יוסטון נגד ממפיס וטורונטו נגד יוטה ביום שישי עמוס במיוחד / רועי ויינברג

14 (!) משחקים בשישי הערב, כשיש כמה לא רעים בכלל. הגריזליס יפגשו את הרוקטס למשחק בין 2 תרבויות כדורסל שונות על המקום השלישי במערב, הראפטורס יפגשו את הג'אז למשחק מעניין נוסף, הת'אנדר את הסלטיקס, הספרס את הטרייל בלייזרס ויש עוד 10.

*

2:00-שרלוט הורנטס (13-16)-שיקגו בולס (14-14)

המשחק המוקדם של הערב הוא אחד המעניינים ביותר שבו. במזרח הכל כך צמוד כל משחק בין קבוצות שיכולות להגיע לפלייאוף חשוב, ולכן זה ללא ספק נכנס בקטגוריה הזו. 2 הקבוצות מאוד לא יציבות ונוטות לרצפי ניצחונות והפסדים. שיקגו, כרגע, נמצאת בעיצומו של רצף הפסדים כזה – 4 הפסדים ב-5 המשחקים האחרונים, כשההתקפה לא מרשימה במיוחד (גם כשמוציאים מהחישוב את 69 הנקודות מול הבאקס). יש שם מחסור מסויים באנרגיה, ככה זה נראה, ואין מישהו שיכול להרים את הקבוצה למרות הכושר הטוב של ג'ימי באטלר ודווין וויד.

בשרלוט, רכבת ההרים ממשיכה. עכשיו הם ניצחו 2 משחקים אחרי שהפסידו 4, ניצחו 6 מ-8, הפסידו 4 רצוף וחוזר חלילה עד לתחילת העונה. כרגע הם בתקופה חיובית עם התקפה שקלעה לא מעט בצמד הניצחונות האחרונים, אבל חשוב להדגיש שהם באו מול הלייקרס וההוקס, לא קבוצות הגנה טובות במיוחד. מאוד מעניין לראות את המצ'-אפ של קמבה ווקר וניקולס באטום המצויינים, שחקני המפתח של ההורנטס העונה ללא ספק, עם הקו האחורי החזק של הבולס.

זה המפתח של המשחק. אם רונדו, וויד, ובאטלר (טריו שמחזיק במספר דו-ספרתי של בחירות לחמישיות הגנה כלשהן) יבואו ויעשו כל מה שהם יכולים כדי להוציא את קמבה ובאטום משלוותם, הם ינצחו. לא בטוח שזה יקרה, אחרי שבמשחקים מסויימים הם עשו גהנום ליריבות (למשל לסן אנטוניו וקליבלנד) ובאחרים לא הקשו יותר מדי למרות שהם עדיפים בהרבה על הנייר. קשה מאוד להמר על המיקוד של שלושתם הערב.

תחזית: לא משחק שקל להמר עליו, כמעט כמו כל משחק פנים-מזרחי, אבל יש לי תחושה שנראה משחק בינוני מינוס של רונדו, וויד ובאטלר בהגנה. מול ווקר ובאטום הנהדרים זה לא יספיק, ושרלוט תנצח ב-4 עד 8 נקודות. יהיה מותח.

*

2:00-אורלנדו מג'יק (18-13)-לוס אנג'לס לייקרס (20-11)

הלייקרס עם 11 הפסדים ב-12 המשחקים האחרונים ועוד עונה שכנראה לא תגיע לשום מקום. המצב הרבה יותר טוב מהאסון של שנה שעברה, אבל הם מרחק כמה שנים מהצלחה כלשהי. המצב של אורלנדו טיפה יותר טוב, כשהקו הקדמי שלהם עם ביסמק ביומבו וסרג' איבאקה התייצב סביב ה-50% הצלחה במשחקים האחרונים אחרי פתיחה נהדרת ונפילה לתקופת הפסדים. הם עם 7-7 מאז השינוי בחמישייה, לעומת 11-6 לפני.

במשחקים האחרונים אורלנדו קולעת הרבה, כמעט 112 נקודות בערב, ויחד עם הלייקרס זה יכול לסדר משחק מאוד כיפי לצפייה. היתרון של הלייקרס בקו האחורי יחסית מצטמצם עם זה של המג'יק בקדמי, וזה קרב בין שני הספסלים החזקים בליגה ביחס לחמישיות שלהם. תמיד כיף לראות שחקן מוריד את האימונית, עולה למגרש וקולע 20 נקודות ויש הרבה שחקנים שיכולים לעשות את זה הערב.

תחזית: הרבה מאוד נקודות וניצחון של אורלנדו בהפרש קטן. יכול ללכת לכל כיוון.

*

2:30-קליבלנד קאבלירס (6-21)-ברוקלין נטס (21-7)

קליבלנד עם 9 ניצחונות ב-10 המשחקים האחרונים, כשאירווינג וג'יימס בכושר אדיר. ג'יי אר סמית' בחוץ להרבה זמן ודיאנדרה ליגינס, שמחליף אותו בחמישייה, עושה עבודה לא רעה בהגנה במקומו. גם קווין לאב סובל מפציעה ולמרות הפציעות הם די מרשימים ומובילים במזרח בלי יותר מדי קושי. ברוקלין עם 10 הפסדים ב-12 משחקים ועם רצון טוב לא מצנחים יותר מדי. הם היו אתגר מסויים לגולדן סטייט אבל עדיין הפסידו, ומאוד סביר שזה גם יקרה הערב.

מה שיכול להיות הפתעה זה מצב שבו קליבלנד תתן מנוחה יחסית ללברון ואירווינג לפני המשחק מול הווריורס, אבל זה לא סביר – הם לא משחקים מחר ואין להם טיסה כלשהי. בכל אופן, אם הם משחקים, ניצחון של קליבלנד ב-10-15 נקודות.

*

2:30-בוסטון סלטיקס (12-17)-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (12-17)

הסלטיקס נהדרים. 4 ניצחונות רצופים, כשהסלטיקס קולעים 105 נקודות במשחק ומציגים התקפה קבוצתית בהנהגת איזייאה תומאס האדיר (30.3 נק' ב-51.4% מהשדה, 6 אס' במשחק במהלך הרצף). גם לאוקלהומה יש פוינט גארד מפלצתי משלה ואני מניח שכולכם יודעים למה אני מתכוון. סמאג'יי קריסטון, כמובן (רק צוחק). ווסטברוק בכושר נהדר, אבל הקבוצה לא מרשימה יותר מדי כשמאז רצף הניצחונות האחרון שלהם הם עם 3 ניצחונות ב-7 משחקים, כששניים מול פניקס וניו אורלינס.

השלישי הושג מול בוסטון. באותו משחק הסלטיקס שיחקו בלי איזייאה, הבדל משמעותי מבחינת ההתקפה שלהם. הת'אנדר ניצחו הודות ליום משוגע של ווסטברוק, משהו שיכול לחזור על עצמו גם הערב כי, ובכן, זה ראסל ווסטברוק. באותו משחק כל מי שסביב הצ'יטה היה חלש מאוד להוציא סטיבן אדאמס, ועם תומאס על המגרש זה יכול להיות שונה. מעניין איך OKC תתמודד איתו – אולי עם אנדרה רוברסון שנראה כמושלם עבור המשימה.

תחזית: משחק קבוצתי של בוסטון ב-2 צדדי המגרש יספיק לניצחון שלהם ב-5-10 נקודות.

*

2:30-דטרויט פיסטונס (17-14)-גולדן סטייט ווריורס (4-26)

דטרויט גרועה. אחרי תקופה מאוזנת של ניצחונות והפסדים הם שינו כיוון ועברו רק להפסדים. 4 הפסדים רצופים, כשההגנה נחלשה משמעותית עם החזרה של רג'י ג'קסון לחמישייה וההתקפה אף פעם לא הייתה טובה. סטן ואן גנדי כבר התייחס לזה בלי יותר מדי טקט, אבל זה אולי מה שצריך בשביל להוציא את הקבוצה מהבוץ.

מה שלא צריך בשביל להוציא את הקבוצה מהבוץ זה מפגש מול גולדן סטייט. הקבוצה עם המאזן הטוב ביותר ב-NBA, בקצב של 70 ניצחונות, עם 11 W מה-12 משחקים האחרונים ו-116 נקודות במשחק. אפילו אם גם הם יתנו מנוחה לחלק משחקניהם לפני השחזור של הגמר לא נראה שדטרויט תוכל לעצור אותם. גולדן סטייט בקלות.

*

3:00-מילווקי באקס (14-13)-וושינגטון וויזארדס (15-13)

עוד משחק פנים-מזרחי בין שתי קבוצות לא יציבות במיוחד. מצד אחד יש את הבאקס שזוכים ללא מעט תשומת לב בזמן האחרון ובצדק. הגריק פריק אדיר, ג'בארי פארקר עושה את קפיצת המדרגה לשחקן של 20 נקודות במשחק ויש הגנה טובה מאוד. המאזן האחרון שלהם טיפה משקר, כשהם עם 7 ניצחונות ב-12 המשחקים האחרונים. ההפסדים באו מול קליבלנד (פעמיים), טורונטו, סן אנטוניו, אטלנטה ו-וושינגטון.

הוויזארדס עוברים בגדול מתחת לראדר. הם עם 4 ניצחונות ב-5 המשחקים האחרונים והתקפה יעילה במיוחד, כשאין איזה שינוי משמעותי ופשוט נראה שהקבוצה מצאה את עצמה. ההתקפה זורמת וההגנה מחוברת, שינוי משמעותי מהכאוס של תחילת העונה. כנראה שקרו דברים מאחורי הקלעים שלא בהכרח קשורים לשינוי טקטי כזה או אחר, וכרגע זה עובד. לפחות עד המשבר הראשון.

המפתח של המשחק מבחינת וושינגטון, כמו כל קבוצה אחרת בליגה, הוא בשמירה על הגריק פריק. אנטדקומפו פשוט עושה הכל על המגרש וקשה מאוד, עד בלתי אפשרי, לעצור אותו. במשחק הקודם בין הקבוצות וושינגטון לא ניסתה לעצור אותו אלא את חבריו לקבוצה. טוני סנל, פארקר ודוולדובה סיימו עם 5 מ-22 משותף מהשדה והפסידו ב-5 נקודות. זאת אסטרטגיה מאוד מעניינת ויכול להיות שברוקס ידבוק בה גם הפעם, אבל לא בטוח שהיא תספיק.

תחזית: יש לי תחושה של הפתעה מסויימת. 55 נקודות משותפות של פארקר והפריק וניצחון של מילווקי במשחק עם הרבה מאוד נקודות.

*

3:00-ממפיס גריזליס (12-19)-יוסטון רוקטס (8-22)

משחק מעניין בין שני סגנונות כדורסל שונים ביותר. יוסטון, כידוע, היא קבוצה של התקפה, התקפה והתקפה. הם עם 11 ניצחונות מ-12 המשחקים האחרונים, כשהשילוב בין הארדן כיוצר המרכזי, קלעים כאריק גורדון, ראיין אנדרסון וטרבור אריזה וקבלן משנה כפטריק בברלי (שמסוגל לעשות עבודה נהדרת בהתקפה כמנהל המשחק המחליף לצד/במקום הארדן ותורם המון בהגנה). הם יחסרו הערב את קלינט קפלה, שחקן מפתח שהיה חשוב ביצוב ההגנה של יוסטון באופן יחסי ובסיום המהלכים שלהם בהתקפה. בלעדיו הם ניצחו את פניקס, אבל היא לא אתגר רציני לעומת ממפיס.

הגריזליס הם קבוצה של grit and grind. הם פתחו את העונה בצורה מעולה למרות הפציעות אבל יחסית הדרדרו, כשהם עם 4 הפסדים בששת המשחקים האחרונים (הניצחונות מול קליבלנד ללא הביג 3 ומול הפיסטונס). הניצחון דרך ההגנה הוא דרך טובה, אבל לא כשהקבוצה שלך קולעת קצת פחות מ-92 נקודות במשחק. מארק גאסול הנהדר (21.4 נק', 7.2 ריב', 4.2 אס', חטיפה וכמעט חסימה במשחק ב-5 המשחקים האחרונים) לא מספיק לבד. הם צריכים יותר מקונלי, יותר מאניס ויותר מכמעט כל אחד אחר בהתקפה. בלי התרומה הזאת הביתיות הולכת ומתרחקת מהם.

תחזית: ממפיס לא הולכת לתת ליוסטון לברוח בקלות לכמות תלת ספרתית של נקודות. משחק מאוד מאוד צמוד, וככזה, בטנסי, קשה מאוד להמר נגד החבורה הווינרית שתארח אותם. ממפיס בהפרש קטן ומשחק מעולה. אל תפספסו.

*

3:00-ניו אורלינס פליקנס (21-10)-מיאמי היט (20-10)

מיאמי של השנה לא קבוצה מעניינת יותר מדי. הם מנצחים את הקבוצות החלשות מהם ומפסידים לטובות, מה שמספיק בשביל מאזן של 20-10 בדרך לעונה של קצת פחות מ-30 ניצחונות. כתבתי עליהם בהרחבה ביומן ההיט שיעלה עוד מעט, והערב הם פוגשים את הפליקנס. ניו אורלינס מראה לא מעט סימנים לאופטימיות עם הקו האחורי האיכותי של ג'רו הולידיי ובאדי הילד (11.8 נקודות ו-2.4 שלשות ב-57% בחמשת המשחקים האחרונים) ואנטוני דיוויס הנפלא, אבל ההגנה עדיין טעונה שיפור ויותר דקות של טרנס ג'ונס והגבה ביחד יעשו רק טוב לכל המעורבים.

הערב המצ'-אפ החשוב ביותר הוא בין חסן וויטסייד ואנטוני דיוויס. שניהם הדבר היחיד בערך שיש לקבוצותיהם בפרונט-קורט ועושים עבודה טובה מבחינה אישית, אבל לא יהיו בפלייאוף. במידה ואחד ינטרל את השני יהיה לו יותר קל לנצח עם הבדל משמעותי – ניו אורלינס בלי דיוויס פחות טובה ממיאמי בלי וויטסייד. בכל מקרה, אני חושב שדיוויס יהיה האיש הטוב יותר הערב.

תחזית: ההתקפה של הפליקנס תעשה עבודתה נאמנה והמשחק יגמר בניצחון קטן של ניו אורלינס.

*

3:00-מינסוטה טימברוולבס (19-9)-סקרמנטו קינגס (17-12)

יש סימני חיים במינסוטה. שני ניצחונות רצופים ושלוש מארבעת המשחקים האחרונים מראים סימני רלוונטיות נדירים, כשקא"ט משחק את הכדורסל הטוב בחייו (25.5 נק' ו-15 ריב' למשחק ב-4 המשחקים האחרונים), הספסל טיפה יותר טוב והם עוד יכולים להפתיע את כולם. יכול להיות שהיה מדובר רק בכאבי גדילה והסתגלות לשיטה של ת'יבודו, למרות יריבות יחסית חלשות (אטלנטה שהייתה מיס-מאץ' לגבוהי מינסוטה, פניקס ושיקגו ביום פסיבי).

סקרמנטו גם נמצאת בתקופה טובה. אולי זה קשור להעדרות של רודי גיי (ושל עמרי כספי) אבל גם הם עם 3 ניצחונות מ-4 המשחקים האחרונים. הם מצליחים להכריע משחקים בדקות האחרונות כשקאזינס בכושר מצויין גם הוא, והמצ'-אפ בינו ובין טאונס מאוד מאוד מעניין וישפיע עמוקות על המשחק הזה. יחד עם טיי לאוסון והצוות המסייע סקרמנטו קרובה מאוד למקום השני בפלייאוף. מי היה מאמין שנגיד את זה בסוף דצמבר, או שלקבוצה עם 41.3% הצלחה יהיה סיכוי אמיתי להגיע לפוסט-סיזון במערב.

תחזית: הרבה נקודות, כולל 70 משותפות (כן!) של קאזינס וטאונס, ומשחק כיפי במיוחד. ניצחון של סקרמנטו בהארכה.

*

4:00-דנבר נאגטס (17-12)-אטלנטה הוקס (15-14)

השילוב של ניקולה יוקיץ' בחמישייה עשה לדנבר רק טוב. המעבר להרכב שכולל אותו כשחקן יוצר שמפרה את דנילו גלינארי, וילסון צ'נדלר, גארי האריס ועמנואל מודיאיי, כשהם חותכים לסל או סתם פנויים ויוצרים המון נקודות. יחד עם משחק הפוסט-אפ שלו והתיאום המהיר ביניהם יש פה קבוצה חכמה ומהירה מאוד שנמצאת במאבק על הכרטיס האחרון לפלייאוף. הם מצאו סוף סוף את הידיים והרגליים ומצליחים לנצח בשיטה שליוותה קבוצות מדנבר מאז ומתמיד – ההתקפה.

מעניין לראות את המשחק שלהם מול אטלנטה, שלקחה את הסמול בול לקצה. עם פול מילסאפ (2.03 מ') כסנטר ות'אבו ספלושה (2.01 מ') כפאוור פורוורד רוב הזמן הם פשוט מנסים לשחק מהר ולקחת את הכדורסל של היום לקצה. אין מספיק זמן בשביל לראות את התוצאות של המהלך הזה, אבל זאת חמישייה שעל הנייר אמורה להתמודד עם דנבר המשודרגת והמהירות שלה. פה הפוסט-אפ של יוקיץ', או נורקיץ', או כל אחד אחר, יוכל להיות נשק חשוב במיוחד מול היריבות, אבל כנראה שזה לא יקרה במשחק מושלם לחובבי ה-pace and space.

תחזית: מעל 60 ניסיונות משותפים לשלוש, 220 נקודות משותפות וניצחון של דנבר. גם אטלנטה יכולה להתפוצץ ולתת תצוגת תכלית, אבל התחושת בטן שלי עם הנאגטס.

*

4:00-יוטה ג'אז (12-18)-טורונטו ראפטורס (8-20)

ההגנה הטובה ביותר נגד ההתקפה הטובה ביותר בליגה. הראפטורס עם 14 ניצחונות ב-16 המשחקים האחרונים, שאף אחת לא מצליחה להגביל אותם על פחות מ-101 נקודות במשחק לאורך הרצף הזה. השילוב בין התקפת המעבר, בחירת הזריקות, התנועה בלי הכדור והסטאר קוויליטי של לאורי ודרוזן הוא פשוט יותר מדי בשביל הליגה.

אם יש קבוצה שאמורה לעצור אותם, היא יוטה. כדי לעצור התקפה כמו של טורונטו צריך הגנה חכמה שיודעת להתמודד עם חילופים ולהגן גם בצבע וגם על שלשות, ויוטה יכולה לעשות את זה. גם בלי ג'ורג' היל שפצוע כבר יותר מדי זמן יש להם הגנה טובה, והם יכולים להתמודד עם הראפטורס. הג'אז לא בתקופה טובה – הם הפסידו את שני המשחקים האחרונים שלהם, לגולדן סטייט ולסקרמנטו, וצריכים לשמור על הקצב בקרב על מקומות 5-7 יחד עם ממפיס ואוקלהומה, לפני שיגררו למירוץ על כניסה כלשהי בכלל לפלייאוף.

אז כמו שכתוב בפסקה הקודמת, המפתח הוא לא מצ'-אפ אישי כזה או אחר, אלא הגנה קבוצתית. כזאת שתקלוט כל חסימה של הראפטורס בהתקפה, תרד מהר להגנה ותקשה על הקבוצה למצוא זריקות פנויות. יוטה מסוגלת לכך על הנייר, ואם הם יעשו את זה יכול מאוד להיות שהם יהיו הקבוצה שתעצור את אחת הקבוצות החמות בליגה. אבל טורונטו, כמו טורונטו, לא הולכת לוותר בקלות.

תחזית: ההפתעה של הערב. טורונטו נעצרת על 95 נקודות והניצחון של יוטה, בהנהגת המנהיג הרוחני, ג'ו אינגלס.

*

4:00-פניקס סאנס (21-8)-פילדלפיה 76' (21-7)

משחק בין 2 הקבוצות החלשות ביותר בליגה. בערב של 14 משחקים אין סיבה להרחיב עליו יותר מדי במילים. המשחק הקבוצתי של פניקס על הפנים ולא נראה שיש שם התקדמות כלשהי מבחינת השחקנים, לצד הגנת זכוכית ומעט מסירות (רק 46% מהסלים של הקבוצה באים מאסיסטים, כמות נמוכה מאוד. הם מוסרים את כמות האס' הנמוכה בליגה). בפילדלפיה המצב דומה, רק שלהם יש את ג'ואל אמביד, פרוספקט יותר מעניין מדווין בוקר או כל מה שיש לסאנס להציע.

הערב זה משחק שפילדלפיה אמורה לנצח, בהתחשב בחולשה של היריבה מתחת לסל. בהנחה שהשילוב בין אוקפור ואמביד יפסיק ונחזור לראות את השילובים של אמביד ושאריץ' או אמביד ואליאסובה זה יהיה קל יותר ל-76', אבל בכל מקרה נראה הערב את פילדלפיה מנצחת.

*

5:00-פורטלנד טרייל בלייזרס (18-13)-סן אנטוניו ספרס (6-23)

הספרס הפסידו לקליפרס בשישי, אבל עם 9 ניצחונות מ-11 המשחקים האחרונים. קוואי לנארד משחק כמו MVP, הפלונטר בקו הקדמי בשלבי פתרון (הרכבי דדמון ואולדרידג' או לי וגאסול לא רעים בכלל) והקבוצה משחקת כדורסל פשוט יעיל ב-2 צדדי המגרש. זה עובד, למרות שהם עדיין לא בכושר פלייאוף, מה שבא לידי ביטוי עם ההפסדים לקליפרס ולבולס.

הכדורסל השקט והיעיל שלהם אמור לעבוד מול פורטלנד. הטרייל בלייזרס בצלילה חופשית, ועם 8 הפסדים ב-9 המשחקים האחרונים כשהם סופגים 114 נקודות למשחק במהלך התקופה הרעה הזאת. החזרה של אל פארוק אמינו לא עזרה והם צריכים שינוי כלשהו בחמישייה כדי שיכניס נוכחות הגנתית יותר – אולי השילוב של מיירס לנארד במקום מו הרקלס יוכל לעזור מהבחינה הזאת, למרות שהוא יפגע בברק ההתקפי. הם יכולים ליפול מחוץ לפלייאוף בקצב הזה ושינוי הכרחי, אבל אפילו אם יקרה הם חלשים בהרבה מסן אנטוניו, למרות היתרון של לילארד ומקולום על גרין ופארקר.

תחזית: פורטלנד פשוט לא תצליח לעצור את הספרס. 110 נקודות וניצחון של הפופוביצ'ים. סן אנטוניו.

*

5:30-לוס אנג'לס קליפרס (8-22)-דאלאס מאבריקס (21-8)

הקליפרס הרשימו עם הניצחון על סן אנטוניו, אבל איבדו במשחק הזה את כריס פול ולא בטוח שהוא ישחק הערב. כשהקבוצה בסדרה של ארבעה משחקים בחמישה ימים אפשר לתת לו מנוחה, ומעניין לראות איזה ל"א נראה בלעדיו. לזכותם יאמר שהם ריווחו את הרוטציה מעולה מול הספרס, עם 7 שחקנים שמשחקים בין 20 דקות ל-29 מול קונטנדרית. יכול להיות שתהיה איזו נפילת מתח מסויימת והנעת כדור חלשה בהעדר פול.

דאלאס יכולים להקשות עליהם הגנתית. השילוב של מג'רי ליד בארנס והחמישייה עושה עבודה לא רעה בכלל, כשבמשחקים מסויימים ההגנה שלהם נהדרת (ב-3 הניצחונות האחרונים היריבות קלעו בממוצע פחות מ-89 נקודות במשחק). מאוד מעניין לראות איך הם ישחקו מול הקליפרס נטולי כריס-פול, או איזה חמישייה הקליפרס יעלו – אם זה יהיה עם ריימונד פלטון, או עם אוסטין ריברס. הרכב שיכלול את העובד-דור-ב' יהיה יותר טוב הגנתית אבל הוא לא פליימייקר. פלטון יעשה עבודה טובה יותר ויהיה קשה יותר להתמודד עם חמישייה שתכלול אותו על חשבון פול.

תחזית: פלטון יפתח, ישחק כ-30 דקות, וההתקפה של הקליפרס תהיה יותר מדי בשביל דאלאס. זה יגמר בניצחון ביתי.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
141 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
עידן
עידן
23 בדצמבר 2016 15:29

תודה רועי על הפריוויו ללילה עמוס.גם יש 2 שידורים נורמלים היום ושניהם באותה שעה
דטרויט-גולדן סטייט
בוסטון-אוקלהומה

עידן עופר
23 בדצמבר 2016 15:32

איזה לילה מעולה, תודה רבה על פריוויו מעולה כמו תמיד רועי. בוסטון נגד הת'אנדר תמיד משחק טוב וכך גם יהיה הלילה, לדעתי ראס יתן טריפל דאבל וינצח במשחק טוב וצמוד. יוטה טורונטו זה עוד משחק מעולה אבל טורונטו בבית ינצחו. מסכים לגבי הזאבים נגד הקינגס, משחק בין 2 מהגבוהים הטובים בליגה, מינסוטה תיקח את זה.

zivooo
zivooo
23 בדצמבר 2016 15:50

גם לדעתי מינסוטה תיקח את זה לצערי.
חוץ מהמשחק הזה לקינגס רצף של שלושה משחקי בית אותם היא צריכה לנצח.
לקינגס יש בעיה רצינית במאצ אף עם וויגינס בפוקס ניצחו בפעם הקודמת.

אנטוני בנט
אנטוני בנט
23 בדצמבר 2016 21:34

לשמחתי מינסוטה תנצח היום

zivooo
zivooo
23 בדצמבר 2016 15:51

תודה רועי!!

עידו גילרי
עידו גילרי
23 בדצמבר 2016 16:00

כמה העדרויות בולטות בנוסף לאלו שצויינו:
בווריורס דריימונד גרין לא ישחק.
בממפיס מארק גאסול בחוץ.
בספרס לא ידחקו ג'ינובלי. פארקר וגאסול.

עידו גילרי
עידו גילרי
23 בדצמבר 2016 16:11

נרא לי ששתיים מתוך דטרויט יוסטון ופורטלנד ירשמו ניצחון הלילה.

מתן גילור
23 בדצמבר 2016 18:18

מסכים. יוסטון ופורטלנד ינצחו.

בוב
בוב
23 בדצמבר 2016 16:13

לא יודע אם כדאי לשים כסף על ממפיס בלי גאסול

zivooo
zivooo
23 בדצמבר 2016 16:32
Reply to  בוב

+1 יוסטון לוקחים

אפלטון
אפלטון
23 בדצמבר 2016 16:09

עידו כל היעדרויות האלה כתוצאה ממנוחה או שגרין פצוע?

עידו גילרי
עידו גילרי
23 בדצמבר 2016 16:12
Reply to  אפלטון

גרין נמצא לילה שני עם אשתו לרגל הולדת בנו.

עידו גילרי
עידו גילרי
23 בדצמבר 2016 16:13
Reply to  אפלטון

נראה לי שבעונה שעברה הוא לא היה מוותר על משחק אחד.

עידן
עידן
23 בדצמבר 2016 16:13
Reply to  אפלטון

לגרין נולד ילד אז הוא נשאר עם חברתו או אישתו[אין לי מושג מה הסטטוס] והוא לא יצא עם גולדן סטייט ל 2 משחקי החוץ אתמול נגד ברוקלין והיום נגד דטרויט

הייט-אשברי
23 בדצמבר 2016 17:27
Reply to  עידן

חברתו

אפלטון
אפלטון
23 בדצמבר 2016 16:41

לפי זה גאסול צפוי לשחק
http://www.rotoworld.com/recent/nba/1418/marc-gasol

עידו גילרי
עידו גילרי
23 בדצמבר 2016 16:48
Reply to  אפלטון

בדוח פציעות ב ESPN הוא הופיע כבחוץ, אבל עכשיו ראיתי שעוד מקומות מציינים שהוא כנראה ישחק.

דה שוט
דה שוט
23 בדצמבר 2016 20:21

באוק סיטי חסר אולדיפו כבר חמישה משחקים. הפסידו שלושה מתוכם.

מנחם לס
מנחם לס
23 בדצמבר 2016 16:13

וואווו…
לרועי שלנו יש את היום העמוס ביותר השנה! חתיכת עבודה להכין פריוויו כזה, ואז לסקר 14 משחקים. רועי ישקיע שעול על גבי שעות למלא את תפקידו.

תודה לסגן העורך הנפלא!

zivooo
zivooo
23 בדצמבר 2016 16:33
Reply to  מנחם לס

+1

המשגיח
המשגיח
23 בדצמבר 2016 21:16
Reply to  מנחם לס

2+

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
23 בדצמבר 2016 16:18

אל תהיו נבלות – בנאדם שאל למה גרין נעדר, אז שמישהו יטרח להשיב לו.

אפלטון
אפלטון
23 בדצמבר 2016 16:33

בלי 3 דיעות מומחים אני לא יוצא מהבית

רן הנרגן
רן הנרגן
23 בדצמבר 2016 16:31

גרין הודיע שהוא שכר מטוס פרטי שיקח אותו לדטרויט. נולד לו בן אתמול והוא חזר למפרץ ולכן לא שיחק מול ברוקלין.

הייט-אשברי
23 בדצמבר 2016 17:37

לשמחתו של חברנו סומסום , יש סיכוי לא קטן שהבוכנות ירשמו היום W .
וזה למה :
1. הלוחמים בערב שני של B2B , והבוכנות נחו כראוי.
2. לא פחות מהותי – הראש של הלוחמים כבר נמצא במשחק הבא בעוד יומיים באוהיו.
3. אמנם יש לנו חשבון קטן עם הבוכנות מהשנה שעברה , בה הפסדנו את המפגש הזהה , גם כן יומיים לפני המפגש עם הפרשים , אבל החשבון הפתוח עם הפרשים גדול הרבה יותר .
4. DG , האיש והאגדה ( והאשכים – נכון אשך ? ) , לא ברור אם ישחק. בשעות הקרובות היו ניחושים באתרי אוהדי הדאבס שהוא לא יוותר על המשחק , כי הוא לא ירצה לאכזב את חבריו ואוהדיו במישיגן . לתזכורת , דריימונד יליד מישיגן ושיחק במישיגן סטייט , וזה ביתו השני. אבל גם אם ישחק , זה יהיה אחרי טיסה מייגעת הלוך ושוב למפרץ של כמה שעות כל כיוון . אני לא מאמין שגם אם יחזור הוא יקבל מסטיב קר הרבה דקות . הוא עצמו יעדיף לשמור את הכוחות למפגש עם הנמסיס LBJ .

ועל כן – התחזית שלי : אם ג"ס נקלעת לפיגור וונאלצת לרדוף אחרי הבוכנות , היא תוותר על המשחק עוד לפני הרבע האחרון .

מוטי
מוטי
23 בדצמבר 2016 17:49

לענין סעיף 4. גרין יהיה קצת פחות עייף כי הטיסה היא רק הלוך. מבית היולדות לדטרויט.

הייט-אשברי
23 בדצמבר 2016 18:21
Reply to  מוטי

הוא לא הספיק לחזור מהמזרח שם שהה עם הקבוצה כשהתבשר על הלידה ? נדמה לי שכן

הייט-אשברי
23 בדצמבר 2016 19:19

צדקתי . הוא הספיק לטוס בחזרה מיו יורק לראות את חברתו והתינוק ,
ומיד אח"כ לקח מטוס פרטי למישיגן .

http://www.mercurynews.com/2016/12/22/warriors-forward-draymond-green-expected-to-return-against-the-pistons/

אפלטון
אפלטון
23 בדצמבר 2016 21:21

סחטיין עליו. זו מחויבות של מקצוען

מוטי
מוטי
23 בדצמבר 2016 21:44

הראיות מצביעות שצדקת הייט.
ROUND TRIP IT WAS

הייט-אשברי
23 בדצמבר 2016 17:38

בשעות הקרובות = בשעות האחרונות

גיא
גיא
23 בדצמבר 2016 17:39

תודה, רועי. אחלה פרויוויו ללילה באמת לא קל לסיקור (או לניחוש).

המשחק שהכי מסקרן אותי –
מילווקי – וושינגטון. 2 קבוצות שלאחרונה משחקות כדורסל טוב, במפגש שיכול בהחלט להשפיע הרבה על סיכויי הקבוצות להיכנס לפלייאוף בסוף העונה.

המשחק שהכי יעצבן אותי –
סאנס – סיקסרס. ההימור שלי הוא שהסאנס כבר יובילו בהפרש דו ספרתי, לפני ששוב יקרסו ברבע הרביעי.

המשחק שיפתיע את כולם –
(טוב, זה די צפוי שאכתוב זאת, אבל בכל מקרה: )
דטרויט. הם בתקופה באמת לא קלה. בדיוק המתכון להפתעה.

המשחק שכמעט ויפתיע את כולם –
ברוקלין. עוד מעט חג המולד, את הקאבס ברוקלין לא מעניינים אפילו קצת.
נוסיף למשוואה – הרכב חסר, מוטיבציית שיא של ברוק ולין, ואת העובדה שלברון מסורתית מפסיד לפחות פעם בעונה לקבוצה כמו הנטס,
ונקבל כמעט הפתעה. (הנטס שוב ימצאו את הדרך לאבד הרבה יותר מדי כדורים במאני טיים)

משחקי ה- "מי היה מאמין" של הלילה –
פורטלנד יפסידו הלילה לספרס. זה לא סתם שפופ נתן לאלדרידג' לנוח לפני משחק נגד הטריילבלייזרס. אבל זה לא משחק ה-"מי היה מאמין".
דנבר – אטלנטה. מינסוטה – סקרמנטו.
אם אחת מה-2 (נאגטס והקינגס) תנצח הלילה, ופורטלנד כצפוי תפסיד, אז היא מטפסת למקום ה-8 במערב.
(בצעד חסר בושה, אני מצטרף ל-"מי היה מאמין?" של רועי – )
נאגטס/קינגס במקום ה-8 במערב אחרי 30 משחקים. מי היה מאמין???

מוטי
מוטי
23 בדצמבר 2016 17:47
Reply to  גיא

אולדריג' הגיע מפורטלנד ויש ודאי אנשים שיבואו לכבודו למשחק. לא סתם נתנו לו לנוח.

דובי
דובי
23 בדצמבר 2016 19:31
Reply to  מוטי

כי מה שהקהל רוצה תמיד היה בראש מעיניו של פופוביץ

מוטי
מוטי
23 בדצמבר 2016 17:42

מארק גאסול נחשב כעת DAY TO DAY, כך שיתכן שישחק.

אפרופו ממפיס. יש עכשו ביס סדרה ששמה קוורי שמתרחשת בממפיס טנסי. זה אמנם ב 1972, כך שלהרבה מהמשתתפים שם יש שיער ארוך ושפמים, והעיר נראית בעיצוב ישן. מאידך נהר המיסיסיפי שלגדותיו בנויה ממפיס נראה אותו דבר כמו היום.

zivooo
zivooo
23 בדצמבר 2016 17:55
Reply to  מוטי

יוסטון לדעתי מנצחת בממפיס גם אם גאסול משחק.
יוסטוון יותר טובים.

מתן גילור
23 בדצמבר 2016 18:20

מעולה רועי. תודה רבה וכל הכבוד על ההשקעה.

no funny shtuff
no funny shtuff
23 בדצמבר 2016 19:38

פריוויו לפנים! כל הכבוד.

ערב מצויין עם הרבה משחקים מסקרנים.

גיא
גיא
23 בדצמבר 2016 19:59

ג'יי אר סמית' צפוי להחמיץ 12 – 14 שבועות. יחזור (בערך) 15 משחקים לפני סוף העונה הרגילה.

Smiley
Smiley
23 בדצמבר 2016 23:21

הם צריכים גארד שומר עם קליעה, צ'אלמרס הוא הרבה יותר מברבוסה שהוא לא שומר גדול ובטח לא קלעי

גור גולן
גור גולן
23 בדצמבר 2016 20:17

תודה על הפריוויו!
לייקרס מאז הגיוס ממשיכים את הכושר הזוועה מקווה שהיום ינצחו כשאני צופה בהם

y
y
23 בדצמבר 2016 20:33

לינק למשחק של מכבי?

הייט-אשברי
23 בדצמבר 2016 21:18

מעניין יהיה לראות את הקרב בין הגבה לצד לבן . הביג איזי בתהליך שיפור , אם כי איטי . הלילה אני צופה שימשיכו בהתאוששות .
וזה לכבודם

Where the Mississippi roll down to the sea And lovers found the place they'd like to be

https://www.youtube.com/watch?v=jZEPIpTpoPs

מוטי
מוטי
23 בדצמבר 2016 21:52

שיר נפלא. הייט

אני ואשתי עשינו עכשו את הצפיה ה 7361445 בקליפ הזה.

+ זכרונות מזמנים צעירים יותר.

מוטי
מוטי
23 בדצמבר 2016 22:07
Reply to  מוטי

לכבוד השיר הנפלא גם אני היום לטובת ערי המיסיסיפי: ניו אורלינס ממפיס ואפילו מינסוטה בה הנהר מתחיל .

הייט-אשברי
23 בדצמבר 2016 22:17
Reply to  מוטי

באמת שיר נפלא . הוא היה באמצע שנות ה-70 ONE HIT WONDER של שלישית הבנות ההולנדיות , ונכתב למרבה ההפתעה ע"י הולנדי , למרות הקצב ה"דרומי" האיטי.

דה שוט
דה שוט
23 בדצמבר 2016 22:12

אני יודע שזה יהיה פוסט לא פופולארי, ובכל זאת – אני די חדש כאן ונראה שיש כאן חבר׳ה ברמת עכברות מדהימה. באמת מרשים. הפריוויואים (קדימונים, יותר טוב) הם מעולים, מקוריים וצבעוניים. שאפו על כך. יש לי בעייה עם הסיקורים. נראה לי מוזר לקבל סיקור ממישהו שלא ראה את המשחק. יש כאן לא מעט שצופים במשחקים בלייב, למה שלא יסקר מי מהם את המשחק שראה ? לא יקרה כלום אם יוותר פה ושם משחק ללא סיקור, למשל רק עם בוקס-סקור. זה עדיף על סקירה מתוך תקציר או רשימת מהלכים.
בלי קשר, האתר מאוד אותנטי והסיקורים שאינם על בסיס צפיה לא ממש גורעים ממנו. שיהיה בהצלחה לאוק סיטי הלילה נגד הקלטים.

מוטי
מוטי
23 בדצמבר 2016 23:39
Reply to  דה שוט

בהתחשב באיכות החברים באתר היית צריך להסיק שזה אתר ליברלי שנותן מקום לכל דעה. גם הדעה שלך.
כעת אין אפשרות לפזר את כותבי הסיקורים. יש תורן לכל ערב ובוקר.
הם לא יכולים לראות 9 משחקים ולכן נותנים תמצית מידע שלרובנו נותן אינפורמציה מספקת. אם אתה ממש סקרן לגבי משחק מסוים, יש הרבה מקורות ללמוד מהם יותר.

אפלטון
אפלטון
23 בדצמבר 2016 23:41
Reply to  דה שוט

זה נראה לך ריאלי שבן אדם יראה 10 משחקים ואז יכתוב עליהם סיקור?
אנשים שרואים את המשחקים בלייב נדיר שהם מסקרים את המשחקים.
ההפך, דווקא בימים שאני סיקרתי בעבר אלו הימים שלא הייתי יכול לראות אפילו את המשחק האחד שאני משתדל לראות בכל יום. זה פשוט עניין של זמן. פעם היינו עושים סיקורים אחה"צ ערב, אבל היום המסקרים רציניים ביותר ועושים את זה על הבוקר, אלוהים יודע מתי הם קמים בשביל זה.
בשביל זה יש את התגובות, שמי שראה את המשחקים יוכל לפרט עליהם ולהיכנס לפרטים.

Berch
Berch
23 בדצמבר 2016 22:46

הרגת אותי עם אינגלס, העוגן הרוחני…. 🙂
אחלה פרוויו

פאקו
Admin
23 בדצמבר 2016 23:30

תודה רבה רועי. אחלה לילה.

ברוס בואן
ברוס בואן
23 בדצמבר 2016 23:55

מאנו,גאסול ופרקר הקשישים בחוץ ליכבוד חג הקשישים… אני מבקש לירשום ניצחון מוחץ לפורטלנד היום.

אלדריג' מתחילת העונה זה פשוט ההיפך מדאנקן,שחקן בלי לב ורך בהגנה כמו הטיטול של האשך.

יואב
יואב
24 בדצמבר 2016 1:32

חסר קצת ניו יורק בלילה הנהדר הזה…

גיא
גיא
24 בדצמבר 2016 2:54

איפה סומסום???

נראה היה לרגע שגולדן סטייט פותחים בבליץ, אבל דטרויט עוד לא נשברו.

גיא
גיא
24 בדצמבר 2016 3:16

את הזמן עד ל-"מיין אוונט" (וושינגטון ומילווקי) העברתי בלצפות במשחקים בקליבלנד ובדטרויט.
הקאבס גדולים על הנטס בכמה רמות, גם כשהם משייטים (20 הפרש לטובת הקאבס, 3 דקות בתוך הרבע השני),
ודטרויט לא מוותרים על המשחק מול גולדן סטייט (2 הפרש לגולדן סטייט, 3 דקות בתוך הרבע השני).

גיא
גיא
24 בדצמבר 2016 3:30

אין הגנות, הלילה בדטרויט.
בדרך כלל, אם גולדן סטייט קולעים 50%+ מהשדה, הם מנצחים בקלות.
עד עכשיו יש להם 51.4% מהשדה, והם בפיגור של 4 נק' מול הפיסטונס.

Ghost Rider
Ghost Rider
24 בדצמבר 2016 3:35

סבוניס ג'וניור עם 17 נקודות ו100 אחוז מהשדה.

גיא
גיא
24 בדצמבר 2016 3:48

הגריק פריק + הספסל של מילווקי פתחו פער שצמח מ-4 הפרש ל-18 הפרש, אמצע הרבע השני. וול וביל לא ממש הגיעו הלילה למילווקי.

גיא
גיא
24 בדצמבר 2016 4:14

הבולס בדרך להפסד נוסף.

ההתקפה של הקבוצה לא מתפקדת,
ווייד בכושר משחק מזעזע,
והכי גרוע –
זה לא רק שהאיום מבחוץ הוא לא באמת איום,
זה גם שהם לא תוקפים עד הטבעת, ומסתפקים בג'אמפ שוטס. גם האחוזים גרועים, וגם הם לא מגיעים לקו העונשין.

גיא
גיא
24 בדצמבר 2016 4:16

זה הזמן של הריצה של גולדן סטייט?
כבר 6 הפרש לטובתם (אחרי שהיו בפיגור 2 במחצית).

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24 בדצמבר 2016 4:17

דקות אדירות של ג'אבל מגי

סומסום
סומסום
24 בדצמבר 2016 4:21

כן, גולדן סטייט ממש לא מתאמצים.
ילדים: אל תקבלו סוכריות מהייט-אשברי.
האוהדים שלהם בפאניקה, מתבכיינים ומתרצים לפני כל משחק, למה הפעם הם הולכים להפסיד.
תכלס – הקבוצה משחקת בפול כוח.
אנחנו מחזיקים בינתיים לא רע, אבל קשה לשחק נגד סופר-טים.

הייט-אשברי
24 בדצמבר 2016 4:26
Reply to  סומסום

קבוצה נחמדה יש לכם היום , סומסום . הזברות קצת עוזרים לכם – בשביל המתח . אבל רואים את השאפתנות .

סומסום
סומסום
24 בדצמבר 2016 4:27

גולדן סטייט היא אלגוריה עגומה על המצב של אמריקה.
איך העשירים מאוד הלכו ונעשו filthy rich, ממש פילת'י. השאירו לאחרים פירורים. 1 אחוז של האמריקאים הוא בעל 50 אחוז מההון. לחצי מהאמריקאים אין כלום פרט לדמי כיס.
ובכל מקום, תשמעו ברקע מקהלה של ילדים קטנים שמריעים לפיאודלים החדשים.

גיא
גיא
24 בדצמבר 2016 4:33
Reply to  סומסום

אני ממש לא מסכים אתך, סומסום –
כל מה שעשו גולדן סטייט היה חוקי וכשר.
שהלייקרס קבלו במתנה את גאסול, זה הסריח, או כשהם ניצחו את הקינגס ב-2002, זה ממש הסריח.

גולדן סטייט?
הם עשו את מה שכל קבוצה חייבת לעשות –
ניסו להתחזק. והם הצליחו.
ועל כך מגיע להם כבוד, לא זלזול.

סומסום
סומסום
24 בדצמבר 2016 4:34
Reply to  גיא

גם ה-ceo שמרוויח בשעה, שכר חודשי של העובד הממוצע שלו, לא עשה שום דבר רע:
https://www.youtube.com/watch?v=QPKKQnijnsM

גיא
גיא
24 בדצמבר 2016 4:37
Reply to  סומסום

???
מה הקשר.
זה לא כמו היאנקיס או הדודג'רס שקונים כל מה שזז. גולדן סטייט משחקים במסגרת של הכללים הקיימים.
רק שההחתמות שלהם מוצלחות משל שאר הליגה.

סומסום
סומסום
24 בדצמבר 2016 4:42
Reply to  גיא

תראה את הווידאו הזה, בלי קשר.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24 בדצמבר 2016 4:33
Reply to  סומסום

בזכות מנוי הליג פאס שלך

הייט-אשברי
24 בדצמבר 2016 4:34
Reply to  סומסום

די – מספיק ליילל . אתה יודע היטב שזה לא עניין של כסף אלא של ניהול טוב , וגם קצת מזל . ג"ס רק במקום 8 בסך המשכורות . וחוץ מזה נראה לי שאתם מנצחים הערב . אנחנו נראים עייפים מאוד .

Acheshin
Acheshin
24 בדצמבר 2016 5:16
Reply to  סומסום

+1

סומסום
סומסום
24 בדצמבר 2016 4:29

מה שלא יהיה, אני מאוד מרוצה מהמשחק הזה שלנו. השאלה, איך נמשיך ממנו הלאה. אותה רמת מחויבות.
ולעזאזל מה עושים עם קליעות העונשין של אנדרה. ייאוש.

סומסום
סומסום
24 בדצמבר 2016 4:38

איזו הברקה, להביא את קווין דוראנט.
הגניבה של הקיץ.
הסקאוטינג של גולדן סטייט שוב הוכיח את עצמו.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24 בדצמבר 2016 4:40
Reply to  סומסום

הקטע הוא לסדר לו מערכת טובה, לא לבחור בו, תשאל את פרסטי.

2 +הייט-אשברי
2 +הייט-אשברי
24 בדצמבר 2016 4:43

1 +

גיא
גיא
24 בדצמבר 2016 4:44
Reply to  סומסום

יש קבוצה בליגה שלא הייתה עושה את כל מה שהיא יכולה לעשות בשביל להחתים אותו?
גולדן סטייט בנתה את עצמה כך שהיה באפשרותה להחתים אותו בלי לפגוע בשלד של הקבוצה.
הם הרוויחו ביושר את כל המחמאות.

Ghost Rider
Ghost Rider
24 בדצמבר 2016 4:58
Reply to  סומסום

חחח

גיא
גיא
24 בדצמבר 2016 4:41

הסאנס משחקים כל כך גרוע, שנראה לי שהראייה שלי נפגמה, רק מלצפות בהם משחקים.

(משחקים? צריך להמציא פועל חדש שמתאר את מה שהם עושים על המגרש.
משהו שמשלב את הפעלים – 'רובצים', מסריחים', ו-'מאכזבים'.)

דובי
דובי
24 בדצמבר 2016 5:14
Reply to  גיא

סרוחים?
רבוצים?
מושלכים בפינת המרפסת, מצחינים כמו הסמרטוט שניגבת איתו את הקיא של הכלב והשתן של הילדה ונשבעת שתשטוף ממש עוד רגע, בפורים שעבר?

סומסום
סומסום
24 בדצמבר 2016 4:42

חמש וחצי דקות לסיום ואנחנו עדיין עם איש, ביינס, סטנלי ולואר.
די סטן. זמן להרכב הראשון.

גיא
גיא
24 בדצמבר 2016 4:46

דרך אגב, הקבוצה עם הכי הרבה הפסדים בליגה (לפחות עד שהדבר המוזר שמתנהל בפיניקס ייגמר) היא הלייקרס. 22 הפסדים.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24 בדצמבר 2016 4:47
Reply to  גיא

עשית לי את השבת

סומסום
סומסום
24 בדצמבר 2016 4:48

גולסן סטייט מהקו: 20 מ-22
פיסטונז מהקו: 13 מ-22.

הנה לכם. זה.

2 +הייט-אשברי
2 +הייט-אשברי
24 בדצמבר 2016 4:56
Reply to  סומסום

ואתם במשחק רק בזכות שיא TO של ג"ס השנה . עייפות – זה מה שנותן לעם סיכוי .

אריק
אריק
24 בדצמבר 2016 5:09

אבל חייבים לתת כרדיט להגנה של דיטרויט

דה שוט
דה שוט
24 בדצמבר 2016 4:54

איזו לפטי ראסל !

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24 בדצמבר 2016 4:57

קילר שוט

סומסום
סומסום
24 בדצמבר 2016 4:57

להקיא על התיירים האלה, שבאים למשחק השנתי ומעודדים את האול סטאר טים.
מה קרה לדטרויט?
בירת הרצח של אמריקה?
מה זה?!

הייט-אשברי
24 בדצמבר 2016 5:06
Reply to  סומסום

מה באמת קרה ? איך לא יורים בכמה תיירים ביציע ?

Ghost Rider
Ghost Rider
24 בדצמבר 2016 4:58

ווסטברוק מצוין בדקות האחרונות מול בוסטון

דה שוט
דה שוט
24 בדצמבר 2016 4:58

ושתי שלשות. דו קרב עם איזיאה, שניהם לא-עצירים בעליל.

גיא
גיא
24 בדצמבר 2016 4:58

הרבה ביקורת מקבל ראסל על הריכוזיות שלו, כאשר אחת הטענות היא שהוא פוגע הת'אנדר במאני טיים.
מי שטוען את הטענה הזו, פשוט לא רואה משחקים של הת'אנדר בזמן אמת.
הלילה ראסל השתלט על המשחק ב-3 דקות האחרונות,
וזו לא הפעם הראשונה שהוא מוביל את הת'אנדר לניצחון שכזה.

דה שוט
דה שוט
24 בדצמבר 2016 5:10
Reply to  גיא

+ 1

Ghost Rider
Ghost Rider
24 בדצמבר 2016 4:59

+100

Ghost Rider
Ghost Rider
24 בדצמבר 2016 5:00

לא מבין איך אפשר לא לאהוב את השחקן הזה

דה שוט
דה שוט
24 בדצמבר 2016 5:06

ובאותו זמן לא הרחק משם – דוראנט נגד רג׳י. קיידי היה קצת גדול על החבר לשעבר. ג״ס במסע צלב במזרח. ברינג און דה קאבס !

סומסום
סומסום
24 בדצמבר 2016 5:07

דטרויט במיטבה – טובה כמו כל קבוצה בליגה.
הערב גולדן סטייט היתה צריכה להיות קרוב לשיאה, הרכב מלא בפול מאמץ. עם יותר מ-40 אחוז מהשלוש, 56 אחוז מהשדה, ו-36-41 בריבאונד. 117 נקודות במשחק הגנה טוב מאוד שלנו.

ועל מה הפסדנו? על עונשין.
22 מ-24 להם. 17 מ-28 לנו.

הייט-אשברי
24 בדצמבר 2016 5:11
Reply to  סומסום

אי הכרה במציאות לא תביא אותך רחוק. ביום רגיל של הלוחמים , לא ב- B2B כשהעייפות גררה 21 איבודים שמהם דטרויט קלעה כמויות של נקודות , זה היה נגמר הרבה קודם .

סומסום
סומסום
24 בדצמבר 2016 5:14

המציאות היא שלדטרויט יש את אחת משתיים-שלוש ההגנות הטובות בליגה.
אתה אחרי ניצחון ועדיין לא מרוצה. מבחינתך כל הליגה היא שטיח אדום שמחכה להכתרה של קבוצה אחת, שצריכה לנצח 0-100 כל משחק.
דבר איתי עוד על קפיטליזם חזירי.

סומסום
סומסום
24 בדצמבר 2016 5:17

מה זה "עייפות" ו"איבודים"? זו הגנה.

הגנה היא חלק במשחק הכדורסל, שגורם לקבוצה שלך לא לקלוע כאוות נפשה. ולקבוצה השניה לקלוע "כמויות", אוי ואבוי, כמויות! של נקודות!

תתפלא. בכדורסל הישן היה דבר כזה.

הייט-אשברי
24 בדצמבר 2016 5:21
Reply to  סומסום

אני רואה את הלוחמים כל המשחקים . אפשר היה לראות היום את העייפות שלהם . כשהם הובילו את הכדור , וגם את הריפיון בשמירה.

הייט-אשברי
24 בדצמבר 2016 5:08

השלשה של קליי שברה סופית את הפיסטונז . זורם לו קרח בורידים .

דה שוט
דה שוט
24 בדצמבר 2016 5:11

+ 1
לדעתי השלשה של קיידי מהאמצע אחרי ריבאונד התקפה הרגה אותם עוד קודם

סומסום
סומסום
24 בדצמבר 2016 5:13

קליבלנד נתנה לברוקלין להביס אותה 21-42 ברבע האחרון.
אחלה מומנטום לבוא איתו למשחק עם גולדן סטייט.

גיא
גיא
24 בדצמבר 2016 5:20
Reply to  סומסום

כבר היה במשחק 50 הפרש. נגמר 20.
פלדר, מקרי, וג'ונס (הבלתי נגמר) שיחקו בכל הרבע האחרון.

לא קשור למומנטום, קשור לעובדה שאין שחקן בקבוצה ששיחק הלילה יותר מ-27 דקות.

החבשי
החבשי
24 בדצמבר 2016 5:15

בברלי הזה דפוק על כל הראש

Acheshin
Acheshin
24 בדצמבר 2016 5:23

השאלה מה גרם לשינוי הלילה בדיטרויט, ואיך שומרים על המומנטום? האם זו התעוררת של משחק אחד כי זה נגד הקבוצה המובילה של הליגה? האם זה השינוי בחמישיה של ואן גנדי? האם הם ילחמו כך במשחקים הבאים? או אולי גם וגם וגם- בכל מקרה עוד משחק גדול לפנינו – זמן לנצח את השכנה מאוהיו במשחק הבא! Go pistons!

סומסום
סומסום
24 בדצמבר 2016 5:28
Reply to  Acheshin

השינוי בחמישיה נתן לטוביאס בעיטה בתחת, והוא ענה ביג טיים.
ביכולת כזו אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה בליגה. זה משחק מומנטום לקבוצה כולה, שהראתה מה שאנחנו מחכים לו מאז הפלייאוף האחרון.
עדיין יש הבעיה הנוראית של אנדרה בדקות האחרונות – היה עצוב (ועלוב) לראות את סטיב קר הגדול מנסה ומצליח למצוא דרך להאק-א-דראמונד בתוך 2 הדקות האחרונות, בלי לחטוף על זה קליעות וכדור. מהלך שמנצח לו את המשחק בתכלס.

רן הנרגן
רן הנרגן
24 בדצמבר 2016 6:01
Reply to  סומסום

לנוכח היכולת שהציגו היום המאזן שלהם ממש מאכזב. לא ראיתי הרבה משחקים שלהם אבל ברור שהמאמן שלהם לא מצליח להביא אותם מרוכזים להרבה משחקים.

האק א דרמנונד הפתיע אותי, הוא היה מיותר ביתרון של 5 נקודות. ההגנה של ג"ס בהחלט יכלה לעכב את דטרויט חלק גדול מ 17 השניות שהיו להם וגם עם הוחלט לבצעה האק, הוא היה מהיר מדי.

בכל מקרה זה לא מה שהבטיח את הניצחון אלא הדבקות של קלי בחוקי הסטאטיסטיקה שאומרים לאין קשר בין 6 החמצות רצופות לסיכוי של השחקן לקלוע בפעם השביעית.

סומסום
סומסום
24 בדצמבר 2016 6:26

חוסר היציבות היא תולדה של שתי החוליות המרכזיות – הפוינט גארד, שפסיד את רבע העונה הראשונה, ועדיין לא ממש שם. וכמובן הציר שעליו נסמך כל המשחק.
זה מגיע לשיא בקלאצ', כאשר קבוצה שלמה לא יודעת אם הסנטר שלה משחק, ואיך לשחק עליו.

גיא
גיא
24 בדצמבר 2016 5:28

יוסטון מצליחים (שוב) להפיח חיים במשחק שכבר היה גמור.

גיא
גיא
24 בדצמבר 2016 5:29
Reply to  גיא

נגד ממפיס של השנה, זה פחות פשוט…

זיו
זיו
24 בדצמבר 2016 5:31

יופי קינגס.
אחלה רבע רביעי.
טיי לאוסון,טמפל וטוליבר היו האקס פקטור.
הקינגס ברצף של שלושה נצחונות!

גיא
גיא
24 בדצמבר 2016 5:37
Reply to  זיו

אם פורטלנד מפסידים לספרס, אז הקינגס בשוויון במקום ה-8 עם הנגאטס (בתנאי שאלו מנצחים את אטלנטה)

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
24 בדצמבר 2016 5:36

חזרנו למשחק נגד הקבוצה הגרועה בליגה עם רצף שלשות של בלדסו, מרקיז ובוקר. תנו בכפיים! (כי בהמשך רבע רביעי ולא תהיה עוד הזדמנות לעשות זאת).

גיא
גיא
24 בדצמבר 2016 5:39

אנחנו בפיגור נק'. מול הסיקסרס. בבית. וכמו שכתבת – הרבע הרביעי עוד לפנינו.
כפיים?!)-:

דובי
דובי
24 בדצמבר 2016 5:41
Reply to  גיא

שמחות קטנות, מייעצים לך עמיר בניון ומיכה שטרית

גיא
גיא
24 בדצמבר 2016 5:47
Reply to  דובי

אתה זוכר שאי פעם בתחילת שנות ה-90', כשהיינו קצת יותר צעירים, פורטיסחוף הגיעו להופיע בנהריה?

המסר שלהם?
"רד מעל מסך הטלוויזיה שלי."
רק אני טמבל, נשאר תקוע עם הסאנס…

דובי
דובי
24 בדצמבר 2016 6:04
Reply to  גיא

הידעת, אך לפני שבוע פורטיס הפסיק לצעוק לי בראש אינקו אינקו אינקו אינקו וסוף סוף צרח בטור!
ובא לציון גואל.

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
24 בדצמבר 2016 5:38

שמח על הנצחון של ממפיס. העניין עם השלשות הופך כבר לקרקסי, מוגזם וקיצוני. יש גבול.

סומסום
סומסום
24 בדצמבר 2016 5:39

טורונטו קבוצה טובה. פשוט קבוצה חזקה עם ספסל עמוק, אני לא זוכר מתי ראיתי אותה קורסת, אפילו בסטרצ'ים בתוך משחק. משחק לא רע ביוטה.

ולמה אטלנטה בהרכב כ"כ חסר? הארדווי, דוויט הווארד, קורבר – איפה הם?

מנחם לס
מנחם לס
24 בדצמבר 2016 5:43

אני קופץ ממשחק למשחק אבל כתבתי שני פוסטים בזמן שהסתכלתי. מה שראסל ווסטברוק עשה צריכים למסגר

מנחם לס
מנחם לס
24 בדצמבר 2016 5:45

אף אחד לא חייב להאמין לי אבל לוולטון אין מושג בניהול משחק. ממש אנטי.

גיא
גיא
24 בדצמבר 2016 5:55

לאמביד מהסיקסרס יש לא מעט כישרון. עכשיו הוא צריך ללמוד לעזוב את אזור הנוחות שלו, וללמוד לשחק כמו סנטר אמתי. אם הוא ילמד לנצל את הגודל, את האתלטיות, ואת הזריזות שלו, במשחק הפוסט –
הוא יהפוך לשחקן מפחיד. כיום גבוהים מנוסים מצליחים לערער את משחקו (ע"ע טייסון צ'אנדלר)

גיא
גיא
24 בדצמבר 2016 6:00

אמביד + אוקפור + נואל = 10 רב' ב-47 דקות משחק.

טייסון צ'אנדלר = 9 רב' ב-21 דקות משחק.

(35 – 24 לסאנס ברב')

סומסום
סומסום
24 בדצמבר 2016 6:09

אין לכם מה לדאוג, גיא.
פילי אלופה בלבעוט בדלי. בפחית, לא יודע איך המשחק שם הערב.

אני עם יוטה-טורונטו, משחק לגמרי לא רע. וקפיצות לדנבר-אטלנטה, משחק שקול בגלל הרכב מאוד חסר של ההוקס.

Ghost Rider
Ghost Rider
24 בדצמבר 2016 6:16

Winning & Crying in San Francisco

סומסום
סומסום
24 בדצמבר 2016 6:28

לאורי היה מדהים הערב, מחסל את יוטה.
אטלנטה תנסה לגנוב את זה בדנבר. אבל נראה שיהיה ספליט.

סומסום
סומסום
24 בדצמבר 2016 6:32
Reply to  סומסום

אוווו, אטלנטה ממש הולכים לגנוב את זה.
הצליחו לסגור מ-8 הפרש בדקה.
ויילכו לבאזר ביטר, נקודה לדנבר.

סומסום
סומסום
24 בדצמבר 2016 6:34
Reply to  סומסום

מילסאפ לקו.
ויישארו 6 שניות לדנבר.

סומסום
סומסום
24 בדצמבר 2016 6:38
Reply to  סומסום

גנבו את זה! צ'נדלר החטיא מתוך הצבע.
ממצב של 108-100 לדנבר, ההוקס חזרו, הכל מהקו, כולל טכנית למאמן דנבר. שעולה להם במשחק.
המזרח מצליח לצאת מהערב הזה בסדר, אחרי הנפילות של בוסטון ומיאמי.

הייט-אשברי
24 בדצמבר 2016 8:11
Reply to  סומסום

ועדיין 4 :3 למערב .

סומסום
סומסום
24 בדצמבר 2016 8:30
Reply to  סומסום

ועדיין 3:4 לקאבס.

הייט-אשברי
24 בדצמבר 2016 9:20
Reply to  סומסום

מה הקשר ? העלית את נושא המאזן בין הקונפרנסים .
וממתי אתה אוהד של הקאבס ?

סומסום
סומסום
24 בדצמבר 2016 6:49

ספרז בקלילות עם פורטלנד. יכול להיות שפאטי מילס עדיף להם מטוני פארקר? הערב נראה ככה.

והבשורה הגדולה מכיוון דאלאס – נוביצקי חזר, ובכושר. עם 17 במחצית באחוזים מצוינים. יכול להספיק מול הקליפרס, בלי גריפין ופול.

סומסום
סומסום
24 בדצמבר 2016 7:56

דירק לא חוזר. אלה היו דקות מוגבלות אני מניח.

ובכל זאת דאלאס הולכת לנצח בבאזר ביטר.

סומסום
סומסום
24 בדצמבר 2016 7:59
Reply to  סומסום

וואו!

הריסון בארנס בקליעה קשה ממש, דאלאס עם 2.
לקליפרס נשארו 4 שניות, בלי טיים אאוט, והם רצים לחדש מתחת לסל.

אבל –
איכשהו ריק קרלייל דווקא, מבקש מהשופטים טיים אאוט וחוזר בו, או משהו כזה –
זה מספיק כדי לעכב את המשחק ל-15 שניות, בהם דאלאס מספיקים להיערך על המגרש.

תחבולה של שועל ותיק.

הקליפרס לא מצליחים לייצר התקפה. נצחון לדאלאס.