אירועי דיומא – 16.12.2016 / דוד "פאקו" סעדה

כדורגל:

בונדסליגה – מחזור 15:

21:30-הופנהיים-בורוסיה דורטמונד (ספורט 1): משחק צמרת טוב בין שתי יריבות סמוכות בטבלה. כשאומרים דורטמונד השנה, אומרים חוסר יציבות. הקבוצה יכולה לנצח את באיירן מינכן בליגה ולסיים במקום הראשון בשלב הבתים בליגת האלופות לפני ריאל מדריד, אך במקביל להשיג תוצאות פחות טובות נגד יריבות נחותות. אחת הסיבות לכך היא מכת הפציעות הפסיכית שהקבוצה סובלת ממנה מתחילת העונה. הופנהיים הממוקמת במקום הרביעי בטבלה (נקודה מעל דורטמונד) הצליחה להגיע לשם אחרי מסע נצחונות מרשים וללא הפסדים (היחידה בליגה), אך מצד שני הקבוצה מעט איבדה גובה עם ארבע תוצאות תיקו בחמשת המשחקים האחרונים.

 

כדורסל:

יורוליג – מחזור 12:

19:00-גלאטסריי-ארמני מילאנו (ספורט 5 לייב)

19:30-צסק"א מוסקבה-ברצלונה (ספורט 5 לייב)

21:45-פנאתינייקוס-פנרבחצ׳ה אולקר (ספורט 5 לייב)

 

סנוקר:

אליפות סקוטלנד הפתוחה:

אתמול האליפות הביאה לנו את הסיבובים השלישי והרביעי ברצף. כיוון שבסיבוב השלישי לא היו הפתעות מרעישות (פרט להדחה של ריקי וולדן ע"י דומיניק דייל), הסיבוב הרביעי (שמינית הגמר) כלל כמה משחקים נהדרים. כך ראינו את ג'אד טראמפ גובר על קיירן ווילסון, את ליאנג וונבו גובר בקרב מותח מאד על בארי הוקינס, את רוני אוסליבן גובר על מארק אלן, ואת מארקו פו גובר על ניל רוברטסון. ההפתעה היחידה בסיבוב הזה הייתה הפסדו של מארק וויליאמס למארק דייויס. היום שלב רבע הגמר, הנה רשימת המשחקים:

14:00-רוני אוסליבן-ג'ון היגינס

16:00-ג'אד טראמפ-רוברט מילקינס

21:00-יו דה לו-ליאנג וונבו

21:00-מארקו פו-מארק דייויס

שידורים ביורוספורט ב-21:00 (הערוץ משדר רק את הסשן המאוחר היום).

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 11 תגובות

  1. אירוע שחמק מתחת לרדאר ושהסתיים לפני ימים אחדים הוא אליפות העולם בשחייה בבריכות קצות שהתרחשה בווינסדור קנדה. פרק זמן קצר יחסית לאחר השיא שהיה באולימפיאדה.

    הגברים האמריקאים השיגו רק מדליית זהב אחת במשחה 100 מ' מעורב ע"י אנדרו מיצ'ל. בחור בן 17 שמתנשא לגובה 1.90. צריך להתחיל לזכור את השם הזה. הוא אמור להיות אחד הכוכבים הבאים לאחר הפרישה של מייקל פלפס ועוד כמה ותיקים.
    https://en.wikipedia.org/wiki/2016_FINA_World_Swimming_Championships_(25_m)

    1. אבל רבים מהשחיינים האמריקאים נמצאים במכללות ולא השתתפו. הם בכ"ז זכו ביותר מ-30 מדליות, פי 3 מכל מדינה אחרת.

      1. עגל, אני לא מבין אותו. אני כמאמן הייתי מאשים את השחקנים על משחקם, ואת ההנהלה על שלא הביאה טובים יותר. בהתפטרותו הוא לוקח את כל האשמה על עצמו ומודיע "אני מאמן אשפה". השעור הראשון שלימדתי את הסטודנטים שלי ב-"תורה האימון" הוא תמידלהטיל את האשמה על אחרים; לעולם לא על עצמך.

        1. זה לא קשור להטלת אשמה.
          אבל לעצם העניין רמי הדר היה העוזר מאמן של אדלשטיין. הוא התחייב בפני אדלשטיין שאם מפטרים אותו הוא הולך איתו (מה שכבר מוזר, מי מבטיח כזה דבר?).
          לאחר שאדלשטיין פוטר הדר לקח על עצמו את התפקיד. הוא ידע מה מצב הקבוצה מבפנים ומבחוץ. אם הוא לקח על עצמו שבירת מילה, שזה לא דבר של מה בכך, הוא מחוייב לעשות כל מה שהוא יכול להצלחת הקבוצה. לוותר אחרי חודש ולהגיד 'אה, בעצם התחרטתי' זה מהלך חלש ביותר. מכבי רוצים לפטר אותו? שיפטרו. אבל ככה לקום וללכת אחרי כמה משחקים זה ממש לא מראה על רצינות.

        2. במציאות הישראלית אסור להודות בטעות ואסור להודות שאתה האשם.
          אבל הוא הבין שאין לו איך להמשיך מכאן ופינה את הכסא. זה מה שהמערכת צריכה (למרבה הצער) והמאמן הוא זה שמשלם גם אם השחקנים אשמים יותר ממנו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט