אירועי דיומא – 14.12.2016/מתן גילור

כדורגל:

גביע הטוטו – חצי גמר

20:30 עירוני קרית שמונה-מועדון ספורט אשדוד – שידור בערוץ הספורט (55/555).

 

פריימרליג – מחזור 16

21:45 מידלסבורו-ליברפול – שידור בערוץ ספורט 1 (54), פריצות לשאר המשחקים. המומנטום של ליברפול נעצר ועם נקודה בודדת בשני המשחקים האחרונים היא כבר רחוקה 6 נקודות מצ'לסי. מידלסבורו אפשרה לסאות'המפטון להתאושש מההדחה מאירופה על חשבונה והיא מרוחקת רק 3 נקודות מהקו האדום.

21:45 סנדרלנד-צ'לסי. מפגש קצוות בין המדורגת במקום הראשון והמועמדת מספר 1 לאליפות לבין המדורגת במקום האחרון והמועמדת מספר 1 לירידה. צ'לסי בפורמה וסנדרלנד רק שוקעת ככל שחולף הזמן.

21:45 ווסטהאם יונייטד-ברנלי. הפטישים שמרוחקים נקודה בודדת מהקו האדום מגיעים מעודדים אחרי תיקו חוץ בליברפול. גם ברנלי מגיעה מעודדת אחרי ניצחון על בורנמות', שאפשר לה להתרחק מהתחתית הבוערת.

22:00 קריסטל פאלאס-מנצ'סטר יונייטד – שידור בערוץ ספורט 2 (53). פאלאס מסובכת בקרבות בתחתית ולא השכילה לנצח את האל החלשה במחזור הקודם. MAN-U אחרי ניצחון קטן אך גדול על טוטנהאם חוזרת למירוץ למקום הרביעי.

22:00 מנצ'סטר סיטי-ווטפורד. סיטי מגיעה אחרי ההשפלה שעברה מלסטר שגם הרחיקה אותה מרחק 3 משחקים מצ'לסי. ווטפורד בעונה נפלאה מבחינתה, ואחרי ניצחון מרשים על אברטון, מדוברת במקום השביעי.

22:00 סטוק סיטי-סאות'המפטון. משחק בין שתי קבוצות שיכולות להגיע לליגה האירופאית בעונה טובה, אבל הסיכוי לכך די קטן. סביר להניח שימשיכו לחיות במרכז הטבלה, הרחק ממאבקי התחתית.

22:00 טוטנהאם הוטספר-האל סיטי. טוטהאם במקום החמישי ורוצה את הרביעי. האל במקום ה-19 ורוצה את ה-17.

 

כדורסל:

ליגת העל – מחזור 12 (משחק שהוקדם)

20:00 מכבי קרית גת-מכבי אשדוד/באר טוביה. שתי הקבוצות מגיעות בכושר מזעזע. אשדוד עם 4 הפסדים רצופים. קרית גת "רק" עם 3. לשתי הקבוצות 7 הפסדים, אך לאשדוד 3 ניצחונות לעומת 2 בלבד של קרית גת, שכבר הספיקה להחליף מאמן.

 

ליגת האלופות – מחזור 9

19:30 אורדיאה-מכבי ראשון לציון – שידור בערוץ 5+ (56). אחרי שפתחה עם שני ניצחונות, ראשל"צ השיגה ניצחון בודד בששת המשחקים הבאים ומצבה לא טוב במקום השישי בבית עם מאזן זהה לירידתה הרומנית. בסיבוב הקודם ראשל"צ ניצחה ב-13 הפרש.

 

יורוקאפ – מחזור 10

20:15 הפועל ירושלים-אולם – שידור בערוץ מורשת (20). משחק חשוב להפועל ירושלים במחזור האחרון בשלב הבתים. ניצחון והיא תסיים במקום השני. הפסד והיא עלולה להתדרדר עד למקום הרביעי (אם קובאן תנצח בולנסיה, לאחר שהאחרונה כבר הבטיחה את המקום הראשון). ההבדל בין המקומות הוא קושי ההגרלה בשלב הבתים השני, ממנו הרבה יותר קשה לעלות (50% עולות במקום 80%). בסיבוב הקודם ניצחה אולם ב-26 הפרש.

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה:

אליפות סקוטלנד הפתוחה:

סיומו של הסיבוב הראשון אתמול לא הביא הפתעות מיוחדות, וכל הפייבוריטים עלו לשלב הבא. היום ייערך הסיבוב השני במלואו. שני משחקים מעניינים שנוכל לראות הם אלו שבין מתיו סטיבנס לבארי הוקינס ובין מייקל הולט למארק וויליאמס. שידורים ביורוספורט ב-15:00 וב-21:00.

לפוסט הזה יש 8 תגובות

  1. תודה רבה מתן. משחקי אתמול הוכיחו שאין בליגה האנגלית תוצאות צפויות. אברטון, שהייתה בכושר מזעזע, מנצחת את ארסנל, ולסטר, שנראתה כחוזרת לעצמה, מפסידה לבורנמות'.

      1. פשש, כל הכבוד.
        הוולבס זו בדיחה משפחתית. דוד שלי היה מתנדב בקיבוץ, התחתן עם אחות של אמא שלי ונשאר בארץ. הוא אוהד וולבס שרוף. אח שלי ואני באופן קבוע היינו מתפרצים אליו הביתה ומבשרים לו, סתם בשביל הכיף, שהוולבס הפסידו (לפני תקופת האינטרנט). הוא היה "אוכל" את זה כל פעם מחדש 🙂

        1. לי תמיד היתה פינה חמה בלב לוולבס.עוד מהימים של בילי רייט. עם עגל יזכיר את שמו לדודו, הדור חוטף אורגזמה על המקום. אחד מטובי הכדורגלנים האנגלים בכל הזמנים, כמעט במוניטין של סטנלי מתיוס.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט