לברון מארח את אנטטקומפו, "הגבה" פוגש את "הצ'יטה" ועוד 6 משחקים בליל רביעי \ עידן עופר

 

לא עוד לילה רגוע של משחקי יום רביעי מצפה לנו. מכונת הטריפל דאבל נגד "הגבה", לברון נגד המפלצת היוונית, דניס מול ריקי ועוד כמה מיקירי המערכת, חבל על הזמן, יוצאים לדרך.

תוצאת תמונה עבור ‪lebron vs jiannis‬‏

קליבלנד קאבלירס (6-20) – מילווקי באקס (13-13) 02:00 / MBK

למי שחושב שהוא נמצא בפריוויו של יום שלישי אני מציע להרגע , זה נכון הקבוצות שיחקו אתמול אבל איך אמרה סקרלט אוהרה – מחר יהיה יום חדש

אמש הקבוצות ניפקו משחק מעולה במילווקי כשקליבלנד מנצחת בהארכה 108-114

טיירון לו לא וויתר על המשחק ולברון + אירווינג שיחקו מספר דקות גבוה יחסית לעונה רגילה

על פניו מילווקי קבוצה רעננה וצעירה יותר אמש הם מחקו פיגור של 20 לפני שהפסידו

למילווקי יש מאץ אפ טוב מול הקאבס והמשחק הערב תלוי בכמות הדקות של כוכבי קליבלנד

JR סמית וקווין לאב עשויים להעדר מהמשחק

מילווקי יגיעו באטרף , ריח חריף של ניצחון ירוק באוויר אבל קליבלנד לא קבוצה שאוהבת להפסיד בבית ( 2-13 )

הימור ? קליבלנד פצועה וחבולה , מילווקי רעבה ואף על כן הלברונ'ס ב 8.

אטלנטה הוקס (14-14) – מינסוטה טימברוולבס (8-19) 02:30

2 מהקבוצות המאכזבות של העונה נפגשות לראשונה העונה כאשר שתי הקבוצות רוצות וחייבות ליצור המשכיות לניצחון הקודם שלהן. אטלנטה מגיעה למשחק שהאוורד בספק ( פציעה בגב ) לאחר שגם לא שיחק בניצחון הצמוד על אוקלהומה סיטי ועם הרבה שינויים וניסויים ברוטצייה. קנת' בייזמור וקייל קורבר ירדו לספסל ובמקומם קודמו לחמישייה טים הארדווי ג'וניור ות'אבו ספולושה. ההוקס אמנם השתפרו עקב השינויים בחמישייה וניצחו 4 מתוך ששת המשחקים האחרונים אבל המפתח לניצחון הלילה הוא דניס שרודר. בעשרה משחקים האחרונים הוא מעמיד ממוצעים מעולים של 21.6 נק' ו-7.8 אס' למשחק, כשהשיא היה במשחק האחרון נגד אוקלהומה בו קלע 31 נקודות מול ראסל ווסטברוק.

אל מול הקבוצה של מייק בודנהולצר תגיע הקבוצה המבטיחה והמאכזבת של הליגה. הזאבים היו אמורים להתחרות על מקום בפלייאוף אך במקום הם נמצאים במקום ה-13 במערב, הרחק ממקום המוביל לפלייאוף. בניגוד להוקס, מינסוטה מגיעה למשחק לאחר 2 ניצחונות בלבד בשבעה משחקים האחרונים. זה לא שהפוטנציאל לא שם. 3 שחקנים מתחת לגיל 22 עם לפחות 20 נקודות למשחק מראים על הפוטנציאל העצום שיש לקבוצה להציע. הבעיה היא בעמדת הרכז. ריקי רוביו שפותח וקריס דאן שעולה מהספסל מייצרים ביחד 11.3 נק' ו-9.4 אס', נתון רע לכל הדעות. לא ניכנס לשאלה אם צריך להעביר את רוביו לספסל או לקבוצה אחרת אבל מינסוטה ובעיקר המאמן שלה, טום ת'יבודו יצטרכו למצוא פיתרון לבעיה המרכזית של הקבוצה.

ניחוש מושכל: האוורד כנראה ישחק וכך יהיה מי שישמור כראוי את קארל אנטוני טאונס, החלק המשמעותי במשחק של מינסוטה. ההוקס ב-13.

תמונה קשורה
השלישייה הגדולה של הזאבים. אבל מה עם שאר השחקנים?

דטרויט פיסטונס (16-14) – ממפיס גריזליס (12-18) 02:30 – שידור בספורט 5 לייב / MBK

המשחק משודר הערוץ הלייב לנוחיותם של סומסום ,האשך ואריק חשין

הפיסטונס מגיעה למשחק ברצף של 3 הפסדים כולל סטירה מצלצלת מול הבולס

בכלל דטרויט ספגה 113.3 נק' ב-3 ההפסדים האחרונים לעומת 97.4 עונתי ( 3 בליגה )

לקבל את הדובים שמגיעה עם רצף של 3 הפסדים משלה ועוד בבית כולל הפסד אמש לבוסטון סלטיקס

בשנה שעברה המאץ אפ היה סופר מעניין וממפיס רשמה 2 ניצחונות בנקודה וב 2 על דטרויט

ממפיס מציגה כמות ספיגה נמוכה משל עצמה ( 97.2 , שניה הליגה )

המאץ מבטיח משחק בעל סקור נמוך מה שאומר ש 2 הקבוצות יהיה סביב ה 90

במזרח הצפוף כל הפסד מרחיק את דטרויט מהטופ 8 , לממפיס אוויר לנשימה מאיך שהמערב נראה אבל היא תרצה לעצור את הדימום לפני שנת החורף המסרותית של הקבוצה

המאץ אפ בין גאסול לדראמונד צפוי להיות מעניין וסטן ואן גנדי עשוי לעשות 2 שינויים בחמישייה ( לואור ואיש סמית' )

הימור ?  דטרויט תצא מהמשבר ,היא מגיעה למשחק רעננה יותר 7 לפיסטונס.

שיקגו בולס (13-14) – וושינגטון וויזארדס (15-12) 03:00

אחד המשחקים היותר מעניינים של הלילה מפגיש לנו 2 קבוצות שכל אחת מגיעה במומנטום שונה למשחק.

נתחיל דווקא מהאורחת שמגיעה במומנטום חיובי למרות ההפסד לפייסרס לפני יומיים. וושינגטון מתחילה להתאזן לאחר הפתיחה הנוראית שלה לעונה והיא עומדת על 6 ניצחונות ב-9 המשחקים האחרונים. בראדלי ביל וג'ון וול סוף סוף בריאים ונמצאים בעונה האישית הטובה בקריירה שלהם, כמה חבל שלא בטוח שזה יביא אותם לארץ המובטחת. החמישייה של "המכשפים" מאוד מאוזנת כשאף אחד לא קולע פחות מ-11 נקודות. הבעיה של הוויזארדס היא בספסל. מרכוס תורנטון וקלי אוברה הם היחידים שקולעים למעלה מ-6 נקודות למשחק, כאשר אף שחקן אחר לא קולע יותר מ-4.8 נק'. קלי אוברה צריך לקבל עוד דקות משחק ו-וושינגטון צריכה לעשות בו שימוש בהרכבים נמוכים, במיוחד מול שיקאגו שאוטו פורטר מסוגל להתמודד הגנתית עם ניקולה מירוטיץ' כאשר שיקאגו עם החמישייה השנייה. אם כבר הגענו למירוטיץ' והבולס אז בואו נדבר קצת על הקבוצה מעיר הרוחות. הבולס אמנם מגיעים אחרי ניצחון מוחץ על דטרויט אך הם לא נמצאים בתקופה טובה. 4 ניצחונות בעשרה משחקים האחרונים, תבוסה משפילה לבאקס, 95-69 ורק 4 משחקים בהם עברו את המאה נקודות. מירוטיץ' הוא אחת הנקודות החשובות בעונה הלא יציבה של שיקאגו עד כה. ניקולה הוא השחקן החשוב ביותר בספסל של הבולס, הגבוה היחיד שפותח את המגרש ומסוגל לקלוע מחוץ לקשת. ממוצע הנקודות של מירוטיץ' העונה ירד ב-3 ובמשחקים האחרונים הוא הגיע לשפל חדש. ב-2 מתוך חמשת המשחקים האחרונים של הבולס ניקולה לא שותף, מה שאולי גרם לשיפור ביכולת שלו במשחק האחרון מול דטרויט בו קלע 13 נקודות לאחר הרבה זמן שלא הציג יכולת טובה.

ניחוש מושכל: וושינגטון במומנטום חיובי, שיקגו לא הפסיקה להפסיד בתקופה האחרונה ולמרות שהיא משחקת בבית היא תפסיד ל"מכשפים" הלילה. וושינגטון ב-5.

תוצאת תמונה עבור ‪nikola mirotic‬‏
מירוטיץ'. שחקן מפתח מהספסל בשביל הבולס.

ניו אורלינס פליקנס (20-10) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (12-16) 03:00 / ולדי קוגן

על פניו לא מדובר באחד המשחקים הטובים שיש, אבל כששני הסקוררים הטובים בליגה(ראס עם 30.9 למשחק, גבה עם 29.6) נפגשים אנחנו יודעים שנקבל כדורסל איכותי. נתחיל במארחת שמאזנה נראה יחסית לא גרוע, אבל כשצוללים פנימה רואים שהנצחונות הושגו בעיקר נגד קבוצות כמו פיניקס, פילי לייקרס ועוד שאריות. נכון שהיו פה ושם הבלחות בדמות נצחונות על אינדיאנה ובוסטון, אבל הפליקנס הם עדיין אנדרדוג במרבית המשחקים שהם משחקים בהם. מה שמצחיק שהמאזן שלהם במשחק השני של בק טו בק הוא טוב יחסית למאזן הכללי שלהם(5-3 במשחקים כאלה). אנטוני דייויס ממשיך להיות זה שסוחב את העגלה עם כמעט 30 נק', 11 ריב' וכמעט 3 חס' למשחק. מלבד גבה יש עוד 4 שחקנים שקולעים בספרות כפולות, כשבעיקר צריך לציין את הולידיי שחזר אחרי היעדרות ותורם 14.4 נק' למשחק ב-15 משחקים ששיחק עד כה. תוך כדי שאני כותב את הפריוויו אני רואה בזווית העין את טבלת המערב ורואה שהפליקנס במרחק סביר של 3.5 מפורטלנד השמינית. אז אולי העונה עוד לא אבודה?. בוא נתחיל בלנצח קבוצות איכותיות ואז נדבר. היום יהיה לא קל.

ומקבוצה אחת שנשענת על סופרסטאר לאחרת שתלויה בסופסטאר שלה תלות מוחלטת. ראסל ווסטברוק אמנם לא מרביץ טריפל דאבלים בקצב של תחילת העונה, אבל עדיין נותן תצוגות שמשאירות אותך בהלם. ראס סוחב את הקבוצה על הגב, אבל הבעיה היא שבמשחקים צמודים הוא לא רואה בעיניים, ולפעמים מקבל החלטות שלא בהכרח מועילות לקבוצה, כשאני אישית זוכר 5 משחקים צמודים שראס ניסה לנצח ונכשל במשימה. העובדה שאולדיפו פצוע ולא ברור מתי ישוב לפעילות, רק תגביר את התלות הגבוהה ממילא בווסטברוק. אולדיפו נותן עונה לא רעה בכלל עם 16 נק למשחק, ובלעדיו ההתקפה הלא מדהימה בלשון המעטה(106 נק למשחק, מקום 10 בליגה) תתקשה לספק תוצרת. ולפני שאני שוכח, חייבים לתת מילה טובה לסטיבן אדאמס שהרים את עצמו בזמן האחרון, ונותן בחודש דצמבר 13.5 נק ו-7 ריב למשחק, ומאייש בצורה מצוינת את הצבע. גם קנטר מספק תוצרת עם 12.5 נק', 6' ריב וכמעט חסימה למשחק ב-19 דקות בלבד. ואם קנטר מסוגל להרים את עצמו בהגנה, אז באמת הכל אפשרי.  מבט בטבלה ואנו רואים שהקבוצה מאיישת בנוחות את המקום השביעי, עם מרחק בטחון של 4.5 משחקים מהמקום התשיעי הנורא מכל, אבל גם 4.5 משחקים מפרידים בינינו לבין המקום השלישי. יש על מה להילחם.

תחזית: ניו אורלינס בבק טו בק יבואו עייפים, מה גם שהקבוצה של עבדכם הנאמן משחקת. אוקלהומה בדו ספרתי.

יוטה ג'אז (11-18) – סקרמנטו קינגס (17-11) 04:00

אי של יציבות מול חוסר יציבות ( משווע יש לומר ), אלו הן הקבוצות במשחק הלילה. סקרמנטו מגיעה לאחר ניצחון צמוד על פורטלנד עם 55 נקודות ודקות אחרונות עצבניות במיוחד של בוגי קאזינס שאלמלא המחצית השנייה האדירה שלו הקינגס כנראה לא היו מתקרבים לנצח את המשחק. אל מול החוסר יציבות של הקינגס עומדת הקבוצה של קווין סניידר שנמצאת במקום החמישי במערב הלא פרוע השנה שמגיעה אחרי הפסד צורם משהו לגולדן סטייט. העובדה שדרק פייבורס לא שיחק ביותר ממחצית המשחקים העונה מייצרת עוד יותר התפעלות מהאיכות של הג'אז. עדיין לא ברור אם רודני הוד ישחק הלילה אחרי שיצא ולא חזר מהמשחק נגד גולדן סטייט, עובדה שבטח נותנת תקווה לדייב ייגר שהוא יכול לנצח הלילה. קשה לראות את סקרמנטו מנצחת הלילה, כאשר מלבד עמדת הסנטר יוטה עדיפה בכל עמדה וגם בעמדת הסנטר יש לה יתרון הגנתי לא קטן בדמות רודי גובר.

ניחוש מושכל: 2 הקבוצות בבק טו בק, יוטה בבית והיא הרבה יותר טובה בכל פרמטר אפשרי ובמיוחד בהגנה, הג'אז ב-10.

תוצאת תמונה עבור ‪demarcus cousins‬‏
יקיר המערכת ודני איינג', דמרקוס קאזינס.

פיניקס סאנס (20-8) – יוסטון רוקטס (8-21) 04:00

ג'יימס הארדן VS דווין בוקר. אולי עוד כמה שנים זה באמת יהיה דו קרב ששווה לקום אליו, אבל עד נאלץ להסתפק בהפתעה העונה, יוסטון VS אוסף השחקנים שעדיין לא התחבר ממדינת הקקטוסים. קבוצת ההתקפה השנייה בטיבה בליגה מגיעה אחרי הפסד כואב לסן אנטוניו בלילה האחרון, הפסד שקטע רצף של 10 ניצחונות. יוסטון נמצאת במקום הרביעי במערב עם אותו מאזן של השלישית, הקליפרס והיא חייבת לנצח את המשחק הלילה על מנת להישאר צמודה עד למשחק ביניהן ב-30 לחודש, משחק שיכול לתת יתרון לא מבוטל להמשך הדרך. פיניקס מגיעה למשחק שהיא ממוקמת בתחתית המערב, שנייה רק לדאלאס האומללה. הסאנס מדורגים במקום השלישי מהסוף בספיגת נקודות ומלבד דווין בוקר שהשתפר כצפוי העונה אין להם יותר מדי מה להציע. טי ג'יי וורן חזר מפציעה ואולי זה מה שיחזיר אותם למסלול של ניצחונות אך לא סביר שזה יקרה מול הרוקטס.

ניחוש מושכל: IT'S A NO BRAINER, יוסטון ב-15.

פורטלנד טרייל בלייזרס (17-13) – דאלאס מאבריקס (21-7) 05:00 / רועי ויינברג

המצב של פורטלנד מדאיג. לא רק שהם לא בטופ 4 המערבי כפי שחשבו לפני תחילת העונה, הם במקום השמיני במערב ומרחק חצי משחק מדנבר, התשיעית, וסקרמנטו העשירית. יכול להיות שהם בכלל לא יהיו בפלייאוף וכשהם מפסידים 7 המשחקים מ-8 האחרונים קשה לראות אותם נשארים בטופ 8. מה שאמור להשתנות הערב עם חזרתו האפשרית של אל פארוק אמינו הוא ההגנה – אמינו אחד השומרים הטובים ביותר (למעשה, אחד היחידים שאשכרה שומרים) בפורטלנד, והגנה שבלעדיו ספגה 116 נקודות במשחק. זאת הבעיה של פורטלנד – בדצמבר הם ספגו 7 פעמים מעל 110 נקודות וניצחו רק בפעם אחת. ההתקפה עוד יחסית מצליחה להשיג נקודות, כשלילארד משחק נהדר ומקולום בדרך לעונה של 50-45-90.

דאלאס במצב פחות טוב. הם עדיין בתחתית ועם המאזן הכי גרוע בליגה (יחד עם פילדלפיה). השילוב של הרוקי דוריאן פיני-סמית' ליד האריסון בארנס בעמדות הפורוורד לא רע והם הצליחו לנצח 3 משחקים משבעת האחרונים, שיפור משמעותי מניצחון ארבעה משחקים מתוך ה-21 שקדמו להם. למרות זאת, הם עדיין סובלים מקשיים התקפיים וקולעים פחות מ-95 נקודות במשחק. ההגנה שלהם יחסית טובה, אבל לא ברמה שתצדיק התקפה כזאת חלשה.

מה שיכול לשחק לטובת דאלאס, לצד היתרון שיש להם על הנייר בעמדות הפורוורד, הוא העייפות של פורטלנד. בכל ארבעת הבק-טו-בקס שהיו לפורטלנד העונה וכללו הפסד במשחק הראשון, הם הפסידו גם במשחק השני. כשלילארד ומקולום שיחקו מעל 38 דקות כל אחד, ופלומלי וקראב גם שיחקו כ-36 דקות, זה יכול להשפיע. למרות זאת, אני לא חושב שזה יקרה. תצוגה התקפית טובה של לילארד ומוקלום וניצחון של פורטלנד בהפרש דו ספרתי הערב.

* תודה גדולה ל-MBK, ולדי קוגן ורועי ויינברג שעזרו בהכנת הפריוויו.

תוצאת תמונה עבור ‪damian lillard‬‏
ליליארד ופורטלנד במשחק קל על פניו.

 

לפוסט הזה יש 95 תגובות

  1. תודה על הפריוויו המושקע!

    אני מתחיל לאהוב מאוד את מילווקי. זה כנראה לא יקרה השנה (אלא אם כן מידלטון חוזר מהר לשיא כושרו). ג'בארי בדצמבר שחקן של 20 נקודות ב-52% מהשדה ב-32 דקות. העניין הוא שבבית הוא שחקן קטלני ובחוץ נוטה להעלם מעט. לכן אני חושב שההימור טוב

    בנוסף אני חושב שלברון יבוא הלילה לתת מסר למילווקי כדי שלא יקבלו רעיונות לגבי הפתעה בסיבוב הראשון של הפלייאוף. אני חושב שללברון זה משחק חשוב יותר מאשר מול גולדן סטייט. זה כמעט רצוי מבחינת קליבלנד להפסיד השנה בקריסטמס ולתת לג"ס לנפח חזה.

    לגבי מיניסוטה אני מודאג אם האוורד ישחק. החמישייה של אטלנטה שפתחה את המשחק מול OKC היא חמישייה זריזה שחושפת פאקים בהגנה ומסוגלת לתת ריצות ברבע הרביעי. הסיכוי היחיד של מיניסוטה היא שליטה עצומה בריבאונד (היא בין המובילות בליגה) והגעה לקו (קולעת באחוזים מצויינים). אני מסכים עם הניחוש רק חושב שיהיה מעט יותר צמוד. אם האוורד ישחק מיניסוטה תפתיע.

    שיקגו להערכתי תנצח הלילה. סתם הרגשה כי כבר סיכמנו שהיא הטלת מטבע…

    יוטה – סקרמנטו – שתי הקבוצות עייפות אבל הג'ז בבית אכן קבוצה קשה וכשיש עייפות משמעת וסבלנות מנצחים…

    יוסטון – פיניקס – מסכים. דנטוני מול האקסית הניצחית…

    פורטלנד – דאלאס – חושב שאולי תהיה הפתעה הלילה כי פורטלנד לעיתים מגיעים למשחקים האלו רדומים וחסרי רוח וההגנה שלה מספיק גרועה לחשוף אותה להפסד בכל יום שבגארדים לא פוגעים.

    1. אני חושב שבאקס ינצחו היום, כי גם אם קאבס ממש ירצו, קיירי ולברון שיחקו המון ולאב וסמית' לא משחקים וזה יותר מדי.
      אני לגמרי מסכים איתך שזה ממש לא יהיה להם רע להפסיד בחג המולד.

  2. תודה רבה על הפריוויו, לכל צוות הכותבים!

    אני כבר רשמתי שההיעדרות של אמינו ודאי משפיעה על ההגנה של הבלייזרס. אמינו הוא לא רק שומר טוב, הוא גם מאוד מגוון ויכול למעשה לשמור על כל עמדות 1 עד 4. כל עוד הוא ייכנס לכושר מהר, ההגנה שלהם תשתפר פלאים. השאלה כמובן, האם זה יהיה מספיק כדיי שירשמו מאזן טוב יותר ויבססו את המקום שמוביל לפלייאוף. נחיה ונראה לגבי זה.

    מה הקטע עם הבק-טו-בק של אותן הקבוצות? שמתי לב שזה קרה כבר לא פעם אחת העונה.. עכשיו זה קליבלנד-מילווקי, היה גם קליבלנד-ממפיס ושיקאגו-מילווקי אם אני לא טועה.

    1. זה נקרא Home at Home, וזה הפתרון הכי פייר לבק2בק – שתי הקבוצות אוכלות אותה ביחד. זו גם תחושה של מיני-סדרה, וכשמדובר בדרבי מזרח-מערב זה בעצם זה.

    1. יכול לעשות טוב לקליבלנד. לא רק שליגינס יקבל עכשיו עוד זמן משחק ואולי יתפתח לתפקיד של שומר קטלני בעמדות הגארד (הוא כבר שחקן הגנה מצויין), ג'יי אר לא נראה מחובר מדי או יציב העונה. יכול להיות שחזרה מפציעה ועוד אימונים בלי הלחץ של העונה הסדירה יחזירו אותו לרמה של שנה שעברה.

  3. פריביו מאיר עיניים, באמת אין הרבה מה להוסיף כי אתם פשוט רואים משחקים 🙂 למעט הסתייגות אחת –

    הדבר היחיד שהשתפר אצל דווין בוקר זה האגו שלו וההייפ סביבו. העונה השניה שלו רואה נסיגה בכל (הוא קולע מעט יותר כי הוא משחק יותר), אחוזים פחות טובים בכל הפרמטרים, והוא גם מוסיף 3 איבודים למשחק. עוד רחוקה הדרך להיות קליי תומפסון 2. אם בכלל.

    ג'יי.אר, כאמור לפני, יחמיץ משהו כמו 6 שבועות. אקסטרה עומס על השלישיה. הקאבס גם חסרים ביג מן שייתן מכות, וקבוצה כמו מילווקי חושפת את זה משחק אחר משחק.

    קווין לאב לא ודאי להערב, כנ"ל דווייט הווארד.

    אשר לניחושים – הייתי מגדיל את הצ'אנס של סקרמנטו ביוטה. בטח בהרכב הזה של הג'אז, שנראו אתמול כמו בדיחה עגומה, ולא רק בגלל היריבה האימתנית.

    כנ"ל מגדיל בשקל את הסיכוי של דאלאס. פורטלנד תעלה באטרף, מקאזינס וממצבה בכלל, אבל יש לה חולשות (55 מהן קיבלנו אתמול) שאי אפשר לשפר רק בכוח הרצון.

    והפיסטונז. מה אגיד. הרגשה של משחק שחייבים לנצח, אולי החזרה של רג'י הרסה כימיה שהתחילה להתגבש, לא יודע. בואו נראה ממה אנחנו עשויים, כי כרגע, אנחנו לא שווים פלייאוף אפילו. יאללה דראמונד מלחמה. בשנה שעברה אלה היו שני הפסדים מטורפים (סל החצי מגרש של מט ערס), הגיע הזמן לאזן.

    1. חולק עליך בקשר לבוקר. 20.5 נקודות (פר 36 דקות) ב-41.1% עדיפות לדעתי על 17.9 פר 36 ב-42.3%, במיוחד עם כל מי שמסביבו. זה מתאזן יחסית עם הפער הקטן באיבודים (0.2 איבודים יותר פר 36 דק').

  4. תודה פריוויו נהדר.
    אם לא הייתי מוגבל למשחק אחד ביום הייתי לגמרי רואה את הבאקס מפרקים היום את הקאבס.

  5. מה זו האמירה שלקליבלנד יהיה לא רע להפסיד לג"ס בעוד 4 ימים ?
    סתם אמירה בעלמא. אף אחד לא אוהב להפסיד, בוודאי לברון , בוודאי בבית . יש גם קצת יוקרה על הכף .
    כאילו מה – אם הלוחמים ינצחו הם ייכנסו לשאננות ויפסידו בגלל זה בגמר הפלייאוף ?
    ולג"ס יהיה רע להפסיד במשחק הזה ?
    בקיצור , לאף קבוצה לא נעים להפסיד – אבל לאף אחת מהן זה גם לא אסון . בסך הכל משחק אחד מ-82 , עם קצת יוקרה .

    1. מה קפץ לך הוריד הייט 🙂 לא טענתי שלברון לחש לי ברכות באוזן שזה מה שהוא מתכנן. כולה חשיבה טקטית שלי שאומרת שהפסד מול ג"ס או משחק צמוד ישאיר את הזרקורים על גולדן סטייט ושלברון התראיין בעבר ואמר שזה עושה לו טוב שמדברים על גולדן סטייט כפייבוריתית ושזה מחדד אותו. אגב לברון שונא להפסיד כל משחק? אין מה לשכתב את ההיסטוריה הוא זרק הרבה משחקי עונה רגילה בדיוק כפי שעשה במשחק שפיטר את בלאט לפני שנה. אתה מאמין שהוא עלה למשחק ההוא במטרה לנצח בכל מחיר? פליז…

      1. אני לא מבין מאיפה אתה מביא את ההשערות האלה? הם די הזויות שממפיס והלייקרס ריסקו העונה רת גולדן סטייט קרי ודוראנט עלו במטרה להפסיד? מצד אחד אתה אומר שהוא רוצה לצאת מאור הזרקורים ושנה שעברה אחרי הפיטורים המוצדקים של בלאט אור הזרקורים הופנה עליו במלואו כמויות של ביקורות לא מוצדקות, אתה כנראה שוכח את העובדה שלברון גדול יותר מהמעודון קליבלנד ואם הוא ירצה לפטר מאמן כל מה שהוא צריך הוא ללחוש באוזניו של גילברט, אני לא מאמין שקיים ספורטאי שמנסה להפסיד בכוונה זה פשוט מנוגד לכל יצר התחרותיות(לא ההנהלה).

  6. לא מבין למה באדי לא מקבל יותר דקות , 5 משחקים אחרונים ממוצע 12.5 נק ו0.619 מחוץ לקשת ועוד מדברים על טרייד להביא את בארטון מדנבר , כנל לגבי דיאלו שמקבל דקות מנפיק מספרים מצויינים , פשוט ביזיון של מאמן והנהלה .. שוקל להחליף קבוצה פשוט מיואש

  7. אין דבר יותר מעצבן מהפאמפ פייק ל-3 כדי לסחוט קליעות מהקו. שקר מוחלט, שנהיה אופנה בליגה, שחקנים מגרדים פאול בכוח.
    בעצם יש יותר מעצבן – לקבל אחד כזה מממפיס בשניה האחרונה של המחצית. שלוש נקודות מתנה.

  8. כבוד להופיע בפרווי…

    רק שהפיסטונס יופיעו… בנתיים אחרי רבע ראשון נוראי מתחילים להילחם… אבל גאסול פשוט לא מחטיא!

  9. ולגבי השידור – לא סתם שידור בספורט 5 גם השדרנים האהובים הנהדרים של הפיסטונס – ג'ורג בלהאה וגרג (ספשיל ק) קלסר.

  10. "יָקוּמוּ נָא הַנְּעָרִים וִישַׂחֲקוּ לְפָנֵינוּ …"

    אתמול הקאבס שייטו, ובסוף נדרשו לשלשה גדולה של לברון, והרבה מזל עם ההחטאה של פרקר, בשביל לנצח.
    היום נגמרו המשחקים.

  11. זה כבר נהיה כרוני.
    אתה חוצב וחוצב בפער, מוריד ל-4 עם ממפיס, וזה קשה עם העקשנים האלה.
    ואז, פוף, 8 החטאות רצופות. שמונה פוזשנים – לפח. והדובים מהצד השני, מארק גאסול. רוצח שקט.
    16 פור. ייאוש.

  12. מארק גאסול בסוף השלישי:
    31 נקודות, 11 מ-13, 2 מ-3 לשלוש. לא התנשף פעם אחת.

    בינתיים נקודה לאטלנטה ונקודה לשיקגו. ואני תקוע עם הדבר הזה.

  13. חזרנו מ-16 ל-7, לקלאצ' טיים.
    ועוד שלשה של ממפיס.
    לא בודק, בטוח שיש להם ערב יוצא דופן. ממתי ממפיס קולעת ככה מהשלוש?

    1. אין לי בעיה עם קבוצות שהולכות על בידודים –
      לפעמים זו הדרך היעילה ביותר לנצל מיס מאצ'.
      אבל שיקגו ברבע הרביעי, זה כדורסל איום ונורא.

      1. והגנה שנחתכה בצבע פעם אחר פעם עם שני המתנקשים של וושינגטון.
        הוויזארדס בערב גרוע מהשלוש. 3 ל-18.
        בצבע? 40 מ-64. שזה 63 אחוז.

    1. ההימור שלי הוא שאלטלנטה, שיקגו, ודטרויט בחוץ,
      וושינגטון ומילווקי בפנים.

      ואנחנו זוכים לסדרה של קאבס נגד מילווקי בסיבוב הראשון.

  14. דאלאס, הקבוצה שחולקת כרגע את המאזן הגרוע בליגה עם הסיקסרס,
    מובילה 30 – 20 בסיום הרבע הראשון בפורטלנד.
    אם הם מנצחים הלילה, אז להם יש 21 הפסדים העונה, ולפורטלנד שבמקום ה-8 במערב יש 18 הפסדים.
    כך שאם התוצאה נשמרת, הפער בין המקום האחרון במערב (ובליגה) לבין מקום בפלייאוף במערב מצטמצם ל-4 משחקים בלבד!

  15. למי שהיה ספק –
    בדקות האחרונות של המשחק בין הת'אנדר לפליקנס, ווסטברוק נשאר לשחק למרות הפער הדו ספרתי, וזה זעק לשמיים שהוא מחפש את הרב' והאס' הנוספים בשביל דף הסטטיסטיקה.

    1. מזכיר לי את לברון ב-2013 , שהיה נמנע מלזרוק זריקות קשות במיוחד בסופי רבע (כאלו שיש שנייה או 2 לסוף הרבע, והוא זכה בכדור אחרי החטאה של היריבה).
      הוא העדיף לשמר את ה-PER היקר, ולא לפגוע באחוזים מהשדה, על חשבון הסיכוי (גם אם נמוך) להשיג נק' נוספות לקבוצתו.

    1. mano a mano, רודי ודמרכוס.
      סקרמנטו = בידור חו"ל. עד מתי נגיד את זה. הכי הרבה ואליו פור בסקטבול, שהוא לא מי יודע, כן.

  16. קאזינס בהחטאת עונשין, סקרמנטו ב-2, בדיוק 24 שניות לסיום.
    באזר ביטר, הארכה, או נצחון סופר-חשוב לקינגס?
    הניחוש אומר יוטה, אבל יש רצון שסקרמנטו תיכנס למאבק במערב.

    1. לא ייאמן.
      עברנו 4 שניות והכל אותו דבר.
      בדרך – גובר מחטיא דאנק, הולך לקו, קולע 1.
      קאזינס על הריבאונד, הולך לקו, קולע 1.

      שוב יוטה עם מהלך אחרון…

      1. לא חשוב כמה סומסום קלע, חשוב שהקבוצה של סומסום ניצחה.
        ומהמשחק הזה סומסום לוקח את האנרגיות, המחויבות, הדברים הקטנים שלא רואים בסטטיסטיקה.

      2. שמע, שותים לי את הדם כאן, כל מי שמנסים ליצור רושם שיש תחרות במערב, אפילו יותר מהמזרח. כאלה דברים . ראית מה היה כאן אתמול.

        אז כשיש עוד הוכחות שכדור הארץ עגול דווקא – אני טורח להזכיר. פה ושם. בקטנה. בקטנטנה.

  17. דאלאס ב-24 פור על פורטלנד במחצית.
    בפורטלנד.
    החזיקו אותם על 38 נקודות. לילארד ומקולום – 5 כ"א.

    אין סוף להפתעות בליגה הזו.

  18. בוקר טוב, שתי שאלות בבקשה: איך עובדת השיטה לפיה מחשבים הפרש משחקים ( אני לא מבין איך יש הפרש של חצי משחק )?
    שאלה שנייה: מה קרא לכריס אנדרסן? ( הבנתי שהוא נפצע, אבל אני כנראה לא יודע איפה לחפש עוד פרטים )

    1. זו לא שיטה מתמטית. סתם דרך לדעת בערך איפה קבוצה נמצאת.

      לדוגמה –
      קבוצה עם מאזן 10 – 10 מובילה בחצי משחק על קבוצה עם מאזן 9 – 10 ,
      וחצי משחק אחרי קבוצה עם מאזן 11 – 10

    2. חצי משחק הוא כאשר קבוצות לא שיחקו מספר משחקים זוגי ביחד. או אי זוגי ביחד. ואז "חסר" משחק לאחת הקבוצות, לכן ההפרש יעמוד על משהו + 0.5.

      הבירדמן קרע את הצולבת בברך, גמר את העונה ולצערנו הרב מאוד גם את הקריירה.

  19. לילארד קלע 5 נקודות ב-5 הדקות הראשונות למשחק.
    והפסיק לקלוע עד החצי.
    רבע שלישי – קולע 20 נקודות.

    והוא הדבר הכי יציב בבלייזרס.

  20. מתי הבירדמן נפצע?? הוא הרי בכלל לא משחק. ועוד שאלה למומחים במקרה של פציעה כזאת השכר שלו מכבד על התקציב של הקבוצה או שהביטוח משלם את זה, והוא משוחרר מהקבוצה?

      1. מראש החוזה לא השפיע על הגמישות של הקבוצה בכל הנוגע לתקרת שכר (הם מעל לתקרה, והוא נכנס על חוזה מינימום לשחקן וותיק).

          1. אני לא יודע איזה ביטוח היה על הבירדמן.
            יש שחקנים שחברות הביטוח מסרבות לבטח (הדוגמה המוכרת ביותר הוא סטודומאייר),
            ובכל מקרה, הקאבס לא יקבלו "פיצוי" על מס המותרות אותו הם ישלמו.

  21. לא הייתי רוצה להיות אוהד דאלאס העונה.
    זה הולך להיות הפסד איום ונורא לפורטלנד לא טובה, אחרי 24 הפרש במחצית.
    ממש חרקירי, קליעות קשות מאוד ברגעי הקלאצ', במקום לעשות מה שעבד בחצי הראשון.

  22. הגנה טובה של דאלאס מרוויחה את הכדור האחרון, הוצאת חוץ.

    ואז דרון וויליאמס מוציא את החוץ, כשאתה הולך לנצחון, ישר לידיים של פורטלנד.
    אנפאקינגביליוואבל.

    זה טקנינג כשאתה לא רוצה לעשות טנקינג.

  23. פורטלנד צריכה להיות באמת במשבר, אם גם את המתנה הזו הם לא לקחו.
    נצחון ראוי לדאלאס.

    וגם תצוגת תכלית עבור הקאבס – קחו את דרון וויליאמס.
    אין לו עם מי לשחק בדאלאס, יש לו צ'אנס לטבעת, אתם צריכים באק-אפ לקיירי, והשכר שלו – 9 מיליון לעונה אחת – נכנס בול בתלוש הקניה של ורז'או.

  24. דווקא מתאים לי פורטלנד לסיבוב ראשון בפלייאוף . אמנם גם המלכים יריבה נוחה – רק שבוגי יכול פתאום להשתולל ולפצוע מישהו . וגם מאט בארנס שרוט .

    1. צודק לגמרי, פורטלנד זה גולדן סטייט לעניים (מאוד). תהיה סדרה יפה בלי שום חשש לפגיעה בציפוי.
      המסלול הקל שלך הוא פורטלנד, ממפיס, קליפרס.
      המסלול הקשה – אוקלהומה, יוטה/ יוסטון, סן אנטוניו.

    2. זה משעשע שאתה מתלונן על חולשת המזרח, ואז מתלבט, איזו נמושה תתאים יותר לגולדן סטייט בסיבוב הראשון של הפלייאוף.

      (פורטלנד, דנבר, סקרמנטו – שיקגו, מילווקי אטלנטה. די ברור למי תהיה עבודה קשה יותר בסיבוב הראשון)

      1. וגם אינדיאנה או בוסטון או שרלוט – לא הליכה בפארק. הייתי רוצה להגיד גם דטרויט, אבל אנחנו נכון להרגע לא שם בכלל.

        תשמע, אם אלי הכדורסל רוצים לעשות קצת איזון, איחלתי לדאבס את יוסטון סיבוב ראשון. זה לא יקרה כנראה, אבל בתור חלופה – אוקלהומה. עם אולדיפו חזרה, ואולי אחרי טרייד עסיסי בקרוב. לא יהיה להם צ'אנס גדול, אבל תהיה סדרה גדולה.

      2. אין כל סתירה . פורטלנד בירידה גדולה . אבל כבר השביעית במערב שווה לכל הפחות לשלישית במזרח , שלא לדבר על אלה במערב שממוקמות 6 ומעלה . תסתכל על השמות , על המאזנים , ותבין לבד .

        1. כשג"ס תקבל בסיבוב השני את ממפיס , יוטה או הקליפרס , וקליבלנד תטייל מול שיקאגו , אינדיאנה או שרלוט , אולי תתחיל להבין .
          שלא לדבר על הגמרים האיזוריים .

  25. פורטלנד זו תרמית פונזי.
    התדמית שלהם התפתחה בסוף העונה שעברה והתעצמה בפלייאוף כקבוצה שתמרר את חיי ג"ס לעומת הטיול בפארק של לברון.
    ראינו בשנה שעברה ורואים עכשיו שזו קבוצה פיקטיבית, קוראים לזה חברת שלד בתחום הפיננסים? אולי חברת קש

כתיבת תגובה

סגירת תפריט