אירועי דיומא – 22.12.2016 / רועי ויינברג

כדורגל:

סרייה איי – מחזור 18:

21:45-פיורנטינה-נאפולי (ספורט 2). המשחק המעניין של הערב. פיורנטינה במקום השמיני ורחוקה יחסית מהקרב על המקומות לאירופה (6 נקודות מהמקום השישי, 9 מהמקום השני) ואילו נאפולי במקום השלישי ויכולה לסיים בכל מקום בין 2 ל-6. הקבוצה הבקיעה חמישייה בכל אחד ממשחקיה הקודמים ובאה לפיורנטינה בכושר מעולה, לעומת המארחת בסגול שהפסידה 3 מ-4 משחקי הליגה האחרונים. לכן נאפולי פייבוריטית, אבל יכולה להיות פה הפתעה.

21:45-רומא-קייבו ורונה (ספורט 2). משחק בין רומא שהתרחקה מהאליפות עם ההפסד ליובנטוס (ולא שיחקה מאז) וקייבו, קבוצת אמצע הטבלה שניצחה את שני משחקיה האחרונים. היא חלשה בהרבה מהג'ילארוסי, שצפויים לנצח בקלות יחסית.

21:45-פלארמו-פסקארה. משחק בין 2 הקבוצות האחרונות בליגה. רמה גבוהה לא תהיה פה, אבל מבחינת כל אחת מהן זאת הזדמנות יקרה מפז לניצחון ולהגעה לכמות נקודות דו ספרתית. סביר מאוד שנראה את שתיהן מגיעות לסרייה בי במאי, בהתחשב במרחק של 11 נקודות בין פלארמו, הלפני אחרונה, והמקום ה-15, אבל עד שהן לא ירדו רשמית זה לא נגמר.

21:45-קליארי-ססואולו. עוד שתי קבוצות שנמצאות בצד הלא נכון של הטבלה. קליארי במקום ה-15, ססואלו ב-16 ושתיהן רחוקות מהקו האדום אבל יכולות להגרר אליו. הן עדיין יכולות לסיים באמצע הטבלה, אבל לקליארי וההגנה המחוררת (ספגה 39 שערים ב-17 משחקים) יהיה קשה להבטיח השארות בליגה בקצב הזה.

21:45-סמפדוריה-אודינזה. משחק בין מקומות 11 ו-13. לא מעניין במיוחד על הנייר, אבל יכול להתפתח למשהו שכולנו נדבר עליו מחר.

21:45-טורינו-גנואה. עוד משחק אמצע טבלה בין מקומות 9 ו-12. לא משהו ששווה לכתוב עליו הביתה.

כדורסל:

יורוליג – מחזור 14:

19:00-גלאטסאריי (9-4)-אנדולו אפס (7-6) (ספורט 5+לייב). משחק לא מאוזן במיוחד בין גלא, אולי הקבוצה החלשה במפעל, ואנדולו החזקה ממנה. אפס אמורה לנצח בקלות בדרבי הטורקי, כשהוניקאט ושות' עדיפים בהרבה על שחקני גלאטסאריי. גם בליגה, אפס המדורגת הבכירה מבין השתיים שעדיין לא נפגשו העונה.

20:00-ז'לגיריס קובנה (8-5)-אוניקס קאזאן (9-4) (ספורט 5+לייב). משחק תחתית. קובנה משחקת מהר וקולעת כמעט 82 נקודות במשחק, אבל סופגת טיפה יותר. הם עדיפים על הוואן מן שואו של קית' לנגפורד, מלך הסלים של המפעל, בקאזאן. יכול להיות שלנגפורד יתפוצץ וינצח מול ההגנה החלשה של קובנה וזאת ללא ספק תהיה התקווה הגדולה ביותר שלהם, אבל זה לא משחק שצריך לעקוב אחריו יותר מדי.

20:00-הכוכב האדום בלגרד (8-5)-ריאל מדריד (4-9) (ספורט 5+לייב). הסרבים עוד יכולים לעלות איכשהו ונהנים מעונה טובה של אוגנן קוזמיץ' (9 נקודות, 8 ריב' ו-1.1 חט' במשחק) אבל קשה לראות אותם מנצחים את ריאל שנאבקת יחד עם אולימפיאקוס, באסקוניה ופנרחבצ'ה על המקום השני בבית. כל ניצחון חשוב לכל אחת מהרביעייה הזאת, ולכן ריאל לא הולכת לוותר על המשחק הזה.

21:00-באסקט באמברג (9-4)-אולימפיאקוס פיראוס (4-9) (ספורט 5+לייב). סיפור דומה למשחק הקודם. באמברג רחוקה מהעלייה ועם המאזן הגרוע במפעל כרגע, אולימפיאקוס עדיין נאבקת על הביתיות בהצלבה. די ברור מי תנצח.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 4 תגובות

  1. נטע ריבקין, אחת הספורטאיות הגדולות בתולדות ישראל (מדליית ארד באליפות עולם, גמר אולימפי+סיום במקומות 14 ו-13 המכובדים ב-2 אולימפיאדות אחרות) הודיעה על פרישה. מגיע לה הרבה כבוד.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט