אוקלהומה נגד יוטה, בוסטון נגד סן אנטוניו ועוד 8 משחקים ביום רביעי מעניין / רועי ויינברג

10 משחקים הלילה, כשהפוקוס יהיה על המשחק בין הת'אנדר והג'אז. משחק מעניין נוסף יהיה בין סן אנטוניו ובוסטון, לצד רי-מאץ' של קליבלנד והגריזליס (שהיה גם אתמול), משחק בין יוסטון וסקרמנטו ועוד.

*

2:00-מיאמי היט (17-8)-אינדיאנה פייסרס (12-13)

אחרי פתיחת עונה רעה נראה שהפייסרס טיפה התייצבו והקבוצה עם 4 ניצחונות ב-6 המשחקים האחרונים. פול ג'ורג' בכושר נפלא, הם קולעים הרבה ובדומה לכמעט כל קבוצה מזרחית אחרת עוד יכולים למצוא את עצמם בפלייאוף. השילוב של גלן רובינסון בחמישייה במקום ג'ורג' או אליס כאשר כל אחד מהם פצוע תרם לקבוצה והוסיף שחקן קבוצתי יותר לקווינטט שהפייסרס מעלים לפרקט. זה תרם, ללא ספק, לצד היכולות הגבוהות של ג'ורג' כאמור ושל מיילס טרנר.

מבחינת מיאמי, הקבוצה הפתיעה עם ניצחון על וושינגטון ביום גדול של גוראן דראגיץ' אבל זה היה הניצחון הראשון שלה אחרי 5 הפסדים רצופים. ג'סטיס ווינסלו, דיון וויטרס ולוק באביט לא אמורים לשחק הערב ולמרות החזרה של ג'וש ריצ'רדסון והגדלת הרוטציה (9 שחקנים כשירים במקום 8) הם עדיין חלשים בהרבה מרוב קבוצות ה-NBA, כולל אינדיאנה.

תחזית: אינדיאנה עמוקה יותר, חזקה יותר ובכושר טוב יותר בהרבה. מול ההגנה החלשה של מיאמי זה אמור להספיק להם לניצחון בהפרש דו ספרתי.

*

2:00-פילדלפיה 76' (18-6)-טורונטו ראפטורס (7-17)

סימני חיים בפילדלפיה כשהקבוצה ניצחה את 2 משחקיה האחרונים ועצרה את היריבות על כמות מגוחכת של 83.5 נקודות למשחק. הם יכולים להתעודד מאיזון יחסי מבחינת הנקודות ומקבוצה שנראית כמו קבוצה לראשונה מזה הרבה זמן. יש להם 9 שחקנים שקולעים בין 8 ל-18 נקודות במשחק (לא כולל נרלנס נואל, ששיחק משחק אחד בלבד העונה) והם נראים כמו קבוצה בריבילד – נותנים לכמה שיותר שחקנים צ'אנס כדי לראות מי שווה להשאיר לקראת העתיד.

אצל טורונטו העתיד הוא עכשיו. הם אולי לא נחשבים לאיום רציני על האליפות אבל סביר מאוד שיסיימו במקום השני במזרח גם השנה. עם 9 ניצחונות בעשרת המשחקים האחרונים, 116 נקודות למשחק בפרק הזמן הזה ואיזון בין החמישייה לספסל הם במצב נהדר ובראש שקט, כשהם עדיין מאיימים על המקום הראשון במזרח (פער של משחק וחצי בינם ובין הקאבלירס). הם הרבה יותר טובים – אין סיבה לפרט יותר מדי.

תחזית: במשחקים כאלו, במיוחד בהתחשב בזה שלא בטוח שאמביד, רודריגז ונואל ישחקו הערב, הקבוצה הטובה יותר מנצחת בקלות. לכן ההימור המתבקש הוא טורונטו ב-15 הפרש.

*

2:00-וושינגטון וויזארדס (14-9)-שרלוט הורנטס (11-14)

המאזן של הוויזארדס יחסית מטעה. הניצחונות שלהם באו מול הנטס, הבאקס, הנאגטס, הקינגס, המג'יק (לפני השינוי בחמישייה), הסאנס, הניקס, הסלטיקס וההוקס. 5 מ-9 הקבוצות האלו חלשות משמעותית מהוויזארדס על הנייר, והם לא מצליחים לנצח את הקבוצות הטובות מהן בד"כ. לכן הם במקום ה-12 במזרח ויותר קרובים למקום האחרון מאשר למקום השישי בקונפרנס. המשחק הקבוצתי שלהם בעייתי והם סופגים 106 נקודות במשחק, שני דברים מאוד מדאיגים.

שרלוט, לעומת זאת, במקום השלישי במזרח. ההגנה שלהם מדרדרת – היא ספגה 87.6 נקודות למשחק ב-5 הניצחונות האחרונים ו-115.2 נקודות ב-5 ההפסדים האחרונים. זה הבדל גדול שמראה על חוסר עקביות מסוים ועל אי יכולת לתת 100% בהגנה בכל משחק, בעיה שיכולה להדאיג מאוד מבחינת הטווח הארוך. בכל אופן, מול קבוצה עם משחק קבוצתי חלש כוושינגטון ההגנה שלהם אמורה להסתדר בקלות. לכן, בהתחשב בכך שמדובר בפקטור המרכזי במשחקי ההורנטס העונה, התחושה שלי היא שהם ינצחו.

תחזית: משחק שלא יהיה מהנה לצפייה ויגמר בסקור נמוך, כששרלוט תקלע יותר נקודות מהוויזארדס ולכן מן הסתם תנצח.

*

2:00-אורלנדו מג'יק (15-11)-לוס אנג'לס קליפרס (7-18)

המג'יק הרשימו עם 131 נקודות על ההוקס אתמול והם באים למשחק הזה מהצד הלא נכון של הבק-טו-בק (ה"טו-בק"). לזכותם יאמר שהם לא שחקו יותר מדי את השחקנים שלהם מול אטלנטה ואף אחד לא עבר את ה-33 דקות, משהו טוב מאוד שיגרום לשחקנים להיות רעננים יותר הערב. בזמן האחרון שחקני הספסל שלהם נראים הרבה יותר טוב, כשג'ודי מיקס וג'ף גרין מרוויחים מהשילוב של אלפריד פייטון לידם. שלושת השחקנים האלו קלעו 62 נקודות בניצחון על אטלנטה ו-63 בניצחון הקודם של וושינגטון, מה שמעיד על התרומה המכרעת שלהם להצלחת הקבוצה.

הקליפרס ינסו למנוע מזה לבוא לידי ביטוי הערב. הם נחלשו מאז פתיחת העונה האדירה שלהם, אבל כריס פול ובלייק גריפין נהדרים, ג'יי ג'יי רדיק עם עונה טובה ושאר הצוות המסייע לא רע בכלל. בניצחונות האחרונים ההתקפה שלהם באה לידי ביטוי, ובכל ה-7 W's האחרונים הם קלעו לפחות 110 נקודות במשחק. המפתח של הערב, אם כך, יהיה לראות איך אורלנדו מתמודדת עם הקליפרס הגנתית. למג'יק יש אנשים שיוכלו לעצור אותם בצבע אבל אין שומר אישי ברמה גבוהה שיוכל להגביל את כריס פול ולמנוע מהחבורה מ-LA להציג את משחקם הרגיל.

תחזית: משחק גדול של כריס פול (30 נקודות ו-10 אסיסטים), 115 נקודות קבוצתיות לפחות וניצחון של הקליפרס. אני חושב שהם יקבעו את הקצב הערב.

*

2:30-ברוקלין נטס (17-6)-לוס אנג'לס לייקרס (17-10)

מדובר ב-2 קבוצות מאוד צעירות וכיפיות לצפייה, למרות שהן לא מנצחות יותר מדי. הנטס עם 2 ניצחונות ב-14 המשחקים האחרונים בלבד, הלייקרס עם 3 באותו פרק זמן (14 משחקים), אבל הן קולעות ביחד 211 נקודות למשחק. בשתי הקבוצות יש קאדר של שחקנים צעירים מרשימים וגאנרים טובים שנותנים מספרים ובלאגן מאורגן במידה מסוימת בהתקפה.

ההבדל הגדול ביניהן, בלי קשר לפער בכמות המשחקים, הוא שהלייקרס סבלה לאחרונה ממכת פציעות (ראסל ורנדל עדיין לא בכושרם המלא, ניק יאנג היה בחוץ תקופה ממושכת) והקבוצה הייתה במאזן של 10-10 לפני שבועיים. עכשיו, כשהם חזרו, הלייקרס יקוו שהם יוכלו לחזור לאזור המאזן המאוזן. ברוקלין סבלה גם מהעדרות שחקן מפתח, ג'רמי לין, לתקופה ממושכת, אבל אצלם זה המצב הטבעי. לפחות השנה.

תחזית: עם ראסל ורנדל בחזרה הלייקרס יכולים לצאת לדרך חדשה שתתחיל עם ניצחון הערב. אני חושב שזה מה שיקרה. מעל 230 נקודות וניצחון של הלייקרס.

*

3:00-ממפיס גריזליס (9-17)-קליבלנד קאבלירס (5-18)

על המצב הכללי של הקבוצות דיברתי בהרחבה בפריוויו של אתמול. המשחק ביניהן בשלישי נגמר ב-17 נקודות הפרש כשקליבלנד שולטת לכל אורך המשחק ומצטיינת בעיקר דרך ההגנה – ממפיס לא הצליחה לקלוע שלשות (4 מ-22), הפסידה בקרב על הריבאונד ונאלצה להתאמץ בשביל כל סל.

הערב, כשמארק גאסול לא ישחק עוד פעם ככל הנראה, צפוי להיות מצב דומה. עם ג'מייקל גרין וזאק רנדולף מקדימה אין יותר מדי יצירתיות התקפית של הגבוהים וכשגם פרסונס, אניס וקונלי בחוץ אין מישהו מהבק-קורט שיציל את היום. לכן קליבלנד, שניצחה ביום ממוצע של לברון ג'יימס ובלי קיירי אירווינג, צפויה לחזור על זה הערב.

<עדכון, 19:36:> עם הידיעה שלברון, אירווינג, ולאב לא משחקים, המשחק הזה פתוח יותר. כרגע ממפיס טובה יותר, אבל המחליפים של הקאבלירס עוד יכולים להפתיע. בכל אופן, במידה וההגנה הקבוצתית הקשוחה תשאר יהיה לממפיס קשה, אבל לכו תדעו כמה זה יצא לפועל בהעדר הביג 3.

תחזית: (השתנתה לאחר העדכון שלברון, לאב ואירווינג בחוץ הערב. אם הם היו משחקים, התחזית הייתה הולכת עם ניצחון קל לקליבלנד). משחק שיכול ללכת לכל כיוון, אבל מחליפי הגריזליס טובים יותר מאלו של האלופה. לכן אני חושב שנראה ניצחון של ממפיס בהפרש קטן.

*

3:00-יוסטון רוקטס (7-18)-סקרמנטו קינגס (15-9)

7 ניצחונות רצופים ליוסטון. אריק גורדון קולע בצרורות, טרבור אריזה וראיין אנדרסון מוסיפים אפשרויות קליעה משלהם, פטריק בברלי מוסיף משחק אול-אוראונד מצויין (5.4 ריב', 4.5 אס', 1.4 חט' במשחק), קלינט קפלה נותן משחק של סנטר אמיתי בפוסט ומעל כולם מנצח ג'יימס הארדן עם עונה נהדרת שעוד יכולה להסתיים בפרס ה-MVP.

בזמן האחרון סקרמנטו לא מפתיעה בכלל. היא מנצחת את הקבוצות החלשות ממנה (הלייקרס, הנטס והמאבריקס) ומפסידה לכל השאר בשבועיים וחצי האחרונים. באותו פרק זמן הם גם הספיקו להפסיד ליוסטון שקלעה עליהם 117 נקודות באחוזים טובים. ההגנה של הקינגס נראית הרבה יותר טוב מאז, אבל הם יצטרכו לתת מאמץ יוצא דופן כדי לעצור התקפה של כמעט 120 נקודות למשחק ברצף הניצחונות האחרון. לדעתי יש סיכוי קטן שהם באמת מסוגלים לכך.

תחזית: די פשוט – 120 נקודות של יוסטון ועוד ניצחון. קל.

*

3:30-דאלאס מאבריקס (18-6)-דטרויט פיסטונס (13-13)

המאבס פספסו את הרכבת לפלייאוף. הם במגמת שיפור מסויימת (2 ניצחונות ב-3 המשחקים האחרונים) אבל קשה לראות אותם יוצאים מבור של 5.5 משחקים שיוביל למקום השמיני ולפוסט-סיזון. האריסון בארנס אחלה וגם שחקני המשנה האלמוניים פורחים (ג'ונתן גיבסון ודוריאן פיני-סמית'), אבל עדיין קשה לראות אותם מגיעים למשהו.

הם יכולים להוכיח לי שאני טועה עם ניצחון על הפיסטונס. דטרויט לא יציבה ועם מאזן חצוי עד עכשיו (וב-6 המשחקים האחרונים), כשההגנה שלהם פנטסטית אבל ההתקפה טעונת שיפור, גם עם החזרה של רג'י ג'קסון שלאט לאט מוצא את עצמו מחדש. השאלה היום היא שאלה של קצב – אם יהיה משחק מהיר סביר שנראה את דאלאס מנצחת בקלות, אבל בהתחשב בהגנה החזקה של הבוכנות ובשמירה היעילה שלהם בעמדות הפורוורד (שתגביל את פיני-סמית' ובארנס) אני צופה משחק איטי יותר.

תחזית: 2 הקבוצות יקלעו ביחד פחות מ-200 נקודות ודטרויט תנצח בהפרש קטן.

*

4:00-יוטה ג'אז (10-15)-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (10-15)

אולי המשחק המעניין ביותר של הערב, שחשוב מבחינת שובר השיוויון בין הקבוצות ויכול להבטיח את ראשות הבית הצפון-מערבי (שתעניק יתרון בשובר השיוויון על כל קבוצה אחרת עם אותו מאזן). הת'אנדר עם הפסד שני בשלושת המשחקים האחרונים, לפורטלנד, ומעניין לראות איך הוא השפיע עליהם. הם טיפה הדרדרו מאז רצף 6 הניצחונות הטרי וההתקפה שלהם נראתה רע במיוחד מול הבלייזרס. יכול להיות שיש לכך קשר להעדרותו של ויקטור אולאדיפו, ואולי נראה הערב בחמישיה את אלכס אברינס ולא את ג'ריאן גרנט, מה שיחזיר את אנדרה רוברסון לעמדת הסמול פורוורד ויצור משחק התקפי יותר דינמי.

יצירת התקפה יעילה כזאת מול יוטה היא משימה קשה במיוחד. הג'אז עם 4 ניצחונות ב-5 המשחקים האחרונים כשההפסד היחיד הוא לווריורס והם סופגים 98.8 נקודות במשחק, כמות מרשימה. ההגנה שלהם יכולה להיות קטלנית במיוחד כשהיא רוצה, הספסל בהנהגת ג'ו אינגלס (מוביל ה-NBA באחוזים מהשלוש!) תורם והמצב בכללי מאוד מעודד למרות הפציעות (דריק פייבורס יחזור הערב, רודני הוד וג'ורג' היל עדיין בחוץ).

מעניין לראות איך הם ינסו להתמודד עם ווסטברוק. ההגנה של יוטה פחות מתמקדת בשמירה אישית ויותר בשמירה קבוצתית, ולכן מול קבוצה שכל כך מבוססת על שחקן אחד יכול להיות שנראה שינוי הגנתי. ג'ורג' היל יעדר הערב, מה שישפיע על השמירה בעמדת הפוינט גארד. קיימת גם האפשרות שווסטברוק ינסה לנצח את המשחק לבד – לא בטוח כמה זה יעבוד מול קבוצה שוחקת כמו הג'אז.

תחזית: ההגנה של הג'אז תגדיל את הצרות של אוקלהומה. יוטה יספגו פחות מ-95 נקודות וינצחו.

*

4:30-סן אנטוניו ספרס (5-19)-בוסטון סלטיקס (11-13)

סן אנטוניו עם 5 ניצחונות ב-6 המשחקים האחרונים ובאה יחסית רעננה אחרי מנוחה של שלושה ימים. הם עדיין צריכים לשפר את התרומה מהקו האחורי אבל כרגע במקום השני בכל הליגה מבחינת המאזן, בדרך לעונה שקטה של 65 ניצחונות ומשלבים בהדרגה את פאו גאסול במערכת. יחד עם משחק הגנה מפואר זה מספיק לעונה ספרסית קלאסית – שעמום, קשיחות ומלא מלא ניצחונות. מישהו מכיר דרך אחרת?

בוסטון עדיין מחפשים את עצמם. הם עם 3 הפסדים ב-4 המשחקים האחרונים ובלי איזייאה תומאס גם הערב יהיה להם קשה להתמודד עם אותה הגנה של ס"א. בראדלי, הורפורד, סמארט וקראודר טובים אבל לא בטוח שזה יספיק מול קבוצה משומנת היטב כמארחת שלהם הערב. משחק האול-אוראונד של הרביעייה הזאת משביע רצון אבל עדיין חסרה שם סטאר קוויליטי מסויימת – איזה סקורר או שחקן שיוכל להרים את כל השאר. כשגם תומאס בחוץ הצורך הזה זועק.

תחזית: סן אנטוניו, ב-5 עד 10 נקודות. הם טובים יותר.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 87 תגובות

  1. תודה על עוד פריוויו מעולה!

    יוטה-אוקלהומה בהחלט משחק גורלי וחשוב ל-2 הקבוצות. מעניין יהיה לראות כיצד ההגנה של יוטה תנסה לעצור את ווסטברוק.
    אוקלהומה מגיעים למשחק הזה בבק-טו-בק, ואני כרגיל מהמר הפוך על הפוך נגד העייפות – אוקלהומה ינצחו!

  2. תודה על הפריביו.

    גם אני שוקל חופש הלילה. אבל אני לא מסתפק ברבע מיליון דולר בלבד למשחק, כמו קווין לאב. מסכן, רעב ללחם. וחייב לנוח הבחור.
    וגם לברון. וקיירי.
    מביש מה שנהיה מהמשחק הזה. הפעם היחידה בשנה שהאלופה מגיעה לממפיס. ומה נקבל? די-ליג. זי-ליג. זי-בו בעיניים.

    הייט-אשברי – מצדי שהאליפות תינתן מעכשיו לגולדן סטייט. אתה צודק, בשביל מה לחכות עונה שלמה? המזרח סגור, המערב סגור, הכל סגור – בוא, נגמור עם זה עכשיו. ווריורז, ווריורז!

    טוב. לטופס הרגוז:

    פילדלפיה – טורונטו: 2
    מיאמי – אינדיאנה: 2x
    וושינגטון – שרלוט: x1
    אורלנדו – קליפרס: x1
    ברוקלין – לייקרס: 1
    ממפיס – קליבלנד: 1, והפחתת 9 נקודות לקאבס
    יוסטון – סקרמנטו: 2x
    דאלאס – דטרויט: 2
    יוטה – אוקלהומה: 1
    סן אנטוניו – בוסטון: x1

    1. למה מביש? עדיף לתת מנוחה לשחקנים בשבועות המשעממים של דצמבר כדי לקבל אותם ב-110% ביוני. אי אפשר לשמור כוחות רק למצב שבו אתה מוביל 3-1 בסדרת הגמר.

      אבל אני מסכים איתך חלקית – העונה יכולה להגמר עכשיו ולהתחיל סדרת הטוב מ-83 בין קליבלנד וגולדן סטייט.

        1. האנשים האלה מקבלים משהו כמו 100 אלף דולר עד רבע מיליון דולר למשחק. זה כמו מיק ג'אגר, לא פחות וכנראה אפילו יותר. ומיק ג'אגר לא "נח כדי לשמור על כושר" כבר 700 שנה.
          שחקני NBA הם האליטה של 450 אתלטים שנבחרו בפינצטה של גרגרי חול, מתוך מיליונים שחולמים. והם מקבלים סכומי עתק שאין להם אח ורע, כי הם ספורטאי-העל ובדרני-העל של העולם כולו. הכסף המשוגע שלהם הוא בגלל הצופה, שמחכה לראות אותם. כל ערב. נקודה. לא טוב? יבוא אחר, שישמח מאוד לקבל רבע מיליון דולר למשחק.

    2. סומסום – לא ברורות לי הטענות שלך . ג"ס אשמה בזה שקבוצות נותנות מנוחה לשחקנים ? הלוואי וסטיב קר היה נוהג כך עם הכוכבים שלו. לחמישיה הפותחת הוא לא נתן עד כה מנוחה ( זאזא פצוע ) , ורק איגי ושון קיבלו קצת .
      אני מאחל בהצלחה לכל הקבוצות ( טוב – לא לכולן . לא לקליבלנד בגלל המיפלץ ולא לרוקטס בגלל הזקן ).
      האם הלוחמים אשמים בכך שהם בנו קבוצה מובילה ?
      יש להם יותר כסף מאחרות ? סך המשכורות אצלם הוא רק השישי בליגה .
      היו להם בחירות דראפט גבוהות יותר מאחרות ? מבין השחקנים שהם בחרו ומשחקים עדיין אצלם , הבחירה הגבוהה ביותר היא המקום השביעי של סטף. הלוחמים אשמים שהזאבים בחרו 2 PG לפניו ?
      הם משחקים הירו בול ולא קבוצתית ? הם הקבוצה ה"קבוצתית" ביותר בליגה.
      אז מה אתה רוצה ? ברור – תחרותיות . אז תבוא בטענות למשפחת באס חסרת המושג , להנהלות הנרפות של סקרמנטו ודנוור , למשל , לחובבי הטנקינג מפילי וברוקלין , לחובב התקפת המשולש שלא מקדם את נציגת התפוח הגדול , להנהלה הקמצנית של OKC שלא ידעה לשמור קבוצה מנצחת, ועוד ועוד . עד אז , כדאי שתיהנה מקבוצה ייחודית במשחקה , שכאשר היא בשיאה אנחנו חוזים ב- POETRY IN MOTION . וזה נכון בין אם הלוחמים יחזירו לעצמם את התואר ובין אם לאו .

      1. אתה מתפרץ לדלת פתוחה – עד שאני עצבני על הקאבס, רציתי שתחלוק איתי את השמחה. כאילו – נמאס מכל זה, נעבור כבר לגמר. כי הערב, הליגה עצבנה אותי. כלומר קליבלנד.
        כי חיכיתי האמת למשחק הזה, בממפיס. אחרי שני משחקים נהדרים של הגריזליס, עם הקליפרס ועם אתה יודע מי.
        והקאבס ביאסו לי אותו. מחקו אותו.
        אסתפק בפיסטונז עם דאלאס, למרות שמה כבר אפשר לצפות שם.

  3. תודה על אחלה פריוויו.

    אני מבין את האכזבה שהמשחק בין ממפיס לקליבלנד לא יהיה מפגש צמרת,
    אבל רועי צודק – גם אני מעדיף את השחקנים בריאים ובכושר במאני טיים.

    1. בעונת 2013/4 , טים דנקן שיחק 74 משחקים.
      זה נתון לא רע בכלל.
      8 המשחקים שהחמיץ?
      1 בגלל פציעה (קלה מאוד, המשחק השני של העונה)
      7 בגלל מנוחה (6 – המשחק השני של באק-טו-באק, והמשחק האחרון של העונה הרגילה).

      ובתמורה הרווחנו אותו בריא ובכושר בפלייאוף, כולל סדרה היסטורית נגד ההיט.

      אני מעדיף מצב כזה על תרחיש הפציעה של ווסטברוק ב-2013
      (שיחק באותה עונה 82 משחקים בעונה הרגילה, 35 דקות למשחק, וכולן בקצב של צ'יטה. ואז בפלייאוף נפצע אחרי 2 משחקים בלבד.)

      1. אפשר לחשוב שהוא נפצע בגלל ששיחק הרבה.
        לא יפה לך דמגוגיה גיא. זה לא רק זלזול במשחק ובליגה זה גם זלזול בתחרותיות ומכאן ההתמרמרות של סומסום למי שלא יודע לקרוא בין השורות. אין כאן האשמה כלפי גולדן סטייט שהם טובים יותר משאר הקבוצות. הוא אומר שאם מסתכלים רק על השורה התחתונה אז למה בכלל לשחק את העונה? כל משחק צריך להיות משוחק ב-100% ניסיון לנצח ועם כל הכוכבים שלך.
        אם מחליטים כאן על בול פן כמו בבייסבול אז שזה ייעשה באופן מסודר ויודיעו בתחילת העונה בצורה רשמית ששחקן כזה או אחר לא ישחק במשחקי בק טו בק. נראה איך הליגה תתמודד עם זה.
        פשוט הזוי שאתם מגנים על כזו דרך חשיבה.

    2. מייקל וקובי שחקו כל משחק ב-100% בלי קשר למעמד או למצב בסדרה/בליגה. הם שחקו כל דקה בכל משחק ב-100%. פופ ולברון ביססו את אסטרטגיית ה״חשבונות״ בליגה. היום כבר כולם עושים את זה בכלל בלי להתבייש. הליגה כבר לא קונסת.
      ראסל וסטף הם מהזן של מייקל וקובי.
      לברון ופופ לא.

      1. ג'ורדן זה אנומליה (פספס רק 7 משחקים בין 1986/87 ל-1997/98, לא כולל הפרישה), אבל קובי:

        ב-2012/13 הבלאק ממבה משחק 38 דקות במשחק. העונה שלו נגמרת 2 משחקים לסיום כשהוא נפצע פציעה קשה בברך ומפספס את כל הסיבוב הראשון בפלייאוף שנגמר בסוויפ לטובת הספרס.

        אם הוא היה מקבל יותר מנוחה/פחות דקות ולא היה נפצע הלייקרס היו מרוויחים.

        1. שוב, אין שום הוכחה מדעית שכמות הזמן שמשחקים גורמת לפציעה.
          הדבר היחידי זה שזה מגדיל סטטיסטית את הסיכוי להיפצע, וזה עדיין טיעון מגוחך.
          מדהים שיש כאן אנשים שאני מאוד מכבד את דעתם שנתפסים לטיעונים כל כך לא מבוססים

          1. זה פשוט לא נכון, ואפשר לתת כמה וכמה קישורים לכך (בדקתי).

            אבל זה מיותר כל מה שצריך זה להפעיל את ההיגיון.

          2. אתה רציני ממזר? גם מביא לי תוכן שיווקי לאיזה רופא כלשהו וגם אין שום דבר המקשר בין עומס משחקים לפציעה.
            מחכה למשהו יותר רציני ממך.

          3. אין שם כלום שמצביע על קשר בין עומס משחקים לפציעות. אלא אם אתה מחשיב הזנחה של צוות האימון והצוות הרפואי כגורם נלווה ואז זה נכון. עם הכלים העומדים היום לשחקנים, מסג'יסט און קול בכל שעות היממה, צוות רפואי אישי ומתקנים משוכללים אין שום תירוץ מלבד עייפות. ועייפות מבחינתי זה לא סיבה לא לבוא לעבודה. (ואתה מדבר כאן עם בן אדם שמעדיף לגור במקום העבודה רק כדי שלא יצטרך ללכת לעבודה כל יום).

          4. נראה לי שפספסת את הסיכום של המחקר מוינגייט :" אימונים עצימים ומצטברים (תקופות העמסה/תחרויות) יכולים לעורר סטרס חמצוני, להיות מקור לעייפות שרירית, לפציעות ו"לאימון יתר".

            מסאג'יסט ואפילו מסאז'יסטית.. אינם תחליף למנוחה.

            תראה, זה נורא פשוט, כל מקום שבדקתי (עשרות) ציין את העובדה שעיייפות גורמת לפציעות (ואני בדקתי על דרך השלילה..) לא נתקלתי במקום 1 שטוען שעייפות לא גורמת לפציעות. הא.. סליחה.. חוץ מקישור אחד למאמר של אחד בשם מנחם לס.. שטוען שאין קשר..

            אז אולי תביא לנו את ההוכחה שלך..

            אתה לא מסכים לעובדה הנורא פשוטה שעייפות פוגעת במוטוריקה, ופגיעה במוטריקה יכולה להוביל לתנועות לא נכונות של הגוף ?(לא הייתי רוצה להגן על קרוסאובר של קיירי ארווינג כשאני מותש, חבל על הקרסול..)

            להשוות מספר ההופעות של שחקני עבר לשל היום זה פשוט לא נכון, ישנםן הבדלים של דרישות תפקיד בין השנים, וגם הבדלים פיזיולוגים כמו שהראה בזמנו פוסט של עדו גילרי)

            אז תביא דוגמא, למה אני עייף מאוד וחושש לשלום הגידים והשרירים של האגודל והקמיצה שלי.. סמיילי.

  4. רועי תודה רבה על הפריוויו
    אתה השחקן ה 6 של העונה !
    בק טו בק פריוויו,אני מקווה שלא נחטוף מחר בלת״ם מדור 😉

  5. שארלוט-וושינגטון אלו שתי קבוצות אניגמה בשבילי, שני צדדים של אותו מטבע פחות ערך.
    דאלאס עוד לא אמרה את המילה האחרונה בליגה משוגעת כמו הנבא, עם עוד הרבה משחקים במחסנית, ועם התאוששות של נוביצקי (מישהו מבין מה קורה איתו השנה, אולי החליטו שדי כבר, שיפסיק להתאמץ?) הם יכולים עדיין להשתחל לפלייאוף.
    יוטה-אוקלהומה יהיה מעניין מאוד. מדברים על בוסטון אבל הלוואי שיוטה תצליח להנחית שם כוכב שסוף סוף יחזיר את הקבוצה למקום שהיא שייכת אליו בלב של אוהדים ותיקים כמונו, צמרת הליגה.

  6. אפרופו וושינגטון-שרלוט, כתבתי את זה בתגובה אחרת במקום אחר:
    לגבי המזרח, השוויוניות מובילה – אותי לפחות – לכמעט חוסר יכולת להעריך/ לנחש בבטחה תוצאות של משחקים. רוב המשחקים בתוך המזרח.
    בכל הלב של הקונפרנס – 11 קבוצות, מ-2 עד 12 כולל:
    שרלוט, בוסטון, ניקס, טורונטו, אינדיאנה, דטרויט, שיקגו, אורלנדו, וושינגטון, אטלנטה, מילווקי –
    כל משחק ביניהן, בית או חוץ – שום תוצאה לא תפתיע (אם רוצים ממש להקשות אז בלי טורונטו, בסדר. כל מפגש בין 2 מ-10 קבוצות). וזה רוב הקונפרנס, כן.

  7. הימורים:
    פייסרס ניצחון חוץ ב4 נק' על ההיט.
    טורונטו מנצחים את פילדלפיה ב8 הפרש.
    אני הולך עם וושינגטון הלילה נגד הורנטס ב3
    קליפרס על אורלנדו ב12
    לייקרס על ברוקלין ב6
    אני אלך דווקא עם הקאבס על גריזליס ב4 הפרש.
    יוסטון מנצחת את סקרמנטו ב8 הפרש.
    דאלאס תפתיע את דטרויט הלילה לדעתי עם 7 נק' הפרש
    אוקלומה מנצחת את יוטה ב6
    סן אנטוניו מנצחת את בוסטון 10 הפרש.

  8. פריוויו נהדר רועי, תודה. כמה משחקים מעניינים, במיוחד יוטה-אוקלהומה שבעל חשיבות במיקומים הסופיים במערב. גם המשחק שקליבלנד נותנת הערב לממפיס יכול להיות מכריע במיקומים הסופיים.

  9. לסומסום.
    אני נרגש מזה אתה דואג להנאה של המנויים בממפיס.
    לדעתי ניתן לתת להם פיצוי חלקי ע"י כך שלאב קיירי ולברון יממנו המבורגר במחצית לכל מי שהגיע לאצטדיון. גם עצם הסיכוי לנצח את קליוו יכול להוות הקלת מה על אכזבתם.
    למעשה אי אפשר למנוע בעיות כאלה . גם הכוכבים אינם יכולים לשחק את כל 82 המשחקים. מה גם שלהם יהיו אולי 100 משחקים.
    תנחומי.

    1. לא, אני דואג לעצמי. ולעוד מיליונים בכל העולם. שמהכסף שלנו – על מנוי טלוויזיה, הפרסומות ששוטפות לנו את המוח, וכל עניין נלווה שקשור להוצאה על הליגה הזו – אנשים כמו מייק קונלי מקבלים 153 מיליון דולר ל-5 עונות. שזה – גם אם הוא ישחק את כל 82 המשחקים בעונה + 4 סדרות של 7 משחקים, בכל עונה – נותן לו 278,181 דולר למשחק.
      אני לא מכיר אנשים שמקבלים כ"כ הרבה כסף מכ"כ הרבה אנשים בלי לפחות לעלות בהרכב. מנוחה? שיסתדר המאמן תוך כדי. וזה, בלי לדבר על חוסר הערך הספורטיבי והפגיעה ביריבות אחרות, בזריקת משחקים.
      לא, מעט האנשים באולם בממפיס זה פינאטס. היום כולנו צופים שמשלמים ממיטב כספנו.

    1. וממפיס כולה מודה לטיירון לו.
      בתור אחד מ'קורבנות פופ' שהוציא קרוב ל-1000 דולר בערב שהיה אמור להיות אפי ונוסטלגי (החבר שלי שבא מהארץ במיוחד היה אוהד ספרס מילדות ועם מאן קראש הכי גדול על טים דנקן והבטחתי לו כתישה על ידי מיאמי הגדולה) שהפך לערב של קללות כלפי פופ והליגה. מבטיח לך שזה לא מצחיק וזה כן רציני להרבה מאוד אנשים.

      1. האמת, אמריקה היא ממלכת התביעות הייצוגיות, או בכלל, פיצויים מנותני שירותים בעלי כיס עמוק, למנוי הקטן שמשלם להם ממיטב כספו.
        בכלל לא הייתי מזלזל בתביעה כזו של אדם כמוך, שבוודאי תגיע יום אחד. השופטים והמושבעים לא פראיירים – הם כמונו יודעים בדיוק איזה סכומים דמיוניים מתרוצצים בליגה. אז אם לא מחזירים במיסים לקהילה – לפחות יפצו, בנדיבות רבה, על עוגמת הנפש לצופים המצפים.

        1. ולצערי התביעה לא בדרך וגם לא בשנ'צ לפני ההליכה. אם יש דבר שאני יותר שונא מלרדוף אחרי כסף, זה בירוקרטיה.
          אני אסתפק בקללות.

      2. אגב אז סטרן השתגע ועף על פופ כולל איזה קנס רציני לקבוצה. היום לוקחים את זה כאילו זה חלק מהמשחק והכל סבבה. אז זהו שלא.

  10. באמת שעדיין לא ברור איך הליגה עדיין נותנת יד למצבי "מנוחה" כאלה. ברור שהשחקנים צריכים לנוח וברור שצריך לדעת לנהל את דקות המשחק של השחקנים כדי שלא להעמיס עליהם.
    אבל איך, למען הסטרן, ליגה שבנויה על כוכבים, על ההבטחה של בידור בכל רגע וחיה על הכסף של האוהדים מרשה לעצמה לזלזל עד כדי כך בצופים?
    האשמה לדעתי היא על הליגה באותה מידה ואפילו יותר מאשר המאמנים. הליגה צריכה לא לתת שום תירוץ למאמנים ליפול למצבים כאלו ואז להעניש בחומרה את אלו שכן.

      1. אתה צודק, היא לא. כלומר, אם אתאמץ, אוכל לתרץ משהו שכביכול קושר אותן, אבל אין לי כוח באמת. הבנתי את הנקודות של אפלטון וסומסום ואני מסכים איתן יותר כרגע. הליגה בעצם אומרת לנו שהקבוצות הן אלו שמשחקות (וככה היא נמנעת מתביעות), אבל באותו זמן דוחפת את השחקנים קדימה למרכז. אני מאשים את הליגה שצריכה לתת לנו בדיוק את מה שהיא משווקת ולא את מה שהיא מעמידה פנים שהיא מוכרת.
        וסחטיין על הזיכרון. לא מפחיד בכלל.

        1. על התגובה שלך מהפוסט הזה עוד ניתן להתפלפל, וגם זה באופן מאולץ, אבל ה + 1 שלך לתגובה של סומסום סותרת בעליל את מהשרשור שהבאתי.

          סומסום ואפלטון טועים.

          ורק כדי שלא תאמר שאני לא נחמד וביודעי שאתה המעריץ הכי גדול שלו.. – מקרינים ביום שישי הקרוב בלילה בסינמטק ת"א את סרטו החדש של חודורובסקי – ENDLESS POETRY… הביקורות מהללות.. נוכחות חובה !

  11. נושא המנוחה הוא מאוד מורכב מבחינה מעשית, תמיד המאמן יכול להעלות שחקן לחמש דקות ולהגיד שהוא שיחק, אז מה? נתחיל להתערב למאמנים בשיקולים. או לחלופין יוכלו להגיד שלשחקן יש מתיחה במפשעה /המסטרינגס /כאב גב, איך תוכיח שלא? בגדול זה בעיה קצת חסרת פתרון על אף שמעצבנת במיוחד. סוג של פתרון יהיה להוריד את כמות המשחקים ולהפסיק עם הבק טו בק.

    1. או מה אני מתעסק עם הבן הממזר, יש לנו כאן איש מקצוע.
      יש הוכחה שעומס משחקים גורם לפציעות ברמת המקצוענים?

      1. למיטב ידיעתי עומס משחקים גורם לעליה בכמות הפציעות כתלות בזמן המשחק בלבד. אבל שוב, הם תמיד יכולים לזייף פציעות כדי להושיב שחקנים. הפתרון הוא הורדת משחקים וביטול של B2B. אותי מעניין אם יש מחקרים שמדגימים לאו דווקא פציעות, אלא ירידה בתפוקה כתוצאה מעומס וריבוי משחקים. לדעתי בהחלט יש מצב כזה

  12. למצטרפים, המלצת צפיה בוושינגטון, במשחק טוב נגד שרלוט ויתרון 10 בשלישי.
    ומלא אווירה, וגם משחק מבדר, ברוקלין והלייקרס.
    יאללה דטרויט.

    1. אוי אני טוב.
      24 שניות לסיום, וושינגטון עולה ל-102-108.
      סגור? הצחקתם. אלה הוויזארדס.
      איבוד כדור מטופש, והחטאות עונשין, והנה שרלוט תצא עכשיו לשלשה עבור הארכה.

      1. זה לא נגמר לפני שני נסיונות, באטום ל-3, ריבאונד, קמבה על הבאזר – אין-אאוט-אין-אאוט.
        וושינגטון נאלצה לנצח הערב. קורה.

  13. טוב מישהו יודע מה הקטע בסקרמנטו עם גיי וקאזינס? זיו?
    ג'יי חזק בשמועות טריידים בימים האחרונים יכול להיות שיש עסקה או שהוא פצוע? ומה לגבי קאזינס? בק טו בק? נהיה רכרוכי פתאום או גם הוא נפצע?

      1. גיי בדרך לףטורייד עם אוקלהומה על קאסנס לא שמעתי דיבורים. מה שהכי מבאס זה לראות מה יוסטון עושה עם בחירות הדראפט הנמוכות שלה ומה סקרמנטו עושה עם הגבוהות. קאולי סטיין נראה השנה כבאסט מהדהד. אני חושב שאחת הבחירות המעולות של יוסטון זה הרוקי אונאקו שמה שראיתי ממנו במכללות הוא חתיכת גניבת דרפט ובכלל לא משחק.

        1. אונואקו נותן יופי של תפוקה בדי ליג. יוסטון נותנים תמיד עונה ראשונה לרוקים לשחק בדי ליג עם אימון אישי ורק מהשנה השנייה להכניס אותם לקבוצה. אולי זו הסיבה לפיתוח שחקנים שם. גם קפלה נבחר במקום 25, הראל סיבוב שני ודקר הופך כוכב. קאולי סטיין לא ממש מקבל צ'אנס ככה שקשה לדעת אבל אמרתי לך את דעתי עליו. יכול להיות שחקן הגנה טוב ולא הרבה יותר מזה. אבל יש לו עוד זמן להתפתח, לא הייתי מתייאש עלין

        2. לפחות עלה עם ריצרדסון ולביסייר שנראים כמו פגיעות דראפט ראדונות אחרי הרבה זמן. אני הייתי מנסה לעשות טריד על קוליסון, גיי ומקלמור ונותן לרוקיז לשחק עם קאזנס עד סוף השנה

          1. מקלמור הוא שחקן שהייתי חוטף לקבוצה שלי. מרגיש כמו שחקן שכול להיהפך לאחלה רול פלייר בסיטואציה המתאימה.

    1. ג׳יי בטוח בדרך לטרייד. ביום חמישי אפשר להעביר שחקנים ופציעה עכשיו תעלה להם בעיסקה.
      קאזינס, ממש לא ברור. יכול להיות שיש עסקת ענק, אבל אני סקפטי

  14. בנו של המאמן הכושל עם שלה שביעית, כנראה סוגר צמוד באורלנדו.
    וחסם-בתעלה עם 21 ריבאונד כבר, נועל את זה למיאמי. איזה פחדן הייתי בהימור, היה ברור שיהיה צמוד. בסוף שיניתי לאינדי.

  15. הפיסטונז בחצי ראשון נורא, שנפתח ב-9 איבודים ברבע הראשון (אנחנו הכי טובים בליגה, 11 למשחק שלם).
    מזל שאלה דאלאס, שוויון במחצית.

    הזדמנות לבידור בברוקלין. צמוד ומותח.

  16. קליבלנד במירוץ מעניין – להגיע במשחק שלם למה שקלעו העונה במחצית אחת, 81 נקודות.
    להערכתי לא יצליחו. על 63 בלבד, 6 דקות לסוף.
    משחק "מנוחה" מביש, בדיוק כמו סקרמנטו ביוסטון.

  17. הצליחו! כי ממפיס ריחמו.
    שיאי האלופה הערב:
    16 בראשון, 36 בחצי, 53 בשלישי, ורבע אחרון של שיפור שיאים לכדי 85 נקודות שלמות.
    37 אחוז מהשדה.
    10 אסיסטים שלמים.
    וגרבאג' טיים אחד גדול מהרגע הראשון. לא משחק ספורטיבי.

    1. HENCE הטענות שלי לגבי המנוחה לכוכבים שדופקת ספורטיביות. לא יעזור כל הטיעונים של "עושים הכל כדי לזכות באליפות בקיץ", זה פשוט לא משחק/ספורט/שואו/שווה גרוש.

  18. אני תוהה האם זוהי הפעם הראשונה בהיסטוריה של הליגה שבאחד הקונפרנסים (במקרה זה- המערבי) נסגרו העולות לפלייאוף כבר מתחילת דצמבר (!).

  19. ראשית , זה לא בטוח. הפער של הבלייזרס מהבאות אחריה , סקרמנטו ודנוור , לא מספיק גדול כדי להכריז על זה . מבחינת יחסי הכוחות סביר ש-8 הראשונות תישארנה שם . אבל פציעה חס וחלילה של דיימו יכולה לטרוף את הקלפים .
    שנית , המצב נגרם בגלל שהמערב פשוט עדיף . השישית במערב , יוטה , תופסת לפי המאזן שלה את המקום השלישי במזרח. . השלישית והרביעית , קליפרס ויוסטון , עם מאזן טוב מטורונטו השניה במזרח .

  20. ראש חץ קטלני במערב – 4 גדולות. אם וכאשר יחזרו הפצועים לממפיס, היא עשויה להדחף לשם גם. אוק' סיטי בנסיגה – דוראנט הלך ללא תמורה, ובלי אולדיפו כבר ממש לא נשאר להם מה לתת בהתקפה. יוטה חזקים, ועושים זאת ללא כוכב – כל הכבוד להם. כדורסל קשוח, איטי וחכם עם ההגנה השניה בליגה. אולד סקול עם שחקנים צעירים.
    הקינגס עם טרייד מוצלח יוכלו לאיים על הפלייאוף. אפילו דנוור – עם קצת עזרה משמיים. אם קאנטר יילך לפליקנים – גם הם עוד עשויים לאיים על משהו. לא הייתי סוגר את המערב כבר עכשיו, למרות שזה נראה קצת גמור.
    כרגע – הארדן – MVP. אחריו דוראנטלה וראסל. פעם הם היו ביחד…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט