אירועי דיומא – 19.12.2016/מתן גילור

כדורגל:

ליגת העל – מחזור 14

21:00 הפועל תל אביב-מכבי חיפה – שידור בערוץ הספורט (55/555). הפועל ת"א מגיעה בצל ההליכים המשפטיים שמתנהלים בעניינה, כשסכנת פירוק מרחפת על פני תהום. שחקנים כבר שוחררו, אחרים ישוחררו ועתיד כל המערכת לוט בערפל. עם זאת, לא פעם הפועל ת"א הוכיחה שהיא מצטיינת כשהלך הרוח הוא "כל העולם נגדנו" או "מצילים את הבית". נגדה תתייצב מכבי, שלמרות סיבוב ראשון מוצלח (יחסית לשנים האחרונות), הסיום שלו הותיר טעם חמצמץ עם 2 נקודות ב-3 המשחקים האחרונים. קמיל ואצר, מעמודי התווך של הקישור, יעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים. בסיבוב הקודם ניצחה מכבי 0:1, משער של גליינור פלט.

 

לה ליגה – מחזור 16

21:45 אתלטיק בילבאו-סלטה ויגו – שידור בערוץ ONE (50). 2 נקודות בלבד מפרידות בין הקבוצות במקומות ה-7 וה-12, בהתאמה. בילבאו מגיעה אחרי הפסד בבטיס וסלטה אחרי הפסד לקבוצה הבכירה של בטיס בויגו.

 

פריימרליג – מחזור 17

22:00 אברטון-ליברפול – שידור בערוץ ספורט 1 (54). הדרבי של ליברפול מפגיש שתי קבוצות במגמות הפוכות. ליברפול בעונה מעולה נאבקת על האליפות. לעומתה, אברטון מאכזבת והיא במקום השמיני בלבד. עם זאת, היא ניצחה את ארסנל, במחזור הקדום, וכידוע, הפוטנציאל גבוה.

 

כדורסל:

גביע המדינה – שמינית גמר

20:10 הפועל חולון-הפועל אילת – שידור בערוץ 5+ (56). מהמשחקים המסקרנים של שלב שמינית המגר, אם לא המסקרן שבהם. הפועל חולון בעונה הטובה ביותר מאז עונת האליפות שלה והיא במקום השני, מרחק משחק וחצי ממכבי ת"א. הפועל אילת פתחה את העונה רע, אבל כרגע המומנטום חיובי, לאחר 3 ניצחונות רצופים. שתי הקבוצות בכושר טוב והמשחק מבטיח הרבה, קל וחמר כשמדובר על נצח או לך הביתה.

לפוסט הזה יש 6 תגובות

  1. תודה רבה מתן.
    מארקו פו זכה אתמול באליפות הפתוחה של סקוטלנד בסנוקר עם 9-4 על ג'ון היגינס, אחרי שהיה בפיגור 0-3. הטורניר הבא הוא המאסטרס היוקרתי באמצע ינואר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט