אירועי דיומא – 17.12.2016 / דוד "פאקו" סעדה

כדורגל:

פרמיירליג – מחזור 17:

14:30-קריסטל פאלאס-צ'לסי (ספורט 2): כבר נגמר מה לומר על צ'לסי. הקבוצה עם עשרה נצחונות רצופים ופער של שש נקודות בפסגה, גם אם הנצחון האחרון היה אחד קשה מול נועלת הטבלה. היא במרחק נצחון אחד מהשוואת שיא הנצחונות הרצופים של עצמה, ובאנגליה כבר מתחילים להזכיר את שיא הנצחונות הרצופים בליגה של כל הזמנים, העומד על 14. קבוצת התחתית שמולה ספגה הפסד דרמטי מידי מנצ'סטר יונייטד, וממש לא נראית כזו שתעמוד בדרכם של הכחולים בהקשר של כל אותם ההישגים.

17:00-ווסטהאם-האל סיטי (ספורט 2): קרב תחתית בין המארחת הקרובה לקו האדום מלמעלה לאורחת הרואה אותו מלמטה.

19:30-ווסט ברומיץ'-מנצ'סטר יונייטד (ספורט 2): משחק טוב בין שתי קבוצות צמודות בטבלה. יונייטד מתחילה לחזור לעצמה. אחרי שרשרת של תוצאות תיקו מתסכלות, שהגיעו למרות העדיפות שלה במגרש, היא מצליחה למצוא את הדרכים לנצח. במשחק האחרון היה זה זלאטן, שהביא נצחון דרמטי אחרי שער מאוחר. השדים האדומים כבר מתקרבים חזרה לצמרת, ורחוקים רק שש נקודות מהמקום הרביעי המוביל לאירופה (בו אוחזת היריבה העירונית). גם ווסט ברומיץ' מציינת עונה טובה יחסית מבחינתה, ומגיעה למשחק לאחר נצחון יפה על סוונזי (שלושער של רונדון).

לה ליגה – מחזור 16:

17:15-אתלטיקו מדריד-לאס פלמאס (ONE): הימים בהם הובילה אתלטיקו את הטבלה נראים כזיכרון רחוק. הקבוצה כבר מרוחקת 12 נקודות מהפסגה, והמשחק האחרון נגד ויאריאל היה טראומתי במיוחד עבורה: מלבד התבוסה 3:0, היא איבדה את השוער אובלק ואת טיאגו, כאשר השוער המצויין עומד להיעדר מהמגרשים לתקופה של כארבעה חודשים. זוהי מכה קשה לקבוצה שתורגש היטב גם בשלבי הנוק אאוט בליגת האלופות. האורחת היא קבוצת מרכז טבלה בלתי מזיקה, ששלוש תוצאותיה האחרונות היו תיקו.

21:45-סביליה-מלאגה (ONE): סביליה שמה את ההפסד המביך לגרנאדה מאחוריה, והביסה במחזור הקודם את סלטה ויגו, תוך כדי תצוגת כדורגל מצויינת. הקבוצה ממוקמת כעת במקום השלישי, מרחק נקודה מברצלונה. היום זה יהיה לה מפגש פיקנטי עם חואנדה ראמוס, מאמן היריבה שבמרכז הטבלה. ראמוס אימן את סביליה בעשור הקודם, וזכה עימה פעמיים בגביע אופ"א.

סרייה A – מחזור 17:

21:45-יובנטוס-רומא (ספורט +5): המשחק המומלץ של היום מפגיש את הקבוצות שבמקומות 1-2. יובנטוס מובילה את הטבלה בבטחה, עם פער של ארבע נקודות מרומא. האלופה זכתה לשישה נצחונות בשבעת המשחקים האחרונים (עם מעידה מול גנואה לפני שלושה מחזורים), ונראית בלתי עצירה כבעונות האחרונות, כאשר גונזאלו היגואין מככב בשורות ההתקפה. חובבי העניין בליגה יישאו עיניים לקבוצה מעיר הבירה, לה רצף יפה של שלושה נצחונות, כולל אחד בקרב הישיר על המקום השני מול מילאן. עדיין, האלופה היא פייבוריטית גמורה בקרב הזה.

ליגת העל – מחזור 14:

16:00-הפועל כפ"ס-מכבי ת"א (ספורט 1): הרבה לחץ השתחרר במכבי ת"א לאחר הנצחון 4:2 על הפועל חיפה. המשחק הלך לקראת סופו לעוד תיקו או אפילו הפסד, אולם שני השערים המאוחרים החזירו לצהובים את הצבע לפנים. עדיין, הקבוצה יודעת שתצטרך להשתפר לא מעט ביכולותיה, על מנת שתזכיר במשהו את העונות הקודמות. כפר סבא די מעודדת משתי תוצאות התיקו שהשיגה מול קרית שמונה ומכבי פ"ת, ומרגישה שגם היא יכולה לעקוץ את מכבי ת"א. אם תרצו, עוד סממן למצב של הצהובים.

18:00-בני סכנין-בני יהודה (ספורט 1): בני יהודה סוחבת את כל הליגה על הגב, לאחר ההפסד בקרב התחתית לאשקלון. בקבוצה הבינו שפתרון הטלאים בדמות יעקב אסייג על הקוים לא מחזיק מים, והביאו צוות חדש הכולל את יצחק שום כמנהל מקצועי, ניסן יחזקאל כמאמן, ואליהם יצטרף גם אלון מזרחי. הכתומים יקוו שהשינויים יעזרו להם כבר במפגש הקרוב מול היריבה, הקרובה אף היא לתחתית, שהשיגה שתי תוצאות תיקו במשחקים האחרונים.

18:00-מ.ס. אשדוד-הפועל קריית שמונה (פריצות בספורט 1): שתי הקבוצות כבר נפגשו בשבוע שעבר במסגרת חצי גמר גביע הטוטו, וק"ש ניצחה 1:0. הקבוצה הצפונית, האוחזת במאמן החדש יחסית תומר קשטן, נמצאת בתקופה טובה (למרות התיקו המאכזב מול כפ"ס), וקרובה לאיזור הצמרת. מנגד המארחת נמצאת קרוב מאד לקו האדום, וודאי תחתום על כך שההפסד בגביע הטוטו יבוא על חשבון תוצאה טובה יותר במשחק היום.

20:30-בית"ר ירושלים-מכבי פ"ת (ספורט 1): מפגש שקול בין שתי קבוצות מאוכזבות למדי, מהאיזור העליון בטבלה. בית"ר היתה אולי הקבוצה הקרובה ביותר לסכן את ב"ש במחזור האחרון, אך למרות היתרון במשחק, זה נגמר בעוד ניצחון של האלופה. מכבי פ"ת כבר לא ניצחה בחמשת המשחקים האחרונים, וודאי מצטערת על כך שלא מקבלים נקודות בונוס על שערים מחצי מגרש.

הליגה הצרפתית – מחזור 18:

18:00-גנגאן-פ.ס.ז' (ספורט +5): פ.ס.ז' לא הצליחה לצמצם את הפער מניס במשחק המהנה במחזור הקודם בין השתיים, והתיקו בין שתיהן הותיר את האלופה מרוחקת ארבע נקודות מהמובילה. אדינסון קבאני, שכבש צמד במדי פ.ס.ז', מוביל כעת את קטגוריית מלך השערים בחמש הליגות הבכירות של אירופה. קבאני וחבריו יתמודדו היום מול קבוצה טובה, הנמצאת קצת מתחת לראדאר. גנגאן תופסת כעת את המקום השישי, לאחר שאיבדה מעט גובה במחזורים האחרונים, אך זו בהחלט קבוצה העשוייה להקשות על האלופה.

כדורסל:

גביע המדינה – שמינית הגמר:

18:30-מכבי רחובות-בני הרצליה (משולב בספורט 5). הריצה של הרצליה נעצרה בחריקת בלמים בשבוע האחרון, עם הפסדים בליגה לחולון וביורופקאפ למינסק. עדיין היא עדיפה בבירור על היריבה מהליגה הלאומית, גם בחוץ.

18:30-עירוני נס ציונה-עירוני נהריה (משולב בספורט 5). עוד מפגש בין מארחת מהלאומית לאורחת מליגת העל. נס ציונה זכורה לנו מתקופתה בליגת העל, ולמרות פתיחה לא טובה, היא נחשבת לאחת הקבוצות הטובות בליגה הלאומית. נהריה מגיעה למשחק בתקופה לא טובה, לאחר שני הפסדים ומיקום בתחתית טבלת ליגת העל. עדיין היא מן הסתם פייבוריטית במפגש הזה.

20:30-הפועל ת"א-הפועל ירושלים (ספורט 5). יופי של מפגש אדום באולם הדרייב אין. הפועל ת"א בתקופה מצויינת בליגה, עם שלושה נצחונות בארבעה מפגשים, כשגם ההפסד היה לחולון בהארכה. אצל ירושלים, לעומת זאת, אף אחד לא יודע מה נקבל. במחזור האחרון היא ספגה הפסד מביך לאילת, אך אחר כך ביורוקאפ ניצחה את אולם, ועלתה לשלב הבא מהמקום השני.

סנוקר:

אליפות סקוטלנד הפתוחה:

אתמול ברבע הגמר קיבלנו קרב ענקים בין ג'ון היגינס לרוני אוסליבן, שאותו ניצח היגינס די בקלות. היגינס יתמודד היום עם ג'אד טראמפ לעוד קרב ענקים, לאחר שהאחרון גבר על רוברט מילקינס. בחצי הגמר השני היום קיבלנו קרב אסייתי משובח בין מארקו פו, שגבר על מארק דייוויס לבין יו  דה לו, שהפתיע את בן ארצו ליאנג וונבו. משחקי חצי הגמר:

15:00-ג'ון היגינס-ג'אד טראמפ

21:00-יו דה לו-מארקו פו

שידורים ביורוספורט ב-21:00 (גם היום הערוץ משדר רק את הסשן המאוחר).

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 11 תגובות

  1. בשעה 14:10, במרכז ספורט בר לב, בכפר סבא, תפגשנה קבוצות כדורעף הנשים של הפועל כפ"ס ומכבי למשחק העונה. שתיהן עם מאזן מושלם עד כה.
    שידור בערוץ הספורט (55/555).

  2. Hey Joey,
    I hope that after you will be executed (on your knees, weeping, BTW) you will reincarnate as the vile worm that you are, and that Leonard Cohen will return as the giant that he is, and I hope you will meet and that he accidently will step on you.

    1. עדיין לא.נזרקים הרבה שמות שחלקם כבר אימנו במכבי וחלקם לא ואחד מהם כנראה יתמנה מחר.את המשחק מחר בגביע המדינה בכל מקרה ינהל ליאור ליובין שהיה העוזר של רמי הדר ועוזר המאמן השני של ארז אדלשטיין לפניו.את משחקי היורוליג של מכבי ברביע ושישי סשבוע הבא ינהל כנראה המאמן החדש

      1. שבוע הבא יש 2 מחזורי יורוליג ויש למכבי 2 משחקים קשים.ביום רביעי ביד אליהו נגד אלופת אירופה צסקא מוסקבה ומוליכת היורוליג גם השנה.וביום שישי מפגש פיקנטי בחוץ בטורקיה נגד דייויד בלאט ודרושאפקה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט