אירועי דיומא – 18.12.2016/מתן גילור

כדורגל:

ליגת העל – מחזור 14

19:00 הפועל חיפה-הפועל אשקלון – שידור בערוץ 5 לייב (58). הפועל חיפה מגיעה לשמחק לאחר ניצחון בודד בשמונת המשחקים האחרונים. במחזור האחרון, לאחר פיטורו של אלי כהן מעמדת המאמן, היה נראה כי הקבוצה תצליח לעצור את המומנטום השלילי, כשחזרה מפיגור 2:0 מול מכבי ת"א ל-2:2, אבל בסופו של דבר גם את המשחק הזה היא הפסידה 4:2. אלשקון לעומתה בתקופה טובה ואחרי תיקו חוץ מול אותה מכבי ת"א, הגיע הניצחון מאז ממחזור הפתיחה, דבר אשר חלץ את הקבוצה מהמקום האחרון ואף קרב אותה נקודה בודדת מתחת לקו האדום. ניצחון על הפועל והיא תעבור גם אותה.

20:15 הפועל רעננה-הפועל באר שבע – שידור בערוץ ספורט 1 (54). איזה עוד סופרלטיבים אפשר לשפוך על הפועל באר שבע? הקבוצה בפורמה מטורפת ובאמצעות 9 ניצחנות ברציפות בליגה פתחה פער של 10 נקודות על סגניתה. ובכל זאת, מי שעד לא מזמן נחשבה ככבשה השחורה של ב,ש היא לא אחרת מאשר הפועל רעננה, שמגיעה למחשק אחרי 3 תוצאות תיקו רצופות. הואיל וב"ש בעומס משחקים, כולל בגביע הטוטו רק ביום חמישי האחרון, אין לפסול שהמשחק יהיה ילך לב"ש יותר קשה מאשר על הנייר.

 

אליפות העולם לקבוצות – גמר

12:30 ריאל מדריד-קאשימה – שידור בערוץ ספורט 2 (53). ריאל מדריד פייבוריטית ברורה להשלים זכייה שניה תוך שנתיים וזכייה רביעית רצופה של אירופה ושמינית בתשע השנים האחרונות. בחצי הגמר ניצחה ריאל מדריד את קלוב אמריקה 0:2 וקאשימה ניצחה את אתלטיקו נאסיונל 0:3.

 

לה ליגה – מחזור 16

17:15 לגאנס-אייבר – שידור בערוץ ONE (50). אחרי התיקו מול לאס פאלמאס, לגאנס מרוחקת 3 נקודות בלבד מהקו האדום והמשחק מאד חשוב בשבילה. אייבר היא הקבוצה המפתיעה של הליגה ומדורגת במקום השמיני, 3 נקודות בלבד ממקום בליגה האירופאית.

19:30 דפורטיבו לה קורוניה-אוסאסונה – שידור בערוץ ONE (50). שתי קבוצות במצב רע. בעוד שלה קורוניה מצליחה לשמור את הראש מעל המים עם נקודה מעל הקו האדום, גם אחרי ההפסד 2:3 לריאל מדריד (ראמוס, אלא מי?), אוסאסונה כבר עם חצי רגל בקבר. הקבוצה במקום האחרון עם 7 נקודות בלבד. במחזור הקודם הובסה בביתה על ידי ברצלונה 0:3.

21:45 ברצלונה-אספניול – שידור בערוץ ONE (50). המשחק המרכזי של המחזור הוא הדרבי הברצלונאי. ברסה חייבת לעבור לקצב צבירת נקודות גבוה ביותר, כדי לאתגר את ריאל מדריד. לאספניול עונה לא רעה ואירח הניצחון על חיחון היא מדורגת במקום התשיעי.

 

פריימרליג – מחזור 17

15:30 בורנמות'- סאות'המפטון – שידור בערוץ ספורט 1 (54). בורנמות' מפתיעה לטובה ואף ניצחה את האלופה באמצע השבוע שעבר. מקום 10 בשבילה זו הצלחה. סאות'המפטון צמודה מעליה עם הפרש שערים עודף, לאחר תיקו מול סטוק סיטי.

18:00 מנצ'סטר סיטי-ארסנל – שידור בערוץ ספורט 1 (54). המשחק המרכזי של הערב והמלצת הצפייה שלי. סיטי התאוששה מההפסד ללסטר עם ניצחון על ווטפורד ונצמדה לארסנל שמצידה הפסידה לאברטון. המפסידה במשחק הזה, במקרה של הכרעה, כלל הנראה, תצא ממאבק האליפות, למרות שארסנל תכחיש שהיא היתה בו.

18:00 טוטנהאם הוטספר–ברנלי – פריצות בערוץ ספורט 1 (54). טוטנהאם ניצחה את האל סיטי והיא במקום שהיא כה אוהבת – קצת מתחת לארסנל. ברנלי, למרות ההפסד לפטישים, ממשיכה לשמור על מרווח ביטחון מהתחתית.

 

בונדסליגה – מחזור 15

16:30 דראמשטאט-באיירן מינכן – שידור בערוץ ספורט 2 (53). משחק קצוות בין האלופה והמדורגת ראשונה לבין נועלת הטבלה, ששקעה עוד קצת אחרי ההפסד לפרייבורג. באיירן מינכן חזרה לראש הטבלה כשהיא מנצחת את הזאבים ומנצלת הפסד של לייפציג.

18:30 באייר לברקוזן-אינגולשטאט – שידור בערוץ ספורט 2 (53). ולמי לייפציג הפסידה? לא אחרת מאשר מי שהיתה נועלת הטבלה – אינגולשטאט. לברקוזן בעונה בינונית ומאכזבת, אך שיפרה מאד עמדות לאחר הניצחון על שאלקה.

 

סיירה A

13:30 ססואולו-אינטר. אחרי העונה המעולה הקודמת, סוסאולו חוזרת לממדיה הרגליים, בשיפולי מרכז הטבלה. במחזור הקודם הפסידה לפיורנטינה. אינטר מתאוששת מהתקופה הרעה עם ניצחון 0:2 על גנואה, במחזור הקודם.

16:00 קייבו-סמפדוריה. שתי קבוצות שמעבירות להן עוד עונה בלי מאבק על מקום באירוםפה ובלי חשש מירידה. יחכו קצת עד שיתחמם, כדי לרחוץ בים.

16:00 נאפולי-טורינו. נאפולי אחרי ניצחון גדול 5:0 בקליארי נדבקת למילאן, במאבק על המקום השלישי. טורינו, כרגיל, הפסידה בדרבי ואיבדה גובה במאבק על כרטיס לליגה האירופאית.

16:00 פסקרה-בולוניה. אחרי ההפסד לקורטונה, פסקרה כבר במקום ה-19, 3 נקודות מהמקום בו נשארים ליגה. בולוניה יחסית בטוחה עם פער של 8 נקודות מהמקום ממנו יורדים.

16:00 אודינזה-קורטונה. אודינזה ניצחה את אטלנטה במחזור הקודם וגם היא בעונה למל"מית. קורטונה התקרבה לאמפולי במאבק על הישארות בליגה.

21:45 גנואה-פאלרמו. גנואה עושה את שלה הרחק ממאבקי הירידה. פאלרמו, כך נדמה, אפילו לא מציבה מאבק, ואחרי עוד הפסד, הפעם לקייבו, היא קבורה במקום האחרון עם 6 נקודות בלבד.

 

כדורסל:

גביע המדינה – שמינית גמר שידורים בערוץ הספורט (55/555)

19:05 הפועל באר שבע-מכבי ראשון לציון. באר שבע של כדורסל הסל לא ממש מזכירה את האחות הגדולה מהמתקן הסמוך. ובכל זאת, מקום 4 בליגה הלאומית יפה מאד מבחינתה. ראשל"צ מגיעה אחרי הפסד באירופה. לשתיהן מאזן 4:6, כל אחת בליגה שלה.

19:25 אליצור קרית אתא-מכבי חיפה. קרית אתא קבוצת מרכז טבלה בליגה הלאומית עם מאזן חצוי 5:5. מכבי בעונה מאכזבת עם מאזן 7:3 תתנחם בזה שהיא קיבלה יריבה נוחה, הן מבחינת האיכות והן מבחינת המיקום.

21:05 מכבי תל אביב-הפועל גליל/גלבוע. שחזור המחזור הקודם בליגה העל, בו, נזכיר, גלבוע ניצחה על הבאזר, לאחר קמבק מרשים.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה:

אליפות סקוטלנד הפתוחה:

אתמול ראינו את ג'ון היגינס מעפיל לגמר אחרי קרב מותח מאד עם ג'אד טראמפ, לאחר קאמבק מטורף מפיגור 5-1 לניצחון 6-5 בפריימים. האלוף הוותיק זוכה לעונה מצויינת, וכבר זכה בשני טורנירים בחודשיים האחרונים. זכייה בגמר היום מול הקהל הביתי תהיה מבחינתו מתוקה במיוחד. מי שינסה לקלקל לסקוטי את החגיגה הוא מארקו פו. ההונג קונגי הרגוע גבר אתמול הרבה יותר בקלות על יו דה לו, הסיני המפתיע. הגמר היום ייערך בפורמט הטוב מ-17 בשני סשנים. שידורים ביורוספורט ב-16:30 וב-21:00.

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. תודה רבה מתן. סיטי-ארסנל בהחלט משחק מצויין. סיטי חטפה עוד מכה עם הפציעה גומרת העונה של גונדואן, שנוספה להרחקות של אגוארו ופרננדיניו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט