אירועי דיומא – 23.12.2016 / דוד "פאקו" סעדה

כדורגל:

הסופרקאפ האיטלקי:

18:30-יובנטוס-מילאן (ספורט 1). הליגה האיטלקית יצאה לפגרת חג המולד, כמו כל שאר הליגות באירופה (פרט לפרמיירליג). באיטליה שחקני הליגה חוגגים את החג עם משפחותיהם, ורק שחקני יובנטוס ומילאן נאלצים לכתת את רגליהם עד לדוחא, בירת קאטאר, כדי לקיים את הסופרקאפ האיטלקי שם. מדובר בד"כ במשחק בין האלופה למחזיקת הגביע, אלא שכיוון שיובה זכתה בדאבל, היא תתמודד מול פינאליסטית הגביע בשנה שעברה. מבחינת יחסי הכוחות יובה עדיפה בהרבה, כפי שנראה מהיתרון שלה בטבלה, וממסע הנצחונות המרשים שלה, בעוד מילאן אוחזת במקום החמישי לאחר תקופה מהוססת. עדיין במפגש הליגה האחרון ביניהן דווקא מילאן ניצחה 1:0.

כדורסל:

יורוליג – מחזור 14:

*מומלץ היום 1* 19:00-צסק"א מוסקבה (12-1)-פנרבחצ'ה אולקר (8-5) (ספורט 5). פיקנטריה 1 – שחזור גמר היורוליג מהעונה הקודמת. צסק"א משייטת לה בצמרת הטבלה עם הפסד בודד, כאשר החיסרון של הצמד הקטלני שלה בקו האחורי, תאודוסיץ' את דה קולו, לא מפריע לה לגבור על מכבי ת"א לפני יומיים. היום תאודוסיץ' צפוי לחזור להרכב, בעוד חברו עדיין לא. זה יהיה קשה מול הקבוצה של אוברודוביץ'. השועל הסרבי כבר סופר שני הפסדים רצופים לפאו ולדרושפקה, והפסד שלישי רצוף עשוי להוריד את קבוצתו אל מתחת למקום השישי בו היא אוחזת. עדיין צסק"א, האוחזת גם במאזן ההתקפי הטוב ביותר ביורוליג, היא הפייבוריטית הברורה במשחק.

*מומלץ היום 2* 20:00-דארושפקה (7-6)-מכבי ת"א (5-8) (ספורט +5 לייב). פיקנטריה 2 – מכבי ת"א מתארחת אצל דיוויד בלאט, כאשר בגאצקיס, עוזרו עד להשבוע, יתחיל לאמן אותה לאחר המשחק. מכבי מגיעה למשחק באחת התקופות האיומות בתולדותיה (כל פעם היא שוברת את השיא), כאשר ההפסד הרביעי ברציפות לצסק"א נטולת דה קולו ותאודוסיץ', לאחר תצוגת האימה של ווימס, עדיין מהדהד בראש. מכבי תפגוש יריבה בתקופה טובה, עם שני נצחונות ברצף, האחרון בדרבי של איסטנבול על פנרבחצ'ה. מדובר בקבוצה אתלטית למדי, בה מככבים בראד וונאמייקר ווויל קלייבורן (הזכור לטובה מחולון) ותהיה מן הסתם פייבוריטית במפגש הזה.

21:15-פנאתינייקוס אתונה (8-5)-בסקוניה ויטוריה (9-4) (ספורט 5). פיקנטריה 3 – בורוסיס וג'יימס מפנאתינייקוס נגד הקבוצה בה שיחקו בעונה הקודמת. משחק מצויין בין שתי יריבות צמודות בטבלה, הנמצאות בתקופה טובה. פאו מחזיקה ברצף של שלושה נצחונות, כשמי שמוביל אותה פחות או יותר בכל הקטגוריות הוא ניק קלאתיס המצויין. בסקוניה כבר עם ארבעה נצחונות רצופים, כאשר היא מצליחה לעשות זאת ללא בראניאני הפצוע, ועם פאבלו פריג'יוני שחזר לקבוצה. צפוי משחק שקול ומותח.

22:00-ברצלונה (5-8)-אמפוריו ארמני מילאנו (4-9) (ספורט +5 לייב). פיקנטריה 4 – טייריס רייס מארח את ריקי היקמן. ברצלונה עוברת עונה קטסטרופלית, בטח בסטנדרטים שלה. מכת הפציעות המטורפת מכריעה את הקבוצה, והיא סובלת מרצף של שלושה הפסדים. אך זה כאין וכאפס לעומת מה שעובר על המילאנזים – הם נמצאים במקום הלפני אחרון עם רצף של שישה (!) הפסדים, אפילו יותר מלמכבי. הליגה אמנם די ארוכה, אבל נראה שהעונה של שתי הקבוצות בה גמורה.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 21 תגובות

  1. שוב תודה על ההכנה ליורוליג.
    המשחק בין באסקוניה לפאו מסקרן מאוד, מפגש הצלבה אולטימטיבי.
    לא רואה את פנר מנצחת את סק"א וגם לא רואה את מכבי מנצחת את הבלאטים. על ברצלונה ומילאנו אין הרבה מה לומר.

  2. מה נסגר עם השיגורים של מכבי בערוץ הלייב? נשבר לגמרי מהסחטנות של ערוץ הספורט שכל תוכן בעל עניין מעביר מיד לערוץ נישה.

      1. לשווא ישבתי וקיללתי בסלון? הייתי בטוח שהיה סגור.
        משחק מול בלאט זה משהו שלא כדאי להפסיד. אני אבדוק אם הערוץ פתוח היום.
        תודה גבר.

  3. למיטב ידיעתי, משחקיה של מת"א ביורוליג מחויבים להיות משודרים בערוץ פתוח, לפי הנחיות מועצת הכבלים והלוויין. לפיכך, חזקה שגם הערב הערוץ יהיה פתוח.

    1. המשחקים של מכבי תל אביב עברו לערוץ בתשלום 58 עקב סכסוך עם הוט ויס.בנשחק האחרון הוט פתחו את הערוץ ויס לא

    1. כתבה טובה. מה זה THEMARKER? אתר כלכלי?

      אני לא מבין מה עושים מכמה משחקים חלשים של מכבי משבר מדיני, פוליטי, כלכלי, פסיכולוגי, מיתולוגי, ורעיוני.

      שני שחקנים טובים וכמה נצחונות פותרים הכל.

      אז נניח שלמכבי ישנן שתי שנים גרועות. הרי רק לפני 3-4 שנים הם היו אלופי אירופה.

      הלייקרס לא נפלו? הסלטיקס לא נפלו"

      והם נעמדו שוב על הרגליים ולקחו אליפויות חדשות. כ-ו-ל-ו קבוצת כדורסל. אפשר לחשוב שעתידה המדינה תלוי במכבי.

  4. פעמיים תוך יומיים מכבי פותחת חזק מאוד ומסיימת את המשחק בקול ענות חלושה, מלבד גאודלוק אין מי שישים את הכדור בטבעת ברגעים המכריעים.
    האמת שראיתי את המשחק במקטעים בעיקר כי התמקדתי בניצחון הענק של פנרבחצ'ה על צסק"א שהיה משחק נהדר.

  5. הבנתי מהצדיקים כאן שהמשחק של מכבי ת"א נגד בלאט יפתח לשידור. זה לא באמת חינם כי אתה צריך להיות מנוי של הכבלים. לא מורא, אצפה בשידור חוזר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט