מעורב הופס ליום שני / מנחם לס

1.הפציעות מתחילות

*קלינט קפלה שבר בפיבולה (העצם מהברך לעקב) – תקופה ארוכה

*דווייט האווארד – SPASMS בגב – אותה פציעה שמפריעה לו בחמש השנים האחרונות – תקופה בלתי ידועה

*קווין לאב – "מים בברך" – סימן לפגיעה שעדיין לא הגדירו. בד"כ 'שואבים' אותם, ומנוחה של כ-10 ימים מסדרת את העניין, אלא אם-כן המים בברך הם בגלל פציעה יותר רצינית.

2. עשרת הדאנקים המעולים ביותר של השבוע

 

3. חמשת שחקני ההיט שיועברו בטרייד

אתר החובבים של מיאמי היט כותב שההיט עומדים לעשות טרייד של ארבעה או חמישה שחקנים.

מה שידוע הוא שההיט החתימו חבורה של שחקנים שלא היתה להם כל כוונה להשאיר בקבוצה אלא אם-כן הם יפתיעו בחודשיים הראשונים של העונה.

אף אחד לא הפתיע.

אז אם ההיט באמת תחליט על טריידים, היא תעשה זאת בשני גלים: הגל הראשון הם השחקנים שהוחתמו באוף-סיסון ואותם ניתן היה להתחיל בטריידים ב-15 לדצמבר. הגל השני יהיה בתקופת ה-TRADES DEADLINE בפברואר. הקבוצה הזאת היא קבוצה ללא שלד שהשחקן היחידי שהיא מעוניינת לשמור ולבנות סביבו הוא חסאן ווייטסייד. הוא הגזע מסביבו יבנו עץ חדש.

לדעתי הכל תלוי בהחלטה של פט ריילי אם לנסות לבנות קבוצה הכי טובה שהוא יכול עם מה שיש לו, או שהוא ויתר על העונה הזאת ולא איכפת לו ליפול לתחתית הסולם עם סיכוי לזכות בשחקן מעולה בדראפט. מה שבראש של פט ריילי, איש לא יודע.

לפי אתר החובבים השחקנים המועמדים ביותר לטריידים הם:

#1 Luke Babbittll.

#2 Rodney McGruder

#3 Josh McRoberts

4 Dion Waiters

#5 Goran Dragic

את ג'אש מקרוברטס ודיון ווייטרס פט ריילי ייתן אם הוא יחליט לוותר על העונה. אם הוא יוכל לקבל בחירת דראפט ראשונה על כל אחד מהם אני הייתי הולך על זה לפני שתגיד "בת גלים". שחקנים כמו דיון וכמו ג'אש יכולים לעזור רק בקבוצה טובה מאד כשחקנים של 10-15 דקות, אבל הם לא יכולים להיות שחקני מפתח חשובים בקבוצה חלשה. כלומר, הם יכולים, אבל לקבוצה זה לא יעזור.

אז אם אני פט ריילי, אני מנסה לעשות עליהם טרייד עבור בחירת דראפט ראשונה בעונה הבאה. ישנן מספיק קבוצות עם אספירציות לפלייאוף השנה שישמחו עם שחקנים מנוסים כמוהם.

היחידי שחשוב באמת הוא גורן דראג'יק. פט ריילי עשה שגיאה חמורה כשהוא נתן שתי בחירות דראפט סיבוב ראשון עבורו. הוא, אחרי הכל, חיוור אירופאי. אילו היה ג'ון וול או דמיאן לילארד הייתי מבין, אבל לא הוא. לאחרונה הוא קלע פעם 30 נק' ופעם שנייה 25, אבל הוא לא שחקן שיביא אותך רחוק, והוא שחקן יקר מאד.

עובדה שהוא לא מצליח להוציא את מיאמי מהבור אליו נפלה, ועם סנטר כווייטסייד ושחקן כמו טיילר ג'ונסון, פוינט גארד מעולה לא היה נותן לקבוצה ליפול ככה. הלוואי שמישהו ירצה בו ויתן למיאמי תמורה נאותה עבורו. אחרת, מיאמי תצטרך לאכול את השגיאה שעשתה, לתת לו ללכת אפילו שקבוצה שתיקח אותו תרצה השתתפות של מיאמי במשכורתו, ואז לא לפחד ליפול נמוך ולקוות לבחירת דראפט טובה.

עם דראג'יק מיאמי לא תגיע לשום מקום.

 

4. הת'אנדר לא יכולה ללא אולדיפו

 

אחרי התחלת עונה מצויינת אוקלהומה סיטי סבלה כמה הפסדים כולל אטלנטה הערב בבית. הת'אנדר נפלה למקום שביעי במערב ואם היא לא תעשה טרייד מהיר מאד, היא תמעד ולא תעשה את הפלייאוף.

אתה לא יכול לסמוך על ראסל ווסטברוק הקולע 46 נקודות, אם הפוינט גארד האוייב  – שרודר – קולע 31 והפוינט גארד שלך אנטוני מורו קולע 4. הוא יהיה שחקן טוב מאד בעתיד, אבל לא הוא, לא ג'רמי גראנט, ולא אנס קנטר יכולים להיות קומבו-גארדים בקבוצה הרוצה ללכת רחוק ולהתמודד עם סטפן קרי, כריס פול, או קיירי אירוינג.

הת'אנדר חייבת לפחות שחקן כמו ויקטור אולדיפו, והוא פצוע.

לת'אנדר ישנה בוכטה של גבוהים והיא חייבת לעשות טרייד כמה שיותר מהר ולתת את אחד הגבוהים הטובים שלה עבור גארד טוב, או שראסל ווסטברוק יתרסק בקרוב מאד.

תראו את הדיאגרמה הזאת של קליעת השלשות של הת'אנדר נגד פורטלנד. ללא אולדיפו קבוצות היריבות מתחננות מהת'אנדר לזרוק מהפרימטר.

הערב הת'אנדר שוב דידתה עם 28% מה-3. יש לה שני לבנים – ניק קוליסון וקייל סינגלר. תאמינו לי או לא, אבל ישנן קבוצות שמשוועות לשחקנים לבנים. תנו את שניהם עבור פוינט גארד או קומבו גארד הקולע שלשות, וזה דבר שחייב לקרות מיד.

5. ראסל ווסטברוק לא יכול לבדו

אני מדבר על חלוקת הנקודות של החמישייה.

אני אומר לכם שמייקל מאלון, שרק כתבנו עליו ביומן, יעשה שם דברים טובים מאד. זה מאמן עם נשמה ניו יורקית, שפה ניו יורקית, וכדורסל ניו יורקי. לא סתם ניו יורק, אלא קווינס, ניו יורק.!!! (NOW YOU ARE TALKING, BABY!)

 

מה שמאלון עשה זה להוציא את קנת' פאריד ונורקיץ' מהחמישייה, ולשחק עם גארי האריס ומודייה ששניהם למעשה פוינט גארדים הרוצים את הכדור, אבל גארי האריס שיחק הערב כשוטינג גארד מגן העדן, והחמישייה החדשה הזאת משחקת מצויין.

יש למאלון ספסל חזק – אני מקווה רק שפאריד לא יעשה דאווינים מהספסל על זה שדקותיו ירדו. כח שיווי המשקל של החמישייה הזאת הוא דבר שגרם לי ממש לחייך תוך כדי שאני חוזה בהם.

אני אומר לכם שדנבר – עם המאמן מאלון – עדיין תדבר חזק העונה.

7. רוביו משחיל חוט במחט ווויגינס מסיים

 

 

8. ת'אד יאנג עשה זאת הערב עם 0:09

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 58 תגובות

  1. מכה גדולה לרוקטס.
    ההערכה היא שקאפלה יישב בחוץ לפחות 6 שבועות, שזה אומר 25 משחקים, בדיוק כשהקבוצה בשיאה והוא חוליה משמעותית. כבר הערב יידפק המשחק המרכזי של המחזור ותראו כמה ההיעדרות משמעותית – מכל הקבוצות, סן אנטוניו מגיעה ליוסטון.
    מי מחליף את קאפלה? ננה?

    הפציעות האחרות הן לא ממש פציעות. קווין לאב זו חבטה בברך מול לארי נאנס במשחק האחרון, הוחלט לתת לו מנוחה הערב עם הבאקס.
    אבל, זו עוד תזכורת לגבי האין-עומק בספסל של הקאבס. טיירון לו סוחט מדי את הסטארטרים שלו. אולי זה ייתן ללאב הופעת אולסטאר קרובה (לטעמי בוודאי), אבל הקאבס עלולים לשלם על זה בהמשך הרבה יותר ביוקר.

    לגבי דדנבר, אבחנה בול במקום. השינוי בחמישיה נעשה לפני 3 משחקים, ובכולם הם רושמים נצחון. זה עדיין מדגם קטן מדי אבל בלי ספק יש שם הרבה חלקים ראויים (הלילה יוקיץ' היה מרחק אסיסט מטריפל דאבל. ונחשו מי החטיא את האסיסט שהיה נותן לו את זה. יפה!).
    דנבר עדיין בנויה לרוחב – שמישהו יארגן שם חבילה יפה, מן הסתם עם קנת פאריד בראשה, וישכנע סופרסטאר חובב סקי להגיע.

    תודה על המעורב, מנחם.

    1. סומסום, דדנבר- הכוונה ל-deadenver? אולי דווקא יש שם סימני חיים..

      רוביו מוסר בחסד אבל ללא קליעה הוא פשוט לא מספיק טוב לליגה.

  2. מעורב מעולה
    הסרטון של הדאנקים מטורף !
    אם אלו דאנקים רק מהשבוע איך בוחרים דאנקים של עונה שלמה
    הדאנקים של נאנס ג'וניור , דוראנט ואהרון גורדון מטורפים

    מסכים לגבי ווסטברוק ו OKC

  3. תודה מנחם מעורב מצוין, אני אישית מעדיף ככה שיש נקודות בודדות ולא 10 נק' שמפזרות את הפוסט. גם כל נקודה בונבוניירה.
    בהחלט מכה קשה לרוקטס ולקפלה ששיחק מושלם בשביל הקבוצה. זו גם פציעה שיכולה להשפיע בעתיד על שחקן שכל כך בנוי על אתלטיות.
    מישהו יודע למה לא משתמשים היום במגיני ברכיים סטייל האקים? זה יכל לחסוך פציעה כזו.
    לגבי מה עכשיו?
    קודם כל באסה שאין די-מו. שנית הראל יקבל יותר דקות ונקווה שיש לו מספיק רוח בריאות לתת את כל מה שהוא נותן עד כה גם ב-30 דקות למשחק. ננה יצטרך לשחק גם בק טו בק וכנראה ששסופסוף נראה זריקת סבתא ב-NBA. צ'יינה אונואקו, לוחם היאקוזה השחור יצטרך לעלות ולתת קצת קראטה בהגנה.
    חוץ מזה פיניקס, מה עם איזה פרגון לטייסון צ'נדלר? לא תתנו לו הזדמנות אחרונה לפלייאוף? סגירת מעגל עם המאמן שהכניס אותו לאולסטאר?
    דנבר עדיין מחפשים את הרוטציות הנכונות. פאריד עולה מהספסל מתחילת העונה, השאלה מה עושים עם נורקיץ' ויוקיץ' שנראה שלא ממש מצליחים לשחק ביחד.
    ווסטברוק ת'אנדר. מסכים איתך שבעיית הריווח היא הבעייה הרצינית בקבוצה, יותר אפילו מסגנון המשחק של ווסטברוק. אין להם סיכוי לנצח מבלי רכז שירווח את המשחק לצד ווסטברוק. גם לא בטוח שאולדיפו הוא הפיתרון למרות שהוא קולע השנה 38% מהשלוש, הרבה מעל הממוצע שלו בקריירה עד עכשיו.

    1. האמת שדווקא דראגיץ' לאוקלהומה במקום אולדיפו יכול להיות פיתרון נחמד. דראגיץ' שחקן קאצ' אנד שוט מעולה, יכול לעזור בהובלת הכדור, אמנם בעייתי בהגנה אבל דווקא יכול להיות התאמה יפה לדעתי.

    2. בסאנס גם דאדלי ירד לספסל.
      דאדלי, צ'אנדלר וברבוסה. כולם משחקים השנה כדורסל טוב, וכולם לדעתי, לא ישחקו בפינקס אחרי הדד ליין (לפחות לא במדי הסאנס…).

      השאלה היא,
      מה יש ל-גולדן סטייט/ספרס/יוסטון/קליבלנד לתת לסאנס תמורת השחקן אותו הם צריכים?

      ואם בצ'אנדלר עסקינן, אז אני חושב שהוא תפור על בוסטון. יש להם מה לתת תמורתו, יש להם את היכולת לספוג את החוזה שלו, וה-20 דקות במשחק שהוא יודע לתת בעמדת הסנטר יעזרו להם למקסם את הדקות של הורפורד, ולהפוך לקבוצת הגנה מפחידה.

      השנה יש לי תחושה שהדד ליין יהיה מעניין, ושנראה הרבה תנועה בנמל התעופה באריזונה…

      1. אני גם שומע המון לחשושים על פי ג'יי טאקר. יכול לעזור ללא מעט קבוצות, עם חוזה נגמר ובן 31 כך שזו השכרה לטווח קצר אבל יכול להיות משמעותי בקבוצת פלייאוף.
        יש מצב שפיניקס ילכו למכירת חיסול כוללת?
        לא רעיון כזה גרוע בהתחשב במצב

        1. השמועות על טאקר הם עוד מלפני תחילת העונה.
          כשדראג'ץ' שיחק בסאנס הוא היה קלע 39% מה-3 (השנה הוא קולע רק 28% מה-3), כך שהוא בהחלט יכול למלא את הפינה של "לזרוק שלשות רק כשאתה חופשי, ולתת הגנה במשך 15 דקות במשחק".
          השאלה מה הסאנס יכולים לקבל עבורו?

          אני מחזיק אצבעות למכירת חיסול. שיתחילו במקדונו…

  4. מכה קשה מאוד לרוקטס. במיוחד בהתחשב בעובדה שקאפלה אף פעם לא היה חשוד כשחקן ״פציע״. לעומת זאת יש לא מעט שחקנים פציעים אחרים בסגל.. מקווה שמעבר לקאפלה לא יהיו עוד פציעות משמעותיות.
    ננה והראל יראו עכשיו יותר פארקט, מקווה שימלאו את מקומו כמו שצריך.

    1. כנראה יפסיד 20-25 משחקים.
      אחרי שבברלי הפסיד משהו כמו 15 משחקים בפתיחת העונה עכשיו יש לנו 20 משחקים בלי עוד שחקן חמישייה. מתחיל להזכיר את 2014-15.
      כמו שאמרנו בפריויו, כל עוד הפציעות יבואו ברוטציה אנחנו נסתדר.
      עכשיו גם מגיע סטרצ' משחקים קשה ביותר. סן אנטוניו, ממפיס וקליפרס ברצף. ינואר עם 7 משחקים בבק טו בק.

      1. האמת שהרגע קראתי הודעה רשמית של הקבוצה שמדובר בשבר קטן, והוא צפוי להחמיץ חודש.
        לא יודע אם זאת הודעה שבאה להרגיע את האוהדים, או שזה באמת המצב, ואז השד לא כזה נורא (משהו כמו 15-18 משחקים ולא 20-25..).
        נחזיק אצבעות בכל מקרה.

      2. אגב בהתחשב בפציעה של בלייק, אז מול הקליפרס החסרון של קאפלה אולי פחות יורגש. הבעיה תהיה בעיקר הלילה מול הבפרס, ובהמשך השבוע מול ממפיס. נקווה לטוב. גם ב-14/15, למרות פציעות מרובות כפי שציינת, הקבוצה הצליחה לנצח הרבה.

  5. תודה מנחם, לגבי קאפלה זאת מכה ליוסטון, הוא אחד השחקנים שעשו קפיצה משמעותית העונה ואני עוד לא יודע אם ננה ומונטרז הארל ימלאו את מקומו מספיק טוב בחודש הקרוב

    לגבי אוקלהומה, אני חושב שגארד נוסף זה לא מה שהם צריכים. יש להם 5 גארדים מספיק טובים לכל קבוצת nba לא כולל אנדרה רוברסון, שהוא שוטינג גארד שמשחק העונה סמול. הבעיה שלהם זה בסמול, אין להם שחקן באמת ראוי שם, רוברסון שחקן נהדר הגנתית אבל לא מדהים בהתקפה, כנל גם גרמי גראנט שהוא אותו סיפור. הם חייבים לעשות טרייד על קמרון פיין, ניק קוליסון, בחירת דראפט כלשהי ואולי אפילו גם גפרי לוברן כדי להביא סמול פורוורד עם התקפה, כדי דוראנט השאיר בור בעמדה.

    האמת שדנבר מתחילים לסקרן מאוד, סופסוף מאלון קיבל שכל וחזר לפתוח עם יוקיץ. זאת עדיין דאלאס והכל, אבל לדעתי גארי האריס הוא השחקן החשוב בקבוצה, כשהוא כשיר וטוב הקבוצה נראית מצוין

    1. מסכים איתך (גם הפעם), בנוגע לסמול פוורוורד באוקלהומה.
      הבעיה, שס"פ איכותי הוא היהלום הכי מבוקש בליגה (תשאל את הקליפרס) ואין כאלה יותר מדי (פרט לגולדן סטייט, שיש לה שניים). היחידים שאפשר לחשוב עליהם בטרייד הם רודי גיי או דנילו גלינרי. על היתר, קבוצות פשוט לא יוותרו.

  6. קאפלה זאת מכה אדירה. אם ננה ייתן תוצרת בתקופה הזאת זאת תהיה הצלה אמיתית. לדעתי הוא יכול להפתיע לטובה.

  7. מכל הפציעות, שכחת את המשמעותית מכולן.
    בלייק גריפין הולך לעבור ניתוח קטן בברך ולהחמיץ 3 עד 6 שבועות .

      1. הוא נתן ברכייה באחראי מחסן בקפיטריה. הוא אמנם רק מטר וששים אבל מספרים שהוא וגריפין חברי ילדות ששיחקו טאקי יחד במסיבות כיתה 🙂

  8. אני קראתי על טרייד מעניין שמיאמי מנסים לעשות, ג'סטיס ווינסלו ובחירת סיבוב ראשון תמורת זאק לוין /וויגינס וטיוס ג'ונס.
    מה אתo אומרho? לדעתי זה טרייד מצוין ל-2 הקבוצות

    1. באמת זה נראה לך טרייד מצויין ?לוותר על וינגיס בשביל ווינסלו ובחירת סיבוב ראשון.זאת אומרת טרייד מעולה למיאמי ומטופש ברמות היסטוריות למיניסוטה.גם לאבין דרך אגב הם במידה והם ירצו להטריד אותו יקבלו תמורה הרבה יותר גדולה

  9. OKC צריכים SF, כי אולדיפו יהיה בריא מתישהו. בגלל זה כל הזמן הם מעוניינים ברודי גיי, השאלה מה סקרמנטו רוצים בתמורה.

    1. OKC קודם כל צריכה לשמור על הברכיים של ווסברוק. למנוע טורבו שעובד על סל"ד מלא ללא הפסקה יש נטייה להתפגר. השאלה היא רק מתי…

      אחרי זה היא צריכה רכז/קומבו קולע מהספסל (ברנדון נייט?). אחרי זה היא צריכה ווינג (קראודר תמורת קנטר?).

      1. אגב זה לא בהכרח נכון. דווקא למנועים עם טורבו צ'רג'רס עדיף לעבוד בסל"ד גבוה מאשר בסל"ד נמוך. לא יודע איך זה עובד עם ברכיים עם טורבו צ'רג'רס אבל לפחות במנועים זה תלוי בסוג המנוע

        1. תראה, כמו מגדש הטורבו, גם ווסברוק יעיל בסל"ד גבוה יותר.

          יותר סיבובי מנוע = יותר גזים = יותר דחיסת אוויר למנוע.
          אבל זה לא משנה את העובדה שככל שהמנוע עובד בסל"ד גבוה יותר, השחיקה שלו גדלה.
          זו אחת הסיבות שלמנועים מוגדשים יש אורך חיים קצר בהרבה מלמנועים אטמוספרים.

          1. מצחיק היה לי את הדיון הזה עם החבר'ה של קטרפילר שנה שעברה. הם טוענים שזה נכון במנועים הישנים אבל לא בחדשים. זה בעיקר תלוי באיכות הדלק והתחזוקה.
            רוצה לומר שאם ווסטברוק שומר על עצמו, אוכל נכון, וחי נכון לא בהכרח יגמר מוקדם יותר בסל'ד גבוה.
            כמובן שהוא צריך לשנות לא מעט דברים במשחק שלו, ואולי דווקא הקושי בסל'ד הגבוה הוא לא גופני אלא שהפעולות מהירות מדי בשביל המוח לקבל החלטות נכונות. זה בטוח נכון לגבי הארדן שלכן בוחר להתחיל התקפות לאט יותר. ווסטברוק נראה שמגיב אימפולסיבית ולא חושב, בדיוק ההפך מהארדן.

          2. הסברים כאלה הם בדיוק הסיבה שהמוסכניק שלי בונה בית שני…

            אנשים לא מוכנים לשלם 5 שקלים על מילקי אבל כשהומסכניק אומר שנשרף לך הכוהל (?) ואתה שולף אלפייה כאילו אתה קנייה ווסט במועדון חשפנות

          3. טוב, המנועים של CAT הם מפלצות.
            CAT c-18 שאפשר למצוא על מרלו לדוגמה, שוקל יותר מטון וחצי, ומפיק בערך 700 כוחות סוס.
            נכון שהוא משתמש במגדשי טורבו (עם אפטר קולר), אבל זה מנוע דיזל, וסל"ד גבוה שלו זה באזור ה-2,000 סיבובים לדקה.

            לצורך השוואה, ה-CAT הוא כמו שאקיל,
            ווסטברוק הוא 911 טורבו…

          4. פששש קלעת בול בדגם המנוע. סחטיין 🙂
            והסל"ד המומלץ שלו הוא 2700 בניגוד למחשבה של הקמצנים מישראל שרוצים לשים 1000 סל"ד כדי לחסוך בדלק מבלי להבין שהמנוע לא בנוי לסל"ד נמוך.
            דווקא לווסטברוק יש עוצמה של מנוע דיזל. לכל הלינים והאיזאה תומאסים למיניהם זה מנוע בנזין 2 פעימות.

          5. אתה סגור על 2700?
            בדרך כלל במנועי דיזל כאלו לא חוצים את רף ה-2300 סל"ד.

            ג'רמי לין, הוא נראה לי כמו הונדה CB1100 . רטרו-מודרני. נכון, יש לו רק 95 כוחות סוס, אבל יש בו מגניבות מנצחת.

            תומאס?
            דוקאטי סקרמבלר. גם כן אולד סקול-מודרני, אבל עם יותר תזזיתיות.

            ווסטברוק – אני לא חושב שיש ב-NBA מישהו עם יותר כוחות סוס. אבל הוא לא מכונית פרארי מדויקת כמו קרי, או יגואר אלגנטית כמו דוראנט – הוא דודג' צ'אלנג'ר הלקאט (צ'יטה או לא צ'יטה?), המכונית הסדרתית החזקה ביותר – 707 סוסים פראיים! (לא מגדש טורבו – מגדש על. כזה שמספק את הכוח ללא השהיית טורבו).

            ואם מחפשים את קצת אנלוגיות מעולם הים,
            אז לברון – הידרה ספורט עם 4 ימאהה אאוטבורדס V8 . כאשר לכל אחד מה-4 350 סוסים צוהלים. סך הכל 1400 כוחות סוס.
            זו מפלצת בלתי עצירה.
            כמו לברון, גם האאוטבורד צריך להגיע לסל"ד גבוה בשביל להגיע למקסימום תפוקה.

            ה-CAT, זה המוזס מלון של המנועים. כוח, כוח, כוח. ולהרבה שנים.

          6. כן בטוח. ביאכטות מנועיות 20 מטר יש 2 מנועי קטרפילר c-18. מהירות שיוט אידיאלית 2600-2700 סל"ד. מגיע ל-3500 סל"ד בטרוטל מלא. ב-2300 סל"ד עוד לא נפתח הטורבו צ'ארג'ר, וזו הבעיה של הישראלים. חוסכים בדלק וגומרים על המנוע

          7. ואתה צודק יצאתי חומוס. בדקתי בחוברת מנוע של ה-Cat. מקסימום סל'ד לפי החוברת 2300 כמו שאמרת. או שהזיכרון שלי שבק חיים, או שהתבלבלתי עם המנוע יאנמר שיש לי עכשיו.

  10. מנחם אחלה מעורב –

    1. פציעות הן לא חריגות. מצעד ההבראה יחל כשבוע לפני האול סטאר… קליבלנד יסתדרו ללא לאב, הרוקטס יסתדרו ללא קפלה (אולי יוציאו את מונטיונס מהבויידם?) ואטלנטה הייתה בנפילה חופשית עם האוורד ואתמול ניצחה ב-OKC בלעדיו… אולי שובו של הסמול בול קרב ובא להוקס…

    2. ברוק לופז בחור פוטוגני לכן אין לו בעיה להצטלם לשני פוסטרים חדשים (ביומבו ונאנס). אני מעריך הרבה יותר שחקן שעולה למרות הפוסטר לעומת שחקן שמסובב את הראש ובורח כפי שעשה אוקפור כשדרוזן בא לכיוונו

    3. אין להיט למה להתפרק כרגע כי ניצחונות זו עדיפות נמוכה. הכי טוב להמשיך לנפח מספרים של שחקנים לא חשובים ולנסות לחפש פריירים באוף סיזן עם בחירת דראפט גבוהה וטעימה

    4. OKC מאוד נפגעה בעקבות הפציעה אבל חייבת קודם כל רכז מחליף שהשנה פשוט אין לה. לדעתי אף אחד לא מחפש שחקנים לבנים למעט יוטה. השחקנים הלבנים בליגה זרוקים על קשת השלוש לא משנה מה הרמה האתלטית שלהם ואיזה יכולות הם יכולים להביא. אז מי בדיוק תרדוף אחרי קייל סינגלר (עוד נפל ברשימתו הארוכה של קאווץ' K) וסבא ניק קוליסון שעוד מספר סיפורים מימי סיאטל

    6. דנבר היא בוסטון ומייק מלון הוא בראד סטיבנס. רק שלסלטיקס לטוב ולרע יש את אייזייה ולדנבר אין שום כוכב

    1. מת על התגובות שלך.
      1. מונטיונאס שוחרר ע'י הרוקטס.
      2. מסכים לחלוטין. בדיוק ראיתי במקרה את הדיון על הדאנקים והפוסטרים במגרש פתוח. שאקיל מתרברב שרק 2 שחקנים הטביעו עליו בקריירה (וכמובן שמשקר) ובארקלי אומר שהוא מעריך את השחקנים שתמיד יכנסו לפרטים. הם לפחות מנסים בכל פעם. במקרה הזה אני עם בארקלי.
      3. להיט יש אינטרס להגיע ללוטרי. דווקא דראגיץ' הוא נכס שרק ירד אם יחכו איתו.
      4. מסכים איתך לגבי הרכז של אוקלהומה. אני עוד לא משוכנע שאולדיפו הוא התוספת הנכונה לצד ווסטברוק. למרות האחוז הגבוה בקריירה משלוש השנה (38%), חוסר היכולת שלו לנהל התקפה מקשה על משחק אוף דה בול של ווסטברוק שמצויין בחיתוכים לסל ויוכל להפוך את ההתקפה של אוקלהומה להרבה יותר מגוונת.

      1. לא ידעתי על מונטיונאס… אז חזרנו לננה…

        לגבי דראגיץ' נראה לי שהוא היוצא מן הכלל. קנטר + משהו בתמורה לדראגיץ'?

        1. לדעתי דראגיץ' לאוקלהומה על תקן אריק גורדון של יוסטון זה פצצה. מחליף מנהל משחק כשווסטברוק נח ומשחק גם הרבה דקות לצידו כקאצ' אנד שוט. אולאדיפו גם מספיק חזק לשחק כ-3 במקרה הצורך אם רוצים את שלושתם ביחד בהרכב סמול בול טורבו.

          1. אם אני GM עם תספורת מ"חלף עם הרוח" ומשקפי סיליקון ואלי, אני מפחד כרגע לתת את קנטר או אדמס… OKC לא מנצחים בגלל אחוז גבוה מהשדה. הם קודם כל קבוצת ריבאונד (מקום 4) ודיפנסיב רייטינג במקום ה-11. בשאר התחומים כולל הנט רייטינג הסופי מדובר על קבוצה בינונית כרגע.

            ניתן לוותר על קנטר תמורת דראגיץ'. העניין הוא שקנטר אמנם לא שחקן הגנה טוב (אנדרסטייטמנד) אבל ריבאונדר מצויין לדקה (6 ריבאונדים ב-19 דקות כששנה שעברה לקח 8 ריבאונדים ב-21 דקות). צריך לוודא שדראגיץ' מקדם אותם מאוד התקפית על חשבון הפוזשינים שהם משיגים מריבאונד התקפה והגנה טובים של קנטר.

  11. הפציעה של קפלה לא באה לנו בטוב . . .
    לגבי הראל אני קצת סקפטי.
    כמו שאפלטון אמר אם הפציעות באות אחת אחרי השניה ולא הכל ביחד אפשר להמשיך קדימה גם אם יבואו קצת יותר הפסדים.
    העיקר שכולם יהיו בריאים בפלייאוף. גולדן סטייט היר ווי קום!

  12. ווייטרס ובאביט יכולים ללכת, על מקרוברטס יהיה לי קצת חבל ומקגרודר אחלה גבר.

    דראגיץ' טוב העונה, אני בעד לעשות עליו טרייד רק אם זה ממש שווה את זה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט