סיקור משחקי יום רביעי / אפלטון

ערב משחקים יחסית צפוי היה לנו הערב, אלא אם מחשיבים הפסד של האלופה, ללא שלוש מכוכביה, לממפיס.

 

פילדלפיה סיקסרס (19-6) 114 טורונטו רפטורס (7-18) 123

 משחק שאין מה לכתוב עליו הביתה. טורונטו הובילו בבטחה לאורך כל המשחק, מיני נסיון קאמבק של פילדלפיה ברבע הרביעי לא צלח, אך הם מקבלים נקודות על מאמץ.

לפילדלפיה: קובינגטון היה מצוין עם 26 נק' ו-12 ריב'. 17 נק' לאוקאפור ו-16 לרודריגז והנדרסון.

אמביד היה חלש עם 9 נק' ב-27 דק'.

טורונטו: 31 נק' של דהרוזן, 20 של לאורי ו-17 עם 10 ריב' לוולנצ'ונאס.

 

וושינגטון וויזארדס (14-10) 109 – שארלוט הורנטס (12-14) 106

המשחק הדרמטי של הערב. וושינגטון חיברו את הרבע השלישי הטוב שלהם העונה כשוול וביל תורמים 19 נק' מתוך ה-38 של קבוצתם. ההורנטס החזירו בקאמבק עיקש ברבע הרביעי אך קמבה ווקר פספס שלשה להשוות את המשחק בסיום.

לוושינגטון: סופסוף משחק טוב של וול וביל ביחד. 25 נק' ו-10 אס' לוול יחד עם 20 נק' ו-9 אס' לביל, במה שאולי יהיה משחק המפנה לוושינגטון המדשדשת. גורטאט תרם 16 נק' ו-12 ריב' משלו.

ההורנטס: 20 נק' של באטום, 18 של זלר ו-17 של ווקר לא הספיקו לצרעות שאחרי התחלה מרשימה מתחילים להתקרב לאיזור ה-50% המוכר להם כל כך.

 

אורלנדו מג'יק (16-11) 108 – לוס אנג'לס קליפרס (7-19) 113

הקבוצה של ווגל הצליחה למתוח את הקליפרס כל הערב, אך לא הצליחו לעבור את המחסום. אוסטין ריברס התפוצץ הערב וקלע 7 שלשות כדי לתת לקליפרס ניצחון קשה.

ריברס הוביל את הקליפרס עם 25 נק', יחד עם 22 נק' ו-10 ריב' של דיאנדרה ג'ורדן, 23 נק' של גריפין ו-16 נק' יחד עם 10 אס' של פול. באורלנדו אהרון גורדון סופסוף נתן משחק התואם את הפוטנציאל שלו עם 33 נק' והרבה אנרגיה בחמישיה. פורניה עזר עם 24 נק'.

 

מיאמי היט (17-9) 95 – אינדיאנה פייסרס (13-13) 89

חסן ווייטסייד במשחק מפלצתי של 26 נק' ו-22 ריב' נתן למיאמי ניצחון נדיר. אינדיאנה ממשיכה להיות לא מובנת כשלצד ניצחונות משכנעים היא רושמת הפסדים מביכים.

באינדיאנה פול ג'ורג' היה סביר עם 22 נק' אך לא קיבל עזרה משאר שחקני החמישייה.

 

ברוקלין נטס (17-7) 107 – לוס אנג'לס לייקרס (18-10) 97

הלייקרס ממשיכים לספור הפסדים כשהם מתדרדרים במדרון לכיוון הלוטרי. הפסד שמיני ברציפות לסגולים-זהובים. הלייקרס כבר נראו שהולכים בכיוון הנכון אחרי רבע שלישי מעולה במשחק צמוד אך קריסה ברבע הרביעי סידרו לנטס הנחושים ניצחון. לנטס: 23 נק של בוגדנוביץ', 22 של קילפטריק ו-20 של לופז.

בלייקרס: כלום מהחמישייה. לו וויליאמס הוביל את כל קלעי הלייקרס עם 16 נק' מהספסל.

 

ממפיס גריזליס (9-18) 93 – קליבלנד קאבלירס (6-18) 85

משחק שאיבד מערכו הספורטיבי אך העלה שוב את הדיון החשוב על משחקי הבק טו בק בליגה. קליבלנד השאירו בבית את הכוכבים לאחר שממפיס השאירו בבית את גאסול במשחק הקודם בין הקבוצות אמש. הגריזליס הובילו לאורך המשחק כולו למרות צמצום הפער בגארבג' טיים לא היה ספק לזהות המנצחת.

את ממפיס הוביל טרוי דניאלס מהספסל עם 20 נק', גאסול הוסיף 17 נק' ו-10 ריב' וזה הספיק מול מחליפי קליבלנד. לקליבלנד: 15 נק' של ג'יימס ג'ונס מהספסל הובילו את מצבת הקלעים העצובה אצל האלופה.

 

יוסטון רוקטס (7-19) 132 – סקרמנטו קינגס (16-9) 98

ג'יימס הארדן השתווה להאקים אולג'ואן במספר הטריפל דאבלים בקריירה כשעשה את החמישי שלו העונה. יוסטון פשוט משחקת שוטף ולא השאירה סיכוי לסקרמנטו שעלו ללא גיי (פצוע) וקאזינס (מנוחה). יוסטון עם 40 אס' ו-22 שלשות מראים למה ד'אנתוני נחשב לגאון התקפי.

הארדן כאמור עם טריפל דאבל סולידי של 15 נק', 14 אס' ו-11 ריב' בשלושה רבעים ו-7 זריקות מהשדה בלבד. אנדרסון עם 22 ודקר המצוין עם 19 מהספסל.

בסקרמנטו העצובים נותר רק לחכות שגיי וקאזינס יחזרו אך בינתיים משפשפים את שחקני הספסל. גארט טמפל ממשיך בעונה הטובה שלו והפעם על 20 נק' (5 שלשות). כספי במשחק פושר מאוד עם 10 נק' באחוזים לא טובים.

 

דטרויט פיסטונס (13-14) 95 – דאלאס מאבריקס (19-6) 85

 

יוטה ג'אז (10-16) 109 – אוקלהומה ת'אנדרס (11-15) 89

 

סן אנטוניו ספרס (5-20) 108 – בוסטון סלטיקס (12-13) 101

Amitlahev

אבא במשרה מלאה, רואה חשבון, שופט כדורסל בדימוס, מכור לפנטזי, גיטריסט בהרכב ובשעות הפנאי (שאין לי) זורק מלא שלשות :)

לפוסט הזה יש 24 תגובות

  1. תודה רבה.

    מעבר לוויכוח על חוסר הספורטיביות, אם יש דבר אחד שכן ניתן לקחת מהמשחק של הקאבס, זה שהספסל שלהם פשוט לא מספיק טוב. מצעד הווטרנים טוב בדיוק לשם, לכמה דקות אוויר. הצעירים, ג'ורדן מקריי וקיי פלדר, הם לא שחקני אנ.בי.איי, גם לא ספסל, ושום שיפוץ סטטיסטיקה בדקות הזבל (של הזבל) לא יעזור. יותר משמעותי – ג'יי.אר סמית' חלש מאוד העונה. ואולי זו נסיגה שלא יוכל לקום ממנה. אלה חדשות רעות לקאבס.

    דטרויט ממשיכה להיות סכיזופרנית, מצוינת בבית, ובחוץ – לך תבין את זה. למזלנו זו היתה דאלאס, ולמזלנו את ההגנה החונקת כבר אי אפשר לקחת מאיתנו,בכל משחק נגד כל יריבה יש כמה רגעים של די-טרויט בסקטבול, תענוג. אבל הסכיזופרניה? אנדרה מסיים עם 3 ו-17. זה מטורף. למי עוד יש נתונים כאלה.

    במזרח הקאבס וטורונטו פתחו מדרגה, אבל מ-3 עד 12 (כולל אורלנדו וושינגטון), 10 קבוצות ייאבקו על 6 מקומות פלייאוף. אם אני עוד זוכר נכון, זה 210 אפשרויות שונות (בלי קשר למיקום). ככה אני אוהב את זה.
    השישיה שלי (פרט ל-2 הראשונות): שיקגו, דטרויט, בוסטון, שרלוט, ניקס, אטלנטה. בחוץ – מילווקי, וושינגטון, אורלנדו, אינדי (!).

    עם סן אנטוניו יש לליג-פאס שלי בעיה – בכל פעם שאני מזפזפ, הספרז מובילים במשהו כמו 7-8 נקודות. תמיד. הערב גם נגמר ככה. אף פעם לא ראיתי משהו אחר. כל מה שמספרים על מהפכים ושוויון – אני מטיל ספק. תמיד 7 או 8 הפרש.

    יוטה מחצה את אוקלהומה, ועם כל הנחת הבק-טו-בק, זה בערך הפער. ג'ורג' היל עדיין לא חזר ודריק פייבורס רק חזר ועדיין חלוד, יוטה עוד יותר טובה.

    חוזר על המלצת צפיה במשחקי בית של ברוקלין – אווירה נהדרת שעוברת טוב בטלוויזיה (הרעיון לשים פרקט כהה, "אולד-סקול", מבריק), והקבוצה משוחררת.

    ועל סקרמנטו לא נותר מה להגיד. אז לא.

  2. וחוץ מזה, אולי העיכוב היה סוג של סימן מהאלים להזכיר לנו שלא בכל יום הקליפרס משווים את מספר ניצחונותיהם ההיסטורי לקבוצה אחרת, ושבקרוב הם אף יעקפו אותה (דאלאס היא הקורבן).
    לכל הדואגים הרי צפירת הרגעה – הם סך הכל מקום 22 בליגה (בואכה 21), וכמעט כל מי שתחתיהם אלו קבוצות הרחבה שנמצאות איתנו הרבה פחות שנים.

  3. ממש לא חשוב אם נפספס סיקור אחדאו יותר, אם מישהו לא יכול,
    הרי צוות הכותבים נותן מעל ומעבר פי 40 מכל מה שאי פעם
    ציפינו ודמיינו, ועוד בהתנדבות מלאה.

    אנו נקרא את האתר בכל מקרה.
    בתודה ובברכה לכל הצוות המופלא והמגיבים הנהדרים.

  4. מיאמי הנוכחית היא הקבוצה הגרועה ביותר בשנים האחרונות, אבל גם המרגשת ביותר. אולי בכל הליגה.

    בניגוד לקבוצות אחרות שאיבדו נכסים חשובים, במיאמי התחושה היא שכל שחקן מרגיש שהוא צריך להוכיח את עצמו כל פעם מחדש. אם זה וויטסייד שקיבל חוזה MAX, ג'ונסון שיושב על 52 מ', דראגיץ' שנחוש להוכיח שהוא יכול להוביל קבוצה ורבים אחרים.

    זה לא בהכרח יפה לעין, אבל העונה אני יודע שמיאמי תילחם עד השנייה האחרונה. בדרך כלל זה יסתיים בהפסד, אבל היריבה תסבול.

    אינדיאנה קלעה 10 נקודות ברבע האחרון הלילה, רק מוכיח כמה מיאמי הנוכחית היא קבוצה לוחמנית. מילה טובה מגיעה גם לספולסטרה. תגידו מה שתגידו, אבל הסגל שלו לא שווה יותר מדי, על אחת כמה וכמה כשכולם פצועים. אני ראיתי קבוצות שמפסידות משחק אחר משחק ומפגינות חוסר מוטיבציה מובהק, אצל מיאמי זה לא ככה.

  5. אני טוען כל הזמן שאוסטין ריברס הוא שחקן טוב מאד, גבוה לגארד, ושווה לשחק ב-NBA ובכלל לא בגלל אביו. להיפך, האבא לא רוצה שיאשימו אותו ב'העדפת הבן' אז הוא לא משחק אותו מפסיק!

    נצחון מצויין למיאמי.

    נצחון חשוב מאד לוושינגטון שאולי יגרום למפנה שאפלטון כתב עליו.

    הסתכלתי ברוב משחק סן אנטוניו- בוסטון. ס"א פתחו הפרשים של 10-12 שלןש פעמים במשחק והסלטיקס צימצמו אותם עד ל-0 ואפילו יתרון קטנטן בכל פעם, עד שס"א פתחו יתרון בסוף.
    מי שמשחק מצויין בס"א זה דייויד לי בדקות המעטות שלו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט