ההורנטס נגד הסלטיקס בשישי שגרתי במיוחד / רועי ויינברג

10 משחקים הלילה בשישי, ולמען האמת, הייתי שומר על שעות השינה שלי הערב. דטרויט פוגשת את וושינגטון, בוסטון את שרלוט ומילווקי את שיקגו במשחקים היותר מעניינים של היום.

*

2:00-וושינגטון וויזארדס (14-10)-דטרויט פיסטונס (13-14)

למרות שהם עם 3 ניצחונות ב-4 המשחקים האחרונים, עדיין קשה להעריך את המצב של הוויזארדס. במשחקים מסויימים הם נראים טוב, וול וביל מצליחים לסבול אחד את השני וההתקפה זורמת (כך למשל קרה בניצחון היחסית מפתיע שלהם על ההורנטס), אבל באחרים הם לא מצליחים להיות על אותו מגרש ביחד, המשחק הקבוצתי נעלם והם מפסידים (בא לידי ביטוי בהפסד למיאמי).יום אסל ויום בסל.

מה שכן, ההתקפה שלהם קריטית לניצחונותיהם. רק ב-3 מתוך ה-10 W's עד עכשיו הם קלעו כמות תלת ספרתית של נקודות, ודטרויט לא ספגה כמות כזאת במהלך דצמבר. ההגנה שלהם נפלאה, כשמצד אחד יריבות לא יכולות לקלוע עליהם שלשות כמו שצריך ומצד שני יש קושי בצבע, כשדרומונד (או לוייר האנדרייטד) נמצאים שם. הם עדיין לא יציבים בחלק השני של המגרש, אבל זה יקרה ככל שרג'י ג'קסון יחזור ליכולתו הקודמת. כשהוא יגיע לשם הם עוד יכולים לעשות את הקפיצה למקום השלישי במזרח.

תחזית: ההגנה של הפיסטונס תהיה יותר מדי עבור וושינגטון, שתקלע בין 85 ל-95 נקודות ותפסיד לדטרויט.

*

2:00-ברוקלין נטס (17-7)-אורלנדו מג'יק (16-11)

אורלנדו עם 4 הפסדים ב-5 המשחקים האחרונים. נכון, היה להם עומס משמעותי, אבל זה לא תירוץ לקבוצת NBA. ההגנה שלהם נחלשה לאחרונה (ב-5 המשחקים האחרונים ספגה 116 נק' בממוצע לעומת 94.8 נק' ב-5 המשחקים שלפניהם) אבל השילוב של ביומבו, שעבר פציעה, ואיבאקה עדיין אמור להיות יעיל במיוחד. יחד עם התרומה ההתקפית הגוברת של הספסל, ביחוד של ג'ודי מיקס, אלפריד פייטון וג'ף גרין, הם יכולים להיות יותר טובים ממאזן של 16-11.

ברוקלין, בניגוד למג'יק, באה אחרי ניצחון על הלייקרס. הנטס עושים את המצופה מהם בכבוד – נותנים פייט כל משחק ומציגים הרבה כשרונות, למרות שאין יותר מדי ניצחונות שם. הם הצליחו לנצח את המשחק האחרון בלי ג'רמי לין, אבל יהיה קשה בלי השחקן היוצר המרכזי שלהם. יחד עם ההגנה החלשה בליגה קשה לראות אותם מנצחים יותר מדי משחקי NBA בטווח הקרוב, וביחוד את זה. המצ'-אפ בין ברוק לופז וביסמק ביומבו הוא משהו שהנטס יכולים אולי לבנות עליו כדי לנצח.

תחזית: כשלין כנראה בחוץ, אורלנדו אמורה לחזור לדרך הניצחונות בקלות יחסית.

*

2:30-בוסטון סלטיקס (12-13)-שרלוט הורנטס (12-14)

המשחק המרכזי של הערב. מדובר ב-2 קבוצות שרואות עצמן, בצדק, כמועמדות ליתרון ביתיות בסיבוב הראשון של הפלייאוף. הסלטיקס באים אחרי 3 הפסדים רצופים לקבוצות חזקות מאוד (טורונטו, אוקלהומה וסן אנטוניו) והערב אמורים לקבל בחזרה את איזייאה תומאס שישפר משמעותית את ההתקפה שלהם. למזלו של תומאס, ושל הסלטיקס, קמבה ווקר לא ישחק הערב בגלל בעיות אישיות. ההורנטס תלויים בווקר בערך כמו שהסלטיקס בתומאס והעדרו הוא מקדמה משמעותית עבורם.

לשרלוט יש קבוצה סבבה לגמרי. יש להם לא מעט הפסדים מיותרים, כולל 2 מה-3 האחרונים (לאינדיאנה ו-וושינגטון. קליבלנד משלימה רצף של 3 הפסדים), וההגנה שלהם במשחקים מסויימים יכולה להיות אדירה ובאחרים לא להופיע על הפרקט. חוסר היציבות הזה מאפיין לא מעט קבוצות צעירות, אבל גם אי-הגעה לפלייאוף מאפיינת לא מעט קבוצות כאלו. שרלוט צריכה להתאפס, והעדרו של ווקר היום לא יעזור להם יותר מדי.

תחזית: התחושה שלי היא שהיום נראה את ההורנטס במצב הטוב שלהם. הגנה חזקה, למרות העדרו של ווקר, תביא לניצחון של שרלוט בהפתעה של הלילה.

*

2:30-טורונטו ראפטורס (7-18)-אטלנטה הוקס (13-12)

ההתקפה של טורונטו מדהימה. הם עם offesnive rating חלומי של 115.3, הגבוה בהיסטוריה. איך זה קורה? שילוב בין התקפת מעבר יעילה, סחיטת עבירות אפקטיבית ומתן פוקוס התקפי ללאורי ודרוזן הנהדרים מוביל לכך שהקבוצה עם 116.8 נקודות למשחק ב-11 המשחקים האחרונים, כשהיא ניצחה 10 מתוכם.

אטלנטה, מנגד, יציבה יחסית סביב ה-50% הצלחה. אחרי פתיחת עונה מעולה ותקופה מזעזעת הם ניצחו 2 מ-3 המשחקים האחרונים, אבל לא דרך ההגנה. הם ספגו ב-3 המשחקים האלו 112 נקודות בממוצע וזה מול אורלנדו, מיאמי ומילווקי – לא קבוצות התקפה גדולות. קשה להאמין שהם יצליחו לעצור את ההתקפה הפנטסטית של הראפטורס (שעומדת בניגוד למגמות הרווחות ב-NBA היום, אגב). לכן הם יפסידו.

תחזית: 110 נקודות וניצחון קל של טורונטו.

*

3:00-שיקגו בולס (12-13)-מילווקי באקס (12-12)

בק-טו-בק ל-2 הקבוצות שנפגשו בחמישי. אותו משחק נגמר בניצחון גדול, ודי חד-צדדי, של הבאקס שהובילו לכל אורך המשחק וב-27 נקודות במהלכו (נגמר 108-97 למילווקי). הגריק פריק היה נהדר ויחד עם משחקים מצויינים של ג'בארי פארקר ומת'יו דוולדובה מילווקי הצליחה לנצח קבוצת פלייאוף בקלות יחסית.

מה שמעניין לראות במשחקים כאלו, ונקווה שנראה הפעם בניגוד למה שקרה בבק-טו-בק בין קליבלנד וממפיס השבוע, זה השינויים שהקבוצות עושות ממשחק למשחק. יכול להיות שנראה את הבולס יותר מתמקדים בצבע אחרי יום מזעזע מהשלוש (5 מ-19) ואולי פחות דקות של דווין וויד, שהיה עם מדד ה-+/- הגרוע בפער (28-, הכי נמוך בקבוצה. במקום השני רובין לופז, ג'ימי באטלר וטאג' גיבסון עם 8- כ"א). הגנתית סביר שיהיה יותר פוקוס בהגנה על פארקר שקלע 28 נקודות בלי מאמץ מיוחד עם 11 מ-19 מהשדה, ויכול להיות שזה יספיק בשביל לתת לשיקגו את הניצחון. אבל המשחק אתמול היה כל כך חד צדדי ולכן אני לא חושב שהם יצליחו לנצח.

תחזית: הערב הבאקס יעלו למאזן חיובי בזכות 55 נקודות משותפות, שוב, של אנדטקומפו ופארקר. מילווקי.

*

3:00-ממפיס גריזליס (9-18)-סקרמנטו קינגס (16-9)

ממפיס באה אחרי ניצחון על קליבלנד בהרכב רביעי ועם 7 ניצחונות מ-8 המשחקים האחרונים (ההפסד היחיד הוא לקליבלנד, עם לברון ג'יימס וקווין לאב בחמישייה). במהלך 7 הניצחונות האלו הם ספגו קצת פחות מ-94 נקודות במשחק, מה שמראה כמה חזקה ההגנה הקבוצתית שלהם.

סקרמנטו לא מצליחה לנצח את הקבוצות הטובות ממנה. הם ניצחו את הלייקרס, הנטס והמאבריקס, אבל הפסידו בכל השאר מאז ה-23 בנובמבר, לפני שלושה שבועות. לכן, בהתחשב בהעדרו של רודי גיי, קשה מאוד לראות אותם שוברים את ההגנה המפחידה של ממפיס. כדי לשבור אותה הם יצטרכו משחק גדול של קאזינס והתעלות של אחד משחקני המשנה (אפללו? כספי?). לא סביר ששניהם יקרו באותו משחק.

תחזית: הגריזליס ימשיכו לדהור לעבר הביתיות בסיבוב הראשון של הפלייאוף. ממפיס תספוג 90 נקודות ותנצח.

*

3:00-יוסטון רוקטס (7-19)-ניו אורלינס פליקנס (18-9)

הפליקנס הרשימו עם ניצחון מול אינדיאנה כשההגנה שלהם סופגת 95 נקודות, אבל זה הניצחון השני בלבד שלהם ב-8 המשחקים האחרונים. החזרה של ג'רו הוליידי שיפרה את הקבוצה, וגם זאת של טירייק אוואנס שערך בכורה עונתית אמש ובהדרגה יחזור לעצמו, ו-21 הנקודות של באדי הילד הן סימן מעודד להמשך. אבל קשה לראות אותם מנצחים בגב לגב אחרי משחק נהדר של כל השחקנים שלהם ששיחקו לא מעט (דיוויס שיחק 39 דקות, הולידיי 36, הילד 33), במיוחד מול קבוצה שמשחקת מהר כמו הרוקטס ובהעדר ספסל.

יוסטון, אולי הקבוצה המפתיעה של העונה, כבר סופרת 8 ניצחונות ברציפות. הם חזק במירוץ למקום השלישי במערב וההתקפה נראית נהדר כתמיד. ניו אורלינס לא אמורה להוות אתגר קשה מדי לקבוצה שקולעת בכמויות מסחריות וגם מתפקדת לא רע בהגנה (סופגת 105 נקודות במשחק במהלך הרצף, יחסית סביר כשמתחשבים בקצב המהיר של המשחקים. ב-4 מ-5 המשחקים האחרונים הם ספגו כמות דו ספרתית של נקודות), בהנחה שדיוויס לא נותן עוד יום של 35-16-5 (5 חסימות) ולמעלה מכך.

תחזית: הפליקנס לא יתעלו לרמה שבה שיחקו אתמול. יוסטון ירוצו כל הדרך ל-120 נקודות ולניצחון תשיעי ברצף.

*

3:00-פילדלפיה 76' (19-6)-לוס אנג'לס לייקרס (18-10)

אחרי שני ניצחונות רצופים פילדלפיה הפסידה, כצפוי, לטורונטו העדיפה בהרבה עליה. הם נראים יותר טוב ממה שנראו בתחילת העונה, כשאמביד נהדר והקבוצה מסביבו לא רעה בכלל – סרחיו רודריגז מנהל את המשחק, ארסן אליאסובה הוא תוספת מצויינת (ומנטור טוב לדריו שאריץ') וגם ניק סטאוסקאס הופך לשחקן של ספרות כפולות. זה לא מספיק בשביל יותר מדי ניצחונות, כי הם עדיין הקבוצה הכי חלשה ב-NBA על הנייר, אבל כן בשביל אווירה יחסית טובה.

המצב שלהם יותר טוב משל הלייקרס, שאיבדה את המומנטום שהיה לה עם הפציעות של דיאנג'לו ראסל וניק יאנג. גם כשהשניים חזרו כדור השלג המשיך להתגלגל והקבוצה עם 8 הפסדים רצופים, בהם היא סופגת 114.6 נקודות במשחק. כמות אסטרונומית שהופכת ניצחונות לכמעט בלתי אפשריים. הקבוצה צריכה לחזק את ההגנה, אולי דרך שינוי כלשהו בחמישייה. עד שזה לא יקרה, אני לא רואה אותם מנצחים. אפילו לא את ה-76'.

תחזית: בקיצור, ההגנה של הלייקרס כ"כ רעה (וגם ההתקפה לא מדהימה בזמן האחרון), ולכן אני חושב שהניצחון יהיה של פילדלפיה הערב, בשחזור הגמר של 2001 ו-1980.

*

3:00-מיאמי היט (17-9)-לוס אנג'לס קליפרס (7-19)

קשה שלא לאהוב את מיאמי הזאת. הם פצועים, אבל נותנים את כל מה שיש להם בכל ערב על הפרקט. איכשהו המזל התחיל לשחק לטובתם והם עם שני ניצחונות רצופים, כשחסן וויטסייד נותן את הקייס שלו לתואר הסנטר הטוב ב-NBA במהלכם (21.5 נק', 19 ריב' ו-2 חסימות במשחק, ממוצעים שלא נראו במיאמי מאז ימי אלונזו מורנינג העליזים). ההגנה נראתה טוב במיוחד ב-2 המשחקים האלו שהיו מול אינדיאנה ו-וושינגטון, 2 קבוצות שיכולות בימים מסויימים לקלוע 120 נקודות, אבל בימים אחרים לסיים עם 80.

הקליפרס הרבה יותר יציבים מ-2 הקבוצות שההיט ניצחו. הם עם שלושה ניצחונות רצופים, כשבאחרון, מול אורלנדו, הם הסתדרו טוב בלי שר ההגנה, לוק מבאה א מוטה. הסמול-בול שהקליפרס הלכו איתו (פול, אוסטין ריברס, רדיק, גריפין וג'ורדן) עבד התקפית ומעניין אם נראה אותו גם הערב – מיאמי מצטיינת בהגנה של וויטסייד על הצבע ומשחק כזה יכול לפתוח את הפוסט ולהחליש אותו. לכן סביר שנראה לא מעט דקות של ספייטס היום. בכל מקרה, הם אמורים לנצח בקלות בגלל פערי האיכות בין הקבוצות.

תחזית: הרצף הקצרצר של מיאמי יסתיים והניצחון הערב ילך לקליפרס.

*

5:30-יוטה ג'אז (10-16)-דאלאס מאבריקס (19-6)

המשחק הסוגר של הערב. ההתקפה של המאבריקס נראתה טוב והם ניצחו 2 משחקים מ-3 לפני הפסד לדטרויט, ההגנה השנייה הכי טובה בליגה. היום, לצערם, הם פוגשים את ההגנה הראשונה הכי טובה בליגה. הג'אז ניצחו 5 משחקים מה-6 האחרונים וב-3 האחרונים ספגו בממוצע 93 נקודות בערב, כשאחד המשחקים מול הווריורס.

יוטה מצטיינת בהגנה בכל מקום במגרש, וכשדאלאס בלי סנטר שמבצע חסימות (מג'רי ובוגוט כנראה בחוץ הערב) יהיה להם קשה במיוחד. ההתקפה שלהם לא מדהימה יותר מדי מול קבוצות קשוחות וקלעה רק 85 נקודות על הפיסטונס. סביר שהם יקלעו משהו דומה הערב, ואז יפסידו. לכן אני הולך עם ניצחון של יוטה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 68 תגובות

  1. רועי במשחק של הקינגס בממפיס לא ציינת את הנקודה ההה…מרכזית.
    החזרה של ייגר לממפיס בפעם הראשונה, אחרי הדם הרע שהיה שם.

    כשניסיתי להבין למה ייגר ויתר על המשחק ביוסטון, התשובה היחידה שהייתה לי היא שייגר סימן את המשחק בממפיס כמסט ווין ולכן הושיב את קאזנס וגיי.

    גיי נפצע בקטנה ויש מצב שיחזור היום אלא אם כן הטרייד עליו ממש קרוב.
    גם מקלמור פצוע.
    הקינגס חייבים להתחיל לשלב את הרוקיז, ריצארדסון ולביסייר . מדובר בשני שחקנים עם אפסייד גבוהה. ריצארדסון נראה לדעתי יותר טוב ממקלמור כבר עכשיו.

  2. תודה רועי, משחקים באמת ככה ככה, מזל שיש ליג פאס לראות בניחותא בבוקר. ניו-אורלינס די מפחידים אותי. הם מלכודת למי שלא לוקח אותם ברצינות. הם כבר רואים את הפלייאוף עם משקפת ולא סתם יוותרו על משחקים.
    וסוף (?) לסאגאת די-מו מול יוסטון. הקבוצה הודיעה אתמול על שחרור השחקן והפיכתו לשחקן חופשי, מוותרת על הזכויות שלה מולו.
    אלא אם כן התגלו דברים ממש לא טובים בבדיקות הרפואיות זה תקדים די מסוכן לקבוצות הליגה ולכל סיפור ה'שחקן חופשי בלתי מוגבל.

    1. חחח לגמרי. קיוויתי שזה יכנס לפריוויו, או לפחות ל'חם מהתנור'. רועי לך לפודקאסט של לואו, אתה תאהב מה שאתה תשמע שם.

  3. מי שרוצה לראות כדורסל מזרחי, זה הערב, עם 5 משחקים בזה אחר זה ראש בראש, כולם מהצפיפות של הקונפרנס. תהמרו על משחק כלשהו, ואף אחד לא יתפלא אם התוצאה תהיה הפוכה.

    המשחק האטרקטיבי יהיה בקנדה, טורונטו זה סקורינג גבוה ואטלנטה זה כדורסל יפה.

    שלושה משחקים נוספים עם תפאורה שאני אוהב: אולמות הבית של שיקגו (מול מילווקי), בוסטון (שרלוט) וברוקלין (אורלנדו) מספקים נוף מצוין, אם וכאשר המשחק צמוד, וסביר להניח שיהיו כאלה.

    והחמישי יהיה קרב בין הפרעות הנפש, וושינגטון הדיסוציאטיבית מול דטרויט הבי-פולארית. תקוותי שלקחנו את הכדור וניתן משחק חוץ נורמלי לשם שינוי. וול וביל? שיילכו מכות סופסוף ויתחברו לעצמם.

    בכל זאת יש גם כדורסל במערב, יוסטון עם הפליקנס הוא מוקש. תחושה שניו אורלינס במצב רוח מרומם, "הנה, עכשיו התחלנו את הליגה", טייריק, ג'רו, באדי הילד. היזהרו מהגבה.

    בברכת סוף שבוע נעים, וזיכרו –
    העיקר שגולדן סטייט תזכה באליפות! מעתה ועד עולם.

    1. מסכים בקשר לפליקנס (ומאוד אוהב את השילוב של הולידיי והילד. יכול לעבוד להם בטווח הקרוב כקו אחורי, אבל עדיין צריך חיזוקים בעמדות הפורוורד).

      אבל העיקר שגולדן סטייט תזכה באליפות? למה?

      דרך אגב, מדהים שאנחנו באמצע דצמבר ועדיין אפשר לדעת בביטחון די גבוה מי יהיו מקומות 1+2 בכל קונפרנס ומי ה-8 שיהיו בפלייאוף מהמערב.

      1. לא בטוח, אם פורטלנד ואוקלהומה לא יזהרו הן עלולות להיות מופתעות מניו-אורלינס שמתחילה להתחבר.
        גם המקום השני של הספרס לא מובטח עדיין. גם יוסטון וגם הקליפרס מפגינים כדורסל טוב יותר מהם נכון לעכשיו.
        האמת שדווקא המערב מפתיע אותי בכך שהוא לא סגור כבר מעכשיו

  4. יוטה מאוד מרשימה אותי השנה. גובר והיי וורד ממש התקדמו ולמרות שהיא אולי הקבוצה הפצועה בnba חוץ ממיאמי הם חזק במרוץ על המקום השלישי. כששתי שחקני מפתח כמו היל ופייבורס עדיין לא התחילו מעשית את העונה. פייבורס קצת מדאיג אותי ואני לא בטוח שנראה את אותו פייבורס כשהוא יחזור אבל גם בלעדיו הם שווים מקום שלישי במערב.

    1. מסכים. הוא מאוד תלוי באתלטיות שלו, והפציעות שלו יכולות לפגוע בה ובכך להגביל את הקריירה שלו. סוג של מה שקרה לקארל לנדרי. התקווה היא שהוא יפתח קצת יכולות קליעה יותר מרחוק, ואז הוא עדיין יישאר רלוונטי. לפחות ליילס נותן מספרים יפים ומצליח למלא יפה את המקום שלו.

  5. תודה על הפריוויו!
    לדעתי שיקאגו דווקא יצליחו לעשות את הסוויץ׳ הנדרש, וגם יהיה להם יום קליעות טוב, והם ינצחו את מילווקי.
    מסכים עם אפלטון שניו אורלינס זה מוקש רציני שיוסטון, וכל קבוצה בעצם, צריכים לקחת בחשבון. מקווה שיוסטון ינצחו, אבל קל זה לא יהיה. גם לקליפרס לא יהיה קל לנצח את מיאמי – מעין מקבילת ניו אורלינס במזרח.

  6. תודה, רועי.

    יוטה מדורגים 4 בדיפנסיב רייטינג (ולמרבה ההפתעה – 8 באופנסיב רייטינג).
    הנתונים האלו מרשימים במיוחד לאור העובדה שגורדון הייוורד החמיץ 7 משחקים, ג'ורג' היל החמיץ 15 משחקים, דרק פייבורס החמיץ 14 משחקים, בוריס דיאו החמיץ 9 משחקים.
    (האמת היא שצריך לבחון את הנתונים גם לאור העובדה שביג ג'ו לא החמיץ משחקים בכלל…)

  7. "משחקים שגרתיים" שעבורי כל אחד יכול להתפתח לפגז.
    מילווקי בשיקגו. שיקגו יעלו עם רצל בעיניים על מה שקרה אמש. גם שאר המשחקים נושאים אבק שריפה. עבורי זה ערב מלא במשחקים מעניינים מאד!

    תודה על הפריוויו המצויין, מלבד הכותרת!

  8. תודה רועי על הפריוויו
    נמאס לי מהחד ספרתי ודו ספרתי נהמר רק על המנצחות
    דטרויט
    אורלנדו
    בוסטון
    טורונטו
    שיקאגו
    ממפיס
    יוסטון
    לייקרס
    קליפרס
    יוטה

  9. שאלה לגולשים שרואים הרבה משחקים מלאים.
    אני רואה את המשחק של הלוחמים מול הניקס בשידור חוזר ושם לב שהרבה מאוד מהסלים של הלוחמים שנחשבים אסיסטים הם בכלל מהלכים ששחקן מקבל מסירה וזורק אחרי מהלך אישי מה שלא אמור להיות אסיסט ((כשנשארו 5 דקות לרבע השני אני כבר ספרתי 6-7 מהלכים כאלה ובאותו שלב השדרן ציין שכל 21 הסלים של הלוחמים באו מאסיסטים).
    זה עוד אחד מה"טרנדים" שנועד לנפח סטטיסטיקה ומספרים או שזה סתם משהו שאני לא מבין ?

  10. ג'ו אינגלס רואה ראיית איגלס (נשר עיט בז) את טרף השלשה.
    רועי שלנו ראה זאת לפניו.
    פרוויו מצוין, ותגובה הולמת לרועי (3.2)
    לשאלת יוסלה שוחכמר ברקלי (מגיב מצוין שאני אוהב) וניב.
    תגובות כיפיות לכולם.
    לילה טוב

  11. למחפש עם השם המגניב,
    המהלך האישי כל כך מהיר אצלם שאנשי הרישום לא מספיקים לקלוט,
    סתם,צחקתי, אני כבר לא בקליטה, וגם רפה הבנה יחסית לח'ברה כאן
    נראה לי שזה אסיסט, בעצם שאל את השאלה ביום ובטח יענו לך.
    🙂 חלומות פז

  12. מילווקי מפרקים את הבולס בק טו בק, הפעם בעיר הרוחות. פשוט לא ייאמן. ברוגדון אחד הרוקיז של המחזור.

  13. וסקרמנטו בשמונה בממפיס באמצע הרבע השני.
    בממפיס זה הפרש גדול.
    ניכר שייגר הכין טוב את הקבוצה למשחק הזה.

  14. אפילו עם פיניש יחסית טוב הבולס מגרדים 30% מלמטה מהשדה ולולא 13 ריב בהתקפה של הבולס ההפרש כבר 30 קל.

  15. מחצית 10 נקודות הפרש לקינגס בממפיס. ביום פושר של קאזנס.
    לדעתי יהיה לממפיס קשה לחזור. הבעיה של הקינגס זה תמיד הבור שנפתח ברבע הראשון או השני. במחצית השניה הם בין הקבוצות הטובות בליגה.

  16. 15 הפרש לקינגס 6 דקות באמצע הרבע השלישי.
    דרן קוליסון חוזר להיות השחקןשל שנה שעברה כשגיי לא בסביבה.
    גרט טמפל הופך להיות שחקן רוטציה חשוב בקינגס של ייגר.

  17. הרוקטס עם 22-59 לשלוש, זה לא כדורסל אבל איכשהו זה עובד להם. היום זאת ניו אורלינס אבל אני מדבר עם כל העונה.

  18. הקינגס השנה קבוצה לא רעה בחצי השני.
    במחצית הראשונה הם לרוב בדפציט ואז במחצית השניה הם טובים.
    אם הם בפלוס במחצית יש סיכוי טוב שינצחו.
    וזה הרבה קשור לרוטציות של ייגר.

    עידו תתחיל לראות משחקים של הקינגס …,הלב שלך ישבר בכלל לחתיכות קטנטנטות, לא ישאר ממנו שריד :]

  19. כבר כתבנו את זה וגם הערב מוכיח –
    בין מקומות 3 ל-12 במזרח מפרידים 3 משחקים.
    10 קבוצות על 6 מקומות לפלייאוף, וכל תוצאה ביניהן, בכל מפגש, אפשרית.
    גם טורונטו במקום השני וקליבלנד למעלה יצטרכו להתאמץ, למרות שיש להן כרית בטחון קטנה. למשל הערב אטלנטה בטורונטו. זו לא הפתעה.

    בוסטון, ניקס, מילווקי, שרלוט, דטרויט, אטלנטה, שיקגו, אינדיאנה, וושינגטון, אורלנדו.
    לכו תורידו 4. קשה מאוד לבחור.

    1. סוגרים 13 פור ברביעי ומחזיקים את יוטה על סל אחד בעשר וחצי דקות.
      עשו יוטה ליוטה.
      100-100, התוצאה המושלמת, דקה אחרונה.

      1. הפסד שובר לב לדאלאס.
        הייוורד ממשיך להחטיא, גובר מחטיא את הטיפ, דאלאס יוצאת עם 20 שניות לנצח.
        דרון וויליאמס עושה טעות נוראית וזורק כשיש עוד 7 שניות.
        הוא מחטיא ונשאר תקוע במקום, מסתכל לשעון למעלה.
        בזמן שרודני הוד לוקח את הריבאונד, חולף על פני וויליאמס, עולה לשלשה עם שניה לסוף – ומה אתם יודעים. הסל הראשון אחרי 11 דקות ליוטה. 100-103.

        חבל, דאלאס נתנו רבע אדיר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט