איזה בולר קיירי, פשוט ענק!!
איי קראמבה
משחק ענק – סיום עוד יותר!
הזלזול בסוף עלה ביוקר..
וואו
וואו
אחת הזריקות הקשות שראיתי, הגנה מושלמת של תומפסון, אבל איזה סל וואו
איזה משחק יאללה!!
אם היתה עוד שאלה מי שחקן הקלאצ' הגדול של ה-NBA, ולטעמי מזמן לא –
בא הסוף הזה.
די לרדת על כרמלו, הבה נעבור הלאה.
פאול מארץ הפאולים. ניחא
משחק עונה סדירה מהטובים שראיתי
קיירי מפלצת
דחיפה ברורה בחייאת דינק
משחק ענה רגילה מהמדהימים שהיו ארווינג ענק ממש, עלה לרמה של סופר סטאר אמיתי, מאוד מחבב את קרי, עם כל הכבוד הוא לא יכול להכריע משחקים,
אני לא יודע מאיפה השטויות האלה על קרי, קרי שחקן ענק שנמצא בתקופה לא טובה עם כל הכבוד למשחק זה רק עונה סדירה תתחילו לקחת הכל בפרופרציות, עכשיו מנחם בטח יצא עם הצהרה גרנדיוזית עד כמה הווריורס עלובים, שקליבלנד הכו אותם עם החגורה…
(:
המשחק הטוב של העונה. משחק ענק. קליבלנד הראו הרבה מלחמה ונשמה פשוט מגיע להם
קיירי כל כך טוב בקלאץ שגם האגו הגדול של לברון משאיר לו את הכדור האחרון במשחק
כמו שאמרתי בתגובה 411
הקאבס יותר חזקים מנטלית
אתה צודק.
ג"ס פשוט לא צריכים להגיע למשחק צמוד שם יפסידו.
יכלו לקחת את המשחק ב-14 הפרש שכבר היה להם ביד
ואכן המהלך האחרון גבולי, אבל לא מסיימים משחק על דחיפה כזאת, נראה גם שדוראנט הסתבך עם הרגליים
משחק די ברדקיסטי. לא נחמד לראות את ההתקפה של קליבלנד, לא ממש זורמת.
מה שכן, סל מטורף.
משחק של בידודים ,הרבה קבוצות גדולות משחקות ושיחקו ככה
בהילוך החוזר רואים בבירור שאדם סילבר נשף על דוראנט.
מה שראייה סלקטיבית יכולה לעשות לבנאדם
https://goo.gl/images/uk44ew
לא נורא . אם כך קליבלנד ירקה דם היום , אני אופטימי לפלייאוף
אני ממתין שהלייקרס תחזור לגדולותה
גודלן סטייט תחליף מבאס
הפסד שיכנס חזק לראש של הווורירס
אני היחיד שראה שבמהלך האחרון גפרסון דרך לדוראנט על הרגל ?
זו אפילו לא הדחיפה הקטנה שבחיים לא שורקים עליה.
הוא דורך עליו ודוראנט שתוך כדי תנועה מאבד שיווי משקל
I love nba
הווריוס לא זלזלו.
גם כשהמשחק היה צמוד בסוף הם קיבלו החלטות גרועות בהתקפות מעבר.
איבודים שטותיים.
הם היו מרחק סל אחד או שניים בשביל לגמור את המשחק כשהפער היה 12-14 נק'.
אפילו ביתרון 3 דקה לסיום יכלו להגדיל ל 5 במקום זה איבדו כדור בהתקפת מעבר והפכו את קיירי לגיבור היום עם 2 קליעות גדולות!
(תוך כדי שמירה מעולה!)
בקיצור משחק ענק!!
משחק מטורף, הנאחס של דוראנט נגד לברון ממשיך, שיגיע כבר יוני
סומסום אפשר לנשום. הליגה לא סגורה ונעולה.
דוראנט ענק, באמת אין מילים אבל לגולדן סטייט יש חולשות ברורות השנה.
אחד ממשחקי העונה הרגילה הטובים שראיתי. חוץ מקרי, כל הכוכבים הגיעו למשחק בגדול.
דוראנט לא מעד מעצמו.
ג'פרסון דרך לו על הרגל ואז דחף בגבו – במצב כזה לא שורקים, זה ניסיון
חוץ מהנקודות והקלאץ' קיירי עם 7 חטיפות (לדעתי לפחות 3 בקאמבק ברבע הרביעי) ו-10 אסיסטים
בתחושה שלי קליבלנד נכנסו לגולדן בויז לראש. ההפסד בפיינלס שנה שעברה לא עוזב אותם וקיירי ממשיך להיות לא הגיוני בקלאצ'…
המשחק היחיד שמענין משהו בעונת פח הזאת, אם לא פציעה של אחד הכוכבים בשתי הקבוצות האלה אין בכלל ספק שזה הגמר.
איזה עונת פח בראש שלך?
הלייקרס אמנם פח אבל זו אחת מהעונות החזקות שהיו עד עכשיו עם כוכבים שנותנים הצגות שלא נראו כאלו וקבוצות שהגיעו לעונה כבר בכושר לפלייאוף.
ומי שחושב שגולדן סטייט סגורים בגמר, אז הם ממש לא. קליבלנד כן, אבל זה לא חדש ודווקא השנה תהיה לה תחרות יותר רצינית בפלייאוף.
היי!
לא אוהד של הלייקרס, אבל העונה אגן עליהם עד המוות הצפוי (מקום לפני אחרון במערב). הם משחקים נהדר עם שחקנים צעירים שעוד עלולים להיות כוכבים חלקם, ואפילו המבוגרים האבודים (סוואגי פי וסוואגי לו) נותנים עונות שיא.
נו אז יוסטון מפתיעים כי המאמן-בדיחה סוףסוף מצליח וזה לא עונת פח? באיזה יקום אתה חי אם אתה חושב שג"ס בריאה לא מגיעה לגמר?
המזרח סגור, המערב סתם נותן אותות של פסאודו מאבק אבל באמת במאצ' אפ אין לג"ס מתחרים. זה שמנסים למכור לנו שכן, זה סיפור אחר. ומבחינתי אם כבר רק רבע עונה ולפחות קונפרנס אחד סגור בלי תחרות, עונת פח.
והלייקרס דווקא סבבה לאללה, שוב לא יודע איזה משחקים אתה רואה.
המזרח סגור כבר 7 שנים לטובת הקבוצה של לברון, מאוד מזכיר את שנות ה-90 שהיו השנים הכי טובות של הליגה. אם כבר השנה זו השנה היחידה שבאמת יש שם סוג של תחרות.
מבחינת סטאר קוואליטי זה גם הכי הרבה שיש בליגה מאז תחילת המילניום.
במערב אמנם קשה להמר נגד גולדן סטייט אבל טועה מי שחושב שהגמר אצלם ביד. רק להסתכל על המאזן שלהם בין מובילות הליגה והוא לא מרשים במיוחד.
לגבי הלייקרס, אני מניח שאחרי הרבה שנים של מיץ זבל גם להיות במיחזורית זה התקדמות
האמת, גם אם גולדה הייתה מנצחת זה לא היה משנה את העובדה שסטף ואיגי בפוסט טראומה, עם שפת גוף של ילדי כאפות שרק מחכים שלברון יטביע עליהם. הם בבעיה.
לגמרי
מסכים,איתך יוסל'ה ,ת'אמת להגיד לך ואולי זה לא פופולרי נראה שגולדן נחלשו עם הטרייד על דוראנט ,היום זה בלט לי חסר להם הרבה "רוע"
בקבוצה פצ'וליה לא נראה שייך לרמות האלה ובמשחק הזה לא תחליף אמיתי לבוגוט'
הדיון הזה ראוי להישמר לתקופה שבוגוט לא פצוע בה. אז נוכל לדבר על זה איזה שבוע בפברואר.
משחק עצום
אני רוצה שידור חוזר של הנסיון של לברון מ40 פיט אחרי שהוא דפק 2 מ3 מהשלשה ברבע השלישי, הרג אותי מצחוק!
בכללי שוב קיירי לוקח את התהילה של השניות האחרונות אבל בלי המטווח של לברון ברבע השלישי (ובכללי 15+ נקודות), הם לא היו מגיעים לעמדה הזאת בכלל.
איגי כבר חלש מאז הפלייאוף שנה שעברה, עוד לא התאושש.
קרי לדעתי יצא מזה, הוא פשוט לא בתקופה טובה
אולדריג' מאותה בלטה 4 פעם, שיקגו שתו יותר מידי ליקר ביצים
למרות הקלאץ, חייבים לציין את העלייה של קיירי ברמת משחק כשהו מחלק אסיסטים הוא שחקן מסוכן הרבה יותר מזה שהיה בגמר שנה שעברה.
רבע ראשון 27 לוורויורס 25 לקאבס
הרבע הראשון נפתח בשתי עבירות של דיימוד גרין, ששלח מספר מילים לעבר השופטים, כשחבריו מנסים להרגיעו.
קווין דוראנט להט עם 12 נק. כשחברו קרי לא לא קולע.
מהצד השני בלט לאב עם7 נק' כשלברון עם 6 נק בלבד
רבע שני
קווין דוראנט המשיך במשחק הטוב שלו עם 17 נק, אחריו תומפסון עם 13 נק בגזרת הוויריורס גרין ממשיך לצבור עבירות עם 3 כאלו. סטפון עם 6 נק בלבד.
קווין לאב מוביל את קלעי הקאבס כם 14 נק, כשלברון
מסיים את המחצית עם דאבל דאבל של 11 נק, 10 ריב' כשהו מקנח בבלוק נפלא 1.8 לסיום המחצית
סיום המחצית 55-52 לווריורס
רבע שלישי
המשחק היה צמוד כצפוי. דאבל דאבל של 27 נק' ו-13 ריב ללברון אצל בקאבס. לאב הוסיף 18 נק'. אצל ההווריורס מוביל דוראנט עם דאבל דאבל של 28 נק' ו-10 ריב. ,תומפסון עם 24 נק.
רבע רביעי
הרבע הרביעי סיפק לנו מותחן אדיר, שבסופו ניצחה הקבוצה הביתית, 108-109 מסל גדול שלוש שניות לסיום של ארוינג. לברון ג'ימס סיים עם דאבל דאבל 31 נק 13 ריב', ארוינג 25 נק' ולאב עם 20 נק'.
אצל המפסידים הצטיין דוראנט הבלצי עציר עם דאבל דאבל של 36 נק ו-15 ריב. תומפסון עם 24 נק'; קרי 15 נק' וגרין עם 16
תוצאת סיום 109-108 לקאבס
שוקראן.
אני סתם שאלה.
לדרוך על הרגל של שחקן שנופל בעקבות כך זה לא פאול?
וחוץ מזה הגיע לקליבלנד ניצחון רק בגלל שהאמינו ולא ויתרו ולגולדן הגיע להפסיד כי הם עשו כל כך הרבה טעויות במני טיים והשיא כדור תקוע אצל איגי. מה לעזאזל הוא עשה בכלל על הפרקט.
לקיירי יש כלים התקפיים יותר טובים מלברון (כי אצל לברון מעדיפים שיזרוק מבחוץ מה שאי אפשר לתת לקיירי) וזה למה לברון סחב אותם כל המחשק (איזו מפלצת!!!) וקיירי קיבל כדור אחרון.
לא נעים להרוס את החגיגה , שיש משחק מדהים שתי קבווצות ענק וכו' וכו' אבל הליגה הזו כבר פשטה את הרגל ממזמן מהבחינה הספורטיבית. , השיפוט עובר כל גבול , שריקות הזויות לדברים שלא קשורים לכדורסל ומהצד השני דממה מוחלטת כרגיל בעבירה מכריעת משחק , כל פעם זה קורה כי "לא השופטים יכריעו כדור אחרון". .
הספרס בדרך הבטוחה לסגור את המשחק ברבע הראשון
רבע? תן להם עוד 2 דקות.
אם ברבע זה עדיין יהיה ככה זה סימן שזה הזמן לישון..
14-2 אחרי 4 דקות
ס"א – בולס – נראה שפופוביץ' רוצה לסגור את המשחק הזה מוקדם
וואו, איזה משחק לא נורמלי. אירווינג מפחיד.!!!!
וחוץ מזה עם קר עוד לא קלט לMVP של הפיינלס לפני שנתיים אין מקום על המגרש בדקות הסיום .
מסכים
מגוחך מה שקורה בס"א
הספרס-בולס גמור אחרי 7 דקות של משחק אפשר לעבור לפוטבול
שיקגו עצובה כל כך.. אמרו וויד ובאטלר שומרים
DAMN הספרס האלה
ושיקגו אמורה להיות קבוצת הגנה טובה…
יגיעו ל-30 הפרש לפני סוף הרבע?
8 דקות 20 הפרש לא נורמלי
שיקגו פח אשפה, לא פלייאוף ולא נעליים, כמו שאמרתי מתחילת העונה
ווייד עושה את שלו בשיקגו. אבל הוא כל כך לבד, בא לי פשוט לחבק אותו, להרים אותו למיטה שלו ולהרדים אותו בזמן שאני מבטיח לו שיהיה בסדר, אין שום סן אנטוניו מתחת למיטה.
מת עליו 🙂 מסכן, איפה נפל.
(:
דוראנט תמיד ישאר הביץ' של לברון
חכה ליוני.ראינו שנה שעברה מה שווה העונה הסדירה.עד יוני אפשר להנות מכדורסל אבל בלי הרבה מתח.שבועיים ביוני בסדרה של 7 משחקים במפגש 3 רצוף בין 2 הקבוצות יוכיחו אם הטענה שלך עדיין נכונה
אגב, לפני המהלך האחרון, מגיעה טכנית נגד גולדן סטייט.
אחרי עבירת השעון של גולדן סטייט והווידאו-ריביו, קר מוציא את קארי ומכניס את ליווינגסטון.
אסור לו.
אבל המשחק נמשך כך.
אני לומד היום על כל כך הרבה טכניות חסרות מטרה שאמורים לשרוק עליהן בליגה הזו.
כן זו נהייתה ליגה של פוסיז.על כל מבט או הפגנת אמוציות נותנים טכנית.
לא יודע, כשפוסי מסתכל עליי, האמוציות מתחילות להשתלט.
אמת, אפילו השדרים אמרו זאת באותו רגע
קיירי הקלאץ הכי חייתי בליגה, מתקרב לרמות של גורדן
מסכים לגמריי
חיית קלאץ רעה
שיקאגו ווי האב א פרובלם
אני אתן את הקרדיט לס"א ויתן לשיקגו הנחה כי היא פגשה שנמצאת בארבע רמות מעליה
לינק לספרס?
https://www.twitch.tv/twitchriggednba
תודה
פרס "מלך המגרש" על שם בורגר קינג. מזל שלא קיבלו ספונסריות ממקדונלדס.
ריצת 10-2 לבולס. עדיין 12 הפרש
חגיגה של משחקים פרוויו לפנים של מומי ותגובות (מה שהספקתי)
אולי נוצרת כאן יריבות בוסטון לייקרס, (כתבו את זה כאן)
נהנתי מאד מחצי רבע 4, מה שהספקתי לראות.
ברבור שחור +1, ממש כיף,
תודה לכם.
הבולס יצאו בזול ברבע הראשון
אולדריג' עם 20 נקודות ברבע בלי להחטיא
מה גזר הדין? ראוי לצפייה או שינה?
נראה לי שאמתין לפחות עד המחצית..
רק למקרה שיהיה קאמבק אולי
👍
לינק?
http://www.genti.stream/hd2.php
אל תספידו את הבולס. קבוצה קשוחה.
https://www.youtube.com/watch?v=w9eqyEHoptE
טוב… אז כנראה שיש משחק
מירוטיץ' במשחק הטוב הראשון שלו העונה בערך
בזכות מירוטיץ'. השחקן הזה שבאטלר מסרב למסור לו.
אינעל דינאק!!! מה זה הפסק זמן הארוך הזה!?!?
פסקי זמן טלוויזיה – גרסת חג המולד.
Everyone who makes fun of Chicago is REFE HAVANA
מה השיא בזריקות רצופות בלי להחטיא לשחקן?\למרקוס כבר עם 10
ואז אלדריג' וקוואי חוזרים כדי לחזור לחגיגה של הספרס
שיקאגו בדיחה,בישביל מה הביאו את הקשיש הזה וויד? הרסו את כל מה שתיבודו בנה שמה
אוקיי אז הכי הרבה זריקות במשחק אחד בלי להחטיא זה 14 של גארי פייטון
האחרון שעשה משחק של לפחות 10 זריקות בלי החטאה היה טוני אלן במרץ האחרון
אלן עשה 12/12
טוני אלן? רגע, טוני אלן? כלומר – טוני אפינג אלן?
מסתבר..
אני מאמין לבסקטבול רפרנס גם כשזה נשמע מופרך
וואו. מגיע לו כל הכבוד.
אני בעיקר מופתע שהוא הגיע ל-10 התקפות.
הבחור הזה עשה את ביום לצופים באולם
היום
11 מ11
קל לשכוח כמה אולדריג' שחקן התקפה טוב
איייי החטיא
והנה החטיא. חבל..
מנחם ישן? מצא יום..,
הוא אמר ששיקאגו ומכבי מועמדות לאליפות
שיקגו, קבוצת לוטרי (כרגע) במזרח, סוגרת את כל הפער, בסן אנטוניו.
זו שאמורה לאיים על גולדן סטייט במערב. בזמן שכידוע אין תחרות במזרח.
הגיוני.
מי החכם שאמר שיש השנה תחרות במערב?
אתה המגן הכי טוב במזרח 👍
ספר את זה להייט אשברי מחר בבוקר
המזרח כבר לא השטיח של המערב והמערב הנוכחי החלש ביותר מאז ימי ג'ורדן
( הכותב מערביסט מושבע )
אתה רוצה להיזכר בצרות שעשו דנבר לרפטורס, למשל?
לא אומר שהמזרח לא חזק (סתם לא מעניין בדרך כלל. אולי קבוצות שם יתחילו לפתח אופי אחרי שמשמו ילך), אלא שזה לא אומר כלום.
איזה קטע, דוקא כשקמתי להשתין למרקוס מסר אלי.
מומי, לא צריך סיקור, גם מטפל בילדה של מידן
גם עורך מפגש הופס (עבדתי במקרה בירושלים לכן לא הגעתי)
גם עובד, ועוד מטלות,
הפרוויו והתגובות מכסות הכל,
לא רוצים שתקום ב6 לעבוד בשבילנו
מתי את ישן? או בכלל לא,
האתר מעל ומעבר ומבקש שלא תעבדו קשה מידי
שיקאגו כמו יוסטון רק בדיוק ההפך
שיקגו העלתה קצת את רמת ההגנה שלה (בנוסף ךאיזו שאננות בספרס). בנוסף עניין הריבאונד עזר להם לחזור למשחק
פשש חזרתי לכדורסל והנה שיקאגו צימצמו את כל ההפרש.
off topic
גורג מייקל הלך לעולמו בגיל 53
מה ???
פאק יו, 2016. פשוט. פאק. יו.
בגלל שאנחנו בכריסמס
https://www.youtube.com/watch?v=E8gmARGvPlI
Chicago will win this game. All the ones who made fun of them must wash their mouth/
אין להם תשובה לקוואי ואולדריג'. אצחצח שיניים פעמיים אם ינצחו בסוף
הפה שלי לא אמר מילה כבר שעות. אבל המקלדת זקוקה לניקוי דחוף. מלא שערות של כלב.
הפעם האחרונה שהספרס ניצחו בקריסמס היה ב-2008 עם רוג'ר ג'וניור מייסון,אפשר להשוות אותו לשלומפרט מהקאבס
הספרס זרקו 35 פעמים
שיקאגו 49.
שתיהן קלעו 21 פעמים
חידה:מתי קארי סטפאן קלע יותר מ-20 במישחק מול הקאבס? הילד פשוט מיתרגש מול לברון.
מהזכרון
38 נקודות במשחק 4 בגמר
בעקרון הוא בכושר קליעה הכי גרוע שאני זוכר אותו והוא נראה זוועה בנוסף הכדור האחרון לא הלך אליו …
עם כל הכבוד לשיקגו …
צריך לנוח לפני הדרבי של אל איי ולפני הסיקור של מחר בבוקר
לילה טוב
ג'ורג' מייקל. וואו.
גיבורי הפופ נקטפים אחד אחרי השני. והוא ממש צעיר.
שיקגו יש בעיה בהגנה אולדריג שוחט אותם, הרבה לא יסכימו איתי אבל אני כלל לא תופס מרונדו, הוינברג חייב לתת לצעירים יותר דקות בראשם מקדמורט, כבר לא קונים את הפפאמפ המזוייף של מירוטיץ, טאץ גיבסון פשוט לא מנוצל מספיק שחקן מצויין. אצל הספרס הסיפור לא פחות גרוע אני לא זוכר קבוצה עם מאזן כזה שנראתה כל כך רע. למרות שלשיקגו יש מאץאפ מצויין מול הקאבס אני בספק אם יגיעו לפלייאוף הקבוצה כל כך לא יציבה ובמזרח הצפוף זה בעיה רצינית.
יש משחקים שהם מצויינים ויש משחקים שהם פשוט מסריחים את הפארקט, דדמון בפעולות נפלאות אם פופוביץ יצליח להוציא גם ממנו משהו הוא לא מעולם הזה, ריצה של הספרס גמרה את המשחק בזמן שכתבתמ את ההודעה.
אולי בכל זאת אצטרך לצחצח שיניים..
טוב, עם החדשות העצובות האלה הגיע הזמן לפרוש לשינה. R.I.P ג'ורג' – מהבולטים בפסקול ילדותי המתרחקת ממני בקצב מפחיד.
אלדריג' עדיין עם יותר החטאות מהעונשין מאשר מהשדה.
זה מה שהספרז כל כך טובים בו –
נותנים לשיקגו לרוץ עם הלשון בחוץ ולמחוק הפרש 20.
ואז ככה על הדרך, ריצת 0-12. ולך תרוץ מחדש.
עמוקים מדי וטובים מדי הספרס האלה.
נראה לי שאחזור לפה אחרי המקלת רק לוודא שהם עדיין מובילים לפני שאלך לישון..
ואו , זה כמעט נשמע כאילו הספרס הם קבוצת כדורסל ולא שטיח לניגוב רגליים של הווריורס
קבוצת חצי גמר מערב, וזה מכובד.
את מי חוץ מהלוחמים אתה שם לפניהם כמועמדות להגיע לגמר המערב ?
הקליפרס.
ומאז נפגשו לפני שנתיים, אל.איי התחזקה, סן אנטוניו נחלשה.
גם יוסטון מסוכנת אבל פחות יציבה.
ואפילו מפגש מוקדם עם ממפיס או יוטה יכול להסתבך.
יש לספרס מאזן יותר טוב משל קליבלנד אז אם הם קבוצת חצי גמר מערב זה רק מראה כמה שהמערב קשה
לא. המאזן הזה הוא כי חצי מהקבוצות במערב הן מתחת ל-43% נצחונות. יותר מחצי קונפרנס – קבוצות חלשות.
לעומת זאת במזרח, יש רק 3 נמושות כאלה. כלומר, כל משחק במזרח הוא הארדקור בין קבוצות פלייאוף.
לכן העונה במזרח הרבה יותר קשה – 4 משחקים נגד קבוצה חזקה ואז אחת חלשה.
מול השטיח של המערב – ערב משחק חזק, ערב נמושה. חיים קלים.
430 ? שם קבעת את הגבול בין קבוצה חלשה לחזקה ?
למה לא הגבול המסורתי של ה500 ? חצי חצי.
אה זה בגלל שאם היית עושה את זה אז למזרח יש 8 קבוצות חלשות ועוד 2 שהן סתם ובמערב לעומת זאת נשארים עם ה8 קבוצות שהגדרת כחלשות כי כאמור הן עם מתחת ל500 .
סומסום אתה מפספס את הנקודה.
השיוויוניות במזרח והקושי בו לא מגיעים מזה שיש הרבה קבוצות חזקות.
זה מגיע בגלל שיש הרבה קבוצות בינוניות שפחות או יותר שוות ברמה.
שארלוט ? בינונית
שיקאגו ? בינונית
אורלנדו , אינדיאנה ואטלנטה ? בינוניות
היחידה מהבטן של המזרח שלא בינונית היא בוסטון שחוסר היציבות שלה מוריד אותה מהמקום שהסגל שלה שווה (באותו לבל של טורונטו לדעתי) ללבל של הבטן במזרח.
הדבר שאף אחד לא מדבר עליו כאן – חבורת גברים מיוזעת – אלה הגופיות המג-ני-בות של כריסמס.
את זו של הבולז אני רוצה ממש.
כן? בינתיים התאכזבתי. שנים קודמות היו יותר יפות. שיקגו קצת יותר עדיפה מהשאר.
מניח שאתה צודק, אני פשוט סאקר של העיצוב הוינטג'י הזה.
זה כבר אולטרה וינטג' לתקופות המוקדמות של המשחק (והשידורים בטלוויזיה). מובנת הסאקריות כלפיו.
דווקא הפונט יותר מעניין אותי.
כן עדיין אותו הדבר.. מניח שיגמר משהו כמו 115-102 כמו אלף משחקים של הספרס.
שאריות לילה טוב והלוואי שתראו את טאונס קולע 70 נקודות על הראש של הת'אנדר ואת דיאנדרה ג'ורדן עם שלשת נצחון על הבאזר 🙂
איזה משחק ענק בפוטבול.בולטימור עשו עכשיו טאצ דאון 1.18 דקות לסוף הם כרגע מובילים על הסטילרס בפיטסבורג 27-24
טאצ דאון של פיטסבורג 9 שניות לסיום והם זוכים בדיוויזן שלהם
רישמית 2016 חרא של שנה.
עכשיו גם ג'ורג' מייקל מת.
NOT HAPPY
KAT YOU ARE SOFT BABY
קאנטר לוהט יותר משווארמה מתגלגלת
חברים למישהו יש מושג איך אני יכול לראות את המשחק גולדן-קאבס ברשת?
לצערי הייתי בעבודה, הפסדתי ביג טיים
אין ביוטיוב?
לא מצאתי
גם לא היה משחק משהו…
אתה לועג לרש 🙁
לכמה זמן אולדיפו מושבת?
הרבע האחרון של אוקלהומה, ווסטברוק ב4 אסיסטים רצופים כל אחד יותר יפה מהשני, והקבוצה מאושרת.
שחקן נפלא, שמח שזכיתי לראות אותו בגדולתו.
+100
פול פירס בן ה-39 פותח במקום כריס פול, הלייקרס לא מנצלים את זה ודיאנרדה גורדן מוסר אסיסטים…
פיי מה הלייקרס עושים לקליפרס..בלי כריס פול כל שחקן נותן חצי תפוקה
המשחק עם הכי מעט סטאר קווליטי שהיה בכריסמס אי פעם
מומי מקווה שהלייקרס יעשו לו נר שלישי שמח
ירד למומי הסוכר אכל 6 סופגנייה להרגע
ד'אנג'לו ראסל !!!
כל טיים אאוט ארוך כמו באגט
מפה לשם, אם הלייקרס מנצחים הם מרחק נצחון ממקום שמיני (וגם 5 הפסדים…)
למה אם ???