אירועי דיומא – 26.12.2016/מתן גילור

כדורגל:

ליגת העל – מחזור 15

20:30 מכבי חיפה-איחוד בני סכנין – שידור בערוץ ספורט 1 (54). למרות שהמשחק ביום שני, אין מדובר על המשחק המרכזי של המחזור, הואיל וזה של הפועל ב"ש נגד הפועל ת"א הוקדם ליום ראשון, כיוון שב"ש משחקים בגמר גביע הטוטו, ביום רביעי. מכבי מגיעה אחרי ניצחון על הפועל ת"א בדקות הסיום, מה שגדע רצף של 3 משחקים ללא ניצחון וקרב אותה לכדי נקודה בודדת ממכבי ת"א ו-10 נקודות מהפעול ב"ש, שבמקום הראשון. בני סכנין אוהדת את התוצאה 1:1 וכך הסתיימו שלושת משחקיה האחרונים. הקבוצה במקום השמיני, מרחק 2 נקודות ממקום בפלייאוף העליון. בסיבוב הקודם, מתפרצת של ז'ורז'יניו הכריעה את ההתמודדות (0:1 לסכנין).

 

פריימרליג

14:30 ווטפורד-קריסטל פאלאס – שידור בערוץ ספורט 1 (54). ווטפורד מגיעה למשחק נגד קבוצת תחתית, אחרי הפסד לקבוצת תחתית אחרת (סנדרלנד) במחזור הקודם והיא ממשיכה לשייט במרכז הטבלה. קריסטל פאלאס רק נקודה מהקו האדום, אחרי ההפסד לצ'לסי.

17:00 ארסנל-ווסט ברומיץ' – שידור משולב בערוץ ספורט 2 (53). ארסנל הפסידה במשחק שהיה יכול להכניס אותה למאבק האליפות, למנצ'סטר סיטי, ובאופן (ממש לא) מפתיע, היא במקום… הרביעי. ווסט ברומיץ' הפסידה ליונייטד והיא במקום השמיני.

17:00 ברנלי-מידלסבורו. 17 ו-18 נקודות בהתאמה לקבוצות שנמצאות במרחק 3 ו-4 נקודות בהתאמה מהקו האדום וירצו להתרחק יותר.

17:00 צ'לסי-בורנמות' – שידור משולב בערוץ ספורט 2 (53). צ'לסי בתקופה מעולה ונראית הקבוצה עם הסיכוי הגבוה ביותר לאליפות, כשליברפול שבמקום השני לא נראית כאיום אמיתי. בורנמות' מפתיעה לטובה במקום העשירי, למרות ההפסד לסאות'המפטון, במחזור הקודם.

17:00 לסטר-אברטון. האלופה לא רק מדשדשת, אלא שאחרי תיקו בסטוק סיטי היא רק 3 נקודות מהקו האדום. אברטון בעונה פושרת ואחרי ההפסד בדרבי היא כבר במקום התשיעי.

17:00 מנצ'סטר יונייטד-סנדרלנד. יונייטד מתאוששת ורחוקה 4 נקודות מהמקום שמוביל למוקדמות ליגת האלופות. לחתולים חסרות 2 נקודות כדי לברח מהמקום ממנו יורדים ליגה.

17:00 סוונסי-ווסטהאם יונייטד – שידור בערוץ ספורט 1 (54). סוונסי ממשיכה את העונה הנוראית ואחרי ההפסד למידלסבורו היא במקום ה-19. ווסטהאם במקום ה-13 אחרי ניצחון על האל סיטי.

19:15 האל סיטי-מנצ'סטר סיטי – שידור בערוץ ספורט 2 (53). קשה לראות איך הקבוצה במקום האחרון לוקחת נקודות ממנצ'סטר סיטי שפשוט חייבת אותן כדי שצ'לסי לא תברח.

 

כדורסל:

ליגת העל – מחזור 11

21:05 מכבי ראשון לציון-מכבי תל אביב – שידור בערוץ הספורט (55/555). המשחק המרכזי של המחזור מפגישה את האלופה שגם מתמודדת במסגרת ליגת האלופות עם הקבוצה שמתמודדת בליגה האירופאית החזקה ביותר (מבולבלים? גם אנחנו). מכבי ת"א במשחק הראשון לאחר מינוי (עוד) מאמן חדש ולאחר שהפסידה במחזור הקודם. עם זאת, מאז הספיקה לשחק עוד 3 משחקים, בגביע וביורוליג, אז ספק אם תהיה לעניין השפעה. להפסידים ביורוליג דווקא יכולה להיות. ראשל"צ ניצחה 3 מ-4 המשחקים האחרונים בליגה וכן במשחק האחרון באירופה, אך בגביע הודחה ע"י הפועל ב"ש מליגת המשנה. הביתיות של ראשל"צ + העומס על מת"א, ואפשר לצפות למשחק צמוד.

לפוסט הזה יש 10 תגובות

      1. ואוף טופיק. נאירו הודיע אתמול שהוא הולך על דאבל ג'ירו-טור. הג'ירו הולך להיות תענוג, בעוד בטור אפשר לרשום עוד W לפרום.

          1. כבר יש לו ג'ירו אחד (וגם וואלטה) ביד. היה אפשר לצפות ממנו ללכת בכל הכח על הטור, אבל נראה שהוא לא באמת מאמין בסיכוייו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט