קליבלנד נגד ממפיס במשחקי שלישי / רועי ויינברג

6 משחקים בלבד ב-NBA הערב, אבל יש כמה מעניינים במיוחד. ממפיס החזקה תפגוש את קליבלנד למשחק מאוד מעניין, אוקלהומה תפגוש את פורטלנד במשחק שיכול להתפתח לדו-קרב בין שני רכזים מופלאים, אורלנדו ואטלנטה יפגשו לקרב על המקום לפלייאוף במזרח ועוד.

*

2:00-קליבלנד קאבלירס (5-17)-ממפיס גריזליס (8-17)

המשחק המוקדם של הערב הוא גם המשחק הטוב ביותר בו על הנייר. אחרי רצף הפסדים קצרצר קליבלנד חוזרת לבקרת השיוט שלה והאלופה עם 4 ניצחונות רצופים, כשבינתיים קווין לאב וקיירי אירווינג נמצאים בכושר נהדר. לברון ג'יימס מקבל לא מעט דקות (38.6, כמות שכנראה תרד בהמשך העונה) והקבוצה מגלה בהדרגה שחקנים מבטיחים כמו דיאנדרה ליגינס שפתח במשחקים בהם ג'יי אר סמית', שישחק הערב, נעדר.

ההתקפה הנהדרת של הקאבלירס, שקולעת 118 נקודות למשחק במהלך רצף 4 הניצחונות, תתמודד עם מבחן מעניין במיוחד בדמות ממפיס. הגריזליס הראו העונה את היכולת המרשימה שלהם בשיתוק קבוצות טובות עם הניצחון על גולדן סטייט ועצירת סגנית האלופה על פחות מ-90 נקודות. הם ניצחו את 6 המשחקים האחרונים שלהם, ש-5 מתוך ה-6 בהפרש מצטבר של 13 נקודות. ההגנה הזאת תנסה לעצור התקפה מיוחדת נוספת הערב, בין היתר באמצעות ניצול הצבע החזק.

הצבע הוא אחת מנקודות המפתח של הערב. מארק גאסול הנהדר יכול לחיות גם בתוך הצבע וגם מחוצה לו התקפית וסביר שינסה לפתות החוצה את טריסטן תומפסון כדי לרווח את המגרש ולנצל את יכולת החדירה של ממפיס, או המיס-מאץ' של קווין לאב מול זאק רנדולף כשהאחרון יעלה מהספסל. לא יהיה מפתיע לראות הרכבים של שני גבוהים זה לצד זה בניסיון לעצור את הדומיננטיות מ-2 הצדדים, כשסביר שג'מייקל גרין ינסה לעצור את לברון ג'יימס (ואז אולי יתפקד כסמול פורוורד). העדרו האפשרי של צ'אנינג פריי עלול למנוע שילובים של קווין לאב כסנטר, למרות שזה פתרון מעניין שיכול לרווח את המשחק ולפגוע בגריזליס. ראוי לציין כי הקבוצות יפגשו גם מחר, בממפיס, ומעניין לראות את השינויים שיהיו בין המשחקים. נושא ששווה לעקוב אחריו.

תחזית: אני לא חושב שההגנה של ממפיס תצליח להתמודד עם ההתקפה הגמישה של קליבלנד, שתקלע מעל 105 נקודות ותנצח בהפרש חד ספרתי.

*

2:30-אטלנטה הוקס (12-12)-אורלנדו מג'יק (15-10)

האם אטלנטה נולדה מחדש? אחרי ניצחון אחד בעשרה משחקים ההוקס ניצחו את ה-2 האחרונים ונראים כמו קבוצת פלייאוף. דניס שרודר טוב, ההתקפה זורמת והקבוצה יכולה להיות גאה בעצמה אחרי קאמבק מרשים מול מילווקי. הם לא עושים משהו יוצא דופן וקשה לדבר על מגמה של שני משחקים, אבל כל עוד זה מנצח הכל עובד. כדור השלג הפסיק להתגלגל, אך עדיין קשה לתהות על קנקנה של הקבוצה של בודנהולזר.

באורלנדו, הקבוצה עם 3 הפסדים רצופים בהם היא סופגת בממוצע למעלה מ-115 נקודות במשחק, אבל הם סבלו מעומס מטורף (7 משחקים בתשעה ימים). לכן החילוף של ווצ'ביץ' בביומבו ופייטון באוגוסטין בחמישייה השיג את מטרתו במידה מסויימת והפיח חיים בקבוצה הזאת. בהעדרם המסתמן של ווצ'ביץ' וביומבו הערב יכול להיות שנראה אורלנדו שונה, כזאת שעולה עם ארון גורדון כפאוור פורוורד וסרג' איבאקה כסנטר. זה יקשה עליהם לנעול את הצבע, אבל אולי האופציה הטובה ביותר בהעדר הסנטרים.

המצ'-אפ בין פול מילסאפ וסרג' איבקה הוא משהו שכדאי לעקוב אחריו. מילסאפ ב-2 המשחקים האחרונים עם 22 נקודות, 11.5 ריבאונדים, 4 אסיסטים, 2.5 חטיפות ו-3 חסימות בממוצע. הוא עושה הכל והמשחק שלו משפיע מאוד על הצלחת הקבוצה. לכן אם איבקה יצליח להתמודד איתו ולמנוע ממילסאפ לתת מה שהוא רגיל ב-2 צדדי המגרש אורלנדו תנצח. אם לא יהיה להם קשה בהרבה הגנתית והתקפית.

תחזית: בהרכבים מלאים המשחק הזה יכול ללכת לכל כיוון. אבל כשביומבו ו-ווצ'ביץ' כנראה בחוץ ואורלנדו לא זוכה למנוחה משמעותית (לאחר יומיים מנוחה הם עם 3 משחקים ב-4 ימים), קשה לראות את המג'יק נותנים את מה שצריך בשביל לנצח הערב. אטלנטה ב-10 נקודות.

*

3:00-מינסוטה טימברוולבס (18-6)-שיקגו בולס (10-13)

המצב של הוולבס עצוב. הם עם 8 הפסדים ב-9 המשחקים האחרונים, בלי השינוי המתבקש בחמישייה שיוריד את גיורגי ז'נג וריקי רוביו לספסל וכבר מרחק 5 משחקים מהמקום המוביל לפלייאוף. למרות העונות הטובות, אישית, של וויגינס, טאונס ולווין, הם עדיין בתחתית בגלל הקריסות המיותרות ברבע השלישי. קשה לראות אותם יוצאים מזה בלי שינוי כלשהו, ומעניין לראות האם הוא יתבצע לפני שהעונה סופית תלך לאבדון.

שיקגו, לעומת זאת, חזק בתמונת הפלייאוף ומרחק חצי משחק מהמקום השלישי במזרח. הם מרשימים מול הגדולות (ניצחו את הספרס והקאבלירס), אבל עם לא מעט הפסדים מרגיזים לקבוצות כמו דאלאס והלייקרס, החלשות מהבולס על הנייר. ג'ימי באטלר, מול מאמנו לשעבר הערב, ודווין וויד בכושר אדיר ויחד עם טאג' גיבסון, רובין לופז וראז'ון רונדו יש לבולס חמישייה עם פוטנציאל הגנתי מאוד גבוה. כמובן, הם לא צפויים להתקשות יותר מדי הערב, גם התקפית.

תחזית: התחזית למשחקים של הטימברוולבס נהייתה צפויה. הם ישחקו מול <הכנס שם קבוצה כאן>, יהיה צמוד במחצית ואז <הכנס שם קבוצה כאן> תרוץ ברבע השלישי ותנצח ב-12-15 הפרש. זה מה שיקרה הערב, עם ניצחון של <הכנס שם קבוצה כאן> שיקגו.

*

3:00-ניו אורלינס פליקנס (17-8)-גולדן סטייט ווריורס (4-21)

אין יותר מדי על מה לדבר בקשר לגולדן סטייט. נראה שדוראנט, קרי, תומפסון וגרין למדו לשחק בהתקפה טוב ביחד והם התמודדו עם העומס של תחילת דצמבר בצורה די טובה (4 ניצחונות מתוך 5 משחקים ב-7 ימים). למרות זאת, הספסל עדיין טעון שיפור וגם ההגנה, ביחוד בצבע, אבל יש התקדמות מסוימת לאורך העונה. הם כבר פגשו את ניו אורלינס השנה במשחק שנגמר ב-13 שלשות של סטפן קרי, וגם בלי התעלות כזאת הם צפויים לנצח הערב.

הפליקנס השתפרו משמעותית עם החזרה של ג'רו הולידיי, אבל הם עדיין בתחתית המערב. נ"א הפסידו חמישה משחקים וסיימו את הרצף עם ניצחון דחוק על פניקס החלשה, אבל קשה לראות במשחק כזה בשורה חדשה, כי פניקס היא החת הקבוצות היחידות בכל האנ.בי.איי שיותר חלשה מניו אורלינס. כשהם סופגים ב-6 המשחקים האחרונים כמעט 113 נקודות למשחק, אין להם סיכוי להצליח מול אלופת המערב.

תחזית: 130 נקודות וניצחון של גולדן סטייט. ההתקפה שלהם כל כך עדיפה על ההגנה של הפליקנס וזה יהיה מאוד חד צדדי.

*

4:00-פניקס סאנס (17-7)-ניו יורק ניקס (10-14)

הסאנס עם ניצחון אחד מחמשת המשחקים האחרונים, הגנה שסופגת 113.3 נקודות למשחק לאורך כל העונה אבל גם עם שחקנים צעירים שזוכים להרבה דקות (דווין בוקר בן ה-20 עם 32.9 דקות במשחק, טי ג'יי וורן הפצוע בן ה-23 עם 32.4 דקות, אלכס לן בן ה-23 עם 23 ומרקיז כריס בן ה-19 פותח בחמישייה. מלבדם גם דראגן בנדר, 19, וטיילר יוליס, 21, מקבלים כמות דו ספרתית של דק' בערב). זה יעשה נפלאות לסאנס מבחינת הטווח הארוך, אבל אנחנו כרגע בפריוויו של משחקי הלילה הזה.

ובלילה הזה קשה מאוד לראות אותם מנצחים את הניקס. הקבוצה של ג'ף הורנסק במקום השלישי במזרח ועם 6 ניצחונות מ-7 המשחקים האחרונים. הם מצליחים להתמודד די טוב עם ביקורת (פיל ג'קסון אמר שכרמלו אנטוני מחזיק בכדור יותר מדי זמן וזה עבר בשקט יחסי) ועם פציעות (דריק רוז נעדר מ-2 משחקים וחזר בכושר טוב). הכל יכול להתהפך, מי כמו הניקס יודעים את זה, אבל עכשיו הם סיפור הצלחה.

תחזית: ההתקפה והעומק של הניקס הם יותר מדי עבור פניקס במצבה הנוכחי. לכן 115 נקודות של ניו יורק וניצחון חוץ שיביא קצת אוויר לנשימה במזרח הדחוס (2.5 משחקים מפרידים בין המקום השלישי לעשירי).

*

5:30-פורטלנד טרייל בלייזרס (14-12)-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (9-15)

דו קרב בין צמד גאנרים הלילה באורגון. מצד אחד יש את פורטלנד שנראית חלשה בהרבה בהשוואה לעונה הקודמת, עם תרומה מועטה מאוד של הצוות המסייע (ביחוד אל פארוק אמינו ואוון טרנר). הקבוצה הפסידה את 4 המשחקים האחרונים בהפרש ממוצע של 4.5 נקודות. העומס המוטל על לילארד (37.3 דק' ב-4 המשחקים האחרונים) ומקולום (35.8 דק' בפרק זמן זהה) גדול וזה משפיע. יכול להיות שעוד כמה דקות מנוחה ישתלמו ויתורגמו ליותר ניצחונות.

אוקלהומה עם 7 ניצחונות ב-8 המשחקים האחרונים כשב-7 המשחקים הראשונים ברצף ווסטברוק עם טריפל-דאבל. הרצף שלו, השני באורכו בהיסטוריה (יחד עם רצפים של מייקל ג'ורדן ואוסקר רוברטסון), נגמר, אבל הקבוצה עדיין נראית טוב ובמאבק על המקום השלישי במערב. ההגנה שלהם ממש השתפרה וסופגת רק 97.25 נקודות במשחק. השילוב בין המאמץ הדיפנסיבי הזה לבין ווסטברוק בהתקפה סדר יופי של קבוצה ב-2 צדדי המגרש. מול פורטלנד בכושר הנוכחי ניצחון של הטרייל בלייזרס יחשב בהפתעה, במיוחד כשהמארחים בבק-טו-בק.

תחזית: אוקלהומה רעננה יותר, טובה יותר ובכושר טוב יותר. זה אמור להספיק בשביל ניצחון, אבל הוא יושג בהפרש קטן (5 עד 10 נקודות).

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 139 תגובות

  1. פריביו למופת עבור ערב קצר ונהדר, לפחות 3 משחקים ראויים לאללה.

    קליבלנד 6+ (חושש שזה יהיה הרבה יותר)
    אטלנטה 6+
    מינסוטה 5-. עדיין נותן להם צ'אנס. אוברטיים אלרט.
    גולדן סטייט 666+
    ניקס 5-
    אוקלהומה 5-. עוד אוברטיים אלרט.

  2. תודה, רועי.

    מסקרן מאוד, המשחק בין קליבלנד לממפיס.
    זה לא רק שהגנה טופ 3 משחק מול התקפה טופ 3 ,
    זה גם שה-2 יפגשו גם מחר חמשחק נוסף, הפעם בממפיס.
    הדינמיקה של באק-טו-באק בין 2 קבוצות חזקות במיוחד, היא בהחלט מעניינת.
    אם הקאבס עולים ליתרון מוקדם, אז מה יעשו ממפיס?
    הרי להם סגל קצר יותר, ואולי משתלם להם לשמור כוחות לפני משחק הבית מחר.
    מצד שני, פתיחה חזקה שלהם, כמו נגד גולדן סטייט, ויש להם את הכלים לשמור על היתרון –
    ואז הם מגיעים למשחק השני בבאק-טו-באק , הפעם בבית, עם יתרון מורלי אדיר.
    מה יהיה הלילה?
    אין לי מושג. אני מחזיק אצבעות לממפיס –
    קשה שלא לסמפט קבוצה שכזו.

    1. 1+

      בק-טו-בק בין 2 קבוצות הוא הדבר הכי קרוב שיש להתאמות ולשינויים לאורך סדרת פלייאוף בעונה הרגילה. זה מיותר לפעמים (למשל אם קבוצות מאותו בית משחקות בבית של אחת ויום אחרי בבית של השנייה), אבל זה מאוד מעניין.

  3. תודה רבה רועי

    קליבלנד בדו ספרתי
    אטלאנטה בחד ספרתי
    שיקאגו בחד ספרתי
    גולדן סטייט בדו ספרתי
    פיניקס בחד ספרתי
    פורטלנד בחד ספרתי

  4. הגריזליז בטח רוצים למצות את הסיכויים שלהם לספליט עם הפרשים הערב ומחר. נותנים לגאסול לנוח ועוד יומיים משחקים בבית וגונבים ניצחון.

    פריוויו מצוין רועי.
    מסכים עם כל ההימורים.
    ההפתעה של הערב, אם תבוא, תהיה הפסד של הבולס.

  5. וואלה לדעתי פורטלנד, למרות העייפות אחרי המותחן שלהם עד הרגע האחרון מול הקליפרס, דווקא יפתיעו ויגברו על אוקלהומה.

    לגבי ממפיס-קליבלנד – כל עוד זה משחק צמוד – ממפיס ינצחו. קליבלנד יהצחו רק בבלואו-אאוט של איזה 15-20 הפרש. קשה לי לראות אותם מנצחים בקרב חפירות ומשחק איטי וצמוד מול ממפיס.

    1. התגובה נרשמה לפני ששמתי לב שגאסול לא ישחק, אבל יודעים מה? היא בכל זאת רלוונטית. ממפיס זה לא רק השחקנים שלה, ממפיס זה אופי.

  6. בחיי, ערוץ הספורט התעלו על עצמם.
    הם משדרים אטלנטה-אורלנדו, שזה כמו להזמין לחם עם מרגרינה וסוכר בחנות שוקולד בבלגיה.

  7. אני מתחיל לחשוב שהולך להיות לי מאוד קשה עם קבוצות המערב בפלייאוף. אני הולך לעודד את הספרס, הקליפרס וממפיס. אשמח בהצלחתן של יוסטון, אוקלהומה ופורטלנד.
    רגע, מי נשארה, תזכירו לי?

      1. הסדר אהדה שלי במערב (אם כבר מדברים) מאלו שכנראה יגיעו לפלייאוף:

        1.ספרס.
        2.יוטה.
        3.אוקלהומה.
        4.ממפיס.
        5.יוסטון.
        6.פורטלנד.
        7.קליפרס.
        8.ווריורס.

      2. אה יוטה, נחמדים. למה לא?
        הומאז' לדורון החביב-
        אז (חושב בקול רם)- אני בעד הספארס, אבל מסמפט את החבר'ה מהקליפרס, איך אפשר שלא לתמוך בממפיס, ראס והניו זילנדי מאוקלהומה- שיראו לראש שדה אורז מוצף מאיפה משתין דג-שחור, יוסטון משחקים נהדר ודאנטוני בחור טוב וחוץ מזה אנדרסון סבל כל כך הרבה- מגיע לו ולעגל ולאפלטון והחבר'ה, פורטלנד- אה, לא משהו אבל עוד נראה ויוטה כמו שאמרתי נחמדים.
        כולן ברות עידוד חוץ מהקבוצה שעד לפני שנתיים ממש אהבתי (אהבתי, לא אהדתי). ככה זה כשאתה אפר-דוג. אולי בפיינלס אהיה בעדם מול הקאבס וגם זה לא בטוח.
        סוף הומאז'.

  8. פעם אם היו שואלים אותי על סדר האהדה לקבוצות המערב, התשובה הייתה פשוטה –
    1. סאנס. וזהו.

    היום זה כבר קצת יותר מסובך,
    בגלל שהסאנס כבר לא ממש במערב. הם במרתף…

    אז "בהעדרם",
    ממפיס ראשונים, בגלל האופי.
    ואחר כך יוסטון, בגלל שה-"ללל" סימנו אותם כמטרה…

    1. לי זה היה לייקרס ואז סאנס עם בארקלי וקווין ג'ונסון שמשום מה בחרתי לקנות דווקא את הנעליים שלו איי שם בימים העליזים של הסאנס איתו, עם ,בארקלי, דן מארלי ודומארס.

      1. גם לי היו את הנעליים של בארקלי1
        כשנסעתי לפוסט דוק בפאריז איפסנתי אותן וכשחזרתי לא מצאתי אותן. כמו המגפיים של ברוך נשארתי עם לב שבור. מאז אני פוזל בחשדנות לעבר כל אחד שנועל נעליים גבוהות

  9. אתם משעשעים אותי בדירוגי האהדה שלכם . חוץ מקבוצה שאתם אוהדים , מה האובססיה לדרג את האחרות ?
    לגבי הדירוג עצמו – הבנתי . ג"ס שנואת נפשכם כי היא האלפא דוג . כמובן שהכל ארעי . הקבוצה שאתם מסמפטים היום , אם תהפוך אלפא דוג בעוד שנה או שנתיים , תורידו אותה למדרגת השנואה החדשה שלכם . זה לא מגוחך ?
    ולכל חברי אגודת ללל – לפני שאתם מזילים ריר על הדחת האלפא דוג המערבית , אל תשכחו לרגע מי היחידה שיכולה באמת לעצור אותו בדרך לתואר נוסף .

    1. השנאה ללברון רחוקה מלהיות מוצדקת והיא קיימת,האיש עבר קבוצה בצורה מגעילה הוסיף חט על פשא עם הנאום המביך לאחר מכן, אך עם זאת הוא אחד השחקנים המדהימים שיצא לי לראות, שחקן שלא מפחד להביע דעה פוליטית (גם בהפסדים כספיים), פילונטרופ אדיר (אם כל הכבוד לקרי לתרום 2 דולר בערך על כל שלושה זה כלל לא מרשים) ואיש משפחה למופת (לגבי איש משפחה כנראה שכל שחקני הNBA בוגדים, הם מולטימיליונרים שמחכות להם עשרות בחורות בכל יעד שהם טסים עליו),+ הוא עומד בציפיות ובלחץ העצום שמטילים עליו (אני לא זוכר כזה כוכב על גם לא קארים שסבל משנאה כזאת את ריק בארי וקארים לא אהבו אבל זה תקופה שונה רחוקה מעידן המדיה שקיימת היום), אני הרבה יותר מעריך ואוהד אותו מאשר את גורדן (למרות שבראי ההיסטוריה גורדן עדיין גדול יותר החוסר הבעת דעה,ההימורים,ההתנהגות החזירית הורידה לי אצלו המון נקודות למרות השחקן הענק שהיה).ללא ספק בגלל שהלייקרס רחוקה מלהיות בתמונת הפלייאוף (המערב סגור) שני הקבוצות המועדפות עליי הן יוסטון (הארדן סובל מטר של תגובות נאצה לא מוצדק כלל) וממפיס שמראה מה זה אופי ולחימה.

  10. אני התחלתי עם הלייקרס ומג'יק , חיבבתי עד מאוד את הסלטיקס של הביג 3, את הניקס והסאנס בשני הגלגולים המרגשים שלהם והאמת היום אני בבלבלות כי ב-2015 בגמר הייתי בעד הקאבס נגד גולדן סטייט וב-2016 הייתי בעד גולדן סטייט נגד הקאבס…………איך אפשר לאהוד קבוצה בליגה הזאת?? בחייאת דינאק.

    1. הפסדתי שנתיים רצוף קיצר…אהה ותמיד הייתי נגד הבולס של ג'ורדן…טמבל שכמותי. עדיף לשבת ולהנות מההצגה ללא אהדה בתכלס.

      1. הכי קל זה לאהוד את הפייבוריט. אבל כשאתה אוהד קבוצה מסוימת ונוחל אכזבות במשך שנים (גם אני הייתי נגד שיקגו של ג'ורדן) אז כשאתה זוכה באליפות העונג גדול. שאל את גיא

        1. זה בסדר יש לי את הניקס בשביל זה ואם ליברפול יזכו באליפות אני עושה סקס סנדוויצ' עם חנין זועבי וחנאן עשראווי כשזוהייר בהלול משדר בשידוק חי בפייסבוק וגם מכבי חיפה לאחרונה תיתן לי את התענטג הזה מתישהו…. בינתיים אני נהנה ממה שיש לכולן להציע.

    1. תן לילד לקוות, לסגור שמיניית פלייאוף בדצמבר זה עצוב מאוד, שליש עונה עוד לא מאחורינו. אני עדיין מאמין איכשהו שדאלאס תצא לריצה של כמה נצחונות רצופים עם או בלי דירק ותצליח לסגור את הדפיציט הגדול.

      1. זה עצוב אבל נכון
        המערב גמור
        זה לא רק פער 5 זה 25 אחוז הצלחה בלבד של מינסוטה
        חשבו שיחד עם טיבאדו הם ירוצו לאליפות

  11. רועי פריוויו נהדר, תודה.
    חבח שגאסול נח, הוציא את האוויר מהמשחק. נשארנו עם קרב הרכזים הגדול שייגמר בתחילת רצף חדש של ראסל כי מי בדיוק אמור לשמור עליו בפורטלנד (אולי אמינו?) ולדעתי הזאבים ינשכו את השוורים הלילה

  12. מעתיק את תגובת השנה, של no funny shtuff האיש החכם והמצחיק
    מאד מהערבה (שם הוא גר),
    האיש מגיב תותח ועושה את האתר למוצלח כל כך.
    "תודה להם משדרים אטלנטה-אורלנדו, שזה כמו להזמין לחם עם מרגרינה וסוכר בחנות שוקולד בבלגיה" 🙂 🙂 🙂
    ותודה להומאז' למשל אני בעד סטיבן אדאמס אך לא בעד הצ'יטה
    (שאותו אני גם נהנה לראות),
    ואני אוהב את המגיבים ורוצה שהקבוצות שלהם יקחו.
    תודה לאיש הערבה הנהדר.
    תבורך!!!

  13. קורע, אתה מגיב נהדר,
    אני מבחינת החלפת קבוצות יותר גרוע מצורות הגלים השונים בים.
    השארתי מסעדה תאילנדית פתוחה שאני משלם להם יפה עד 5 6 7 בבוקר
    למרות שהם סוגרים לפני
    לראות לייקרס מול סקוטי פיפן ופורטלנד ב2001 פלייאוף
    ואחכ מול סקרמנטו או שאני מתבלבל בקבוצות,
    לא היה אפשר לראות באינטרנט ובתאילנד שחייתי שם תקופה
    בכלל אי אפשר היה לראות,
    רציתי לראות את פיפן מנצח
    וכן אני מודה היתה לי סימפטיה ללייקרס בגלל פיל ג'קסון דאז
    פיל שהיה יותר מחובר לזן בודהיזם (ולא כמו היום)

  14. הודתי בסימפטיה קלה ללייקרס של פעם
    עכשיו אני נחשפתי לגמרי, אך התיעוב לקובי גבר בסוף.
    בתאילנד סגרתי דיל להשאיר את המסעדה פתוחה בכמה סדרות גמר.
    ביום שמג'יק קיבל את האיידס, ישראלי/אמריקאי דיבר עם אחותו
    וידענו באותו היום,ואפילו כמה טיילים שאין להם קשר לnba היו
    עצובים קלות.
    היה אפשר לחכות להגיע לטלפון ולעשות שיחה לחו"ל 4 שעות
    ולשלם מחיר של לינה או ארוחה.

  15. היו ממגיעות לי תוצאות של מכבי בכדורסל לתוך מנזר בודהיסטי
    ללא אינטרנט או טלפון, מאנשים בחוץ שהיו מביאים סויה מילק (הרבה
    לפני שזה ניהיה אופנתי במערב)
    גם אם שבדית אחת יצא להביא לכולם שקיות חלב סויה מתוקות
    היא ידעה שיש הרבה ישראלים ושצריך להביא להם מהעיר דרך
    ישראלי שדיבר בטלפון עם הוריו בישראל תוצאות של מכבי ת"א
    ביום חמישי, גם שרובנו לא היינו אוהדי מכבי כישראלים טוב לדעת

  16. סליחה מדבר גם על 1989 1990 1991, אז היו מגיעות תוצאות
    למקומות מבודדים,
    2 טיולים ארוכים בחיי של 89-91 במזרח הרחוק המדהים
    ו99 מילניום בספרד ומשם ליפן תאילנד לאוס ובורמה.

  17. מומלץ המזרח הרחוק, אחרי אופנועים ג'יפים מפלים (וגם פילים)
    מסיבות אסיד, שבטים מבודדים, בחורות (אני הלכתי על הטיילות
    ולא על המקומיות) ראפטינג, חוויות רוחניות, בסוף בסוף
    ב2001 אחרי הנאות החושים והחומר (תרתי משמע)
    הגעתי באדיבותם של עוד טיילים ששיכנעו אותי
    למנזר בודהיסטי, ששם עושים מדיטציה שזו דרך
    להתבונן במחשבות מהצד, וגורמת לביטחון לרגיעה לכיוונון נכון
    של החיים, לריכוז עצום, ולראות מה המחשבות הלא נכונות והכן נחוצות.
    זו לא דת אלא תת דת או דרך שמשלבת עם כל הדתות וכל האתיסטים,
    שפשוט משדרגת את החיים ופותרת את כל הבעיות שאפילו
    לא דמיינתם שיכולות להיפתר.
    איני בודהיסט היום, אם אני מתרגל מדיטציה כל היום שלי מוצלח
    יותר, באחריות, ממליץ לכם מכל הלב.

  18. דתי ושומר מצוות ואפילו חרדי, יכול לשהות במנזר בודהיסטי
    כאורח ואפילו יסדרו לו אוכל כשר, זה אינו נוגד שום דת
    ואינו נוגד שום תפיסה שאינה מאמינה בכח נסתר עליון,
    גם אם אינך מאמין באלוהים יקבלו אותך בברכה.
    כמה עולה, שום דבר למרות שתקבל חדר נקי עם פרקט נעים
    ואוכל טעים מאד, אם אתה רוצה אתה יכול לתרום סכום שיחסה
    על ההחזקה, תרמתי כמובן. טייל אנגלי שאיבד את כספו והגיע א"חכ
    למנזר, תירגל ועוד שיצא המנזר עוד נתן לו כסף שיוכל לחזור.
    תפגשו שם את האנשים הטובים בעולם. וגם החכמים בעולם
    אך הבנתי זאת אחרי כי הם היו גם צנועים מאד.
    אנשים מדהימים.

  19. מה, המשחק בשיקגו?
    על מצפונך שקמתי לזה, רועי. למינסוטה אין סיכוי.

    סתם סתם, אני ממילא פה. הקאבס סוגרים תיכף את השלישי ב-16 פור, סביב 70 נקודות, ורק 10 אסיסטים. מספר לכם את סיפור המשחק. בלי קיירי וגאסול.

  20. ובמשחק בין שתי קבוצות הגנה קשוחות, אורלנדו בחוץ על אטלנטה 62-72.
    במחצית.
    לפעמים אין לי מושג מה קורה בליגה הזו.

  21. אם עץ נופל ביער – מי נמצא כאן בכלל?

    ריצה יפה מאוד של מיני, בערב גרוע של טאונס, ורק 4 במחצית. היה יותר מ-20.
    ולברון כבר על 34 דקות, 5 לסוף. מחר מנוחה בגומלין בממפיס, אני מנחש.

  22. הקאבס הביאו, לא יודע מאיפה, את הבחור שירביץ לסטף וקליי בגמר. דיאנדרה ליגינס. איזה האסלר. חבל שלא אצלנו.
    המשחק שם נסגר, אגב. כשלברון עושה לברון, 8-6-23, וג'ייאר חוזר לפורמת קליעה. מחר יהיה הרבה יותר תחרותי.

  23. ממפיס אומנם הפסידו אבל הם חתיכת חבורה קשוחה שלא רואה בעיניים אף אחד, קווין לאב היה נהדר אבל היה צריך להילחם בצבע כמו אריה

  24. כל החמישיה של אטלנטה בספרות כפולות, עוד 4 שחקנים בחלוקת נקודות יפה, אחוז טוב מהשדה, יתרון גדול בריבאונד, הווארד חיה רעה עם 15-19 – ובכל זאת אורלנדו ב-10 פור, אמצע הרביעי. לא מבין את זה.
    משחק לוהט, בכל מקרה.

  25. שיקגו מצליחים לחרבן משחק שהיה גמור אחרי שבע דקות. לא מצליח להבין איך אנחנו מרביצים לחזקים ונכנעים לנמושות

    1. בכדורסל של היום, קבוצה שהחלק הדומיננטי שלה הוא הקו האחורי,
      לא יכולה לסיים 3 רבעים עם 3 מ-9 מה-3 .

      כשאין איום (והאיום חשוב לא פחות מהסל שנכנס או לא נכנס) מבחוץ, קשה הרבה יותר להגיע לסל.

  26. טוב, במזל טוב נוספה למזרח הצפוף-ממילא עוד קבוצה, אורלנדו.
    מצאו את המוג'ו שלהם. פייטון מהספסל, ביומבו-איבקה צמד חמד. ברגע קריטי, ביומבו בצד אחד בבלוק אדיר על ליי-אפ של הארדוואי, מייד לצד השני, איבקה באנד-וואן, שיסגור את המשחק.
    לא מזיק גם ערב קליעה רצחני. בדרך ל-130 נקודות פלוס, באטלנטה.

  27. איזה יופי, מינסוטה מוחקת פיגור ענק ועולה ליתרון בכניסה לרביעי.
    כדי שנקבל את מה שכולנו אוהבים – התמוטטות והפסד.
    יאללה. אמנם אתם מהמערב אבל prove me wrong.

    1. "התמוטטות והפסד" זה ה-"קאצ' פרייז" שלנו! (הסאנס),
      אנחנו הובלנו ב-14 על הניקס, ואילו לא טרחנו להמתין עד לרבע הרביעי בשביל להחזיר את הניקס למשחק (כרגע – הפרש 4 לסאנס)

  28. אני מבין את אוהדי הסאנס שבחרו להמשיך לישון.
    אבל איפה העגלה???
    בשנה שעברה בכל לילה שהקרקס הנודד של גולדן סטייט שיחק,
    העגלה תמיד הגיע, והיו מלא תגובות שנחמד היה להתנצח אתן…

      1. בכל הקרנבל מהמפרץ, יש הרבה מה לא לאהוב.
        אבל אם יש משהו שאני לחלוטין יכול להבין,
        זה את האהדה לקרי.
        קרי ליד כל הלברונים נראה כמו בן תמותה.
        וילד, שמכדרר כדור במשחק דמיוני, וזורק לסל שביתו, יכול בקלות לדמיין איך הוא משחזר את הסלים המטורפים של קרי מחצי מגרש.
        יש במשחק שלו הרבה קסם.

        1. לא מכחיש. כמו סטף של הכדורגל, ואני מפרגן מדי לסטף בהשוואה הזו.
          עדיין, ילדים ברחבי הארץ שהולכים בעקבות הטלוויזיה אחרי "הקבוצה של המדינה"… בררר… מזכיר תקופות אפלות בהיסטוריה שלנו במזרח התיכון.

          1. אין כמו תקופות אפלות בשביל ללמד ילד נון-קונפורמיזם.
            אבא שלי, מסכן, היה צריך להסיע אותי מנהריה לאוסישקין לפחות 5 פעמים בשנה.

    1. מזעזע.
      זה היה בידיים של הפליקנס, ואז 4 טרנאוברים של בית ספר יסודי וידיים רועדות.
      ומאמן נרפה, מנותק, שלא עושה כלום.

  29. לא ברור איך, אבל בפוזשן אחרון הכדור של ניו אורלינס, שלשה לניצחון.
    הכדור בידיים של AD… שתי שניות לסוף…
    גרין חוטף/ מכסח לו את היד…

    והשופט שרק מה?

    נסו לנחש!

    1. נו באמת. אפילו השדר של ניו אורלינס למרות 3 זויות שונות בשידור חוזר לא אמר שרואים עברה.. אבל אתה יש לך עיני נץ.

      ג"ס סימו מסע של 5 משחקי חוץ שכלל 4 משחקים ב 5 ימים בתוצאה של 4 – 1. למעט המשחק הראשון מול קליפרס הם שיחקו בינוני אבל בכל זאת הצליחו לנצח ב 3 נוספים.

    1. גולדן סטייט דווקא ניסו לתת לפליקנס את המשחק,
      רק שהפליקנס קלעו רק נקודה אחת ב-4 הדקות האחרונות.

      ובקשר לשיפוט –
      c'est la vie

      (הבעיה היא שכאשר שומרים באותה אגרסיביות על שחקני גולדן סטייט, אז ישר נהרות של דמעות זורמים ומציפים כל פינה טובה, כאילו זה היה לילה חורפי בחיפה…)

  30. טאקר הכין את הרקע עם טכנית.
    מייד אח"כ, הניקס יוצאים למתפרצת, בלדסו מנסה למשוך אופנסיב מפורזינגיס שנתקל בו.
    ואז מרקיז כריס ממשיך את המהלך –
    ובלפיתת ג'ודו מיומנת, להערכתי ישרקו על זה ווזארי, משליך את פורזינגיס על הארץ!
    וזו חתיכת ג'ירפה להוריד למטה!

    מתפתחת מהומה די בינונית, עלי לציין באכזבה. ג'נינגס מנסה להחטיף נדמה לי, אבל אנשים כמו נואה וכרמלו מאכזבים, והולכים לפייס. גם צ'נדלר. עבור מה מחזיקים כזה בריון קשקשים? זה נגמר עם כמה טכניות.
    בתקווה להמשך…

  31. אני חושב שלא יהיה עוד לילה בו יהיה סיכוי גדול יותר לראות משחק של 20-20-20 ,
    פורטלנד בבאק-טו-באק, וגם כשהם רעננים, ההגנה שלהם היא לא משהו.
    כשמוסיפים למשוואה את החולשה שלהם מתחת לסל, ואת קצב המשחק המהיר שהם מכתיבים –
    אולי לילה היסטורי?

    1. מה, ראסל?
      דאבל טריפל-דאבל? להיות השני בהיסטוריה אחרי ווילט?
      אין לו למי לתת 20 אסיסטים. זאת אומרת יש, אבל זה לא בתכנון שלו העונה.

  32. הדובים – זו הקבוצה מממפיס.
    הדובי'ס – זו הקבוצה מניו יורק.
    ואם הדובי'ס לא ילמדו להיות קצת יותר כמו הדובים,
    אז הלילה לשם שינוי, לא תהיה קריסה בפיניקס.

  33. לא רואה הרבה את פיניקס, אבל הערב לפחות, יש לכם קבוצה לגמרי לא רעה.
    והמערב הולך לצאת גם מהערב הזה עם 1-2. לא מבין איך.

      1. זה לא רציני.
        מינסוטה לא טובה משיקגו, ופיניקס – סליחה גיא – לא טובה מהניקס.
        הערב כן, וחבל, היתה אפשרות לסגור עליכם.
        המזרח צריך לנצח את המערב גם במהלך העונה, בסיכום כל המפגשים, ולא להסתפק רק בגמר.

        1. למה – בגלל המיקומים שלהם בקונפרנסים ? תחשוב מה זה אומר על איכות הקונפרנסים אני יכול לתת לך 10 סיבות לפחות למה המערב טוב יותר .

  34. פוריזניגיס לוקח את זה על עצמו, אחרי הווזארי-ווזארי. מלא נדוקות, מושלם מה-3.
    למרות ש"שמים לו יד בפרצוף".
    כי אי אפשר להגיע אליו, גם לא עם סולם. "יד בפרצוף" ל-2.21, שמנתר. תמיד זה מצחיק אותי שבכלל יוצאים אליו. אין מה לנסות לחסום. עדיף לסגור לריבאונד.

  35. ב-6 הפרש לזכותם ושתי דקות וחצי לסוף, הניקס הולכים על כרמלו, לסגור את זה.
    דקה וחצי אחרי, שוויון 101-101.
    בכל זאת, צריך עוד 5 טיימאאוטים, שאנשים יאכלו איזה סאבווי, וזה.
    ה-nba מתוסרט מדי. לא הגיוני כל המשחקים הצמודים האלה.

  36. קיבלנו איתות: צריך עוד 5 דקות הארכה, כי אנשים לא אכלו מספיק טאקו.
    ויש עוד 700 פרסומות לדחוף. הליגה זקוקה לכסף. השחקנים רעבים ללחם.
    לכן זה יילך עכשיו בטח למלו, שיחטיא על הבאזר.

  37. הסאנס, הם היו 100% סאנס הלילה. קריסה והכל.
    הבעיה של הדובי'ס, זה שהם עדיין רק דובי'ס ולא דובים –
    הם לא יודעים לנצל את קרניה המחממות של השמש.

  38. כל כך הרבה איבודים, בלוקים, מהלכי האסל, כרמלו בערב חושךךך,
    פורזינגוד בקלאצ' 3 – ואז עושה את השישית ויוצא.
    מצדי שיהיו עוד 3 הארכות כאלה.

  39. בלי פורזינגיס, אין לניקס רים פרוטקשן.
    בלדסו מתעלל בתוך הצבע ומוביל לכמעט נצחון.
    איפה הרננגומז – ואיפה נואה?? למה הוא לא במשחק?

  40. 3 לפיניקס, 5 שניות לסיום, כדור של הניקס.
    רגע… מקבל עדכון…

    הצופים אכלו מספיק טאקו, ולא נשארו פרסומות. זאת אומרת, אפשר לסגור.
    לכרמלו תהיה עכשיו הזדמנות להחטיא על הבאזר.

  41. בשם אוהדי הסאנס בפזורה, אני רוצה להודות לכרמלו, שללא עזרתו הנדיבה לא היינו שורדים את הקריסה הרגילה ברבע הרביעי.
    מי אמר שהאבירות מתה!

  42. FYI , במחצית הראשונה במשחק בפורטלנד, בדקות בהן ווסטברוק ישב על הספסל, הת'אנדר זרקו 14 זריקות לסל, קלעו אחת.

  43. ערב nba קלאסיק, קיבלנו כל מה שרצינו – הארכה, האסל, הפתעה בשיקגו, הפתעה באטלנטה, סקורינג משוגע, מכות, פלגנרטס – והכי חשוב, עוד נצחון של הווריורז! בשיניים!

  44. ניצחנו שוב , למורת רוחם של סומסום ועוד כמה . דריימונד ענק . טריפל דאבל , וגם חטיפה מכריעה. זו הפעם הרביעית או החמישית שהוא עושה את זה העונה ברגעים מכריעים . כבר הפסקתי לספור.
    בכך סיימנו מסע מתיש של 5 משחקי חוץ ב-7 ימים , עם 2 באק טו באקים וטיסות ארוכות ומתישות . סוף סוף חוזרים הביתה . מחרתיים נראה את הדובי'ס בביקור השנתי במפרץ .

    1. אני מניח שלמורת רוחו של כל חובב ספורט נייטרלי, שהיה שמח שבליגה של 82 משחקים, ניו אורלינס המסכנה והאומללה תצליח לנצח בבית משחק צמוד, על המפלצת מהמפרץ, הפתעה ככה, כי בספורט הכיף הוא דרמה והפתעה ו"שום דבר לא סגטר מראש".
      או שאני באמת לא מבין כלום, ו"ניצחנו" של גולדן סטייט = נצחון צה"ל על 7 צבאות ערב. כי אחרת, שואה וחורבן הבית.
      בקיץ – בחורף – בסתיו – ובאביב

      1. אף קבוצה ב-NBA לא באמת אומללה ומסכנה . לכולן יש תקציבים אדירים , ויש תקרת שכר להחזיק את הקבוצות פחות או יותר שיוויוניות , פלוס דראפט שמיטיב עם החלשות .
        להשוות את זה למצב בארץ בחצרו של דון שימון זה פשוט עיוות .

  45. נלקח מ ESPN:
    In 17:42 with Russell Westbrook on the floor, the Thunder are 15-of-33 shooting, being out scored by just one point in that time. In 6:18 with him on the bench in the first half, the Thunder were out scored by 15 and shot just 1-of-14 from the field.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט