פירמידת יום שלישי / יונתן שגב

לכולנו יש גורל. כך לפחות אני מאמין. אני לא מאמין שלם בגורל, אני מאמין שאנו כן שולטים בעתידנו, אך אני גם מאמין שיש דברים מיסטיים הקורים לנו, ואיננו יכולים לעשות דבר בעניין.

יודעים מה הגורל שלי?

לקבל 11 משחקים בפריוויו. יום רביעי, יום שלישי, החלפה של יום – זה לא משנה – אני את אחד-עשר המשחקים שלי אקבל.

אני מתנצל, אך אין בידי הזמן או הדיו במקלדת בכדי לכתוב על כל המשחקים את הפסקה הראויה להם. לכן, חשבתי על פתרון יצירתי/עצלני (בחרו בעצמכם) – נעשה את המשחקים בצורת פרמידה; כלומר, פרט למשחק אחד שלא אכתוב עליו יותר מכמה מילים בודדות, אניח את המשחקים בקומות כשככל שעולים במעלה הפירמידה, המשחקים "נחשבים" יותר ובהתאמה יש עליהם יותר מלל.

מקווה שהבנתם, בואו נתחיל.

 

 

מתחת לפירמידה: 

2:00 ניו אורלינס פליקאנס (20-9) – פילדלפיה (20-7)

המשחק יכול להיות אמנם צמוד, אך כששתי הקבוצות נמצאות בתחתיות הקונפרנס שלהם, זה המשחק הכי פחות מעניין. בכל זאת, אם אתם רוצים לצפות בו, המצ'אפ בין אנטוני דיוויס לג'ואל אמביד יכול להיות מעניין.

 

בקומה הראשונה:

2:00 שארלוט הורנטס (13-15) – לוס אנג'לס לייקרס (19-11)

 שתי הקבוצות כבר חוו תקופות טובות יותר השנה, כשהלייקרס באים אחרי שגדעו לפני שני משחקים (נגד פילי – גם כן דרך) רצף של 9 הפסדים רצופים. הם יתרצו בכך ש"דיאנג'לו פצוע". גם הלילה, אגב, הוא בספק. כרגע הקבוצה של לוק וולטון חזרה למקומה הטבעי – אם אתם שואלים אותי – בספוט ה-11 של המערב.

גם ההורנטס לא באים מתקופה טובה מאוד כשגם הם קטעו רצף הפסדים במשחקם האחרון (ניצחון מול אטלנטה), אך אין ספק שעם ראסל או בלעדיו, הצרעות פייבוריטיות לניצחון וזו לא תחשב עקיצה.

2:30 טורונטו ראפטורס (8-19) – ברוקלין נטס (19-7)

קבוצות בעלות מאזנים הפוכים כמעט, מקומות הפוכים (2 מההתחלה ו-2 מהסוף) וגם עתיד הפוך, כך נראה לפחות. באופן לא מפתיע, גם המומנטום הפוך כשהראפטורס משייטים עם 2-8 ב-10 האחרונים, ונראה שגם השנה יש לא רק אחת שהבטיחה את מקומה במזרח, אלא שתיים. ברוקלין אפורה מתמיד, 7-3 ב-10 האחרונים, 2 הפסדים…. מבאס להיות אוהד הנטס בהווה. אבל היי לפחות, יש את ג'רמי לין.

2:30 מיאמי היט (19-9) -אורלנדו מג'יק (17-12)

הדרבי של פלורידה ממוקמם בתחתית הפרמידה, בעיקר בגלל הקבוצות שבו. לשתי הקבוצות סיפור דומה אך שונה; שתיהן מתאמצות להוציא מה שאפשר מהסגל המוגבל שלהן, אך, הן פשוט מוגבלות.

עם זאת, בעוד שבמיאמי הגלגל פשוט עשה את שלו וכרגע הם בתחתית אחרי שנים מוצלחות, אורלנדו לעומת זאת פספסו הזדמנות שתחזור רק עוד כמה שנים להכין קבוצת פלייאוף. חבל. מהלכים מטופשים של ההנהלה מנעו מאיתנו מילווקי חדשה.

5:30 סקרמנטו קינגס (17-10) – פורטלנד טרייל בלייזרס (16-13)

המשחק הזה מאוד גבולי בין הקומות, אך הכושר של הקבוצות של המשחק הבא – העליון על זה של הקבוצות הנ"ל – הכריע את הכף. שתי הקבוצות לא מצליחות להתרומם כרגע, כשבעוד מהקינגס אנו כבר רגילים להיות גרועים בכל שלבי העונה, מפורטלנד אפשר להביע אכזבה זהירה. כן, גם בשנה שעברה דברים התחברו מאוחר יותר במהלך השנה, אך אין זה מעיד על שנה זו. אני מאמין שעדיין נראה אותם בפלייאוף, אך נראה שהחוזים שתהינו אם הם מופרכים אכן יתגלו ככאלה.

הם עדיין הפייבוריטים הברורים למשחק.

 

 

בקומה השנייה:

5:30 לוס אנג'לס קליפרס (8-20) – דנבר נאגטס (16-12) – שידור בערוץ הספורט

הקליפרס מגיעים להתמודדות הזו כשהם עדיין לא הצליחו לייצב לחלוטין את הספינה. הם ממוקמים כרגע במקום ה-4 במערב כשיוסטון עקפה אותם בסיבוב. היכולת עדיין לא משכנעת כמו שהייתה בשנה שעברה כשהם עושים לעצמם חיים קשים מאוד עם ניצחונות ב-5 נק' או פחות על מיאמי, פורטלנד ואורלנדו – לא בדיוק מאריות הליגה – רק בחמשת המשחקים האחרונים. בנוסף, הם חוזרים מטיול בבירה בו הם הפסידו להצגה של בראדלי ביל והקבוצה המקומית.

מולה תתמודד הדנבר נאגטס, שכל מה שיש לי להגיד עליה סובב בעיקר בשלושת הניצחונות הרצופים שבהן היא מחזיקה – דבר לא מובן מאליו לקבוצה שהייתה עם כ-35% הצלחה לפני הרצף הזה. הנאגטס נמצאים רק חצי משחק מאחורי הטרייל בלייזרס, שאותם הם ניצחו בצורה מרשימה ברצף המדובר. הם מנצחים בעיקר בהתקפה ברצף הזה – לא משהו חדש – ונראה איך הם יתמודדו עם קבוצה שעליונה עליהם בשני צידי המגרש.

יהיה מעניין.

 

3:00 מילווקי באקס (12-13) – קליבלנד קאבלירס (6-19) 

לשים את האלופה בקומה התחתונה? חסר כבוד. לכן הם פה, וגם כי המשחקים בקומה לפני כנראה פחות טובים. הקאבס ממשיכים לשייט להם למקום הראשון במזרח, עם 6 ניצחונות מ-7 המשחקים האחרונים, כשהם גם מצליחים לחלק את הדקות ולתת מנוחה לשחקנים. כך יהיה גם היום עם קווין לאב שסובל מבעיה קלה בברך ונתפסו לו הריסים אז הוא ינוח הלילה.

בגדול, כל אחד בקאבס שם את מספריו ומוביל הדקות – המלך – עומד על 36 בלבד. הבעיה המרכזית של הקאבס הוא ג'יי אר סמית', שקולע באחוזים נוראיים, אך גם כאן יש סימני אופטימיות כשבשלושת המשחקים האחרונים ניכר שיפור. בקיצור, הכל ורוד ושקט אצל האלופים.

אה, נכון, יש עוד קבוצה במשחק הזה. בניגוד לקאבס, לבאקס המשחק הזה סופר-חשוב למאבק על הפלייאוף המזרחי. למשחק הזה חשיבות גדולה, מכיוון שהוא על טהרת הבית המרכזי, מה שיכול לעזור להם בשובר שוויון פוטנציאלי מול אינדיאנה ו/או שיקגו בסיום העונה. האם זה יגרום לשינוי לטובת היאניסים בתוצאה הצפויה למשחק הזה? רק אללה יודע.

 

3:00 ממפיס גריזליס (11-18) – בוסטון סלטיקס (12-15)

כאן יש שתי קבוצות שנמצאות במאבקי מקום מאוד רציניים – כל אחת בקונפרנס שלה. כרגע הגריזליס ממוקמים במקום ה-6 ובוסטון ב-3, אך אני מבטיח לכם שדיוויד פיזדייל ושחקניו הרבה יותר רגועים. למה? תוך שני הפסדים בדיוק הסלטיקס יכולים למצוא את עצמם מחוץ לפלייאוף. כן כן, מהמקום השלישי למחוץ לפלייאוף תוך יומיים באופן פוטנציאלי. המזרח מזכיר לי חבילת סרדינים, או גן בדרום תל אביב. ככה צפוף.

כמו כן, בניגוד למיקומים ובהתאם למאזנים, אני חושב שהקבוצה העדיפה – או זו שמשחקת עד עתה יותר טוב – היא אכן הגריזליס שכמו עוף החול בכול שנה הם נולדים מחדש. אני ממש מופתע שעדיין לא קרה להם "דאלאס" והם עדיין מאיימים על ראשית מרכז המערב (בהנחה שהקליפרס-יוסטון-ס"א-ג"ס הוא מועדון סגור). כרגע הגריזליס עומדים על שני הפסדים רצופים, כך שהם יהיו מעוניינים בקטיעת הרצף הזה.

בוסטון מגיעה עם רצף הפוך – שני W – אך לנשום זה הדבר האחרון שיכולים לעשות בבירת מסצ'וסטס. יש לציין שהלוח של בוסטון היה מאוד קשה שהם התמודדו עם מרבית הקבוצות בטופ הליגה (לפי המדד של basketball refernce הם ממוקמים במקום השמיני במדד המכניס את לוח המשחקים כחלק מהדירוג). הלילה, אם ינצחו את הגריזליס בחוץ, יכול לסמן משהו, כי עד עתה הסלטיקס לא ניצחו הרבה קבוצות שעליונות עליה.

משחק שיהיה מותח לדעתי.

 

 

קומה שלישית:

5:30 גולדן סטייט ווריורס (4-24) – יוטה ג'אז (10-18)

הטוענת לכתר כבר מעלה אותנו לרמה חדשה של משחקים. לא, היא לא בקומה יותר גבוהה מהאלופה בזכות עצמה. אלא בזכות יריבתה.

הג'אז, סוף סוף, כך זה נראה לפחות – יעשו את הפלייאוף. תקנו אותי אם אני טועה, אך זו הקבוצה השנייה מבין הקבוצות "מפוצצות הכשרון" "בעלות העתיד הוורוד" שדיברנו עליהן לפני כמה שנים שעושה זאת – אחרי מילווקי. אז קודם כל מברוק. כנראה – העונה עוד מאוד ארוכה, מוקדם לדבר.

בוא נראה מה הופך את הג'אז לקבוצה הממוקמת במקום ה-5 במעב לפני קבוצות כמו ממפיס, אוקלהומה סיטי ופורטלנד.

קודם כל, כמובן, שנה מס'-לא יודע-כמה-בדיוק-אבל-אולי-מאז-שת'יבודו-עזב-את-שיקגו שהג'אז במקום האחרון בספיגת נקודות (סופגים הכי מעט). אך זה לא הספיק לה בשנים עברו לפלייאוף. מה עוזר? לדעתי, התקפה מאוד יעילה. מקום שלישי באחוזים מהשדה, 7 באחוזים מדאון טאון ו-11 (חיובי) באיבודים, עוזרים לה לפתח התקפה יעילה, גם עם לא כזאת שנמצאת בטופ של הליגה מבחינת נקודות.

הווריורס? מה חדש?

פעם דוראנט, פעם ת'ומפסון, פעם קארי, פעם ת'ומפסון וקארי, פעם דוראנט וקארי, פעם דוראנט וגרין ופעם כולם יחדיו בקונצרט מופלא של כדורסל. דוגמא: מעיכה ב-45 הפרש את פורטלנד. מה שברור – את שיא הניצחונות, הם לא ינסו לשבור שוב, ולו רק בשם האמונה התפלה.

הרבה אנשים שאלו מה המעבר של דוראנטולה יעשה למספרים שלו ושל קארי:

הגארד קולע כמעט 25 נק' בממוצע למשחק ומוסיף 6 אס', בעוד הפורוורד קולע כמעט 26. מי שמפתיע הוא ת'ומפסון עם הכמעט 22 שלו. מי שחשב שהוא זה שיקריב עצמו בגלל הגעת דוראנט – כנראה התבדה. נכון, כשיגיעו רגעי האמת כנראה הוא יקבל (עוד) פחות קרדיט ממה שהוא מקבל, אך מבחינה מספרית הוא עדיין זורק וקולע הרבה.

מה שהכי טוב מבחינת השלישייה הוא שהאחוזים שלהם גבוהים כתמיד/מתמיד. זה מובן – כשיש כל כך הרבה איומים, מישהו יהיה חייב לקבל זריקה קלה בסופו של דבר.

הלילה ההתקפה הטובה ביותר פוגשת את ההגנה הטובה ביותר. כנראה, יהיה פיצוץ.

 

2:30 ניו יורק ניקס (13-14) – אינדיאנה פייסרס (14-15) 

למה, אתם ודאי שואלים, המשחק הזה עלה כל כך גבוה וחלף על כמה משחקים שלכאורה יותר איכותיים.

ראשית, לא משנה מתי, כשהפייסרס מגיעים ל-MSG זה תמיד יהיה מפגש פיקנטי. שנית, הקבוצות כל כך צמודות שניצחון או ההפסד יכול להעלות או להוריד את הקבוצות גם ארבעה מקומות למעלה או למטה. שלישית, אין לי מושג אפילו קלוש מי הפייבוריטית למשחק ומי עומדת לנצח במשחק על 6 נק'.

בוא ננסה לברר.

ראשית כל – מצבת הפצועים – דבר מאוד מרכזי אצל שתי הקבוצות: סטאקי ומונטה אליס נעדרים אצל הפייסרס, ואילו אצל הקבוצה של דובי דריק רוז נמצא בספק.

פרט לכך כולם כשירים ברמה כזו או אחרת להתמודדות.

עכשיו מומנטומים: הניקס נמצאים ברצף של שלושה הפסדים רצופים – כאלו מטופשים ולא הכרחיים וכאלו פחות – כשהפייסרס לעומת זאת באים אחרי שני ניצחונות.

נעבור הלאה למפגשים העונתיים עד עתה: נחשו, זו ההתמודדות הראשונה מתוך ארבעת המשחקים שצפויים לנו השנה בין הקבוצות. מעניין אף יותר.

קדימה לנפשות הפועלות: את הניקס מובילים – כמובן – כרמלו אנטוני עם שפל של 22 נק' בממוצע העונה, וקריסטפס פורזינגיס, שנראה ממש חייתי בעונה הזו עם 20 נק', 7 ריב', ובעיקר הרבה לב וביצים. השלישי ברשימה הוא דריק רוז שמציג עונה סולידית יחסית עם 16 באחוזים לא כאלה גרועים מהשדה.

באינדיאנה מדובר בעיקר על פול ג'ורג' וג'ף טיג שקולעים 22 ו-15 בהתאמה, כשהפורוורד קוטף שבעה והרכז מבנבן (שורש בונבון, בניין אסיסט) 7 גם כן.  מי שחובה ירידה קטסטרופלית ועונת שפל, מה שיכול להיות הבעיה של הפייסרס העונה – מונטה אליס, שלראשונה מאז עונת הרוקי לא עובר דו ספרתי בעמודת הנקודות.

משחק סופר חשוב וסופר מעניין. אם יש לכם כוחות קומו.

 

 

ובראש הפרמידה:

 

3:00 יוסטון רוקטס (7-21) – סאן אנטוניו ספרס (5-22)

המשחק המרכזי של הערב מציג לנו מפגש בין הפכים. החבורה השקטה של סאן אנטוניו מול יוסטון שנמצאים בראש הכותרות. התקפת שבע השניות של דאנטוני מול משחק המסירות הפופוביצ'י האיטי. הארדן מול קוואי. הגנה מול התקפה. שלשות מול עונשין. ולא לדבר על זה שהמשחק הוא בכלל דרבי.

מה עוד אפשר לבקש?

אם יוסטון תנצח, היא תצמד לספרס כל כך עד שזו תוכל להריח את הזיעה מהזקן של הארדן.

אם כבר דיברנו על מורנו ורבינו, נראה שהארדן הולך בכל הכוח על תואר ה-MVP, כשהוא קולע קרוב ל-28 נק' ומוסיף 12 אס' – לא, אלו לא מספרים ל-100 פוזשנים. הארדן פשוט יושב כמו כפפה ליד בשיטה של דאנטוני, ואין ספק שהמעבר לפוינט גארד עשה לו רק טוב.

הרוקטס לוקחים – שימו לב – לא פחות מ-38 שלשות בממוצע למשחק. נתון פסיכי בכל קנה מידה. הארדן, אריק גורדון, ריאן אנדרסון, טרבור אריזה, מספקים יפה מאוד את הזריקות.

האם השיטה הזו עובדת? גולדן סטייט לימדה אותנו שכנראה שכן – שהמיתוס ששלשות נופלות בפלייאוף כנראה עבר מן העולם – ללא שלשות, אי אפשר להצליח. אך האם הרוקטס לקחו את זה צעד אחד רחוק מידי מאחורי הקשת?

כרגע, זה ממש לא נראה כך, כשהם יושבים על רצף של 10 ניצחונות רצופים – הגבוה בליגה. בזמן הרצף הזה, הם זורקים כמות בלתי נתפשת של 43 שלשות בממוצע למשחק. פסיכי בעליל.

מולם מתייצבים ס"א. ס"א שמייבשים את הדמעות מהטקס המרגש והאחרון (גם הראשון, אגב) שהם עשו לשחקנם הגדול בהיסטוריה – טים דאנקן כמובן.

זה ממש לא הפריע להם לנצח את המשחק האחרון, כמו גם 8 מ-9 האחרונים. כרגיל בס"א הכי חשוב זה ניהול הדקות – קוואי מוביל עם 33, אולדריג' משחק קצת פחות מ-32 וכל השאר יורדים מ-27.

והם מקום שני בליגה. איייי פופ. מה נעשה כשתפרוש? טימי כבר הלך.

החלק ההגנתי הוא הדומיננטי אצל הספרס, אף על פי שגם ההתקפה טובה מאוד.

ראוי לציין את קוואי לאונרד שמוביל בשני צידי המגרש עם 24 נק', 1.9 חט', ומה לא. תענוג לצפות בו.

אז…. האם הצניעות הסאן אנטונית תצליח לנצח את טילי השלשות וה-MVP בפוטנציה?

האם המומנטום של הרוקטס ימשך?

רק דרך אחת (טוב, יש כמה) לגלות.

מומלץ בחום.

 

 

 

לפוסט הזה יש 188 תגובות

  1. תודה על הפריוויו.מילווקי-קליבלנד גם ישודר בערוץ הספורט.באמת יש היום אחלה משחקים[מהקומה השנייה עד לראש הפירמידה]

      1. אתמול גיליתי באתר הנבא שכל השידורים בערוץ הספורט עד סוף העונה נקבעו עוד לפני תחילת העונה.באתר nba,com[שערוץ הספורט איחד אותו לאתר שלו שנה שעברה] ברשימת המשחקים של כל יום באתר רשום מעל המשחק או המשחקים שמשודרים באותו יום sport 5.אפשר לראות את רשימת השידורים עד אפריל

  2. בלילה כזה קליפרס – דנבר ??? באמת ?

    יונתן יופי של פריוויו והקונספט מעולה
    הלוואי והלייקרס יגיעו לאמצע הפירמידה עד סוף העונה

  3. That's how much D/CIA Biden despises the people's vote;

    With a small change of location an assassin's background, the assassination of President Trump is going down as planned.

  4. מצטרף לרון – סחטיין על היצירתיות. אין צורך להתנצל.
    גריפין פצוע ולא ישחק, אבל דנבר B2B, אז לקליפרס יש ספתח טוב בלעדיו.
    מלו, לדעתי, גם (ואלי בגלל) שקולע פחות, בעונה הטובה ביותר שלו בשנים האחרונות בינתיים.

  5. מה נסגר עם כספי?? משחק שלישי ברציפות הוא לא הולך לשחק בגלל מחלה דווקא בעיתוי בה רודי גיי פצוע, יכל להרוויח הרבה דקות, גם בתחילת העונה הוא היה חולה, לא שמעתי על שחקן שנעדר שבוע שלם בגלל מחלה…תמוה לא?

  6. יונתן הכתיבה שלך מעולה. שוטפת, לא לוקחת עצמה ברצינות יותר מדי ועדיין שומרת על רמה גבוהה ביותר. באמת הפריוויוים השנה עולים על כל מה שאפשר לצפות.
    קליפרס- נאגטס מריח לי כמו הפתעה. הנאגטס חמים בזמן האחרון ולקליפרס אין ממש ספסל לחפות על היעדר גריפין.
    יוסטון בבית במשחק סופר חשוב לקראת סט משחקים קשה ביותר. הייתי רוצה לראות אותם מתפרעים לגמרי ושמים את אנדרסון בסנטר, אריזה, הארדן בברלי וגורדון. לפחות לאיזה 10 דקות לראות איך זה עובד.
    כל 2 של סן אנטוניו יחזרו בשלשה מהצד השני.

  7. אני אתן תחזית רק לשלושת המרכזיים , בליוויים מוזיקליים מתבקשים :

    1. צבאים – פרשים . הנטיה הטבעית היא ללכת עם הביתית שנמצאת בכושר מצויין ומחזיקה בכוכב עולה – פריק שמשתפר כל הזמן . הפרשים גם ללא לאב. ובכל זאת , גם בגלל שאני כועס על המדינה שהכתירה את טראמפוטין , אלך הפוך – עם שחקן העל שנתן כתף לניצחון בבחירות על כוחות השחור , למרות שכשל . אז נהפוך את הטראמפ-קארד.
    https://www.youtube.com/watch?v=xsa6ojQcYXQ

    2. טילים – דורבנות . בדרבי הלוהט הזה הכל אפשרי . כאן אלך עם נטיות הלב . עד מתי רשעים יעלוזו ? עד מתי ישטה בנו הפלופר הגדול בליגה ? עד מתי ימשיכו השופטים לקנות את ההצגות שלו ולשלוח אותו לקו על חפירות לתוך זרועות המגינים . הסטטיסטיקה תתחיל הלילה להתיישר . לטובת קבוצת החוץ.
    https://www.youtube.com/watch?v=ZgubG-MOPT4

    3 . לוחמים – נגנים . הנגנים מאוד מוכשרים . אבל כמובן חסר ניסיון . וגם היל ופייבורס . ועל כן – הבחירה מתבקשת. הדאבס ימשיכו במופע החיצים שלהם , למרות ההגנה מהטופ שלוש בליגה של הנגנים.
    https://www.youtube.com/watch?v=BvXDxobNteA

  8. הפריוויו מעולה. ממש כיף. הרגת אותי עם "נתפסו לו הריסים" 🙂
    אני גם מאמין/מקווה שדנבר יעקצו את קליפרס.
    הפציעה של קפלה אולי זאת שתכריע את המשחק מול הדרבנות, ואולי זה מה שיפתיע, כי פופ לא יודע בדיוק למה לצפות, ודאנטוני יכול לשלוף איזה שפן כאן.
    ג"ס גם ביום הכי טוב של יוטה הנחמדה, עדיפים עליהם בהרבה.
    קליבלנד תמיד יכולה להפסיד. אבל אם היא רוצה מספיק, אף אחד במזרח לא יכול עליה. מצד שני הבאקס נחו 3 ימים, אחרי ניצחון מרשים ביותר על הבולס, והם משחקים בבית, והקאבס לאחר הנצחון הביתי על הלייקרס, שבהתחשב בכמה היא חסרה הוא לא מרשים במיוחד, ובגלל חסרונו של לאב היא צריכה להתארגן על שיטה ונהול דקות אחר מהרגיל – בקיצור יש פה פוטנציאל לניצחון של הבאקס. לא יפתיע אותי.

  9. מקווה להפסד של הפליקנס אולי אז יבינו סוף סוף שצריך להעיף את גנטרי ודאמפ , אחרי שתי הפסדים לפילי באמת אפשר לוותר על העונה

  10. הצעה אלטרנטיבית – על פי שעות המשחקים:

    2 לפנות בוקר: שני משחקי חימום:
    פילי – ניו אורלינס
    שרלוט – לייקרס:
    שני מפגשים שהמזרח מארח את המערב. כל דרבי תמיד מעניין, זה קורה רק פעם בשנה (באולם הנתון), הסגנונות לרוב שונים, וכמובן יש יוקרה של כל קונפרנס.
    שני האולמות מאוד ביתיים ונוכחות הקהל מורגשת. בפילי תמיד בידור, בשרלוט צפוי משחק ברמה גבוהה יותר. your call.

    2:30 לפנות בוקר. מנה ראשונה:
    אחרי רבע ראשון במשחקים המוקדמים, תוכלו להחליט אם להישאר שם, או ללכת על אחד משלושה קרבות פנים במזרח:

    טורונטו – ברוקלין: לא כוחות לכאורה, סקורינג גבוה מובטח, אחלה קהל
    ניקס – אינדיאנה: אופציה לדרמה בגארדן ומלא אווירה
    מיאמי – אורלנדו: הדרבי של פלורידה. ומיאמי תמיד נותנת פייט בבית

    אני אוהב במיוחד משחקים בגארדן, זו הבחירה שלי. רוח הרפאים של רג'י תמשיך להציק לספייק.

    3 לפנות בוקר. המנה העיקרית:
    שלושת המשחקים המרכזיים והשקולים על הנייר של הערב, בין קבוצות פלייאוף.
    באקס – קליבלנד: לברון ושות' נחלו תבוסה בביקור הקודם. יש הרגשה שהם מגיעים לתת הצהרה, וזה לא יהיה קל, בלי קווין לאב. אש במכתש.
    ממפיס – בוסטון: עוד דרבי מזרח-מערב, והקהל בממפיס מת על הקבוצה מלאת האופי שלו. הבעיה, שהערב הם פוגשים קרציה לא פחות מהצד השני. אוברטיים אלרט.
    יוסטון – סן אנטוניו: בלי קלינט קאפלה יהיה מאוד קשה לרוקטס בדרבי הגדול של טקסס (סליחה דאלאס). בתסריט הסביר זה יהיה משחק 7 נקודות הפרש קלאסי של הספרז. בתסריט הפרוע? שלשות, ראן אנד בלגאן, אולי פלגרנט לתיבול.

    כל המשחקים האלה יחזיקו את הלילה, והמבחר יפה ביותר. שימו לב לסיומים שיזוזו בהתאם, במצב של דרמות גדולות בדקות האחרונות. התוצאות ייסגרו והלוח יתנקה, ואז נלך לקינוח הבוקר, עם כל העצלנים שמתעוררים רק עכשיו:

    5 וחצי בבוקר: צחוקים במערב:
    כדורסל בידורי, כמיטב המסורת של החוף המערבי קל הראש:
    גולדן סטייט – יוטה: הקרקס הנודד טורף את יוטה חסרת היל ופייבורס. לחובבי סטטיסטיקות, מעריצי דיוויד ווסט (איש עקרונות!), ואוהדי הפזמון המופלא: וו-ריורז, וו-ריורז. בואו מוקדם, אחרי רבע לא יישאר עניין.
    קליפרס – דנבר: טבילת אש לקליפרס בלי בלייק גריפין וזה לא יהיה קל, כך נדמה. דנבר רואה את המקום ה-8 בהישג יד. ויש גם שדרן הבית של הקליפרס, שצועק בינגו בכל שלשה. אבוי.
    סקרמנטו – פורטלנד: באחריות, כל משחק של הקינגס בבית הוא בידור חו"ל במיטבו. והבוקר בכלל, קרב ישיר על המקום לפלייאוף. יאללה בוגי בלגן. את הקפה של הבוקר אני רוצה עם שתי הארכות.

  11. יפה מאד, הפתיח מיוחד מאד, ופעם אסביר במדיוק מהו הגורל,
    טוב שאתה שם לב לדברים בחיים,
    בהחלט אפשר לשפר מאד את הגורל, מחשבות נקיות, פעולות מועילות..
    אני עייף, כל מחמאות העבר שהרעפתי עליך נכונות שבעתיים.
    שאו ברכה כולכם. לילה מוצלח

  12. פתיחה מצוינת של ניק יאנג והלייקרס.
    ואמביד ממרר את החיים לאנתוני דיוויס. עשה עליו 2 סלים מהירים, הוציא עבירה, איבוד כדור, ו-1 מ-4, בשש דקות משחק עד למנוחה.

  13. רבע ראשון של הלייקרס בשרלוט – כמו הפנטזיות איך תיראה הקבוצה בעתיד. 41 נקודות! לצערם צריך גם הגנה, וזה רק 6 הפרש. עדיין, מרשים מאוד.
    פילי וניו אורלינס, ביחד, קולעות פחות. 15-23 לסבנטי סיקסרז. ניו אורלינס נוראית ממש.

  14. פוף, נעלם היתרון הענק של הלייקרס.
    למחצית השניה הגיעה קבוצה אחרת.

    יש עכשיו 8 משחקים בו זמנית, חלקם מצוינים. ואנשים ישנים בבית. לא מבין אתכם.

  15. יש לי תחושה שגאברי פארקר ממש אנדרייטד. מכל ההייפ שיש סביב מילווקי כולם מדברים על יאניס אבל פארקר אפילו עכשיו כשקליבלנד מוחקים את מילווקי הוא עם 5-7 ו 12 נקודות ומעמיד כמעט 20 נקודות למשחק

    1. אתה צודק ב-100%

      אם הוא היה משחק בלייקרס, לדוגמה, הוא היה כוכב. היו מדברים עליו ללא הרף.
      אבל בגלל שהוא בבאקס, הוא לא זוכה לתשומת הלב הראויה.

      בהתקפה הוא אחד הפורוורדים הטובים בליגה,
      בהגנה הוא עדיין בוסר.
      אבל זו רק עונתו השלישית, יש לו רק 125 משחקים בקריירה!
      אני משוכנע שגם בצד ההגנתי הוא עוד ישתפר.

  16. 6 הפרש, שלוש דקות לסוף, ואין לי מושג למה וולטון מוציא את ראסל ואת וויליאמס, מהטובים הערב. אבל ממשיך להתעקש על אינגרם, שפשוט לא מהווה איום על הסל.
    הורנטס כמובן מצמצמים לנקודה.

  17. קלרקסון, יאנג, ראסל, וויליאמס.
    אני נטרף מהלייקרס –
    השנה הם לא יגיעו לפלייאוף, ויש להם שיטת משחק שגורמת לחבורת הקו האחורי לפרוח.
    אז למה לא למכור ביוקר כשאפשר, ולנסות להשיג תמורת אחד מהם משהו שהם באמת צריכים?

    1. כולל הכי קריטי, מהחטאת שלשה של עצמו בסיום. ואז ריבאונד מהחטאת השלשה של ניק יאנג.
      הפסד נורא ללייקרס.

  18. אני מבין שהמשחק במילווקי זה שחזור של הסיבוב הקודם.
    נראה העתק. הקאבס מתחילים בסערה, משחק חלק, עולים ל-20 פור.
    ואז נתקעים, נותנים לבאקס לחזור. בדרך לשינוי מומנטום.
    זה כרוני, והקאבס האלה הם לא מאצ' לגולדן סטייט. מניח את כספי הערב על מילווקי, שתעלה ל-0-2 במאזן על קליבלנד.

  19. אם הייתי מיץ קופצאק הייתי מתקשר לפט ריילי לקבוע איתו באיזה מסעדה במיאמי לקראת המשחק הבא ולראות מה הוא מבקש תמורת וייטסייד.

      1. לא נפלט לי עליו משהו לפני שבוע?
        יכולתי להישבע שזה היה בעניין העיניים המיוחדות שלו.
        ברור שאנחנו לא מנצחים בלי השרץ הזה, אבל לא רק בגלל האיכויות שלו אלא גם בגלל העובדה שחוץ ממנו יש אך ורק את ג'נינגס לרכז, בלי גיבוי על הספסל.
        ג'נינגס רכז יחיד משחק שלם זה מתכון הרבה יותר בדוק להפסד מאשר רוז מוביל לניצחון.

  20. כל הדיבור שהמזרח סגור בידיים של הקאבס הוא שטויות.
    או מגיע מאנשים שלא רואים את המשחקים בעקביות וחוזרים על מנטרות מהשנים שעברו.
    הקאבס יותר טובים אבל לא בהרבה, הם פגיעים מאוד, ופרט לשלישיה הגדולה – החלקים האחרים סבירים. ג'ייאר סמית וטריסטן תומפסון לא היו פותחים בהרבה קבוצות אחרות.
    המזרח הרבה יותר פתוח לתחרות מהמערב. הרבה יותר. והמשחק במילווקי הוא עוד הוכחה. וזה קורה פעם שניה שם. לא מקרי.

    1. סוסמסום, ידידי, אני חושב שהמסקנה מהמשחק שאנחנו רואים היא בדיוק ההפך.
      קליבלנד משייטים להם, זורקים 30 פעם מה-3, לא מחפשים את המשחק הפיזי,
      מול קבוצה מוכשרת, סופר-אתלטית, שרוצה להוכיח את עצמה.
      ינצחו או יפסידו, אני לא חושב שהקאבס יקחו את זה לללב. לא בדצמבר.

      ועדיין, במשחק חוץ, ללא לאב, הם ביתרון 9 , 9 דקות לסיום.

    2. לא מסכים.אולי קליבלנד יותר פגיעה קצת השנה אבל היריבות במזרח לא יציבות.חוץ מטורונטו כולן מסתובבות סביב ה 50 אחוזים הצלחה.גולדן קבוצה יותר טובה מקליבלנד אבל גם היריבות במערב יותר חזקות מהיריבות של קליבלנד כמו סן אנטוניו קליפרס יוסטון וגם קבוצות כמו ממפיס ויוטה בהרכבים מלאים יותר טובות מכל המזרח חוץ מקליבלנד

    3. בוא ננסה תרגיל מחשבתי.
      נניח לרגע שאתה חברת הימורים , מה היחס שהיית שם על הימור שהקאבס יעפילו מהמזרח לגמר הכללי ?
      כשהם בריאים אין להם יריבה אמיתית במזרח
      בסדרה של הטוב מ7 הם יכולים להפסיד 1 , אולי אפילו 2.
      לא רואה קבוצה במזרח שגוררת אותם למשחק 7 גם אם ישחקו כל סדרה 3 פעמים.

      1. בדיוק התחרות במזרח זה פיקציה.אין סיכוי של אפילו 1 אחוז שקליבלנד לא תהיה אלופת המזרח.גולדן סטייט קבוצה יותר טובה מקליבלנד והסיכויים שלהם לקחת את המערב הם פחותים בהרבה בגלל התחרות הקשה

      2. סקרנתי את עצמי אז הלכתי לבדוק מה המומחים אומרים.
        האתר הימורים שמצאתי מראה את הסיכויים הבאים לזכות באליפות המזרח .
        Team Odds
        Cleveland Cavaliers 1/5
        Toronto Raptors 9/1
        Boston Celtics 11/1
        Charlotte Hornets 40/1
        New York Knicks 50/1

        אם אני מבין נכון על כל דולר שתשים על קליבלנד תקבל 20 סנט , הבאה בתור בסיכויי הזכיה היא טורונטו שאצלה על כל דולר שתשים תקבל 9.

        1. לגבי הטענה של עידן אלה היחסים לאליפות המערב :

          Team Odds
          Golden State Warriors 5/12
          San Antonio Spurs 4/1
          Los Angeles Clippers 10/1
          Houston Rockets 18/1
          Oklahoma City Thunder 35/1

          היחס על זכיה של הלוחמים גדול פי 2 מזה של קליבלנד

          1. כי גולדן סטייט הקבוצה הכי טובה בנבא.הבעיה שלה היא שהיריבות שלה יותר חזקות בדרך לגמר.חוץ מזה שראיתי את היחסים על בוסטון צחקתי.היא קיבלה יחסים יותר טובים מהקליפרס ויוסטון וזו קבוצה שלא נכנסת לפלייאוף במערב וגם במזרח סיכוייה לעבור סיבוב ראשון הם פיפטי פיפטי.כל הקבוצות במקומות 3-10 במזרח באותה רמה

        2. אין שם תחרות.גם אם מילווקי הייתה מנצחת היום 20 הפרש אין לזה משמעות.באפריל-מאי בסדרה של הטוב מ 7 אין לה סיכוי לנצח יותר ממשחק אחד נגד קליבלנד.הבעיה בניגוד למה שחושבים זה לא גולדן סטייט .זה שרוב הכוכבים משחקים במערב.אם חלקם היו עוברים למזרח לקבוצות שהן לא קליבלנד אז היה יותר איזון בין 2 הקונפרנסים

    4. אשכרה מתנהל משחק במילווקי – מילווקי, כן? קבוצת סף פלייאוף במזרח – והוא בשוויון מלא. בעודנו מדברים.
      ואתם מדברים על עליונות גדולה של הקאבס.
      דיסוננס קוגנטיבי קוראים לזה.

      1. אני לא ממש מבין למה אתה מזלזל במילווקי –
        אחלה קבוצה.

        הנתונים שלך, נכונים.
        אני חושב שהניתוח שלהם, לא.

        תבדוק, שנה אחרי שנה, תמיד יש את הקבוצות שמנצחות בעונה הרגילה את הקבוצה התורנית של לברון מס' פעמים.
        פעם אלו היו ברוקלין עם 3 – 0 בעונה הרגילה, פעם אטלנטה.
        ואז כשמגיע הפלייאוף, ומתגלים הפערים האמתיים.

        עד כמה הקאבס נראים לחוצים הלילה?
        עד כמה הבאקס נראים מלאי מוטיבציה?

  21. הארכה בדרבי של פלורידה. כמו שצריך.

    אשר לקליבלנד. לא מקבל את הטענה על החולשה של המזרח, היא ישנה, לא נכונה, ומונעת מהרבה לברון-הייטינג (ש"מטייל" לגמר ו"בחר" באוהיו בתור בית. מלידה).
    וזה לא שהמזרח "לא יצב" – הוא מאוד שקול. מאוד-מאוד-מאוד. לכן יש שם תחרות גדולה, בניגוד לבדיחת המערב הסגור מראש עם ההיררכיה הברוה. ותחרות גדולה הופכת את הליגה במזרח, "הטיול השנתי", להרבה יותר קשה.

    והקאבס הרבה יותר פגיעים מגולדן סטייט. בוודאי שהם הפייבוריטים – זה לברון, וקיירי, וזו האלופה.
    אבל במזרח יש לפחות סיכוי לקבוצה אחרת. במערב? הכנס כאן צחוק לבחירתך.

    1. לתחושתי, יגיע הפלייאוף, ותגלה שמה שתיארת יקרה, רק ההפך.
      גולדן סטייט יתקשו (ואני מהמר שכלל לא יעפילו לפיינלס), והקאבס יגיעו לפיינלס בקלות יחסית.

  22. 98-100 לקאבס, 45 שניות לסוף.
    עליונות מדהימה של הקאבס!
    המזרח הוא טיול שנתי של לברון!

    עיניים להם ולא ייראו 🙂

    1. מעתיק את התגובה מלמעלה:
      "
      איזה קבוצה בדיוק? טורונטו? בוסטון? שיקגו? שארלוט? אטלנטה? אינדיאנה? מילווקי?
      מי???
      "

      1. חשוב גם לקאבס. המזרח צפוף.
        זו אינדיקציה לפגיעות של קליבלנד. כבר משחק שני מול מילווקי.
        זה מה שאני אומר – יש סיכוי נגד הקאבס, גם אם לא גדול.

  23. מן הון להון סוף משוגע גם ביוסטון.
    פטי מילס זרק לשלשה, אריק גורדון זרק לשלשה.
    מי קלע ומי החטיא?

    ניחשתם נכון.

  24. שתי הארכות נוספות במקביל, אחת בממפיס, ודאבל או.טי במיאמי.
    כדאי לאגור את זה לבוקר, לקראת הבלואו אאוטס במערב.

  25. הכדור הוא עגול ומאין אנד אאוט של פארקר ל-4 הפרש זה הפך ל-2 משלשה ענקית של לברון. פארקר עוד החטיא עונשין והביתה.

  26. נקודה לבוסטון כי ממפיס כידוע היא ממפיס, דקה לסוף ההארכה.
    ממפיס 1-12 בסופר קלאצ'. עד 3 הפרש בדקה אחרונה של משחק.
    נראה המשך של זה?

  27. טוב – מארבעת המשחקים שנתתי להם תחזית , בינתיים קלעתי שניים . הקאבס ניצחו , וגם הדורבנות .
    סומסום – אתה גורם לי לתפוס את הבטן מצחוק . קבוצות המזרח עושות קולות של שטיח בפלייאוף מול הלברונים . כך זה כבר שנים וכך יהיה גם השנה .

    1. הקוזק הנגזל, קוראים לזה.
      אוהד הסופר-טים שהרסה את התחרות במערב, ולהערכתי גם בליגה כולה –

      ואתה מתבכיין על המזרח, כשכולם מתקוטטים עם כולם? בשם הלברון-הייט הישן?
      דו. מי. איי. פייבור.

      1. מי מתקוטט ? קבוצות של 50% שהבינוניות וחוסר היציבות חוגגת בהן ?
        מותר להיות אנטילוחמים ( גם אם הסיבות שלך לא נכונות ) , אבל לפחות שזה לא יעוות את הראיה שלך לגבי החוזק של היריבות של הלוחמים ושל הפרשים .

      2. הסופר טים ששנה שעברה היו זקוקים לקאמבק הירואי כדי להעפיל לפיינאלס בעוד דרכם של הלברוונים היתה סוגה בשושנים

  28. לא רק האלופה שלנו, ולא רק הקונפרנס המעניין פי 700 הוא שלנו –
    גם הקרציה שלנו יותר עקשנית מהקרציה של המערב.
    בוסטון לוקחת את זה בהארכה בממפיס, אחרי שהיתה בפיגור 17, וקלעה בכל המחצית הראשונה 31 נקודות.

    ועכשיו –
    למשהו שונה לגמרי –
    כדורסל של החוף המערבי.

    על איזה שיא גולדן סטייט יילכו היום? אני בעד שיא ההיי-פייבז על הספסל ברבע השני.

    1. ואני גם מזכיר לך שג"ס הפסידה 4 פעמים – כולן לקבוצות מערביות .
      וחוץ מזה אנחנו מדברים על הפלייאוף – אל תברח מהנושא .

    2. המזרח לא מעניין אף אחד בפלייאוף
      התוצאה שם ידועה מראש
      במערב הדורבנות מהוות איום על הגולדן בויז. איום אמיתי. אולי גם יוסטון. אולי

      1. וגם אם ג"ס תוכתר אלופת המערב , אפשר למרר לה את החיים בסדרת 4:3 ולקחת אותה עד הקצה . כמו בשנה שעברה . מי בדיוק תיקח את הפרשים למשחק שביעי ?

        1. איזה מצחיקים שניכם.
          כאילו דוראנט לא עבר לגולדן סטייט והשמיד את התחרות שם (לטעמי בכל הליגה אבל את זה עוד נראה).
          כאילו לא מדובר בקבוצה של 9-73.
          הספרז יהיו תחרות? אלה שניגפו בפני אוקלהומה של שנה שעברה? שהפסידו לקליפרס שנה לפני? שאיבדו את דאנקן, ווסט, דיאו? שטוני פארקר נעשה לא צעיר יותר?
          הקליפרס???? לוק ריצ'רד מבאה א מוטה??
          על מה אתם שחים?
          התחרות במערב היא בדיחה. אין תחרות במערב.

          1. מעניין שהלכת דווקא על מבאה א מוטה.תראה לי קבוצה אחת במזרח חוץ מקליבלנד שיש לה רביעיה ברמה של כריס פול בלייק גריפין גיי גיי רדיק ודיאנדרה גורדן.גם בסן אנטוניו שכחת את קוואי לאונרד שיותר טוב מכל שחקן במזרח מחוץ לקליבלנד ואת אולדריג וגאסול

    3. אם עכשיו עברנו לכדורסל חוף מערבי איפה אתה ממקם את יוסטון -ספרס ?
      או שאולי זה משחק שאתה מתעלם ממנו כי מדובר בשתי קבוצות שלטענתך הן לא יותר משטיח לקבוצה היחידה שמשנה במערב.
      (למרות שאם היית שם אותן במזרח המרתק שלך אז כל אחת מהן הייתה עושה עבודה יותר טובה בלמנוע מהקאבס להגיע לגמר מכל שאר הקבוצות השוויוניות שכבר נמצאות שם).
      אגב קונספט שאתה קצת תקוע עליו – שוויוניות לא שווה ערך לאיכות.

  29. אז לסיכום כי חפרתי הרבה ושעה אני רוצה לעשות קפה, וכל ההארכות האלה קרקעו אותי:

    אני מדבר על סיכוי. אחרת, עבור מה אנחנו פה.

    ולהערכתי או טעמי – במזרח הוא גדול יותר.
    נגיד את זה ככה:
    הסיכוי שתהיה אלופה אחרת למערב הוא 1 אחוז.
    הסיכוי שתהיה אלופה אחרת למזרח הוא 10 אחוז.

    בסדר? 10 אחוז. הורדתי עבורכם, הנה גם אני חושב שהמזרח נחות מול לברון.
    עדיין, זה פי 10 יותר מהמערב. וכן, זה משהו ששווה להילחם עליו. תזכירו לי שוב – מה היה הסיכוי של הקאבס לקחת את הכל בשנה שעברה, כשהיו 3-1 בגמר לרעתם? יש על מה להילחם. בטח במזרח. להיכנס לפלייאוף, זה אחד. ובסוף, לנסות להכות את הקאבס בסדרה של הטוב מ-7.
    טורונטו הגיעו ל-6. זה לא רחוק! והלברונים לא יותר טובים השנה, בפירוש לא.
    בשעה שאוקלהומה, שהגיעה ל-7 – מסרה את דוראנט לגולדן סטייט. זה כל ההבדל.

    1. בדיוק להיפך . הסיכוי שתהיה אלופה אחרת מקליבלנד למזרח הוא 1% . הסיכוי לאלופה אחרת מלבד ג"ס במערב הוא 10% . וחשוב גם מי צריכה להתאמץ יותר להיות אלופה.

    2. דרך אגב, 21 פור לגולדן סטייט על הגנת הברזל של יוטה. ועוד לא הצלצול הגואל להפסקה.

      אף קבוצה בעולם, או לצורך העניין במערב, לא יכולה לדגדג את גולדן סטייט בסדרת הטוב מ-7. היתה אחת כזו – אוקלהומה. לא רק שהיא נפטרה בשיבה רעה. היא גם מסרה את הבן הנבחר שלה – לגולדן סטייט. שהיתה כבר עם המאזן הטוב בהיסטוריה.
      הספרז, הקליפרס, אולי יוסטון, יוטה, ייתנו כל מה שיש להן כדי להגיע לגמר. ואז מה? לכל היותר נצחון 1. ראינו בדיוק לאן הגיעו הקבוצות האלה בשנים שעברו.
      הספרז נחלשו. הקליפרס לא זזים לשום מקום. יוטה חביבה אבל בטח לא לנצח 4 פעמים. (יוסטון היא יוצאת הדופן כי היא קבוצה שונה והיא משוגעת, אבל יכולה לפגוע קצת בווריורז. רק קצת.
      ובאותה שעה – קבוצת הפאר גולדן סטייט, והיא קבוצת פאר מרהיבה, שלא תבינו אחרת – נעשתה עוד יותר חזקה. עוד הרבה יותר חזקה.

      בחיי. אני כותב כאן דברים מיותרים. אתם לא רואים?

      1. תעשה שוב חושבים . הדבר היחיד שמשתמע מהדברים שלך , ואולי הם נכונים ואולי לא בהקשר הזה ( את זה נדע כנראה בגמר ה- NBA ) – שג"ס חזקה מקליבלנד . כי אין אחד מלבדך שחושב כאן שטורונטו , שיקגו , בוסטון ודטרויט טובות מס"א , קליפרס , יוסטון וממפיס.
        וכבר כתבו לך למעלה – אתה מערבב שיווויוניות באיכות .

  30. הלוחמים מפרקים את יוטה, המערב סגור ואם לא יהיה נס ויכולת ניסית של הקינג. האליפות סגורה גם כן.
    יוטה מנסים להאט את הקצב ללא שום הצלחה. דריימונד גרין משתולל כמו איזה פסיכו ב-20 הפרש

  31. בקיצור, הקאבס עולים 100% מהמזרח, הווריורס עולים 99.976% מהמערב, ובא לציון גואל וביבי מלך ישראל ובבניית התנחלויות ננוחם.

  32. מצאתי!
    אני יודע על איזה הישג סטטיסטי גולדן סטייט הלכו הערב, בפיהוקון עם יוטה!
    ההוראה בחדר ההלבשה היתה: לסיים מחצית ראשונה בהפרש נקודה בין שלושת הבכירים – ובאופן שנדע מה סדר הבכירות ביניהם.
    וזה הולך ככה:
    קארי 15, דוראנט 14, קליי 13.
    ברכות לסטפן ולקבוצה כולה. עוד הישג מרשים.

    1. בינתיים , מי שמפרקת כבר שנים על שנים כל יריבות במזרח בפלייאוף זו הקבוצה של לברון – קודם מיאמי ואח"כ קליבלנד.
      ג"ס ? זה עוד טעון הוכחה . גם בשנה שעברה היא ירקה דם בדרך למפגש עם לברון .

      1. ראיתי. אכן נותנים לקליבלנד סיכוי גדול יותר לזכות במזרח, מאשר לג"ס במערב.
        ואתה יודע, אם בתי הימורים היו צודקים בתחזיות שלהם – הם לא היו קיימים בכלל. הם טועים, המון. ותמיד ירוויחו. זו לא תורה מסיני.

        חוץ מזה, זה בכלל מעכשיו או מתחילת העונה? כי אם בתחילת העונה עוד היה ספק, איך דוראנט ישתלב וכו' – אחרי יותר משליש ליגה, לא צריך להיוותר שום ספק קל שבקלים. הדבר היחיד שיעצור את ג"ס בסדרת פלייאוף הוא פציעות, וזה אני משאיר מחוץ לתחום, זו קארמה רעה.

        ושוב: כל שאני אומר הוא, שהפער במערב עצום ובלתי ניתן אפילו להפתעה. במזרח – הפער של הקאבס מהיתר קטן יותר, וסיכוי ההפתעה – גדול יותר. גם אם לא גדול מאוד, בפני עצמו. יש?

        1. הבנתי.
          הבנתי שכל מי שמגיב חוץ ממך מסכים שלווריורס יהיה יותר קשה להגיע לגמר מהמערב מאשר לקליבלנד המזרח.
          הבנתי שסוכנויות הימורים שמגלגלות עשרות אם לא מאות מיליארדי דולרים ומעסיקות את אנשי מקצוע הטובים ביותר כדי להיות כמה שיותר מדויקות ביחסים שלהן נותנות לך פי 2 סיכויי רווח על הימור הגעה לגמר של הלוחמים לעומת הקאבס ( למרות שאת זה הסברת בטיעון המבריק שהם טועים המון).
          אם בתי הימורים היו צודקים בהימורים שלהם הם לא היו קיימים?
          אני אשמח אם תסביר לי את משפט הזה כי ככה שאני יודע הוא פחות או יותר ההיפך הגמור מהמציאות .
          יש סיבה שהיום ההימור במשחק ממפיס-בוסטון בא עם מקדם של +2.5 לדובים כולל הארכות.
          היחסים שהעלתי הם מה שוגאס מפרסמת כך שאני מניח שהם נכונים להיום, מניח שבתחילת השנה היחס על גולדן סטייט היה קצת יותר טוב כי באמת לא ידעו איך הם יתחברו אבל נכון לעכשיו זה המצב.

          לסיכום הפער במערב גדול אך יש קבוצות עם סיכוי בינוני להפתיע וכמה קבוצות עם סיכוי קטן להפתיע אך סיכוי גדול למרר תחיים גם ללוחמים.
          במזרח הפער גם גדול רק ששם אני לא רואה מי לוקחת ללברון במוד פלייאוף 4 משחקים מתוך 7.
          כל זה כמובן שכולם בריאים .

          (אגב אחרי שהיום בוסטון ניצחה את ממפיס-בוסטון אמרת שגם הקרציה של המזרח עליונה על זו של המערב.
          עם היד על הלב תענה לי את אילו מהקבוצות היית מעדיף שהקבוצה שלך תפגוש בפלייאוף לסדרה של הטוב מ7) .

          1. רק לידע כללי:
            בתי הימורים לא קובעים את היחסים רק לפי יחסי הכוחות.הם מתחשבים גם בכסף שהציבור כבר השקיע כדי למזער נזקים\להגדיל רווחים במקרים של הפתעות.
            ככה שלהסתמך על הקזינו זו טעות

          2. אבל אתה שוכח דבר אחד, אתה רושם שהרווח על גולדן סטייט הוא כפול בלי לרשום את הנתונים.
            היחסים הם נמוכים מאוד בנוגע לשתי הקבוצות של קליבלנד 1.2 ושל גולדן סטייט הוא 1.4 ז"א שאם אני שם דולר על גולדן סטייט אז הרווח הוא 40 סנט אם אני שם דולר על קליבלנד הרווח הוא 20 סנט, אבל אם אני לוקח את סאן אנטוניו, אז על כל דולר שאני משקיע זוכה ב-5 דולר, ז"א 4 דולר רווח. אז אם אתה משווה בין הפערים מול היריבות אתה רואה שמבחינתם גולדן סטייט פייבוריטים ענקיים וקליבלנד אותו סיפור בכל מקרה המארגנים חושבים שקליבנד פייבוריטים גדולים יותר לקחת את המזרח אבל הפערים לא גדולים מספיק בשביל שזה יהיה חד משמעי אז זה אפשרי שיהיו דעות אחרות.

  33. בזמן שקליבלנד מתקשים מול היווני הפריק… גולדן מכסחת את יוטה בהילוך ראשון, סטף קארי אפילו לא הספיק לשחק עם מגן השיניים, תומפסון עוד לא הספיק לתת מבט עגמומי אחד למצלמה דוראנט בקושי צריך לעבוד הגנה, ודריימונד טוב דריימונד הספיק כבר לקבל טכנית אבל אפילו הוא עוד לא הספיק לבעוט לאף אחד באשכים

    האליפות הזאת תהיה האליפות הכי מסריחה אבר. נראה לי שאפילו הם כבר מבינים את זה.

    דברי ייאוש פסימיים 🙂

    אין ברירה אלא לחכות שהחבילה שם תתפרק והתחרות היפה תחזור לליגה

    1. לא ממש מדברים על זה אבל אם סטפן קרי רוצה לקבל את החוזה הגבוה בהיסטוריה של הליגה, זה לא יכול לקרות אצל הלוחמים.
      לכן, הוא יקח אליפות העונה ואז יעזוב. לאן? לאיסט-קוסט איף יו אסק מי..

  34. וזה מצחיק סומסום שאתה יורד על דוראנט שחבר לגולדן סטייטמוהחריב כביכול את התחרות במערב

    בזמן שביקום מקביל, קיירי, לאב, לברון, סמית גדלו ביחד מהנוער

  35. ואגב לגבי הויכוח הער עם סומסום, אני חושב שהסיכויים שווים. קליבלנד פחות טובה משמעותית. אך עדיין דומיננטית במזרח. גולדן חזקה יותר אך עדיין במערב יש לפחות קבוצה אחת חזקה הספרס ואולי הקליפרס בקטנה

  36. איזה מוזר זה לראות את סם קאסל ולא לשמוע את ההתנייה הברורה המתלווה למראה העיניים: "סאםםם קאסל איי אםםםם" של שימי ריגר.

  37. דיון מעניין וחסר חשיבות – שני האזורים סגורים. הגמר סגור וחתום. אז לאחת יש 99% להעפיל ולשניה רק 98%? איך דודה של גיא היתה אומרת? נו, שוין…
    דברו איתי אם גרין או ג'יימס יפצעו.

  38. גיא, דמגוגיה בגרוש

    גם שאמפרט ומוזגוב וגם סמית הגיעו תמורת כלום

    והכוונה בסמית זה הכלים שיש בקאבס

    כל הבניה של הקאבס וגם של מיאמי היתה הרבה יותר לא ספורטיבית וחירבה את המזרח

    אז האופנה החדשה זה לרדת על גולדן? בסדר

    אבל ההתעלמות ממה שהולך במזרח זה גובל בפלילים

  39. זה מצחיק. קליבלנד מגיעה להארכה עם מילווקי, אחרי שכבר הובסה שם פעם אחת, בזמן שגולדן סטייט מביסה את יוטה, קבוצת ההגנה הטובה בליגה, ב-30 פור עוד לפני הרבע השלישי –

    ומה אתם אומרים? שהקאבס במזרח חזקים יותר מגולדן סטייט במערב.

    וזה לא על סמך הערב הזה בלבד, הוא רק דוגמא מייצגת.

    הלברון-הייט, הנסיון להציג את גולדן סטייט כאיזו מין מסכנה (כדי לחפות על חרפת דוראנט) – מתרסק מול העובדות.
    זה, ביחד עם איזו אמונה מלפני 5 שנים בערך, לפיה אוקלהומה עוד קיימת, והספרז הם עדיין שושלת, והקליפרס – הנה, זו השנה שלהם.

    חלאס. עזבו את המזרח – שיקום אדם אחד ויגיד ברצינות, שקיימת קבוצה מערבית שתנצח 4 פעמים בסדרה של 7 את גולדן סטייט. כל שם שתתנו, אפילו לא עשה גמר מערב בשנה שעברה – והשנה תחכה לו שם קבוצה פי 3 יותר חזקה. קבוצת ה-9-73 עם קווין דוראנט, שמפרקת קבוצות ברבע.

    1. נדבר באזור מאי
      שקליבלנד תשמיד את המזרח בדרכו של הלברון לגמר 7 ברציפות

      גולדן סטייט קבוצה נפיצה מאוד אבל …. היא הוכיחה כבר שהיא יכולה להסתבך
      בעקרון יוטה אכן אכזבה ובענק הלילה

    2. סומסום תעשה לי טובה תפסיק עם השטות הזו שגולדן סטייט הנוכחית זו אותה קבוצה של ה73-9 מינוס בארנס פלוס דוראנט.
      הם ויתרו על הרבה חלקים משלימים חשובים בפאזל כדי שהוא יגיע.

  40. הספרס לא קבוצה חזקה?

    קליפרס בתקופה פחות טובה ועדיין היתה עושה גמר מזרח בלי למצמץ בכלל

    יוסטון השנה נראית יוצא מן הכלל עם כוכב גדול בקנה וכבר הגיעה לגמר מערב פעם אחת

    וממפיס תמיד מערימה קשיים מול כולן.

    אוקלהומה היתה רךוונטית פעם וחצי בשנים האחרונות במערב מאז ההגעה לפיינלס(בעיקר בגלל הפציעות) ככה שזה לא משהו חדש שהיא לא רלוונטית גם השנה.

    ברור לי שגולדן סטייט פייבוריטית, מסכים עם ההנחה הזו מן הסתם
    אבל הקשיים שלה יהיו הרבה יותר גדולים בפלייאוף מערב מאשר הטיול שמצפה לקליבלנד
    וכבר מזמן לברון ויתר חברי קבוצתו נחים ועל הילוך שלישי, ומחכים לפלייאוף

    1. "לברון ויתר חברי קבוצתו נחים ועל הילוך שלישי":
      לברון שיחק הערב 47.5 דקות. קיירי – 45.
      והוציאו נצחון בשיניים בהארכה.

      אתה במקרה אדם מאמין?
      נו אופנס, אבל זה קצת כמו לנהל ויכוח עם מאמין. עובדות מול אמונות.

      1. בדיוק כך ידידי
        במשחק נוראי שלהם הם לקחו את המשחק
        ויש ההדל ענקי בין מ'חק כזה או אחר לבין סדרה של הטוב מ7
        ז"א, שהקבוצה היריבה אמורה לנצח ארבעה כאלה בכדי לעבור את הקאבס

        דקות הן לא מדד לבדיקת רצינות , בעונה היסטורית של גולדן סטייט
        קארי שיחק סביב ה30 דקות

  41. רק לידע כללי:
    בתי הימורים לא קובעים את היחסים רק לפי יחסי הכוחות.הם מתחשבים גם בכסף שהציבור כבר השקיע כדי למזער נזקים\להגדיל רווחים במקרים של הפתעות.
    ככה שלהסתמך על הקזינו זו טעות

      1. היחס בבסיסו נובע מיחסי הכוחות בין קבוצות.
        לא ממש מכיר איך זה עובד במקרה של הימורים ארוכי טווח כמו מי תנצח בגמר אבל נראה לי שכשרוצים לקבל מעין תמונת מצב לגבי יחסי הכוחות אז היחס של ווגאס הוא בהחלט רלוונטי

        1. ברור שחייבים להתחיל ממשהו.
          אבל בתחילת העונה היה חשש שג"ס תסבול ממאבקי אגו ושדוראנט לא ישתלב יפה,החשש הזה התפוגג ועכשיו כבר אין יחס עדכני נקי מאינטרסים

  42. אחרי הדרמות במזרח, הגיעו שני בלואו אאוטים בחוף המערבי.
    טלפון מאדם סילבר, דחוף להחזיר את הרייטינג.
    פורטלנד וסקרמנטו הקשיבו.

    כמו שביקשתי, הארכה בסקרמנטו עם הקפה של הבוקר – ואנחנו בדרך. משחק לוהט מלא כיסוחים. נס שדמרכוס עוד שם, פוצצו אותו בלי הכרה.

    1. בידור חו"ל במיטבו – הבטחנו, דמרכוס מקיים.
      שתי שלשות משוגעות בק-טו-בק ומשחק של 52 נקודות בינתיים.
      שוויון, פוזשן אחרון לסקרמנטו. הראויה לנצחון.
      היא טובה יותר מפורטלנד. נקודה.

  43. קאזינס במשחק מטורף. 55 נקודות.
    פוזשן אחרון, קולע ומקבל אנד וואן.
    באטרף שהוא נמצא בו – ירק את המגן שיניים לכיוון הספסל של פורטלנד.
    קיבל טכנית והורחק! לפני העונשין.

    הוא טס בעצבים משוגעים לחדר ההלבשה, מהומה שלמה.
    ואחרי התייעצות שופטים –
    החזירו אותו מחדר ההלבשה! למשחק!
    קלע את העונשין ומשם לפוזשן האחרון של פורטלנד.

  44. השופטים החליטו, אחרי שהוא כבר עף, לחזור בהם מההחלטה.
    אמרו שמגן השיניים עף מהפה שלו "באופן מקרי".
    זה בולשיט, הוא ירק אחושילינג, עד לפה הרגשתי את זה.
    משחק משוגע.

    ולהבא –
    לעולם לא לזלזל מראש במשחק בית של סקרמנטו. מניית צפיה בטוחה.
    דמרכוס משוגע.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט