אירועי דיומא – 15.12.2016 / רועי ויינברג

כדורסל:

יורוליג – מחזור 12:

18:00-יוניקס קאזאן-בסקוניה. בסקוניה היא אחת הפתעות המפעל ועם מאזן של 4-7 בדרך כנראה לשלב הבא, על חשבון קבוצות חזקות על הנייר ממנה כברצלונה ודרושפאקה. ההגנה שלהם טובה מאוד, ובהתקפה שיין לארקין נותן עונה טובה שמוציאה הרבה כבוד לקבוצה.

קאזאן, לעומתם, בתחתית ומתבססים באופן בלעדי על קית' לנגפורד, מלך הסלים של המפעל. הוא לא מצליח לנצח יריבות לבד (עם כל הכבוד לארטיום פרחובסקי) ולכן כנראה גם הערב לא ינצח את בסקוניה. אולי עם הגנה טובה יותר היינו רואים קאזאן חזקה יותר.

19:00-דרושפאקה-ריאל מדריד. משחק טוב מאוד. דרושפאקה בירידה ועם 4 הפסדים רצופים, כשרגע הם במקום התשיעי שיוביל לסיום מוקדם של העונה. למרות הסגל האפור שלהם הם הצליחו להרשים יחסית עד עכשיו וצריכים לחזור לכושר של תחילת העונה כדי להמשיך להשאר רלוונטים. קשה לראות אותם מצליחים לעצור את כדור השלג הזה מול ריאל מדריד.

הבלנקוס כרגע במקום השני במפעל וקולעים 90 נקודות במשחק. יול, רייס, קארול ושות' קולעים הרבה והקבוצה יכולה לראות עצמה קונטנדרית. הקליעה שלהם מרחוק תהיה מפתח חשוב מאוד מול הטורקים ומשהו ששווה לעקוב אחריו במהלך המשחק.

20:00-ז'לג'יריס קובנה-אולימפיאקוס. משחק בין 2 קבוצות עם מאזנים הפוכים. ז'לגיריס עם 4 ניצחונות ו-7 הפסדים ואילו אולימפיאקוס עם 7 ניצחונות ו-4 הפסדים. היוונים נהנים מואסיליס ספנוליס הבלתי נלאה, האיש שאותו קובנה וההגנה הבינונית מינוס תצטרך לעצור הערב. קשה לראות אותם עושים את זה.

21:00-הכוכב האדום בלגרד-מכבי תל אביב. מאוד יכול להיות שזה יהיה המשחק האחרון של רמי הדר כמאמן הראשי של מכבי ת"א, במיוחד במידה והקבוצה תפסיד. התעסקו במשבר של הצהובים-כחולים מספר רב של פעמים ואין חדש תחת השמש – הסגל לא מאוזן, ההגנה לא קיימת והכימיה הקבוצתית לא שם. יותר מעניין להתעסק בכוכב האדום, שמציגה שחקני הגנה טובים כצ'רלס ג'נקינס ואוגנג'ן קוזמיץ'. הם קבוצת ההתקפה השנייה הכי חלשה במפעל וכזאת שמכבי אמורה לנצח בקלות על הנייר, אבל עם המצב הנוכחי של מת"א הכל פתוח.

21:45-אפס איסטנבול-באסקט במברג. אפס כרגע במקום השביעי שמוביל להצלבה בזכות טיילר האניקט הנהדר, תומאס הורטל ושחקנים נוספים. באמברג, לעומתם, בשיוויון עם המקום האחרון מבחינת נקודות ויראו את ההמשך של הטורניר, כנראה, בבית. לכן הפייבוריטית הערב היא אפס, והיא גם תנצח.

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה:

אליפות סקוטלנד הפתוחה:

הסיבוב השני אתמול הביא כמות לא מבוטלת של הפתעות. אנתוני מקגיל הודח בידי מיצ'ל מאן (הג'ינג'י בכושר מחורבן בתקופה האחרונה), שון מרפי ביד סייאו גואודונג, "קפטן" אלי קרטר בידי כריס וויקלין, וג'ימי ווייט גבר על ריאן דיי. בימים עברו תוצאה כזו לא הייתה נחשבת הפתעה, אך כעת כשווייט מדורג באזור המקום המאה, זו בהחלט יכולה להיחשב ככזו. כפרס, ייפגש ווייט עם חברו הטוב רוני אוסליבן למשחק פיקנטי.

היום, כפי שקורה לעתים בטורנירים מסוג זה, ייערכו ברצף הסיבוב השלישי והרביעי. בסיבוב השלישי נוכל לראות כאמור את ווייט נגד אוסליבן ואת מגווייר נגד וויליאמס. הסיבוב הרביעי עשוי לכלול כמה משחקים מצויינים, אם לא יהיו הפתעות. כך נוכל לראות בפוטנציה את הוקינס מול וונבו, רוברטסון מול פו, טראמפ מול ווילסון, אוסליבן מול אלן והיגינס מול וולדן. שידורים ביורוספורט ב-14:30 וב-21:00.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 9 תגובות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט