אירועי דיומא – 20.12.16 / רועי ויינברג

כדורגל:

בונדסליגה – מחזור 16:

21:00-בורוסיה דורטמונד-אוגסבורג (ספורט 2). אנחנו במחזור האחרון לפני פגרת החורף ולא בטוח בכלל שלדורטמונד יש סיכוי לאליפות. הם מרחק 10 נקודות מבאיירן מינכן ואר.בה לייפציג המצויינות שמובילות את הטבלה (המשחק ביניהן ביום רביעי הוא חובת צפייה), אבל רק מרחק נקודה מהמקום השלישי. דורטמונד מאוד חסרת יציבות – במשחקים מסויימים יכולים לתת קרב לכל קבוצה בעולם (2-2 מול ריאל, סיימו לפניהם בצ'מפיונס) ובאחרים נראים לא מחוברים (הפסד 2-1 לפרנקפורט).

בכל אופן, הם יותר טובים מאוגסבורג. הקבוצה החביבה מדורגת במקום ה-12 עם 17 נקודות ובגדול קבוצת אמצע טבלה טיפוסית. דורטמונד אמורה לפרק כאלו בקלות, אבל אוגסבורג יכולה להקשות עליהם מאוד. יכול להיות שהפתעת אמצע השבוע של הליגה תהיה כאן.

21:00-בורוסיה מנשגלדבאך-וולפסבורג. משחק בין שתי קבוצות שיחסית מאכזבות בליגה עד עכשיו. גלדבאך, שהתחילה את העונה בצ'מפיונס ליג, רק במקום ה-13 ולא קרובה בשום מקום להצלחה של 2015/16. המצב של וולפסבורג גרוע יותר שהקבוצה מרחק נקודה מהקו האדום וכנראה תמכור את יוליאן דרקסלר כבר בחלון ההעברות הקרוב אחרי ריבים בלתי פוסקים עם המאמן וההנהלה. מאוד יכול להיות שאחת מהן תסיים את העונה הזאת בליגה השנייה או במבחנים, וניצחון חשוב לשתיהן.

21:00-המבורג-שאלקה 04. המבורג במקום ה-17 עם 10 נקודות בלבד. שאלקה עם 8 נקודות יותר וגם באמצע הטבלה, כשקשה לראות אותם מגיעים למשהו משמעותי השנה בליגה. הניצחון חשוב להמבורג יותר כרגע, אבל סיימנו רק חצי עונה – כמעט שום דבר לא סגור.

21:00-איינטרכט פרנקפורט-מיינץ. פרנקפורט בקרב על המקום השלישי יחד עם דורטמונד, הופנהיים והרטה ברלין, כאשר הן עם 26 או 27 נקודות (לא כדאי להספיד את קלן שבמקום השביעי עם 24). כל נקודה חשובה בקרב כזה צמוד על המקום בצ'מפיונס, ומיינץ עם ההגנה החלשה (ספגה 27 שערים, הכמות הגבוהה ביותר בין כל הקבוצות שמעל מקום 14) לא אמורה להיות אתגר גדול מדי.

סרייה איי – מחזור 18:

21:45-אטאלנטה-אמפולי. אמפולי עם 14 נקודות ובמקום ה-17, אבל עם הפרש משמעותי של 5 נקודות מהקו האדום. עדיין, הם יותר קרובים אליו מאשר למקום ה-15 (6 נקודות הפרש). אטאלנטה, לעומת זאת, מקדימה את אינטר ובמקום השישי עם 29 נק', כש-6 נקודות בלבד מפרידות בינם ובין המקום השני. יכול להיות שיהיה פה מהפך בסוף העונה, ובשבילו כל נקודה חשובה. במשחק כזה קל על הנייר ה-3 נקודות יושגו.

כדורסל:

ליגת האלופות של פיב"א – מחזור 10:

21:00-אריס סלוניקי (3-6)-עירוני נהריה (6-3) (ספורט 5+). בית א', בגדול, מתחלק ל-4: יש את בנביט ומונאקו, שתי הקבוצות הטובות ביותר שככל הנראה יסיימו ב-2 המקומות הראשונים ויעלו ישירות לרבע הגמר. יש את נימבורק וסלוניקי, 2 הקבוצות אחריהן שמחזיקות בפער של 3 נקודות על מקומות 5-6 וימשיכו בודאות לסיבוב הראשון. אז יש את נהריה ופראפורט שיאבקו על עלייה אפשרית לסיבוב הראשון (הגרועה מביניהן תועבר ישירות למפעל המשני של פיב"א) ואחרונות הן באקן ודומאז'לה, הקבוצות החלשות ביותר.

אז כרגע, בעצם, הקרב של נהריה הוא על המקום הרביעי בו היא מחזיקה מול פראפורט. ניצחון על סלוניקי יחשב הפתעה, אבל כשהלו"ז של פראפורט קל בהרבה כל ניצחון חשוב. יהיה להם קשה מול קבוצת הגנה מצטיינת כאריס, במיוחד באולם ניקוס גאליס (האולם על שם השחקן היווני הגדול שעדיין חי).

יורוליג – מחזור 13:

18:00-אוניקס קאזאן (9-3)-גלאטסאריי (8-4).

18:00-אנדולו אפס (6-6)-ז'לגיריס קובנה (8-4) (ספורט 5).

21:00-אולימפיאקוס (4-8)-הכוכב האדום בלגרד (7-5) (ספורט 5)

21:45-ריאל מדריד (4-8)-ברוס במברג (8-4) (ספורט 5).

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 7 תגובות

  1. תודה רבה רועי.לגבי דורטמונד שתיכנס לרביעייה הראשונה הכי חשוב.אליפות היא לא תיקח אבל חשוב שתשחק בליגת האלופות גם שנה הבאה.ביורוליג על הנייר מפגש תחתית אחד ועוד 3 משחקים חד צדדים

  2. האם יש חדש בוונדה גלוב – אחד היה טרף, שני מת בחרב, וזה שנותר את שמך לא זכר
    (אחד טבע, שני נחנק, והשלישי הלך לאיבוד בים הגדול)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט