סיקור משחקי יום שלישי/ שגיא נאור

6 משחקי הלילה לא הבטיחו המון אבל קיימו לא מעט עם ניצחון מפתיע של מינסוטה בשיקגו, קרב צמוד בין הווריורס לפליקנס והסאנס והניקס וקרב יריות בג׳ורג׳יה בין אטלנטה לאורלנדו.

 

קליבלנד קבאלירס 103 (18-5) – ממפיס גריזליס 86 (17-9)

עם הידיעה כי מארק גאסול ייעדר מהמשחק הלילה ויצטרף לרשימת הנעדרים הארוכה של הגריזליס העוקץ יצא מעט מן המשחק. ההגנה הנפלאה של הגובים לא הצליחה לעצור את האלופה שקלעה 32 נקודות רק ברבע הראשון מול 20 בלבד של האורחת. ברבע השני הסיפור היה דומה וההפרש טיפס ל-22 כשריצת 7-0 של הגריזליס ממזערת נזקים לקראת הירידה להפסקה – 48-53.

ברבע השלישי שתי הקבוצות נתקעו בהתקפה וסיימו אותו עם 20 נקודות וההפרש נשאר על 15 כשלאב סופר כבר 25 נקודות.

ממפיס, כמו ממפיס, לא נכנעה וזאק רנדולף, שעלה בחמישיה במקום גאסול, הצליח להוריד את ההפרש ל-9 בלבד אבל 7 נקודות רצופות של הקאבס העלו אותם ליתרון 90-74 ומזה הגריזליס כבר לא הצליחו לחזור.

לאב הוביל את קליבלנד עם 29 ו-13 ריב׳, לברון סיים עם 23 נק׳, 8 אס׳ ו-6 ריב׳ אבל גם 6 איב׳ וג׳יי אר סמית׳ חזר מהפציעה ונתן את אחד המשחקים הכי טובים שלו העונה עם 23 ו-6/10 מחוץ לקשת. קיירי ארווינג קיבל מנוחה.

הדובים החסרים קיבלו 18נק׳ מזיבו ו-13 מהאריסון וטרנס ויליאמס וינסו לנקום בקאבס הלילה, כנראה עם גאסול.

 

אטלנטה הוקס 120 (13-12) – אורלנדו מג׳יק 131 (11-15)

ההגנה השלישית בטיבה בליגה פשוט התפרקה הלילה מול המג׳יק שקלעה את מספר הנקודות הכי גבוה שלה העונה. ההוקס איפשרו לקבוצה של פרנק ווגל לקלוע ב-58% מהשדה וגם יתרון מוחץ בכדורים החוזרים (45-28) לא עזר כשההוקס מאבדים 15 כדורים שהופכים ל-28 נקודות במתפרצת מצד אורלנדו.

4 שחקני אורלנדו סיימו עם 20 נקודות ומעלה כשאיבקה בולט עם 29 (11/18 מהשדה), אלפריד פייטון מפציץ 26 ו-14 אס׳, פורנייה תורם 26 ו-6 אס׳ וג׳ודי מיקס עולה מהספסל וקובר 20.  המג׳יק תפרו 15 שלשות ב-44% וסיימו עם 36 אס׳ על 9 איבודים, משל היו הווריורס ביום טוב.

אצל אטלנטה, שהיה נראה שחוזרת לעצמה עם שני נצחונות רצופים, הוורד תרם 20 נק ו-16 ריב׳, מילסאפ עם 17,9 ו-5 אס׳ ושרודר ניסה לענות לפייטון עם 19 נק׳ ו-13 אס׳.

ניו אורלינס פליקנס 109 (18-8) – גולדן סטייט ווריורס 113 (4-22)

הקבוצה עם המאזן הטוב בליגה פגשה את אחת החלשות והמשחק היה צמוד מהצפוי. לפליקנס היתה הזדמנות ו-5 דקות לסיום אנטוני דיוויס השווה את התוצאה 107-107 אולם בזמן שנותר השקנאים נחנקו וקלעו רק עוד שתי נקודות ונתנו לקבוצה של סטיב קאר לחזור עם הנצחון.

קארי נתן את המנה הקבועה עם 30 נק ו-7 אס׳, דוראנט סיים עם 27, קליי 17 ומעל כולם דריימונד גרין עם טריפל דאבל של 12 נק׳, 12 ריב׳ ו-10 אס׳ וגם 4 חטיפות ו-2 חסימות.

דיוויס ניסה להשיב מלחמה עם 28 באחוזים מעולים (10/14 מהשדה, 7/8 מהקו), גלוואי הפציץ 20 נק מהספסל וטים פרייזר עזר עם 13 ו-8 אס׳. הספסל של ניו אורלינס קלע 52 מול 18 של הלוחמים אבל זה לא הספיק.

 

שיקגו בולס 94 (11-13) – מינסוטה טימברוולבס 99 (18-7)

ההפתעה של הלילה הגיעה בביקור של טום תיבודו ביונייטד סנטר במפגש מול האקסית. המאמן, שהוביל את הבולס להישגים הכי גדולים שלהם מאז עידן ג׳ורדן, נזכר כנראה שהוא מאמן הגנתי די מוצלח והקבוצה שלו הצליחה לעצור את הבולס על סקור נמוך כשהשלישיה הצעירה שלו מובילה לניצחון נהדר.

אחרי סל של ג׳ימי באטלר שקבע שוויון 91 דקה וחצי לסיום הגיעה סל גדול של אנדרו וויגינס ואחריו סל של זאק לווין ומזה הבולס כבר לא חזרו. שניות לסיום דווין וייד התעצבן על חסימה של לווין, קיבל שתי טכניות והורחק.

לווין הוביל עם 24 ו-6 בריב׳ ואס׳, וויגינס קבר 23 ו-9 ריב׳ וטאונס תרם 16 ו-12 ריב׳ (6/21 מהשדה, 1/8 משלוש). רוביו היה סולידי 11 נק ו-10 אס׳.

באטלר ניסה להשיב אש עם 27 נק, 9 ריב ו-6 אס אבל וייד היה חלש עם 12 ב-4/13 מהשדה. רונדו לא שיחק.

 

פיניקס סאנס 113 (17-8) – ניו יורק ניקס 111 (11-14) (לאחר הארכה)

ההפתעה השניה של הלילה הגיעה מהמדבר של אריזונה כשהניקס לא הצליחו להמשיך את התקופה הטובה והעלייה למקום השלישי במזרח ושמטו משחק שהיו צריכים לנצח.

הסאנס הובילו ברוב שלבי המשחק ונכנסו לרבע האחרון ביתרון מבטיח 85-73 אבל  הניקס לא אמרו נואש ודווקא קייל אוקווין האלמוני הוביל קאמבק מהיר וג׳סטין הולידיי השלים ריצת 17-2 ויתרון ניו יורקי. הניקס הצליחו לעלות ליתרון 101-95 3 דקות לסוף אבל לא הצליחו לקלוע עד הסיום והחטאה של קריסטאפס פורזינגיס על הבאזר שלחה את המשחק ל-5 דקות נוספות. דאנק של הלטבי העלה את הקבוצה של הורנאסק ל-105-103 אבל כאן נכנס לעניינים אריק בלדסו שקלע את 7 הנקודות האחרונות של הסאנס כולל הסל שניצח את המשחק חצי דקה לסיום. כרמלו עוד הספיק להחטיא זריקה שהיתה יכולה להעלות את הניקס ליתרון והמשחק נשאר בידיים של הקבוצה הביתית.

בלדסו היה גדול עם 30 נק, 8 אס ו-6 ריב ועזרו לו עוד 5 בספרות כפולות גשטייסון צ׳נדלר מחזיר את מחוגי השעון 5 שנים לאחור עם 13 נק ולא פחות מ-23 ריב (9 בהתקפה) ומוביל שליטה פיניקסית בכדורים החוזרים – 61 מול 43 של הניקס.

כרמלו שבר את הטבעות עם 3/15 איומים מהשדה, דריק רוז יצא אחרי 10 דקות ולא שב ורק פורזינגיס (34 נק) ואוקווין (22 ו-14 ריב) הגיעו לעבודה.

 

פורטלנד טרייל בלייזרס 114 (14-12) – אוקלהומה סיטי תאנדר 95 (9-15)

הבלייזרס הגיעו בבק טו בק אחרי הפסיד דרמטי לקליפרס אבל זה לא מנע מהם לתת הצגה מול הקבוצה של ווסטברוק. התאנדר נתנו פייט ברבע הראשון וסיימו אותו בפיגור נקודה בלבד אבל ריצת 12-0 בהובלת קראב וטרנר המושמצים נתנה את האות לבריחה של המקומיים והמחצית הסתיימה ב-68-52 לבלייזרס. לילארד סיים שני רבעים עם 14, הארקלס עם 11 ופלאמלי עם 10 כשראסל עונה עם 15,5,5. המגמה נמשכה גם ברבע השלישי וההפרש צמח ל-25 ומשם עד הסיום זה הפך לזמן זבל ארוך ומתמשך.

הבלייזרס עצרו את ראסל בחצי השני על 2 נק, אסיסט וריב ב10 דקות של הרבע השלישי אחריהן הוא כבר לא חזר למגרש ובהתקפה הם קיבלו תרומה מאוזנת עם 6 שחקנים בספרות כפולות ו-54% מהשדה.

התאנדר היו מפוזרים ואיבדו 20 כדורים וינסו להתאושש היום בסולט לייק סיטי מול הג׳אז.

 

 

לפוסט הזה יש 86 תגובות

  1. תודה על הסיקור
    אולי עדיף לניקס שלא לשחק ,ככה היא הצליחה לטפס למקום ה 3 במזרח
    ווסטבטרוק מתחיל להרגע ו OKC תחזור לקרקע
    ניצחון חשוב של פורטלנד שיכלה לרדת למאזן של 3 משחקים מתחת ל 50 אחוז

      1. תן ללייקרס שחקן כמו פורזינגיס ותוך שנתיים יש שם קונטנדרית. בינתיים נראה שבניקס מצליחים להרוס גם את זה…

  2. תודה על הסיקור.
    היו כמה הפסדים היום שקשורים ישירות לבק טו בק.
    ממפיס למעשה עשו קיזוז בבק טו בק הכפול נגד קליבלנד, כשוויתרו על המשחק הראשון בעוד בקליבלנד הודיעו שלברון לאב וג'יי אר לא יגיעו למשחק השני הערב.
    גם אוקלהומה וויתרו מוקדם על המשחק כדי לשמור כוחות למשחק מול יוטה היום.

    1. הבק-טו-בק הזה ממש דופק משחקים, קבוצות מוותרות מראש כדי להקל בעומס על השחקנים. כשפופ עשה את זה בעונות הקודמות במשחקים האחרונים של העונה אנשים עיקמו את האף, אבל הנה כולם נותנים מנוחה לכוכבים מידי פעם.
      פעם סטוקטון/איי.סי. גרין ואחרים לא פספסו משחק גם אם חייהם היו תלויים בזה, והכוכבים שיחקו תמיד כשלא היו פצועים.
      מגוחך.

    2. גם הבלייזרס היו בבק טו בק ולפי מה שאתה אומר זה היה אמור לתת לאוקלהומה הזדמנות טובה לצאת משם עם נצחון. וגם המגיק ישחקו היום בבק טו בק וזהלא מנע מהם לתת הכל ולנצח באטלנטה.

      1. דינגו הבק טו בק הוא באמת בעיה והליגה מנסה לפתור את זה. יש הרבה פחות כאלו מפעם. יש דיבור שקיבלו החלטה לוותר על שבוע משחקי הראווה ולהקדים את פתיחת העונה כבר בשנה הבאה כדי לצמצם עוד יותר את כמות משחקי הבק טו בק.
        לגבי סטוקטון והחברה. כמו שאומרים אצלנו- פעם היו סירות מעץ ואנשים מברזל.

        1. המשחק היום הרבה יותר מהיר ואנטנסיבי מאשר שנות ה90, לגבי בק טו בק ומנוחה לכוכבים זוהי פשוט בושה אני ריחמתי על אוהדי מיאמי ששילמו במיטב כספם ובסוף במקום משחק מפתח ראו משחק מול קבוצת מילואים.

          1. אני הייתי במשחק הזה ולכן אני לוקח את זה באופן אישי.
            חבר שלי בא מישראל ותכנן את הביקור שיפול על המשחק הזה במיוחד. הרגשה של יריקה לפנים של האוהדים. ממש ככה.
            אבל חוץ מזה יש להחלטות כאלו השלכות ספורטיביות על קבוצות אחרות ואני לא מבין איך יש אוהדי כדורסל שמוכנים לקבל כזה זלזול בכסף ובזמן שלהם.

          2. אני מסכים איתך לחלוטין זה זלזול בכל מה שקשור לספורט ולתחרותיות+ הטיית הציבור ופגיעה מוחלטת בצופים, NBA ליגה של כוכבים אנשים באין לראות את לברון גיימס ולא את טריסטן תומפסון, בנוסף שזה פוגע בתחרות של הקבוצות שנאבקות בכניסה לפלייאוף, או לתת אפשרות לאהודים שקנו כרטיסים להחזיר את כספם).

    3. ממפיס וקאבס ממש חילקו ביניהן את המשחקים. כל אחת לא שולחת את הכוכבים לשחק בחוץ. זה מראה את הגישה של קאבס כלפי העונה הסדירה.
      מעניין למה קיירי לא שיחק גם היום. אולי הוחלט לתת לגוף הזכוכית שלו מנוחה ארוכה.

          1. אל תסמוך עליי. זו רק הנחה שלא מבוססת על שום ידע. פשוט לו הודיע שלאב, לברון וג'יי אר לא ייסעו לממפיס. לא נאמר כלום על קיירי ולכן הנחתי שהוא ישחק. יכול מאוד להיות שיתנו גם לו מנוחה או שיש לו פציעה שאני לא יודע עליה

      1. מעניין שבשנות ה-80 לא היתה לאף שחקן בעייה לשחק בק-טו-בק, ואז התנאים לא היו כמו היום. אתלט עליון משחק 30 דקות. מזה אולי 15 דקות נטו. אח"כ טס במטוס פרטי עם מושבים שהם מיטות, הסעה למלון, ארוחת בוקר, אימון קליעות ו'שיחרור' אחר כך שינת אחה"צ של שלוש שעות, וארוחת סטייק ב-5.
        אפילו אני בגיל המתקרב ל-80 מוכן סדר יום כזה עם בק-טו-בק קבוע.

  3. אין הרבה קבוצות שהיו יוצאות הלילה מביצות לואיזיאנה עם ניצחון . הפליקנס נתנו משחק מצויין :
    47.6% מהשדה , מהם 40% מעבר לקשת , ו- 52 נק' של הספסל , 26 אסיסטים , 45 ריבאונדים , 11 בלוקים .
    ברור שאנחנו ה- TEAM TO BEAT וכל קבוצה רוצה להוכיח שהיא יכולה מול הלוחמים . לא נורא – קשה באימונים (העונה הסדירה ) , קל בקרבות ( הפלייאוף ).

    1. קשה לומר רק מהמספרים (לא צפיתי במשחק). האם זה בגלל החוזק של נ"א או החולשה של ג"ס. כמו כן היית יכול לחשוב שמול ג"ס קבוצה חלשה ללא סיכוי אמיתי לא תיתן את כולה אלא תשמור כוחות למשחק הבא.

  4. מעולם לא התרעמתי על המנוחות שפופ חילק –
    עונה של 82 משחקים היא מרתון, וצריך לדעת לחלק כוחות.
    ממפיס והקאבס קיבלו, לדעתי, את ההחלטה החכמה.
    אם ב-NBA רוצים לפתור את הבעיה, הם צריכים לשנות את השיטה.

    1. זה נכון,העניין רק שנגיד אתה רוצה ללכת למשחק בכדי לראות את קליבלנד בהרכב מלא ואז אתה מקבל משחק ללא לברון/לאב/קיירי.
      אני אתן לך דוגמא אני ב1996 הייתי בשיקגו ושילמתי 400$ בשביל לראות את מייקל במשחק ליגה רגיל נגד הנטס.עכשיו תאר לך איך הייתי מרגיש במידה וג'קסון היה מחליט לתת מנוחה למייקל

    2. אני אישית שונא את זה.
      הספורט הוא קודם כל בידור. אנשים משלמים הרבה מאוד כסף כדי ללכת לראות את הקבוצות במלואן, ובמיוחד בליגה כמו ה-nba שמקדשת את האינדיווידואלים הם באים לראות את הכוכבים.
      זה זלזול באוהדים דבר ראשון. יש אוהדים שקנו מראש כרטיסים למשחק מול קליבלנד שפתאום הפך למשחק מול קבוצת המילואים. ברגע שיאפשרו החזר כספי על מנוחות יזומות אני אקבל את התופעה

      1. אני לא אמרתי שאני אוהב את זה. אבל זה לא התפקיד של פופ לדאוג לבידור. משלמים לו בשביל לנצח.

        הבעיה שאתה מתאר היא אמתית, מי שצריכים לפתור אותה הם בעלי הקבוצות. שישנו את הלו"ז, שיקטינו את כמות המשחקים, או שיחשבו על פתרון אחר.
        בסיטואציה הקיימת, מי שקנה כרטיס לממפיס – קילבלנד מתוך צפייה שכל ההרכב של קליבלנד ינצח – פשוט לא מעודכן.

        1. אני לא מסכים עם ההנחה שלמאמנים אין מחוייבות לליגה ולאוהדים של כל הליגה. זו ליגה שהיא קואופרטיב, ז"א שהרווחים מתחלקים.
          אם פופ בעצמו אמר את המילים האלו https://www.google.it/amp/www.foxsports.com
          למי שלא נכנס ללינק פופ ירד על שחקנים שלא באו מוכנים למשחק, אמר שהם לא צריכים 'שיחות עידוד'. "הם אנשים צעירים שמקבלים מיליונים כדי לשחק כדורסל. האם שרברב מקבל שיחת עידוד לפני שהוא בא לעשות את העבודה שלו? האם מנתח מצפה לשיחת עידוד לפני ניתוח. ואם הוא מפשל שם בניתוח יחיד הוא יאבד את העבודה שלו והקריירה שלו".
          אלו המילים של פופוביץ'. אז אותו פופוביץ' מתנהל בצביעות כאשר הוא לא עושה את העבודה שלו שהיא לתת 100% בכל משחק. אין שום הצדקה לתת מנוחה לכוכבים. שאף אחד לא יהיה צבוע בעניין הזה. במיוחד לא פופוביץ'.
          הליגה מנסה לפתור את משחקי הבק טו בק, עד אז, לכל משחק צריך לבוא ב-100%, בלי תירוצים ובלי התבכיינות.

          1. לא מסכים.
            אם פופ הוא המנתח שחייב להיות מפוקס בניתוח ולכן ערב לפני כן יוותר על בילוי במועדון הדאנג'ן אז הוא יזרוק משחק בשביל להגיע בשיאו למאני טיים.
            כל האמצעים כשרים.

          2. סדאם איזו הקבלה לא קשורה.
            זה יותר מקביל לזה שפופ יזרוק ניתוח אפנדיציט כי כמה שעות אחר כך יש לו ניתוח מעקפים. אם אני הולך לבית חולים פרטי אני רוצה שהרופא ינתח אותי ולא המתמחה.

          3. אז אנסה הקבלה יותר טובה-

            מכבי ת"א בכדורגל במשחק גביע הטוטו מול צפרירים חולון יתנו מנוחה לשחקני מפתח אם בהמשך השבוע יהיה להם משחק חשוב בליגה האירופית.

          4. זורם איתך עם ההקבלות אבל שוב, הקבלה לא טובה.
            קודם כל אני לא אוהב הקבלות לכדורגל (או כדורגל) כי שם ההשפעה לשחקנים בודדים מצומצמת בהרבה.
            ה-nba בנוייה על ה-star quality. זה מה שאנשים באים לראות שם. הקבוצות עצמן פחות מעניינות ואין שם אוהדים שרופים כמו בכדורגל. זה בידור לכל המשפחה, לא 'ניצחון או למות'.
            אבל גם אם נלך על הקבלה לכדורגל אז זה כמו אם מכבי ת'א תעלה עם הנוער במשחק ליגה מול מי שהיא מתחרה ישירה עם מכבי חיפה על הכרטיס לאירופה. לא בטוח שמתן היה לוקח את זה כזה בסבבה אז. זה פשוט מהלך בזוי ולא ספורטיבי. יותר מכל ההאק א מישהו ומכל הבעיטות לביצים של דריימונד גרין או הפלופים של מרקוס סמרט.

          5. הי בעניין הזה אני אלך עידו גילרי All over you.
            אף אחד לא יתן כאן עמדה שאני אוכל לקבל בנושא הזה עד שתיכנעו וכולכם תסכימו איתי.
            ואני אשמח לשיגר אנד אהוופל, תנק יו וואי מץ'.

        2. כל כך נכון מצד שני קיצור הליגה לא באופק כי מדובר קודם כל ולפני הכול בביזנס שאף אחד לא מוכן לקצץ ברווחים שלו ממנו

      1. העניין הוא שיש השפעה על עוד הרבה קבוצות בליגה. אם קליבלנד מוותרת על משחק לממפיס שהיא מתחרה ישירה על מיקום בפלייאוף מול קבוצות המערב, שם אנחנו יודעים כמה משחק אחד קובע. ההחלטה הזו למעשה משליכה על עוד 4-5 קבוצות בעקיפין ויכולה להיות לה משמעות ספורטיבית רצינית בסיום העונה.

          1. אני פשוט מקווה שהליגה תיתן קנסות אישיים כבדים למאמנים על החלטות כאלה וכך הם יחשבו פעמיים לפני מהלך כזה.
            אם למאמנים אין אחריות כלפי הליגה, לליגה צריכה להיות אחריות כלפי האוהדים והקבוצות.

          2. יש בעיה במה שאתה אומר.
            המאמנים הם לא חלק מה-CBA. אותם שוכרים בשביל להשיג את המטרות של הקבוצות האינדיוודואליות, לא את מטרות הליגה.
            אם כבר, שהליגה תקנוס את בעלי הקבוצות.

            אני מסכים שיש בעיה.
            אבל כל מה שקנסות ישיגו זה יותר "פציעות" ופחות שקיפות. אני חושב שכאשר מפרסמים מראש שלברון ולאב לא משחקים, זה עדיף לאוהדים מאשר לגלות לפני תחילת המשחק שהם "פצועים".

          3. רוב האוהדים קונים את הכרטיסים חודשים מראש, בטח כאלו שבאים מרחוק. מחיר הכרטיסים הוא לא אחיד ומשתנה לפי היריבה. משחק מול קליבלנד אני מעריך שמתומחר בהרבה מאוד כסף, מעל 100$ לכרטיס. משחק מול פיניקס יהיה אפשר למצוא גם ב-30 דולר.
            כשאתה רוצה לא לבוא לעבודה אתה לא אומר 'עמוס לי מדי' סורי, לא יכול לבוא היום. נכון? אתה הולך לרופא ומוציא אישור מחלה. בטח אם אתה מקבל כמו שסומסום ציין רבע מליון דולר ליום עבודה.
            אני מעדיף ש'יזייפו' פציעות אם הצוות הרפואי שלהם כזה חסר אמינות אישית מאשר שיודיעו יום לפני שהם לא באים בגלל הלו'ז. וזה גם יקשה יותר על וויתור משחקים מראש והוצאה של 3 שחקני חמישייה מאותו משחק.
            ובטח שזו החלטה של המאמן מי יופיע למשחק. האחריות היא רק על המאמנים. הליגה רשאית לקנוס כל אחד על התנהגות שפגעה בשם ובספורטיביות של המשחק, אפילו על דברים שעשה ללא קשר למשחק עצמו. המאמנים אלו שצריכים לשאת באחריות, לא הבעלים שמשלמים להם ולשחקנים מיליונים.

  5. בקינגס מדברים דווקא על רודי גיי לאוקלהומה כאופציה המיידית לטרייד. לדעתי זה טוב לקבוצה וגם לעומרי.
    טרייד של רודי גיי תמורת:אדריאן פיין הפצוע,קייל סינגלר ובחירת דראפט סבוב ראשון נראה לי הגיוני וטוב לשתי הקבוצות ,לבניה של הקינגס ולסיכויי הפלייאוף של אוקלהומה.

      1. לצערם כן וזה סיפור דומה עם קאזינס. אבל את קאזינס הם לא מוכנים להעביר אלא אם זה סופרסטאר תמורת סופרסטאר ולכן ישאר שם.

        1. לא בטוח, פיין בריא הוא לא גרוטאה.
          והבחירה 18-20 בדראפט הזה יכולה להיות אחלה גם וסינגלר יכול להיות שחקן משלים לא רע, כמו שהיה בדיטרויט ועם ברוקס.
          גיי לא ישחק עכשיו כנראה כמה משחקים וגם בארנס, ככה שעומרי יקבל יותר דקות ולדעתי גם קוליסון לאוסון וטמפל יפרחו.

          1. נראה שעיקר הרווח מבחינת הקינגס הוא הפטרות מהחוזה המעיק של גיי
            והרבה פחות מה התמורה …. אגב במשחקים האחרונים דווקא כספי מפלס באיטיות ועקביות את דרכו חזרה לרוטציה ומחזיר במספרים לא רעים בסטנדרטים שלו.

  6. תודה על הסיקור

    הייתה לי תחושה שהזאבים יפתיעו וגם כתבתי זאת בפריוויו. העניין הוא שזה לא מרגיש כאילו זה יביא אותם לאנשהו.

    חעניין הבאק טו האק – דעתי חצויה אבל אני נוטה להסכים עם כך שאין זו חובת המאמנים לספק את רצון הקהל, אלא חובת הליגה לפתור את הבעיה ולהביא לשיפור המצב. לא רק זה, גם כשנותנים יומיים ברצף עם אותה קבוצה, כל פעם בבית אחר, זה כמעט כאילו רומזים להם שהם יכולים להתקזז וזה יהיה סבבה.

    מישהו יודע כמה באק טו באק יש בממוצע היום לקבוצה? ואיכשהו להשוות לשנים האחרונות?

    1. תסתכל בלינק הבא :

      http://www.nbastuffer.com/team_stats

      ספציפית , תלך לטבלה השלישית מלמעלה של OWN REST DAYS BREAKDOWN .
      הקבוצות עם הכי פחות B2B – פיניקס ברוקלין ומינסוטה ( 14 ).
      הנתון הטלני במיחוד של הלוחמים – כמעט כל ה-B2B שלהם הם בחוץ – 16 מתוך 17 . אף קבוצה לא מתקרבת לזה. לקליבלנד לדוגמא רק 12 B2B בחוץ , ול- SA רק 10 .

  7. תודה על הסיקור. הלוואי ומינסוטה היו משחקים ככה כל ערב. אמנם לרוביו היה משחק טוב אבל הוא חייב לעבור בטרייד, כשפילי בעיניי היא האופציה הריאלית והטובה ביותר.

    1. לא מסכים, פשוט צריך להוריד אותו לספסל, ולתת יותר דקות לכריס דאן או לטיוס גונס. החמישייה השנייה של מינסוטה יודעת לקלוע אם מפעילים אותם נכון, ובזה רוביו מומחה, מה גם שעל מחליפים הוא אולי יקלע יותר. אולי.

      1. איזה חמישייה שנייה למינסוטה?
        אני מתחיל לחשוד שההשמצות על ת'יבודו נכונות. אני עוד נותן לו קצת קרדיט אבל זה לא ימשך עוד הרבה. הוא חייב למצוא פיתרון לספסל דחוף כי אי אפשר לתת 40 דקות לכל שחקני החמישייה. ז'תומרת אפשר, אבל זה לא יגמר בטוב.

        1. לדעתי דווקא המצב הפוך:

          הספסל נראה גרוע (וכרגע הוא גם באמת כזה) אבל זה בגלל שת'יבודו לא נותן להם דקות ושוחק את החמישייה.

          בייליצה, דאן ומוחמד בוודאות ייתנו תפוקה יותר טובה אם ישחקו כמה דקות יותר, אולדריץ' עושה עבודה יחסית טובה (והוא צב) ולדעתי גם טיוס ג'ונס יכול לעזור אבל הוא בכלל לא מקבל דקות. שלא לדבר על זה ששחקני החמישייה הראשונה יקבלו קצת יותר מנוחה ולא ישבקו ברבע השלישי\רביעי כמו שקורה להם כל משחק בערך..

      2. הוא עם הממוצעים הנמוכים בקריירה שלו, הוא לא שחקן שיכול לעשות הבדל בכל משחק מהספסל, וזה מה שהוולבס צריכים. אני חושב שטרייד על אוקאפור יתן להם עוד תפוקה של נקודות והוא יכול לשחק לצד טאונס אם צריך. אם מינסוטה רוצה להתקדם היא צריכה רכז טוב יותר ולדאן יש את הפוטנציאל הזה.

  8. בקשר לבק טו בק – אני יוצא מנקודת הנחה ש-82 משחקים ישוחקו ככה או ככה, זה טאבו וזה לא הולך להשתנות. לכן, האפשרות היחידה בשביל לצמצם בק טו בק זה למתוח את הליגה על.תקופה יותר ארוכה, כלומר לצמצם את הפגרה. אני חושב שהמכשול העיקרי שמונע את זה הוא רצון השחקנים בחופשה ארוכה. אם יאריכו את הליגה בשבועיים אני מניח שיוכלו לצמצם את הבק טו בק בעוד איזה 5,6 מקרים.

  9. אני מתעב את העניין של "לתת מנוחה לכוכבים".
    הרבה אנשים מוציאים הון תועפות ומגיעים לחוויה של פעם בחיים, לראות את לברון או סטף.
    גם בגלל זה אנשים כמו רונלדו או מסי משחקים כל הזמן. ואין בעולם ספורטאי עם עומס כמו מסי בעונה מלאה. אין. הוא פשוט לא יכול לאכזב.
    הם גם מקבלים כסף עם גבול הלא מוסרי עבור ההתחייבות להופיע לכל משחק. קווין לאב מקבל רבע מיליון דולר למשחק. רבע מיליון דולר. למשחק. אז שישחק. Rain or shine
    מה זה, מיק ג'אגר לא רוצה מנוחה? כולם רוצים. שהמאמן יפתור את זה.
    כי הספורט הענק מחויב קודם כל לצופים. לא על חשבון תוצאות. אבל להפוך הכל לתלוי שורת רווח יבשה, זה לא.

    1. מסי וניימאר משחקים כמות בלתי נתפשת של משחקים כולל כאלו חסרי חשיבות כמו המשחק האחרון של הבתים בצמפיונס שנצחון או הפסד זה לא משנה. אתמול ברצלונה שיחקו בפאקינג דובאי בשביל כמה יורו, על סה לסכן את מסי, סוארז וניימאר? ביום שמישהו מהם ייפצע במשחק אימון כזה וישבור רגל זה ייפסק.

    2. הפעם (לשם שינוי) אני לא מסכים.

      אם תשאל את אוהדי הקאבס, האם המנוחות להן זכה לברון, למרות שהן על חשבון "זמן המסך לו זכאים האוהדים", היו שוות להם בטווח הארוך –
      אז אני בטוח שהתשובה היא "כן" עם המון סימני קריאה אחר כך.

    3. סומסום, עובדתית מה שאתה אומר לא נכון. רק בשבוע האחרון, זידאן (המאמן של ריאל) החליט לא לכלול בסגל את רונאלדו, מודריץ' ובנזמה – שלושה כוכבים (במיוחד רונאלדו כמובן), כשאף אחד מהם לא פצוע. אז שם הוא עשה את זה כי חשב שיצליח לנצח בלעדיהם (וצדק). אבל בתכלס, זה בדיוק אותו דבר.

      1. יודע אבל זה נדיר. הם משחקים כל הזמן (למעט פציעות), פשוט כל הזמן, וכמובן לא מוחלפים אף פעם.
        למען האמת, העומס המשוגע על מסי גם עלה לארגנטינה בגביע עולם. אני די משוכנע בכך, למרות שלעולם לא נדע. הגיע צל של עצמו אחרי עונה מרתונית. כי הוא משחק כל הזמן. אנשים מגיעים במיוחד לבארסה כדי לראות את מסי ואל ריאל כדי לראות את כריסטיאנו.

    1. קשקוש מקושקש. בשניות האחרונות דיוויס קיבל גג מדוראנט, וא"כ איבד לגרין. השופטים לא נתנו שום דבר, הפליקנס צריכים לבוא בטענות רק לעצמם.

  10. דייוויס יכול לבוא בטענות רק לעצמו. לדריימונד יש את הידיים הכי טובות בליגה – שישמור על הכדור ולא ירוץ לבכות לשופטים. אני לא אוהב את גרין, אבל הוא שומר גדול. דוראנט מראה שוב כמה הוא שחקן שלם. השלשות של קרי לא קשורות לכדורסל – תופעת טבע. אל תמעיטו בערכו, הוא פעמיים MVP ביושר, אלוף וסגן, ומאיים תמידי על התואר. הוא סופר-מגה-סטאר והוא כאן להישאר.
    כמו דייוויס, גם ראסל ווסטברוק המתוסכל יכול לבוא בטענות רק לעצמו – אפילו שמדובר ביכולת התקפית מחפירה של החברים שלו. אמנם אולדיפו לא שיחק, אבל ההתקפה חסרת הביטחון של הת'אנדר היא תוצאה ישירה של מדד היוסג' המטורף של ראסל. הוא פשוט "מעקר" אותם, עד כדי כך שהם לא מסוגלים לייצר לעצמם סלים בלעדיו. אוק' בתהליך בניה, אני מאוד מקווה שמישהו שם יעז לרמוז לראסל על המשמעויות השליליות של הדומיננטיות המוגזמת שלו. הסיבה שקליבלנד כל כך חזקים השנה, וגם בסוף השנה שעברה, היא העובדה שלברון עשה צעד אחורה ונתן לקיירי ולאב להתעלות עליו לפעמים בטורי הסטטיסטיקה. ראסל עדיין לא במקום של לברון, הוא לא יכול לזוז אחורה, אבל בהחלט יכול לזוז – קצת – הצידה.

  11. מעניין איך okc תיראה אם ווסטברוק יקלע 10 נק' פחות, יתמד בהגנה, חטיפות ובכל שאר הדברים שהוא עושה, הוא לוקח על עצמו יותר מדי לטעמי. לארי בירד למשל זאת הדוגמא הכי טובה לשחקן שעשה את מה שצריך ולא לקח יותר ממה שהוא היה שלקח , לדעתי בקלות היה יכול לסיים קריירה עם ממוצעים כמו של ג'ורדן. דוראנט מזכיר לי אותו המבחינה הזאת.

    1. אני אחדד את זה קצת, ווסטברוק פוגע 10 מ-24 לערב ומאבד 5.6 לערב, אני חושב שהוא יכול לעשות 10 מ-20 לערב עם בחירת זריקות טובה יותר ולרדת ל 3.5 איב', זה אומר 6 פוזשיינים לערב ואני לא יודע מה הסטט' הקבוצתית של אוקלהומה אבל אם הם הופכים 2 מה-6 פוזשיינים האלה לנק' אז זה סטיית תקן סביב ה-5 נק' בממוצע למשחק וזה שווה עוד כמה מקומות בדירוג לפלייאוף. אם הם קצת ימתנו את ווסטברוק הם יתקדמו משמעותית בשינוי שהוא לכאורה מינורי.

  12. אחלה סיקור והערה קטנה:
    קילל או'קווין כבר מזמן לא אלמוני ומוביל יחד עם מק'קונל את ההשתלטות האירית על ה NBA.
    תזכרו איפה קראתם על זה לראשונה 🙂

    1. ההשתלטות האירית כבר הגיעה לשיאה עם שאקיל או'ניל.

      (וכשעוצרים לחשוב על זה – די נורא, מאוד נורא, להיוולד עם שם של האנשים שהשתמשו במשפחה שלך כמו רכוש. במקרה הטוב).

      1. +1

        לא במקרה השם הפרטי הוא שאקיל. אפרו-אמריקאים רבים בוחרים לבטא זהות עצמית בשם הפרטי, בגלל ששם המשפחה מנותק מהם. או במילים אחרות, שאקיל אוניל הוא, מילולית, שם אפרו-אמריקאי (או ערבי-אירי, אבל זה כבר סיפור אחר…)

  13. תודה על סיקור מעולה ללילה עם אחלה משחקים.

    וכל המתמרמרים על המאמנים, שחקנים שנחים וכו' צריכים להבין שבעלי הקבוצות וגם רוב השחקנים היו מוכנים לקצץ את כמות המשחקים ל-0 בשנה, אם זה היה מייצר להם את אותה הכנסה. זה בעיקר אני ואתם שרוצים שיהיו משחקים. כל עוד הקליינטים לא מצביעים בכיסים, אז נמשיך לקבל 82 משחקים די חסרי חשיבות, שלפעמים 2 הדק' האחרונות שלהם נמשכות 30 דק' בזמן אמת. בינתיים הליגה במצב הכי עשיר שלה אי פעם, ובגדול…

  14. קליבלנד קבאלירס – ממפיס גריזליס
    נושא הבק-טו-בק מוצה עד תום. ה2 סנט שלי היא שהמשחק היום לא דומה בכלל למשחק של פעם. היום אין שחקן שיחזיק עונה כמו של וילט עם איזה 45 דקות משחק ל-82 משחקים. בין 33-35 דקות זה סביר או לתת לשחקנים משחקי מנוחה. וגם זה לעיתים מעמיס על שחקנים מסויימים. חבל לי שאין כמו בכדורגל מדד כמה ק"מ רץ/הולך שחקן כל משחק, ממוצע קמ"ש וכו'. השחקנים היום נעים המון ללא כדור ומחליפים הרבה פוזשינים. that said, יש מספיק דוגמאות של קבוצות כמו הלילה שהגיעו למשחק השני של בק-טו-בק ונתנו הצגה. הלוואי שהייתי יכול לבדוק מה המאזן של קבוצות במשחק שני של בק-טו-בק אחרי משחק צמוד בראשון. האם השחקנים מגרדים יותר אנרגיה כי הם עוד באדרנלין של המשחק הצמוד?

    ניו אורלינס פליקנס – גולדן סטייט ווריורס
    תקראו לי מטורף אבל זאזא פצ'וליה חסר… ג"ס עשתה את המוטל עליה. היא לא הבריקה בהגנה ולא הייתה הכי חדה וזה בסדר. אני מבסוט על זה שהם הפסיקו להתייחס לכל משחק כקרקס וליצור תחרות סופרלטיבים מפרשני ESPN שאוהבים להגזים ולהרים כדי שיהיה כיף יותר כשמגיע זמן ההתרסקות. לעיתים צריך פשוט לשרוד גם אם אתה קבוצת על. הדבר הכי טוב שיקרה לג"ס השנה זה להפוך ללייקרס 2001. לסיים עם בין 55-58 ניצחונות כשמטילים בך ספק וכשהכוכבים משחקים בין 70-75 משחקים וכשכולם בריאים לפלייאוף.

    שיקגו בולס – מיניסוטה
    עוד משחק שהספקתי לראות. שיקגו במשחק התקפה מתחת לכל ביקורת. מיניסוטה שמרה נהדר ונתנה את כל מה שיכלה. זק לוין שיחק 43 דקות, אנדרו וויגינס 40 טאונס 38. ספסל הטיברוולבס ביחדדד שיחקו 45 דקות בלבד. הם "תרמו" 7 נקודות באחוזים נוראיים. טיבדו רצה מאוד את הניצחון הזה. האם אפשר לדבר על התאוששות? ממש לא.

    פיניקס סאנס – ניו יורק ניקס
    יש רגעים שפיניקס ננעלת בהגנה וסוגרת הרמטית את היריבות. לעיתים זה קורא ל-5 דקות ולפעמים ל-2. ויש רגעים שהיא גבינה שוויצרית. ההגנה שלה בהארכה הייתה מדהימה ושאפו לסאנס על ניצחון מוראלי קטן.

    פורטלנד טרייל בלייזרס – אוקלהומה סיטי תאנדר
    לא ראיתי את המשחק וחבל… יכול להיות שזה כמו להתאמן עם משקולות על הרגלים (הקליפרס בתפקיד המשקולות)? מעניין מה היה שם כי פורטלנד בתקופה ככה-ככה ו-OKC למרות ההפסד הקטן ליוסטון נראת נהדר…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט